Οι περισσότερες λίστες συμβουλών SEO είναι συντριπτικές. Δίνουν γενικές συμβουλές όπως «γράψτε καλύτερο περιεχόμενο» και «βελτιώστε την εμπειρία χρήστη» και σας βομβαρδίζουν με εκατοντάδες συμβουλές.

Εάν έχετε διαβάσει αυτήν την ανάρτηση στο παρελθόν, θα γνωρίζετε ότι πρόκειται για λάθος που κάναμε στο παρελθόν.

Πριν από τη δημοσίευση , απαριθμούσε πάνω από 200 μέτριες συμβουλές SEO .

1 200 συμβουλές seo παλιά

Αποφασίσαμε λοιπόν να ξαναγράψουμε την ανάρτηση και να επικεντρωθούμε μόνο στις πιο ενεργές συμβουλές που μπορείτε να κάνετε σε 15 λεπτά ή λιγότερο.

Ακολουθούν οι  συμβουλές SEO :

  1. Βελτιώστε το υπάρχον περιεχόμενο με υποθέματα που λείπουν
  2. Στείλτε email σε όλους τους οποίους συνδέεστε
  3. Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους σε νέες σελίδες
  4. Κάντε έναν ετήσιο έλεγχο περιεχομένου
  5. Επαναχρησιμοποιήστε τις αναρτήσεις ιστολογίου ως βίντεο
  6. Απαντήστε σε σχετικά αιτήματα HARO
  7. Παρακολούθηση ανταγωνιστικών backlink για περιεχόμενο με χαμηλή απόδοση
  8. Διορθώστε σελίδες με σπασμένους συνδέσμους
  9. Μετατροπή εικόνων σε backlinks
  10. Εγκαταστήστε μια προσθήκη προσωρινής αποθήκευσης
  11. Βελτιστοποίηση για επιλεγμένα αποσπάσματα "ορισμού"
  12. Ενσωματώστε τα βίντεό σας σε σχετικές δημοσιεύσεις

Τα περισσότερα πρόχειρα δεν είναι τέλεια. Θα χάσετε σχεδόν σίγουρα σημαντικά σημεία, τα οποία μπορούν να εμποδίσουν την ικανότητα της σελίδας σας να κατατάσσεται στις μηχανές αναζήτησης.

Εδώ λοιπόν μπορείτε να κάνετε:

Συνδέστε τις διευθύνσεις URL των δύο ή τριών κορυφαίων σελίδων για την κύρια λέξη-κλειδί-στόχο σας στο εργαλείο κενό περιεχομένου της Ahrefs Στη συνέχεια, συνδέστε τη διεύθυνση URL της σελίδας σας στο κάτω μέρος. Πατήστε "Εμφάνιση λέξεων-κλειδιών" και θα δείτε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται μία ή περισσότερες από τις κορυφαίες σελίδες, αλλά όχι.

Ας το κάνουμε αυτό για την ανάρτησή μας σχετικά με δομημένα δεδομένα .

2 κενό περιεχομένου

3 αποτελέσματα κενού περιεχομένου

Μοιάζει με μια από τις άλλες κορυφαίες κατάταξη σελίδων για αναζητήσεις που σχετίζονται με το πώς και πού να προσθέσετε σήμανση σχήματος.

Αλλά δεν κατατάσσουμε αυτές τις λέξεις-κλειδιά επειδή δεν καλύψαμε τα δευτερεύοντα θέματα στην ανάρτησή μας.

Εάν επρόκειτο να διορθώσουμε αυτό το ζήτημα καλύπτοντας το θέμα στην ανάρτηση, είναι πιθανό να μπορούσαμε επίσης να κατατάξουμε αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Ακόμα καλύτερα, αυτό μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της κατάταξης των κύριων λέξεων-κλειδιών, επειδή η Google θα βλέπει τη σελίδα ως πιο ολοκληρωμένη.

Οι backlinks είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης , αλλά η δημιουργία συνδέσμων μπορεί να είναι μια δουλειά. Πρέπει να βρείτε προοπτικές, να τους ελέγξετε, να βρείτε τα email τους και, στη συνέχεια, να τους πείσετε κάπως να συνδεθούν μαζί σας.

Εάν αυτό ακούγεται τρομακτικό, ένας ευκολότερος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλους τους οποίους συνδέεστε.

Για παράδειγμα, προτείνουμε μια δέσμη εργαλείων δημιουργίας συνδέσμων σε αυτήν την ανάρτηση .

4 συστάσεις εργαλείων δημιουργίας συνδέσμων

Θα ήταν αρκετά εύκολο να επικοινωνήσετε με τους ιδρυτές ή τους διαχειριστές μάρκετινγκ και να τους ενημερώσετε σχετικά με τη σύσταση.

Δείτε πώς μπορεί να μοιάζει με το Buzzstream:

Γεια [Όνομα],

Πολύχρονος χρήστης Buzzstream και υπεράνθρωπος του εργαλείου σας. Απλώς ήθελα να σας ενημερώσω ότι πρότεινα στην τελευταία μας ανάρτηση σχετικά με τα εργαλεία δημιουργίας συνδέσμων. Ελπίζω να σας στέλνει μερικούς άξια πελάτες.

Γεια σου,
Τζος

Λάβετε υπόψη ότι δεν πρέπει να ζητήσετε σύνδεσμο σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό δεν είναι το σημείο αυτής της συμβουλής. Το θέμα είναι να κάνετε επαφή και να ξεκινήσετε μια μετατροπή. Εάν το περιεχόμενό σας είναι μοναδικό και καλογραμμένο, θα λαμβάνετε συχνά φιλοφρονήσεις. Αυτό οδηγεί φυσικά σε κοινές χρήσεις και μερικές φορές συνδέει ευκαιρίες όπως δημοσιεύσεις επισκεπτών και άλλες συνεργασίες.

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι  είναι σύνδεσμοι από τη μία σελίδα στον ιστότοπό σας στην άλλη. Βοηθούν τους επισκέπτες να πλοηγούνται από σελίδα σε σελίδα, να διανέμουν «αρχή σύνδεσης» σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας και η Google χρησιμοποιεί επίσης το αγκύριο κείμενο για να κατανοήσει το περιβάλλον.

Το πρόβλημα είναι ότι όποτε δημοσιεύετε μια νέα σελίδα, θα έχει λίγους ή καθόλου εσωτερικούς συνδέσμους. Επομένως, εάν θέλετε η σελίδα σας να έχει την καλύτερη πιθανότητα κατάταξης, είναι λογικό να προσθέσετε μερικές.

Για να βρείτε σχετικές ευκαιρίες, πραγματοποιήστε αναζήτηση στο Google για τον ιστότοπο: «λέξη-κλειδί» στο yourwebsite.com.

Για παράδειγμα, εάν θέλαμε να προσθέσουμε εσωτερικούς συνδέσμους σε μια πρόσφατα δημοσιευμένη ανάρτηση σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές SEO , θα αναζητούσαμε κάτι παρόμοιο  site:ahrefs.com/blog "seo best practices".

5 εσωτερικός σύνδεσμος αναζήτησης google

Κάθε αποτέλεσμα εδώ είναι μια σελίδα στον ιστότοπό μας που περιέχει τη φράση " Βέλτιστες πρακτικές SEO ".

Εάν υπάρχουν πολλά σχετικά αποτελέσματα, εγκαταστήστε τη γραμμή εργαλείων SEO της Ahrefs . Αυτό θα επικαλύψει τις μετρήσεις SEO στα αποτελέσματα αναζήτησης. Στη συνέχεια, μπορείτε να παρακολουθήσετε την αξιολόγηση URL  κάθε σελίδας για να δώσετε προτεραιότητα στην προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων από τις σελίδες με την υψηλότερη αρχή.

6 γραμμή εργαλείων εσωτερικού συνδέσμου ahrefs

Ακολουθεί μια καλή ευκαιρία εσωτερικού συνδέσμου στην ανάρτησή μας σχετικά με το γιατί το SEO είναι σημαντικό :

7 εσωτερική ευκαιρία σύνδεσης

Οι έλεγχοι περιεχομένου περιλαμβάνουν ανάλυση όλων των σελίδων στον ιστότοπό σας για να διαπιστωθεί εάν πρέπει να διατηρούνται ως έχουν, να ενημερώνονται, να ενοποιούνται ή να διαγράφονται.

Μετά τον τελευταίο έλεγχο περιεχομένου στο ιστολόγιο Ahrefs, διαγράψαμε 48 αναρτήσεις ιστολογίου.

Μειώθηκε η κυκλοφορία μας; Οχι. Αυξήθηκε κατά 7,57%.

Εάν ο ιστότοπός σας εκτελείται σε WordPress, ο ευκολότερος τρόπος διεξαγωγής ελέγχου περιεχομένου είναι με την δωρεάν προσθήκη του Ahrefs WordPress . Εγκαταστήστε το, ακολουθήστε τις οδηγίες και θα σας προτείνει ενέργειες για όλες τις αναρτήσεις και τις σελίδες σας.

8 έλεγχος περιεχομένου

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ . Αυτές είναι προτάσεις, όχι οδηγίες. Θα πρέπει να αξιολογείτε κάθε σελίδα ξεχωριστά και να μην διαγράφετε ποτέ αυτές που είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας - ακόμα κι αν έχουν μικρή ή καθόλου αξία SEO .

Εάν δεν χρησιμοποιείτε το WordPress, χρησιμοποιήστε τις οδηγίες και το πρότυπο των Φύλλων Google σε αυτήν την ανάρτηση  για να κάνετε το ίδιο πράγμα.

Οι άνθρωποι απολαμβάνουν διαφορετικές μορφές περιεχομένου με βάση τις προσωπικές τους προτιμήσεις. Ορισμένα συμπαθούν βίντεο όπου άλλοι προτιμούν να διαβάζουν. Έτσι, ένας εύκολος τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό είναι να επαναχρησιμοποιήσετε τις αναρτήσεις ιστολογίου ως βίντεο.

Για παράδειγμα, πέρυσι, δημοσιεύσαμε μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με την υψηλότερη κατάταξη στο Google , την οποία αργότερα επανατοποθετήσαμε ως βίντεο.

Πώς καταλαβαίνετε ποιες αναρτήσεις ιστολογίου είναι οι καλύτερες για επανατοποθέτηση;

Εάν η ανάρτηση έχει ήδη πολλή οργανική επισκεψιμότητα, τότε είναι καλός υποψήφιος για επανατοποθέτηση. Γιατί; Επειδή μπορείτε στη συνέχεια να ενσωματώσετε το βίντεο στην ανάρτηση ιστολογίου σας για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες.

Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο επαναφοράς αναρτήσεων σχετικά με θέματα που αναζητούν οι χρήστες στο YouTube.

Για παράδειγμα, αν ελέγξουμε τη λέξη-κλειδί "τοπικό SEO " στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs  και αλλάξουμε τη μηχανή αναζήτησης στο YouTube, βλέπουμε ότι λαμβάνει περίπου 500 μηνιαίες αναζητήσεις στις  ΗΠΑ .

9 τοπικοί εξερευνητές λέξεων-κλειδιών seo

Γι 'αυτό αναμορφώσαμε την ανάρτησή μας σχετικά με το τοπικό SEO  ως βίντεο.

Η επανατοποθέτηση αναρτήσεων ιστολογίου σε βίντεο μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διεκδικήσετε πολλά σημεία στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google χάρη στο καρουζέλ βίντεο.

10 καρουσέλ βίντεο και οργανικά

Το HARO  είναι μια υπηρεσία που συνδέει δημοσιογράφους με πηγές. Είναι δωρεάν εγγραφή και όταν το κάνετε, θα λαμβάνετε καθημερινά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αιτήματα από δημοσιογράφους.

Για παράδειγμα, εδώ είναι το Bankrate ( DR 89) που ψάχνει έναν τραπεζικό εμπειρογνώμονα για να απαντήσει σε μερικές ερωτήσεις σχετικά με τα CD χωρίς ποινή:

11 haro αίτημα

Μόλις λάβετε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι πληροίτε τις απαιτήσεις και να απαντήσετε στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν χρησιμοποιούν την απάντησή σας στην ανάρτησή τους, συνήθως θα σας πιστώνουν έναν backlink.

Το πρόβλημα με το HARO είναι ότι στέλνουν τρία email την ημέρα. Δεδομένου ότι τα περισσότερα από τα αιτήματα δεν θα είναι σχετικά με εσάς, αυτό μπορεί να είναι συντριπτικό.

Ευτυχώς, αυτό το ζήτημα επιλύεται εύκολα με φίλτρα Gmail.

Να τι πρέπει να κάνετε:

Μόλις εγγραφείτε στο HARO και εγγραφείτε στα θέματα που σας ενδιαφέρουν, κατευθυνθείτε στο Gmail σας και πατήστε το caret στη γραμμή αναζήτησης. Στο πεδίο "Από", πληκτρολογήστε haro@helpareporter.com, εισαγάγετε "[ HARO ]" στο πεδίο "Θέμα" και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τη λέξη-κλειδί ή τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να παρακολουθήσετε στο πεδίο "Έχει τις λέξεις".

11 φίλτρα gmail haro

Στη συνέχεια, πατήστε αναζήτηση και ελέγξτε μερικά αποτελέσματα για να βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικά. Εάν είναι, πατήστε το caret και κάντε κλικ στο "Δημιουργία φίλτρου".

Στη συνέχεια, θα έχετε επιλογές για να το επισημάνετε ως σημαντικό, να εφαρμόσετε ετικέτες ή να το προωθήσετε σε άλλο μέλος της ομάδας για να το φροντίσετε.

12 φίλτρα gmail haro

Εάν δεν έχετε κατατάξει ακόμη την πρώτη θέση  για τη λέξη-κλειδί-στόχο σας, τότε μπορεί να συμβαίνει επειδή οι ανταγωνιστές έχουν πιο υψηλής ποιότητας backlinks. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το αν αυτό συμβαίνει με το δωρεάν SERP checker της Ahrefs .

Εάν οι σελίδες που έχουν υψηλότερη βαθμολογία έχετε περισσότερους ιστότοπους που συνδέονται με αυτούς (τομείς αναφοράς), αυτό μπορεί να σας εμποδίζει.

13 backlinks έρευνας λέξεων-κλειδιών

Ένας τρόπος για να ξεκινήσετε να το διορθώνετε είναι να παρακολουθείτε άτομα που συνδέονται με λιγότερο άξιο περιεχόμενο και, στη συνέχεια, προσπαθήστε να κάνετε αυτά τα άτομα να συνδεθούν μαζί σας.

Πως? Αρχικά, ανοίξτε μερικές κορυφαίες σελίδες με backlink και αναζητήστε ανακριβείς, ξεπερασμένες, παραπλανητικές ή ελλείπουσες πληροφορίες (τις οποίες καλύπτει το περιεχόμενό σας). Ψάχνετε ουσιαστικά περιοχές όπου η σελίδα σας υπερβαίνει τη δική τους.

Για παράδειγμα, η λίστα των τελεστών αναζήτησης Google του Moz  έχει τόνους συνδέσμων, αλλά χάνει πολλούς τελεστές όπως ορίζει :, cache :, και site :.

14 ανταγωνιστική θέση

Οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε μια νέα ειδοποίηση επιστροφής στις Ειδοποιήσεις του Ahrefs . Απλώς επικολλήστε τη διεύθυνση URL των ανταγωνιστών σας και , στη συνέχεια, ορίστε το πεδίο εφαρμογής σε «Νέους πίσω συνδέσμους» και τη συχνότητα ειδοποίησης σε καθημερινή ή εβδομαδιαία.

15 ειδοποίηση backlink

Αναζητήστε σε κάθε email ειδοποίησης για συνδέσμους που σας αξίζουν περισσότερο από τον ανταγωνιστή σας.

Για παράδειγμα, αυτή η σελίδα συνδέθηκε πρόσφατα με τη λίστα των τελεστών του Moz όταν μιλάει για τον ιστότοπο: χειριστή, παρόλο που η Moz δεν παραθέτει αυτόν τον τελεστή στη σελίδα τους:

16 ειδοποίηση email backlink

Επειδή θα ήταν πιο λογικό να αναφέρουν τη σελίδα μας, αξίζει να επικοινωνήσουμε για να δούμε αν σκέφτονται να αλλάξουν τον σύνδεσμο.

Οι σύνδεσμοι  προς τις νεκρές σελίδες σπαταλούνται αποτελεσματικά. Δεν βοηθούν την κατάταξη της σελίδας επειδή δεν υπάρχει πλέον και μάλλον δεν βοηθούν και άλλες σελίδες να κατατάσσονται πολύ.

Πώς ξέρετε εάν έχετε σπασμένους συνδέσμους;

Φίλτρο για 404 σελίδες στο Best από την Links  αναφορά στην Ahrefs' Εξερεύνηση του δικτυακού τόπου .

17 bbl 404

Εάν υπάρχουν σελίδες με τομείς αναφοράς, τότε αυτοί οι σύνδεσμοι είναι σπασμένοι.

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να τα διορθώσετε:

  • Επαναφορά: Εάν η νεκρή σελίδα διαγράφηκε κατά λάθος, επιστρέψτε την. Στη συνέχεια, όλοι οι σύνδεσμοι θα οδηγούν σε μια σελίδα εργασίας.
  • Ανακατεύθυνση: Εάν η νεκρή σελίδα υπάρχει σε μια νέα διεύθυνση URL , ανακατευθύνετε την παλιά διεύθυνση URL στη νέα. Εάν η παλιά σελίδα δεν υπάρχει πλέον, αλλά έχετε παρόμοια σελίδα στον ιστότοπό σας, ανακατευθύνετε την παλιά διεύθυνση URL εκεί. Διαβάστε αυτό για να μάθετε πώς να κάνετε ανακατευθύνσεις .
  • Αίτημα αλλαγής συνδέσμου: Εάν κάποιος έκανε λάθος κατά τη σύνδεση στη σελίδα σας (π.χ., πρόσθεσε ένα κενό στο τέλος της διεύθυνσης URL ), τότε αξίζει να επικοινωνήσετε για να τον ενημερώσετε.

Απλώς να γνωρίζετε ότι αξίζει να επιδιορθώσετε αυτά τα ζητήματα μόνο εάν οι νεκρές σελίδες έχουν υψηλής ποιότητας backlink . Εάν όχι, είναι συνήθως ωραίο να τα αφήσετε ως 404's.

Μπορείτε να ελέγξετε την ποιότητα των backlinks μιας σελίδας στην  αναφορά Backlinks .

Για παράδειγμα, αυτό το νεκρό URL έχει μερικούς πίσω συνδέσμους:

18 δύο νεκροί σύνδεσμοι

Αλλά αν κοιτάξουμε τους πραγματικούς συνδέσμους, βλέπουμε ότι είναι άχρηστοι και δεν αξίζει να ανησυχείτε:

19 backlinks χαμηλής ποιότητας

Από την άλλη πλευρά, αυτό το νεκρό URL έχει μερικούς συνδέσμους υψηλής ποιότητας, οπότε αξίζει να ανακατευθύνετε:

20 καλές επιστροφές

Εάν έχετε προσαρμοσμένες εικόνες ή γραφήματα στον ιστότοπό σας, είναι πολύ πιθανό άλλοι να τα χρησιμοποιήσουν στο περιεχόμενό τους.

Για παράδειγμα, εδώ είναι ένα γράφημα από την ανάρτησή μας σχετικά με λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς  σε άλλο ιστολόγιο:

21 ενσωμάτωση εικόνας

Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι συνδέονται ξανά με την πηγή της εικόνας όταν χρησιμοποιούν τις εικόνες σας, αλλά όχι πάντα. Και αυτό συμβαίνει εδώ. Εάν ελέγξουμε τον πηγαίο κώδικα για αυτήν τη σελίδα, δεν υπάρχει σύνδεσμος πίσω στο ahrefs.com .

22 καμία εικόνα συνδέσμου

Ένα άλλο κοινό πρόβλημα είναι τα άτομα που συνδέονται απευθείας με την εικόνα αντί της σελίδας από την οποία προήλθε.

Για παράδειγμα, αν ελέγξουμε τον πηγαίο κώδικα για μια άλλη σελίδα όπου εμφανίζεται αυτή η εικόνα, συνδέονται με το  αρχείο PNG .

22 png ενσωμάτωση εικόνας

Καμία από αυτές τις καταστάσεις δεν είναι ιδανική. Εάν εντοπίσετε άτομα που το κάνουν αυτό, αξίζει να επικοινωνήσετε και να τους ζητήσετε να προσθέσουν ή να διορθώσουν τον σύνδεσμο προέλευσης.

Αλλά πώς βρίσκετε άτομα που χρησιμοποιούν τις εικόνες σας χωρίς την κατάλληλη απόδοση;

Ένας τρόπος είναι να κάνετε δεξί κλικ σε μια εικόνα στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, πατήστε "Αναζήτηση Google για εικόνα".

24 αναζήτηση στο google για εικόνα

Ελέγξτε τα αποτελέσματα για να δείτε αν έχουν συνδεθεί ξανά μαζί σας. Εάν όχι, επικοινωνήστε.

Εδώ είναι ένας άλλος τρόπος:

Επικολλήστε τον ιστότοπό σας στην Εξερεύνηση ιστότοπων του Ahrefs , μεταβείτε στην  αναφορά " Επιστροφή συνδέσμων" και, στη συνέχεια, αναζητήστε συνδέσμους με .png ή .jpg στις διευθύνσεις URL επιστροφής.

Εγγραφή οθόνης 2020 08 10 στις 02.18 μ.μ.

Αν το κάνουμε αυτό για το ιστολόγιο Ahrefs, βλέπουμε εκατοντάδες ιστότοπους να συνδέονται απευθείας με εικόνες.

Αναζήτηση 25 png

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Η Εξερεύνηση ιστότοπου εντοπίζει μόνο περιπτώσεις όπου οι χρήστες συνδέονται με τα αρχεία εικόνας αντί για σελίδες. Δεν θα βρει ιστότοπους που έχουν χρησιμοποιήσει τις εικόνες σας χωρίς να συνδεθεί ξανά στον ιστότοπό σας. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Google για αυτό.

Η προσωρινή αποθήκευση βοηθά στην επιτάχυνση του ιστότοπού σας για τους επισκέπτες και υπάρχουν μερικοί λόγοι για τους οποίους έχει σημασία:

Πρώτον, η ταχύτητα σελίδας αποτελεί παράγοντα κατάταξης τόσο σε φορητές συσκευές όσο και σε επιτραπέζιους υπολογιστές.

Δεύτερον, η πιθανότητα αναπήδησης ενός επισκέπτη αυξάνεται καθώς αυξάνεται ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας

26 πιθανότητα ποσοστού εγκατάλειψης google

Παρόλο που πολλοί παράγοντες επηρεάζουν την ταχύτητα σελίδας, η εγκατάσταση μιας προσθήκης προσωρινής αποθήκευσης είναι μια γρήγορη και εύκολη νίκη που διαρκεί και τα δύο λεπτά.

Για να το κάνετε στο WordPress, συνδεθείτε στο backend σας και μετά:

Πρόσθετα> Προσθήκη νέου> αναζήτηση για " WP Super Cache"> Εγκατάσταση> Ενεργοποίηση

Εγγραφή οθόνης 2020 08 18 στις 06.06 μ.μ.

Τέλος, μεταβείτε στη σελίδα ρυθμίσεων για την προσθήκη και βεβαιωθείτε ότι η προσωρινή αποθήκευση είναι ενεργοποιημένη.

Εγγραφή οθόνης 2020 08 18 στις 06.08 μ.μ.

Οι περισσότερες αναζητήσεις για ορισμούς δείχνουν ένα επιλεγμένο απόσπασμα  όπως αυτό:

27 επιλεγμένο απόσπασμα

Η Google αντλεί αυτές τις πληροφορίες από μία από τις κορυφαίες σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, προέρχεται από την ανάρτηση ιστολογίου μας για SERPs .

Αλλά εδώ είναι το πράγμα: Εάν δεν είχαμε ορισμό στη σελίδα μας, δεν υπάρχει τρόπος να εμφανιζόμαστε στο απόσπασμα. Η Google γνωρίζει ότι οι ερευνητές αναζητούν έναν ορισμό, οπότε πρόκειται να τραβήξει από μια σελίδα με αυτές τις πληροφορίες.

Εδώ λοιπόν μπορείτε να κάνετε:

Εισαγάγετε τον τομέα σας στην Εξερεύνηση ιστότοπων του Ahrefs , μεταβείτε στην  αναφορά " Οργανικές λέξεις-κλειδιά" και , στη συνέχεια, φιλτράρετε για τις κορυφαίες 10 βαθμολογίες με επιλεγμένα αποσπάσματα.

Εγγραφή οθόνης 2020 08 10 στις 02.34 μ.μ.

Στη συνέχεια, φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά «τι είναι» και «τι είναι» χρησιμοποιώντας το φίλτρο Συμπερίληψη.

Εγγραφή οθόνης 2020 08 10 στις 02.35 μ.μ.

Κοιτάξτε τα αποτελέσματα και βεβαιωθείτε ότι υπάρχει σχετικός ορισμός σε κάθε σελίδα.

Για παράδειγμα, κατατάσσουμε στη θέση εννέα για «τι είναι το blogging επισκεπτών»…

28 τι είναι το blogging των επισκεπτών

… Αλλά δεν υπάρχει τρόπος να κατέχουμε το απόσπασμα επειδή δεν υπάρχει ορισμός στη σελίδα:

29 κανένας ορισμός

Προσθέτοντας έναν σαφή ορισμό σε αυτήν την ανάρτηση, υπάρχει πιθανότητα να κατατάξουμε στο επιλεγμένο απόσπασμα και να έχουμε περισσότερη επισκεψιμότητα.

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Πώς να βελτιστοποιήσετε τα επιλεγμένα αποσπάσματα της Google το 2020

Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι υπάρχει μια καρτέλα "Βίντεο" στην Αναζήτηση Google;

30 καρτέλα βίντεο

Το ενδιαφέρον για αυτήν την καρτέλα είναι ότι δεν εμφανίζει μόνο βίντεο στο YouTube. Εμφανίζει επίσης σελίδες από τα αποτελέσματα του ιστού με σχετικές ενσωματώσεις βίντεο.

Για παράδειγμα, ρίξτε μια ματιά στην καρτέλα Βίντεο για το "μάρκετινγκ συνεργατών":

31 blog μάρκετινγκ θυγατρικών

Το κορυφαίο αποτέλεσμα είναι αυτό το βίντεο, το οποίο ανεβάσαμε στο YouTube:

Αλλά το αποτέλεσμα δεν σας οδηγεί σε ένα βίντεο YouTube. Σας μεταφέρει στην ανάρτησή μας σχετικά με το μάρκετινγκ συνεργατών , όπου ενσωματώσαμε αυτό το βίντεο.

Εγγραφή οθόνης 2020 08 10 στις 02.41 μ.μ.

Εάν ελέγξουμε τα δεδομένα στο Google Search Console , βλέπουμε ότι οι ενσωματώσεις βίντεο είναι υπεύθυνες για την αποστολή σχεδόν 46.000 επισκέψεων κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών.

32 gsc κλικ

Βεβαίως, αυτό είναι ένα μικρό ποσοστό της οργανικής επισκεψιμότητας αναζήτησης (περίπου 2%), αλλά σίγουρα δεν διαμαρτύρονται για τις επιπλέον 15.000 επισκέψεις το μήνα για τόσο μικρή προσπάθεια.

Επιπλέον, εάν ο ιστότοπός σας είναι εξαιρετικά οπτικός, όπως συνταγές, πιθανότατα θα δείτε μια ακόμη μεγαλύτερη ώθηση.

Τελικές σκέψεις

Καμία από αυτές τις συμβουλές δεν πρέπει να διαρκέσει περισσότερο από 15 λεπτά. Θα μπορούσατε να τα εφαρμόσετε όλα σε τρεις ώρες. Αυτό δεν είναι καθόλου πολύ, λαμβάνοντας υπόψη τον αντίκτυπο που πρέπει να έχουν.

Υπάρχουν περισσότερα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την κυκλοφορία; Απολύτως. Διαβάστε αυτό  για περισσότερες ιδέες.