ο καλύτερο μέρος για να κρύψετε ένα πτώμα είναι στη δεύτερη σελίδα του Google.

Πιθανότατα το έχετε ακούσει. Είναι ένα συνηθισμένο αστείο μεταξύ των SEO, επειδή μόνο το 0,78%  των ατόμων κάνουν κλικ στα αποτελέσματα στη δεύτερη σελίδα του Google.

Αστεία, εδώ είναι η πραγματικότητα:

Εάν κατατάξετε στη σελίδα δύο ή πέρα, είστε πρακτικά αόρατοι.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε πώς να το λύσετε σε 7 εύκολα βήματα και γιατί η κατάταξη στην πρώτη σελίδα μπορεί να μην είναι η απάντηση στα  προβλήματα SEO .

ΕΙΣΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

Εάν βλέπετε ένα "πακέτο χαρτών" στα αποτελέσματα κατά την αναζήτηση της λέξης-κλειδιού στόχου σας, διαβάστε αυτόν τον οδηγό .

παράδειγμα πακέτου χαρτών

Πριν ξεκινήσουμε…

Αυτές δεν είναι απαιτήσεις αλλά για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτόν τον οδηγό - και να έχετε την καλύτερη πιθανότητα κατάταξης στην πρώτη σελίδα - ο ιστότοπός σας θα πρέπει να είναι:

  • Φιλικό προς κινητά
  • Γρήγορη φόρτωση
  • Εύκολο στη χρήση (καθαρή πλοήγηση, καλό UX κ.λπ.).
  • Ασφαλές (δηλ. HTTPS όχι HTTP ).
  • Καλά δομημένο;
  • Χωρίς άλλα τεχνικά  ζητήματα SEO .

Όχι μόνο μερικοί από αυτούς τους άμεσους παράγοντες κατάταξης της Google, αλλά η παρακάτω διαδικασία θα είναι πιο δύσκολο να εκτελεστεί εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι τυπικός.

Εδώ είναι αυτή η διαδικασία σε ένα απλό διάγραμμα ροής:

πώς να φτάσετε στην πρώτη σελίδα του google image 2

Ετοιμος να φύγω? Ας αρχίσουμε.

Οι περισσότεροι από εσάς πιθανότατα το έχετε κάνει ήδη, αλλά αν δεν το έχετε κάνει, πρέπει να επιλέξετε μια λέξη-κλειδί για την οποία θέλετε να κατατάξετε στην πρώτη σελίδα του Google.

ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ.

Συνεχίστε στο βήμα # 2 .

ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ.

Ακριβώς όπως θα ήταν δύσκολο να ξεκινήσετε ένα επιτυχημένο κατάστημα ποικιλιών απέναντι από το Walmart, είναι δύσκολο να κατατάξετε στην πρώτη σελίδα του Google όταν ο ανταγωνισμός είναι έντονος. Έτσι, το επόμενο βήμα είναι να κατανοήσετε το ανταγωνιστικό τοπίο - ξεκινώντας από το ποιος  είστε αντιμέτωπος.

Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε τη λέξη-κλειδί σας και δείτε την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων.

Αν είναι όλα  από την τεράστια γνωστές μάρκες και είστε μια νεοσύστατη εταιρεία που κανείς δεν έχει ακούσει ποτέ του, να πάρει στην πρώτη σελίδα θα είναι αρκετά δύσκολο, τουλάχιστον σε βραχυπρόθεσμη έως μεσοπρόθεσμη βάση.

Για παράδειγμα, δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης για "φορέματα".

φορέματα serp ανταγωνιστική

Κάθε αποτέλεσμα προέρχεται από μια τεράστια μάρκα — Macy's, Nordstrom, Missguided, Boohoo κ.λπ.

Αυτό είναι ένα σαφές σημάδι ότι όσοι θέλουν να αγοράσουν ένα νέο φόρεμα θέλουν να το κάνουν από μια γνωστή, καθιερωμένη μάρκα. Η κατάταξη μιας σελίδας από το newdressbrand.com  μεταξύ αυτών των αποτελεσμάτων οποιαδήποτε στιγμή σύντομα θα ήταν πολύ καλή για ακόμη και το πιο έξυπνο SEO .

Εάν δεν είστε βέβαιοι ποιες είναι οι μεγάλες μάρκες στον κλάδο σας, επικολλήστε τη λέξη-κλειδί στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs , μετακινηθείτε προς τα κάτω στην επισκόπηση SERP και δείτε τη στήλη Βαθμολογία τομέα ( DR ).

φορέματα serp dr

Αυτό δείχνει τη δύναμη των κορυφαίων ιστότοπων σε κλίμακα από 0-100.

Βασικά, δεν έχουν όλες οι μεγάλες μάρκες ιστοσελίδες υψηλής εξουσίας, αλλά πολλές. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε ότι το Missguided έχει το χαμηλότερο DR της δέσμης εδώ στα 70, αλλά αυτό εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά υψηλό.

Μπορείτε να ελέγξετε τον τρόπο σύγκρισής τους με τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας τον δωρεάν ελεγκτή αρχής ιστότοπου .

Δρ ελεγκτής

Σε γενικές γραμμές, όσο χαμηλότερος είναι αυτός ο αριθμός σε σύγκριση με τα τρέχοντα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας, τόσο πιο δύσκολο θα είναι η κατάταξη.

ΒΛΕΠΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ.

Ακόμα κι αν υπάρχουν μόνο ένα ή δύο, προχωρήστε στο βήμα # 3 .

ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ.

Η κατάταξη στην πρώτη σελίδα είναι πιθανό να είναι δύσκολη - αλλά όχι αδύνατη.

Εάν η κατάταξη για αυτήν τη λέξη-κλειδί είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας, τότε θα πρέπει να την ακολουθήσετε. Απλώς να γνωρίζετε ότι πιθανότατα δεν θα βαθμολογήσετε γρήγορα, και ότι ίσως χρειαστεί να δημιουργήσετε πολύ περισσότερους συνδέσμους από τον ανταγωνισμό για την κατάταξη.

Εάν ο στόχος σας είναι η κατάταξη βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα, επιστρέψτε στο βήμα # 1  και επιλέξτε μια ευκολότερη λέξη-κλειδί. Σε αυτήν την περίπτωση, αυτό μπορεί να είναι "φορέματα max size plus", το οποίο έχει περισσότερες τοποθεσίες μικρού έως μεσαίου μεγέθους στην πρώτη θέση.

συν μέγεθος maxi φορέματα serp

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι η Google κατατάσσει ιστοσελίδες και όχι ιστότοπους.

Για παράδειγμα, κατατάσσουμε στην πρώτη σελίδα για «πού να πάρετε πίσω συνδέσμους» και «πού να αγοράσετε πίσω συνδέσμους» με δύο διαφορετικές σελίδες.

παρόμοιες κατατάξεις λέξεων-κλειδιών

Τώρα, η σελίδα που θέλετε να κατατάξετε στο Google μπορεί να είναι η αρχική σας σελίδα, αλλά δεν χρειάζεται να είναι. Μπορεί να είναι οποιαδήποτε σελίδα. Απλώς βεβαιωθείτε ότι ευθυγραμμίζεται με την πρόθεση αναζήτησης (δηλαδή, είναι ο τύπος περιεχομένου που η Google θέλει  να κατατάξει για τη λέξη-κλειδί-στόχο σας).

Πώς το ελέγχετε; Συγκρίνετε το με αυτό που έχει ήδη κατατάξει στην πρώτη σελίδα.

Θα έχετε μια ευκολότερη κατάταξη χρόνου εάν η σελίδα σας ευθυγραμμίζεται με τα τρία C της πρόθεσης αναζήτησης, τα οποία είναι:

  1. C ontent- τύπου?
  2. C ΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ μορφή ?
  3. γωνία σκηνής

Ας τα καταστρέψουμε.

Τύπος περιεχομένου

Αυτός είναι ο πιο κοινός "τύπος" περιεχομένου στα αποτελέσματα αναζήτησης. Συνήθως θα είναι ένα από αυτά:

  • Ανάρτηση;
  • Σελίδα προϊόντος (μια σελίδα για ένα μεμονωμένο προϊόν).
  • Σελίδα κατηγορίας (μια σελίδα με πολλά προϊόντα).
  • Σελίδα προορισμού (μια σελίδα που προωθεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία)

Μπορείτε να κατανοήσετε τον κυρίαρχο τύπο περιεχομένου κοιτάζοντας τους τίτλους και τις διευθύνσεις URL της σελίδας.

Για παράδειγμα, μπορούμε να δούμε ότι όλες οι σελίδες που κατατάσσονται στο "πώς να φτιάχνουμε τηγανίτες" είναι αναρτήσεις ιστολογίου…

πώς να φτιάξετε τηγανίτες

… Ενώ οι σελίδες που ταξινομούνται για «αγορά MacBook Pro» είναι σελίδες προϊόντων:

αγοράστε macbook pro serp

Μορφή περιεχομένου

Αυτή είναι η κυρίαρχη «μορφή» μεταξύ των κορυφαίων σελίδων. Ισχύει κυρίως όταν προσπαθείτε να ταξινομήσετε ενημερωτικό περιεχόμενο. Τα συνηθισμένα περιλαμβάνουν:

  • Οδηγοί « Πώς»
  • Εκμάθηση βήμα προς βήμα
  • Λίστα δημοσιεύσεων
  • Γνώμη
  • Κριτικές
  • Συγκρίσεις

Κοιτάζοντας ξανά τις συνταγές για τηγανίτες, μπορούμε να δούμε ότι το "πώς να" είναι η κυρίαρχη μορφή περιεχομένου…

πώς να φτιάξετε τηγανίτες

… Ενώ για τις «συμβουλές blogging», είναι αναρτήσεις σε στυλ λίστας:

συμβουλές blogging serp

Γωνία περιεχομένου

Αυτή είναι η πιο κοινή «γωνία» μεταξύ των κορυφαίων σελίδων. Είναι πιο δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί από τον τύπο και τη μορφή, αλλά ουσιαστικά, είναι το κυρίαρχο USP του περιεχομένου στην πρώτη σελίδα.

Για παράδειγμα, σχεδόν όλες οι σελίδες που κατατάσσονται στις "συμβουλές για το blogging" απευθύνονται σε αρχάριους bloggers.

blogging tips serp αρχάριοι

Ως αποτέλεσμα, θα δυσκολευόσασταν να κατατάξετε μια λίστα με συμβουλές για την αύξηση των κερδών του blog από $ 5k έως $ 10ka μήνα εδώ, γιατί αυτό δεν θέλουν να δουν οι αρχάριοι.

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ.

Πηγαίνετε στο βήμα # 4 .

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ.

Έχετε τρεις επιλογές:

  1. Επεξεργαστείτε τη σελίδα έχοντας  κατά νου την πρόθεση αναζήτησης .
  2. Δημιουργήστε μια νέα σελίδα που ταιριάζει απόλυτα με την πρόθεση αναζήτησης.
  3. Αλλάξτε γρανάζια, επιστρέψτε στο βήμα # 1 και στοχεύστε μια πιο σχετική λέξη-κλειδί.

Ό, τι κι αν κάνετε, μην προσπαθήσετε να αποφύγετε μια άσχετη σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Θα παλεύεις μια χαμένη μάχη.

Δεν αρκεί να υπάρχει περιεχόμενο που να ευθυγραμμίζεται με την πρόθεση αναζήτησης Πρέπει επίσης να αξίζει μια θέση στην πρώτη σελίδα, όπου η Google στοχεύει να δείξει τα πιο σχετικά, χρήσιμα αποτελέσματα.

Πώς βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας ταιριάζει στο λογαριασμό;

Καλύπτοντας όλα τα πράγματα που οι ερευνητές θέλουν να γνωρίζουν και να περιμένουν να δουν.

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλετε να κατατάξετε τον όρο "καλύτερες μάρκες ρολογιών".

Από την ανάλυση της πρόθεσης αναζήτησης είναι σαφές ότι πρέπει να γράψετε μια ανάρτηση ιστολογίου σε στυλ λίστας που εστιάζει σε μεγάλο βαθμό σε πολυτελείς μάρκες.

καλύτερες μάρκες ρολογιών

Ίσως έχετε ήδη μια ανάρτηση σαν αυτή, αλλά είναι πραγματικά μέχρι το μηδέν; Μιλά για όλες τις επωνυμίες και τις κατηγορίες ρολογιών για τις οποίες θέλουν να μάθουν οι ερευνητές;

Ο εύκολος τρόπος να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση είναι να συγκρίνετε τη σελίδα σας με τα τρέχοντα κορυφαία αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, αν κοιτάξετε τα κορυφαία αποτελέσματα για τις "καλύτερες μάρκες ρολογιών", θα δείτε ότι αναφέρονται όλοι στη Rolex.

αναφέρει ο ρόλος

Αυτό είναι ένα από τα εμπορικά σήματα που θα θέλατε να αναφέρετε - εάν δεν το έχετε κάνει ήδη.

Τώρα, αυτό είναι ένα προφανές παράδειγμα, αλλά μερικές άλλες λιγότερο εμφανείς μάρκες που αναφέρονται στις κορυφαίες σελίδες περιλαμβάνουν:

  • Tag Heuer;
  • Chopard;
  • Ωμέγα;
  • Καρτιέ

Αναφέροντας αυτά, όχι μόνο δίνετε στους ερευνητές αυτό που θέλουν και περιμένουν να δουν, αλλά και πιθανώς αυξάνουν τη συνάφεια του περιεχομένου σας στα μάτια της Google.

ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ

Δεν πρόκειται για «ψεκασμό σε λέξεις-κλειδιά». Πρόκειται για την αύξηση του βάθους, της χρησιμότητας και της χρησιμότητας του περιεχομένου σας. Μην πετάτε αυτές τις λέξεις-κλειδιά και φράσεις στο περιεχόμενό σας για χάρη.

Προχωρώντας αυτήν την ιδέα ένα βήμα παραπέρα, μπορείτε επίσης να κάνετε μια  ανάλυση κενών περιεχομένου σε επίπεδο σελίδας.

Απλώς τραβήξτε μερικές κορυφαίες σελίδες και επικολλήστε τις στο εργαλείο Content Gap του Ahrefs .

χάσμα περιεχομένου ahrefs

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τη λειτουργία " URL " από το αναπτυσσόμενο μενού και αφήστε κενή την κάτω περιοχή. 

Πατήστε "Εμφάνιση λέξεων-κλειδιών" και θα δείτε τα ερωτήματα για μια ή περισσότερες από αυτές τις σελίδες.

λέξεις-κλειδιά χάσματος περιεχομένου

Και πάλι, μην το βλέπετε ως λίστα λέξεων-κλειδιών. Σκεφτείτε το ως εικόνα για το τι θέλουν να βλέπουν οι χρήστες όταν πληκτρολογούν αυτήν τη λέξη-κλειδί στο Google.

Σε αυτήν την περίπτωση, βλέπουμε πράγματα όπως:

  • ελβετικά εμπορικά σήματα;
  • ελβετικά ρολόγια πολυτελείας
  • μηχανικές μάρκες ρολογιών
  • γαλλικές μάρκες ρολογιών

Επομένως, θα θέλατε να βεβαιωθείτε ότι μιλάτε για αυτά τα πράγματα στην ανάρτησή σας και ίσως έχει νόημα να χρησιμοποιήσετε ορισμένα ως υπότιτλους.

Δημοσίευση καλύτερων επωνυμιών ρολογιών

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Πηγαίνετε στο βήμα # 5 .

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Ακολουθήστε τις παραπάνω οδηγίες για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό ή θα πάρει πολύ χρόνο, επιστρέψτε στο βήμα # 1  και επιλέξτε μια ευκολότερη λέξη-κλειδί.

Οι backlinks είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης. Όχι μόνο μας το είπε  αυτό η Google , αλλά σχεδόν κάθε μελέτη βιομηχανίας βρήκε μια θετική σχέση μεταξύ οργανικής επισκεψιμότητας αναζήτησης και backlinks.

Αυτό περιλαμβάνει τη μελέτη μας  για σχεδόν ένα δισεκατομμύριο σελίδες.

τομείς αναφοράς έναντι οργανικής αναζήτησης επισκεψιμότητας ahrefs content explorer 1

Έτσι, όσο πιο υψηλής ποιότητας backlinks έχετε, τόσο υψηλότερες είναι οι πιθανότητες κατάταξης στην πρώτη σελίδα του Google.

Το ερώτημα είναι, πώς ξέρετε πόσους πίσω συνδέσμους χρειάζεστε;

Εδώ είναι η αλήθεια:

Δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβουμε έναν οριστικό αριθμό επειδή δεν δημιουργούνται όλοι οι πίσω σύνδεσμοι. Αλλά μπορούμε να πάρουμε μια πρόχειρη εκτίμηση.

Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs , αναζητήστε τη λέξη-κλειδί-στόχο σας και, στη συνέχεια, κοιτάξτε τον αριθμό στην πρόταση κάτω από τη βαθμολογία δυσκολίας λέξεων-κλειδιών.

δυσκολία λέξης κλειδιού ασφάλισης αυτοκινήτου

Αυτή είναι μια εξαιρετικά σκληρή εκτίμηση, οπότε πάρτε την με μια πολύ μεγάλη πρέζα αλάτι

Για να λάβετε μια κάπως ακριβέστερη εκτίμηση, μετακινηθείτε προς τα κάτω στην επισκόπηση SERP και δείτε το εύρος των τομέων αναφοράς στις τρέχουσες κορυφαίες σελίδες.

Αν κοιτάξουμε τα αποτελέσματα για την «ασφάλιση αυτοκινήτου», βλέπουμε ότι οι σελίδες στα κορυφαία 10 έχουν μεταξύ 154 και 1.228 τομείς αναφοράς (backlinks από μοναδικούς ιστότοπους).

ασφάλεια αυτοκινήτου serp 1

Αν κάνουμε το ίδιο για «φθηνή ασφάλιση αυτοκινήτου», το εύρος είναι 24–434.

ασφάλεια αυτοκινήτου

Και για «πολύ φθηνή ασφάλιση αυτοκινήτου χωρίς κατάθεση», είναι 2–52.

πολύ φθηνή ασφάλιση αυτοκινήτου χωρίς κατάθεση

Επομένως, πιθανότατα θα χρειαστείτε λιγότερους συνδέσμους για να ταξινομήσετε στην πρώτη σελίδα για την «φθηνή ασφάλεια αυτοκινήτου» από την «ασφάλιση αυτοκινήτου» Και ακόμη λιγότεροι για την κατάταξη για «πολύ φθηνή ασφάλιση αυτοκινήτου χωρίς κατάθεση».

Μπορείτε να δείτε πόσους πίσω συνδέσμους διαθέτει ήδη η σελίδα σας χρησιμοποιώντας το δωρεάν ελεγκτή επιστροφής συνδέσμων της Ahrefs .

δωρεάν έλεγχος επιστροφής συνδέσμων ahrefs

Αυτό θα πρέπει να σας πει κατά προσέγγιση πόσο "προφθάνει" πρέπει να κάνετε.

Ωστόσο, έχετε υπόψη σας δύο πράγματα:

  1. Αυτά τα εύρη δεν είναι καθόλου καθοριστικά, επειδή η ποσότητα των συνδέσμων είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Η ποιότητα έχει επίσης σημασία. Για να το εξερευνήσετε πιο αναλυτικά, ρίξτε μια ματιά στην αναφορά "Τομείς παραπομπής" για τις τρέχουσες κορυφαίες σελίδες για να δείτε ποιος αριθμός ιστότοπων που συνδέονται με αυτούς είναι υψηλής ποιότητας.)
  2. Η δυνατότητα επίτευξης αυτών των αριθμών εξαρτάται από τις δεξιότητες δημιουργίας συνδέσμων  και από το χρόνο και την προσπάθεια που θέλετε να κατατάξετε στην κατάταξη αυτής της σελίδας.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΑΡΚΕΤΟΥΣ BACKLINKS.

Πηγαίνετε στο βήμα # 6 .

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ.

Εάν πιστεύετε ότι θα δυσκολευτείτε να δημιουργήσετε οπουδήποτε ακόμη και στο κάτω άκρο αυτού του εύρους, επιστρέψτε στο βήμα # 1  και επιλέξτε μια ευκολότερη λέξη-κλειδί. Αυτή είναι η καλύτερη προσέγγιση βραχυπρόθεσμα, αλλά μπορείτε πάντα να ακολουθείτε αυτές τις πιο δύσκολες λέξεις-κλειδιά αργότερα όταν έχετε περισσότερη εμπειρία δημιουργίας συνδέσμων.

Οι backlinks συμβάλλουν στην ενίσχυση της «εξουσίας» μιας σελίδας και οι σελίδες με υψηλή αρχή τείνουν να κατατάσσονται υψηλότερες από αυτές με χαμηλή εξουσία.

Αυτό είναι ένα γεγονός ενσωματωμένο στον τρόπο λειτουργίας του αλγορίθμου της Google. Είναι επίσης κάτι που μελετήσαμε.

Ur εναντίον επισκεψιμότητας αναζήτησης

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Η βαθμολογία URL ( UR )  είναι ο βαθμός αρχής σε επίπεδο σελίδας του Ahrefs. Όπως η Βαθμολογία τομέα, εκτελείται σε κλίμακα μεταξύ 0–100. 

Έτσι, σε αυτό το στάδιο, ίσως χρειαστεί να δημιουργήσετε περισσότερους συνδέσμους.

Ακολουθεί ένα βίντεο για να ξεκινήσετε:

Αλλά υπάρχει επίσης ένας άλλος τρόπος για να ενισχύσετε την εξουσία μιας σελίδας: προσθέστε σχετικούς εσωτερικούς συνδέσμους.

Ο απλούστερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι η αναζήτηση στο Google site:yourwebsite.com "[target keyword]"

Αυτό βρίσκει όλες τις σελίδες στον ιστότοπό σας που αναφέρουν αυτήν την ακριβή λέξη ή φράση.

εσωτερικοί σύνδεσμοι της κονσόλας αναζήτησης google

Αυτές είναι συχνά καλές ευκαιρίες εσωτερικής σύνδεσης.

ΕΧΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ.

Πηγαίνετε στο βήμα # 7 .

ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ.

Δυστυχώς, απαιτείται χρόνος για την κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google.

Πόση ώρα? Είναι δύσκολο να πω. Ωστόσο, όταν μελετήσαμε δύο εκατομμύρια λέξεις-κλειδιά , διαπιστώσαμε ότι περίπου το 95% των 10 κορυφαίων κατατάξεων ήταν άνω του ενός έτους.

Πριν πανικοβληθείτε, αυτό δεν σημαίνει ότι θα χρειαστεί πάντα ένας χρόνος ή περισσότερο για να βαθμολογήσετε. Εάν δημιουργήσετε το σωστό περιεχόμενο και επενδύσετε σε SEO , είναι συχνά δυνατό να χτυπήσετε την πρώτη σελίδα πολύ πιο γρήγορα - τουλάχιστον για ορισμένες λέξεις-κλειδιά.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ!

Ξεπλύνετε και επαναλάβετε την παραπάνω διαδικασία για περισσότερες λέξεις-κλειδιά για να έχετε ακόμη περισσότερη επισκεψιμότητα.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ.

Επαναλάβετε το βήμα # 6 .

Γιατί η κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google δεν είναι η απάντηση

Κοιτάξτε αυτό το γράφημα:

καμπύλη ctr

Αυτό δείχνει τη μέση αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης Google. Μπορείτε να δείτε ότι τα πράγματα πέφτουν πολύ γρήγορα μετά τα πρώτα αποτελέσματα.

Μπορείτε επίσης να δείτε ότι περίπου το 70% των κλικ πρώτης σελίδας πηγαίνουν στα κορυφαία 3 αποτελέσματα.

Λόγω του πόσο ακραία είναι αυτή η διαφορά, οι σελίδες που κατατάσσονται στο κάτω μισό των αποτελεσμάτων λαμβάνουν μόνο ένα μικρό ποσοστό της επισκεψιμότητας της λέξης-κλειδιού.

Για να δείξετε πόσο δραστική είναι η διαφορά μεταξύ των κατατάξεων, ακολουθεί η μέση επισκεψιμότητα σε κάθε αποτέλεσμα στην πρώτη σελίδα για μια λέξη-κλειδί με 10.000 μηνιαίες αναζητήσεις:

Αυτή είναι μια διαφορά.

Έτσι, ενώ η κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, θα πρέπει να κατατάξετε υψηλή θέση για να λάβετε σημαντικό αριθμό επισκεψιμότητας.

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Πώς να κατατάξετε υψηλότερα στο Google (6 εύκολα βήματα)

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO

Ενώ οι μέσοι όροι είναι χρήσιμοι, η κατανομή των κλικ ποικίλλει ανάλογα με το ερώτημα.

Για να δείτε πώς ταιριάζουν τα πράγματα για τη λέξη-κλειδί-στόχο σας, επικολλήστε την στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs και , στη συνέχεια, μεταβείτε στην αναφορά "Μερίδιο επισκεψιμότητας ανά σελίδες". Αυτό δείχνει την εκτιμώμενη κατανομή των κλικ στις κορυφαίες σελίδες.

Αν δούμε ένα παράδειγμα όπως η «καλύτερη σκόνη πρωτεΐνης», η κατανομή είναι σχεδόν σύμφωνη με τον μέσο όρο.

καλύτερο μερίδιο κυκλοφορίας σε σκόνη πρωτεΐνης

Ενώ για μια λέξη-κλειδί όπως το "Google Analytics", βλέπουμε ότι το κορυφαίο αποτέλεσμα λαμβάνει τη συντριπτική πλειοψηφία των κλικ:

ctr google analytics λέξεις-κλειδιά explorer

Αυτό συμβαίνει επειδή το "Google Analytics" είναι μια επώνυμη αναζήτηση πλοήγησης. Με άλλα λόγια, οι ερευνητές αναζητούν μια συγκεκριμένη σελίδα.

Τελικές σκέψεις

Η κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google δεν είναι ακριβής επιστήμη. Κανείς δεν ξέρει ακριβώς πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος της Google, οπότε δεν υπάρχει τύπος για εγγυημένες κατατάξεις. (Μην αφήσετε κανέναν να σας πει διαφορετικά - ούτε καν εμείς!)

Τούτου λεχθέντος, η παραπάνω διαδικασία βασίζεται κυρίως σε συσχετίσεις που έχουμε δει σε πολλές μελέτες μεγάλης κλίμακας. Και οι μελέτες και η εμπειρία πρέπει να ενημερώσουμε τη στρατηγική SEO εκτός της τυφλής παρακολούθησης των αόριστων και συχνά αντιφατικών βέλτιστων πρακτικών της Google.


https://ahrefs.com/blog/how-to-get-on-the-first-page-of-google/