Εάν οι ανταγωνιστές σας ενδιαφέρονται για το SEO , τότε πιθανότατα κατατάσσονται για λέξεις-κλειδιά για τις οποίες δεν κατατάσσεται.

Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται σαν αρνητικό, μπορεί να είναι θετικό. 

Εάν οι ανταγωνιστές σας έχουν κάνει έρευνα λέξεων-κλειδιών  και βρήκαν θέματα που χάσατε, θα έχουν κάνει τη σκληρή δουλειά για εσάς. Μπορείτε να βρείτε νέες και πολύτιμες λέξεις-κλειδιά απλώς εκτελώντας μια ανταγωνιστική ανάλυση λέξεων-κλειδιών.

Δείτε τι θα μάθετε σε αυτήν την ανάρτηση:

Η ανταγωνιστική ανάλυση λέξεων-κλειδιών είναι η διαδικασία εύρεσης σχετικών και πολύτιμων λέξεων-κλειδιών για τις οποίες οι ανταγωνιστές σας κατατάσσονται, αλλά δεν το κάνετε. 

Εάν οι ανταγωνιστές σας στοχεύουν σχετικές λέξεις-κλειδιά και λαμβάνουν επισκεψιμότητα από αυτές, τότε πιθανότατα είναι πολύ συναφείς με την επιχείρησή σας. 

Η διαδικασία ανταγωνιστικής ανάλυσης λέξεων-κλειδιών είναι περίπου η ίδια αν ψάχνετε για νέα θέματα για κάλυψη ή κενά στο υπάρχον περιεχόμενο. 

Σε αυτήν την ενότητα, θα επικεντρωθούμε στην αποκάλυψη νέων θεμάτων.

(Μεταβείτε στην επόμενη ενότητα εάν θέλετε να βρείτε κενά στο υπάρχον περιεχόμενο). 

  1. Βρείτε ανταγωνιστές
  2. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο κενού περιεχομένου
  3. Αναζητήστε πολύτιμα θέματα
  4. Αξιολογήστε τη δυσκολία κατάταξης

1. Βρείτε ανταγωνιστές

Ακόμα κι αν έχετε ήδη ιδέα ποιοι είναι οι ανταγωνιστές της επιχείρησής σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι ανταγωνιστές της επιχείρησης δεν είναι πάντα οι ίδιοι με τους ανταγωνιστές αναζήτησης. Όταν αναζητάτε συναφή και πολύτιμα θέματα για κάλυψη, είναι καλύτερο να αναλύσετε το τελευταίο. 

Για να διευκρινίσετε τη διαφορά μεταξύ ανταγωνιστών επιχειρήσεων και αναζήτησης, σκεφτείτε μας και το backlinko.com. Κερδίζουμε χρήματα για την πώληση εργαλείων SEO , ενώ ο Brian Dean, ο ιδρυτής του Backlinko, πραγματοποιεί μαθήματα πώλησης SEO . Αν και δεν είναι ο άμεσος ανταγωνιστής της επιχείρησής μας, αγωνιζόμαστε για πολλές από τις ίδιες λέξεις-κλειδιά επειδή αγωνιζόμαστε για το ίδιο κοινό.

Ας δούμε τρεις απλούς τρόπους για να βρείτε online ανταγωνιστές.

α) Εκτελέστε μια "σχετική" αναζήτηση Google

Το σχετικό: Ο χειριστής αναζήτησης Google  βρίσκει ιστότοπους που σχετίζονται με τη δική σας. Απλώς αναζητήστε το σχετικό: yourwebsite.com

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Είναι καλό να χρησιμοποιείτε υποφάκελο ή υποτομέα εάν αναζητάτε ανταγωνιστές για ένα συγκεκριμένο μέρος του ιστότοπού σας, όπως ένα blog. 

Σημειώστε ότι αυτή η μέθοδος μπορεί να είναι λίγο επιτυχημένη. Εάν ο ιστότοπός σας είναι αρκετά νέος και δεν έχει βαθμολογηθεί ακόμη για πολλές λέξεις-κλειδιά, ενδέχεται να δείτε μόνο μερικά αποτελέσματα αναζήτησης. Είτε έτσι είτε αλλιώς, φροντίστε να ελέγξετε τους ιστότοπους με μη αυτόματο τρόπο προτού προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Εάν δεν μοιάζουν με ανταγωνιστές, αγνοήστε τους.

β) Βρείτε ιστότοπους με επικαλυπτόμενες λέξεις-κλειδιά

Συνδέστε την ιστοσελίδα σας σε Ahrefs' Εξερεύνηση του δικτυακού τόπου  και να πάει στο ανταγωνιστικές Domains  έκθεση. Κάθε ιστότοπος στην αναφορά κατατάσσεται στην πρώτη θέση 10 για μερικές από τις ίδιες λέξεις-κλειδιά με εσάς, με εκείνες που βρίσκονται στην κορυφή να έχουν περισσότερες αλληλεπικαλύψεις. 

Λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν θα λειτουργήσει ιδιαίτερα καλά εάν ο ιστότοπός σας είναι νέος και δεν κατατάσσεται σε πολλές λέξεις-κλειδιά, επειδή αναζητά κοινές λέξεις-κλειδιά. Δεν μπορεί να υπάρχουν αλληλεπικαλυπτόμενες λέξεις-κλειδιά αν δεν κατατάξετε τίποτα.

γ) Βρείτε κατάταξη ιστότοπων για πολύτιμες λέξεις-κλειδιά

Αν καμία από τις παραπάνω μεθόδους δώσει σχετικά αποτελέσματα, συνδέστε μερικές σχετικές και πολύτιμες λέξεις-κλειδιά σε Ahrefs' Λέξεις-κλειδιά Explorer  και ελέγξτε την Τροχαία Μοιραστείτε από τους τομείς  έκθεση. Αυτό βρίσκει τους ιστότοπους με την πιο εκτιμώμενη οργανική κίνηση από τις λέξεις-κλειδιά που αναζητήθηκαν.

Η χρήση αυτής της μεθόδου είναι η καλύτερη προσέγγιση εάν:

  1. Ο ιστότοπός σας δεν κατατάσσεται ακόμη σε πολλές λέξεις-κλειδιά
  2. Αναζητάτε ανταγωνιστές για συγκεκριμένα θέματα

Για παράδειγμα, επειδή το περιεχόμενο του ιστολογίου μας αφορά κυρίως SEO , οι παραπάνω μέθοδοι τείνουν να εμφανίζουν άλλα ιστολόγια SEO . Αυτό είναι καλό αν θέλουμε να βρούμε κενά στο περιεχόμενο SEO , αλλά πρόσφατα ξεκινήσαμε να καλύπτουμε άλλα θέματα όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου  και το blogging . Για να βρούμε ανταγωνιστές για αυτά τα θέματα, θα μπορούσαμε να συνδέσουμε λέξεις-κλειδιά όπως «μάρκετινγκ περιεχομένου», «στρατηγική περιεχομένου» και «ημερολόγιο σύνταξης» στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών  και να ελέγξουμε ποιοι ιστότοποι έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αναζήτησης.

2. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο χάσματος περιεχομένου

Τα  εργαλεία κενού περιεχομένου βρίσκουν λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται άλλοι ιστότοποι, αλλά δεν το κάνετε. Τα περισσότερα από τα μεγάλα εργαλεία SEO έχουν ένα, αλλά καθώς διαβάζετε το Ahrefs Blog, θα το δείξουμε με το δικό μας. 

Εδώ είναι η διαδικασία:

  1. Συνδέστε την ιστοσελίδα σας σε Ahrefs' Εξερεύνηση του δικτυακού τόπου  και να πάει στο Περιεχόμενο Gap  εργαλείο. 
  2. Εισαγάγετε τους ανταγωνιστές σας παρακάτω όπου λέει "Εμφάνιση λέξεων-κλειδιών για τις οποίες κατατάσσονται οι παρακάτω στόχοι."
  3. Πατήστε "Εμφάνιση λέξεων-κλειδιών" για να δείτε τα αποτελέσματα.

Λέξεις κλειδιά για τους οποίους κατατάσσονται οι ανταγωνιστές μας, αλλά δεν το κάνουμε.

Εάν υπάρχουν πάρα πολλές λέξεις-κλειδιά για κοσκίνισμα ή μοιάζουν ως επί το πλείστον άσχετες, παίξτε με τον αριθμό των διασταυρώσεων για να δείτε λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσεται μόνο ένας ορισμένος αριθμός ανταγωνιστών. 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO

Αν θέλετε μόνο να δείτε λέξεις-κλειδιά για τις οποίες οι ανταγωνιστές κατατάσσονται σε μια συγκεκριμένη ενότητα του ιστότοπού τους, εισαγάγετε έναν υποτομέα ή έναν υποφάκελο. Για παράδειγμα, εάν εκτελούσαμε μια ανάλυση ανταγωνισμού λέξεων-κλειδιών για το ιστολόγιο Ahrefs, ενδέχεται να συνδέσουμε ανταγωνιστές όπως το Backlinko και το Moz. Αλλά επειδή ενδιαφερόμαστε μόνο για το περιεχόμενο του ιστολογίου, θα θέλαμε να αναλύσουμε το moz.com/blog αντί για το moz.com, καθώς όλες οι διευθύνσεις URL ανάρτησης ιστολογίου περιλαμβάνουν το πρόθεμα. 

3. Ψάξτε για πολύτιμα θέματα

Είναι απίθανο να θέλετε να κατατάξετε για όλα όσα κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σας. Ακολουθούν τρία πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή λέξεων-κλειδιών.

α) Επιχειρηματική αξία

Η επιχειρηματική αξία είναι μια βαθμολογία που δημιουργήσαμε και αντιπροσωπεύει την «αξία» που έχει μια λέξη-κλειδί για μια επιχείρηση. Είναι τελικά μια κλήση κρίσης. Απλώς αναρωτηθείτε πόσο πιθανό είναι οι αναζητητές να θέλουν να αγοράσουν αυτό που πουλάτε. Όσο πιο πιθανό είναι αυτό, τόσο υψηλότερη είναι η «επιχειρηματική αξία» της λέξης-κλειδιού.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε εξαρτήματα υπολογιστών, η «επιχειρηματική αξία» της λέξης-κλειδιού «αγοράστε σκληρό δίσκο 1tb» πιθανότατα θα είναι αρκετά υψηλή. Από την άλλη πλευρά, θα είναι αρκετά χαμηλό για το «τι είναι ένας υπολογιστής», καθώς οι άνθρωποι που το αναζητούν είναι απίθανο να θέλουν να φτιάξουν τον δικό τους υπολογιστή σύντομα.

Στο Ahrefs, εκχωρούμε στις λέξεις-κλειδιά μια επιχειρηματική αξία μεταξύ 0–3 για να διατηρούμε τα πράγματα απλά.

β) Όγκος αναζήτησης

Ο όγκος αναζήτησης είναι ο μέσος αριθμός μηνιαίων αναζητήσεων για μια λέξη-κλειδί. Κατά γενικό κανόνα, όσο υψηλότερος είναι ο όγκος αναζήτησης μιας λέξης-κλειδιού, τόσο υψηλότερη είναι η δυνατότητα επισκεψιμότητας του θέματος. Στην αναφορά Content Gap, υπάρχει μια στήλη για τον όγκο αναζήτησης δίπλα στη λέξη-κλειδί.

γ) Δυνατότητα οργανικής κυκλοφορίας

Ρίξτε μια ματιά στον όγκο αναζήτησης για αυτήν τη λέξη-κλειδί έναντι της εκτιμώμενης επισκεψιμότητας στη σελίδα με την κορυφαία κατάταξη:

Παρόλο που η λέξη-κλειδί λαμβάνει μόνο 7. 2K αναζητήσεις ανά μήνα, η πρώτη σελίδα λαμβάνει περίπου 25 φορές περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα. Αυτό συμβαίνει επειδή κατατάσσει χιλιάδες άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά, αλλιώς γνωστές ως λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς . Πολλοί από αυτούς είναι απλώς λιγότερο δημοφιλείς τρόποι αναζήτησης για το ίδιο πράγμα.

Η εξέταση της επισκεψιμότητας προς τις σελίδες με την κορυφαία κατάταξη είναι ένας πολύ πιο αξιόπιστος τρόπος για να κρίνετε το δυναμικό κίνησης μιας λέξης-κλειδιού από τον όγκο αναζήτησης. Σας συνιστούμε να το ελέγχετε πάντα πριν λάβετε την τελική απόφαση εάν θα ακολουθήσετε μια λέξη-κλειδί. 

Για να το κάνετε αυτό στο εργαλείο Content Gap, απλώς πατήστε το κουμπί SERP και ελέγξτε τη στήλη κυκλοφορίας.

4. Αξιολογήστε τη δυσκολία κατάταξης

Δεν είναι πάντα εύκολο να ταξινομήσουμε τα ίδια πράγματα με τους ανταγωνιστές. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να είναι ευκολότερο να κατατάξετε μια λέξη-κλειδί από εσάς. Επομένως, προτού ξεκινήσετε τη στόχευση μιας λέξης-κλειδιού, θα πρέπει πάντα να αξιολογείτε τη δυσκολία κατάταξης.

Η  μέτρηση δυσκολίας λέξεων-κλειδιών ( KD ) στο Ahrefs είναι αρκετή για να σας δώσει μια πολύ σκληρή αίσθηση κατάταξης της δυσκολίας. Μπορείτε να το δείτε στην αναφορά Content Gap.

Ωστόσο, δεν πρέπει να κρίνετε τη δυσκολία κατάταξης μόνο στη μέτρηση δυσκολίας λέξεων-κλειδιών εργαλείων.

Ακολουθούν τρία άλλα πράγματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη:

1. Πρόθεση αναζήτησης

Η πρόθεση αναζήτησης  είναι ο λόγος για τον οποίο οι χρήστες αναζητούν μια λέξη-κλειδί. 

  • Ψάχνουν πληροφορίες; 
  • Θέλουν να αγοράσουν κάτι; 
  • Ψάχνουν έναν συγκεκριμένο ιστότοπο; 

Εάν το περιεχόμενό σας δεν ευθυγραμμίζεται με την πρόθεση αναζήτησης, οι πιθανότητες κατάταξής σας είναι ελάχιστες.

Το Google κατανοεί την πρόθεση καλύτερα από οποιονδήποτε, επομένως οι κορυφαίες σελίδες αποτελούν έναν εξαιρετικό πληρεξούσιο για την πρόθεση αναζήτησης.

Για παράδειγμα, όλα τα αποτελέσματα για το "speed up windows 10" είναι αναρτήσεις ιστολογίου σε στυλ λίστας, ενώ για το "corsair k70" είναι όλες οι σελίδες προϊόντων από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα αποτελέσματα για την "επιτάχυνση των παραθύρων 10" είναι όλες οι λίστες.

Τα αποτελέσματα για το "corsair k70" είναι όλες οι σελίδες προϊόντων.

Απλώς ξέρετε ότι αν δεν υπάρχει αξία στη δημοσίευση του τύπου περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με την πρόθεση αναζήτησης, δεν έχει νόημα να στοχεύσετε μια λέξη-κλειδί. Για παράδειγμα, εάν εκτελείτε ένα υπολογιστικό ιστολόγιο, δεν υπάρχει πολύς στόχος να στοχεύσετε μια λέξη-κλειδί όπως το "corsair k70" επειδή οι ερευνητές βρίσκονται σε κατάσταση αγοράς. Δεν υπάρχει τρόπος να ικανοποιήσετε την πρόθεση χωρίς μια σελίδα προϊόντος, την οποία δεν θα έχει ένα ιστολόγιο.

Προτεινόμενη ανάγνωση: Τι είναι η Πρόθεση αναζήτησης; Ένας πλήρης οδηγός για αρχάριους

2. Αρχή ιστότοπου

Ο John Mueller της Google δήλωσε δημοσίως ότι δεν χρησιμοποιεί κανένα είδος μέτρησης αρχής ιστότοπου στους αλγόριθμους κατάταξής του. 

Ωστόσο, οι επαγγελματίες του κλάδου είναι διχασμένοι σε αυτό το ζήτημα - με ορισμένους να πιστεύουν ότι η Google δεν είναι απολύτως αληθινή. Είναι σίγουρα εύκολο να καταλάβουμε γιατί όταν τα αποτελέσματα αναζήτησης για ορισμένες λέξεις-κλειδιά κυριαρχούνται σχεδόν αποκλειστικά από οικιακές μάρκες.

Στο Ahrefs, έχουμε μια μέτρηση που ονομάζεται Domain Rating ( DR )  που αντιπροσωπεύει την αρχή ενός ιστότοπου με βάση την ισχύ του προφίλ του backlink. Αυτό δεν συνυπολογίζεται στη βαθμολογία KD μας , αλλά, κατά γενικό κανόνα, μπορεί να δυσκολευτείτε να βαθμολογήσετε εάν τα κορυφαία αποτελέσματα για μια λέξη-κλειδί προέρχονται από ιστότοπους με πολύ υψηλότερες βαθμολογίες DR από τη δική σας.

Μπορείτε να δείτε το DR όλων των κορυφαίων τοποθεσιών στην επισκόπηση SERP .

Μπορείτε να δείτε το DR του ιστότοπού σας στον Site Explorer ή χρησιμοποιώντας τον δωρεάν ελεγκτή αρχής ιστότοπου .

Συνιστώμενη ανάγνωση: Τρόπος αύξησης της αρχής ιστότοπου (Βαθμολογία τομέα)

3. Σύνδεσμοι υψηλής ποιότητας από άλλους ιστότοπους

Οι backlinks  είναι ένας γνωστός παράγοντας κατάταξης .

Η δυσκολία λέξεων-κλειδιών ( KD ) λαμβάνει υπόψη την ποσότητα των συνδέσμων προς τις κορυφαίες σελίδες, αλλά όχι την ποιότητά τους. Επομένως, αξίζει να ελέγξετε τα προφίλ επιστροφής συνδέσμων των κορυφαίων σελίδων πριν στοχεύσετε μια λέξη-κλειδί. Συχνά θα διαπιστώσετε ότι παρόλο που μια σελίδα έχει πολλούς ιστότοπους που συνδέονται με αυτήν, πολλοί είναι χαμηλής ποιότητας.

Για παράδειγμα, δείτε τα πρώτα αποτελέσματα για τον «καλύτερο οικιακό εκτυπωτή» - που έχει βαθμολογία KD 60:

Αρχικά μοιάζει πολύ δύσκολη με τη λέξη-κλειδί, γιατί η κορυφαία σελίδα έχει συνδέσμους από πολλούς ιστότοπους. Αλλά αν ελέγχουμε της επιστροφής  στην Ahrefs' Εξερεύνηση του δικτυακού τόπου , οι περισσότεροι από αυτούς είναι χαμηλής ποιότητας και φέρουν ετικέτα nofollow .

Εάν μπορείτε να αντιστοιχίσετε την πρόθεση αναζήτησης και ο ιστότοπός σας είναι αρκετά έγκυρος, πιθανότατα δεν θα χρειαστείτε πολλούς συνδέσμους υψηλής ποιότητας για να ξεπεράσετε αυτήν τη σελίδα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO

Ακόμα κι αν η κατάταξη για μια λέξη-κλειδί φαίνεται δύσκολη, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τη στοχεύετε. Απλώς πρέπει να είστε ρεαλιστικοί και να χωρίσετε τις λέξεις-κλειδιά σε μακροπρόθεσμους, μεσοπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους.

Πώς να κάνετε μια ανταγωνιστική ανάλυση λέξεων-κλειδιών σε επίπεδο σελίδας

Η εκτέλεση ανταγωνιστικής ανάλυσης λέξεων-κλειδιών σε επίπεδο σελίδας (αντί για επίπεδο τομέα) μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε κενά στο υπάρχον περιεχόμενο. Σε αυτό το σημείο η σελίδα σας δεν καλύπτει κάτι που οι ερευνητές ίσως θέλουν να γνωρίζουν. Η πλήρωση αυτών των κενών μπορεί να σας βοηθήσει να:

Για παράδειγμα, αν κοιτάξουμε τα κορυφαία αποτελέσματα για τη λέξη-κλειδί "blogging επισκεπτών", τα περισσότερα διαθέτουν έναν ορισμό.

Δυστυχώς, δεν το συμπεριλάβαμε στον οδηγό μας για blogging επισκεπτών . Εάν δεν καλύψουμε αυτό το κενό, είναι απίθανο να κατατάξουμε υψηλή θέση για την κύρια λέξη-κλειδί-στόχο μας. Και σίγουρα δεν θα κατατάξουμε σε μεγάλες ουρές όπως «τι είναι το blogging των επισκεπτών» επειδή η ανάρτησή μας δεν απαντά στην ερώτηση.

Αλλά προτού μπορέσετε να επιδιορθώσετε κενά στο υπάρχον περιεχόμενο, πρέπει να τα βρείτε… και μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας περίπου την ίδια διαδικασία όπως παραπάνω. Η διαφορά είναι ότι εκτελείτε την ανάλυση σε επίπεδο σελίδας αντ 'αυτού.

Έτσι, το πρώτο βήμα είναι να βρείτε ανταγωνιστικές σελίδες με έναν από τους δύο τρόπους:

  1. Αναζήτηση στο Google για τη λέξη-κλειδί στόχου Οι κορυφαίες σελίδες είναι οι ανταγωνιστές σας.
  2. Χρησιμοποιήστε την αναφορά "Μερίδιο επισκεψιμότητας ανά σελίδες" στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών . Εισαγάγετε μερικές λέξεις-κλειδιά και, στη συνέχεια, πατήστε "Κατά σελίδες" στην ενότητα "Μερίδιο επισκεψιμότητας" στο αριστερό μενού. 

Από εκεί, συνδέστε μερικά ανταγωνιστικά URL στο  εργαλείο κενό περιεχομένου και βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία έχει ρυθμιστεί σε " URL ". Αφαιρέστε τον ιστότοπό σας από κάτω και αφήστε τον κενό (τείνετε να έχετε καλύτερα αποτελέσματα με αυτόν τον τρόπο).

Πολλές από τις λέξεις-κλειδιά που βλέπετε πιθανότατα θα είναι άλλοι τρόποι αναζήτησης για το ίδιο πράγμα. Μην ανησυχείτε για αυτά. Απλώς αναζητήστε λέξεις-κλειδιά που αντιπροσωπεύουν υποθέματα για τα οποία γνωρίζετε ότι έχετε παραμελήσει να συζητήσετε στο περιεχόμενό σας. 

Δεν χρειάζεται να αξιολογήσετε τη δυσκολία κατάταξης για αυτά τα υποθέματα απλά προσθέστε νέες ενότητες στην υπάρχουσα σελίδα σας για να καλύψετε τα κενά.

Τελικές σκέψεις

Δεν είναι κακή ιδέα να επαναλαμβάνετε τη διαδικασία ανταγωνιστικής ανάλυσης λέξεων-κλειδιών από καιρό σε καιρό. Είναι ένας φανταστικός τρόπος για να βρείτε θέματα που μπορεί να έχετε χάσει.

Εναλλακτικά, αφού γνωρίζετε τους ανταγωνιστές σας, μπορείτε να ρυθμίσετε ειδοποιήσεις λέξεων-κλειδιών για να παρακολουθείτε τις νέες λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται — και ενδεχομένως στόχευση. Για να το κάνετε αυτό, ρυθμίστε μια νέα ειδοποίηση λέξεων-κλειδιών στο Ahrefs Alerts . Εισαγάγετε έναν ανταγωνιστή, επιλέξτε μια χώρα, επιλέξτε το εύρος του όγκου αναζήτησης και τη συχνότητα ειδοποίησης και θα ξεκινήσετε τους αγώνες.

Παρακολούθηση νέων κατατάξεων λέξεων-κλειδιών για έναν από τους ανταγωνιστές μας στο Ahrefs Alerts