Για παράδειγμα, αυτές οι λέξεις συνδέονται με το YouTube, οπότε τώρα έχουν έναν πίσω σύνδεσμο από εμάς.
Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε:
Γιατί οι backlinks είναι σημαντικοί;
Οι σύνδεσμοι επιστροφής βοηθούν σε τρία βασικά πράγματα.
1. Κατάταξη
Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google βλέπουν τους συνδέσμους ως ψήφοι εμπιστοσύνης. Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερες ψήφοι έχουν οι ιστοσελίδες σας, τόσο πιθανότερο είναι να κατατάσσονται σε σχετικά ερωτήματα αναζήτησης.
Πως ξέρουμε? Μελετήσαμε μερικές φορές τους παράγοντες κατάταξης βάσει συνδέσμων και βρίσκουμε πάντα το ίδιο πράγμα: ο αριθμός των συνδέσμων από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς αναφοράς) σχετίζεται στενά με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης.
2. Ανακάλυψη
Οι μηχανές αναζήτησης βρίσκουν νέο περιεχόμενο επανεξετάζοντας σελίδες που ήδη γνωρίζουν για να ελέγξουν για νέους συνδέσμους.
Επειδή οι μηχανές αναζήτησης επισκέπτονται συχνότερα τις δημοφιλείς σελίδες από τις μη δημοφιλείς, ενδέχεται να ανακαλύπτουν το περιεχόμενό σας γρηγορότερα εάν λάβετε backlinks από δημοφιλείς σελίδες.
3. Κυκλοφορία παραπομπών
Υπάρχουν backlinks για να οδηγούν τους ανθρώπους σε χρήσιμους πόρους. Γι 'αυτό είναι κλικ.
Όταν κάποιος κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, λαμβάνετε επισκεψιμότητα παραπομπών.
Τι κάνει έναν καλό backlink;
Δεν δημιουργούνται όλοι οι πίσω σύνδεσμοι ίσοι. Εδώ είναι μερικά από τα πολλά χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ποιότητα και τη χρησιμότητα ενός backlink.
Συνάφεια
Η Google αποδίδει μεγαλύτερη αξία στους σχετικούς συνδέσμους, επειδή οι χρήστες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτούς. Αυτό είναι κάτι που μιλούν για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τους «λογική σέρφερ» .
Τι σημαίνει αυτό σε πραγματικούς όρους; Εάν ένας υδραυλικός έχει backlinks από δύο σελίδες, μία για τις γάτες και μία για την εγκατάσταση λεβήτων, οι πιθανότητες είναι οι τελευταίες να είναι πιο πολύτιμες.
Αυτή η ιδέα διαδραματίζεται επίσης σε επίπεδο τομέα.
Οι αναγνώστες του plumbing.com είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο ενός υδραυλικού από τους αναγνώστες του cats.com .
Εξουσία
Οι πίσω σύνδεσμοι από ισχυρές ιστοσελίδες συνήθως μεταφέρουν περισσότερη «εξουσία» από αυτούς από αδύναμους.
Η αρχή σε επίπεδο σελίδας είναι κάτι που μελετήσαμε μερικές φορές και βρήκαμε μια σαφή σχέση μεταξύ αυτής και της οργανικής επισκεψιμότητας.
Τούτου λεχθέντος, οι σύνδεσμοι από ισχυρές σελίδες δεν μεταφέρουν πάντα περισσότερη εξουσία.
Το αρχικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google δηλώνει ότι η αρχή κατανέμεται εξίσου μεταξύ όλων των εξερχόμενων συνδέσμων σε μια ιστοσελίδα. Επομένως, εάν έχετε backlinks από δύο σελίδες και η μία έχει περισσότερους εξερχόμενους συνδέσμους από την άλλη, τότε, όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια, ο σύνδεσμος από τη σελίδα με λιγότερους εξερχόμενους συνδέσμους μεταφέρει περισσότερη εξουσία.
Είναι πράγματα τόσο απλά αυτές τις μέρες; Πιθανώς όχι. Η Google διαθέτει δίκαιο αριθμό διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που περιγράφουν διάφορες μεθόδους για την εκχώρηση αξίας σε συνδέσμους επιστροφής.
Επιπλέον, οι εσωτερικοί σύνδεσμοι συμβάλλουν επίσης στην αρχή μιας σελίδας.
ΚΙΝΗΣΗ στους ΔΡΟΜΟΥΣ
Οι σύνδεσμοι από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας συνήθως θα σας στέλνουν περισσότερη επισκεψιμότητα από παραπομπές από αυτές από σελίδες χαμηλής επισκεψιμότητας. Αυτό είναι προφανές. Το πραγματικό ερώτημα είναι αν οι backlinks από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας επηρεάζουν θετικά την κατάταξη περισσότερο από εκείνους από σελίδες χαμηλής επισκεψιμότητας;
Αυτή είναι μια ερώτηση που προσπαθήσαμε πρόσφατα να απαντήσουμε . Πήραμε τις κορυφαίες σελίδες για 44.589 λέξεις-κλειδιά χωρίς επωνυμία και εξετάσαμε την οργανική επισκεψιμότητα στις σελίδες που συνδέονται με αυτές.
Εδώ βρήκαμε:
Με λίγα λόγια, υπάρχει μια μικρή αλλά σαφής συσχέτιση μεταξύ των κατατάξεων και των πίσω συνδέσμων από σελίδες με οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης. Ωστόσο, ο τεράστιος αριθμός συνδέσμων επιστροφής από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς αναφοράς) και η αρχή σε επίπεδο σελίδας φαίνεται να είναι πιο σημαντικοί.
Τοποθέτηση
Επειδή οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε συνδέσμους με εμφανή θέση, ορισμένοι σύνδεσμοι σε ιστοσελίδες πιθανότατα έχουν μεγαλύτερη εξουσία από άλλους.
Ο Μπιλ Σλάουσκι μιλά για αυτό στην ανάλυσή του σχετικά με το ενημερωμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας «λογικό surfer» της Google.
Εάν ένας σύνδεσμος βρίσκεται στην κύρια περιοχή περιεχομένου μιας σελίδας, χρησιμοποιεί μια γραμματοσειρά και χρώμα που μπορεί να την κάνει να ξεχωρίζει και χρησιμοποιεί κείμενο που μπορεί να κάνει κάτι πιθανό ότι κάποιος μπορεί να κάνει κλικ σε αυτό, τότε θα μπορούσε να περάσει αρκετά Κατάταξη σελίδας. Από την άλλη πλευρά, εάν συνδυάζει λειτουργίες που καθιστούν λιγότερο πιθανό να γίνει κλικ, όπως στο υποσέλιδο μιας σελίδας, στο ίδιο έγχρωμο κείμενο με το υπόλοιπο κείμενο σε αυτήν τη σελίδα και τον ίδιο τύπο γραμματοσειράς, και χρησιμοποιεί άγκυρα κείμενο που δεν ενδιαφέρει τους ανθρώπους, μπορεί να μην περνάει πολύ από το PageRank.
Σκεφτείτε αυτό κατά την αναζήτηση συνδέσμων. Εάν ο σύνδεσμός σας πιθανότατα θα καταλήξει στο υποσέλιδο του ιστότοπου ή μαζί με πενήντα άλλους ιστότοπους στην πλευρική γραμμή, τότε τοποθετήστε την ενέργειά σας σε άλλες ευκαιρίες.
Ακολούθησε εναντίον nofollowed
Οι μη ακολουθημένοι σύνδεσμοι δεν επηρεάζουν συνήθως τις κατατάξεις της συνδεδεμένης σελίδας - αν και μπορούν .
Επειδή η δημιουργία συνδέσμων απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, είναι καλύτερο να δοθεί προτεραιότητα στη λήψη συνδέσμων που ακολουθούνται. Απλά μην ξεσηκώνεις αν λάβεις έναν σύνδεσμο χωρίς αίσθηση. Μπορεί να έχει κάποια αξία SEO .
Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι ένας σύνδεσμος Nofollow; Όλα όσα πρέπει να ξέρετε
Κείμενο συνδέσμου
Το κείμενο αγκύρωσης αναφέρεται στις λέξεις με δυνατότητα κλικ που σχηματίζουν έναν σύνδεσμο .
Η Google λέει ότι το κείμενο αγκύρωσης επηρεάζει τις κατατάξεις στην αρχική τους ευρεσιτεχνία .
Η Google χρησιμοποιεί πολλές τεχνικές για τη βελτίωση της ποιότητας αναζήτησης, όπως κατάταξη σελίδας, κείμενο αγκύρωσης και πληροφορίες εγγύτητας.
Τούτου λεχθέντος, όταν μελετήσαμε τη σχέση μεταξύ αγκύρωσης και βαθμολογίας σε 384.614 σελίδες, οι συσχετίσεις ήταν αδύναμες.
Έτσι, ενώ το κείμενο αγκύρωσης έχει σημασία, δεν είναι τόσο σημαντικό όσο άλλα πράγματα.
Πώς να ελέγξετε τους πίσω συνδέσμους
Υπάρχουν δύο τρόποι για να ελέγξετε τους συνδέσμους ιστοτόπου ή ιστοσελίδας. Η πρώτη μέθοδος λειτουργεί μόνο για ιστότοπους που σας ανήκουν. Χρησιμοποιήστε το δεύτερο για να ελέγξετε τους συνδέσμους προς έναν άλλο ιστότοπο ή ιστοσελίδα.
Έλεγχος συνδέσμων στο Google Search Console
Το Google Search Console σάς παρέχει δεδομένα σχετικά με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης του ιστότοπού σας και τη συνολική απόδοση. Είναι δωρεάν για χρήση - απλώς εγγραφείτε για δωρεάν λογαριασμό και επαληθεύστε την ιδιοκτησία του ιστότοπού σας.
Μόλις συνδεθείτε, κάντε κλικ στο "Σύνδεσμοι" στην πλευρική γραμμή.
Ο παρακάτω αριθμός "Εξωτερικοί σύνδεσμοι" δείχνει τον συνολικό αριθμό μοναδικών επιστροφών στον ιστότοπο.
Παρακάτω είναι τρεις αναφορές.
Εάν είστε νέοι στο Search Console, ξεκινήστε με την αναφορά "Κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες".
Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιαδήποτε διεύθυνση URL για να δείτε τους ιστότοπους που συνδέονται με μια συγκεκριμένη σελίδα.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιονδήποτε ιστότοπο για να δείτε ποιες από τις σελίδες του συνδέονται με αυτήν τη σελίδα.
Έλεγχος συνδέσμων επιστροφής χρησιμοποιώντας ένα πούλι επιστροφής τρίτων
Για να ελέγξετε τους συνδέσμους επιστροφής σε έναν ιστότοπο που δεν σας ανήκει, χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το δωρεάν πούλμαν της Ahrefs .
Απλώς εισαγάγετε έναν τομέα ή διεύθυνση URL και πατήστε "Έλεγχος συνδέσμων επιστροφής".
Θα δείτε τον συνολικό αριθμό των συνδέσμων επιστροφής και των τομέων αναφοράς (συνδέσεις από μοναδικούς ιστότοπους), καθώς και τους 100 κορυφαίους συνδέσμους.
Για κάθε backlink, θα δείτε μερικές λεπτομέρειες, όπως:
Για να δείτε τις πέντε πιο συχνά χρησιμοποιούμενες άγκυρες, ανατρέξτε στην αναφορά "Top 5 anchors".
Για να δείτε τις πέντε πιο συνδεδεμένες σελίδες, ανατρέξτε στην αναφορά "Κορυφαίες 5 σελίδες".
Για να δείτε μια πλήρη λίστα με συνδέσμους επιστροφής για οποιαδήποτε σελίδα ή ιστότοπο, χρησιμοποιήστε το Ahrefs Site Explorer .
Πώς να λάβετε περισσότερους συνδέσμους επιστροφής
Υπάρχουν τρεις τρόποι για να λάβετε περισσότερους πίσω συνδέσμους: δημιουργήστε τους, κερδίστε ή δημιουργήστε τους.
Κερδίζετε backlinks
Αυτό συμβαίνει όταν οι άνθρωποι ανακαλύπτουν το περιεχόμενό σας μέσω μηχανών αναζήτησης όπως το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή από στόμα σε στόμα και επιλέγουν να συνδεθούν στη σελίδα σας. Με τις λέξεις, οι κερδισμένοι σύνδεσμοι είναι οργανικοί.
Μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να κερδίσετε περισσότερους πίσω συνδέσμους δημιουργώντας πραγματικά χρήσιμο περιεχόμενο στο οποίο οι χρήστες θα πρέπει να θέλουν να συνδεθούν.
Δημιουργία backlinks
Αυτό συμβαίνει όταν προσθέτετε με μη αυτόματο τρόπο συνδέσμους στον ιστότοπό σας από άλλους ιστότοπους. Παραδείγματα περιλαμβάνουν υποβολή σε καταλόγους επιχειρήσεων, αφήνοντας σχόλια ιστολογίου και απάντηση σε νήματα φόρουμ.
Δημιουργία επιστροφής
Αυτό συμβαίνει όταν επικοινωνείτε με άλλους κατόχους ιστότοπων, εκδότες ή webmasters και τους ζητάτε να συνδεθούν με τη σελίδα σας. Για να λειτουργήσει αυτό, πρέπει να έχετε μια σαφή πρόταση αξίας. Εκεί μπαίνουν οι τακτικές δημιουργίας συνδέσμων.
Εδώ είναι μερικά δοκιμασμένα και δοκιμασμένα:
0 Σχόλια