Η κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google είναι αρκετά δύσκολη. Η βελτίωση της θέσης σας στα SERP μπορεί να είναι πιο δύσκολη, ειδικά αν βρίσκεστε σε ανταγωνιστικό χώρο ή είστε μια πολύ εξειδικευμένη επιχείρηση.

Ωστόσο, εάν έχετε παρατηρήσει ότι η κατάταξη του ιστότοπού σας είναι στάσιμη ή δεν μετακινείται πουθενά, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Θα απαντήσουμε σε μερικές από τις ερωτήσεις που μπορεί να έχετε και θα σας παρέχουμε μερικές συμβουλές. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τους λόγους για τους οποίους συγκρατείται η κατάταξη του ιστότοπού σας (και επίσης τι μπορείτε να κάνετε γι 'αυτό.) 

1. Κακή ποιότητα περιεχομένου 

Η ποιότητα του περιεχομένου είναι κρίσιμη για την κατάταξη του ιστότοπού σας. Δεν θα κατατάξετε στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης, χωρίς ποιοτικό περιεχόμενο που χρειάζονται οι χρήστες. Εάν δημιουργείτε απλώς περιεχόμενο που δεν επιλύει τα προβλήματα των χρηστών, απαντά στις ερωτήσεις τους ή παρέχετε οποιαδήποτε αξία, δημιουργείτε απλώς περιεχόμενο για χάρη αυτού. 

Η δημιουργία λεπτού περιεχομένου ή περιεχομένου που δεν ικανοποιεί πλήρως αυτό που αναζητά ένας χρήστης είναι ένας σίγουρος τρόπος για να δείτε τις κατατάξεις του ιστότοπού σας να παραμένουν χαμηλές. Εάν πρόκειται να παράσχετε την εξειδίκευσή σας σε ένα θέμα, πρέπει να δείξετε στους χρήστες και στις μηχανές αναζήτησης ότι είστε υπεύθυνοι για το θέμα. 

Για να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο, πρέπει να αναλύσετε τι γράφουν άλλοι στο χώρο (και στο SERPs). Αν είστε ένα τοπικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που προσφέρει δάνεια subprime αυτοκινήτων και θέλετε να στοχεύσετε τον όρο "τι είναι δάνεια subprime car", πρέπει να αντιμετωπίσετε τη διαδικασία έρευνας και δημιουργίας περιεχομένου με λογικό τρόπο. 

Εστίαση περιεχομένου και λέξεων-κλειδιών

Ξεκινάμε λίγο στη μέση της διαδικασίας εδώ, οπότε ας κάνουμε ένα βήμα πίσω για μια στιγμή. Η επιχείρησή σας μπορεί να χειριστεί περισσότερους από έναν τομείς δανεισμού, όπως χρηματοδότηση κατοικίας. Δεν θα δημιουργούσατε μια σελίδα προορισμού που είναι εξαιρετικά γενική και αφορά τον εγχώριο και τον αυτόματο δανεισμό. Η αρχική σας σελίδα θα ανέφερε πιθανώς ότι κάνετε και τα δύο, αλλά οι σελίδες προορισμού σας (ή συγκεκριμένες αναρτήσεις ιστολογίου) θα επικεντρώνονταν σε ένα μόνο θέμα.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, προσπαθείτε συγκεκριμένα να επικεντρωθείτε στα «δάνεια αυτοκινήτων υψηλού κινδύνου». Αυτό σημαίνει ότι έχετε προσδιορίσει τη φράση του πληκτρολογίου και είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στον τρόπο δημιουργίας της σελίδας προορισμού ή της ανάρτησης ιστολογίου που χρειάζεστε. 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO : Έχετε ήδη μια σελίδα προορισμού και θέλετε να μάθετε την κατάταξή της στο SERP; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο εντοπισμού θέσης του Semrush Είναι εύκολο να προσθέσετε λέξεις-κλειδιά για παρακολούθηση και μπορείτε να παρακολουθήσετε την απόδοσή της στα SERPs.

Ανάλυση SERP

Αν ψάχνετε να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας για τον όρο "δάνεια αυτοκινήτου subprime", πρέπει να δείτε ποιες άλλες επιχειρήσεις ή οργανισμοί κατατάσσονται στο SERP. αυτοί είναι οι ανταγωνιστές σας SERP. 

Ενώ είμαστε σε αυτό, ας ρίξουμε μια ματιά στον διαγωνισμό SERP μέσω του Εργαλείου επισκόπησης λέξεων-κλειδιών . για αυτήν τη λέξη-κλειδί και για ποιους ιστότοπους κατατάσσονται: 

ανάλυση semrush serp

Κάνοντας αυτό, μπορούμε να δούμε την κατάταξη του ιστότοπου στο Google για αυτό το συγκεκριμένο ερώτημα. Μπορείτε να προωθήσετε αυτήν την έρευνα κοιτάζοντας το περιεχόμενο που έχει δημιουργήσει κάθε ένας από αυτούς τους ιστότοπους και αναπτύσσοντας το πλαίσιο περιεχομένου σας. 

Δομή περιεχομένου

Μπορείτε επίσης να εκτελέσετε το ερώτημά σας που επιλέξατε μέσω του Topic Research Tool της Semrush για να δείτε ποιοι είναι οι τίτλοι και οι ερωτήσεις που συνήθως γίνονται. Αυτό μπορεί να σας δώσει πρόσθετες ιδέες για ερωτήσεις που πρέπει να καλύψετε και επικεφαλίδες για χρήση καθώς διαμορφώνετε το περιεχόμενό σας:

εργαλείο έρευνας θεμάτων semrush

Δείτε ποιες κοινές ερωτήσεις τίθενται και δείτε ποια σημεία πόνου καλύπτει κάθε ιστότοπος. Στη συνέχεια, καθορίστε πώς μπορείτε να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις και γιατί η επιχείρησή σας είναι αυτή στην οποία πρέπει να απευθύνεται ένας χρήστης.

Δεν θέλετε να έχετε πάρα πολλές σελίδες για τα ίδια θέματα, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κανιβαλισμό λέξεων-κλειδιών και θα καταλήξετε σε ένα μπερδεμένο Googlebot που έχει πρόβλημα να προσδιορίσει ποιες σελίδες πρέπει να παρουσιάζονται σε SERP.

Ο καθορισμός θεμάτων και λέξεων-κλειδιών στόχευσης για σελίδες προορισμού είναι ο καλύτερος τρόπος για τη δομή του περιεχομένου σας (και επίσης θα βελτιώσει τη συνολική δομή του ιστότοπού σας.)

2. Ασαφής πρόθεση αναζήτησης

Η πρόθεση αναζήτησης μπορεί να οριστεί ως ο σκοπός της αναζήτησης ενός χρήστη. Αυτός είναι ένας γενικός ορισμός, αλλά μπορεί να χωριστεί σε τέσσερις τύπους πρόθεσης αναζήτησης : 

  • Ενημερωτική πρόθεση : Οι χρήστες θέλουν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα, προϊόν ή κλάδο. Παράδειγμα: "καλύτερες μηχανές καφέ"
  • Πρόθεση πλοήγησης : Οι χρήστες σκοπεύουν να επισκεφθούν έναν συγκεκριμένο ιστότοπο ή σελίδα. Παράδειγμα: "Τύποι μηχανών καφέ Nespresso"
  • Εμπορική πρόθεση : Οι χρήστες εξετάζουν μια αγορά και θέλουν να διερευνήσουν τις επιλογές τους. Παράδειγμα: "σύγκριση μηχανών καφέ"
  • Πρόθεση συναλλαγής : Οι χρήστες στοχεύουν στην αγορά ενός προϊόντος / υπηρεσίας. Παράδειγμα: "αγοράστε μια νέα μηχανή καφέ Nespresso"

Εάν η επιχείρησή σας είναι κατάστημα προμήθειας κήπων, ο ιστότοπός σας πρέπει να παρέχει περιεχόμενο που αναζητούν οι χρήστες. Για παράδειγμα, όσοι αναζητούν "είδη κήπου" ή "είδη κήπου κοντά μου" θα μπορούσαν απλά να αναζητούν ένα κατάστημα που πουλάει αυτούς τους τύπους προϊόντων. 

Ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει το σωστό περιεχόμενο και βελτιστοποίηση για τέτοιους όρους, παρέχοντας παράλληλα άλλες πολύτιμες πληροφορίες. Εάν το ερώτημα μετακινηθεί σε έναν πιο εστιασμένο όρο όπως "σκάψιμο" και πουλάτε το προϊόν, θα πρέπει να έχετε περιεχόμενο που να αντανακλά τις ανάγκες των πελατών σας.

Ωστόσο, εάν είστε ιστολόγιο κηπουρικής και προσφέρετε "καλύτερες συμβουλές κηπουρικής" ή "καλύτερες συμβουλές φροντίδας φυτών", η στρατηγική σας μπορεί να είναι διαφορετική. Θα προσδιορίζατε την πληροφοριακή πρόθεση που αναζητά ένας χρήστης. Θέλουν να βρουν διαφορετικές τεχνικές ή τους καλύτερους τρόπους για να φυτέψουν ντομάτες.

Όσον αφορά την κατάταξη ιστότοπων στο Google, η μηχανή αναζήτησης έχει επανειλημμένα κάνει μικρές προσαρμογές (ή πιο σημαντικές αλγοριθμικές αλλαγές) για να παρέχει στους χρήστες σχετικό περιεχόμενο. Σε ένα Hangout για Webmasters Google το 2020 , ο John Mueller της Google είπε αυτό για την ανάλυση SERP:

Αυτό είναι κάτι που κάνουμε όλη την ώρα επίσης. Κάνουμε δοκιμές a / b στα αποτελέσματα αναζήτησης συνεχώς για να δούμε πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να παρέχουμε σχετικά αποτελέσματα, ακόμα και όταν οι ανάγκες και οι προσδοκίες των χρηστών συνεχίζουν να αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Έτσι, εντοπίζοντας τι στοχεύουν οι ανταγωνιστές σας, καθορίζοντας πώς μπορείτε να προσεγγίσετε το ίδιο ερώτημα και διασφαλίζοντας ότι παρέχετε περιεχόμενο που αναζητούν τόσο οι χρήστες όσο και οι μηχανές αναζήτησης, μπορείτε να προσδιορίσετε καλύτερα την πρόθεση αναζήτησης ενός ερωτήματος.

Μπορείτε να δείτε αυτό το κομμάτι που εξηγεί τι είναι η πρόθεση αναζήτησης και πώς λειτουργεί επίσης. 

Οι backlinks είναι η ραχοκοκαλιά του επιτυχημένου περιεχομένου. Όταν γράφετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, θέλετε backlink ως ψήφους εμπιστοσύνης από άλλες πηγές στο διαδίκτυο. 

Είτε είστε τοπική επιχείρηση που συνεργάζεται με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και αναζητάτε αξιόπιστους συνδέσμους για τη σύνταξη ενός άρθρου με οδηγίες που συνδέονται με άλλες σχετικές επιχειρήσεις, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τη σημασία των (ποιότητας!) Backlinks . Ακόμα και το 2016, η Google επιβεβαίωσε ότι οι backlinks συγκαταλέγονται στους τρεις βασικούς παράγοντες για την κατάταξη ιστότοπων .

Για να ρίξετε μια ματιά στο χαρτοφυλάκιο επιστροφής συνδέσμων του ιστότοπού σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρόσφατα ενημερωμένο εργαλείο Backlink Analytics Semrush για μια γρήγορη προβολή. Για παράδειγμα, ας ρίξουμε μια ματιά στους πίσω συνδέσμους που λαμβάνει ο Στόχος: 

επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων backlinks semrush

Από την κύρια επισκόπηση εδώ, μπορούμε να μεταβούμε στην αναφορά επιστροφής για περισσότερες πληροφορίες:

Semrush backlink analytics τύποι backlink

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO: Για μια πιο ακριβή μέτρηση των backlinks σας, μπορείτε να ενσωματώσετε τον λογαριασμό σας στο Google Search Console με το Semrush's Backlink Audit Tool .

Μπορείτε να εκτελέσετε τους ιστότοπους του ανταγωνιστή σας και από τα δύο εργαλεία για να δείτε και το χαρτοφυλάκιο του backlink τους. Θα ήταν καλή ιδέα να ρίξετε μια ματιά για μερικούς λόγους:

  • Μπορείτε να δείτε ποιοι ιστότοποι συνδέονται με αυτούς. Λάβετε μια κατανόηση για τους τύπους ιστότοπων που θέλετε να στοχεύσετε και από ποιους έγκυρους τομείς προέρχονται από συνδέσμους. 
  • Μπορείτε να δείτε τύπους backlink (όπως κείμενο ή εικόνες), έρευνα συγκεκριμένων διευθύνσεων URL, προβολή δεδομένων σε νέους και χαμένους συνδέσμους και πολλά άλλα.
  • Όταν πρόκειται για χαμένους συνδέσμους, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σπασμένη στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων για να προσπαθήσετε να αποκτήσετε μερικά από αυτά για τον ιστότοπό σας. 

Αναζητάτε μια γρήγορη σύγκριση μεταξύ του τομέα σας και ενός ανταγωνιστή; Το Backlink Gap μπορεί να βοηθήσει. Ας ρίξουμε μια ματιά στην Apple έναντι της Samsung:

semrush backlink κενό

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας για συνδέσμους επιστροφής και αν υπάρχουν (πιθανώς υπάρχουν) που πρέπει να εξετάσετε προσπαθώντας να "πάρετε" από αυτούς.

Το να έχετε ένα καλό χαρτοφυλάκιο backlink από αξιόπιστες πηγές θα ωφελήσει τον ιστότοπό σας μόνο μακροπρόθεσμα. Θα θεωρηθεί πιο αξιόπιστο και θα σας βοηθήσει στην προσπάθειά σας να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας. 

4. Ανεπτυγμένη βελτιστοποίηση στη σελίδα

Όπως έχουμε συζητήσει προηγουμένως, το SEO στη σελίδα είναι το κλειδί για να κάνετε τον ιστότοπό σας εύκολα ανιχνεύσιμο. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι σελίδες σας είναι κατάλληλα βελτιστοποιημένες για μια λέξη-κλειδί-στόχο, παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες στους χρήστες και έχουν γρήγορες ταχύτητες φόρτωσης. 

Σε επιφανειακό επίπεδο, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας και οι σελίδες σας έχουν βελτιστοποιηθεί. Δεν θα ενθουσιαστείτε με τα αποτελέσματα της κατάταξης του ιστότοπού σας στο Google εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί για αυτό που κάνει η επιχείρησή σας.

Για βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών, ακολουθούν μερικά βασικά σημεία σε κάθε σελίδα που πρέπει να προσέξετε:

  • Μετα τίτλος . Εάν θέλετε ο μετα-τίτλος σας να ταιριάζει στο SERP και να μην αποκοπεί, είναι γενικά περίπου 50-70 χαρακτήρες. Ωστόσο, ο Gary Illyes της Google είπε ότι δεν υπάρχει όριο στη διάρκεια του μετα-τίτλου και ότι οι προτάσεις δημιουργούνται εξωτερικά. Λοιπόν, γράψτε τι χρειάζεστε για να διασφαλίσετε ότι η Google κατανοεί τη λέξη-κλειδί-στόχο σας και ποια είναι η σελίδα. Επιλέξτε λοιπόν τι είναι καλύτερο για εσάς! 
  • Μετα-περιγραφή . Ομοίως, δεν υπάρχει «μαγικός» αριθμός εδώ. Παρόλο που, οι περισσότερες SERP περικόπτουν μετα-περιγραφές σε περίπου 150-160 χαρακτήρες. Αυτό θα ήταν ένα καλό εύρος για να βελτιστοποιήσετε τη μετα-περιγραφή σας και να συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση για τον χρήστη.
  • Κεφαλίδες (H1, H2, H3, κ.λπ.) . Οι ετικέτες κεφαλίδας έχουν γενικά παρόμοια μήκη με τις ετικέτες τίτλου σας . Φροντίστε να τις κάνετε να ρέει με δομημένο τρόπο, ενώ συμπεριλαμβάνετε λέξεις-κλειδιά στόχου καθώς εργάζεστε μέχρι τη σελίδα.
  • Περιεχόμενο . Το περιεχόμενό σας πρέπει να βελτιστοποιηθεί καλά για χρήστες και μηχανές αναζήτησης. Πρέπει να κολλήσετε σε μια κύρια λέξη-κλειδί με μερικές δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά που υποστηρίζουν τον στόχο σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε ταιριάζει πρόθεση, όπως μόλις συζητήσαμε παραπάνω. Εάν καταλαβαίνετε τι εμφανίζονται οι SERP για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή ερώτημα, τότε μπορείτε καλύτερα να δημιουργήσετε περιεχόμενο που βοηθά τους χρήστες να βρουν αυτό που αναζητούν!

5. Κακή τεχνική SEO

Ο Kevin Indig συζήτησε προηγουμένως το τεχνικό SEO στο ιστολόγιό μας και είναι σίγουρα ένα ουσιαστικό κομμάτι του παζλ όταν πρόκειται για την κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google. Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι τεχνικά υγιής, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα. Η εκπροσώπησή σας στο SERP θα μπορούσε να επηρεαστεί, είτε πρόκειται για ζήτημα ανιχνευσιμότητας είτε για απώλεια ζωτικών στοιχείων.

Ελέγξτε πάνω από 120 τεχνικά ζητήματα

με Semrush Site Audit

Εικονογράφηση ADS

Παρακάτω, θα αντιμετωπίσουμε μερικές βασικές πτυχές του τεχνικού SEO που πρέπει να λειτουργούν ομαλά ώστε ο ιστότοπός σας να διαβάζεται και να κατανοείται σωστά από τις μηχανές αναζήτησης:

Αρχιτεκτονική Ιστοσελίδας

Στον οδηγό μας για τη δημιουργία μιας αρχιτεκτονικής ιστοτόπων φιλικών προς SEO, αναλύουμε μερικούς από τους βασικούς τρόπους δημιουργίας ενός καλά οργανωμένου ιστότοπου. Ένα ουσιαστικό μέρος του τεχνικού SEO είναι ότι ο ιστότοπός σας είναι εύκολα κατανοητός από τους ανιχνευτές Google. Αυτό διευκολύνει την κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google (δεδομένου ότι παρέχετε κορυφαίο περιεχόμενο, μαζί με μερικές από τις άλλες συμβουλές που έχουμε αναφέρει.) 

Ακολουθεί ένα παράδειγμα απλής αρχιτεκτονικής ιστότοπου:

img-semblog

Ομαδοποιώντας σωστά διαφορετικές περιοχές από την αρχική σελίδα, ο ιστότοπός σας είναι καλύτερος για χρήστες και μηχανές αναζήτησης. Ακολουθεί ένα παράδειγμα διευθύνσεων URL που έχουν σαφή διαδρομή: 

  • Αρχική σελίδα: https://www.examplesite.com/
  • Υποκατάλογος / Υποφάκελος: https://www.examplesite.com/blog/
  • Όνομα αρχείου: https://www.examplesite.com/blog/blog-post-1/ 

Αν και αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα, ακολουθώντας μια σταθερή, συνεπή δομή βοηθά τους χρήστες να πλοηγούνται πιο εύκολα στον ιστότοπό σας και στα προγράμματα ανίχνευσης για να κατανοήσουν καλύτερα τη δομή του ιστότοπού σας για την κατάταξη σε SERP. 

Η στρατηγική εσωτερικής σύνδεσης είναι επίσης μια καλή ενίσχυση της δομής του ιστότοπού σας. Μπορείτε να συνδέσετε σελίδες μεταξύ τους, για να ενισχύσετε τη δομή του ιστότοπού σας για μηχανές αναζήτησης και να κατευθύνετε τους χρήστες σε πολύτιμες σελίδες. 

Μπορείτε να συνδέσετε εσωτερικά χρησιμοποιώντας διάφορες στρατηγικές, όπως:

  • Τριμμένη φρυγανιά
  • Εσωτερικοί σύνδεσμοι με βάση τα συμφραζόμενα
  • Σύνδεσμοι πλοήγησης

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO : Το Εργαλείο ελέγχου ιστότοπων σάς παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με την ανιχνευσιμότητα του ιστότοπού σας, την εσωτερική σύνδεση και πολλές άλλες τεχνικές πτυχές που θα μπορούσαν να εμποδίσουν την κατάταξη του ιστότοπού σας:

εργαλείο ελέγχου ιστότοπου semrush

Χάρτες ιστοτόπου XML

Ένα σημαντικό μέρος του τεχνικού σας SEO θα ήταν ο σωστός χάρτης ιστότοπου XML και η σωστή λειτουργία του. Ο Gary Illyes της Google δήλωσε μόλις το 2019 ότι οι χάρτες ιστοτόπου XML είναι η δεύτερη πιο σημαντική πηγή διευθύνσεων URL που ανιχνεύεται από το Googlebot. 

tweet semrush xml sitemap

Και εδώ ήταν η απάντηση του Gary στο ίδιο νήμα : 

gary illyes tweet απάντηση

Ένας χάρτης ιστότοπου XML ενημερώνει μια μηχανή αναζήτησης για διευθύνσεις URL σε έναν ιστότοπο που μπορεί να ανιχνευθεί. Επομένως, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο χάρτης ιστότοπου XML έχει γίνει σωστά, ώστε να μην έχει αρνητικό αντίκτυπο στην κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google.

Η ανάρτηση του Kevin Indig στο ιστολόγιό μας σχετικά με τους  χάρτες ιστότοπων XML  (και μερικές από τις αγαπημένες του γεννήτριες χάρτη ιστότοπων XML) είναι ένας εξαιρετικός πόρος για περισσότερες πληροφορίες.

Αρχείο Robots.txt

Το αρχείο robots.txt είναι ένας τρόπος για να ενημερώνετε τους ανιχνευτές ιστότοπων ακριβώς ποιες σελίδες πρέπει να αγνοούν. Η Google ορίζει τα αρχεία robots.txt ως:

Ένα αρχείο robots.txt ενημερώνει τους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης σε ποιες διευθύνσεις URL μπορεί να έχει πρόσβαση ο ανιχνευτής στον ιστότοπό σας. Αυτό χρησιμοποιείται κυρίως για να αποφευχθεί η υπερφόρτωση του ιστότοπού σας με αιτήματα. δεν είναι ένας μηχανισμός για τη διατήρηση μιας ιστοσελίδας εκτός Google.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα της εμφάνισης ενός αρχείου robots.txt:

Παράδειγμα αρχείου robots.txt

Όπως αναφέρθηκε, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους ενδέχεται να μην διατηρεί μια ιστοσελίδα εκτός Google. Για παράδειγμα, εάν ένας άλλος ιστότοπος συνδέεται με μια σελίδα που προσθέσατε στο αρχείο robots.txt, το Googlebot ενδέχεται να ανιχνεύσει τη διεύθυνση URL επειδή έχει ανακαλυφθεί με άλλο τρόπο.

Είναι σημαντικό να ελέγξετε το αρχείο robots.txt για να βεβαιωθείτε ότι δεν αποκλείει σημαντικές σελίδες. Μερικές φορές, εάν παρατηρήσετε ασυμφωνίες ευρετηρίασης στο Search Console, αυτό οφείλεται σε ζήτημα robots.txt. Ο Greg Gifford εξηγεί στο βίντεό μας παρακάτω:

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO : Πολλοί άνθρωποι υποθέτουν λανθασμένα ότι ένα αρχείο robots.txt μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποτρέψει την ανίχνευση επιλεγμένων σελίδων από την Google. αυτό δεν ισχύει, όπως αναφέρεται παραπάνω. Το αρχείο robots.txt είναι ένα μέτρο ασφαλείας για να διασφαλίσετε ότι ο διακομιστής σας μπορεί να χειριστεί αιτήματα από το Googlebot. Εάν θέλετε να αποτρέψετε ή να αφαιρέσετε μια σελίδα από την ευρετηρίαση, ανατρέξτε σε αυτόν τον οδηγό από το Google .

Ταχύτητα σελίδας και χρόνος φόρτωσης

Με την πρόσφατη ενημέρωση του σήματος εμπειρίας σελίδας , η Google συνέχισε να κινείται προς ανταμοιβή ιστοσελίδων και ιστοσελίδων που ανταποκρίνονται. Παρόλο που πολλές από τις παραπάνω συμβουλές παρέμειναν οι ίδιες όσον αφορά την ποιότητα περιεχομένου, το SEO και την πρόθεση αναζήτησης, έχουμε πλέον σαφέστερη καθοδήγηση από την Google σχετικά με τον τρόπο βελτιστοποίησης των ιστότοπων για ταχύτητα.

Το Εργαλείο PageSpeed ​​Insights της Google προσφέρει ένα σημαντικό κομμάτι πηγών, πληροφορίες για την ταχύτητα του ιστότοπού σας. Μπορείτε να εκτελέσετε οποιαδήποτε διεύθυνση URL και να δείτε την απόδοση τόσο για κινητά όσο και για επιτραπέζιους υπολογιστές. Ας τρέξουμε τη σελίδα προορισμού του iPhone 12 της Apple ως παράδειγμα:

πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα σελίδας προορισμού για κινητά iphone

Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά στην επιφάνεια εργασίας:

Πληροφορίες για την ταχύτητα της σελίδας προορισμού iphone της Apple iphone

Όπως μπορείτε να δείτε, και οι δύο σελίδες προορισμού χρειάζονται κάποια βελτίωση. Το εργαλείο προτείνει τη μείωση της αχρησιμοποίητης κωδικοποίησης (CSS και JavaScript) μαζί με μια λίστα με άλλες προτάσεις για τη βελτίωση της ταχύτητας της σελίδας.

Θα πρέπει λοιπόν να πανικοβληθείτε σχετικά με την κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google; Όχι. Ο Danny Sullivan έδωσε μια πιο ξεκάθαρη ιδέα για το τι αφορά το Core Web Vital και την ενημέρωση του Page Experience Signal: tee s

καιny sullivan στο twitter

Είναι σημαντικό να λειτουργεί ο ιστότοπός σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά εάν οι σελίδες σας «αποτύχουν», η αξιολόγηση όπως έκανε η σελίδα προορισμού της Apple παραπάνω, μην ανησυχείτε. Απλώς ακολουθήστε τα βήματα και τις προτάσεις που δίνονται για να προσπαθήσετε να βελτιώσετε την ταχύτητα της σελίδας σας.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί τομείς τεχνικού SEO που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν ρίξετε μια ματιά στον ιστότοπό σας. Διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να αναγνωστεί και να ερμηνευτεί σωστά, βελτιώνει μόνο τις πιθανότητες κατάταξης του ιστότοπού σας στο Google.

Όσον αφορά μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη βελτίωση του τεχνικού SEO σας, φροντίστε να διαβάσετε τον τεχνικό έλεγχο SEO του AJ Ghergich 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO : Επίσης, για έναν ολοκληρωμένο τεχνικό έλεγχο, το Εργαλείο Ελέγχου Ιστοσελίδων της Semrush παρέχει πάνω από 120 ελέγχους από θέματα επιφανείας σε πιο περίπλοκα τεχνικά θέματα. Επιπλέον, το Εργαλείο ελέγχου ιστότοπων προσφέρει μια αναφορά Core Web Vital. Δείτε την ανάρτηση ιστολογίου Core Web Vital για το lowdown.

Βελτιώστε τον ιστότοπό σας και παρακολουθήστε την κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google

Όσον αφορά την κατάταξη του ιστότοπού σας, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους θα μπορούσαν να είναι στάσιμοι ή όχι τόσο υψηλοί όσο θα θέλατε να είναι. Με αυτόν τον οδηγό και μερικούς από τους άλλους πόρους που παρέχονται, ελπίζουμε ότι μπορείτε να ξεκινήσετε να κάνετε βελτιώσεις στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορεί να έχει καλύτερη απόδοση σε SERPs. 

Φροντίστε να εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω, καθώς θα σας βοηθήσουν να διορθώσετε και να βρείτε λύσεις σε ορισμένα από τα προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσει ο ιστότοπός σας και ακόμη και να ελέγξετε τις κατατάξεις του ιστότοπού σας στο Google. Καλή τύχη! 


https://www.semrush.com/blog/google-website-rankings/