Οι οπίσθιοι σύνδεσμοι είναι σύνδεσμοι από μια σελίδα σε έναν ιστότοπο σε έναν άλλο. Εάν κάποιος συνδέεται με τον ιστότοπό σας, τότε έχετε έναν πίσω σύνδεσμο από αυτόν. Εάν συνδέεστε σε έναν άλλο ιστότοπο, τότε έχουν έναν σύνδεσμο από εσάς.

Για παράδειγμα, αυτές οι λέξεις  συνδέονται με το YouTube, οπότε τώρα έχουν έναν πίσω σύνδεσμο από εμάς.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε:

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Εάν μια σελίδα συνδέεται με άλλη στον ίδιο ιστότοπο, αυτό είναι γνωστό ως εσωτερικό backlink .

Οι σύνδεσμοι επιστροφής βοηθούν σε τρία βασικά πράγματα.

1. Κατάταξη

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google βλέπουν τους συνδέσμους ως ψήφοι εμπιστοσύνης. Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερες ψήφοι έχουν οι ιστοσελίδες σας, τόσο πιθανότερο είναι να κατατάσσονται σε σχετικά ερωτήματα αναζήτησης.

Πως ξέρουμε? Μελετήσαμε  μερικές φορές τους παράγοντες κατάταξης βάσει συνδέσμων και βρίσκουμε πάντα το ίδιο πράγμα: ο αριθμός των συνδέσμων από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς αναφοράς) σχετίζεται στενά με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης.

τομείς αναφοράς έναντι οργανικής αναζήτησης επισκεψιμότητας περιεχομένου ahrefs 1

2. Ανακάλυψη

Οι μηχανές αναζήτησης βρίσκουν νέο περιεχόμενο επανεξετάζοντας σελίδες που ήδη γνωρίζουν για να ελέγξουν για νέους συνδέσμους.

Επειδή οι μηχανές αναζήτησης επισκέπτονται συχνότερα τις δημοφιλείς σελίδες από τις μη δημοφιλείς, ενδέχεται να ανακαλύπτουν το περιεχόμενό σας γρηγορότερα εάν λάβετε backlinks από δημοφιλείς σελίδες.

3. Κυκλοφορία παραπομπών

Υπάρχουν backlinks για να οδηγούν τους ανθρώπους σε χρήσιμους πόρους. Γι 'αυτό είναι κλικ.

Όταν κάποιος κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, λαμβάνετε επισκεψιμότητα παραπομπών.

Δεν δημιουργούνται όλοι οι πίσω σύνδεσμοι ίσοι. Εδώ είναι μερικά από τα πολλά χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ποιότητα και τη χρησιμότητα ενός backlink.

Συνάφεια

Η Google αποδίδει μεγαλύτερη αξία στους σχετικούς συνδέσμους, επειδή οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτούς. Αυτό είναι κάτι που μιλούν για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τους «λογική σέρφερ» .

Τι σημαίνει αυτό σε πραγματικούς όρους; Εάν ένας υδραυλικός έχει backlinks από δύο σελίδες, μία για τις γάτες και μία για την εγκατάσταση λεβήτων, οι πιθανότητες είναι οι τελευταίες να είναι πιο πολύτιμες.

Αυτή η ιδέα διαδραματίζεται επίσης σε επίπεδο τομέα.

Οι αναγνώστες του plumbing.com  είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο ενός υδραυλικού από τους αναγνώστες του cats.com .

Εξουσία

Οι πίσω σύνδεσμοι από ισχυρές ιστοσελίδες συνήθως μεταφέρουν περισσότερη «εξουσία» από αυτούς από αδύναμους.

Η αρχή σε επίπεδο σελίδας είναι κάτι που μελετήσαμε μερικές φορές και βρήκαμε μια σαφή σχέση μεταξύ αυτής και της οργανικής επισκεψιμότητας.

Ur εναντίον επισκεψιμότητας αναζήτησης 3

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Η βαθμολογία URL ( UR )  είναι η μέτρηση αρχής σε επίπεδο σελίδας της Ahrefs. Έχει βαθμολογία σε κλίμακα από 0-100.

Τούτου λεχθέντος, οι σύνδεσμοι από ισχυρές σελίδες δεν  μεταφέρουν πάντα περισσότερη εξουσία.

Το αρχικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google  δηλώνει ότι η αρχή κατανέμεται εξίσου μεταξύ όλων των εξερχόμενων συνδέσμων σε μια ιστοσελίδα. Επομένως, εάν έχετε backlinks από δύο σελίδες και η μία έχει περισσότερους εξερχόμενους συνδέσμους από την άλλη, τότε, όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια, ο σύνδεσμος από τη σελίδα με λιγότερους εξερχόμενους συνδέσμους μεταφέρει περισσότερη εξουσία.

Είναι πράγματα τόσο απλά αυτές τις μέρες; Πιθανώς όχι. Η Google διαθέτει δίκαιο αριθμό διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που περιγράφουν διάφορες μεθόδους για την εκχώρηση αξίας σε συνδέσμους επιστροφής.

Επιπλέον, οι εσωτερικοί σύνδεσμοι συμβάλλουν επίσης στην αρχή μιας σελίδας.

ΚΙΝΗΣΗ στους ΔΡΟΜΟΥΣ

Οι σύνδεσμοι από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας συνήθως θα σας στέλνουν περισσότερη επισκεψιμότητα από παραπομπές από αυτές από σελίδες χαμηλής επισκεψιμότητας. Αυτό είναι προφανές. Το πραγματικό ερώτημα είναι αν οι backlinks από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας επηρεάζουν θετικά την κατάταξη περισσότερο από εκείνους από σελίδες χαμηλής επισκεψιμότητας;

Αυτή είναι μια ερώτηση που προσπαθήσαμε πρόσφατα να απαντήσουμε . Πήραμε τις κορυφαίες σελίδες για 44.589 λέξεις-κλειδιά χωρίς επωνυμία και εξετάσαμε την οργανική επισκεψιμότητα στις σελίδες που συνδέονται με αυτές.

Εδώ βρήκαμε:
νέο 01 πώς οι ταξινομήσεις συσχετίζονται με μετρήσεις backlink εικόνα 1
Με λίγα λόγια, υπάρχει μια μικρή αλλά σαφής συσχέτιση μεταξύ των κατατάξεων και των πίσω συνδέσμων από σελίδες με οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης. Ωστόσο, ο τεράστιος αριθμός συνδέσμων επιστροφής από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς αναφοράς) και η αρχή σε επίπεδο σελίδας φαίνεται να είναι πιο σημαντικοί.

Τοποθέτηση

Επειδή οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε συνδέσμους με εμφανή θέση, ορισμένοι σύνδεσμοι σε ιστοσελίδες πιθανότατα έχουν μεγαλύτερη εξουσία από άλλους.

Ο Μπιλ Σλάουσκι μιλά για αυτό στην ανάλυσή  του σχετικά με το ενημερωμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας «λογικό surfer» της Google.

Εάν ένας σύνδεσμος βρίσκεται στην κύρια περιοχή περιεχομένου μιας σελίδας, χρησιμοποιεί μια γραμματοσειρά και χρώμα που μπορεί να την κάνει να ξεχωρίζει και χρησιμοποιεί κείμενο που μπορεί να κάνει κάτι πιθανό ότι κάποιος μπορεί να κάνει κλικ σε αυτό, τότε θα μπορούσε να περάσει αρκετά Κατάταξη σελίδας. Από την άλλη πλευρά, εάν συνδυάζει λειτουργίες που καθιστούν λιγότερο πιθανό να γίνει κλικ, όπως στο υποσέλιδο μιας σελίδας, στο ίδιο έγχρωμο κείμενο με το υπόλοιπο κείμενο σε αυτήν τη σελίδα και τον ίδιο τύπο γραμματοσειράς, και χρησιμοποιεί άγκυρα κείμενο που δεν ενδιαφέρει τους ανθρώπους, μπορεί να μην περνάει πολύ από το PageRank.

Μπιλ Σλάουσκι
Μπιλ Σλάουσκι, Ιδρυτής SEO by the Sea

Σκεφτείτε αυτό κατά την αναζήτηση συνδέσμων. Εάν ο σύνδεσμός σας πιθανότατα θα καταλήξει στο υποσέλιδο του ιστότοπου ή μαζί με πενήντα άλλους ιστότοπους στην πλευρική γραμμή, τότε τοποθετήστε την ενέργειά σας σε άλλες ευκαιρίες.

Ακολούθησε εναντίον nofollowed

Οι μη ακολουθημένοι σύνδεσμοι δεν επηρεάζουν συνήθως τις κατατάξεις της συνδεδεμένης σελίδας - αν και μπορούν .

Επειδή η δημιουργία συνδέσμων  απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, είναι καλύτερο να δοθεί προτεραιότητα στη λήψη συνδέσμων που ακολουθούνται. Απλά μην ξεσηκώνεις αν λάβεις έναν σύνδεσμο χωρίς αίσθηση. Μπορεί να έχει κάποια  αξία SEO .

Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι ένας σύνδεσμος Nofollow; Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Κείμενο συνδέσμου

Το κείμενο αγκύρωσης αναφέρεται στις λέξεις με δυνατότητα κλικ  που σχηματίζουν έναν σύνδεσμο .

Η Google λέει ότι το κείμενο αγκύρωσης επηρεάζει τις κατατάξεις στην αρχική τους ευρεσιτεχνία .

Η Google χρησιμοποιεί πολλές τεχνικές για τη βελτίωση της ποιότητας αναζήτησης, όπως κατάταξη σελίδας, κείμενο αγκύρωσης  και πληροφορίες εγγύτητας.

Τούτου λεχθέντος, όταν μελετήσαμε  τη σχέση μεταξύ αγκύρωσης και βαθμολογίας σε 384.614 σελίδες, οι συσχετίσεις ήταν αδύναμες.

Έτσι, ενώ το κείμενο αγκύρωσης έχει σημασία, δεν είναι τόσο σημαντικό όσο άλλα πράγματα.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Εάν δημιουργείτε συνδέσμους επιστροφής μέσω προσέγγισης , συνήθως δεν θα έχετε πολύ έλεγχο στο κείμενο αγκύρωσης που χρησιμοποιείται κατά τη σύνδεση με τον ιστότοπό σας. Αυτό είναι καλό πράγμα. Βοηθά στη διατήρηση των φυσικών πραγμάτων και είναι επίσης ένα σημάδι ότι ο σύνδεσμος που έχετε αποκτήσει είναι συγκεκριμένης ποιότητας. 

Υπάρχουν δύο τρόποι για να ελέγξετε τους συνδέσμους ιστοτόπου ή ιστοσελίδας. Η πρώτη μέθοδος λειτουργεί μόνο για ιστότοπους που σας ανήκουν. Χρησιμοποιήστε το δεύτερο για να ελέγξετε τους συνδέσμους προς έναν άλλο ιστότοπο ή ιστοσελίδα.

Έλεγχος συνδέσμων στο Google Search Console

Το Google Search Console  σάς παρέχει δεδομένα σχετικά με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης του ιστότοπού σας και τη συνολική απόδοση. Είναι δωρεάν για χρήση - απλώς εγγραφείτε για δωρεάν λογαριασμό και επαληθεύστε την ιδιοκτησία του ιστότοπού σας.

Μόλις συνδεθείτε, κάντε κλικ στο "Σύνδεσμοι" στην πλευρική γραμμή.

Ο παρακάτω αριθμός "Εξωτερικοί σύνδεσμοι" δείχνει τον συνολικό αριθμό μοναδικών επιστροφών στον ιστότοπο.

σύνδεσμοι κονσόλας αναζήτησης 1

Παρακάτω είναι τρεις αναφορές.

  • Κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες : Οι πιο συνδεδεμένες σελίδες στον ιστότοπό σας.
  • Κορυφαίοι ιστότοποι σύνδεσης : Οι ιστότοποι με τους περισσότερους συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας.
  • Κορυφαίο κείμενο σύνδεσης : Οι άγκυρες που χρησιμοποιούνται πιο συχνά κατά τη σύνδεση στον ιστότοπό σας.

Εάν είστε νέοι στο Search Console, ξεκινήστε με την αναφορά "Κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες".
κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες 1

Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιαδήποτε διεύθυνση URL για να δείτε τους ιστότοπους που συνδέονται με μια συγκεκριμένη σελίδα.

κορυφαίοι ιστότοποι που συνδέονται με τη σελίδα 1

Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιονδήποτε ιστότοπο για να δείτε ποιες από τις σελίδες του συνδέονται με αυτήν τη σελίδα.

κορυφαίες σελίδες σύνδεσης 1

Έλεγχος συνδέσμων επιστροφής χρησιμοποιώντας ένα πούλι επιστροφής τρίτων

Για να ελέγξετε τους συνδέσμους επιστροφής σε έναν ιστότοπο που δεν σας ανήκει, χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το δωρεάν πούλμαν της Ahrefs .

Απλώς εισαγάγετε έναν τομέα ή διεύθυνση URL και πατήστε "Έλεγχος συνδέσμων επιστροφής".

Θα δείτε τον συνολικό αριθμό των συνδέσμων επιστροφής και των τομέων αναφοράς (συνδέσεις από μοναδικούς ιστότοπους), καθώς και τους 100 κορυφαίους συνδέσμους.

δωρεάν πούλι backlink 1

Για κάθε backlink, θα δείτε μερικές λεπτομέρειες, όπως:

  • Σελίδα αναφοράς : Η σελίδα που συνδέεται με τον στόχο.
  • Βαθμολογία τομέα ( DR ) : Η ισχύς του ιστότοπου σύνδεσης.
  • Αξιολόγηση URL ( UR ) : Η ισχύς της ιστοσελίδας σύνδεσης.
  • Κυκλοφορία : Η συνολική εκτιμώμενη μηνιαία επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης στη σελίδα σύνδεσης.
  • Άγκυρα και backlink . Το κείμενο αγκύρωσης και του περιβάλλοντος συνδέσμου.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Ο δωρεάν έλεγχος επιστροφής συνδέσμων εμφανίζει μόνο έναν backlink ανά τομέα. 

Για να δείτε τις πέντε πιο συχνά χρησιμοποιούμενες άγκυρες, ανατρέξτε στην αναφορά "Top 5 anchors".

κορυφαίες 5 άγκυρες 1

Για να δείτε τις πέντε πιο συνδεδεμένες σελίδες, ανατρέξτε στην αναφορά "Κορυφαίες 5 σελίδες".

κορυφαίες 5 σελίδες 1

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Η αναφορά των κορυφαίων 5 σελίδων λειτουργεί μόνο εάν αναλύετε έναν τομέα και όχι μια ιστοσελίδα. 

Για να δείτε μια πλήρη λίστα με συνδέσμους επιστροφής για οποιαδήποτε σελίδα ή ιστότοπο, χρησιμοποιήστε το Ahrefs Site Explorer .

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να λάβετε περισσότερους πίσω συνδέσμους: δημιουργήστε  τους, κερδίστε  ή δημιουργήστε  τους.

Κερδίζετε backlinks

Αυτό συμβαίνει όταν οι άνθρωποι ανακαλύπτουν το περιεχόμενό σας μέσω μηχανών αναζήτησης όπως το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή από στόμα σε στόμα και επιλέγουν να συνδεθούν στη σελίδα σας. Με τις λέξεις, οι κερδισμένοι σύνδεσμοι είναι οργανικοί.

Μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να κερδίσετε περισσότερους πίσω  συνδέσμους δημιουργώντας πραγματικά χρήσιμο περιεχόμενο στο οποίο οι χρήστες θα πρέπει να θέλουν να συνδεθούν.

Δημιουργία backlinks

Αυτό συμβαίνει όταν προσθέτετε με μη αυτόματο τρόπο συνδέσμους στον ιστότοπό σας από άλλους ιστότοπους. Παραδείγματα περιλαμβάνουν υποβολή σε καταλόγους επιχειρήσεων, αφήνοντας σχόλια ιστολογίου και απάντηση σε νήματα φόρουμ.

Δημιουργία επιστροφής

Αυτό συμβαίνει όταν επικοινωνείτε με άλλους κατόχους ιστότοπων, εκδότες ή webmasters και τους ζητάτε να συνδεθούν με τη σελίδα σας. Για να λειτουργήσει αυτό, πρέπει να έχετε μια σαφή πρόταση αξίας. Εκεί μπαίνουν οι τακτικές δημιουργίας συνδέσμων.

Εδώ είναι μερικά δοκιμασμένα και δοκιμασμένα:

  • Επισκέπτης blogging : Προσφορά για σύνταξη εφάπαξ ανάρτησης για άλλον ιστότοπο.
  • Κατασκευή σπασμένων συνδέσμων : Βρείτε σχετικούς νεκρούς συνδέσμους σε άλλους ιστότοπους και, στη συνέχεια, επικοινωνήστε με τον εναλλακτικό σύνδεσμό σας ως αντικατάσταση. (Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον σπασμένο ελεγκτή συνδέσμων για να το κάνετε αυτό.)
  • Η τεχνική Skyscraper : Βρείτε σχετικό περιεχόμενο με πολλούς συνδέσμους, κάντε κάτι καλύτερο και, στη συνέχεια, ζητήστε από αυτούς που συνδέονται με το πρωτότυπο να σας συνδέσουν.
  • Μη συνδεδεμένες αναφορές : Βρείτε μη συνδεδεμένες αναφορές της επωνυμίας σας και, στη συνέχεια, ζητήστε από τον συντάκτη να κάνει κλικ στην αναφορά.