Πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας

 Η έρευνα με λέξεις-κλειδιά είναι θεμελιώδης για το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και μπορεί να ενημερώσει και να βελτιώσει την επιχείρησή σας γνωρίζοντας τι θέλουν οι άνθρωποι.

Η αναζήτηση και η παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών μπορεί να αποκαλύψει ευκαιρίες και να σας βοηθήσει να μετρήσετε ποιες περιοχές λειτουργούν για εσάς. Η έρευνα με λέξεις-κλειδιά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τους πελάτες και το κοινό σας αναλύοντας τι αναζητούν.

Για να κατανοήσετε περισσότερα σχετικά με τη θεωρία πίσω από τις λέξεις-κλειδιά, συμπεριλαμβανομένων των προθέσεων και των θεμάτων, διαβάστε αυτόν τον αναλυτικό οδηγό για την έρευνα λέξεων-κλειδιών για SEO εδώ . 

Πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Ως επιχείρηση, θα γνωρίζετε ποιες είναι οι βασικές υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Θα κατανοήσετε την ορολογία που χρησιμοποιείται στον κλάδο σας και ποια γλώσσα χρησιμοποιεί το κοινό σας για να περιγράψει τα προϊόντα σας. 

Αυτές οι λέξεις και φράσεις θα αποτελέσουν τη βάση για να ξεκινήσετε την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών για τη δημιουργία ενός διαδικτυακού σχεδίου μάρκετινγκ.

Το πρώτο στάδιο είναι να ελέγξετε τον ιστότοπό σας για να δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά έχει ήδη ορατότητα. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τις λέξεις-κλειδιά του ιστότοπού σας για να δείτε εάν προσελκύετε το σωστό κοινό ή εάν οι λάθος λέξεις-κλειδιά παρέχουν επισκεψιμότητα που δεν σχετίζεται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Η Google διαθέτει πολλά εργαλεία που μπορούν να συμπληρώσουν την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας, όπως το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών και το Google Trends . Η Google επιταχύνει τώρα ορισμένα από τα δεδομένα, εκτός εάν προβάλλετε διαφημίσεις επί πληρωμή στον λογαριασμό (Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών)

Για ποιοτική έρευνα σε βάθος λέξεων-κλειδιών, θα χρειαστείτε ένα ειδικό εργαλείο. Θα ρίξουμε μια ματιά στη χρήση του Google Search Console, του Google Analytics για την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών στον ιστότοπό σας και του Semrush για τη διεξαγωγή πιο εμπεριστατωμένης έρευνας σχετικά με τις λέξεις κλειδιά.

Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών στο Google Search Console

Το Google Search Console (GSC) είναι χρήσιμο για να ελέγξετε ποιες λέξεις-κλειδιά και ερωτήματα έχει ήδη αναγνωριστεί στον ιστότοπό σας. Με την εξέταση αυτών των δεδομένων, μπορείτε να καταλάβετε εάν ο ιστότοπός σας εμφανίζεται για τις σωστές λέξεις-κλειδιά. 

Εάν έχετε ήδη προσθέσει τον ιστότοπό σας στο Google Search Console (GSC), ανοίξτε τον πίνακα ελέγχου. Στην ενότητα Απόδοση → Αποτελέσματα αναζήτησης, μπορείτε να δείτε μια λίστα ερωτημάτων. 

Τα ερωτήματα μπορούν να ταξινομηθούν ανά εμφάνιση ή κλικ. Κοιτάζοντας τις εμφανίσεις μπορείτε να καταλάβετε τι πιστεύει η Google σχετικά με τη σελίδα / τον ιστότοπό σας. 

Τα κλικ υποδεικνύουν τα ερωτήματα στα οποία κάνουν κλικ οι χρήστες για να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Εάν κάνετε κλικ σε μια λέξη-κλειδί, μπορείτε να δείτε το μέσο CTR και τη θέση. Ένα υψηλό CTR υποδηλώνει ότι η σελίδα σας συνδέεται με την πρόθεση κάποιου που αναζητά.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Αντίστροφα, ένα χαμηλό CTR με υψηλές εμφανίσεις υποδεικνύει μια λέξη-κλειδί που δεν σχετίζεται με την επιχείρησή σας ή ότι η προσφορά σελίδας (και μετα-περιγραφή / τίτλος) δεν συνδέεται με την πρόθεση αυτού που θέλει ο ερευνητής. Αυτή είναι μια σελίδα που πρέπει να ξανασχεδιαστεί.

Αν έχετε μια διεσπαρμένη εστίαση ερωτήματος στα δεδομένα ή τα κορυφαία ερωτήματά σας αφορούν μη σχετικούς όρους, θα πρέπει να ελέγξετε την εστίαση των λέξεων-κλειδιών σε κάθε σελίδα για τον ιστότοπό σας και να εξετάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά στο Google Analytics

Χωρίς να γίνει πολύ τεχνικός, όπως κάνει αυτό το άρθρο , υπάρχει μια διαφορά μεταξύ του τρόπου συλλογής δεδομένων από το Google για το Google Search Console και το Google Analytics. 

Τα δεδομένα GSC βασίζονται σε ερωτήματα και κλικ στα SERP. Τα δεδομένα του Google Analytics (GA) βασίζονται σε δεδομένα ροής κλικ. Θα υπάρξουν μικρές διαφορές μεταξύ των δεδομένων που συλλέγετε από το GA και από το GSC, αλλά και τα δύο είναι σχετικά με διαφορετικούς τρόπους.

Τα ερωτήματά σας στο GSC θα σας ενημερώσουν εάν ο ιστότοπός σας αναγνωρίζεται για τις σωστές λέξεις-κλειδιά και εάν οι χρήστες συνδέονται μαζί τους κάνοντας κλικ. 

Τα δεδομένα του Google Ads στο GA θα σας ενημερώσουν εάν αυτές είναι οι σωστές λέξεις-κλειδιά, επειδή οι χρήστες αλληλεπιδρούν στον ιστότοπό σας, κοιτάζουν άλλες σελίδες και εισέρχονται σε μια διοχέτευση μετατροπών.

Μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο Google Analytics. Συνδέστε τους λογαριασμούς σας GSC και Google Ads στο GA, ώστε να έχετε τα πλήρη δεδομένα διαθέσιμα για έλεγχο.

Κάντε κλικ στην επιλογή Απόκτηση → Search Console → Ερωτήματα και μπορείτε να δείτε τις ίδιες πληροφορίες από το GSC όπως παραπάνω.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Εάν χρησιμοποιείτε το Google Ads, κάντε κλικ στην επιλογή Απόκτηση → Google Ads → Ερωτήματα αναζήτησης για να δείτε τις λέξεις-κλειδιά από τις διαφημιστικές σας καμπάνιες. 

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Τυχόν λέξεις-κλειδιά που λαμβάνουν υψηλά κλικ και χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης συνδέονται με το κοινό σας. Αυτές είναι καλές φράσεις για να κάνετε περισσότερη έρευνα λέξεων-κλειδιών και να αναζητήσετε παραλλαγές ουράς και σχετικές λέξεις-κλειδιά για να επεκτείνετε την προσέγγιση χρηστών.

Για να κάνετε σε βάθος έρευνα, τα επόμενα στάδια αναζήτησης λέξεων-κλειδιών χρειάζονται ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών:

  • Κοιτάζοντας τον ιστότοπο του ανταγωνιστή σας για να δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά στοχεύουν. 
  • Συγκρίνοντας ιστότοπους ανταγωνιστών για να δείτε αν υπάρχουν κενά λέξεων-κλειδιών για ευκαιρίες.
  • Χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο πρότασης λέξεων-κλειδιών για να βρείτε νέες ευκαιρίες.

Πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά σε έναν ιστότοπο

Όταν κάνετε ανταγωνιστική ανάλυση για SEO, οι περισσότερες πληροφορίες είναι εκεί έξω απλώς. Αυτό είναι όπου η έρευνα λέξεων-κλειδιών μπορεί να γίνει ενδιαφέρουσα αναζητώντας λέξεις-κλειδιά σε άλλους ιστότοπους και εξετάζοντας τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας.

Στο Semrush, το Organic Research Tool θα σας δείξει τις κορυφαίες οργανικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσεται ένας ιστότοπος.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά
πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Μπορείτε να αναζητήσετε τον ριζικό τομέα για μια πλήρη αναφορά ιστότοπου ή μπορείτε να στοχεύσετε μια μεμονωμένη διεύθυνση URL. Ανατρέχοντας σε έναν υποφάκελο (όπως σελίδα πλοήγησης κατηγορίας ή ανώτερου επιπέδου), μπορείτε να ξεκινήσετε την αποδόμηση των θεμάτων που στοχεύει ένας ανταγωνιστής.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Εάν ασχοληθούμε με το iPad Air, μπορούμε να δούμε ότι η Apple έχει στενή εστίαση στις λέξεις-κλειδιά στη σελίδα και κατατάσσεται σε υψηλούς όγκους λέξεων-κλειδιών. Όπως αναμενόταν για την Apple, έχουν μια ισχυρή εστίαση λέξεων-κλειδιών και στρατηγική περιεχομένου για τις σελίδες τους.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Για οποιεσδήποτε λέξεις-κλειδιά θέλετε να διατηρήσετε, επιλέξτε τα πλαίσια ελέγχου και κάντε κλικ στο μπλε κουμπί για να τις στείλετε στη Διαχείριση λέξεων-κλειδιών - θα επανέλθουμε σε αυτό.

Βρείτε ανταγωνιστές

με το Εργαλείο Οργανικής Έρευνας

Εικονογράφηση ADS

Πώς να κάνετε ανάλυση κενών λέξεων-κλειδιών για αναζήτηση λέξεων-κλειδιών

Το επόμενο στάδιο είναι να συγκρίνετε τους ανταγωνιστές σας και να δείτε αν χάνετε ευκαιρίες. Αυτό το άρθρο  εξηγεί πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Φύλλα / Excel για να βρείτε ποιες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σας, αλλά όχι. Το εργαλείο Gap Gap μπορεί επίσης να το κάνει αυτό μια εύκολη διαδικασία.

Προσθέστε τον τομέα σας στο εργαλείο και επιλέξτε μια σειρά ανταγωνιστών. Εάν δεν είστε σίγουροι ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Εργαλείο εξερεύνησης του Market για να αναλύσετε ποιος θα πρέπει να θεωρείτε ανταγωνισμός και από ποιον μπορείτε να αποκτήσετε πληροφορίες.

Εάν χρησιμοποιήσουμε το Coinbase ως παράδειγμα, μπορούμε να προσθέσουμε Coindesk, Gemini, Binance και Crypto για να συγκρίνουμε τους ιστότοπους. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει επισημανθεί στο αναπτυσσόμενο μενού ως "Εσείς". Κάντε κλικ στο αδύναμο φίλτρο για να εμφανίσετε λέξεις-κλειδιά που ο ιστότοπός σας δεν κατατάσσεται τόσο υψηλή όσο οι ανταγωνιστές σας.

UTQLs1Udiu7kTnCtNutcSYJrZ7WmK_NvX3g2Lygj6AKSiLpUuo9t7VufdNF_XsNbCxO_uCzXhCjKdsDSt79JX7T3q8aunNjePozCuJDOk3yukMGMTMGTTGGTMGTTGGTMGTTGGMTGGTBF

Μπορείτε να δείτε γρήγορα μια χαμένη ευκαιρία για την τρέχουσα τάση γύρω από NFTs (Non Fungible Tokens). Το Coinbase έχει χαμηλές βαθμολογίες για «nft crypto», «τι είναι nft crypto» και «πού να αγοράσει nft».

Εάν η Coinbase δεν διαπραγματεύεται επί του παρόντος NFT, τότε ίσως θελήσουν να θεωρήσουν αυτήν την περιοχή για επέκταση. Θα μπορούσαν να ξεκινήσουν δημιουργώντας σελίδες που στοχεύουν αυτούς τους όρους σε μελλοντική απόδειξη εάν σκοπεύουν να επεκταθούν σε αυτούς τους τομείς.

Και πάλι, μπορείτε να συνεχίσετε να δημιουργείτε τη λίστα σας και να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να διατηρήσετε και να τις προσθέσετε στη Διαχείριση λέξεων-κλειδιών για αργότερα.

Πώς να αναζητήσετε προτάσεις λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιώντας μια λέξη-κλειδί

Το επόμενο βήμα αναζήτησης λέξεων-κλειδιών είναι να αρχίσετε να εξετάζετε ορισμένα θέματα που έχετε εντοπίσει. Για να το κάνουμε αυτό, ξεκινάμε με μια λέξη-κλειδί ή ένα θέμα που μπορεί να αρχίσει να ανοίγει ιδέες και παραλλαγές.

Εάν χρησιμοποιούμε «μη εύφλεκτα κουπόνια» ως παράδειγμα για να αρχίσουμε να τεμαχίζουμε και να αναζητούμε ευκαιρίες:

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Αμέσως μπορούμε να δούμε ότι αυτή η λέξη-κλειδί έχει μεγάλο δυναμικό όγκου. Ωστόσο, εάν πηγαίνουμε σε σχετικές λέξεις-κλειδιά, γίνεται προφανές ότι το "NFT" είναι μια πιο συχνά χρησιμοποιούμενη λέξη-κλειδί και έχει μεγαλύτερους όγκους:

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Μπορούμε τώρα να χρησιμοποιήσουμε το "NFT" ως την αρχική λέξη στο Keyword Magic Tool :

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Οι όγκοι αναζήτησης για NFT υποδεικνύουν ότι αυτή είναι η φράση στην οποία αναζητούν οι χρήστες και αυτή είναι μια λέξη-κλειδί για να εξεταστεί ως θέμα.

Μπορούμε επίσης να επιλέξουμε την καρτέλα Ερωτήσεις για να δούμε περισσότερες λέξεις-κλειδιά με στόχευση περιεχομένου. Χρησιμοποιήστε το φίλτρο «Δυσκολία λέξεων-κλειδιών» για να επιλέξετε ένα εύχρηστο εύρος (κάτω από 50%) για να δημιουργήσετε μια λίστα λέξεων-κλειδιών που έχουν καλό όγκο αναζήτησης και επιτεύξιμο επίπεδο ανταγωνισμού.

Το «Πώς να επενδύσετε στο NFT» έχει μια εκπληκτικά χαμηλή βαθμολογία δυσκολίας και αρκετό όγκο αναζήτησης για να στοχεύσετε ως γρήγορη νίκη.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Λάβετε υπόψη: επειδή μόνο κάποιος άλλος στοχεύει μια λέξη-κλειδί δεν σημαίνει ότι είναι σωστό για εσάς. Θα πρέπει να ελέγξουμε κάθε λέξη-κλειδί που βρίσκουμε για να προσδιορίσουμε αν έχει τη σωστή πρόθεση και θα είναι σχετική με το κοινό ή τη στρατηγική μας.

Επανεξέταση του ανταγωνισμού για κάθε λέξη-κλειδί SERP

Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε το εργαλείο επισκόπησης λέξεων-κλειδιών για να βρούμε μια λέξη-κλειδί για να δούμε ποιος κατατάσσεται σε αυτό το ερώτημα και για να δούμε το επίπεδο ανταγωνισμού. Αν κοιτάξουμε το «Πώς να επενδύσουμε σε NFT» μπορούμε να δούμε ότι η Forbes κατατάσσεται στην πρώτη θέση, αλλά οι βαθμολογίες αρχής σελίδας για τα περισσότερα από τα κορυφαία 10 στο SERP είναι μηδενικές.

Δώστε προσοχή στη στήλη παραπομπής τομέα. Αυτό το SERP είναι σχετικά ανταγωνιστικό, αλλά αυτό πρέπει να αναμένεται σε μια θέση όπως η κρυπτογράφηση. 

Ωστόσο, με το σωστό περιεχόμενο, υπάρχει χώρος για να φτάσετε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Για έναν ιστότοπο όπως το Coinbase, ο οποίος έχει την αρχή τομέα, θα περίμενα ότι θα μπορούσαν να επιτύχουν γρήγορα την πρώτη σελίδα με κάποια εφαρμογή δημιουργίας συνδέσμων.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Οργάνωση των λέξεων-κλειδιών μας σε ομάδες

Καθώς εξετάζουμε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά αναζητώντας ευκαιρίες, αποθηκεύοντάς τις στο Keyword Manager καθώς πηγαίνουμε αρχίζει να δημιουργεί μια λίστα.

Αφού δημιουργήσουμε τη λίστα λέξεων-κλειδιών, μπορούμε να επιστρέψουμε στη Διαχείριση λέξεων-κλειδιών για να εξετάσουμε, να ταξινομήσουμε θέματα και να σκεφτούμε τι πρέπει να συμπεριλάβουμε στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.

Για να διαχειριστείτε θέματα και ομάδες, μπορείτε να προσθέσετε ετικέτες σε κάθε λέξη-κλειδί για ευκολότερη ταξινόμηση:

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Ελέγξτε και παρακολουθήστε την πρόοδο

Τέλος, μόλις αρχίσουμε να στοχεύουμε λέξεις-κλειδιά, η παρακολούθηση της θέσης των ερωτημάτων θα μας βοηθήσει να μετρήσουμε την πρόοδο και να προσαρμόσουμε ανάλογα τη στρατηγική μας.

Μπορείτε να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά και να τις μετακινήσετε στο Εργαλείο παρακολούθησης θέσης απευθείας από τη Διαχείριση λέξεων-κλειδιών.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Στην παρακολούθηση θέσης, μπορούμε να δούμε τη λίστα των λέξεων-κλειδιών μας και τον τρόπο με τον οποίο κατατάσσονται αυτήν τη στιγμή στον ιστότοπό μας. Εισάγονται επίσης οι ετικέτες για λέξεις-κλειδιά, οι οποίες βοηθούν στη γρήγορη και εύκολη ταξινόμηση καθώς μεγαλώνει η λίστα μας.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Με την πάροδο του χρόνου, μπορούμε να δούμε το μερίδιο της φωνής (ορατότητα) και την κατανομή των βαθμολογιών μας. Το εργαλείο μπορεί επίσης να παρακολουθεί πότε οι λέξεις-κλειδιά πέφτουν στην κατάταξη για να επισημάνουν πού πρέπει να βελτιωθούμε.

Μπορούμε επίσης να δούμε πού ανεβαίνουν οι λέξεις-κλειδιά μας για να μετρήσουμε τις επιτυχίες μας.

πώς να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά

Μπορείτε να δοκιμάσετε την πλήρη εργαλειοθήκη λέξεων-κλειδιών Semrush για μια δωρεάν δοκιμή. Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας και δείτε μόνοι σας πώς το εργαλείο λέξεων-κλειδιών μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε ευκαιρίες και να βελτιώσετε τη διαδικτυακή σας στρατηγική.

https://www.semrush.com/blog/how-to-search-for-keywords/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

best site