Οι backlinks παραμένουν ένας από τους τρεις κορυφαίους παράγοντες κατάταξης της Google  , πράγμα που σημαίνει ότι απλά δεν μπορείτε να αγνοήσετε την ανάγκη για μια σταθερή στρατηγική για να τα κερδίσετε. Χωρίς τη δημιουργία συνδέσμων υψηλής ποιότητας, η πραγματικότητα είναι ότι δεν θα κατατάξετε σε υψηλές τιμές για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά και όρους αναζήτησης.

Δεν είναι όλοι οι σύνδεσμοι ίσοι. Στην πραγματικότητα, ο λανθασμένος τύπος συνδέσμων μπορεί να βλάψει τον ιστότοπό σας και να επηρεάσει αρνητικά την κατάταξή σας, επηρεάζοντας έτσι την οργανική επισκεψιμότητα και τα έσοδα.

Θα πρέπει να αναλύετε τακτικά τους backlinks και τους ανταγωνιστές σας για να βρείτε νέες ευκαιρίες για να δημιουργήσετε συνδέσμους που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την οργανική προβολή σας, να εντοπίσετε τυχόν προβλήματα που θα μπορούσαν να εμποδίσουν την απόδοση του ιστότοπού σας και να ανακαλύψετε τον πιο κατάλληλο τρόπο αναλάβετε δράση για να τα επιλύσετε.

Τι θα καλύψει αυτός ο οδηγός

Τι είναι μια Ανάλυση Backlink & Γιατί θα πρέπει να συμπεριφέρεστε ως μέρος των προσπαθειών SEO σας;

Εάν δεν αναλύετε τακτικά το προφίλ του backlink σας, είναι κάτι που πρέπει να ξεκινήσετε. Όσο περισσότερες πληροφορίες έχετε τόσο στα προφίλ συνδέσμων όσο και των ανταγωνιστών σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας.

Προσδιορίστε ένα κενό ανταγωνιστικού συνδέσμου

Η διενέργεια ανάλυσης backlink σάς βοηθά να κατανοήσετε το χάσμα συνδέσμων μεταξύ εσάς και των κύριων ανταγωνιστών σας. Με την κατανόηση της ποιότητας του δικού σας προφίλ συνδέσμου και των ανταγωνιστών σας, μπορείτε να προσδιορίσετε την ικανότητά σας να κατατάσσονται σε σχέση με άλλους και να βλέπετε πόσο δύσκολο θα είναι να τους ξεπεράσετε. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αναπτύξετε μια στρατηγική που θα καλύψει το χάσμα συνδέσμων και θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Χωρίς πληροφορίες σχετικά με τα προφίλ συνδέσμων των ιστότοπων που συναγωνίζεστε, θα είστε τυφλοί. Ένας πολύ γρήγορος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να συγκρίνετε έως και πέντε τομείς με το εργαλείο SEMrush Backlink Gap :

image.png

Όσο περισσότερο ξέρετε πώς παίζετε ενάντια στους ανταγωνιστές σας, τόσο καλύτερη είναι η στρατηγική σας και τόσο ευκολότερο θα είναι να βρείτε ευκαιρίες για τη δημιουργία συνδέσμων που επηρεάζουν θετικά την κατάταξή σας.

Προσδιορίστε τους κακούς συνδέσμους και λάβετε μέτρα για να προστατέψετε την κατάταξή σας

Ο λανθασμένος τύπος συνδέσμων (συχνά αναφέρεται ως κακοί σύνδεσμοι, τοξικοί σύνδεσμοι, ανεπιθύμητοι σύνδεσμοι ή μη φυσικοί σύνδεσμοι ) μπορεί να βλάψει την οργανική απόδοση του ιστότοπού σας και η διεξαγωγή ελέγχου επιστροφής συνδέσμων είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να βρείτε προληπτικά αυτά τα ζητήματα και τομείς που σας απασχολούν μπορεί να αναλάβει δράση για την προστασία της κατάταξής σας. 

Εάν είστε αρκετά ατυχής για να έχετε ήδη δει αρνητικό αντίκτυπο ως αποτέλεσμα κακών συνδέσμων, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μια ανάλυση για να διορθώσετε το ζήτημα και να ανακτήσετε την χαμένη κατάταξή σας.

Για να το θέσω απλά, μπορείτε να σκεφτείτε μια ανάλυση backlink, όπως έναν συνηθισμένο έλεγχο υγείας ή ένα MOT στο αυτοκίνητό σας. και όταν το κάνετε τακτικά, μπορείτε να διορθώσετε πιθανά προβλήματα προτού προκαλέσουν προβλήματα.

Τι είναι ένας ποιοτικός σύνδεσμος;

Οι ποιοτικοί σύνδεσμοι προέρχονται από αξιόπιστες πηγές και δεν αποσκοπούν, με κανένα τρόπο, στον χειρισμό των κατατάξεων των μηχανών αναζήτησης. Για να κατανοήσετε πώς μοιάζουν, το καλύτερο μέρος για να στρίψετε είναι οι Οδηγίες για webmaster της Google .

Στην πραγματικότητα, η Google μας λέει άμεσα

 ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε άλλους ιστότοπους για να δημιουργήσετε σχετικούς συνδέσμους υψηλής ποιότητας με τη δική σας είναι να δημιουργήσετε μοναδικό, σχετικό περιεχόμενο που μπορεί φυσικά να κερδίσει δημοτικότητα στην κοινότητα του Διαδικτύου. Η δημιουργία καλού περιεχομένου αποφέρει αποτελέσματα: Οι σύνδεσμοι είναι συνήθως συντακτικές ψήφοι που δίνονται κατά επιλογή, και όσο πιο χρήσιμο περιεχόμενο έχετε, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες κάποιος άλλος να βρει αυτό το περιεχόμενο πολύτιμο για τους αναγνώστες του και να συνδεθεί με αυτό.

Μπορούμε όμως να το απλοποιήσουμε. Σύνδεσμοι υψηλής ποιότητας είναι εκείνοι που έχουν τοποθετηθεί εκδοτικά ως αποτέλεσμα κάποιου να βρει το περιεχόμενό σας πολύτιμο και να επιλέξει να συνδεθεί σε αυτό. 

Όταν ένας σύνδεσμος τοποθετείται συντακτικά, αυτό γίνεται από έναν συγγραφέα ή webmaster επειδή έλαβαν την απόφαση να το πράξουν. Δεν χρειάστηκε να συνδεθούν, αλλά επέλεξαν επειδή δημιουργήσατε ένα πολύτιμο κομμάτι περιεχομένου που θέλουν να ενισχύσουν ή να χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν τους αναγνώστες τους. Και αυτό είναι που πρέπει να προσέξουμε και να κατανοήσουμε πραγματικά .

Ο λόγος για τον οποίο το ψηφιακό PR και το μάρκετινγκ περιεχομένου έχουν γίνει τόσο δημοφιλείς τακτικές δημιουργίας συνδέσμων είναι ότι οδηγούν άμεσα σε δημοσιογράφους, συντάκτες και άλλους εκδότες να επιλέξουν να καλύψουν μια ιστορία ή ένα κομμάτι περιεχομένου και να συνδεθούν σε αυτό. Αυτές οι τακτικές σας βοηθούν να δημιουργήσετε συνδέσμους υψηλής ποιότητας και να αποφύγετε τους κινδύνους που σχετίζονται με τοξικούς συνδέσμους. 

Αλλά πώς μοιάζουν οι ποιοτικοί σύνδεσμοι;

Εκτός από την τοποθέτηση σε σύνταξη, ένας σύνδεσμος υψηλής ποιότητας…

  • Έχετε τη δυνατότητα να στείλετε επισκεψιμότητα παραπομπών . Εάν θα θέλατε ακόμα έναν σύνδεσμο εάν η Google δεν υπήρχε, υπάρχει μια καλή πιθανότητα, διότι υπάρχει μια ευκαιρία ή η δυνατότητα λήψης στοχευμένης επισκεψιμότητας παραπομπής. Ας μην ξεχνάμε ότι οι σύνδεσμοι προορίζονται κυρίως για πλοήγηση και αν ένας σύνδεσμος μπορεί να οδηγήσει σε ποιοτική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, είναι πιθανότατα καλός.

  • Τοπικά ευθυγραμμίζεται με το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Υπάρχουν λίγα πράγματα πιο αφύσικα από συνδέσμους ανάμεσα σε δύο κομμάτια εντελώς άσχετου περιεχομένου. Οι ποιοτικοί σύνδεσμοι προέρχονται από άλλες ιστοσελίδες που καλύπτουν παρόμοιο θέμα με τη δική σας.

  • Προέρχεται από μια αξιόπιστη πηγή. Οι σύνδεσμοι αποτελούν ψήφο εμπιστοσύνης από έναν ιστότοπο σε έναν άλλο και οι σύνδεσμοι υψηλής ποιότητας προέρχονται από τις πιο αξιόπιστες πηγές. Με άλλα λόγια, θα εμπιστευτείτε μια πρόταση από έναν φίλο πάνω από έναν ξένο κάθε μέρα και το ίδιο μπορεί να εφαρμοστεί και σε backlinks. Ένας σύνδεσμος από έναν αξιόπιστο ιστότοπο, όπως οι New York Times, είναι τελικά ένας σύνδεσμος υψηλότερης ποιότητας από ένα ιστολόγιο για το οποίο κανείς δεν έχει ακούσει ποτέ - και που δεν έχει σαφή επίκαιρο οδηγό και παράγει περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. 

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός συνδέσμου υψηλής ποιότητας που σημειώνει και τα τρία αυτά κουτιά είναι αυτός ο σύνδεσμος σε ένα άρθρο σχετικά με το Auto Express (μια δημοσίευση αυτοκινήτου) που δείχνει μια μελέτη από το Σύγκριση της Αγοράς που αποκαλύπτει τις φθηνότερες και πιο ακριβές τοποθεσίες για την αγορά αυτοκινήτου ΑΣΦΑΛΙΣΗ:

image.png

Τι είναι το "Τοξικό" Backlink;

Εάν μπορούμε να περιγράψουμε ποιοτικούς συνδέσμους ως εκείνους που έχουν κερδίσει συντακτικά, προέρχονται από αξιόπιστες πηγές και έχουν τη δυνατότητα να στείλουν επισκεψιμότητα παραπομπών, τι είναι τοξικός backlink;

Και πάλι, ας στραφούμε στο Google και στον  οδηγό συνδυασμών συνδέσμων  που αναφέρει με σαφήνεια: 

Τυχόν σύνδεσμοι που προορίζονται για χειραγώγηση του PageRank ή της κατάταξης ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης Google ενδέχεται να θεωρούνται μέρος ενός σχήματος συνδέσμων και παραβίαση των Οδηγιών για Webmasters της Google. Αυτό περιλαμβάνει οποιαδήποτε συμπεριφορά που χειρίζεται συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας ή εξερχόμενους συνδέσμους από τον ιστότοπό σας.

Εάν η Google θεωρεί ότι ένας σύνδεσμος αποτελεί απόπειρα χειραγώγησης της κατάταξης της αναζήτησής σας, παραβαίνει τις Οδηγίες για Webmaster. Αλλά τι είδους συνδέσεις είναι χειραγώγηση;

Σε μια πολύ απλοϊκή μορφή, εκείνες που δεν έχουν συνταχθεί και τις οποίες έχει θέσει ενεργά ένας SEO με πρωταρχικό σκοπό την αύξηση των κατατάξεων αναζήτησης. Οι τοξικοί οπίσθιοι σύνδεσμοι εμφανίζουν συνήθως σημάδια χαμηλής ποιότητας ή μια προσπάθεια χειραγώγησης των κατατάξεων όπως:

  • Προέρχονται από ιστότοπους που έχουν δημιουργηθεί μόνο με σκοπό τη σύνδεση.

  • Προέρχονται από ιστότοπους και περιεχόμενο που δεν είναι τοπικά σχετικό. 

  • Προέρχονται από ιστότοπους που δεν έχουν ευρετηριαστεί από την Google.

  • Προφανώς εξαναγκάζεται σε σχόλια ιστολογίου.

  • Κρυμμένο στο υποσέλιδο μιας ιστοσελίδας.

  • Υπάρχει σε κάθε σελίδα σε έναν ιστότοπο.

  • Χρήση του κειμένου " ακριβείας αντιστοίχισης " (χρησιμοποιώντας εμπορικούς όρους "χρήματα" και λέξεις-κλειδιά στόχου ως κείμενο συνδέσμου).

  • Οι σύνδεσμοι που ακολουθούν επισημαίνονται σαφώς ως χορηγός.

Αυτά τα σημάδια κακών συνδέσμων και πολλά άλλα συμβάλλουν στην τοξική βαθμολογία της SEMrush  - ένα εύχρηστο εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ανακαλύψετε και να αναλύσετε τοξικούς συνδέσμους πριν επιχειρήσετε να αφαιρέσετε ή να απορρίψετε αυτούς που θεωρούνται αφύσικοι. 

Θα μάθετε πώς να εκτελείτε έναν πλήρη έλεγχο backlink για να σας βοηθήσουμε να βρείτε τοξικούς συνδέσμους σύντομα. 

Πώς μπορούν οι τοξικοί σύνδεσμοι να επηρεάσουν την οργανική απόδοση και την κατάταξη αναζήτησης;

Υπήρχε μια φορά που η χρήση χειραγώγησης συνδέσμων ήταν συνηθισμένη και είχαν βαθύ αντίκτυπο στην κατάταξη ενός ιστότοπου. Οι αλγόριθμοι της Google έχουν εξελιχθεί εκτενώς τα τελευταία χρόνια, και οι προσπάθειές τους κατά του ανεπιθύμητου περιεχομένου στον ιστό (το ευρύτερο θέμα στο οποίο υπάγονται οι μη φυσικοί σύνδεσμοι) αναφέρονται ευρέως.

Απώλειες κυκλοφορίας λόγω τοξικών συνδέσμων

Το 2020, η επιτυχής δημιουργία συνδέσμων αφορά την εστίαση στην ποιότητα έναντι της ποσότητας και οι σύνδεσμοι χαμηλής ποιότητας μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την κατάταξη και την οργανική επισκεψιμότητα. Οι μη φυσικοί σύνδεσμοι ήταν ο στόχος της ενημέρωσης του αλγορίθμου Google Penguin του 2012 , κάτι που άλλαξε το τοπίο δημιουργίας συνδέσμων προς το καλύτερο. 

Αλλά ας μιλήσουμε για το πώς οι τοξικοί σύνδεσμοι μπορούν να βλάψουν τις προσπάθειες SEO του ιστότοπού σας σήμερα, εξετάζοντας τα τρία σενάρια.

Ο ιστότοπός σας λαμβάνει μια μη αυτόματη ενέργεια για μη φυσικούς συνδέσμους

Εάν κάποιος από την ομάδα ανεπιθύμητων μηνυμάτων ιστού της Google ελέγξει το προφίλ συνδέσμων του τομέα σας και εντοπίσει υπερβολικό ανεπιθύμητο περιεχόμενο, μπορεί να εφαρμόσει μια μη αυτόματη ενέργεια για μη φυσικούς συνδέσμους. Με τα λόγια της Google :

Η Google εκδίδει μια μη αυτόματη ενέργεια εναντίον ενός ιστότοπου όταν ένας αναθεωρητής στο Google έχει διαπιστώσει ότι οι σελίδες στον ιστότοπο δεν συμμορφώνονται με τις οδηγίες ποιότητας του webmaster της Google. Οι περισσότερες μη αυτόματες ενέργειες αντιμετωπίζουν προσπάθειες χειρισμού του ευρετηρίου αναζήτησης.

Οι μη αυτόματες ενέργειες είναι πολύ λιγότερο συχνές από ό, τι κάποτε. Χρειάζεται χρόνος και πόροι για να ελέγξετε έναν ιστότοπο με μη αυτόματο τρόπο και, ως εκ τούτου, η Google έχει καταβάλει τεράστια προσπάθεια για να εντοπίσει καλύτερα τους κακούς συνδέσμους με τον αλγόριθμό του. Τούτου λεχθέντος, οι χειροκίνητες ενέργειες μπορούν ακόμα να συμβούν, ειδικά εάν κάνετε επανειλημμένα υπερβολικό ανεπιθύμητο μήνυμα. 

Οι μη αυτόματες κριτικές μπορούν να ενεργοποιηθούν από:

  • Ένας ανταγωνιστής που υποβάλλει μια αναφορά ανεπιθύμητου.

  • Προβλήματα που εντοπίστηκαν αλγοριθμικά, τα οποία ενεργοποιούν έναν έλεγχο.

  • Βρίσκεστε σε μια θέση που είναι γνωστή για υπερβολικά ανεπιθύμητη σύνδεση.

Θα γνωρίζετε ότι έχετε λάβει μια μη αυτόματη ενέργεια (ποινή) επειδή θα λάβετε μια ειδοποίηση στο Google Search Console. Θα βρίσκεται στην καρτέλα "μη αυτόματες ενέργειες":

Ενότητα μη αυτόματης ενέργειας στο Google Search Console

Εάν έχετε λάβει μια μη αυτόματη ενέργεια, θα δείτε ένα δείγμα των σελίδων που επηρεάζονται - αυτές μπορούν είτε να στοχεύσουν ενότητες του ιστότοπού σας είτε να εφαρμοστούν σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Συνήθως, θα διαπιστώσετε ότι οι σελίδες που επηρεάζονται θα χάσουν όλες τις βαθμολογίες που είχαν πριν από την επιβολή της ποινής και θα τους εμποδίσουν να επανακτήσουν αυτές τις βαθμολογίες μέχρι να αρθεί.

Για να αφαιρέσετε μια μη αυτόματη ενέργεια από ανεπιθύμητο σύνδεσμο, πρέπει να προσπαθήσετε να καταργήσετε τους τοξικούς συνδέσμους που προκάλεσαν την ποινή (ή να ζητήσετε από τον webmaster να προσθέσει ένα χαρακτηριστικό nofollow, UGC ή sponsor) και να απορρίψετε ό, τι δεν μπορείτε , πριν από την υποβολή αιτήματος επανεξέτασης. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο υποβολής αιτήματος  εδώ .

Ο ιστότοπός σας πάσχει από ένα αλγοριθμικό φίλτρο

Ίσως το πιο κοινό σενάριο που προκαλείται από τοξικούς συνδέσμους είναι ότι ο ιστότοπός σας πάσχει από αλγοριθμικό φίλτρο (συχνά αναφέρεται επίσης ως αλγοριθμική ποινή ή προσαρμογή). Αυτό είναι όπου ο αλγόριθμος εφαρμόζει μια προσαρμογή στην κατάταξή σας, έχοντας εντοπίσει αφύσικους συνδέσμους, παρά έναν άνθρωπο.

Συνήθως, όταν η προσαρμογή σχετίζεται με κακούς συνδέσμους, αυτό γίνεται από το   φίλτρο Penguin . 

Δεν θα λάβετε ειδοποίηση για να πείτε ότι έχετε επηρεαστεί και δεν μπορείτε να υποβάλετε αίτημα επανεξέτασης για την κατάργηση μιας αλγοριθμικής ποινής. Ωστόσο, είναι σύνηθες για την Google να κάνει μια δημόσια ανακοίνωση ότι έχει γίνει ενημέρωση αλγορίθμου και συχνά θα βλέπετε μεγάλη  μεταβλητότητα του  Sensor .

Οργανικές αλλαγές

Τούτου λεχθέντος, συνήθως θα γνωρίζετε πότε έχετε χτυπηθεί αρνητικά με αυτόν τον τρόπο, καθώς θα δείτε μια σημαντική μείωση της οργανικής επισκεψιμότητας και της ορατότητας. Αυτό μπορεί να είναι σε ολόκληρο τον ιστότοπο ή η απόρριψη μπορεί να προέρχεται από ένα σύνολο σελίδων ή τμημάτων ιστότοπων, ανάλογα με την έκταση των αφύσικων συνδέσμων.

Για να ανακτήσετε ένα αλγοριθμικό φίλτρο που προκαλείται από τοξικούς συνδέσμους, πρέπει να σταματήσετε τις τακτικές που προκάλεσαν το ζήτημα και να απορρίψετε αυτούς τους συνδέσμους που υποψιάζεστε ότι είναι προβληματικοί. Η πιθανότητα είναι ότι δεν θα ανακτήσετε τις κατατάξεις στο σημείο που ήταν πριν από την προσαρμογή, καθώς ο ιστότοπός σας διατηρήθηκε αφύσικα από κακούς συνδέσμους.

Θα πρέπει να βγείτε και να κερδίσετε καλύτερους συνδέσμους για να ανακτήσετε πλήρως το χαμένο έδαφος.

Οι σύνδεσμοι σας αγνοούνται και δεν έχουν αντίκτυπο κατά την κατάταξη

Το Google βελτιώνεται όταν αγνοεί τους αφύσικους συνδέσμους. Στην πραγματικότητα, το 2019, ο John Mueller δήλωσε ακόμη ότι η Google αγνοεί συνδέσμους από ιστότοπους όπου είναι απίθανο να υπάρχουν φυσικοί σύνδεσμοι.

Έφτασε ακόμη και να προτείνει ότι δεν χρειάζεται να απορρίψετε αυτούς τους συνδέσμους. Αυτό είναι, κατά κάποιον τρόπο, τα καλά νέα - δεν υπάρχει πιθανότητα οι αφύσικοι σύνδεσμοι να προκαλέσουν αλγοριθμικές ή χειροκίνητες κυρώσεις.

Είναι όλο και πιο απίθανο να παρατηρήσετε σοβαρή δράση, εκτός εάν ανεπιθύμητα μηνύματα σε σοβαρό βαθμό. Τούτου λεχθέντος, αυτό σημαίνει ότι τυχόν σύνδεσμοι που χτίζονται τους οποίους η Google επιλέγει να αγνοήσει δεν έχουν καμία επίδραση στην κατάταξή σας. Τι σπατάλη πόρων (και, πιθανώς, χρήματα)!

Πρέπει να κατανοήσετε τον αντίκτυπο κάθε συνδέσμου που δημιουργείτε, είτε εσωτερικά είτε μέσω ενός πρακτορείου, και να θεωρήσετε ότι η Google μπορεί απλώς να τους αγνοεί εάν θεωρείται χαμηλής ποιότητας. 

Υποστηρίζεται από Ανάλυση Backlink
Έλεγχος βαθμολογίας δωρεάν αρχήςΑξιολογήστε την ποιότητα SEO των τομέων.
83Authority Score
semrush.com
83
Μέση τιμή
70
Τάση Βαθμολογίας Αρχής για τους τελευταίους 12 μήνες
020406080100AprJunAugOctDecFeb
Η Βαθμολογία Αρχής δείχνει την ποιότητα SEO ενός τομέα. Ένας υψηλότερος αριθμός σημαίνει έναν ισχυρότερο τομέα και μια καλύτερη προοπτική backlink, αλλά προσέξτε πώς συσχετίζεται με τη μέση βαθμολογία, καθώς ο αντίκτυπος ενός συνδέσμου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη θέση του ιστότοπου.

Τακτικές δημιουργίας τοξικών συνδέσμων για αποφυγή το 2020

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις τακτικές δημιουργίας συνδέσμων που μπορούν να οδηγήσουν σε τοξικούς συνδέσμους και παρακάτω ακολουθεί μια ενημέρωση, ώστε να είστε βέβαιοι ότι θα μείνετε μακριά από αυτούς, καθώς και να εντοπίσετε πιθανά ζητήματα κατά τη διεξαγωγή ανάλυσης συνδέσμων.

Σύνδεσμοι επί πληρωμή

Όταν τα χρήματα αλλάζουν χέρια σε αντάλλαγμα για έναν σύνδεσμο, παραβαίνετε αμέσως τις Οδηγίες για Webmasters της Google. Είναι τόσο απλό, και αυτό περιλαμβάνει την καταβολή τελών χορηγίας για αναρτήσεις επισκεπτών , καθώς και την προσφορά προϊόντων ή υπηρεσιών σε αντάλλαγμα ενός συνδέσμου. Εάν έχει πληρωθεί ένας σύνδεσμος, δεν έχει τοποθετηθεί εκδοτικά.

Όμως, ενώ είναι απαλλαγμένο από την προοπτική SEO, εάν χρησιμοποιείτε περιεχόμενο που υποστηρίζεται για λόγους διαφορετικούς από τη δημιουργία συνδέσμων (για να αξιοποιήσετε το κοινό κάποιου ατόμου και να κερδίσετε επισκεψιμότητα από παραπομπές, ας πούμε), φροντίστε να προσθέσετε rel = "nofollow" ή rel = "χορηγία" χαρακτηριστικά για πλήρη διαφάνεια και αποφυγή των συνδέσμων να αναγνωρίζονται ως αφύσικα. 

Σύνδεσμοι κειμένου Άγκυρας ακριβούς αντιστοίχισης

Οι σύνδεσμοι που χρησιμοποιούν κείμενο αγκύρωσης ακριβούς αντιστοίχισης (πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά) είναι συχνά τοξικοί, σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητα από την πηγή. 

Σκεφτείτε το έτσι ...

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνδέονται φυσικά με ένα διαδικτυακό κατάστημα παπουτσιών χρησιμοποιώντας ένα κείμενο συνδέσμου «αγοράστε φθηνά παπούτσια» Θα ήταν πολύ πιο πιθανό να συνδεθούν χρησιμοποιώντας το εμπορικό σήμα ή τον τομέα. Εάν υπάρχει υπερβολική χρήση κειμένου αγκύρωσης πλούσια σε λέξεις-κλειδιά , είναι μια πιθανή σημαία που πληρώνετε για συνδέσμους ή ότι δεν έχουν τοποθετηθεί εκδοτικά.

Εάν επηρεάζετε το κείμενο αγκύρωσης, το οποίο χρησιμοποιείται ως ακριβής αντιστοίχιση με τις λέξεις-κλειδιά που προσπαθεί να κατατάξει μια σελίδα, οι σύνδεσμοι δεν είναι φυσικοί. 

Βλέπετε τον σύνδεσμο για «μακροχρόνια επιβίβαση σκύλων» στο παρακάτω παράδειγμα; Αυτό είναι ένα κείμενο αγκύρωσης ακριβούς αντιστοίχισης.

img-semblog

Ιδιωτικά δίκτυα ιστολογίου

Ένα ιδιωτικό δίκτυο ιστολογίου (PBN) είναι μια τακτική δημιουργίας συνδέσμων μαύρου καπέλου που περιλαμβάνει τη δημιουργία και τη συντήρηση μιας συλλογής ιστότοπων που χρησιμοποιούνται για τον πρωταρχικό σκοπό της προσθήκης συνδέσμων σε άλλους ιστότοπους - συνήθως αναπτύσσονται από τομείς που έχουν λήξει, οι οποίοι επανατοποθετούνται. 

Πολλοί SEO μαύρου καπέλου θα υποστήριζαν ότι το αληθινά ιδιωτικό δίκτυο blog δεν θα ανακαλυφθεί ποτέ από την Google. Ωστόσο, το ζήτημα είναι ότι πολλοί είναι εύκολο να εντοπιστούν από έμπειρους SEO και, ως εκ τούτου, από την ίδια την Google, ακόμη και όταν μπορεί να φαίνεται φυσικό για έναν καθημερινό χρήστη ιστού.

Τούτου λεχθέντος, η χρήση PBN για τη δημιουργία συνδέσμων οδηγεί σε αφύσικους συνδέσμους και η Google επιδιώκει ενεργά να κλείσει τέτοια δίκτυα εδώ και χρόνια, με περιπτώσεις υψηλού προφίλ ήδη από το 2014 . Η Google θα ανακαλύψει τελικά σχεδόν οποιοδήποτε PBN και, συχνά, οι κυρώσεις που επιβάλλονται μπορεί να είναι σοβαρές.

Όπως σχολιάζει ο Nathan Gotch στο GotchSEO : 

«Όχι μόνο το Gotch SEO καρφώθηκε για τη χρήση PBN, αλλά και αρκετοί από τους πελάτες μου. Πριν συμβεί αυτό, σκέφτηκα ότι είχα πλήρη έλεγχο του SEO μου επειδή ήμουν υπό έλεγχο των backlinks μου. Είναι τρελό πόσο λάθος ήμουν. Αλλά μερικές φορές χρειάζεστε μια δύσκολη στιγμή για να αλλάξετε τους τρόπους σας. "

Οι σύνδεσμοι PBN μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν και συχνά συνδυάζονται με άλλα σήματα ανεπιθύμητου συνδέσμου, όπως συνδέσμους κειμένου αγκύρωσης ακριβούς αντιστοίχισης λόγω του ελέγχου που έχει ο κάτοχος του ιστότοπου. Και πάλι, αυτά δεν τοποθετούνται εκδοτικά.

Εάν στο παρελθόν έχετε αγοράσει συνδέσμους που γνωρίζετε προέρχονται από ένα PBN, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να τα καταργήσετε ή να τα προσθέσετε στο αρχείο απόρριψης. Ενώ μερικοί μπορεί να συζητήσουν ότι ορισμένα PBN λειτουργούν και οδηγούν την κυκλοφορία, θα πω ότι υπάρχουν πάντα σπάνιες εξαιρέσεις. Ωστόσο, ως επί το πλείστον, θέλετε να αποφύγετε αυτήν την πρακτική. 

Σύνδεσμοι από περιστρεφόμενο περιεχόμενο και άρθρα

Πίσω στα τέλη της δεκαετίας του 2000 και στις αρχές της δεκαετίας του 2010, η δημιουργία συνδέσμων με χρήση περιελιγμένου περιεχομένου ήταν μια δημοφιλής τακτική. 

Η τακτική περιελάμβανε τη σύνταξη ενός άρθρου και, στη συνέχεια, τη χρήση λογισμικού για να το περιστρέψει σε εκατοντάδες διαφορετικές παραλλαγές - όλες συνήθως καταλήγουν ως σκουπίδια. Αυτά τα άρθρα θα μεταφορτωθούν στη συνέχεια σε καταλόγους άρθρων (κάποιος θυμάται το eZineArticles;) με συνδέσμους που περιλαμβάνονται σε αυτά. Εδώ είναι ένα παράδειγμα:

Παράδειγμα άρθρου ezine με συνδέσμους ακριβούς αντιστοίχισης

Παρατηρήστε τη χρήση του κειμένου αγκύρωσης ακριβούς αγώνα;

Δεν υπάρχει απολύτως καμία αξία από αυτό το άρθρο και είναι σαφές ότι ο μόνος λόγος για τον οποίο δημοσιεύθηκε ήταν να συνδεθείτε ξανά (δύο φορές ;!) με έναν προμηθευτή λιανικής πώλησης δώρων. 

Αυτοί οι σύνδεσμοι είναι καθαρά ανεπιθύμητα μηνύματα και αυτή η τακτική θα πρέπει να αποφευχθεί με κάθε κόστος, με ιστορικούς συνδέσμους όπως αυτό καθαρισμένο.

Σύνδεσμοι από ανεπιθύμητα σχόλια σε ιστολόγια και φόρουμ

Μια άλλη τακτική δημιουργίας συνδέσμων παλαιού τύπου που σχετίζεται με τοξικούς συνδέσμους είναι το spam σχολίων. Αυτά τα σχόλια συχνά αυτοματοποιούνται χρησιμοποιώντας λογισμικό που τοποθετεί μεγάλο αριθμό άσχετων σχολίων σε ιστολόγια (και πάλι, συχνά χρησιμοποιώντας κείμενο αγκύρωσης ακριβούς αντιστοίχισης). Η ελπίδα είναι ότι μερικοί περνούν χωρίς μετριοπάθεια και ο στόχος είναι απλώς να προσπαθήσουμε να προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους συνδέσμους σε σχόλια.

Εάν εκτελείτε έναν ιστότοπο WordPress, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να λάβετε πολλές ειδοποιήσεις με σχόλια για έγκριση, τα οποία φαίνονται εντελώς άσχετα με το περιεχόμενο, αλλά αυτό περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο. Αυτό είναι ανεπιθύμητο σχόλιο.

Η ίδια τακτική εφαρμόζεται συχνά σε φόρουμ, δημοσιεύοντας σχόλια και απαντήσεις σε νήματα με ανοησίες απαντήσεις, αλλά που περιλαμβάνουν συνδέσμους. Στην πραγματικότητα, η Google μοιράζεται ακόμη ένα παράδειγμα στον οδηγό συνδυασμών συνδέσμων:

image.png

Όχι μόνο αυτοί οι σύνδεσμοι δεν έχουν καμία αξία, αλλά αφήνουν επίσης ένα αποτύπωμα που οι αλγόριθμοι της Google μπορούν (και θα) πάρουν λόγω της χρήσης είτε των ίδιων είτε πολύ παρόμοιων παραλλαγών σχολίων, όλα δείχνοντας πίσω στην ίδια σελίδα. 

Αποφύγετε αυτήν την τακτική με κάθε κόστος και προσπαθήστε να καθαρίσετε τυχόν ιστορικούς δεσμούς που έχουν δημιουργηθεί έτσι. 

Υποβολές καταλόγου χαμηλής ποιότητας

Ας ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα - οι σύνδεσμοι καταλόγου παίρνουν μερικές φορές κακή φήμη, τελεία. Και αυτή είναι μια κατάσταση "εξαρτάται".

Εάν είστε καταχωρημένοι σε πραγματικούς καταλόγους που προσφέρουν πραγματική αξία στους χρήστες, δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο και αυτοί μπορεί συχνά να είναι πραγματικά καλοί σύνδεσμοι, αρκεί να είναι τοπικά ευθυγραμμισμένοι με την επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι ο κατάλογος είναι είτε συγκεκριμένος είτε τοπικός στην τοπική σας περιοχή.

Το παρακάτω παράδειγμα είναι από το Εμπορικό Επιμελητήριο της Νέας Υόρκης. Πρόκειται για έναν κατάλογο μελών και δεν πρόκειται να τιμωρηθείτε ή να δείτε συνδέσμους που επισημαίνονται ως τοξικοί για εμφάνιση σε έναν ιστότοπο όπως αυτό:

image.png


Αλλά συγκρίνετε αυτό με την παρακάτω εικόνα:

Εικόνα ενός καταλόγου ανεπιθύμητων με backlinks

Αυτός είναι ένας κατάλογος χαμηλής ποιότητας που δεν έχει καμία απολύτως αξία για τους χρήστες. Στην πραγματικότητα, περιηγηθείτε στον ιστότοπο, είναι σαφές ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως στόχευση όσον αφορά την εξειδικευμένη τοποθεσία ή την τοποθεσία:

παράδειγμα καταλόγου χαμηλής ποιότητας

Αποφύγετε τη δημιουργία συνδέσμων χαμηλής ποιότητας όπως αυτό. Δεν προσφέρουν καμία αξία και θα μπορούσαν να κάνουν πολύ περισσότερο κακό παρά καλό.

Τούτου λεχθέντος, εάν ένας κατάλογος προσφέρει αξία σε όρους συμπερίληψης μαζί με άλλους στη θέση σας ή στην τοπική περιοχή, μπορεί να αξίζει να εξεταστείτε, αλλά όχι ως τακτική για τη δημιουργία σημαντικών αριθμών συνδέσμων - μόνο για κάθε περίπτωση για λόγους πέρα ​​από απλώς προσγειώνοντας έναν σύνδεσμο. 

Αναρτήσεις επισκεπτών με κλίμακα

Για να είμαστε σαφείς, η ανάρτηση επισκεπτών δεν είναι απαραίτητα μια τακτική που οδηγεί σε ανεπιθύμητους συνδέσμους. Συχνά, πολύ μακριά από αυτό. Ωστόσο, τα SEO στράφηκαν σε δημοσιεύσεις επισκεπτών σε κλίμακα μετά την έναρξη του αλγορίθμου Penguin, δημοσιεύοντας συχνά περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας οπουδήποτε που θα το πήγαινε, ακόμα κι αν οι ιστότοποι δεν ήταν εντελώς άσχετοι.

Υπήρχαν ακόμη και ολόκληρες πλατφόρμες (θυμηθείτε το My Blog Guest;) απλώς με σκοπό την ανταλλαγή αναρτήσεων επισκεπτών με άλλους. Τον Ιανουάριο του 2014 , ο Matt Cutts της Google κήρυξε το blogging των επισκεπτών νεκρό, επισημαίνοντας: «Εντάξει, το λέω: αν χρησιμοποιείτε το blogging επισκεπτών ως τρόπο για να αποκτήσετε συνδέσμους το 2014, μάλλον θα πρέπει να σταματήσετε. Γιατί; Επειδή με την πάροδο του χρόνου, γίνεται όλο και πιο ανεπιθύμητη πρακτική, και αν κάνετε πολλούς φιλοξενούμενους blogging, τότε είστε παρέα με μια πολύ κακή παρέα. "

Σήμερα, ο οδηγός συνδυασμών συνδέσεων της Google περιλαμβάνει τα ακόλουθα ως παραβίαση των οδηγιών τους:Εάν χρησιμοποιείτε τη δημοσίευση επισκεπτών για τη δημιουργία συνδέσμων κειμένου αγκύρωσης πλούσιων σε λέξεις-κλειδιά σε ιστότοπους που δεν έχουν τοπική ευθυγράμμιση και, στην πραγματικότητα, δεν σας προσφέρουν καμία αξία εκτός του συνδέσμου, δημιουργείτε τοξικούς συνδέσμους ως αποτέλεσμα.

Τούτου λεχθέντος, θα μπορούσατε να ταξινομήσετε το γράψιμο για μια δημοσίευση μιας βιομηχανίας ως ειδικός του τομέα ως επισκεπτών, γράφοντας μια στήλη κάθε μήνα. Δεδομένου ότι αυτό δεν γίνεται σε κλίμακα - έχει ως σκοπό τη δημιουργία της θέσης της επωνυμίας σας πριν από συνδέσμους και σχετίζεται τοπικά. αυτό παραμένει μια πολύτιμη τακτική. 

Σύνδεσμοι Widget

Εάν αναπτύσσετε ένα γραφικό στοιχείο ή ένα πρόσθετο (ας πούμε, για το WordPress) και το διανέμετε με έναν σύνδεσμο που περιλαμβάνεται δίπλα του (μια φορά και πάλι, αυτό ήταν συνηθισμένο να εμφανίζεται σε πλευρικές γραμμές σε όλο τον ιστό), παραβιάζετε τις Οδηγίες για webmaster της Google και δημιουργία τοξικών συνδέσμων:

Οι σύνδεσμοι σε widget προσθέτουν παραβίαση του στιγμιότυπου οθόνης των Οδηγιών Google
Εάν το έχετε κάνει στο παρελθόν, είναι καιρός να καθαρίσετε αυτούς τους συνδέσμους. Αλλά, προειδοποιήστε, θα μπορούσαν να υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες από αυτούς! 

Δημιουργία αμοιβαίων συνδέσμων

Ενώ συμβαίνει φυσικά η αμοιβαία δημιουργία συνδέσμων (δύο ιστότοποι που συνδέονται μεταξύ τους), εάν αυτό γίνεται σε κλίμακα και οι σύνδεσμοι προέρχονται από σε μεγάλο βαθμό άσχετες «σελίδες συνδέσμων», τότε θα καταλήξετε με μια σειρά από αφύσικους συνδέσμους ως αποτέλεσμα .

Η προσφορά για σύνδεση σε έναν ιστότοπο εάν συνδέεται με εσάς δεν παρέχει συνδέσμους που έχουν τοποθετηθεί σε σύνταξη και είναι μια τακτική που πρέπει να αποφύγετε το 2020. 

Μια σημείωση για μη φυσικούς εξερχόμενους συνδέσμους

Πολλοί υποθέτουν λανθασμένα ότι μπορούν να τιμωρηθούν μόνο για ανεπιθύμητους εισερχόμενους συνδέσμους, αλλά αυτό δεν ισχύει. Μπορείτε επίσης να τιμωρηθείτε για σύνδεση με αφύσικο τρόπο - για λόγους όπως αποδοχή πληρωμής για συνδέσμους που περνούν το PageRank, υπερβολικά χρησιμοποιώντας κείμενο αγκύρωσης πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά και άλλα.

Αυτός ο εξαιρετικός οδηγός από τον Tony Edward στο Search Engine Land σάς λέει περισσότερα για το πώς να αποφύγετε την παραβίαση των οδηγιών της Google για τοξικούς εξερχόμενους συνδέσμους.

Πώς να ανακαλύψετε τοξικούς συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας

Κάθε SEO πρέπει να ελέγχει για τοξικά backlinks. Μερικοί το κάνουν αυτό ρουτίνα ή άλλοι αφού βλέπουν πτώση στις βαθμολογίες ή λαμβάνουν χειροκίνητη ποινή.

Θα μιλήσω για να σας δείξω πώς να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο ελέγχου επιστροφής συνδέσμων της SEMrush  για  να ανακαλύψετε ανεπιθύμητους συνδέσμους που οδηγούν στον ιστότοπό σας. 

Βήμα 1: Ρύθμιση του ελέγχου σας

Όταν πρόκειται για τη ρύθμιση του ελέγχου σας, συνιστάται να αναλύσετε τον ριζικό τομέα (εκτός εάν εξετάζετε συγκεκριμένα έναν υποτομέα) και να καθορίσετε το εμπορικό σήμα σας και, στη συνέχεια, να ορίσετε τη χώρα και την κατηγορία-στόχο σας. Αυτά τα τρία τελευταία είναι προαιρετικά και πρέπει ήδη να συμπληρωθούν, αλλά είναι καλό να τα ελέγξετε.

img-semblog

Ξεκινήστε τον έλεγχο επιστροφής συνδέσμων και περιμένετε να έρθει η επιβεβαίωση (μέσω email) για να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί.

Βήμα 2: Συνδέστε το Google Search Console

Ενώ περιμένετε να ολοκληρωθεί ο έλεγχος, θα πρέπει να συνδέσετε το SEMrush στον λογαριασμό σας στο Google Search Console για να μπορέσετε να υποβάλετε ένα αρχείο απόρριψης και να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους συνδέσμους. Θα πρέπει να είστε επαληθευμένος κάτοχος της ιδιοκτησίας για να το κάνετε, καθώς θα πρέπει να μοιραστείτε την πρόσβαση στον λογαριασμό με μια διεύθυνση email SEMrush.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να δείτε μια επιτυχημένη σύνδεση επιβεβαιωμένη.

εύρεση τοξικών backlinks γραφικών

Βήμα 3: Λάβετε μια γρήγορη επισκόπηση και δείτε τα αποτελέσματα

Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος, θα δείτε μια γρήγορη επισκόπηση ως προς τα στατιστικά στοιχεία και μια ένδειξη της συνολικής υγείας του προφίλ σας πίσω συνδέσμου.

Στιγμιότυπο οθόνης ενός ολοκληρωμένου ελέγχου επιστροφής

Είναι καιρός να δείτε τα πλήρη αποτελέσματα και να ανακαλύψετε βαθύτερα τα ευρήματα του ελέγχου.

Βήμα 4: Κατανοήστε το προφίλ συνδέσμου σας

Τώρα θα δείτε μια επισκόπηση στο προφίλ επιστροφής συνδέσμων του ιστότοπού σας:

στιγμιότυπο οθόνης του προφίλ επιστροφής συνδέσμου ενός ιστότοπου

Σε αυτό το στάδιο, θέλετε να δώσετε προσοχή στη συνολική τοξική βαθμολογία. Στο παραπάνω παράδειγμα, υπάρχει μια μέση τοξική βαθμολογία βαθμολογίας, η οποία δείχνει ότι απαιτείται κάποια πιθανή εκκαθάριση. 

Μεταβείτε κατευθείαν στην καρτέλα «έλεγχος».

Βήμα 5: Ξεκινήστε τον έλεγχο των τοξικών σας συνδέσμων

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα αποτελέσματα ταξινομημένα κατά «τοξική βαθμολογία», ώστε να μπορείτε να εργαστείτε μέσω των συνδέσμων με βάση αυτούς που θεωρούνται οι πιο τοξικοί. 

Το Toxic Score είναι ο τρόπος με τον οποίο το Backlink Audit Tool καθορίζει ποιοι σύνδεσμοι δημιουργούν την πιο πιθανή βλάβη στην κατάταξη του ιστότοπού σας και βασίζεται σε κλίμακα από 0 έως 100, με το 0 να είναι καλό και το 100 να είναι πολύ τοξικό - χρησιμοποιεί πάνω από 50 τοξικούς δείκτες.

Ελέγξτε τους τοξικούς δείκτες του συνδέσμου πριν λάβετε μια απόφαση σχετικά με το τι θα κάνετε στη συνέχεια.

Εμφάνιση τοξικών δεικτών για συνδέσμους στο εργαλείο semrush

Πρέπει να επεξεργαστείτε τους πίσω συνδέσμους σας και να καθορίσετε τη δράση που πρέπει να κάνετε. Ωστόσο, συνιστάται ιδιαίτερα τα άτομα με υψηλή τοξική βαθμολογία να αφαιρεθούν ή να προστεθούν στο αρχείο απόρριψης. 

Βήμα 6: Δημιουργήστε τη λίστα επιτρεπόμενων

Για να διατηρήσετε τα πράγματα καθαρά, θέλετε να δημιουργήσετε μια λίστα επιτρεπόμενων που περιλαμβάνει τομείς με χαμηλή τοξική βαθμολογία ή που γνωρίζετε ότι είναι φυσικοί και ασφαλείς. 

Μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους στη λίστα "διατήρηση" μόλις επιλεγούν.

Επιλογή συνδέσμων στη λίστα επιτρεπόμενων

Τώρα πρέπει να μείνετε μόνο με αυτά που έχετε αποφασίσει ότι πρέπει να αναλάβετε δράση. 

Τρόπος κατάργησης τοξικών επιστροφής

Αφού δημιουργήσετε τη λίστα επιτρεπόμενων, θα μείνετε με τομείς που θεωρούνται τοξικοί. Τώρα ήρθε η ώρα να αναλάβετε δράση σε αυτούς τους συνδέσμους για να καθαρίσετε το προφίλ των συνδέσμων σας και να βελτιώσετε την τοξική σας βαθμολογία.

Εάν έχετε λάβει μια μη αυτόματη ενέργεια, αναμφίβολα θα πρέπει να κάνετε μια προσπάθεια να αφαιρέσετε μια σημαντική ποσότητα τοξικών συνδέσμων. Εάν δεν είχατε κάποια ενέργεια και είτε κάνετε μια τακτική εκκαθάριση είτε έχετε δει ένα αλγοριθμικό φίλτρο, ίσως θελήσετε να παραλείψετε αυτό το βήμα και να μεταβείτε κατευθείαν για να μάθετε πώς να απορρίψετε.

Βήμα 1: Δημιουργία λίστας κατάργησης

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα κατάργησης κατευθείαν από το εργαλείο ελέγχου backlink αφού επιλέξετε έναν ή περισσότερους συνδέσμους.

image.png
Εάν πρόκειται να καταργήσετε αυτούς τους συνδέσμους, προχωρήστε και μετακινήστε τους στη λίστα "για κατάργηση" από την καρτέλα "Διαγραφή". Αυτό προϋποθέτει ότι μπορείτε να βρείτε μια διεύθυνση email για να στείλετε το αίτημα κατάργησης. Διαφορετικά, θα πρέπει να απορρίψετε τον σύνδεσμο. 

Επίσης, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την καρτέλα Κατάργηση για αιτήματα αλλαγής. Ένα παράδειγμα θα ζητούσε από κάποιον να αλλάξει έναν σύνδεσμο από dofollow σε nofollow.

Βήμα 2: Συνδέστε το email σας

Μεταβείτε στην καρτέλα "Κατάργηση" και τώρα θα μπορείτε να συνδέσετε τον λογαριασμό email σας στο εργαλείο εάν χρησιμοποιείτε Gmail ή λογαριασμό email Microsoft. Μόλις γίνει αυτό, θα μπορείτε να στείλετε αιτήματα κατάργησης με ένα απλό κλικ. 

Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί προσθήκης δίπλα στο "γραμματοκιβώτιο" για να συνδέσετε τον λογαριασμό σας. 

image.png

Βήμα 3: Αποστολή αιτήματος κατάργησης

Από εδώ, είναι απλό και απλό να στείλετε ένα αίτημα κατάργησης με βάση τα πρότυπα που παρέχονται. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί "αποστολή" δίπλα στους συνδέσμους στη λίστα κατάργησης.

image.png

Στη συνέχεια, θα μπορείτε να προσαρμόσετε το πρότυπο όπως απαιτείται, αλλά είναι συνήθως καλό να εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τον τομέα και να πατήσετε αποστολή.

image.png

Βήμα 4: Παρακολούθηση αιτημάτων κατάργησης

Το τελευταίο βήμα της κατάργησης είναι να παρακολουθείτε τυχόν απαντήσεις που λαμβάνετε - μπορείτε να το κάνετε στη στήλη κατάστασης της αναφοράς. Θα μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο της διαδικασίας βρίσκεται κάθε σύνδεσμος, επιτρέποντάς σας να επιστρέψετε στο εργαλείο email για να στείλετε ξανά ή να συνεχίσετε εάν το αρχικό σας email είτε δεν έχει ανοίξει ή δεν έχει απαντηθεί.

Παράδειγμα κειμένου αγκύρωσης

Βήμα 5: Εξαγωγή της λίστας κατάργησης

Μπορείτε να εξερευνήσετε τη λίστα κατάργησης, όπως και όταν χρειάζεται, επιτρέποντάς σας να δείτε την κατάσταση του συνδέσμου. Εάν οι προσπάθειές σας για κατάργηση είναι ανεπιτυχείς, θα πρέπει να απορρίψετε αυτούς τους τοξικούς συνδέσμους.

Πώς να απορρίψετε τοξικούς συνδέσμους

Εάν εκτελείτε μια ρουτίνα ανάλυση συνδέσμων, δεν έχετε καταφέρει να αφαιρέσετε τοξικούς συνδέσμους ή απλώς παραλείπετε αυτό το βήμα για την αποκατάσταση ενός αλγοριθμικού φίλτρου που έχει εφαρμοστεί, θα πρέπει να απορρίψετε αυτούς τους συνδέσμους.

Παρακάτω θα σας δείξω: 

Ένα αρχείο απόρριψης είναι ένα αίτημα για την Google να αγνοήσει τους συνδέσμους που ανεβάζετε και να διασφαλίσετε ότι δεν λαμβάνονται υπόψη κατά την ανάλυση των παραγόντων κατάταξης του ιστότοπού σας. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος χειρισμού τοξικών συνδέσμων.

Η απόρριψη τοξικών συνδέσμων μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να ανακάμψει από τις κυρώσεις ή να τους αποτρέψει από την πρώτη τους εμφάνιση. Ωστόσο, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε το εργαλείο Disavow της Google πολύ προσεκτικά, διότι κάτι τέτοιο μπορεί να βλάψει την απόδοση του ιστότοπού σας. Στην πραγματικότητα, θα δείτε την ακόλουθη προειδοποίηση πριν χρησιμοποιήσετε το εργαλείο:

προειδοποίηση απόρριψης συνδέσμων

Αλλά πώς απορρίπτετε τους ανεπιθύμητους και τους αφύσικους συνδέσμους; 

Βήμα 1: Ανεβάστε το αρχείο απόρριψης

Μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

  • Η μεταφόρτωση ενός νέου αρχείου απόρριψης στο Εργαλείο απόρριψης Google θα αντικαταστήσει όλα τα αρχεία που είχαν ήδη φορτωθεί.
  • Ένας χρήστης πρέπει πάντα να διασφαλίζει ότι το αρχείο περιέχει όλους τους προηγουμένως απορριφθέντες συνδέσμους και όχι μόνο τους νέους.
  • Αφού ανεβάσετε το αρχείο απόρριψης, θα πρέπει να περιμένετε έως και 6 εβδομάδες προτού η Google λάβει υπόψη το αρχείο σας.

Εάν έχετε υποβάλει προηγουμένως ένα αρχείο απόρριψης για τον τομέα σας, μπορείτε να το ανεβάσετε στο εργαλείο κατευθείαν στην καρτέλα "απόρριψη".

Πώς να ανεβάσετε το αρχείο απόρριψης

Αγνοήστε αυτό το βήμα εάν δεν έχετε υποβάλει ποτέ αρχείο απόρριψης πριν ή εκτελέσετε την εισαγωγή για έλεγχο.

Βήμα 2: Προσθήκη συνδέσμων στη λίστα απορρίψεών σας

Επιστρέψτε στο Backlink Audit και σημειώστε τους συνδέσμους που θέλετε να απορρίψετε πριν κάνετε κλικ στο κουμπί «διαγραφή» και στείλτε το για απόρριψη.

Είναι τόσο απλό. Συνιστάται σχεδόν πάντα να απορρίπτετε σε επίπεδο τομέα και όχι σε επίπεδο διεύθυνσης URL, καθώς χειρίζεται συνδέσμους σε ιστότοπους που μπορεί να είναι προβληματικοί, καθώς και οποιουσδήποτε άλλους που εμφανίζονται στον τομέα στο μέλλον.

Εμφάνιση τρόπων προσθήκης συνδέσμων στη λίστα απόρριψης

Τώρα θα πρέπει να βλέπετε αυτούς τους τομείς να προστίθενται στη λίστα απόρριψης:

προσθήκη τομέων στη λίστα απόρριψης

Βήμα 3: Εξαγωγή του αρχείου απόρριψης

Μόλις είστε ικανοποιημένοι που η λίστα απόρριψης είναι πλήρης και ότι έχετε προσθέσει όλους τους τοξικούς συνδέσμους στους οποίους θέλετε να αναλάβετε δράση, πρέπει να εξαγάγετε το αρχείο απόρριψης. Θα δείτε ένα κουμπί πάνω δεξιά για "Εξαγωγή σε TXT".

image.png
Αυτό θα εξάγει το αρχείο απόρριψης που είναι ήδη έτοιμο για μεταφόρτωση στο εργαλείο απόρριψης της Google, κατανεμημένο σε διευθύνσεις URL και τομείς.

Βήμα 4: Μεταφόρτωση στο Google

Μεταβείτε κατευθείαν στο Google Disavow Tool , βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδεθεί στο Google Search Console.

Εργαλείο απόρριψης της Google

Ανεβάστε το αρχείο .txt, πατήστε υποβολή και τελειώσατε. 

Εκτελέστε τακτικούς ελέγχους Backlink ως μέρος της δραστηριότητας SEO

Είναι σημαντικό να εκτελείτε τακτικά ελέγχους backlink ως μέρος της καθημερινής σας δραστηριότητας SEO. Όχι μόνο μπορείτε να εντοπίσετε προβλήματα που προκαλούνται από τοξικούς συνδέσμους προτού γίνουν ένα πρόβλημα, αλλά θα είστε σε καλύτερη θέση να καθαρίσετε τυχόν λάθη του παρελθόντος. Το SEMrush εργαλείο Backlink Audit πραγματοποιεί, από προεπιλογή, έναν επανεξέταση του προφίλ κάθε δύο εβδομάδες και αποστέλλει ενημερώσεις.

Με μια μεγάλη γκάμα διαθέσιμων εργαλείων που θα σας βοηθήσουν να γνωρίζετε το προφίλ των συνδέσμων σας και να αναλάβετε δράση για την αντιμετώπιση τυχόν προβληματικών συνδέσμων, δεν υπάρχει λόγος να υποστείτε αρνητικές ενέργειες. Ο αντίκτυπος που μπορεί να προκαλέσουν οι τοξικοί σύνδεσμοι είναι τεράστιος και όσο περισσότερο κάνετε για να σταματήσετε να συμβαίνει αυτό, τόσο καλύτερη θέση θα βρίσκεστε για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.


https://www.semrush.com/blog/toxic-links-guidelines/