Θέλετε να κάνετε κάποια επιπλέον προϊόντα προώθησης ζύμης στο Amazon;
Πολλοί άνθρωποι κερδίζουν χρήματα με ιστότοπους θυγατρικών της Amazon. Αλλά για κάθε επιτυχία, υπάρχουν πολλά που δεν φτάνουν ποτέ εκεί.
Για παράδειγμα, αυτό το άτομο στο / r / juststart subreddit ισχυρίζεται ότι έχει κερδίσει $ 1K / μήνα από την Amazon εντός μόλις έξι μηνών:
Ενώ αυτό το άτομο κέρδισε μόλις 38 $ / μήνα αφού εργάστηκε σε έναν ιστότοπο για πάνω από δύο χρόνια:
Αν θέλετε η ιστορία σας να μοιάζει περισσότερο με αυτό το πρώτο στιγμιότυπο οθόνης και λιγότερο σαν τη δεύτερη, αυτός είναι ο οδηγός για εσάς.
Εδώ είναι όλα όσα θα μάθετε:
Το πρόγραμμα συνεργατών Amazon ( Amazon Associates ) επιτρέπει στους ανθρώπους να κερδίζουν χρήματα, παραπέμποντας τις πωλήσεις στο Amazon.
Κατά την εγγραφή σας, η Amazon σας δίνει μια μοναδική παρακολούθησης ID που μοιάζει κάπως έτσι: yourname-20
.
Μπορείτε να το προσθέσετε σε οποιαδήποτε διεύθυνση URL προϊόντος Amazon για να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο συνεργατών.
Παράδειγμα :
amazon.com/dp/B01K1C94E4
→amazon.com/dp/B01K1C94E4?tag=yourname-20
Όταν κάποιος κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας και αγοράσει κάτι στο Amazon εντός 24 ωρών, θα λάβετε προμήθεια για την πώληση.
Ακόμα καλύτερα, δεν χρειάζεται να αγοράσουν το προϊόν που προτείνετε. Εάν τα στείλετε σε ένα μαχαίρι κουζίνας και καταλήξουν να αγοράσουν μια ρακέτα τένις, εξακολουθείτε να λαμβάνετε προμήθεια. Εάν αγοράσουν το μαχαίρι κουζίνας, μια ρακέτα τένις και πολλά άλλα πράγματα, κερδίζετε προμήθεια για τα πάντα.
Αυτό είναι εν μέρει γιατί το πρόγραμμα θυγατρικών είναι τόσο δημοφιλές. Η Amazon πωλεί τα περισσότερα πράγματα, οπότε δεν είναι ασυνήθιστο να βλέπουμε ένα καλό κομμάτι προμηθειών από προϊόντα που δεν έχετε ακούσει ποτέ.
Ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
- Μεταβείτε στην αρχική σελίδα του Amazon Associates .
- Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στο Amazon.
- Ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη
Κατά την εγγραφή, η Amazon θα ζητήσει τη διεύθυνση του ιστότοπού σας. Παρόλο που μπορείτε να εισαγάγετε έναν σύνδεσμο προφίλ κοινωνικών μέσων εδώ, θα θελήσετε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο θυγατρικών της Amazon εάν είστε σοβαροί για να κερδίσετε χρήματα με την Amazon Associates.
Οι συνεργαζόμενοι ιστότοποι της Amazon προωθούν προϊόντα προς πώληση στο Amazon στο περιεχόμενό τους.
Αν έχετε κάνει κάτι Googled όπως "καλύτερος [τύπος προϊόντος]" ή "κριτική [προϊόντος]", τότε σίγουρα έχετε συναντήσει έναν από αυτούς τους ιστότοπους.
Απλώς ρίξτε μια ματιά στο κορυφαίο αποτέλεσμα για το "καλύτερο μύλο καφέ":
Αυτοί οι άνθρωποι ερεύνησαν τους καλύτερους μύλους καφέ, συνόψισαν τα ευρήματά τους σε μια ανάρτηση ιστολογίου και περιλάμβαναν συνδέσμους θυγατρικών Amazon για τους επισκέπτες να αγοράσουν τα προτεινόμενα προϊόντα.
Είναι μια παρόμοια ιστορία για ένα ερώτημα όπως το "aeropress review".
Και οι δύο αυτοί τύποι δημοσιεύσεων είναι χρήσιμοι για τους αναγνώστες, επειδή κάνουν τη ζωή πιο απλή και εξοικονομούν χρόνο. Εάν είστε στην αγορά ενός νέου μύλου καφέ, δεν μπορείτε να δοκιμάσετε μόνοι σας δεκάδες προϊόντα. Πρέπει να βασιστείτε στην έρευνα και τις δοκιμές που πραγματοποιούνται από άλλους.
Το να κερδίσετε χρήματα από έναν ιστότοπο συνεργατών του Amazon απαιτεί επισκεψιμότητα (επισκέπτες).
Χωρίς κίνηση, κανείς δεν θα κάνει κλικ στους συνδέσμους θυγατρικών σας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν προμήθειες.
Τώρα, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να λάβετε επισκεψιμότητα. Όμως, οι περισσότεροι που έχουν επιτυχία με το μάρκετινγκ θυγατρικών της Amazon λαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας τους από το SEO .
Να γιατί:
Εάν προωθήσετε το ιστολόγιό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε ένα ενημερωτικό δελτίο, θα έχετε μια αύξηση στην κίνηση. Αλλά μόλις το κοινό σας δει την ανάρτησή σας, η επισκεψιμότητα μειώνεται στο μηδέν.
Αυτό είναι γνωστό ως «ακίδα της ελπίδας», ακολουθούμενο από την «επίπεδη γραμμή του nope».
Το SEO έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Αν κατατάξετε στο Google για λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι άνθρωποι κάθε μήνα, η επισκεψιμότητά σας θα είναι συνεπής και θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου.
Είναι πιθανό να έχετε το ίδιο αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας διαφημίσεις επί πληρωμή, αλλά υπάρχουν μερικά προβλήματα με αυτό:
Έχοντας αυτό κατά νου, ας δούμε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο συνεργατών της Amazon που κερδίζει χρήματα κάθε μήνα.
Ο καθένας έχει μια διαφορετική ιδέα επιτυχίας.
Για μερικούς, είναι ένας ιστότοπος που βγάζει 1.000 $ / μήνα. Για άλλους, μπορεί να είναι ένας πιο φιλόδοξος στόχος των 10.000 $ / μήνα.
Όποιος κι αν είναι ο αριθμός, τα βήματα για την επιτυχία είναι τα ίδια.
- Επιλέξτε μια καλή θέση
- Βρείτε επικερδείς λέξεις-κλειδιά
- Δημιουργήστε το "σωστό" είδος περιεχομένου
- Αυξήστε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας μέσω SEO
- Λάβετε κλικ σε συνδέσμους συνεργατών
1. Επιλέξτε μια καλή θέση
Έχετε ακούσει για το The Wirecutter ;
Ανήκει στους The New York Times και είναι ίσως ο πιο δημοφιλής ιστότοπος θυγατρικών της Amazon. Έχει κριτικές για τα πάντα, από ξύστρες μαχαιριών έως όρθια γραφεία και λαμβάνει περίπου 3,9 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις μόνο από την Google.
Πολλοί που είναι νέοι στο μάρκετινγκ θυγατρικών της Amazon βλέπουν ιστότοπους σαν αυτούς και προσπαθούν να επαναλάβουν την επιτυχία τους.
Μην κάνετε αυτό το λάθος.
Μεγάλες τοποθεσίες όπως το The Wirecutter έχουν βαθιές τσέπες και ταλαντούχες ομάδες SEO . Η προσπάθεια ανταγωνισμού θα είναι μια δύσκολη μάχη.
Αντ 'αυτού, πρέπει να επιλέξετε μια θέση για να κυριαρχήσετε.
Δείτε πώς:
A. Βρείτε κάτι που σας ενδιαφέρει
Η απώλεια κινήτρων είναι αναμφισβήτητα ο πιο κοινός λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι αποτυγχάνουν στο μάρκετινγκ συνεργατών, οπότε είναι σημαντικό να επιλέξετε μια θέση που θα βρείτε τουλάχιστον κάπως ενδιαφέρουσα.
Λάβετε λοιπόν ένα στυλό και χαρτί και σημειώστε μερικές ιδέες.
Εάν αγωνίζεστε, αυτή η τεράστια λίστα θέσεων μάρκετινγκ θυγατρικών μπορεί να βοηθήσει.
Εναλλακτικά, εμπνευστείτε από τις κατηγορίες του The Wirecutter.
Β. Ελέγξτε τα ποσοστά προμήθειας
Οι τιμές προμήθειας του Amazon ποικίλλουν ανά κατηγορία προϊόντος.
Εδώ είναι η τρέχουσα δομή :
Εάν κάποια από τις εξειδικευμένες ιδέες σας ανήκει στην κατηγορία 0%, διαγράψτε τις από τη λίστα σας. Δεν έχει νόημα η προώθηση προϊόντων χωρίς ανταμοιβή.
Θα αποκλείσω επίσης κατηγορίες με ποσοστά προμήθειας 2% ή λιγότερο, διότι θα χρειαστεί πολλή κίνηση για να κερδίσετε αξιοπρεπή χρήματα από αυτές.
Γ. Ελέγξτε τις τιμές των προϊόντων
Σε γενικές γραμμές, θα κερδίσετε περισσότερα χρήματα σε ακριβά προϊόντα.
Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράσει έναν υπολογιστή 4.000 $ , η μείωση 2,5% (100 $) θα είναι πολύ υψηλότερη από ό, τι αν κάποιος αγοράσει κάποια νέα μνήμη RAM για 40 $ (1 $).
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εισάγετε μια ακριβή θέση.
Οι άνθρωποι είναι λιγότερο παρορμητικοί όταν πρόκειται για αντικείμενα με υψηλό εισιτήριο, πράγμα που σημαίνει ότι λιγότερα κλικ θα μετατραπούν σε πωλήσεις. Αυτό είναι γνωστό ως το ποσοστό μετατροπών σας.
Τώρα, υπάρχει πολλή συζήτηση για το γλυκό σημείο όσον αφορά τις τιμές των προϊόντων, αλλά η συναίνεση φαίνεται να είναι κατά μέσο όρο μεταξύ $ 30- $ 300. Πηγαίνετε υψηλότερα και οι μετατροπές θα αρχίσουν να υποφέρουν. Πηγαίνετε χαμηλότερα και η περικοπή σας θα υποφέρει.
Για να αποκτήσετε μια αίσθηση των τιμών στη θέση σας, αναζητήστε μερικά προϊόντα στο Amazon.
Δ. Εκτίμηση των απαιτήσεων κίνησης
Τώρα που γνωρίζετε λίγο περισσότερα για τη θέση που θέλετε να εισαγάγετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να υπολογίσετε πόση επισκεψιμότητα προς "χρηματικές σελίδες" θα χρειαστείτε για να επιτύχετε τον μηνιαίο οικονομικό σας στόχο.
Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τον όρο "χρηματικές σελίδες", αυτές είναι μόνο οι σελίδες στον ιστότοπό σας που περιέχουν συνδέσμους συνεργατών.
Με τους ιστότοπους θυγατρικών της Amazon, οι συγκεντρώσεις προϊόντων τείνουν να είναι οι καλύτερες «χρηματικές σελίδες». Είναι αυτοί που απαριθμούν τα καλύτερα προϊόντα σε μια κατηγορία όπως αυτή τη λίστα των καλύτερων κενού ρομπότ από το The Wirecutter:
Αυτές τείνουν να είναι οι πιο επικερδείς σελίδες επειδή προτείνουν πολλά προϊόντα και τα άτομα που τα αναζητούν στο Google βρίσκονται σε κατάσταση αγοράς. Αυτό οδηγεί σε υψηλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων ( CTR ) στους συνδέσμους συνεργατών.
Λοιπόν, ποιος είναι ο τύπος εκτίμησης επισκεψιμότητας;
Μηνιαίος στόχος / (Μέση τιμή προϊόντος * προμήθεια κατηγορίας% * μέσος όρος συνδέσμου CTR * μέσο ποσοστό μετατροπής)
Ας δούμε ένα παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να εισαγάγετε τη θέση του καφέ και ο στόχος σας είναι 1.000 $ / μήνα . Έχοντας ακολουθήσει τα παραπάνω βήματα, γνωρίζετε ότι η μέση τιμή προϊόντος είναι περίπου 40 $ και το ποσοστό προμήθειας για τα περισσότερα προϊόντα που σχετίζονται με τον καφέ είναι 4% .
Ωστόσο, δεν γνωρίζετε ακόμη τη μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (το ποσοστό των επισκεπτών που κάνουν κλικ σε κλικ συνδεδεμένης εταιρείας Amazon) των αναρτήσεών σας ή το ποσοστό μετατροπών του Amazon (το ποσοστό των κλικ που μετατρέπονται σε πωλήσεις).
Ας είμαστε λοιπόν απαισιόδοξοι και ας υποθέσουμε 10% CTR και 7,5% ποσοστό μετατροπής.
Ας συνδέσουμε τα πάντα στον υπολογισμό:
1.000 / (40 * 4% * 10% * 7.5%) = 83.333
Φαίνεται ότι χρειαζόμαστε ~ 83 χιλιάδες μηνιαίες επισκέψεις σε σελίδες "χρήματα" για να κερδίσουμε 1.000 $ / μήνα.
Φυσικά, αυτό απέχει πολύ από μια ακριβή επιστήμη. Χρησιμοποιήσαμε απαισιόδοξους αριθμούς για έναν λόγο.
Ε. Εκτιμήστε το δυναμικό κυκλοφορίας
Τώρα που γνωρίζετε πόση επισκεψιμότητα χρειάζεστε για να λειτουργήσετε οι αριθμοί, πρέπει να υπολογίσετε εάν η θέση έχει αρκετό δυναμικό κίνησης αναζήτησης.
Εδώ είναι ένας εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό:
Εγκαταστήστε και ενεργοποιήστε τη γραμμή εργαλείων SEO του Ahrefs και , στη συνέχεια, πραγματοποιήστε αναζήτηση στο Google για:
best [product in your niche] inurl:best
Για παράδειγμα, στη θέση του καφέ, η αναζήτησή μας μπορεί να είναι η εξής:
Αν αναρωτιέστε τι κάνει το inurl:best
μέρος αυτής της αναζήτησης, περιορίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης σε σελίδες με τη λέξη "καλύτερο" στη διεύθυνση URL . Θα δείτε γιατί είναι σημαντικό στο επόμενο βήμα.
Από εδώ, δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης για έναν εξειδικευμένο ιστότοπο που λαμβάνει τουλάχιστον την επισκεψιμότητα που χρειάζεστε.
Η λέξη κλειδί είναι «εξειδικευμένη». Θα πρέπει να αγνοήσετε τυχόν μεγάλους γενικούς ιστότοπους όπως το Forbes, το The Wirecutter ή το The Guardian στα αποτελέσματα αναζήτησης. Παρόλο που ενδέχεται να έχουν πολλή κίνηση, δεν είναι αυτό που ψάχνετε. Εάν δεν βλέπετε εξειδικευμένους ιστότοπους, δοκιμάστε να αναζητήσετε ένα διαφορετικό προϊόν.
Εδώ είναι που ταιριάζει στο λογαριασμό για την αναζήτησή μας:
Παίρνει περίπου 210.000 μηνιαίες επισκέψεις αναζήτησης στις ΗΠΑ και μπορούμε να δούμε από το όνομα τομέα ότι είναι ένας εξειδικευμένος ιστότοπος που εστιάζει στον καφέ.
Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πόση από αυτήν την επισκεψιμότητα πηγαίνει στις σελίδες "χρήματα". Εάν το μεγαλύτερο μέρος πηγαίνει σε άσχετες αναρτήσεις ιστολογίου, αυτό δεν αποτελεί καλό σημάδι για εμάς.
Ευτυχώς, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα την επισκεψιμότητα της σελίδας "χρήματα" χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο της Ahrefs .
Απλώς επικολλήστε τον τομέα, μεταβείτε στην αναφορά " Δημοφιλείς σελίδες" , προσθέστε τη λέξη "καλύτερο" στο φίλτρο συμπερίληψης και επιλέξτε "URL" από το αναπτυσσόμενο μενού "Οποιοσδήποτε στόχος". Θα πρέπει να καταλήξετε σε μια φιλτραρισμένη αναφορά για σχεδόν εξ ολοκλήρου αναρτήσεις προϊόντων.
Στην κορυφή, θα δείτε τη συνολική εκτιμώμενη μηνιαία επισκεψιμότητα αναζήτησης σε όλες τις σελίδες της φιλτραρισμένης αναφοράς.
Στην περίπτωσή μας, είναι 107.714.
Θα θυμάστε ότι υπολογίζουμε ότι περίπου 83.000 μηνιαίοι επισκέπτες φτάνουν τα $ 1K / μήνα, οπότε φαίνεται ότι αυτή η θέση ικανοποιεί εύκολα τις πιθανές απαιτήσεις επισκεψιμότητας.
ΣΤ. Εκτίμηση του ανταγωνισμού
Δεν έχει νόημα να μπείτε σε μια θέση όπου θα παλέψετε να πετύχετε τον στόχο της κυκλοφορίας σας για χρόνια. Επομένως, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν ορισμένα θέματα που μπορείτε να σπάσετε χωρίς υπερβολική δουλειά SEO .
Το SEO είναι ένα περίπλοκο παιχνίδι. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες κατάταξης και βέλτιστες πρακτικές . Αλλά ένα από τα πιο σημαντικά είναι ο αριθμός των υψηλής ποιότητας επιστροφής στις σελίδες σας.
Η Google μιλά για τη σημασία των επιστροφής στη σελίδα τους σχετικά με τους αλγόριθμους αναζήτησης .
Είδαμε επίσης μια σαφή συσχέτιση μεταξύ του αριθμού των backlinks από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς αναφοράς) σε μια σελίδα και την επισκεψιμότητα αναζήτησης στη μελέτη μας για πάνω από ένα δισεκατομμύριο ιστοσελίδες .
Έτσι, πριν κλείσετε την φιλτραρισμένη αναφορά " Κορυφαίες σελίδες" από το προηγούμενο βήμα, δείτε τη στήλη RDs. Αυτό δείχνει τον αριθμό των τομέων αναφοράς σε κάθε σελίδα.
Εάν δείτε σελίδες με οργανική επισκεψιμότητα που έχουν λίγους ή καθόλου τομείς αναφοράς, αυτό είναι ένδειξη ενός μη ανταγωνιστικού θέματος.
Κοιτάζοντας την αναφορά για Homegrounds, βλέπουμε πολλές σελίδες όπως αυτή:
Αν κάνουμε το ίδιο για το wareable.com, βλέπουμε το αντίθετο. Σχεδόν κάθε σελίδα έχει συνδέσμους από δεκάδες ή εκατοντάδες τομείς αναφοράς, κάτι που υποδηλώνει ότι πολλά από τα θέματα αυτής της θέσης είναι δύσκολο να σπάσουν.
Έχετε δύο επιλογές σε αυτήν την περίπτωση:
- Κάτω από κάτω. Αντί για απλά φορητά, ίσως θέλουμε να επικεντρωθούμε μόνο σε smartwatch ή fitness trackers. Και αν αυτές οι θέσεις εξακολουθούν να είναι πολύ ευρείες, μπορείτε να βρείτε ακόμη πιο μακριά σε κάτι σαν έξυπνα ρολόγια για παιδιά.
- Επιλέξτε μια διαφορετική θέση. Εάν το niching down δεν σας ενδιαφέρει, απορρίψτε την ιδέα και επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα για μια άλλη θέση.
2. Κάντε έρευνα λέξεων-κλειδιών
Το να βρεις μια θέση με δυνατότητες ήταν το δύσκολο κομμάτι. Η έρευνα με λέξεις-κλειδιά είναι σχετικά εύκολη.
Εάν αισθάνεστε τεμπέλης, μπορείτε ακόμη και να εξαγάγετε την φιλτραρισμένη αναφορά Δημοφιλών σελίδων από το προηγούμενο βήμα. Αυτό θα σας δώσει αρκετά κερδοφόρα θέματα "συλλογή προϊόντων" για να σας κρατήσει απασχολημένους για μερικούς μήνες.
Ωστόσο, εάν θέλετε να είστε πιο στρατηγικοί και να βρείτε περισσότερες λέξεις-κλειδιά, κάντε το:
- Μεταβείτε στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών της Ahrefs .
- Εισαγάγετε μια χούφτα λέξεων-κλειδιών «σπόρων» που σχετίζονται με τη θέση και τα προϊόντα της (διαχωρισμένα με κόμματα).
- Μεταβείτε στην αναφορά "Όλες οι λέξεις-κλειδιά".
Δείτε πώς θα μπορούσε να μοιάζει αν θέλαμε να μπείτε στη θέση του καφέ:
Πιθανότατα θα δείτε εκατοντάδες χιλιάδες λέξεις-κλειδιά σε αυτήν την αναφορά, αλλά θα υπάρχουν πολλές άσχετες. Έτσι θα χρησιμοποιήσουμε τα ενσωματωμένα φίλτρα για να βρούμε τους τρεις τύπους λέξεων-κλειδιών που χρειαζόμαστε.
A. Εύρεση λέξεων-κλειδιών συλλογής προϊόντων
Απλώς για να το επαναλάβω, οι λέξεις-κλειδιά συλλογής προϊόντων (π.χ. "καλύτερη μηχανή καφέ", "καλύτερος μύλος καφέ") είναι συνήθως οι μεγάλοι δημιουργοί χρημάτων με ιστότοπους θυγατρικών της Amazon.
Επομένως, θέλουμε να βρούμε συνολικές λέξεις-κλειδιά προϊόντων που έχουν δυναμικό επισκεψιμότητας και δεν είναι πολύ δύσκολο να βαθμολογηθούν.
Για να το κάνετε αυτό, προσθέστε αυτά τα τρία φίλτρα:
Θα πρέπει να δείτε μια λίστα σχετικών λέξεων-κλειδιών χαμηλής δυσκολίας ταξινομημένων με βάση τους μηνιαίους όγκους αναζήτησης.
Τώρα, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η δυσκολία λέξεων-κλειδιών ( KD ) σας δίνει μόνο μια πρόχειρη ένδειξη δυσκολίας κατάταξης. Και ο μηνιαίος όγκος αναζήτησης δίνει μόνο μια γενική ένδειξη του δυναμικού κίνησης ενός θέματος.
Επομένως, αυτό που πρέπει να κάνετε στη συνέχεια είναι να εξετάσετε την αναφορά, να αναλύσετε τις λέξεις-κλειδιά μία προς μία και να αποθηκεύσετε τυχόν καλά θέματα σε μια λίστα λέξεων-κλειδιών.
Μην ανησυχείτε αν υπάρχουν χιλιάδες λέξεις-κλειδιά. Δεν χρειάζεται να τα αναλύσετε όλα αυτά. Χρειάζεστε μόνο 20-50 καλές λέξεις-κλειδιά για να ξεκινήσετε.
Λοιπόν, ποια είναι η διαδικασία;
Προτού φτάσουμε στο τεχνικό υλικό, είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι πρέπει να εφαρμόσετε κοινή λογική όταν αναζητάτε λέξεις-κλειδιά. Εάν η λέξη-κλειδί είναι «ο καλύτερος μύλος καφέ» τότε αυτό έχει νόημα επειδή είναι ένα προϊόν που πωλεί η Amazon. Εάν δεν σχετίζεται με κάτι που μπορείτε να αγοράσετε στο Amazon, όπως "ο καλύτερος καφές στο Λος Άντζελες", τότε μπορείτε να το αποκλείσετε αμέσως.
Για τις λέξεις-κλειδιά που έχουν νόημα, κάντε κλικ στο κουμπί SERP για να δείτε τις τρέχουσες κορυφαίες σελίδες στο Google…
… Στη συνέχεια ακολουθήστε αυτό το διάγραμμα ροής:
Προτού προχωρήσουμε περισσότερο, πρέπει να εξηγήσουμε εν συντομία την έννοια της Αξιολόγησης τομέα.
Το Domain Rating ( DR ) μετρά την αρχή ενός ιστότοπου βάσει του προφίλ του backlink. Η κλίμακα κυμαίνεται από μηδέν έως εκατό. Σε γενικές γραμμές, όσο υψηλότερος είναι αυτός ο αριθμός, τόσο ισχυρότερος και πιο έγκυρος είναι ο ιστότοπος.
Αυτό είναι μέρος της διαδικασίας μας, επειδή ψάχνουμε για λέξεις-κλειδιά για τις οποίες μπορούμε να κατατάξουμε έναν νέο ή σχετικά νέο ιστότοπο, ο οποίος θα έχει χαμηλή «εξουσία». Εάν υπάρχουν ήδη κατάταξη ιστότοπων με χαμηλή εξουσία, τότε αυτό είναι ένα καλό σημάδι ότι μπορούμε να βαθμολογήσουμε.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα καλής λέξης-κλειδιού:
Η επισημασμένη σελίδα έχει τέσσερις τομείς αναφοράς, λαμβάνει μερικές εκατοντάδες επισκέψεις αναζήτησης στις ΗΠΑ ανά μήνα και βρίσκεται σε έναν τοπικό ιστότοπο χαμηλής εξουσίας ( DR ).
Εδώ είναι ένα όχι τόσο καλό παράδειγμα:
Ενώ υπάρχουν μερικές σελίδες στα αποτελέσματα με λίγους τομείς αναφοράς σε εξειδικευμένους ιστότοπους με χαμηλή εξουσία, κανένας από αυτούς δεν λαμβάνει περισσότερα από λίγες επισκέψεις αναζήτησης ανά μήνα.
Δείτε πώς μπορείτε να προσθέσετε μια λέξη-κλειδί σε μια λίστα λέξεων-κλειδιών μόλις βρείτε έναν νικητή:
Συνεχίστε αυτό έως ότου έχετε μια λίστα με 20-50 λέξεις-κλειδιά.
Β. Βρείτε λέξεις-κλειδιά αξιολόγησης προϊόντος
Οι λέξεις-κλειδιά αξιολόγησης προϊόντων είναι αυτές όπως η "αναθεώρηση aeropress" και "baratza virtuoso review".
Αν και τα πράγματα ποικίλλουν από εξειδικευμένο σε εξειδικευμένο, αυτές οι λέξεις-κλειδιά σπάνια έχουν σχεδόν το δυναμικό κίνησης των λέξεων-κλειδιών συγκέντρωσης προϊόντων. Πιθανότατα θα βρείτε μόνο λίγη βαθμολογία αξίας.
Γιατί λοιπόν να τους ενοχλείς;
Δύο κύριοι λόγοι:
- Είναι συχνά χαμηλές ευκαιρίες, ακόμα κι αν το δυναμικό κίνησης δεν είναι τεράστιο.
- Οι κριτικές προϊόντων μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του SEO για συγκεντρώσεις προϊόντων (περισσότερα σχετικά με αυτό αργότερα)
Για να βρείτε αυτές τις λέξεις-κλειδιά, προσθέστε αυτά τα φίλτρα στην αναφορά "Όλες οι λέξεις-κλειδιά":
Εδώ βλέπουμε το παράδειγμα του καφέ μας:
Δεν είναι όλες αυτές οι λέξεις-κλειδιά τύπου κριτικής προϊόντος, αλλά μπορείτε να τις εντοπίσετε πολύ εύκολα.
Για αυτούς που έχουν νόημα, εκτελέστε το διάγραμμα ροής παραπάνω και προσθέστε νικητές σε μια νέα λίστα λέξεων-κλειδιών.
Γ. Βρείτε λέξεις-κλειδιά blog
Οι περισσότεροι ιστότοποι θυγατρικών της Amazon δεν δημοσιεύουν μόνο δημοσιεύσεις "χρήματα". Δημοσιεύουν επίσης αναρτήσεις ιστολογίου και άλλο ενημερωτικό περιεχόμενο.
Απλώς κοιτάξτε στο homegrounds.co:
Έχουν ένα ολόκληρο τμήμα του ιστότοπού τους αφιερωμένο σε χρήσιμους οδηγούς παρασκευής.
Υπάρχουν δύο λόγοι για τους οποίους αυτό είναι χρήσιμο και θα το εξετάσουμε αργότερα. Προς το παρόν, θέλουμε να βρούμε μερικές ενημερωτικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες μπορούμε να γράψουμε αναρτήσεις ιστολογίου και οδηγούς.
Για να βρείτε αυτές τις λέξεις-κλειδιά, προσθέστε αυτά τα φίλτρα στην αναφορά "Όλες οι λέξεις-κλειδιά":
Αναζητήστε θέματα που σχετίζονται στενά με τα προϊόντα που θα ελέγξετε στις συγκεντρώσεις προϊόντων σας.
Για παράδειγμα, εάν η θέση σας είναι καφές, τότε θέματα όπως "πώς να χρησιμοποιήσετε γαλλική πρέσα" και "πώς να φτιάξετε καφέ" έχουν τέλειο νόημα γιατί σχεδόν σίγουρα θα αναθεωρείτε γαλλικές πρέσες και καφετιέρες.
Μην το σκεφτείτε υπερβολικά. Απλώς προσθέστε 20-50 λέξεις-κλειδιά σε μια λίστα και συνεχίστε να κινείστε.
3. Δημιουργήστε το σωστό είδος περιεχομένου
Υποθέτοντας ότι έχετε επιλέξει έναν τομέα και έχετε δημιουργήσει έναν ιστότοπο, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να γράφετε και να δημοσιεύετε κάποιο περιεχόμενο.
Σε αυτήν την ενότητα, θα μιλήσουμε για τον τρόπο δημιουργίας τριών τύπων περιεχομένου:
- Συμπληρώσεις προϊόντων
- Κριτικές προϊόντων
- Αναρτήσεις ιστολογίου
Ας ξεκινήσουμε με το σημαντικό.
A. Συγκεντρώσεις προϊόντων
Ακολουθήστε αυτά τα τέσσερα βήματα:
- Μάθετε ποια προϊόντα θα συμπεριλάβετε
- Μάθετε τι νοιάζονται οι άνθρωποι
- Μάθετε ποια προϊόντα είναι τα καλύτερα
- Γράψτε το
1. Ανακαλύψτε ποια προϊόντα θα συμπεριλάβετε
Οι συγκεντρώσεις προϊόντων ελέγχουν πολλά προϊόντα, αλλά πώς ξέρετε ποια προϊόντα θα ελέγξετε;
Εδώ είναι μερικοί τρόποι:
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΣΤΟ AMAZON
Ας το παραδεχτούμε: Η Amazon κάνει πολύ καλή δουλειά για να προτείνει τα καλύτερα προϊόντα. Απλά δείτε τα κορυφαία αποτελέσματα για το "μύλο καφέ":
Όλοι τους έχουν εκατοντάδες ή χιλιάδες κριτικές και καμία από αυτές δεν έχει βαθμολογία χαμηλότερη από τέσσερα αστέρια.
Έτσι, ένας καλός τρόπος για να πάρετε κάποια ιδέα για τα προϊόντα που ίσως θέλετε να κάνετε είναι να αναζητήσετε τον τύπο του προϊόντος στο Amazon.
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
Το να κοιτάς το Amazon είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, αλλά μπορεί να είναι συντριπτικό. Μια άλλη καλή τακτική είναι να αναζητήσετε κοινές συμπερίληψη στις κορυφαίες σελίδες.
Για παράδειγμα, τρία από τα κορυφαία αποτελέσματα για το "καλύτερο μύλο καφέ" αναφέρουν το Baratza Encore Conical Grinder ως ένα από τα καλύτερα:
Δεν χρειάζεται ιδιοφυΐα για να καταλάβουμε ότι αυτό θα άξιζε να αναθεωρηθεί σε μια ενημέρωση.
2. Καταλάβετε τι νοιάζονται οι άνθρωποι
Για να δημιουργήσετε μια χρήσιμη συλλογή προϊόντων, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε ποια χαρακτηριστικά προϊόντων έχουν σημασία για τους αγοραστές.
Εδώ είναι μερικοί τρόποι για να το καταλάβετε:
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ AMAZON
Δείτε μερικά από τα προϊόντα που ενδέχεται να συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας και ελέγξτε τις κριτικές. Σύντομα θα αρχίσετε να κατανοείτε τα πράγματα που έχουν σημασία για τους αγοραστές.
Για παράδειγμα, μέσα σε δευτερόλεπτα από την εξέταση της παρακάτω αξιολόγησης, είναι σαφές ότι η τραχύτητα, η ευκολία καθαρισμού και η φορητότητα είναι όλοι σημαντικοί παράγοντες κατά την επιλογή ενός μη αυτόματου μύλου καφέ:
Εάν δεν θέλετε να αναζητήσετε κάθε κριτική, ελέγξτε τις ετικέτες στην ενότητα "Διαβάστε κριτικές που αναφέρουν".
Η Amazon τα παίρνει από κριτικές και είναι συχνά ενδεικτικά των πραγμάτων που ενδιαφέρονται πολλοί άνθρωποι.
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
Περάστε μερικές από τις κορυφαίες σελίδες και αναζητήστε ομοιότητες.
Για παράδειγμα, και οι δύο αυτές συνομιλίες μύλου καφέ μιλούν για τη συνέπεια της άλεσης:
ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΝΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Η ανάλυση του κενού περιεχομένου δείχνει λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται πολλές σελίδες
Κάνοντας αυτό για ορισμένες από τις κορυφαίες σελίδες για τη λέξη-κλειδί-στόχο σας, θα λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα είδη των πραγμάτων που οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν.
Για να πραγματοποιήσετε την ανάλυση, επικολλήστε μερικές από τις κορυφαίες διευθύνσεις URL στο εργαλείο κενό περιεχομένου της Ahrefs .
Αν το κάνουμε αυτό για τρεις κορυφαίες σελίδες για το "καλύτερο μύλο καφέ", βλέπουμε ότι κατατάσσονται για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τύπους μύλων καφέ: μύλος γρεζιού, χειροκίνητος μύλος καφέ, μύλος χειρός, ηλεκτρικός μύλος κ.λπ.
Βλέπουμε επίσης ότι οι άνθρωποι αναζητούν τον καλύτερο μύλο με βάση τον τύπο καφέ: εσπρέσο, γαλλικό τύπο κ.λπ.
Η ποιότητα κατασκευής και το υλικό φαίνεται να είναι επίσης σημαντικά.
Θα θέλαμε να λάβουμε υπόψη αυτά τα πράγματα όταν γράφουμε την ανάρτησή μας και ερευνούμε ή δοκιμάζουμε προϊόντα.
3. Μάθετε ποια προϊόντα είναι τα καλύτερα
Οι περισσότεροι άνθρωποι που ξεκινούν ιστότοπους συνεργατών της Amazon δεν δοκιμάζουν τα προϊόντα τους. Αντ 'αυτού, ερευνούν τα προϊόντα στο διαδίκτυο και αντλούν σημεία από άλλες κριτικές.
Παρόλο που μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το μονοπάτι, δεν συνιστούμε για μερικούς λόγους:
- Η δοκιμή προϊόντων σάς βοηθά να ξεχωρίζετε από το πλήθος , να δημιουργείτε το E ‑ AT και να διευκολύνετε τη ζωή όταν συνδέετε το κτίριο .
- Ο ιστός είναι γεμάτος με δημοσιεύσεις θυγατρικών "εγώ κι εγώ" που αντλούν σημεία από άλλα άρθρα - και σπάνια είναι χρήσιμες για τους ερευνητές.
Επομένως, εάν θέλετε να δημιουργήσετε έναν πραγματικά χρήσιμο ιστότοπο με μακροζωία, και αντέχετε οικονομικά, αξίζει τον κόπο να αναθεωρήσετε πραγματικά προϊόντα.
Ακολουθούν μερικές ιδέες για τη μείωση του κόστους:
4. Γράψτε το
Οι συγκεντρώσεις προϊόντων δεν μοιάζουν με κανονικές αναρτήσεις ιστολογίου. Πρέπει να δώσετε στους ανθρώπους τις πληροφορίες που ήρθαν αμέσως από το ρόπαλο.
Στην περίπτωση των συγκεντρώσεων προϊόντων, αυτό είναι το προϊόν που κερδίζει.
Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια ανάρτηση λίστας χρησιμοποιώντας τη μορφή ανεστραμμένης πυραμίδας.
Μάθετε περισσότερα για αυτό εδώ .
Β. Ανασκόπηση δημοσιεύσεων
Πολλές από τις παραπάνω συμβουλές για συγκεντρώσεις προϊόντων ισχύουν επίσης για μεμονωμένες κριτικές προϊόντων. Πρέπει να ξέρετε τι ενδιαφέρονται οι άνθρωποι και θέλουν να μάθουν, και πρέπει να ερευνήσετε διεξοδικά το προϊόν.
Τούτου λεχθέντος, είναι συνήθως καλύτερο να γράφετε μεμονωμένες κριτικές προϊόντων σε συνδυασμό με μια ανανέωση προϊόντος.
Γιατί; Διότι όταν δημιουργείτε μια ανάρτηση προϊόντων, αυτό που ουσιαστικά κάνετε είναι να ελέγχετε ταυτόχρονα πολλά προϊόντα. Είναι ακριβώς ότι οι συγκεντρώσεις προϊόντων συνοψίζουν κάθε προϊόν αντί να πηγαίνουν σε λεπτομέρειες.
Αλλά το θέμα είναι αυτό: πρέπει να ερευνήσετε τα προϊόντα για να δημιουργήσετε τη συλλογή προϊόντων, ώστε να μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε αυτήν την έρευνα σε μια μεμονωμένη κριτική προϊόντος.
Εδώ είναι μερικοί άλλοι λόγοι για τους οποίους αυτή η προσέγγιση έχει νόημα:
Ας επικεντρωθούμε σε αυτό το τελευταίο σημείο.
Εάν έχετε δημιουργήσει μια συλλογή προϊόντων σχετικά με τους καλύτερους μύλους καφέ, θα γνωρίζετε ήδη ότι η συνέπεια και η ευκολία χρήσης του αλέσματος είναι χαρακτηριστικά που ενδιαφέρονται για τους ανθρώπους.
Γνωρίζοντας ότι το καθιστά εύκολο να τυποποιήσετε ένα στυλ κριτικής για όλα τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας. Απλώς χρησιμοποιήστε αυτά τα πράγματα ως υπότιτλους και δώστε σε κάθε προϊόν σχετική βαθμολογία 1-5 σε κάθε πόντο.
Δείτε αυτές τις δύο δημοσιεύσεις , για παράδειγμα.
Επειδή χρησιμοποιείτε μια σταθερή μορφή για κάθε κριτική προϊόντος και έχετε ήδη κάνει την έρευνά σας κατά τη δημιουργία της συλλογής προϊόντων, δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για τη δημιουργία αυτών των δημοσιεύσεων.
Γ. Δημοσιεύσεις ιστολογίου
Η συγγραφή καλών αναρτήσεων ιστολογίου είναι ένα εντελώς άλλο θέμα από μόνη της.
Ευτυχώς, έχουμε πολλούς οδηγούς σχετικά με τον τρόπο σύνταξης αναρτήσεων ιστολογίου, οπότε αντί να το κάνω εδώ, θα συνδέσω μερικές χρήσιμες δημοσιεύσεις παρακάτω:
4. Αυξήστε την κυκλοφορία στον ιστότοπό σας μέσω SEO
Το SEO δεν είναι επιστήμη πυραύλων, αλλά δεν είναι κάτι που μπορούμε να συνοψίσουμε από την αρχή έως το τέλος σε αυτήν την ανάρτηση. Υπάρχουν πάρα πολλά στοιχεία.
Αντ 'αυτού, θα μιλήσω για δύο σημαντικές πτυχές που πρέπει να επικεντρωθώ και, στη συνέχεια, να συνδέσω μερικά σεμινάρια SEO από το ιστολόγιο.
A. Δημιουργήστε κόμβους περιεχομένου
Οι κόμβοι περιεχομένου είναι αλληλένδετες συλλογές περιεχομένου για παρόμοιο θέμα.
Αποτελούνται από τρία μέρη:
- Περιεχόμενο σελίδας / πυλώνα: Αυτός είναι ένας οδηγός υψηλού επιπέδου για ένα ευρύ θέμα.
- Περιεχόμενο υποσελίδων / συμπλέγματος: Αυτοί είναι αναλυτικοί οδηγοί σχετικά με μέρη του κύριου θέματος.
- Υπερσύνδεσμοι: Συνδέουν τη σελίδα του κόμβου και τις υποσελίδες. Η σελίδα του κόμβου συνδέεται με όλες τις υποσελίδες και κάθε δευτερεύουσα σελίδα συνδέεται με το κέντρο.
Για ιστότοπους θυγατρικών της Amazon, μια καλή τακτική είναι η δημιουργία κόμβων περιεχομένου όπου η συλλογή προϊόντων είναι η σελίδα διανομής και οι κριτικές προϊόντων είναι οι δευτερεύουσες σελίδες.
Υπάρχουν μερικά βασικά οφέλη σε αυτά από την προοπτική SEO .
Κατ 'αρχάς, οδηγούν σε περισσότερους εσωτερικούς συνδέσμους πλούσιων σε λέξεις-κλειδιά μεταξύ των σελίδων "χρήματα". Επειδή η Google χρησιμοποιεί κείμενο αγκύρωσης εσωτερικού συνδέσμου για να κατανοήσει τι είναι οι σελίδες, μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της κατάταξης.
Δεύτερον, όλες οι σελίδες του κόμβου επωφελούνται από τους πίσω συνδέσμους του άλλου λόγω του τρόπου λειτουργίας του PageRank .
Πώς τα δημιουργείτε;
- Επιλέξτε μια ανάρτηση προϊόντος.
- Σύνδεσμος για μεμονωμένες κριτικές προϊόντων για αναφερόμενα προϊόντα.
- Συνδέστε ξανά την ανάρτηση του προϊόντος από αυτές τις κριτικές
Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε έναν κόμβο περιεχομένου γύρω από μια συλλογή προϊόντων για τους "καλύτερους μύλους καφέ". Εάν έχετε ήδη γράψει κριτικές για ορισμένα από τα προϊόντα που αναφέρονται στη λίστα, απλώς συνδέστε τις με αυτές από τη σελίδα του hub και αντίστροφα.
Εδώ είναι ένα πραγματικό παράδειγμα:
Ένα από τα προϊόντα αυτής της λίστας των καλύτερων μύλων καφέ είναι το Baratza Virtuoso Plus.
Στη σύντομη περιγραφή, υπάρχει ένας σύνδεσμος για την πλήρη αναθεώρηση αυτού του προϊόντος.
Στην κριτική προϊόντος , συνδέονται ξανά με τη συλλογή προϊόντων.
Εάν το κάνετε αυτό για όλα τα προϊόντα της συλλογής, τότε έχετε έναν διανομέα.
Β. Δημιουργία συνδέσμων
Οι backlinks είναι αναμφισβήτητα ο πιο σημαντικός παράγοντας κατάταξης της Google . Αποτελούν το θεμέλιο του αλγορίθμου κατάταξης της Google και πολλές ανεξάρτητες μελέτες έχουν βρει ισχυρούς συσχετισμούς μεταξύ του αριθμού των επιστροφής από μοναδικούς ιστότοπους και της οργανικής επισκεψιμότητας μιας σελίδας.
Για ιστότοπους θυγατρικών της Amazon, θέλετε να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε συνδέσμους απευθείας σε σελίδες "χρήματος", όπως συγκεντρώσεις προϊόντων και κριτικές προϊόντων.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, αλλά εδώ είναι μόνο μία ιδέα:
Οι συγκεντρώσεις προϊόντων εξετάζουν έναν συγκεκριμένο τύπο προϊόντος. Μπορεί να είναι μύλοι καφέ, μόνιμα γραφεία, δρομολογητές WiFi κ.λπ. Σκεφτείτε τον σκοπό αυτού του προϊόντος και ρωτήστε τον εαυτό σας, τι βοηθά τους ανθρώπους να κάνουν;
Ορίστε μερικά παραδείγματα:
Τώρα έχετε δημιουργήσει ένα όφελος προϊόντος, αναζητήστε αναρτήσεις ιστολογίου σχετικά με την επίτευξη αυτού του οφέλους που αναφέρουν επίσης το προϊόν σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε και να προτείνετε να συνδεθούν στη συλλογή προϊόντων σας για να βοηθήσετε τους αναγνώστες τους να επιλέξουν το καλύτερο προϊόν για αυτούς.
Επιτρέψτε μου να εξηγήσω με ένα παράδειγμα.
Εάν η Google "πώς να παραμείνουμε υγιείς όταν εργάζεστε από το σπίτι", σχεδόν όλα τα αποτελέσματα είναι αναρτήσεις ιστολογίου με συμβουλές.
Αλλά δεν ξέρουμε αν αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν μόνιμη επιφάνεια εργασίας ή όχι, οπότε ας χρησιμοποιήσουμε έναν τελεστή αναζήτησης Google για να συμπεριλάβουμε αποτελέσματα που αναφέρουν τη φράση "μόνιμο γραφείο".
9,4 εκατομμύρια αποτελέσματα.
Εδώ είναι μόνο ένα από αυτά:
Ενώ αυτό το άρθρο προτείνει ένα συγκεκριμένο μοντέλο μόνιμης επιφάνειας εργασίας, οι αναγνώστες θα ωφεληθούν σαφώς από κάποια επιλογή. Επομένως, θα ήταν χρήσιμο αν η ανάρτηση συνδέεται με μια λίστα με τα καλύτερα γραφεία όπως αυτή .
Επομένως, θα ήταν λογικό να προωθήσουμε τη σύγκριση των καλύτερων γραφείων για συμπερίληψη σε αυτό το άρθρο.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
Γεια [όνομα],
Μόλις συνάντησε τον οδηγό σας για να παραμείνετε σε φόρμα και υγιής ως απομακρυσμένος εργαζόμενος.
Μου άρεσε πολύ η συμβουλή για τα όρθια γραφεία και συμφωνώ ότι το Jarvis είναι μια εξαιρετική επιλογή. Ωστόσο, πέρασα XX ώρες δοκιμάζοντας XX όρθια γραφεία και διαπίστωσα ότι το Jarvis είναι στην πραγματικότητα αρκετά ακριβό για αυτό που είναι, και ότι [άλλο μοντέλο] είναι σχεδόν εξίσου καλό με λιγότερα χρήματα.
Ίσως αξίζει να συμπεριληφθεί η σύγκριση μου για να δώσω στους αναγνώστες επιπλέον επιλογές;
[Σύνδεσμος]Ευχαριστώ,
[όνομα]
Εάν στέλνετε παρόμοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μερικές δεκάδες άτομα, αυτό θα σας προσφέρει κάποιους ποιοτικούς συνδέσμους για τις συλλογές προϊόντων σας.
Αλλά, πάλι, αυτή είναι μόνο μία ιδέα.
Δείτε τις παρακάτω δημοσιεύσεις για περισσότερες στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων :
Δημιουργήστε αναρτήσεις ιστολογίου και άλλο χρήσιμο περιεχόμενο σχετικά με σχετικά θέματα και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε την τεχνική Middleman για να τους δώσετε ώθηση.
5. Αυξήστε τα κλικ
Η αύξηση των κλικ στο Amazon είναι το όνομα του παιχνιδιού εάν θέλετε να κερδίσετε χρήματα λόγω της διάρκειας 24ωρων cookie.
Δεν πρόκειται να αναφερθώ σε μεγάλη λεπτομέρεια εδώ, διότι η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών δεν είναι κάτι που πρέπει να έχετε εμμονή αν ξεκινήσετε.
Ωστόσο, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει τα βασικά, τα οποία είναι:
Μόλις λάβετε αξιοπρεπή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, ελέγξτε τους παρακάτω πόρους για να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε όλα τα κλικ που μπορείτε.
Τελικές σκέψεις
Η δημιουργία ενός ιστότοπου συνεργατών της Amazon εξακολουθεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε με το μάρκετινγκ θυγατρικών , παρά τις πρόσφατες περικοπές προμηθειών.
Τούτου λεχθέντος, μόλις λάβετε αξιοπρεπή επισκεψιμότητα, αξίζει να εξετάσετε άλλα προγράμματα συνεργατών που μπορεί να προσφέρουν υψηλότερες προμήθειες για τα ίδια προϊόντα. Παρόλο που η Amazon μετατρέπει συνήθως τα υψηλότερα επίπεδα, είναι συχνά πιθανό να αυξηθούν τα κέρδη με τη συμμετοχή σε άλλα προγράμματα συνεργατών χάρη στα υψηλότερα ποσοστά προμήθειας.
0 Σχόλια