Δεν υπάρχει διαφυγή: ανεξάρτητα από το πόσο ενοποιημένη και αποτελεσματική μπορεί να είναι η στρατηγική Digital Marketing σας, πρέπει να έχετε πάντα τα μάτια σας ανοιχτά για τις νέες τάσεις.
Άλλωστε, αυτού του είδους η προσέγγιση φέρνει αποτελέσματα μόνο εάν γνωρίζετε πώς να τραβήξετε την προσοχή του κοινού και να καθιερώσετε την ψηφιακή σας παρουσία.
Όπως γνωρίζετε, για να επιτύχετε μια σταθερή στρατηγική, με οργανική επισκεψιμότητα , πρέπει να εφαρμόσετε τεχνικές SEO — όπως η δημιουργία συνδέσμων , μια προσέγγιση που στοχεύει να κάνει άλλες σελίδες στο Διαδίκτυο να κατευθύνουν τους επισκέπτες τους στον ιστότοπό σας.
Το ερώτημα είναι: πώς να πείσετε άλλες πύλες να δομήσουν αυτά τα backlinks ;
Η νεότερη ιδέα με αυτή την έννοια είναι η παραγωγή αυθεντικών υλικών που διεγείρουν την αλληλεπίδραση των επισκεπτών , δίνοντας μεγαλύτερη αξία στην εμπειρία τους.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς να χρησιμοποιείτε διαδραστικό περιεχόμενο για να λαμβάνετε backlinks;
Τι είναι το διαδραστικό περιεχόμενο;
Διαδραστικό περιεχόμενο είναι αυτό στο οποίο το κοινό μπορεί να συμμετέχει ενεργά , είτε απαντά σε ένα κουίζ είτε κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί για να αποκαλύψει πληροφορίες σε ένα γράφημα.
Είναι ένα πολύ πιο ελκυστικό μοντέλο από το παραδοσιακό, καθώς ενθαρρύνει συνεχώς την αφοσίωση του κοινού.
Στην παραδοσιακή μορφή, που ονομάζεται παθητική, ο καταναλωτής δεν έχει την επιλογή να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο, γεγονός που καθιστά την κατανάλωση πολύ λιγότερο ελκυστική.
Είναι σαν ένας μονόλογος, στον οποίο η επωνυμία σας μεταδίδει πληροφορίες χωρίς να αφήνει το κοινό να συμμετέχει στη συζήτηση.
Έτσι, το διαδραστικό περιεχόμενο είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη δημιουργία διαλόγου με τον καταναλωτή σας , συμβάλλοντας με πολλούς τρόπους στη στρατηγική μάρκετινγκ σας. Θα μιλήσουμε περισσότερα για αυτό στο επόμενο θέμα.
Ποια είναι η σημασία του σε μια στρατηγική μάρκετινγκ;
Σκεφτείτε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου .
Πρέπει να προσελκύσει το πρόσωπο του αγοραστή , να τον πείσει για την αυθεντία της επωνυμίας σας και να τον εκπαιδεύσει ώστε να κάνει δυνατή τη μετατροπή, σωστά;
Η χρήση διαδραστικών στοιχείων στα υλικά σας είναι μια πρακτική που μπορεί να αποφέρει οφέλη από την ολοκλήρωση όλων αυτών των βημάτων.
Κατ 'αρχάς, το διαδραστικό περιεχόμενο έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες έλξης από το παθητικό περιεχόμενο, καθώς ενθαρρύνει τη δέσμευση της περσόνας και διαφέρει από το μεγαλύτερο μέρος του υλικού στο Διαδίκτυο .
Αυτές οι δηλώσεις μπορούν να υποστηριχθούν από διάφορες μελέτες, όπως η Έκθεση CMI , στην οποία πήραν συνέντευξη περίπου 20.000 άτομα.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 87% των εμπόρων πιστεύουν ότι το διαδραστικό περιεχόμενο είναι πιο αποτελεσματικό από το στατικό περιεχόμενο όταν προσελκύει την προσοχή του χρήστη του Διαδικτύου.
Αυτό συμβαίνει επειδή, όπως γνωρίζετε, το καταναλωτικό 4.0 απαιτεί ολοένα και πιο μοναδικές και εξειδικευμένες εμπειρίες , οι οποίες μπορούν να επιτευχθούν μέσω της αλληλεπίδρασης.
Λοιπόν, εάν έχετε ήδη τραβήξει την προσοχή του αγοραστή, πρέπει να τον εκπαιδεύσετε, σωστά;
Μια άλλη μελέτη κατέστησε σαφές ότι, κατά την κατανόηση των ειδικών, αυτή η διαδικασία διευκολύνεται επίσης από τη διαδραστικότητα.
Η έρευνα δείχνει ότι το 93% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι το διαδραστικό υλικό διευκολύνει την καλλιέργεια και την εκπαίδευση των δυνητικών πελατών.
Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι δεν είναι μόνο ο πελάτης που λαμβάνει πληροφορίες αλλά και η εταιρεία σας.
Το διαδραστικό περιεχόμενο, ως αμφίδρομος δρόμος, μπορεί να προσφέρει πολύτιμα δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της προσέγγισής σας.
Θέλετε ένα παράδειγμα; Φανταστείτε ότι, για να κάνετε τη σελίδα προορισμού σας πιο ελκυστική, προσθέτετε ένα διαδραστικό κουίζ σχετικά με το θέμα.
Εκτός από την δέσμευση που θα δημιουργήσει στους επισκέπτες, οι οποίοι θα επιδιώξουν να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους, θα έχετε πρόσβαση στις απαντήσεις .
Με αυτόν τον τρόπο, παρατηρώντας λάθη και επιτυχίες, θα είναι δυνατό να καθοριστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια σε ποιο στάδιο της διοχέτευσης βρίσκονται και ποιο είδος υλικού μπορεί να είναι επωφελές για την εκπαίδευσή τους.
Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να κάνετε το διαδραστικό περιεχόμενο διαφορετικό για την επωνυμία σας .
Όπως γνωρίζετε, η εμπειρία των εταιρειών, ειδικά στο ψηφιακό περιβάλλον, είναι ένα από τα στοιχεία που θεωρεί πιο σημαντικά ο καταναλωτής όταν παίρνει τις αποφάσεις αγοράς του.
Επομένως, εάν παράγετε ένα υλικό που ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας και να δημιουργήσετε μεγαλύτερη εξουσία στην επωνυμία.
Σύμφωνα με τη μελέτη της CMI, η οποία έχει ήδη αναφερθεί σε αυτήν την ανάρτηση, το 88% των επαγγελματιών συμφωνεί ότι η παραγωγή αυτού του είδους περιεχομένου δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα .
Ποια είναι η σημασία των backlinks σε μια στρατηγική SEO;
Τώρα που ξέρετε ακριβώς τι είναι το διαδραστικό περιεχόμενο και πώς μπορεί να είναι σχετικό με τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, ας κάνουμε ζουμ στο θέμα και εστιάσουμε στη σημασία των backlinks.
Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε την έννοια των backlinks και τον ρόλο τους σε μια καλή στρατηγική SEO.
Έχουμε να κάνουμε με συνδέσμους που τοποθετούνται στρατηγικά σε μια ανάρτηση για να κατευθύνουν τον αναγνώστη σε άλλη σελίδα. Η πρόθεση είναι να προσφέρουμε περισσότερες πληροφορίες στο άτομο, να δημιουργήσουμε ποιοτική επισκεψιμότητα στον ιστότοπο .
Αυτή η στρατηγική μπορεί να συνδέσει άρθρα μέσα στο ίδιο το ιστολόγιο για να αυξήσει τον χρόνο που αφιερώνουν οι επισκέπτες.
Ωστόσο, η μαγεία είναι να αποκτήσετε εξωτερικούς συνδέσμους , κάνοντας άλλες σελίδες να κατευθύνουν τους επισκέπτες τους στο περιεχόμενό σας.
Λειτουργεί ως κάποιου είδους θερμόμετρο συνάφειας, δημιουργώντας εξουσία στον τομέα σας. Όπως γνωρίζετε, όσο υψηλότερη είναι η αρχή, τόσο καλύτερη είναι η θέση σας στα SERP.
Εδώ, είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι ο αλγόριθμος της Google δεν αφήνει χώρο για πρακτικές που θεωρούνται ακατάλληλες.
Δεν έχει νόημα να αποκτήσετε μεγάλο αριθμό backlinks εάν δεν λαμβάνονται οργανικά.
Ομοίως, πρέπει να είναι συναφείς και σχετικές, να προέρχονται από ιστότοπους που έχουν κάποια σχέση με το περιεχόμενό σας.
Εάν διαχειρίζεστε ένα ταξιδιωτικό γραφείο και ο ιστότοπός σας αναφέρεται από ένα ιστολόγιο που αποτελεί αναφορά για το θέμα, τα οφέλη μπορούν να συνοψιστούν σε δύο μέτωπα.
Πρώτον, θα λάβετε έναν πολύ πιο σχετικό αριθμό επισκέψεων. Δεύτερον, ο ιστότοπός σας θα κατατάσσεται καλύτερα στις σελίδες αποτελεσμάτων.
Πώς να αποκτήσετε backlinks από την παραγωγή διαδραστικού περιεχομένου;
Όπως έχετε ήδη δει, ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε backlinks είναι η παραγωγή υλικών που τραβούν την προσοχή άλλων παραγωγών περιεχομένου .
Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να υποδείξουν το ιστολόγιό σας ή τον ιστότοπό σας στους καταναλωτές τους, δημιουργώντας προσέγγιση και εξουσία σε εσάς.
Το ερώτημα είναι ότι αυτό δεν θα συμβεί ως δια μαγείας ή από καθαρό καλό. Είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί αξία.
Εάν το διαδραστικό σας περιεχόμενο δεν είναι ούτε αυθεντικό ούτε εμπλουτίζει την εμπειρία του αναγνώστη, κανείς δεν θα έχει κίνητρα να το παραθέσει.
Επομένως, ενεργήστε στρατηγικά και δημιουργήστε στοιχεία που αιχμαλωτίζουν το κοινό και διευκολύνουν τη διάδοσή τους.
Παρακάτω, θα σας δείξουμε μερικά πράγματα που μπορείτε να εξερευνήσετε.
Διατηρώ!
Εργαλεία
Η δημιουργία διαδραστικών εργαλείων, όπως οι αριθμομηχανές , είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αποκτήσετε backlinks σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Αυτό συμβαίνει γιατί, όντας ακριβείς και απλοί, απλοποιούν την εκπαίδευση του αναγνώστη .
Με αυτόν τον τρόπο, διάφορες καταστάσεις μπορούν να οδηγήσουν έναν παραγωγό περιεχομένου στη δημιουργία ενός backlink που οδηγεί σε μια διαδραστική αριθμομηχανή.
Θέλετε ένα παράδειγμα; Ο Cengage δημιούργησε μια αριθμομηχανή στην οποία οι μαθητές εισάγουν ποιο μάθημα θα παρακολουθήσουν στο πανεπιστήμιο και σε ποιες τάξεις θα συμμετάσχουν.
Με βάση το αποτέλεσμα, μπορούν να δουν πόσα χρήματα μπορούν να εξοικονομήσουν σε βιβλία χρησιμοποιώντας υλικά Cengage Unlimited.

Μια άλλη διαδραστική πλατφόρμα που γνώρισε μεγάλη επιτυχία ήταν η Adobe Color που επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη χρωματική παλέτα, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Κουίζ και παιχνίδια
Σε όλο το κείμενο, έχουμε ήδη αναφέρει πώς τα διαδραστικά κουίζ είναι απίστευτα χρήσιμα εργαλεία για να απαλύνουν την εμπειρία του χρήστη και, ταυτόχρονα, να λάβουν σημαντικές πληροφορίες για αυτά.
Εκτός από αυτό, αυτά τα ερωτηματολόγια μπορούν επίσης να υιοθετήσουν πιο παιχνιδιάρικες πτυχές, όπως τα περίφημα κουίζ BuzzFeed.

Εάν το ερωτηματολόγιο είναι αρκετά ελκυστικό, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα δημιουργήσει backlinks σε άλλες σελίδες. Για να φτάσετε σε άλλο επίπεδο, μπορείτε να στοιχηματίσετε σε παιχνίδια.
Αν και η δημιουργία διαδραστικών παιχνιδιών απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο και επένδυση, τα στοιχεία παιχνιδιού μπορούν να φέρουν απίστευτα αποτελέσματα .
Είναι η περίπτωση μιας βρετανικής εφαρμογής JustPark , με στόχο οι οδηγοί να βρίσκουν πιο γρήγορα κενές θέσεις.
Η εταιρεία δημιούργησε ένα διαδραστικό παιχνίδι που υπολογίζει την ηλικία του χρήστη με βάση τον χρόνο αντίδρασής του.

Η σελίδα έλαβε περισσότερα από 2.000 backlinks, σύμφωνα με το εργαλείο Ahrefs .

Infographics
Η χρήση των γραφημάτων είναι ήδη μια καθιερωμένη πρακτική στον κόσμο του Content Marketing.
Ωστόσο, εάν δεν το προσαρμόσετε στις νέες τάσεις, μπορεί να γίνει λιγότερο ενδιαφέρον για τους χρήστες.
Από την άλλη πλευρά, η προσθήκη διαδραστικών στοιχείων το καθιστά πολύ πιο ελκυστικό .
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνετε ένα διαδραστικό infographic. Μπορείτε να εισαγάγετε ερωτήσεις σε όλο το περιεχόμενο, να αποκαλύψετε πληροφορίες σύμφωνα με τα κλικ των επισκεπτών και να αφήσετε τον αναγνώστη να περιηγηθεί ελεύθερα στα δεδομένα.
Το σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε τη δημιουργικότητα χωρίς να παραμερίσετε τον πρωτίστως πληροφοριακό χαρακτήρα της .
Ένα ενδιαφέρον παράδειγμα είναι το Tide , η βρετανική ψηφιακή τράπεζα που επικεντρώνεται στις επιχειρήσεις. Η εταιρεία δημιούργησε ένα infographic που ξεμπερδεύει την ακαδημαϊκή ζωή των γυναικών που ίδρυσαν επιτυχημένες εταιρείες.
Μπορείτε να πλοηγηθείτε σε διάφορες επιλογές στη σελίδα, φιλτράροντας τον τύπο των πληροφοριών που θέλετε να λάβετε.

Χάρτες
Οι χάρτες είναι περιεχόμενο που είναι γενικά δύσκολο να πλοηγηθεί εκτός και αν έχει διαδραστικά στοιχεία που επιτρέπουν ενέργειες όπως ζουμ και περιστροφές.
Με αυτό, μπορούν να δημιουργήσουν ελκυστικές και αυθεντικές εμπειρίες χρήστη , ανεξάρτητα από το θέμα που εξετάζεται.
Το Travel Supermarket, ένας ιστότοπος που ειδικεύεται στην αγορά αεροπορικών εισιτηρίων, δημιούργησε έναν διαδραστικό χάρτη βασισμένο σε δεδομένα που εξάγονται από την Google. Η ιδέα είναι να δείξουμε τον πιο ερευνημένο προορισμό σε καθεμία από τις χώρες.

Ένα άλλο παράδειγμα προέρχεται από το GoCompare , που λειτουργεί, μεταξύ άλλων, συγκρίνοντας τα τέλη των φορέων παροχής ενέργειας.
Η εταιρεία δημιούργησε έναν χάρτη που περιγράφει λεπτομερώς τις κύριες πηγές των διαφορετικών τύπων ενέργειας που καταναλώνουμε.
Η επένδυση σε διαδραστικό περιεχόμενο για backlinks είναι μια πρακτική που μπορεί να οδηγήσει σε καλά αποτελέσματα για το Digital Marketing σας.
Εκτός από την προσέλκυση των καταναλωτών σας και τη βελτίωση της εμπειρίας τους, θα δυναμώσετε την προσέγγιση του ιστότοπού σας και θα αυξήσετε την ψηφιακή σας εξουσία, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα μια πολύ πιο θετική κατάταξη.
Η διαδραστικότητα, όπως καταλάβατε, είναι μια τάση που μπορεί να ενισχύσει τη στρατηγική σας σε πολλά μέτωπα.
0 Σχόλια