Τι πρέπει να γνωρίζετε για την αγορά επισκεψιμότητας ιστότοπου από οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

  

Εάν έχετε έναν ιστότοπο, μπορεί να έχετε ακούσει τον όρο οργανική επισκεψιμότητα ή να τον έχετε δει στο Google Analytics. Ίσως αναρωτιέστε τι είναι και σε τι διαφέρει από πηγές επισκεψιμότητας απευθείας, cpc, κοινωνικών μέσων ή παραπομπής. Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε για την οργανική επισκεψιμότητα και πώς να την αυξήσετε.

Τι είναι η οργανική κυκλοφορία;

Η βιολογική κίνηση είναι συνεδρίες ιστοσελίδα (ή επισκέψεις) fr o m οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν εκατοντάδες σήματα για να αποφασίσουν πού θα κατατάξουν τους ιστότοπους στα αποτελέσματα αναζήτησης για διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. Η επισκεψιμότητα που λαμβάνουν οι ιστότοποι από άτομα που αναζητούν και κάνουν κλικ στον ιστότοπό τους είναι γνωστή ως οργανική επισκεψιμότητα.

Γιατί είναι σημαντική η οργανική κυκλοφορία;

Εκατομμύρια άνθρωποι καθημερινά βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν ιστότοπους. Αναζητούν επωνυμίες, προϊόντα, πληροφορίες και πολλά άλλα. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει εξαιρετικά καλές στο να παρέχουν εξαιρετικά σχετικά αποτελέσματα που ταιριάζουν στενά με την αναζήτησή τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η οργανική αναζήτηση είναι ο #1 τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν ιστότοπους στο Διαδίκτυο. πηγή ) Για τους περισσότερους ιστότοπους, είναι η μεγαλύτερη πηγή επισκεψιμότητας ιστού.

Οργανική επισκεψιμότητα έναντι επισκεψιμότητας πληρωμένης αναζήτησης

Η πληρωμένη αναζήτηση (ή "CPC") είναι ένα μέσο επισκεψιμότητας που προέρχεται επίσης από μηχανές αναζήτησης, ωστόσο, διαφέρει από την οργανική επισκεψιμότητα. Το CPC σημαίνει "κόστος ανά κλικ", που σημαίνει ότι οι διαφημιστές πληρώνουν ένα ορισμένο ποσό κάθε φορά που ένας ερευνητής κάνει κλικ στο αποτέλεσμά του σε πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης.

οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης έναντι επί πληρωμή

Τα οργανικά αποτελέσματα εμφανίζονται εξ ολοκλήρου με βάση τη συνάφεια μιας σελίδας με μια λέξη-κλειδί και δεν υπάρχει καμία πληρωμή για την κατάταξη ή την επισκεψιμότητά τους. Από την άλλη πλευρά, η τοποθέτηση αναζήτησης επί πληρωμή αγοράζεται από τους διαφημιστές μέσω του Google Ads . Το CPC είναι η αγορασμένη έκδοση της επισκεψιμότητας αναζήτησης, ενώ η οργανική επισκεψιμότητα είναι εντελώς δωρεάν.

Πώς να αυξήσετε την οργανική κυκλοφορία

SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η πρακτική της βελτίωσης της κατάταξης ενός ιστότοπου για την αύξηση ή τη βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας. Περιλαμβάνει την έρευνα του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν έναν ιστότοπο και την κατανόηση του τρόπου κατάταξης για τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη και την αύξηση της επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου, όπως (αλλά δεν περιορίζονται σε):

  • Σήματα στη σελίδα (κεφαλίδες, κείμενο στη σελίδα, εικόνες, μεταδεδομένα)
  • Τεχνικά σήματα (robots.txt, ταχύτητα σελίδας, φιλικότητα προς κινητά)
  • Σήματα εκτός σελίδας (backlinks, παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)

Αν θέλετε να αυξήσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα, υπάρχει πληθώρα πρακτορείων και ειδικών που παρέχουν υπηρεσίες SEO. Διαφορετικά, με λίγο χρόνο στα χέρια σας, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να εκτελέσετε το δικό σας πρόγραμμα SEO. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για να ξεκινήσετε.

Παρακολούθηση οργανικής επισκεψιμότητας με το Google Analytics

Google Analytics

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ελέγξετε τα δεδομένα οργανικής επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας. Ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους είναι το Google Analytics . Το Google Analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να βλέπετε από πού προέρχεται η επισκεψιμότητά σας και πώς αλληλεπιδρά με τον ιστότοπό σας.

Αφού ρυθμίσετε το Google Analytics, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην οργανική επισκεψιμότητα μεταβαίνοντας στην επιλογή Απόκτηση > Όλη η επισκεψιμότητα > Πηγή/Μέσο . Αυτό θα δείξει τον διαφορετικό τρόπο πρόσβασης των χρηστών στον ιστότοπό σας.

Από εκεί, επιλέξτε το Medium ως την κύρια ιδιότητά σας . Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε τα διάφορα μέσα που οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένης της οργανικής επισκεψιμότητας.

Ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι η οργανική περιλαμβάνει κίνηση από όλες τις μηχανές αναζήτησης. Εάν ενδιαφέρεστε να βρείτε οργανική επισκεψιμότητα από μια συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης, μπορείτε να ορίσετε την κύρια ιδιότητά σας σε μεσαία: οργανική και τη δευτερεύουσα ιδιότητά σας στην πηγή.

Παρακολούθηση οργανικής επισκεψιμότητας με το Google Search Console

Η Google παρέχει επίσης ένα δωρεάν εργαλείο που ονομάζεται Google Search Console , το οποίο προσφέρει πρόσθετα δεδομένα σχετικά με την οργανική επισκεψιμότητά σας. Αυτό περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με:

  • Λέξεις-κλειδιά που οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
  • Τα αποτελέσματα αναζήτησης οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας (ιστός, εικόνα, βίντεο)
  • Εμφανίσεις και αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για τις λέξεις-κλειδιά σας
  • Μέση κατάταξη για τις λέξεις-κλειδιά σας
Google Search Console

Ένα πράγμα που πρέπει να σημειώσετε είναι ότι το Google Search Console περιλαμβάνει μόνο οργανική επισκεψιμότητα από την Google και εάν θέλετε να δείτε επισκεψιμότητα από όλες τις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να ανατρέξετε στο Google Analytics. Τούτου λεχθέντος, περίπου το 90% όλων των αναζητήσεων γίνονται στο Google ( πηγή ), επομένως αυτά τα δεδομένα θα πρέπει να είναι αξιόπιστα.

Κλείσιμο σκέψεις

Η οργανική επισκεψιμότητα μπορεί να είναι το κλειδί για να αποκτήσει ο ιστότοπός σας ορατότητα στον ιστό. Βελτιώνοντας τις κατατάξεις, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας και να σας ανακαλύπτει το κοινό σας καθώς αναζητά στον ιστό.

Το SEO είναι μια αξιόλογη επένδυση και μπορεί να έχει μόνιμες επιπτώσεις για την επιχείρησή σας. Δεδομένου ότι αυτή η επισκεψιμότητα είναι δωρεάν (σε αντίθεση με την επισκεψιμότητα cpc), η απόδοση της επένδυσης μπορεί να είναι σημαντική.

Τούτου λεχθέντος, η κατάταξη για λέξεις-κλειδιά δεν είναι εύκολη υπόθεση και απαιτεί συνεχή συντήρηση. Οι ιστότοποι ανταγωνίζονται συνεχώς για την κατάταξη για όρους αναζήτησης και την αύξηση της επισκεψιμότητας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι καλύτερο να προσλάβετε ειδικούς για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα SEO.