Αισθάνεστε συγκλονισμένοι από τις άπειρες επιλογές για την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας; Δεν είσαι μόνος. 

Αυτό το άρθρο δεν παραθέτει κάθε στρατηγική κυκλοφορίας κάτω από τον ήλιο.

Αντ 'αυτού, παραθέτει τις τακτικές που χρησιμοποιούμε στο Ahrefs. Αυτές είναι τακτικές που μας βοήθησαν να αυξήσουμε τα έσοδά μας κατά + 65% σε ετήσια βάση .

Με άλλα λόγια, αποδεικνύεται ότι λειτουργούν .

Ακολουθούν οι συμβουλές:

  1. Στοχεύστε θέματα με δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης
  2. Γράψτε θέσεις επισκεπτών
  3. Προώθηση περιεχομένου σε διαδικτυακές κοινότητες
  4. Απαντήστε σε ερωτήσεις σχετικά με το Quora
  5. Εμφάνιση σε podcast
  6. Συνεργαστείτε με άλλες μάρκες
  7. Κατατάξτε βίντεο στο YouTube
  8. Ενημέρωση "ξεπερασμένου" περιεχομένου
  9. Συγχώνευση παρόμοιων δημοσιεύσεων
  10. Επαναπροσδιορίστε το περιεχόμενο σε άλλα κανάλια
  11. Δημιουργήστε περιεχόμενο «ηγεσίας σκέψης» στο Medium

Το ιστολόγιο Ahrefs  προσελκύει περισσότερους από 230.000 οργανικούς επισκέπτες ανά μήνα:

κυκλοφορία ιστολογίων ahrefs

Εκτός από στόμα σε στόμα, αυτό είναι το δεύτερο καλύτερο κανάλι μάρκετινγκ, που μας στέλνει εκατοντάδες νέους χρήστες κάθε μήνα.

Χωρίς αμφιβολία, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης  ( SEO ) είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την επίτευξη συνεπών, μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων. Για όσο χρονικό διάστημα κατατάσσεστε υψηλά στο Google , θα μπορείτε να δημιουργήσετε παθητική οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να γράψετε για θέματα που αναζητούν οι χρήστες. Με άλλα λόγια: θέματα με δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης.

Εδώ είναι δύο γρήγοροι τρόποι για να ξεκινήσετε.

A. Βρείτε λέξεις-κλειδιά υψηλού όγκου και χαμηλού ανταγωνισμού

Εισαγάγετε μία (ή μερικές) σχετικές λέξεις ή φράσεις στον Ahrefs Keywords Explorer και , στη συνέχεια, επιλέξτε μία από τις αναφορές ιδεών για λέξεις-κλειδιά για να δείτε εκατοντάδες ή χιλιάδες ιδέες.τα νεα τησ ημερας

επικολλημένη εικόνα 0 6

Φιλτράρετε αυτήν τη λίστα με δύο μετρήσεις:

  1. Όγκος αναζήτησης - η συνολική ζήτηση αναζήτησης για αυτήν τη λέξη-κλειδί ή πόσες φορές αναζητείται αυτή η λέξη-κλειδί στο Google κάθε μήνα, σε μια συγκεκριμένη χώρα.
  2. Δυσκολία λέξεων-κλειδιών - η δυσκολία κατάταξης μιας λέξης-κλειδιού, που αντιπροσωπεύεται ως αριθμητική τιμή μεταξύ μηδέν και εκατό.

επικολλημένη εικόνα 0 8

Αυτό σας δίνει μια εύχρηστη λίστα θεμάτων χαμηλού ανταγωνισμού με αξιοπρεπή όγκο αναζήτησης.

Για περισσότερες ιδέες, παίξτε με τα φίλτρα έως ότου λάβετε μια λίστα με την οποία είστε ικανοποιημένοι.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ . Το φιλτράρισμα για δυσκολία λέξεων-κλειδιών ( KD ) δίνει μόνο μια αίσθηση δυσκολίας. Πρέπει πάντα να αναλύετε τα αποτελέσματα αναζήτησης με μη αυτόματο τρόπο για να κρίνετε τη δυσκολία του πραγματικού κόσμου και την πρόθεση αναζήτησης  πριν στοχεύσετε μια λέξη-κλειδί.

Αλλά μην σταματάς εκεί. Δώστε προτεραιότητα στη λίστα θεμάτων σας εστιάζοντας σε εκείνα με υψηλή επιχειρηματική αξία (δηλαδή, τα θέματα όπου το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι ζωτικής σημασίας για την επίλυση ενός συγκεκριμένου προβλήματος).

Στο τέλος, η επισκεψιμότητα είναι μια μέτρηση ματαιοδοξίας. Δεν έχει νόημα να οδηγείτε πολλή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, εκτός εάν αυτή η κίνηση μεταφράζεται κατά κάποιο τρόπο σε έσοδα.τα νεα τησ ημερας

Αυτή είναι η απλή κλίμακα που χρησιμοποιούμε στο Ahrefs για να προσδιορίσουμε την επιχειρηματική αξία των θεμάτων:

  • 3:  το προϊόν μας είναι μια αναντικατάστατη λύση για το πρόβλημα.
  • 2:  το προϊόν μας βοηθά αρκετά, αλλά δεν είναι απαραίτητο για την επίλυση του προβλήματος.
  • 1: το προϊόν μας μπορεί να αναφέρεται μόνο φευγαλέα.
  • 0:  δεν υπάρχει απολύτως τρόπος να αναφέρουμε το προϊόν μας.

Τα καλύτερα θέματα επιτυγχάνουν ισορροπία μεταξύ υψηλού δυναμικού κίνησης, χαμηλού ανταγωνισμού και υψηλής επιχειρηματικής αξίας.

πώς να βρείτε τα καλύτερα θέματα 1 1

Β. Χρησιμοποιήστε το «hack» της Εξερεύνησης περιεχομένου

Το Content Explorer  είναι μια βάση δεδομένων με δυνατότητα αναζήτησης πάνω από ένα δισεκατομμύριο ιστοσελίδες.

Για να βρείτε ιδέες χαμηλού περιεχομένου που είναι εύκολο να ταξινομηθούν, αναζητήστε ένα ευρύ θέμα και εφαρμόστε δύο φίλτρα:

  • Τομείς αναφοράς <5
  • Φίλτρο οργανικής κίνησης > 1.000

Αυτό θα σας δώσει μια λίστα με σχετικές σελίδες που λαμβάνουν πολλή οργανική επισκεψιμότητα ενώ έχουν λίγους ή καθόλου συνδέσμους.

εξερευνητής περιεχομένου γενειάδας

Κάντε κύλιση σε αυτές τις σελίδες και αναζητήστε θέματα με επιχειρηματική αξία που έχουν νόημα να καλύψετε.

Για παράδειγμα, εάν ήμασταν Beardbrand, θα μπορούσαμε εύκολα να δημιουργήσουμε περιεχόμενο σχετικά με τα "στυλ γκρι γενειάδων" και "πώς να διαμορφώσουμε και να διατηρήσουμε μια τετραγωνική γενειάδα".

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία περιεχομένου στον αναλυτικό οδηγό μας για τη σύνταξη μιας ανάρτησης ιστολογίου που κατατάσσεται .

Το blogging επισκεπτών είναι μια τακτική όπου γράφετε για άλλα blogs. Σε αντάλλαγμα, ο συντάκτης / κάτοχος του ιστότοπου συνήθως σας επιτρέπει να συνδέεστε ξανά στον ιστότοπό σας.

Τα οφέλη περιλαμβάνουν:

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας ανάρτησης επισκέπτη που έκανα πρόσφατα για το SmartBlogger :

έξυπνη θέση επισκεπτών blogger

Η μεγαλύτερη πρόκληση με το blogging επισκεπτών είναι η εύρεση ιστολογίων που είναι πρόθυμα να δεχτούν τις αναρτήσεις σας.

Για να παρακάμψετε αυτό το ζήτημα, οι περισσότεροι SEO χρησιμοποιούν τους τελεστές αναζήτησης Google για  να βρουν ιστότοπους με σελίδες "γράψτε για εμάς" ή "γίνετε συνεισφέρων".

γράψτε για εμάς google

Το πρόβλημα? Αυτό είναι κουραστικό και χρονοβόρο. Επιπλέον, εάν όλοι ακολουθούν την ίδια διαδικασία, τότε όλοι βρίσκουν τις ίδιες ευκαιρίες. Ως αποτέλεσμα, οι συντάκτες αυτών των ιστότοπων λαμβάνουν συχνά περισσότερα βήματα από αυτά που μπορούν να χειριστούν και έτσι αγνοούν πολλά από αυτά.

Πώς μπορείτε να λύσετε αυτό το πρόβλημα; Μην περιορίζετε τον εαυτό σας μόνο σε ιστότοπους με σελίδα "γράψτε για εμάς". Οι περισσότεροι ιστότοποι είναι πρόθυμοι να δεχτούν αναρτήσεις επισκεπτών, ακόμη και αν δεν διαφημίζονται γι 'αυτό.

Σε τελική ανάλυση, ποιος δεν θέλει δωρεάν περιεχόμενο ;!

Εάν μπορείτε να βρείτε ιστότοπους που έχουν γράψει για ένα συγκεκριμένο θέμα στο παρελθόν, τότε είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για μια ανάρτηση επισκέπτη σχετικά με ένα παρόμοιο θέμα.

Ο ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι με το Content Explorer .

Εισαγάγετε οποιαδήποτε λέξη ή φράση και μετά κάντε εναλλαγή του διακόπτη "ένα άρθρο ανά τομέα" για να βεβαιωθείτε ότι δεν επικοινωνείτε δύο φορές με τους ίδιους ιστότοπους.

ανατροφοδότηση περιεχομένου για γονείς

Βόιλα! 26.000+ πιθανές ευκαιρίες blogging επισκεπτών!

Πάρα πολλοί? Χρησιμοποιήστε το  φίλτρο Βαθμολογία τομέα για να εστιάσετε στο επίπεδο των ιστότοπων για τους οποίους θέλετε να γράφετε.

επικολλημένη εικόνα 0

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το blogging επισκεπτών, διαβάστε τον οδηγό μας για το πώς να κάνετε blogging επισκεπτών σε κλίμακα .

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Οι περισσότεροι άνθρωποι γράφουν αναρτήσεις επισκεπτών μόνο για συνδέσμους. Συχνά δεν τους ενδιαφέρει εάν το θέμα της ανάρτησης σχετίζεται με το ιστολόγιό τους ή εάν οι σύνδεσμοι που δημιουργούν είναι πιθανό να στείλουν την κυκλοφορία παραπομπών με τον τρόπο τους.

Έκανα επίσης αυτό το λάθος στο παρελθόν:

Ενώ προσπαθούσα να προωθήσω το SaaS αφοσίωσης στους πελάτες, έγραψα μια ανάρτηση για το μάρκετινγκ Reddit που συνδέθηκε με μια ανάρτηση για το Instagram. Καμία επιχειρηματική αξία.

Ευτυχώς, ο Tim  μου έδειξε ότι για να λάβω επισκεψιμότητα από τις αναρτήσεις των επισκεπτών σας, πρέπει να γράψετε για σχετικά θέματα και να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας στην ίδια την ανάρτηση.

Δεν χρειάζεται να δώσετε τη σκληρή πώληση. Απλώς αναφέρετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας όπου χρειάζεται Σύμφωνα με την εμπειρία μου, οι περισσότεροι κάτοχοι ιστότοπων το επιτρέπουν εφ 'όσον δεν είναι πολύ πιεστικό.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα από την ανάρτηση επισκέπτη του SmartBlogger:

Οι αναφορές ahrefs στο smartblogger

Οι σχετικές διαδικτυακές κοινότητες είναι μέρη όπου το κοινό-στόχος σας κρέμεται στον Ιστό.

Μπορείτε να βρείτε αυτές τις κοινότητες παντού:

Πρόσφατα, κυκλοφόρησε το Content Explorer 2.0 , το οποίο ξαναχτίστηκε από το μηδέν και έχει τόνους νέων δυνατοτήτων.

Στο πλαίσιο της κυκλοφορίας, έκανα μερικά βίντεο για ομάδες Facebook που σχετίζονται με SEO , όπου εξήγησα πώς να εκμεταλλευτώ αυτές τις νέες δυνατότητες.

εξερευνητής περιεχομένου video και ray fb group

Κρίνοντας από τα σχόλια, ήταν αρκετά καλοδεχούμενο.

Ακούγεται εύκολο, σωστά;

Είναι. Απλά μην ψάχνετε μερικές ομάδες στο Facebook και αρχίστε να ανεβάζετε το spam. Δεν υπάρχει πιο γρήγορος και καλύτερος τρόπος για εκκίνηση και απαγόρευση.

Αυτό που λείπει σε αυτό το παράδειγμα είναι η προσπάθεια που απαιτείται για να είσαι ενεργός στην ομάδα, να χτίσεις εμπιστοσύνη στην κοινότητα και να καλλιεργήσεις τη σχέση σου με τον διαχειριστή της ομάδας.

Κάντε αυτό και θα έχουν την τάση να λένε ναι στη σπάνια περίπτωση που ζητάτε άδεια για αυτοπροώθηση.

Ο Nathan Collier, ο διαχειριστής της ομάδας Facebook Content Marketing Lounge, λέει ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κατάφερε να "γυρίσει το άλλο μάγουλο" όταν δημοσίευσα κάτι αυτοπροωθητικό στην ομάδα του:
σχόλιο του Nathan

Το Quora  είναι ένας ιστότοπος & A όπου ο καθένας μπορεί να υποβάλει ερωτήσεις ή να τις απαντήσει.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απαντήσετε σε υπάρχουσες ερωτήσεις στη θέση σας, να καθορίσετε την αρχή σας και να δημιουργήσετε κάποια επισκεψιμότητα για τον ιστότοπό σας.

Από τον Ιούλιο του 2018, ασχολούμαι με το Quora, απαντώντας τουλάχιστον 5 ερωτήσεις την εβδομάδα σε θέματα που σχετίζονται με Ahrefs , SEO και ψηφιακό μάρκετινγκ. Από τότε, έχουμε συγκεντρώσει εκατοντάδες χιλιάδες προβολές.

si quan quora προβολές

Όμως, οι προβολές Quora είναι μια μέτρηση ματαιοδοξίας. Η πραγματική ερώτηση είναι: στέλνει επισκεψιμότητα και πωλήσεις στον ιστότοπό σας;

Σύντομη απάντηση: ναι.

Λαμβάνουμε σταθερές εγγραφές από το Quora κάθε μήνα (και αυτό προέρχεται από άτομα που έχουν δηλώσει ότι μας γνώριζαν από το Quora):

εγγραφές quora 2

Λοιπόν, πώς εμπορεύεστε το Quora;

Υπάρχουν δύο μέρη αυτής της εξίσωσης:

A. Εύρεση των σωστών ερωτήσεων

Η αναζήτηση καλών ερωτήσεων είναι απαραίτητη. Αυτό συμβαίνει επειδή το Quora είναι ένας ιστότοπος που δημιουργείται από χρήστες, πράγμα που σημαίνει ότι χιλιάδες (αν όχι εκατομμύρια) άνθρωποι κάνουν ερωτήσεις κάθε μέρα.

Η Αρχή του Pareto  προτείνει ότι μόνο το 20% αυτών των ερωτήσεων θα σας στείλει πραγματικά κίνηση .

Για να βρείτε εύκολα αυτές τις ερωτήσεις, εισαγάγετε το quora.com  στον Site Explorer και μεταβείτε στην αναφορά "Κορυφαίες σελίδες".

Αυτή η αναφορά εμφανίζει τις σελίδες στο Quora που λαμβάνουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αναζήτησης.

πρώτες σελίδες quora 2

Αυτό σημαίνει: οποιαδήποτε απάντηση γράφετε εδώ θα εμφανίζεται επίσης στο Google, στέλνοντας έτσι περισσότερη επισκεψιμότητα από παραπομπές!

Στο πλαίσιο "Συμπερίληψη", εισαγάγετε μια σχετική λέξη ή φράση για να βρείτε κατάλληλες ερωτήσεις για απάντηση.

πρώτες σελίδες quora 3

Μια άλλη στρατηγική που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι το «hack» των διαφημίσεων Quora .

Εάν δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Διαφημίσεων, επιλέξτε "Στόχευση ερωτήσεων" και, στη συνέχεια, εισαγάγετε μια σχετική λέξη-κλειδί, το Quora θα προτείνει ερωτήσεις για απάντηση και εμφάνιση του αριθμού των εβδομαδιαίων προβολών.

παραβίαση διαφημίσεων quora

Β. Απαντώντας στις ερωτήσεις καλά

Δεν υπάρχει μυστικό να γράφεις καλές απαντήσεις στο Quora.

Καλές απαντήσεις = καλή copywriting.

Εάν θέλετε κάποιος να διαβάσει την απάντησή σας, να κολλήσει στην ιστορία του και, στη συνέχεια, να κάνετε κλικ στην ψηφοφορία ή να το μοιραστείτε, πρέπει να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό αντίγραφο.

Ευτυχώς, υπάρχουν τύποι copywriting που το κάνουν πιο εύκολο, ένας από τους οποίους είναι ο τύπος AIDA .

Μια ttention: Σύλληψη προσοχή τους με κάτι πιασάρικο ή σχετικό.
Θέλω να τους πω: Πείτε τους ενδιαφέροντα γεγονότα, χρήσεις, παραδείγματα ή ιστορίες.
Δ esire: Κάντε τους να επιθυμούν το προϊόν / υπηρεσία / κλπ.
Η ΔΡΑΣΗ: Ζητήστε τους να αναλάβουν δράση.

Δείτε πώς το χρησιμοποίησα:

Ακολουθεί ένας οδηγός  που εξηγεί περισσότερα σχετικά με τον τύπο AIDA .

Μερικές άλλες συμβουλές για μια καλή απάντηση Quora:

  • Δώστε αξία. Οι συντονιστές Quora δεν θα διστάσουν να αφαιρέσουν την απάντησή σας (ή να σας απαγορεύσουν) εάν πιστεύουν ότι είστε μόνο εκεί για να μεταφέρετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Είναι χαρούμενοι που συνδέεστε αλλού, αρκεί να προσφέρετε πραγματικά αξία.
  • Συμπεριλάβετε εικόνες.  Οι εικόνες βοηθούν να τραβήξετε την προσοχή καθώς ένας χρήστης κάνει κύλιση στη ροή Quora.
  • Πες μια ιστορία. Οι περισσότερες απαντήσεις του Quora είναι βαρετές και είναι πολύ πραγματικές. Η αφήγηση ιστοριών βοηθάει να προσελκύσετε τον αναγνώστη.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Ένας άλλος τρόπος για να δείτε τις απαντήσεις σας από πολλούς είναι να συνδεθείτε με τους ιδιοκτήτες του "Spaces", οι οποίοι είναι η απάντηση της Quora σε ομάδες του Facebook. Επιτρέπουν στους Κουράν να σχηματίζουν κοινότητες και να επιδιορθώνουν το περιεχόμενο.

Για παράδειγμα, ο JD Prater μοιράστηκε μία από τις απαντήσεις μου στο χώρο του Digital Marketing News and Trends  . Ως αποτέλεσμα, έλαβα εκατοντάδες θετικές ψήφους και χιλιάδες προβολές:

quora απάντηση κοινόχρηστο χώρο

Μάθετε πώς μπορείτε να αγοράσετε επιτυχώς στο Quora στον πλήρη οδηγό μας για το μάρκετινγκ Quora .

Το 44% του πληθυσμού των ΗΠΑ  έχει ακούσει ένα podcast.

Εξαιτίας αυτού, τα podcast έχουν γίνει ένα από τα πιο καυτά κανάλια μάρκετινγκ. Μάρκες όπως το Drift  συρρέουν στο παιχνίδι podcast και δημιουργούν δικές τους εκδόσεις .

Αλλά η δημιουργία ενός podcast είναι κουραστική δουλειά. Θα χρειαστείτε εξοπλισμό, δεξιότητες επεξεργασίας, επισκέπτες κ.λπ. Και αν έχετε περιορισμένους πόρους, δεν φαίνεται καλή ιδέα να κάνετε καταδύσεις αμέσως στη δημιουργία ενός.

Σκεφτείτε το με άλλο τρόπο.

Πολλά podcast σημαίνει ότι χρειάζονται επισκέπτες. Θέλω να είσαι αυτός ο επισκέπτης!

Ο Tim , Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ, εμφανίστηκε σε πολλά podcast φέτος. Από ένα σχετικά νεότερο podcast  σε ένα  κορυφαίο 100 podcast επιχειρήσεων , τα έχει κάνει όλα.

pat flynn tim soulo

Και αυτό μας βοήθησε να αποκτήσουμε εκατοντάδες πελάτες:

εγγραφές podcast

Πώς μπορείτε να βρείτε ευκαιρίες podcast;

Φυσικά, ο ευκολότερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε το Google. Αναζητήστε "κορυφαία [τα εξειδικευμένα] podcast σας", και θα λάβετε τόνους επιμελημένων λιστών:

κορυφαία podcast μάρκετινγκ

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την Εξερεύνηση ιστότοπου . Αρχικά, προσδιορίστε το όνομα ενός ατόμου στον κλάδο σας που έχει γίνει επισκέπτης σε πολλά podcast.

Για παράδειγμα, η Laura Roeder είναι γνωστή για την ανάπτυξη του MeetEdgar μέσω podcast εμφανίσεων.

Στη συνέχεια, μεταβείτε στην  Εξερεύνηση ιστότοπου> Εισαγάγετε τον ιστότοπο του ατόμου> Πίσω σύνδεσμοι> αναζητήστε το όνομά του στον τίτλο των σελίδων αναφοράς (π.χ. "Laura Roeder")

podcasts laura roeder

Αυτό θα εμφανίσει τα podcast στα οποία έχει εμφανιστεί το άτομο.

Βρείτε τον οικοδεσπότη και διασκεδάστε ως επισκέπτης!

Θέλετε να το κάνετε αυτό σε κλίμακα; Εδώ είναι το άρθρο του Tim σχετικά  με το πώς μετέτρεψε τις εμφανίσεις podcast σε μια επαναλαμβανόμενη, επεκτάσιμη διαδικασία.

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, υπάρχουν πολλές μη ανταγωνιστικές μάρκες με το ίδιο ή παρόμοιο κοινό-στόχο.

Γιατί λοιπόν να μην συνεργαστούμε για να προωθήσουμε το κοινό μεταξύ τους;

Αυτό κάναμε πρόσφατα.

Διοργανώσαμε ένα κοινό διαδικτυακό σεμινάριο με τον Buffer , ένα εργαλείο προγραμματισμού κοινωνικών μέσων. Το θέμα: Πώς να φτιάξετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας με αειθαλή περιεχόμενο και κοινωνικά μέσα.

επικολλημένη εικόνα 0 4

Και οι δύο προωθήσαμε έντονα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι την ημέρα του διαδικτυακού σεμιναρίου. Μετά το διαδικτυακό σεμινάριο, ο Buffer δημιούργησε μια δημοσίευση ιστολογίου που  συνοψίζει την παρουσίαση.

Στο τέλος, δημοσιεύσαμε την ηχογράφηση στο YouTube  και ανεβάσαμε τις διαφάνειες παρουσίασης στο Slideshare .

Από τότε, η ηχογράφηση έχει δημιουργήσει 4.500+ περισσότερες προβολές:

διαδικτυακό σεμινάριο buffer ahrefs

Όχι κακό!

Takeaway: Αναζητήστε ευκαιρίες συνεργασίας με επωνυμίες που επιλύουν διαφορετικά προβλήματα για ένα παρόμοιο κοινό.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε ο καθένας να αποκτήσει πρόσβαση σε μια εντελώς νέα βάση χρηστών (χωρίς να κλέψετε τους πελάτες του άλλου!)

Δείτε αυτές τις καλές κριτικές για τον Sam Oh, τον θεό μας στο YouTube:

σχόλια στο YouTube

Η φασαρία του βοήθησε στην ανάπτυξη του καναλιού Ahrefs YouTube σε περισσότερους από 130.000 συνδρομητές και πάνω από 6 εκατομμύρια προβολές .

Όχι μόνο αυτό, κατάφερε να κατατάξει τα βίντεό μας στο YouTube για μερικές από τις πιο περιζήτητες λέξεις-κλειδιά.

συμβουλές seo YouTube

Και αυτό συνέβη παρά το ότι έχουμε μικρότερο κοινό σε σύγκριση με τους κορυφαίους ανταγωνιστές μας.

Η αναζήτηση Google μπορεί να είναι αρκετά ανταγωνιστική όταν πρόκειται για συγκεκριμένες βασικές φράσεις. Αλλά στο YouTube SEO , όλοι έχουν την ίδια ευκαιρία να διασκεδάσουν, να αλληλεπιδράσουν και να βαθμολογήσουν.

Πως?

Ενώ οι λέξεις-κλειδιά και η πρόθεση αναζήτησης  είναι σημαντικές, το βασικό συστατικό του YouTube SEO είναι η υψηλή αφοσίωση .

Μιλώ για μετρήσεις, όπως επισημάνσεις "μου αρέσει / δεν μου αρέσει", αναλογία κλικ / εμφανίσεων ( CTR ), μέσος χρόνος παρακολούθησης κ.λπ.

Το YouTube θέλει τους θεατές να παραμείνουν στην πλατφόρμα του για όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό τους βοηθά να κερδίσουν περισσότερα διαφημιστικά δολάρια.

Και για να σας ανταμείψουν, θα σας δώσουν ορατότητα.

Ακολουθεί μια απλοποιημένη διαδικασία δημιουργίας βίντεο με κατάταξη:

  1. Κάντε έρευνα λέξεων-κλειδιών.  Εάν δεν στοχεύετε θέματα με όγκο αναζήτησης, τότε δεν θα έχετε επισκεψιμότητα αναζήτησης. Για να λάβετε αυτούς τους αριθμούς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών YouTube  (μέρος της Εξερεύνησης λέξεων-κλειδιών ) ή να συνδυάσετε το Πρόταση YouTube με το Google Trends για να εκτιμήσετε τη δημοτικότητά σας.
  2. Προσδιορίστε την πρόθεση αναζήτησης.  Η πρόθεση αναζήτησης είναι ο λόγος για τον οποίο κάποιος αναζητά ένα ερώτημα. Για να μάθετε την πρόθεση αναζήτησης, εισαγάγετε τη στοχευμένη λέξη-κλειδί στο YouTube και δείτε ποια είναι τα κορυφαία αποτελέσματα 3-5.
  3. Δημιουργήστε ένα βίντεο υψηλής αφοσίωσης που ικανοποιεί την πρόθεση αναζήτησης. Εκτός αν είστε GaryVee, θα πρέπει να δημιουργήσετε σενάριο τα βίντεό σας. Σχεδιάστε τις ιστορίες που θα πείτε, το άγκιστρο που θα χρησιμοποιήσετε και το περιεχόμενο που πρόκειται να παρουσιάσετε. Στη συνέχεια, επεξεργαστείτε στρατηγικά  τα βίντεό σας για να τα κάνετε διασκεδαστικά και ελκυστικά (υπόδειξη: αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ταινίες είναι τόσο καλές για να τραβήξουν την προσοχή σας. Είναι όλα σχετικά με την επεξεργασία!)
  4. Βελτιστοποίηση βίντεο στη σελίδα. YouTube on-page SEO = τίτλος, περιγραφή, ετικέτες και μικρογραφία. Για να το κατεβάσετε αυτό, συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί-στόχο σας και κάντε τη μικρογραφία εντυπωσιακή.
  5. Δημοσίευση και προώθηση. Οι πρώτες 24-48 ώρες από τη δημοσίευση είναι η κρίσιμη περίοδος. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να δημοσιεύσετε την "καλύτερη στιγμή" (ελέγξτε το YouTube analytics), να απαντήσετε σε όλα τα σχόλια και να το προωθήσετε σε μεγάλο βαθμό (στείλτε ένα ενημερωτικό δελτίο, δημοσιεύστε το στα κοινωνικά μέσα, προσθέστε ενσωματώσεις βίντεο κ.λπ.)

Διαβάστε τον πλήρη οδηγό μας για το YouTube SEO  για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να το κάνετε αυτό.

Πρόσφατα ενημερώσαμε το άρθρο μας σχετικά με την εξωτερική ανάθεση συγγραφέων , και πήγε από την κατάταξη για τίποτα στην κατάταξη # 1 για τη λέξη-κλειδί-στόχο.

επικολλημένη εικόνα 0 7

Ενημερώσαμε επίσης την ανάρτησή μας σχετικά με το κείμενο αγκύρωσης , μετά το οποίο σημειώθηκε τεράστια αύξηση στην κίνηση προς την ανάρτηση:

ενημέρωση ανάρτησης κειμένου αγκύρωσης

Αυτό είναι τώρα ένα βασικό μέρος της στρατηγικής μας εδώ στο Ahrefs.

Εντοπίζουμε άρθρα που δεν είναι πλέον αειθαλή  (στα μάτια της Google) και ανανεώνουμε και αναδημοσιεύουμε το περιεχόμενο .

Όπως μπορείτε να δείτε, το SEO δεν είναι καθήκον που το ξεχνάτε. Ακόμα κι αν έχετε ήδη κατατάξει καλά για τη λέξη-κλειδί-στόχο σας, οι ανταγωνιστές μπορούν να προσπαθήσουν να «κλέψουν» την πρώτη θέση. Η Google μπορεί επίσης να «υποβιβάσει» την κατάταξή σας εάν το περιεχόμενό σας είναι ξεπερασμένο.

Επομένως, πρέπει να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας φρέσκο ​​και ενημερωμένο για να διατηρήσετε την κατάταξή σας.

Για να βρείτε τις σελίδες με μειωμένη επισκεψιμότητα, ανατρέξτε στο Google Analytics. Εναλλακτικά, επικόλληση καθεμία από τις σελίδες σας σε Ahrefs' Εξερεύνηση του δικτυακού τόπου  και την ματιά του οργανικού γράφημα κυκλοφορίας στην έκθεση Επισκόπηση.

Φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να ενημερώσουμε αυτήν την ανάρτηση!

Για να μάθετε γιατί μειώθηκαν οι βαθμολογίες σας, ρίξτε μια ματιά στα αποτελέσματα αναζήτησης για να δείτε ποιες είναι οι κορυφαίες θέσεις που δεν έχετε. Συχνά, οι πτώσεις κατάταξης συμβαίνουν επειδή ορισμένα μέρη του περιεχομένου σας είναι παλιά. Για παράδειγμα:

  • Στιγμιότυπα οθόνης;
  • Επεξεργάζομαι, διαδικασία;
  • Στατιστικά;
  • Σύνδεσμοι (σπασμένοι κ.λπ.)
  • Έτος στον τίτλο.

Ανάλογα με τη λέξη-κλειδί-στόχο, μερικές φορές αρκεί η ανανέωση των ξεπερασμένων ενοτήτων. Σε άλλες περιπτώσεις, μπορεί να διαπιστώσετε ότι θα πρέπει να κάνετε μια πλήρη επανεγγραφή του άρθρου (αυτό είναι που κάνουμε πιο συχνά εδώ στο Ahrefs!)

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διατήρηση του περιεχομένου σας αειθαλές στον οδηγό μας για αειθαλές περιεχόμενο .

Εδώ είναι κάτι μετα.

Αυτή η ανάρτηση που διαβάζετε ήταν αρχικά δύο άλλες αναρτήσεις, με αυτές τις διευθύνσεις URL:

  1. ahrefs.com/blog/how-to-drive-traffic-to-your-website/
  2. ahrefs.com/blog/increase-website-traffic/

Και οι δύο είχαν backlinks.

Το πρόβλημα? Κανένα από αυτά δεν είχε μεγάλη επισκεψιμότητα αναζήτησης

πώς να οδηγήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με χαμηλή επισκεψιμότητα

Έτσι, αποφασίσαμε να τα συγχωνεύσουμε σε μία ανάρτηση.

Αυτό το ονομάζουμε τεχνική κοκτέιλ .

Με τη συγχώνευση και την ενοποίηση και των δύο αναρτήσεων σε ένα υπέροχο κοκτέιλ μιας σελίδας, είναι πιθανό να έχει καλύτερη απόδοση στα SERPs.

Αυτό συνέβη όταν συγχωνεύσαμε δύο άρθρα σχετικά με την τεχνική Skyscraper  στο ιστολόγιό μας:

κυκλοφορία τεχνικής ουρανοξύστη

Γιατί λειτουργεί αυτό;

Δύο λόγοι:

  • Ενοποίηση της «εξουσίας».  Οι ανακατευθύνσεις 301 δεν είναι πλέον "διαρροή" PageRank . Ανακατευθύνοντας το ένα άρθρο στο άλλο, καταφέραμε να συγχωνεύσουμε την «αρχή» και των δύο σελίδων σε μία.
  • Καλύτερο περιεχόμενο.  Τα συγχωνευμένα άρθρα ήταν αξιοπρεπή (όχι εξαιρετικά). Και ξεπεράστηκαν. Συνδυάζοντας το περιεχόμενο σε μία ανάρτηση, δημιουργήσαμε ένα πολύ καλύτερο κομμάτι περιεχομένου που αξίζει περισσότερη επισκεψιμότητα.

Θέλετε να μάθετε πώς να εκτελείτε την τεχνική κοκτέιλ; Διαβάστε τον οδηγό μας για ανακατευθύνσεις 301 .

Αυτή είναι η ανάρτησή μας σχετικά με τη διενέργεια ελέγχου περιεχομένου . Και εδώ είναι το βίντεό μας για το ίδιο θέμα:

Επανατοποθετώντας το άρθρο μας σε ένα βίντεο και ανεβάζοντάς το στο YouTube, αποκτήσαμε> 10.000 επιπλέον προβολές.

Αρκετά καλά!

Αλλά αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα. Εδώ είναι ένα άλλο:

Αναδημοσιεύσαμε τη δημοσίευσή μας σε διαφημίσεις podcast  στο Medium , η οποία κατέκτησε τη # 2 θέση στη λίστα "Πιο δημοφιλή" του Medium εκείνη την ημέρα.

επικολλημένη εικόνα 0 3

Έχουμε επίσης μετατρέψει μερικά από τα όμορφα γραφήματά μας σε tweets:

800+ likes και 500+ retweets. Πολύ επιτυχημένο, θα έλεγα!

Σκεφτείτε το: αν έχετε αφιερώσει πολύ χρόνο και προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κομματιού περιεχομένου, μην το παραμελήσετε αμέσως μετά το πλήκτρο "δημοσίευση".

Παράταση της διάρκειας ζωής του. Μετατρέψτε το σε διαφορετικές μορφές. Άλλωστε, οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο διαφορετικά: κάποιοι προτιμούν βίντεο, κάποιοι προτιμούν ήχο και κάποιοι, όπως εγώ, προτιμούν να διαβάζουν.

Ένα καλό πνευματικό μοντέλο για αυτό είναι η πυραμίδα περιεχομένου που χρησιμοποιείται από τον Gary Vaynerchuk.

επικολλημένη εικόνα 0 1Εδώ είναι η διαφάνεια που εξηγεί τη διαδικασία του .

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Ο GaryVee έχει μια τεράστια ομάδα που τον βοηθά να επιτύχει τόσο μεγάλο περιεχόμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να το κάνετε. Απλώς σημαίνει ότι πρέπει να βαθμονομήσετε τις προσδοκίες σας. 

Στο Ahrefs, έχουμε έναν γενικό «κανόνα»:

Γράψτε μόνο για θέματα με δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης και επιχειρηματικό δυναμικό. 

Ο λόγος: θέλουμε κάθε άρθρο να δημιουργεί σταθερή επισκεψιμότητα για χρόνια μετά τη δημοσίευσή του και θέλουμε να μετατρέψουμε αυτήν την επισκεψιμότητα σε πελάτες που πληρώνουν.

Θέλουμε να αποφύγουμε το «flatline of nope» - όπου πρέπει να συνεχίσουμε να δημοσιεύουμε μόνο για να διατηρήσουμε την κυκλοφορία στο ιστολόγιό μας .

Τα μειωμένα αποτελέσματα της δημοσίευσης αναρτήσεων ιστολογίου που δεν έχουν δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης

Αλλά αυτή η αδίστακτη προτεραιότητα έχει ένα μειονέκτημα. Μερικές φορές απορρίπτουμε εξαιρετικές ιδέες περιεχομένου επειδή δεν έχουν δυνατότητες αναζήτησης.

Συνήθως, αυτά είναι κομμάτια απόψεων ή περιεχόμενο σχετικά με το πώς κάνουμε πράγματα (διαφορετικά) στο Ahrefs.

Enter: Μεσαίο .

Το Medium είναι ένας ιστότοπος που δημιουργείται από χρήστες και δίνει προτεραιότητα σε εξαιρετικό περιεχόμενο. Η ομορφιά του Medium είναι η μηχανή προτάσεων, η οποία προτείνει άρθρα με βάση τις συνήθειες ανάγνωσης των χρηστών τους.

Αυτός ο αλγόριθμος επιτρέπει σε αναγνώστες τους για θέματα χωρίς δυνατότητα αναζήτησης. Επιπλέον, οι Medium Staff Editors περνούν τις μέρες τους επιλέγοντας εξαιρετικό περιεχόμενο για προβολή.

Μετάφραση: Το Medium είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να γράψουμε για αυτές τις εγκαταλελειμμένες ιδέες και να δημιουργήσουμε ακόμα κίνηση.

Από τις αρχές του τρέχοντος έτους, ο Tim έχει δημοσιεύσει μερικά άρθρα για το Medium.

Εδώ είναι τα στατιστικά του:

επικολλημένη εικόνα 0 5

Αυτοί είναι μερικοί φανταστικοί αριθμοί!

Αυτή είναι η τρέχουσα στρατηγική μας:

  • Δημοσίευση αναρτήσεων με δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης στο ιστολόγιο Ahrefs.
  • Δημοσίευση αναρτήσεων σε θέματα χωρίς δυνατότητα αναζήτησης στο Medium.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις σκέψεις του Tim για το Medium εδώ .

Τελικές σκέψεις

Σε αυτήν την ανάρτηση, έχω συμπεριλάβει μόνο τακτικές που είναι δωρεάν ή απαιτούν περιορισμένους πόρους. Φυσικά, εάν έχετε τον προϋπολογισμό και θέλετε να ξοδέψετε, μην ξεχνάτε ότι μπορείτε πάντα να αγοράζετε πληρωμένη επισκεψιμότητα από πλατφόρμες όπως το Google, το Facebook, το Twitter, το Quora κ.λπ.

Για να είμαστε διαφανείς: το κάνουμε και αυτό στο Ahrefs.

Για κάθε ανάρτηση ιστολογίου που δημοσιεύουμε, θα δεσμεύουμε τουλάχιστον $ 100- $ 200 σε διαφημίσεις Facebook για την προώθηση του άρθρου. Και όπου έχει νόημα, θα χαρούμε να διπλασιάσουμε και να προσθέσουμε περισσότερο προϋπολογισμό.

Με ~ 0,30 $ ανά κλικ, αυτή η στρατηγική έχει νόημα για εμάς.

Για εσάς, μπορεί να μην. Επομένως, μη διστάσετε να πειραματιστείτε με μερικές από τις παραπάνω "δωρεάν" στρατηγικές επισκεψιμότητας και να προσθέσετε πληρωμένο μάρκετινγκ στο μείγμα όποτε το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας.