Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι οι σύνδεσμοι προς το πίσω μέρος του Robin με τον Batman. Είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του SEO , αλλά δεν λαμβάνουν τίποτα από κανένα.

Τι είναι οι εσωτερικοί σύνδεσμοι, ακούω ότι ρωτάτε;

Πρόκειται για συνδέσμους από μία σελίδα στον ίδιο τομέα προς άλλη.

Κάθε ιστότοπος τους έχει. Αλλά αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν είναι ότι - όταν χρησιμοποιούνται στρατηγικά - οι εσωτερικοί σύνδεσμοι μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την απόδοση ενός ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης.

Σε αυτήν τη μελέτη περίπτωσης , το Ninja Outreach εξηγεί πώς χρησιμοποίησαν εσωτερικούς συνδέσμους για να βοηθήσουν στην αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας κατά 40% - ένα στατιστικό στοιχείο που υποστηρίζεται από τις εκτιμήσεις οργανικής επισκεψιμότητας για το ninjaoutreach.com:

ninre outreach ahrefs

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μάθετε γιατί οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι κρίσιμοι για την επιτυχία του SEO και πώς να δημιουργήσετε μια έξυπνη στρατηγική εσωτερικής σύνδεσης για τον ιστότοπό σας.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Θα σας δείξω επίσης πώς:

  1. Διορθώστε σπασμένους εσωτερικούς συνδέσμους
  2. Διορθώστε τις εσωτερικές ανακατευθύνσεις συνδέσμων
  3. Καταργήστε εσωτερικούς συνδέσμους σε ασήμαντες σελίδες
  4. Διορθώστε τις σημαντικές σελίδες που συνδέονται σε βάθος
  5. Λύστε ζητήματα "ορφανής σελίδας"

Αρχικά, ας καλύψουμε τα βασικά.

Γιατί οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι σημαντικοί για το  SEO

Η Google χρησιμοποιεί εσωτερικούς συνδέσμους για να ανακαλύψει νέο περιεχόμενο.

Ας υποθέσουμε ότι δημοσιεύετε μια νέα ιστοσελίδα και ξεχάστε να την συνδέσετε από αλλού στον ιστότοπό σας. Αν υποθέσουμε ότι η σελίδα δεν βρίσκεται στον χάρτη ιστότοπού σας και δεν έχει οπισθοσυνδέσμους, τότε η Google δεν θα γνωρίζει ότι υπάρχει. Αυτό συμβαίνει επειδή το πρόγραμμα ανίχνευσης ιστού δεν μπορεί να το βρει.

Δείτε τι λέει η Google :

Το Google πρέπει συνεχώς να αναζητά νέες σελίδες και να τις προσθέτει στη λίστα των γνωστών σελίδων. Ορισμένες σελίδες είναι γνωστές επειδή η Google τις έχει ήδη ανιχνεύσει. Άλλες σελίδες ανακαλύπτονται όταν η Google ακολουθεί έναν σύνδεσμο από μια γνωστή σελίδα σε μια νέα σελίδα.

Οι σελίδες χωρίς εσωτερικούς συνδέσμους που δείχνουν προς αυτές είναι γνωστές ως ορφανές σελίδες - περισσότερο σε αυτές αργότερα.

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι βοηθούν επίσης τη ροή του PageRank  στον ιστότοπό σας. Είναι μεγάλη υπόθεση. Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότεροι εσωτερικοί σύνδεσμοι έχει μια σελίδα, τόσο υψηλότερη είναι η Κατάταξη σελίδας. Ωστόσο, δεν αφορά μόνο την ποσότητα. η ποιότητα του συνδέσμου παίζει επίσης ζωτικό ρόλο.

Ακολουθεί μια απλοποιημένη προβολή του τρόπου λειτουργίας του PageRank:

πώς λειτουργεί το pagerank

ΜΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ PAGERANK

Η Google έβαλε τα δημόσια αποτελέσματα στο PageRank το 2016. Ωστόσο, το PageRank παραμένει βασικό μέρος του αλγορίθμου κατάταξής τους. Το ξέρουμε αυτό γιατί το έλεγαν .

Αυτός είναι πιθανώς ένας από τους λόγους για τους οποίους η Google δηλώνει  ότι:

Ο αριθμός των εσωτερικών συνδέσμων που οδηγούν σε μια σελίδα είναι ένα μήνυμα προς τις μηχανές αναζήτησης σχετικά με τη σχετική σημασία αυτής της σελίδας.

Η Google εξετάζει επίσης το κείμενο αγκύρωσης των εσωτερικών συνδέσμων για καλύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος, όπως επιβεβαιώνεται σε αυτό το tweet  από τον John Mueller:

Με άλλα λόγια, ας πούμε ότι έχετε μια σελίδα για  μπλε widget.  Έχετε πολλούς εσωτερικούς συνδέσμους που οδηγούν σε αυτήν τη σελίδα με αγκύρια όπως widget , μπλε widget  και αγοράστε μπλε widget.  Αυτοί βοηθούν την Google να καταλάβει ότι η σελίδα:

  1. Πρόκειται για μπλε γραφικά και έτσι:
  2. Μπορεί να  αξίζει την κατάταξη για μπλε widget  και άλλους σχετικούς όρους.

Παρατηρήστε ότι τολμήσαμε τη λέξη «μπορεί» εκεί;

Ακριβώς επειδή η σελίδα σας αφορά ένα συγκεκριμένο θέμα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αξίζει την κατάταξη για σχετικές λέξεις-κλειδιά.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Η Google δηλώνει επίσης  ότι η δομή εσωτερικής σύνδεσης μπορεί να επηρεάσει τους συνδέσμους ιστότοπου . Όχι μια τεράστια συμφωνία, αλλά κάτι που πρέπει να θυμάστε.

Τώρα, σε αυτό το στάδιο, ίσως σκεφτόσασταν "οπότε αν ήθελα να ταξινομήσω για μπλε widget , θα έπρεπε πιθανώς να προσθέσω όσο το δυνατόν περισσότερους εσωτερικούς συνδέσμους σε αυτήν τη σελίδα με μπλε widget  όπως το κείμενο αγκύρωσης, σωστά;"

Είδος, αλλά αυτός ο τρόπος σκέψης μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλής ποιότητας και αφύσικους εσωτερικούς δεσμούς.

Προκειμένη περίπτωση:

αφύσικος σύνδεσμος

Πρέπει να σκεφτείτε πιο έξυπνα και όλα ξεκινούν με την αρχική δομή του ιστότοπού σας .

Πώς να ρυθμίσετε την ιδανική δομή εσωτερικών συνδέσμων

Σκεφτείτε τον ιστότοπό σας ως πυραμίδα με το πιο σημαντικό περιεχόμενο στην κορυφή και το λιγότερο σημαντικό περιεχόμενο στο κάτω μέρος.

Οι περισσότεροι ιστότοποι έχουν την ίδια σελίδα στην κορυφή της πυραμίδας - την αρχική τους σελίδα. Κάτω από αυτό, έχουν τις επόμενες πιο σημαντικές σελίδες τους - για εμάς, υπηρεσίες, προϊόντα, ιστολόγιο κ.λπ. Κάτω από αυτές, έχουν ελαφρώς λιγότερο σημαντικές σελίδες - μεμονωμένες σελίδες προϊόντων και υπηρεσιών, αναρτήσεις ιστολογίου κ.λπ.

Αλλά δεν πρέπει να συνδέσετε όλες τις σελίδες σε ένα επίπεδο της ιεραρχίας με όλες τις σελίδες σε άλλο.

Πρέπει να έχετε κατά νου τη συνάφεια.

Η τέχνη του σιλό

Το Siloing  είναι η ομαδοποίηση ιστοσελίδων που σχετίζονται τοπικά μέσω εσωτερικών συνδέσμων.

Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι έχουμε έναν ιστότοπο για χώρες και πόλεις με αυτές τις σελίδες:

υποθετικές ιστοσελίδες

Μπορείτε να πείτε ότι κάθε σελίδα ανήκει σε μία από τις δύο διαφορετικές ομάδες:

  • Σελίδες για χώρες
  • Σελίδες για τις πόλεις σε αυτές τις χώρες

Έτσι είναι πιθανό να "σιλό" αυτές οι σελίδες:

πώς να δημιουργήσετε σιλό με συνδέσμους

Βγάζει νόημα?

Κάθε σελίδα χώρας λειτουργεί ως «κόμβος» και συνδέσμους προς υποσελίδες σχετικά με σχετικές πόλεις (και αντίστροφα). Αυτό δημιουργεί ένα σύμπλεγμα θεμάτων  ή ένα κέντρο περιεχομένου - μια ομάδα αλληλοσυνδεόμενων σελίδων που σχετίζονται στενά με το ίδιο θέμα.

Τρία οφέλη από αυτό είναι:

  • Οι χρήστες θα έχουν ευκολότερη περιήγηση στον ιστότοπό σας
  • Τα προγράμματα ανίχνευσης θα έχουν ευκολότερο χρόνο να κατανοήσουν τη δομή του ιστότοπού σας
  • Περισσότερη «αρχή» μεταφέρεται στις πιο σημαντικές σελίδες σας (επειδή οι δευτερεύουσες σελίδες  συνδέονται πίσω με τις σελίδες hub  και αντίστροφα)

Αλλά υπάρχει ένα άλλο, συχνά παραβλεπόμενο όφελος - αυτό το είδος δομής μπορεί να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο του περιεχομένου σας.

Ας υποθέσουμε ότι έχω την ακόλουθη σελίδα: domain.com/squash

Είναι αυτή η σελίδα για το butternut squash, ή ίσως το άθλημα, σκουός; Ποιός ξέρει?

Λοιπόν, επιτρέψτε μου να αποκαλύψω ότι αυτή η σελίδα είναι μέρος του ακόλουθου σιλό :

πώς τα σιλό βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιβάλλον

Τώρα, τι νομίζετε; 🙂

Ένα άλλο πλεονέκτημα της σιλό δομής που παραβλέπεται είναι ότι - επειδή συνδέεστε με και από τοπικά σχετικές σελίδες - συνήθως υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να το κάνετε χρησιμοποιώντας σχετικό κείμενο αγκύρωσης.

Για παράδειγμα, είναι απολύτως λογικό να συνδεθείτε από μια σελίδα για φρούτα και λαχανικά σε μία για την κολοκύθα butternut με το "σκουός" ως κείμενο αγκύρωσης .

Δεν χρειάζεται να αποφύγετε αυτόν τον σύνδεσμο σε μια άσχετη σελίδα όπως είδαμε νωρίτερα.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Διαβάστε τον περίφημο οδηγό του Bruce Clay για το SEO siloing .

Πώς να ελέγχετε τους εσωτερικούς σας συνδέσμους για ζητήματα

Όλα τα παραπάνω έχουν νόημα. Αλλά αν δεν ξεκινήσετε έναν ιστότοπο από την αρχή, τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο οργανωμένα όσο θα θέλατε.

Γι 'αυτό πρέπει να ελέγξετε τους υπάρχοντες εσωτερικούς συνδέσμους σας προτού προσθέσετε περισσότερα στον ιστότοπό σας.

Αυτό δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται. Το πρώτο βήμα είναι η ανίχνευση του ιστότοπού σας στο εργαλείο Ahrefs Site Audit .


ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Υπάρχουν τρόποι να κάνετε μερικά από τα πράγματα που αναφέρονται παρακάτω χωρίς να ανιχνεύσετε τον ιστότοπό σας. Θα τα αναφέρω καθώς προχωράμε. Ωστόσο, εάν είστε χρήστης Ahrefs, η πρότασή μου είναι να ρυθμίσετε μια ανίχνευση για να διασφαλίσετε ότι έχετε τα πιο πρόσφατα δεδομένα για να εργαστείτε. 

Μόλις ολοκληρωθεί η ανίχνευση, ελέγξτε για αυτά τα πέντε ζητήματα:

1. Σπασμένοι εσωτερικοί σύνδεσμοι

Έλεγχος ιστότοπου> Εσωτερικές σελίδες> Καρτέλα ζητημάτων>  σελίδα 4XX

Έλεγχος ιστότοπου 4xx σελίδων

Αυτή η αναφορά εμφανίζει όλες τις κατεστραμμένες εσωτερικές σελίδες στον ιστότοπό σας.

Αυτά είναι κακά επειδή σπαταλούν το "link equity" και έχουν ως αποτέλεσμα κακή εμπειρία χρήστη.

Συνιστώ να ταξινομήσετε το "Όχι. της στήλης inlinks από υψηλό σε χαμηλό για να δοθεί προτεραιότητα σε σελίδες με πολλούς εσωτερικούς συνδέσμους να δείχνουν προς αυτούς.

Είδος 4xx

Ακολουθούν μερικοί τρόποι επίλυσης τέτοιων προβλημάτων:

  1. Επαναφέρετε την κατεστραμμένη σελίδα στην ίδια διεύθυνση URL (εάν διαγραφεί κατά λάθος).
  2. Ανακατευθύνετε τη σπασμένη σελίδα σε άλλη σχετική διεύθυνση URL . Ενημερώστε ή καταργήστε όλους τους εσωτερικούς συνδέσμους που δείχνουν προς αυτό.

Εάν επιλέγετε τη λύση # 2, μπορείτε να δείτε όλους τους συνδέσμους προς τη σπασμένη σελίδα πατώντας τον αντίστοιχο αριθμό στο "Όχι. στηλών "inlinks".

σε συνδέσμους

Σας λέει τη σελίδα παραπομπής και το κείμενο αγκύρωσης, το οποίο διευκολύνει την εύρεση και την αφαίρεση / ενημέρωσή τους.

Μάθετε περισσότερα στον πλήρη οδηγό μας για την εύρεση και επιδιόρθωση κατεστραμμένων συνδέσμων .

ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Δεν έχετε χρόνο να ανιχνεύσετε τον ιστότοπό σας; Δοκιμάστε αυτό:

Site Explorer  > εισαγάγετε τον τομέα σας> Best by links> add a 404 filter> switch to "internal" links> sort by dofollow internal links

Εξερεύνηση ιστότοπων εσωτερικών συνδέσμων

Σημείωση.  Θα πρέπει επίσης να ταξινομήσετε με nofollow εσωτερικούς συνδέσμους. Όλοι οι σπασμένοι εσωτερικοί σύνδεσμοι πρέπει να διορθωθούν.

Απλώς κάντε κλικ στον αριθμό των εσωτερικών συνδέσμων για να δείτε τους πραγματικούς συνδέσμους.

Η χρήση του Site Explorer αντί του Site Audit είναι χρήσιμη όταν θέλετε να δείτε κατεστραμμένους εσωτερικούς συνδέσμους σε έναν ιστότοπο τρίτου μέρους χωρίς να χρειάζεται να εκτελέσετε πλήρη ανίχνευση.

2. Εσωτερικοί σύνδεσμοι προς ανακατευθυνόμενες σελίδες

Έλεγχος ιστότοπου> Ανακατευθύνσεις> Καρτέλα ζητημάτων> Ανακατεύθυνση 3xx

ανακατευθύνει τον έλεγχο ιστότοπου 3xx

Αυτή η αναφορά εμφανίζει όλες τις σελίδες ανακατεύθυνσης ( 3XX ) στον ιστότοπό σας.

Ταξινόμηση κατά «Όχι. των συνδέσμων »(υψηλή προς χαμηλή) για να δοθεί προτεραιότητα στις σελίδες με τους περισσότερους εσωτερικούς συνδέσμους να δείχνουν προς αυτές.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν θα είναι όλα αυτά ζητήματα . Για παράδειγμα, εάν έχετε εσωτερικούς συνδέσμους που οδηγούν σε μετακινούμενες και ανακατευθυνόμενες σελίδες (π.χ. http://domain.com/blog → https://domain.com/blog), τότε είναι πιθανό να μην ανησυχείτε τίποτα.

Ωστόσο, δεν υπάρχει βλάβη στην ενημέρωση αυτών των ανακατευθύνσεων για την κατάργηση του πρόσθετου "link hop".

Σε κάθε περίπτωση, αναζητήστε σελίδες που ανακατευθύνουν σε κάτι που δεν είναι τόσο σχετικό.

Προκειμένη περίπτωση:

άσχετο 301

Αυτοί είναι 20 εσωτερικοί σύνδεσμοι για μια συγκεκριμένη μάρκα παπουτσιών, που τώρα ανακατευθύνουν σε μια γενική γυναικεία υποδήματα. Ακόμα χειρότερα, αν κάνουμε κλικ στον αριθμό των συνδέσμων, μπορούμε να δούμε ότι το κείμενο αγκύρωσης που χρησιμοποιείται για αυτούς τους συνδέσμους είναι "Jeffrey Campbell" (το όνομα της μάρκας).

jeffret campbell

Αυτό είναι παραπλανητικό και αυτοί οι σύνδεσμοι πρέπει να καταργηθούν ή να ενημερωθούν.

ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Site Explorer για να βρείτε ανακατευθυνόμενους εσωτερικούς συνδέσμους.

Site Explorer  > εισαγάγετε τον τομέα σας> Best by links> add a 301 filter> switch to "internal" links> sort by dofollow internal links

301 κατεστραμμένοι εξερευνητές ιστότοπων εσωτερικών συνδέσμων

Σημείωση.  Για άλλη μια φορά, θα πρέπει επίσης να ελέγξετε και να διορθώσετε τους εσωτερικούς συνδέσμους nofollow.

3. Πολλοί εσωτερικοί σύνδεσμοι σε ασήμαντες σελίδες

Έλεγχος ιστότοπου> Εσωτερικές σελίδες> Επιτυχία (2xx)

Έλεγχος ιστότοπου 2xx

Αυτή η αναφορά εμφανίζει τις σελίδες εργασίας στον ιστότοπό σας.

Ταξινόμηση κατά «Όχι. των συνδέσμων "(υψηλό προς χαμηλό) και, στη συνέχεια, ξεκινήστε παρακάμπτοντας αυτήν τη λίστα. Εάν δείτε ασήμαντες σελίδες με πολλούς εσωτερικούς συνδέσμους, καταργήστε τις. Μπορεί ακόμη και να έχει νόημα να διαγράψετε αυτές τις σελίδες .

Εδώ είναι το είδος που μπορείτε να βρείτε συχνά με αυτήν την τακτική:

τι νέο εσωτερικό

Αυτή η ανάρτηση ιστολογίου αφορά τα νέα του Ιουνίου Δεδομένου ότι είναι τώρα Ιανουάριος του επόμενου έτους, οι πιθανότητες είναι ότι αυτή η σελίδα δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη ή έχει πολλή κίνηση, ωστόσο εξακολουθεί να έχει 16 εσωτερικούς συνδέσμους.

Θα ήθελα να διαγράψω αυτήν τη σελίδα και να αφαιρέσω τους εσωτερικούς συνδέσμους.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τις στήλες και να ταξινομήσετε τον αριθμό των συνδέσμων "dofollow", οι οποίοι μπορεί να είναι χρήσιμοι για το φιλτράρισμα στοιχείων, όπως σελίδες σύνδεσης με πολλούς εσωτερικούς συνδέσμους χωρίς παρακολούθηση.

Μπορεί επίσης να έχει νόημα να αναζητάτε σελίδες που δεν έχουν δυνατότητα ευρετηρίασης με πολλούς εσωτερικούς συνδέσμους που δείχνουν προς αυτές - ειδικά αν είναι "dofollow". Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας την Εξερεύνηση σελίδων στο Site Audit με τα ακόλουθα φίλτρα:

προεπιλογές εξερευνητών δεδομένων

Εάν δεν είναι απαραίτητοι αυτοί οι σύνδεσμοι για σκοπούς πλοήγησης, χρησιμεύουν μόνο για τη σπατάλη του "link equity".

Επιπλέον, εάν οι σελίδες έχουν οριστεί σε "noindex, ακολουθήστε", η Google θα τις εξομοιώσει  με "noindex, nofollow" μακροπρόθεσμα. Το αποτέλεσμα είναι ένα αποτελεσματικό διάλειμμα στη ροή του "συνδέσμου χυμού" μέσω αυτών των σελίδων, οπότε είναι καλύτερο να μην συνδέεστε εσωτερικά μαζί τους με συνδέσμους "dofollow".

ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Αυτό μπορεί επίσης να γίνει, σε κάποιο βαθμό, στην Εξερεύνηση ιστότοπου.

Site Explorer  > εισαγάγετε τον τομέα σας> Best by links> add a 200 filter> switch to "internal" links> sort by dofollow internal links

εσωτερικοί σύνδεσμοι εξερευνητών ιστότοπου 200

Σημείωση. Δεν υπάρχει τρόπος να δείτε εάν μια σελίδα είναι ευρετηρίαση στον Εξερεύνηση ιστότοπου Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το Site Audit για αυτό.

4. Σημαντικές σελίδες συνδεδεμένες σε βάθος

Έλεγχος ιστότοπου> Εσωτερικές σελίδες> 2xx

Αυτή η αναφορά εμφανίζει τις σελίδες εργασίας στον ιστότοπό σας. Ταξινόμηση κατά "Βάθος" (υψηλή προς χαμηλή) για να δείτε τις σελίδες που είναι τα περισσότερα κλικ (σύνδεσμος λυκίσκου) μακριά από τη σελίδα σπόρου σας - που πιθανότατα θα είναι η αρχική σας σελίδα.

έλεγχος βάθους ιστότοπου

Κατά γενικό κανόνα, εάν βλέπετε σημαντικές σελίδες - αυτές που σας αποφέρουν έσοδα, μετατρέπουν καλά, στοχεύουν μια αξιόλογη λέξη-κλειδί κ.λπ. - περισσότερες από τρεις συνδέσεις λυκίσκου από την αρχική σας σελίδα, τότε ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο προσαρμογής της εσωτερικής σας σύνδεσης δομή για να τους φέρει πιο κοντά.

Μερικοί λόγοι για τους οποίους αυτό έχει νόημα:

  • Η Google μπορεί να θεωρήσει ότι οι "βαθιές" σελίδες είναι σχετικά ασήμαντες - επομένως ενδέχεται να μην τις ανιχνεύσουν πάρα πολύ συχνά. Δεν είναι πάντα ένα ζήτημα, αλλά κάτι που πρέπει να θυμάστε.
  • Η πιο έγκυρη σελίδα στους περισσότερους ιστότοπους είναι η αρχική σελίδα - όσο πιο κοντά είναι μια σελίδα στην αρχική σας σελίδα όσον αφορά το σύνδεσμο λυκίσκου, τόσο μεγαλύτερη είναι η μεταφορά του PageRank σε αυτήν τη σελίδα.

5. Ορφανές σελίδες

Έλεγχος ιστότοπου> Σύνδεσμοι> καρτέλα Ζητήματα> Ορφανική σελίδα (δεν έχει εισερχόμενους εσωτερικούς συνδέσμους) 

έλεγχος ιστοτόπων ορφανών σελίδων

Αυτή η αναφορά εμφανίζει σελίδες χωρίς εσωτερικούς συνδέσμους, δηλαδή ορφανές σελίδες.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Για να λειτουργήσει αυτό, είναι σημαντικό να καθορίσετε τη διεύθυνση URL του χάρτη ιστότοπου ή να αφήσετε το πλαίσιο "Αυτόματος εντοπισμός χαρτών ιστότοπου" επιλεγμένο κατά τη ρύθμιση μιας ανίχνευσης. Εάν επιλέξετε τον τελευταίο, ο Έλεγχος ιστότοπου θα μπορεί να εντοπίσει τον χάρτη ιστοτόπου σας μόνο εάν παρατίθεται στο αρχείο robots.txt ή βρίσκεται στη διεύθυνση yourdomain.com/sitemap.xml .

Δεν πρέπει να είναι ορφανές σημαντικές σελίδες για δύο λόγους:

  1. Η Google δεν θα μπορεί να τα βρει (εκτός εάν υποβάλετε τον χάρτη ιστότοπού σας μέσω του Google Search Console ή εάν έχετε πίσω συνδέσμους από ανιχνευμένες σελίδες σε άλλους ιστότοπους).
  2. Κανένα PageRank δεν θα μεταφερθεί μέσω εσωτερικών συνδέσμων - καθώς δεν υπάρχουν.

Περάστε τη λίστα και βεβαιωθείτε ότι δεν εμφανίζονται σημαντικές σελίδες εδώ.

Εάν έχετε πολλές σελίδες στον ιστότοπό σας, δοκιμάστε να ταξινομήσετε τη λίστα κατά οργανική επισκεψιμότητα από υψηλή σε χαμηλή. Οι ορφανές σελίδες που εξακολουθούν να λαμβάνουν οργανική επισκεψιμότητα πιθανότατα θα έχουν ακόμη περισσότερη επισκεψιμότητα εάν συνδέονται εσωτερικά με.

Πώς να χρησιμοποιήσετε στρατηγικά εσωτερικούς συνδέσμους για να ενισχύσετε τις σελίδες

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι δεν είναι οι μόνοι τρόποι αύξησης της εξουσίας (PageRank) μιας σελίδας. Οι backlinks βοηθούν επίσης.

Ρίξτε μια ματιά στις πιο ισχυρές σελίδες στο ιστολόγιο Ahrefs :

καλύτερα από συνδέσμους power pages

Οι σελίδες με την υψηλότερη εξουσία - δηλαδή, Αξιολόγηση URL ( UR ) - έχουν τόνους backlink

Ναι, είναι επίσης μέρος της γενικής δομής του ιστότοπού μας και έχουν εσωτερικούς συνδέσμους, αλλά οι σύνδεσμοι από εξωτερικές πηγές δίνουν τη δύναμη σε αυτές τις σελίδες.

Αυτό με φέρνει στο σημείο:

Η εσωτερική σύνδεση από σχετικές σελίδες υψηλών αρχών με αυτές που χρειάζονται ώθηση είναι μια έξυπνη στρατηγική.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, και οι μέθοδοι μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκες και περίπλοκες (υπολογιστικά φύλλα, VLOOKUPS κ.λπ.).

Παρακάτω, θα επικεντρωθώ σε δύο απλές στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλοι και όλοι.

Μέθοδος # 1 - Κάντε μια αναζήτηση "site:"

Ας πούμε ότι έχετε δημοσιεύσει ένα νέο ιστολόγιο σχετικά με την εικόνα SEO . (Το κάναμε πρόσφατα, οπότε θα εμμείνουμε σε αυτό το παράδειγμα.)

Θέλετε να προσθέσετε μερικούς εσωτερικούς συνδέσμους σε αυτήν τη σελίδα για να τον ενισχύσετε.

Αλλά πώς ξέρετε από πού να συνδεθείτε;

Ξεκινήστε κάνοντας αναζήτηση στο Google με τον ακόλουθο τελεστή αναζήτησης: site:yourdomain.com “keyword or phrase related to page”

Ακολουθεί ένα παράδειγμα για το "image SEO ":

εικόνα seo google search ahrefs

Αυτή η αναζήτηση επιστρέφει σελίδες στον ιστότοπό σας (στο ευρετήριο της Google) που αναφέρουν μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση.

Μπορείτε να δείτε ότι σε αυτήν την περίπτωση, η φράση " SEO εικόνα " εμφανίζεται σε έξι από τις αναρτήσεις ιστολογίου μας, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού SEO WordPress . Ωστόσο, εάν κοιτάξετε την ίδια τη σελίδα, θα δείτε ότι αυτές οι λέξεις είναι αποσυνδεδεμένες.

αποσύνδεση εικόνας seo wordpress

Βλέπετε πού πηγαίνουμε με αυτό; Αυτό είναι το ιδανικό μέρος για να συνδεθείτε με τον οδηγό SEO εικόνας με εξαιρετικά σχετικό κείμενο αγκύρωσης.

Αυτό κάναμε.

Αυτό δεν είναι το μόνο μέρος από το οποίο μπορούμε να συνδέσουμε. Υπάρχουν τέσσερις άλλες σελίδες που αναφέρουν επίσης αυτήν τη φράση - εξαιρουμένου του ίδιου του οδηγού. Έτσι, μπορούμε να ελέγξουμε γρήγορα αυτά τα μέρη και να προσθέσουμε συνδέσμους όπου χρειάζεται.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO

Μπορείτε επίσης να κάνετε αναζήτηση στο Google για άλλες λέξεις-κλειδιά για να βρείτε πιο σχετικά μέρη από τα οποία μπορείτε να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους. Για παράδειγμα, για τον οδηγό SEO εικόνας , μπορούμε επίσης να αναζητήσουμε:

site:ahrefs.com/blog “alt text”
site:ahrefs.com/blog “google images”

Τώρα, αυτή η διαδικασία είναι καλή όσο έχετε έναν μικρό ιστότοπο - δεν μας πήρε πολύς χρόνος για να ελέγξουμε έξι σελίδες με μη αυτόματο τρόπο.

Εάν, ωστόσο, έχετε έναν μεγαλύτερο ιστότοπο και δείτε πολλά αποτελέσματα για το ερώτημά σας, είναι λογικό να δώσετε προτεραιότητα και να προσθέσετε συνδέσμους από τις πιο ισχυρές σελίδες.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να το κάνετε αυτό.

Το  πρώτο  είναι να χρησιμοποιήσετε το Ahrefs SEO Toolbar  για να κατεβάσετε τα κορυφαία 100 αποτελέσματα αναζήτησης Google, συμπληρωμένα με τις μετρήσεις Ahrefs SEO . Στη συνέχεια, μπορείτε να ταξινομήσετε κατά UR για να δώσετε προτεραιότητα στις πιο «ισχυρές» σελίδες.

βαθμολογία url γραμμής εργαλείων ahrefs

Το δεύτερο  είναι να αποκόψετε τα αποτελέσματα της Google χρησιμοποιώντας την  επέκταση Scraper Chrome (εδώ είναι το XPath για να το κάνετε αυτό: // div [@ class = “srg”] / div / div / div / div / a / @ href) και μετά επικολλήστε τα στο εργαλείο Ahrefs Batch Analysis . Ταξινόμηση κατά  UR .

βαθμολογία url ανάλυσης παρτίδας

Και οι δύο μέθοδοι επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα.

Περνάμε αυτήν τη διαδικασία κάθε φορά που δημοσιεύουμε μια νέα ανάρτηση ιστολογίου.

Μέθοδος # 2 - Περιηγηθείτε στις σελίδες "power"

Οι σελίδες "power" είναι αυτές με τους περισσότερους πίσω συνδέσμους και εξουσία. Μπορείτε να τα βρείτε χρησιμοποιώντας την  αναφορά Best by Links στον Ahrefs Site Explorer .

Site Explorer> εισαγάγετε τον τομέα σας> Best by links

καλύτερα μέσω συνδέσμων

Κοιτάζοντας αυτήν τη λίστα, μπορείτε συχνά να βρείτε σχετικές σελίδες και αναρτήσεις από τις οποίες μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους.

Για παράδειγμα, ο οδηγός οικοδόμησης συνδέσμων που  είναι φιλικός προς τον Νοβ είναι η όγδοη πιο έγκυρη σελίδα στο ιστολόγιό μας. Αυτή η ανάρτηση τυχαίνει να έχει μια ενότητα σχετικά με τη δημιουργία συνδέσμων με εικόνες - κάτι για το οποίο μιλάω εν συντομία στον οδηγό SEO εικόνας μας .

συνδέστε το κτίριο με εικόνες

Αυτό είναι ένα άλλο απόλυτα σχετικό και χρήσιμο μέρος για να προσθέσετε έναν εσωτερικό σύνδεσμο σε αυτόν τον οδηγό.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέθοδο για να κατευθύνετε κάποια πολύ απαραίτητη εξουσία σε σελίδες προϊόντων και υπηρεσιών.

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι πουλάτε σκόνη πρωτεΐνης στο διαδίκτυο. Ίσως θέλετε η σελίδα κατηγορίας ηλεκτρονικού εμπορίου να κατατάσσεται στο Google για πράγματα όπως "αγοράστε πρωτεΐνη σε σκόνη". Αυτοί οι τύποι σελίδων μπορεί να είναι δύσκολο να δημιουργηθούν σύνδεσμοι.

Αλλά ίσως έχετε μια έγκυρη ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με τη σκόνη πρωτεΐνης ή το μυϊκό σώμα από το οποίο μπορείτε να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους;

Αυτοί οι εσωτερικοί σύνδεσμοι θα ενισχύσουν την «αρχή» της σελίδας κατηγορίας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τελικές σκέψεις

Η εσωτερική σύνδεση δεν είναι επιστήμη πυραύλων. Χρειάζεστε απλώς μια λογική, ιεραρχική δομή ιστότοπου και για να ακολουθήσετε τους εσωτερικούς σας συνδέσμους αυτήν τη δομή. Αυτό είναι τα βασικά, τουλάχιστον - μπορείτε στη συνέχεια να συνδέσετε στρατηγικά από τις "σελίδες τροφοδοσίας" με αυτές που χρειάζονται λίγη  βοήθεια SEO .

Ακολουθούν μερικές οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε κατά τη δημιουργία εσωτερικών συνδέσμων:

  • Μην χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο κείμενο αγκύρωσης . Ανακατέψτε τα πράγματα και κρατήστε τα διαφορετικά.
  • Μην συνδέετε από άσχετες σελίδες μόνο για ενίσχυση της εξουσίας.  Είστε καλύτερα να μην συνδέεστε καθόλου εσωτερικά
  • Μην το παρακάνετε.  Δεν χρειάζεται να προσθέσετε εκατοντάδες εσωτερικούς συνδέσμους για να είναι αποτελεσματικός - ένας ή δύο εσωτερικοί σύνδεσμοι σε καλή θέση μπορεί συχνά να κάνουν μεγάλη διαφορά.

Όπως είπα, απέχει πολύ από την επιστήμη πυραύλων. Ωστόσο, εάν έχετε αμφιβολίες ως προς το τι πρέπει να κάνετε, εδώ είναι η συμβουλή μου: αφιερώστε μια ή δύο ώρες περιήγησης στη Wikipedia. Εσωτερική παιχνίδι σύνδεση τους είναι σε σημείο, και υπάρχει μια πολλά που μπορείτε να μάθετε από αυτά -ακόμα και αν τρέχετε μόνο μια μικρή ιστοσελίδα.