Εάν οι μηχανές αναζήτησης δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει ο ιστότοπός σας, η πιθανότητα κατάταξής σας δεν είναι απίθανη. είναι αδύνατο.

Αλλά πρέπει να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στις μηχανές αναζήτησης το 2021;

Δείτε τι θα μάθετε σε αυτόν τον οδηγό:

Μάλλον όχι, αλλά μπορεί να τους βοηθήσει να το ανακαλύψουν πιο γρήγορα.

Το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης δεν βασίζονται σε μη αυτόματες υποβολές. Ο πρωταρχικός τρόπος εύρεσης νέων ιστότοπων και σελίδων είναι η ανίχνευση . Εκεί τα προγράμματα υπολογιστών ελέγχουν συνεχώς γνωστούς ιστότοπους για νέους συνδέσμους προς νέο περιεχόμενο. Κάθε χρήσιμο περιεχόμενο που βρίσκουν προστίθεται στο ευρετήριό τους.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Ο Matt Cutts εξηγεί περισσότερα σχετικά με την ανίχνευση και τον τρόπο λειτουργίας σε αυτό το βίντεο .

Συνοπτικά, οι μηχανές αναζήτησης πιθανότατα θα βρουν τον ιστότοπό σας μόνοι τους.

Υπάρχουν όμως μερικά οφέλη από την υποβολή:

  1. Καλύτερα ασφαλή παρά συγγνώμη. Είναι γρήγορο να υποβάλετε τον ιστότοπό σας, οπότε γιατί κινδυνεύουν να μην το βρουν οι μηχανές αναζήτησης;
  2. Δώστε τους περισσότερες πληροφορίες. Διατηρήστε ενημερωμένες τις μηχανές αναζήτησης σχετικά με τις αλλαγές στο περιεχόμενό σας.
  3. Βελτιώστε τον ιστότοπό σας . Η υποβολή του ιστότοπού σας στο Google και το Bing σάς παρέχει πρόσβαση σε δωρεάν εργαλεία για τη βελτίωση του ιστότοπού σας.

Google και Bing και διέκοψαν τους URL εργαλεία υποβολής στο 2018. Τώρα, ο μόνος τρόπος για να υποβάλει την ιστοσελίδα σας σε αυτές τις μηχανές αναζήτησης είναι να υποβάλει το sitemap . Για άλλες μηχανές αναζήτησης όπως το DuckDuckGo και το Yahoo, δεν χρειάζεται να υποβάλετε τον ιστότοπό σας.

Συνήθως μπορείτε να βρείτε τον χάρτη ιστότοπού σας σε μία από αυτές τις διευθύνσεις URL:

yourwebsite.com/sitemap.xml

yourwebsite.com/sitemap_index.xml

1-xml-sitemap.jpg

Χάρτης ιστοτόπου για το ιστολόγιο Ahrefs

Εάν δεν μπορείτε να δείτε τον χάρτη ιστότοπού σας εκεί, ελέγξτε το αρχείο robots.txt στη διεύθυνση yourwebsite.com/robots.txt. Οι περισσότεροι ιστότοποι παραθέτουν εδώ την τοποθεσία του χάρτη ιστοτόπου τους.

2-ρομπότ-txt-sitemap.png

Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε τύχη, είναι πιθανό να μην έχετε χάρτη ιστότοπου. Θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα πριν συνεχίσετε.

Τώρα αυτό είναι εκτός δρόμου…

Ακολουθούν οι επίσημοι τρόποι υποβολής του ιστότοπού σας σε μηχανές αναζήτησης:

Πώς να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Google

Συνδεθείτε στο Google Search Console , πατήστε "Χάρτες ιστοτόπου" στο αριστερό μενού, επικολλήστε τη διεύθυνση URL του χάρτη ιστότοπου και , στη συνέχεια, πατήστε "υποβολή".

3-search-console-submit-sitemap.png
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να προσθέσετε και να επαληθεύσετε τον ιστότοπό σας στο Google Search Console . Ακολουθήστε πρώτα αυτό το σεμινάριο εάν δεν το έχετε κάνει.

Εάν έχετε πολλούς χάρτες ιστότοπου, επαναλάβετε αυτήν τη διαδικασία.

Προτεινόμενη ανάγνωση: Πώς να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στην Google το 2021
ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ GOOGLE;

Επικολλήστε το πλήρες URL μέσα στο Search Console του URL εργαλείο επιθεώρησης .

Εάν η σελίδα δεν έχει ευρετηριαστεί, θα δείτε την προειδοποίηση "Η διεύθυνση URL δεν είναι στο Google". Πατήστε "Request indexing" για να ζητήσετε από την Google να ανιχνεύσει και να ευρετηριάσει τη σελίδα.

4-url-επιθεώρηση-όχι-στο-google.png

Εάν η σελίδα έχει ευρετηριαστεί, θα δείτε την επιβεβαίωση "Η διεύθυνση URL είναι στο Google".

5-url-επιθεώρηση-στο-google.png

Εάν η διεύθυνση URL είναι στο Google, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα. Ωστόσο, είναι καλή πρακτική να ζητήσετε επανεξαίρεση μετά από ενημέρωση και αναδημοσίευση περιεχομένου, καθώς μπορεί να βοηθήσει την Google να ανιχνεύσει εκ νέου και να επαναπροσδιορίσει τη σελίδα πιο γρήγορα.

Πώς να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Bing

Συνδεθείτε στα Εργαλεία για Webmasters Bing , επιλέξτε «Χάρτες ιστοτόπου» στο αριστερό μενού, επικολλήστε τη διεύθυνση URL του χάρτη ιστοτόπου σας και μετά πατήστε «Υποβολή χάρτη ιστότοπου».

6-bing-webmaster-εργαλεία-υποβολή-sitemap.png

Εάν έχετε πολλούς χάρτες ιστότοπου, επαναλάβετε τη διαδικασία.

Πώς να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Yahoo

Το ευρετήριο του Bing ενισχύει το Yahoo . Υποβάλλοντας στο Bing, θα υποβάλετε αυτόματα τον ιστότοπό σας στο Yahoo. Δεν υπάρχει τίποτα να κάνουμε εδώ.

Πώς να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο DuckDuckGo

Το DuckDuckGo δεν επιτρέπει την υποβολή ιστότοπων. Ανακαλύπτουν και ευρετηριάζουν ιστότοπους από περισσότερες από τετρακόσιες πηγές , όπως το DuckDuckBot (το πρόγραμμα ανίχνευσης ιστού τους), τη Wikipedia, το Bing και άλλους συνεργάτες.

Δεν υπάρχει τίποτα που πρέπει να κάνετε εδώ εκτός από την υποβολή του ιστότοπού σας στο Bing .

Πώς να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Baidu

Το μόνο που χρειάζεται να υποβληθούν σε Baidu εάν ο ιστοχώρος σας στόχους οι άνθρωποι στην Κίνα, όπου Baidu έχει μερίδιο 66% + της αγοράς . Επειδή η διαδικασία είναι αρκετά περίπλοκη, δεν θα την συζητήσουμε εδώ. Αλλά εδώ είναι ένας εξαιρετικός οδηγός για την υποβολή Baidu σε περίπτωση που το χρειάζεστε.

Πολλοί παρόμοιοι οδηγοί λένε ότι ελέγχουν την κατάσταση ευρετηρίου αναζητώντας στο Google site:yourwebsite.comΩστόσο, αυτό είναι αναξιόπιστο και δεν θα αποκαλύψει εάν ένας ιστότοπος ή σελίδα έχει ευρετηριαστεί. Η χρήση των εργαλείων που παρέχονται από τις ίδιες τις μηχανές αναζήτησης είναι ο μόνος αξιόπιστος τρόπος για τον έλεγχο της κατάστασης ευρετηρίασης.

Για το Google , μεταβείτε στην αναφορά κάλυψης στο Search Console , επιλέξτε την καρτέλα "Έγκυρο" και, στη συνέχεια, πατήστε μία από τις λίστες με λεπτομέρειες για να δείτε ευρετηριασμένες διευθύνσεις URL.

7-search-console-coverage-report.png

Εάν θέλετε να ελέγξετε την κατάσταση ενός συγκεκριμένου URL , χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιθεώρησης URL .

Για το Bing , χρησιμοποιήστε το Site Explorer και φιλτράρετε με ευρετηριασμένες διευθύνσεις URL. Στη συνέχεια, μπορείτε να εξερευνήσετε όλες τις σελίδες στον ιστότοπό σας που είναι ευρετηριασμένες. Για να ελέγξετε μεμονωμένες σελίδες, χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιθεώρησης URL .

Εάν ο ιστότοπός σας ή η ιστοσελίδα σας δεν έχει ευρετηριαστεί, το πρώτο βήμα είναι να μάθετε γιατί. Δεν μπορείτε να ελπίζετε να επιλύσετε το πρόβλημα, εκτός εάν καταλάβετε τι πήγε στραβά.

Για να το κάνετε αυτό, επικολλήστε τη διεύθυνση URL στο εργαλείο επιθεώρησης διευθύνσεων URL της Google και ελέγξτε το σφάλμα κάλυψης.

8-κάλυψη-σφάλμα-αναζήτηση-κονσόλα.png

Ακολουθούν μερικά κοινά ζητήματα στο Search Console και τι σημαίνουν:

  • Εξαιρείται από την ετικέτα "noindex". Η Google αποκλείεται από την ευρετηρίαση της σελίδας λόγω μιας μετα-ετικέτας ρομπότ noindex Αφαιρέστε το από τη σελίδα εάν πρέπει να ευρετηριαστεί.
  • Αποκλείστηκε από το robots.txt. Η Google δεν μπορεί να ανιχνεύσει τη σελίδα επειδή είναι αποκλεισμένη στο robots.txt . Αφαιρέστε το μπλοκ εάν πρέπει να ευρετηριαστεί.
  • Σελίδα με ανακατεύθυνση. Η Google δεν θα ευρετηριάσει σελίδες ανακατεύθυνσης, επομένως καταργήστε την ανακατεύθυνση εάν η σελίδα δεν πρέπει να ανακατευθυνθεί.
  • Διπλότυπο χωρίς κανονική επιλογή χρήστη. Η Google πιστεύει ότι αυτή η σελίδα είναι διπλό περιεχόμενο και έχει επιλέξει να ευρετηριάσει αυτό που πιστεύει ότι είναι το κανονικό . Συνήθως, αυτό δεν είναι πρόβλημα, αλλά θα πρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω εάν πιστεύετε ότι η σελίδα πρέπει να ευρετηριαστεί.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Μπορείτε να βρείτε μια πλήρη λίστα σφαλμάτων και ζητημάτων αναφοράς κάλυψης εδώ .

Προτεινόμενη ανάγνωση: 10 τρόποι για να κάνετε το Google να ευρετηριάσει τον ιστότοπό σας

Οι περισσότερες αναζητήσεις Google επιστρέφουν εκατοντάδες χιλιάδες αποτελέσματα. Αλλά σύμφωνα με αυτήν τη μελέτη , σχεδόν κανένας δεν κάνει κλικ πέρα ​​από την πρώτη σελίδα.

9-backlinko-second-page-of-google.png

Για αυτόν τον λόγο, η ευρετηρίαση του ιστότοπού σας δεν είναι αρκετή. Αν θέλετε επισκεψιμότητα από μηχανές αναζήτησης, πρέπει να κατατάξετε στην πρώτη σελίδα για τις λέξεις - κλειδιά- στόχους σας .

Πως? Είναι περίπλοκο, αλλά εδώ είναι η γενική διαδικασία:

Προτεινόμενη ανάγνωση: Πώς να φτάσετε στην πρώτη σελίδα του Google [Διαδραστικός οδηγός]

Ωστόσο, ακόμη και αν φτάσετε στην πρώτη σελίδα δεν αρκεί εάν θέλετε πολλή κίνηση, επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν κλικ σε ένα από τα τρία πρώτα αποτελέσματα:

10-click-to-top-three-google.png

Και οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν πολύ κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα:

11-οργανικό-ctr-by-position.png

Αυτό που πραγματικά θέλετε είναι να κατατάξετε υψηλή θέση στις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας.

Εδώ είναι η διαδικασία:

Προτεινόμενη ανάγνωση: Πώς να κατατάξετε υψηλότερα στο Google (6 εύκολα βήματα)

Τελικές σκέψεις

Η Google και το Bing πιθανότατα θα βρουν τον ιστότοπό σας ακόμα κι αν δεν τον υποβάλλετε. Το ίδιο ισχύει και για άλλες μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, αξίζει να υποβάλετε με μη αυτόματο τρόπο τον ιστότοπό σας, ακόμα κι αν τους δώσετε λίγες επιπλέον πληροφορίες.

Αξίζει επίσης να υποβάλετε ξανά ιστοσελίδες που ενημερώνετε ή αλλάζετε.

https://ahrefs.com/blog/submit-website-to-search-engines/