Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας διδάξουμε πώς να βρείτε συνδέσμους που οδηγούν σε οποιονδήποτε ιστότοπο, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να ενισχύσετε τη δική σας στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων .

Είτε ψάχνετε να βρείτε νέες ευκαιρίες για να κερδίσετε συνδέσμους που έχουν οι ανταγωνιστές σας, αλλά δεν το κάνετε, ψάχνετε να κατανοήσετε τα κενά στο προφίλ συνδέσμων που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ή ακόμη και θέλετε να ελέγξετε τα δικά σας προφίλ συνδέσμου για τοξικούς συνδέσμους , θέλουμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε πίσω συνδέσμους ! 

Ως SEO, θα πρέπει να γνωρίζετε πώς να βρείτε backlinks εάν θέλετε να αυξήσετε την οργανική προβολή, τις κατατάξεις και την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας στο επόμενο επίπεδο. Έτσι, θα σας καθοδηγήσουμε πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα εργαλεία από το Semrush:

Θα εξετάσουμε πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να βρείτε συνδέσμους που οδηγούν είτε στον δικό σας είτε σε έναν ιστότοπο ανταγωνιστών και θα σας βοηθήσουμε να καταλάβετε γιατί η ανάλυση backlink είναι ένα τόσο σημαντικό μέρος του SEO, εξετάζοντας συγκεκριμένα:

Η ανάλυση backlink είναι ένα καθήκον που κάθε SEO πρέπει να αναλαμβάνει με αυτοπεποίθηση. 

Σε τελική ανάλυση, οι backlinks  παραμένουν ένας από τους τρεις κορυφαίους παράγοντες κατάταξης της Google , μαζί με το περιεχόμενο και το RankBrain. 

Εάν θέλετε να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα , δεν μπορείτε να αγνοήσετε τη σημασία της απόκτησης ποιοτικών συνδέσμων. Ωστόσο, για να το κάνετε αυτό, πρέπει να βρείτε από πού οι ανταγωνιστές σας αποκτούν συνδέσμους και τι συμβάλλει στην κατάταξή τους.

Αυτό σημαίνει να γνωρίζετε πώς να ανακαλύπτετε τους συνδέσμους που οδηγούν σε οποιονδήποτε ιστότοπο. Η κατανόηση του τρόπου ανάλυσης των πίσω συνδέσμων οποιουδήποτε τομέα (συμπεριλαμβανομένου του δικού σας) σημαίνει ότι μπορείτε να:

  • Βρείτε τους ιστότοπους που έχουν συνδεθεί με τον τομέα σας, την αρχή αυτών και το κείμενο αγκύρωσης που χρησιμοποιούν.
  • Βρείτε ευκαιρίες για να κερδίσετε τους συνδέσμους που βοηθούν τους ανταγωνιστές σας να κατατάσσονται στους SERPs.
  • Προσδιορίστε ποιοι τομείς συνδέονται με έναν ή περισσότερους από τους ανταγωνιστές σας, αλλά όχι εσείς.
  • Ελέγξτε το προφίλ συνδέσμου του ιστότοπού σας για τοξικούς συνδέσμους.

Λοιπόν, πώς ξεκινάτε;

Θα εξετάσουμε και τους δύο τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε μια εικόνα για τους backlinks ενός ιστότοπου για να προσδιορίσουμε ποιος συνδέεται με αυτούς και από πού δημιουργούν συνδέσμους, καθώς και να μοιραστούμε μια απλή διαδικασία για να ελέγξετε το δικό σας προφίλ συνδέσμων για τοξικούς συνδέσμους όλοι, ένας από τους συνηθισμένους λόγους που οι SEO αναλύουν το δικό τους προφίλ backlink είναι να διασφαλίσουν ότι δεν υπάρχουν αφύσικοι σύνδεσμοι προς τον ιστότοπό τους).

Θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό Semrush για αυτό το βήμα. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ . 

Πρώτον, θα σας διδάξουμε πώς να αναλύσετε το προφίλ backlink ενός ιστότοπου χρησιμοποιώντας το Semrush. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη διαδικασία για να σας βοηθήσουμε να δείτε τους συνδέσμους και τους τομείς που οδηγούν στον ιστότοπο (ή μια συγκεκριμένη σελίδα) ή να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτά, συμπεριλαμβανομένου του κειμένου αγκύρωσης που χρησιμοποιείται.

Για να ρίξετε μια βαθιά βουτιά στο προφίλ συνδέσμων ενός ιστότοπου, θα θελήσετε να μεταβείτε στο Semrush Backlink Analytics Tool . 

img-semblog

Είτε θέλετε να αναλύσετε τους συνδέσμους στο δικό σας προφίλ συνδέσμων είτε στους ανταγωνιστές σας, θέλετε να αποκτήσετε μια εικόνα σχετικά με τα κείμενα αγκύρωσης που συνδέονται ή να συγκρίνετε μια ομάδα τομέων, εδώ θα θέλατε να ξεκινήσετε τον σύνδεσμο ανάλυση.

Η Semrush έχει πλέον τον ταχύτερο ελεγκτή backlink μεταξύ κορυφαίων ανταγωνιστών, οπότε όταν κάνετε έρευνα εδώ, γνωρίζετε ότι λαμβάνετε την πιο ενημερωμένη λίστα συνδέσμων που πηγαίνουν σε οποιονδήποτε τομέα.

Για να ξεκινήσετε με το εργαλείο, πρέπει να εισαγάγετε έναν τομέα. 

Αυτός μπορεί να είναι είτε ο δικός σας ιστότοπος, ένας από τους ανταγωνιστές σας ή οποιοσδήποτε ιστότοπος του οποίου το προφίλ συνδέσμου θέλετε να ανακαλύψετε. Εάν θέλετε να δείτε τους συνδέσμους που οδηγούν σε μια συγκεκριμένη σελίδα σε έναν ιστότοπο, εισαγάγετε τη διεύθυνση URL αυτής της σελίδας και όχι τον ριζικό τομέα (π.χ. www.yourwebsite.com/page και όχι μόνο www.yourwebsite.com) .

img-semblog

Μπορείτε είτε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε έναν τομέα στο πλαίσιο είτε να τον πληκτρολογήσετε και να επιλέξετε τον σωστό από τα αποτελέσματα της αυτόματης συμπλήρωσης. 

Πατήστε "check it" και θα δείτε μια επισκόπηση του προφίλ backlink για τον τομέα ή τη σελίδα που έχετε εισαγάγει, με βασικές πληροφορίες που μπορείτε να λάβετε από αυτό, όπως:

  • Μια ματιά ανώτερου επιπέδου στη Βαθμολογία Αρχής , που αναφέρεται σε τομείς, συνδέσμους επιστροφής, μηνιαίες επισκέψεις και λέξεις-κλειδιά.
  • Πώς άλλαξε ο αριθμός των τομέων αναφοράς και των συνδέσμων επιστροφής με την πάροδο του χρόνου.
  • Οι τοπικές κατηγορίες των τομέων αναφοράς.
  • Οι κορυφαίες άγκυρες που χρησιμοποιούνται.
  • Μια ανάλυση των τομέων αναφοράς ανά Βαθμολογία αρχής.
  • Ο τύπος των επιστροφής και των χαρακτηριστικών συνδέσμων.

Εάν θέλετε μια γρήγορη επισκόπηση ενός προφίλ backlink, υπάρχουν τόσες πολλές πληροφορίες που μπορείτε να αποκτήσετε από αυτόν τον ενιαίο πίνακα ελέγχου. Μπορείτε επίσης να κάνετε εξαγωγή ως PDF ή στο Google Data Studio χρησιμοποιώντας τα κουμπιά στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας σας.

Στιγμιότυπο οθόνης δεδομένων επιστροφής συνδέσμων Dick's Sporting Goods

Κάντε κλικ στην καρτέλα «backlinks» μέσα στο εργαλείο για να δείτε μια πλήρη λίστα των backlinks που οδηγούν στον τομέα.

Από προεπιλογή, θα διαπιστώσετε ότι ο πίνακας ταξινομείται με τους υψηλότερους συνδέσμους Βαθμολογίας Αρχής που εμφανίζονται πρώτα. Αυτό σας βοηθά να προσδιορίσετε τους πιο έγκυρους συνδέσμους που υπάρχουν.

Δεδομένα επιστροφής

Θα δείτε πολλά φίλτρα στο επάνω μέρος του πίνακα, καθιστώντας ευκολότερο να βελτιώσετε μεγαλύτερα προφίλ συνδέσμων και να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε.

Συγκεκριμένα, αυτά τα φίλτρα είναι χρήσιμα για τον αποκλεισμό Nofollow σύνδεσμοι όταν ψάχνετε για χώρους για σας προβολής των προσπαθειών.

Για κάθε σύνδεσμο, θα δείτε επίσης το κείμενο αγκύρωσης που χρησιμοποιείται και τη διεύθυνση URL προορισμού, μαζί με πληροφορίες σχετικά με τις ημερομηνίες πρώτης και τελευταίας εμφάνισης. Μπορείτε να εξαγάγετε αυτά τα δεδομένα ως αρχείο .csv ή έγγραφο excel χρησιμοποιώντας το πλαίσιο «εξαγωγή» στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας σας. 

Βλέπε το εικονίδιο + δίπλα σε κάθε σύνδεσμο; Εάν θέλετε να εντοπίσετε δυνητικά τοξικούς συνδέσμους για τον δικό σας ιστότοπο, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε μια διεύθυνση URL στο αρχείο απόρριψης. 

Υποστηρίζεται από Ανάλυση Backlink
Έλεγχος βαθμολογίας δωρεάν αρχήςΑξιολογήστε την ποιότητα SEO των τομέων.
83Authority Score
semrush.com
83
Μέση τιμή
70
Τάση Βαθμολογίας Αρχής για τους τελευταίους 12 μήνες
020406080100AprJunAugOctDecFeb
Η Βαθμολογία Αρχής δείχνει την ποιότητα SEO ενός τομέα. Ένας υψηλότερος αριθμός σημαίνει έναν ισχυρότερο τομέα και μια καλύτερη προοπτική backlink, αλλά προσέξτε πώς συσχετίζεται με τη μέση βαθμολογία, καθώς ο αντίκτυπος ενός συνδέσμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη θέση του ιστότοπου.

Βήμα 4: Ανάλυση κειμένων αγκύρωσης στην καρτέλα «Άγκυρες»

Ακόμα κι αν κερδίζετε συνδέσμους συντακτικώς, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποια είναι η ανάλυση κειμένου αγκύρωσης του προφίλ συνδέσμου σας ή ότι έχετε τις πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς μοιάζει ένας ανταγωνιστής.

Μεταβείτε στην καρτέλα «άγκυρες» και θα δείτε ένα γράφημα που δείχνει μια πλήρη λίστα των κορυφαίων όρων σύνδεσης του ιστότοπού σας. Αυτό το γράφημα διευκολύνει να διαπιστώσετε εάν το προφίλ συνδέσμου ενός ιστότοπου περιέχει τυχόν ανησυχίες σε ένα μόνο κείμενο αγκύρωσης χωρίς επωνυμία, καθώς και μια λεπτομερή ανάλυση σε κάθε όρο αγκύρωσης που χρησιμοποιείται.

Στιγμιότυπο οθόνης Anchor Text

Με πολλούς τρόπους, οι τομείς αναφοράς είναι μια πιο σημαντική μέτρηση ανάλυσης συνδέσμου από τον αριθμό των συνδέσμων επιστροφής. Εξάλλου, η Google θεωρεί τους συνδέσμους ως ψήφο εμπιστοσύνης από έναν ιστότοπο για έναν άλλο.

Πρέπει να προσέχετε τον αριθμό των μοναδικών τομέων αναφοράς που οδηγούν στον δικό σας ιστότοπο και στους ανταγωνιστές σας. 

Μεταβείτε στην καρτέλα "παραπέμποντες τομείς" και μπορείτε να δείτε μια εικόνα όχι μόνο για τους συγκεκριμένους τομείς που συνδέονται (και το Βαθμολογία αρχής τους), αλλά και μια ανάλυση της διανομής και της χώρας TLD. Αυτές οι δύο άλλες μετρήσεις μπορεί να είναι χρήσιμες για τον προσδιορισμό των κενών συνδέσμων μεταξύ εσάς και άλλων ιστότοπων.

Στιγμιότυπο παραπομπής τομέων

Βήμα 6: Δείτε ποιες σελίδες είναι πιο συνδεδεμένες στην καρτέλα "Ευρετηριασμένες σελίδες"

Εκτός από την εύρεση των συγκεκριμένων σελίδων και τομέων που συνδέονται με έναν ιστότοπο, ένα χρήσιμο κομμάτι της γνώσης του ανταγωνιστή μπορεί να είναι να προσδιοριστεί ποιες σελίδες σε έναν τομέα έχουν συνδεθεί περισσότερο από άλλους ιστότοπους.

Όταν εξετάζετε ποιες σελίδες είναι σύνδεσμοι προορισμού, μπορείτε να ανακαλύψετε γιατί μια σελίδα λαμβάνει συνδέσμους, είτε επειδή είναι ένα εξαιρετικό περιεχόμενο, μια προωθητική προσφορά ή ακόμη και μια κυκλοφορία προϊόντος. Αναλύοντας τόσο τη σελίδα όσο και τον τύπο των συνδέσμων που κερδίζει, μπορείτε να μάθετε τι δουλεύει για τους άλλους και να αναπαράγετε αυτήν την προσέγγιση ως μέρος της δικής σας στρατηγικής.

Μεταβείτε στην καρτέλα "ευρετηριασμένες σελίδες" και θα είστε σε θέση να βυθιστείτε σε οποιονδήποτε ιστότοπο που συνδέεται περισσότερο με περιεχόμενο.

Οι περισσότεροι συνδέονται με σελίδες

Συνιστάται να ταξινομήσετε τον πίνακα κατά "τομείς" σε αυτήν την περίπτωση, για να διασφαλίσετε ότι εξετάζετε τις διευθύνσεις URL που έχουν κερδίσει συνδέσμους από τον υψηλότερο αριθμό μοναδικών ιστότοπων.

Αυτή η εικόνα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν χρησιμοποιείτε τακτικές όπως η τεχνική Skyscraper , κατά τη διάρκεια της οποίας θα πρέπει να ξεκινήσετε τις προσπάθειές σας αποκαλύπτοντας κομμάτια περιεχομένου που έχουν αποδώσει καλά όσον αφορά την απόκτηση συνδέσμων από σημαντικό αριθμό δημοσιεύσεων. 

Οι περισσότεροι συνδέονται με σελίδες

Επιλέξτε το πλαίσιο "Σφάλμα διεύθυνσης URL προορισμού" και αυτό το εργαλείο μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε χαλασμένες ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων , εμφανίζοντας 404 σελίδες σε έναν ιστότοπο με συνδέσμους που τους δείχνουν. Κάντε κλικ σε αυτές τις συγκεκριμένες διευθύνσεις URL για να δείτε τους συνδέσμους που οδηγούν σε αυτό και επικοινωνήστε με αυτούς τους ιστότοπους και τους δημοσιογράφους για να επισημάνετε τον κατεστραμμένο σύνδεσμο και να προτείνετε το δικό σας περιεχόμενο ως αντικατάσταση.

Μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο να συγκρίνετε τον τομέα σας με πολλούς ανταγωνιστές ταυτόχρονα για να δείτε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του καθενός.

Για αυτό, επιστρέψτε στην καρτέλα επισκόπησης και θα μπορείτε να προσθέσετε έως και πέντε τομείς (συμπεριλαμβανομένου του δικού σας) για να συγκρίνετε τις μετρήσεις συνδέσμων. Εισαγάγετε τη λίστα των ανταγωνιστών σας ή επιλέξτε από τις προτάσεις που σας παρουσιάζονται.

Τομείς συνδέσμων ανταγωνιστών

Πατήστε "σύγκριση" και θα δείτε βασικές μετρήσεις συνδέσμων μεταξύ των τομέων που συγκρίνετε, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των συνδέσμων επιστροφής και των τομέων παραπομπής, τον τύπο των συνδέσμων και των χαρακτηριστικών συνδέσμων.

Σύγκριση συνδέσμων τομέα

Για  να ανακαλύψετε περαιτέρω το χάσμα συνδέσμων μεταξύ του δικού σας ιστότοπου και των ανταγωνιστών σας, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Εργαλείο κενών Backlink και να δείτε συγκεκριμένες ευκαιρίες για να εξερευνήσετε ιστότοπους από τους οποίους αυτοί οι άλλοι τομείς έχουν κερδίσει συνδέσμους, αλλά δεν έχετε.

Στιγμιότυπο οθόνης SEMrush Backlink Gap

Εκτός από την εύρεση συνδέσμων που οδηγούν είτε στον δικό σας ιστότοπο είτε στους ανταγωνιστές σας, ένας από τους συνηθισμένους λόγους για τους οποίους οι SEO θέλουν να αναλύσουν το προφίλ συνδέσμων τους είναι να ελέγξουν για τοξικούς συνδέσμους. Για να διευκολύνει τη ζωή σας, η Semrush μπορεί να πραγματοποιήσει πλήρη έλεγχο των συνδέσμων επιστροφής σας για να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τυχόν δυνητικά αφύσικους ή επικίνδυνους συνδέσμους.

Ανοίξτε το Semrush Backlink Audit Tool  και ρυθμίστε τον έλεγχό σας.

Σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να επιλέξετε τον τομέα σας, να ορίσετε την επωνυμία σας, την κατηγορία τομέα και τη χώρα στόχευσης, ώστε το εργαλείο να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε και να απορρίψετε τυχόν τοξικούς συνδέσμους.

Ρύθμιση ελέγχου σύνδεσης

Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος, θα σας παρουσιαστεί μια επισκόπηση που μοιράζεται μια εικόνα για την τοξικότητα του προφίλ συνδέσμου του ιστότοπού σας.

Ρύθμιση ελέγχου σύνδεσης

Συγκεκριμένα, σε αυτό το στάδιο, θα θελήσετε να δώσετε προσοχή στη συνολική βαθμολογία τοξικότητας και τη συγκεκριμένη ανάλυση τοξικών, δυνητικά τοξικών και μη τοξικών τομέων.

Η συνολική βαθμολογία τοξικότητας μπορεί να είναι μια ισχυρή ένδειξη ότι πρέπει να προβείτε σε ενέργειες σε συγκεκριμένους συνδέσμους ή τομείς είτε προσθέτοντας στο αρχείο απόρριψης είτε αφαιρώντας αυτούς για να αποφύγετε τυχόν αρνητικές επιπτώσεις που προκύπτουν από τέτοιους συνδέσμους.

Πατήστε το κουμπί "Μετάβαση στην αναθεώρηση" κάτω από τη Βαθμολογία συνολικής τοξικότητας και θα μπορείτε να ανακαλύψετε βαθιά τους συνδέσμους που έχει επισημάνει το εργαλείο ως τοξικός (ή με οποιονδήποτε από τους άλλους δείκτες).

Έλεγχος τοξικών συνδέσμων

Στα δεξιά, έχετε τρεις ενέργειες:

  • Μετακίνηση στη λίστα επιτρεπόμενων
  • Μετακίνηση στη λίστα Κατάργηση
  • Μετακίνηση στην Απόρριψη

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον καθαρισμό του προφίλ συνδέσμου σας εδώ .


Η γνώση του τρόπου εύρεσης των επιστροφής που οδηγούν σε έναν ιστότοπο είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του SEO που πρέπει να μάθετε. Ωστόσο, με τα σωστά εργαλεία, μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στη χρήση των πληροφοριών που έχετε στη διάθεσή σας για να καλύψετε αυτό το κενό συνδέσμου με τους ανταγωνιστές σας, να δημιουργήσετε νέους συνδέσμους ή να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε τοξικούς συνδέσμους που θα μπορούσαν να βλάψουν την οργανική προβολή του ιστότοπού σας.