Το 2014, ο Matt Cutts, πρώην επικεφαλής του Web Spam της Google, ανακοίνωσε το θάνατο  του blogging των επισκεπτών ως τακτική δημιουργίας συνδέσμου λευκού καπέλου. 

Δεν θυμάμαι τι είπε; Επιτρέψτε μου να ανανεώσω τη μνήμη σας:

Εντάξει, το λέω: αν χρησιμοποιείτε το blogging επισκεπτών ως τρόπο για να αποκτήσετε συνδέσμους το 2014, πιθανότατα θα πρέπει να σταματήσετε. 
Ματ Κοτς
Ματ Κοτς, Παλαιότερα επικεφαλής του Web Spam, Google

Αλλά έχουν περάσει περισσότερα από τέσσερα χρόνια από την προφητεία του Ματ, οπότε πού βρισκόμαστε τώρα; Πέθανε το blogging επισκεπτών;

Καθόλου. Χιλιάδες άτομα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αυτήν τη στρατηγική για να δημιουργήσουν συνδέσμους προς τον ιστότοπό τους. Είναι απλώς ότι η ανάρτηση επισκεπτών χαμηλής ποιότητας - σκεφτείτε ότι η υποβολή άρθρων σε μέρη όπως το EzineArticles - είναι καλά και πραγματικά νεκρή.

Από την άλλη πλευρά, το blogging επισκεπτών υψηλής ποιότητας δεν είναι μόνο ζωντανό και καλό, αλλά παραμένει εξαιρετικά αποτελεσματικό.

Λειτουργεί τόσο καλά, στην πραγματικότητα, που χρησιμοποιούμε αυτήν την τακτική για να δημιουργήσουμε υψηλής ποιότητας συνδέσμους στο ahrefs.com  σε κλίμακα. Μας πήρε λίγο καιρό, αλλά τώρα τελειοποιήσαμε και τελειοποιήσαμε τη διαδικασία blogging των επισκεπτών μας.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μοιραστώ μαζί σας την πρώτη μας εμπειρία. Θα εξηγήσω επίσης πώς ξεπεράσαμε τρεις κοινές προκλήσεις blogging επισκεπτών:

  1. Πώς να βρείτε (και να μην τελειώνετε ποτέ) ιστολόγια στην ανάρτηση επισκεπτών ;
  2. Πώς να γράψετε περισσότερα άρθρα υψηλής ποιότητας σε λιγότερο χρόνο;
  3. Πώς να λάβετε backlinks όταν όλες οι πιθανότητες είναι εναντίον σας

Αλλά πρώτα, ας απευθυνθούμε στον ελέφαντα στο δωμάτιο.

Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα παραπομπών από τις αναρτήσεις των επισκεπτών σας;

Λυπούμαστε, αλλά αυτός ο οδηγός δεν θα σας βοηθήσει με αυτό.

Η δημιουργία επισκεψιμότητας παραπομπών από αναρτήσεις επισκεπτών δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται.

Πώς ξέρω? Επειδή πριν από δύο χρόνια, ρώτησα 500+ bloggers  πόση επισκεψιμότητα έλαβαν από τα άρθρα των επισκεπτών τους. Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά.

μελέτη blogging επισκεπτών

Η μέση επισκεψιμότητα παραπομπών σε 239 άρθρα επισκεπτών ήταν μόνο 50 επισκέψεις.

Εδώ στο Ahrefs, πληρώνουμε περίπου 0,30 $ ανά κλικ όταν προβάλλουμε διαφημίσεις στο Facebook για τα άρθρα μας στο blog. Έτσι, 50 επισκέψεις μας κοστίζουν περίπου 15 $ (50 * 0,30 $ = 15 $).

Τώρα εξετάστε όλα τα βήματα που απαιτούνται για να δημοσιεύσετε μια ανάρτηση επισκέπτη:

  • Βρείτε ένα αξιοπρεπές ιστολόγιο για τη θέση επισκεπτών για;
  • Εντοπίστε τη διεύθυνση email του κατόχου .
  • Προσεγγίστε τους.
  • Ιδέες για το άρθρο "brainstorm"
  • Γράψτε το άρθρο.
  • Συνδεθείτε μπρος-πίσω με τον blogger μέχρι να δημοσιευτεί.

Πόσο καιρό πιστεύεις ότι θα χρειαστούν όλα αυτά; 5 ώρες, ίσως περισσότερο; Ακόμα κι αν εκτιμούμε τον χρόνο μας με πολύ χαμηλό ρυθμό 8 $ / ώρα, αυτό αξίζει τουλάχιστον $ 40- $ 50 εργασία εκεί.

Τώρα, θα μπορούσατε να υποστηρίξετε ότι οι μέσοι αριθμοί από μόλις πεντακόσια bloggers δεν σημαίνουν πολλά, καθώς τα αποτελέσματα εξαρτώνται από τόσους πολλούς παράγοντες. (π.χ. μέγεθος ιστολογίου, ποιότητα επισκεψιμότητας, πόρος στον οποίο θέλετε να στείλετε επισκεψιμότητα παραπομπής κ.λπ.)

Είναι αλήθεια, τα αποτελέσματα ποικίλλουν πολύ και μπορείτε να  πάρετε έναν τόνο επισκεψιμότητας παραπομπών από τα άρθρα των επισκεπτών σας. Ωστόσο, καθώς υπάρχουν τόσες πολλές μεταβλητές στο παιχνίδι, αυτό είναι ένα θέμα που απομένει καλύτερα για άλλη ανάρτηση ( επιτρέψτε μου να ξέρω  αν θέλετε να το γράψω).

Εκτός αυτού, επιτρέψτε μου να σας δείξω πώς να δημιουργήσετε τόνους συνδέσμων υψηλής ποιότητας μέσω blogging επισκεπτών.

1. Πώς να βρείτε εύκολα (και ποτέ να μην τελειώσετε) ευκαιρίες blogging επισκεπτών

Κάθε οδηγός blogging επισκέπτη δίνει τις ίδιες συμβουλές - χρησιμοποιήστε παρόχους αναζήτησης  όπως αυτούς για να βρείτε ευκαιρίες:

  • [your_topic] “write for us”
  • [your_topic] “become an author”
  • [your_topic] “guest post”
  • [your_topic] “guest article”
  • [your_topic] inurl:contribute
  • και τα λοιπά..

Και έπειτα υποτίθεται ότι πρέπει να αποκόψετε  τα αποτελέσματα αναζήτησης για αυτά τα ερωτήματα αναζήτησης.

Και τότε πρέπει να τα συγχωνεύσετε και να αφαιρέσετε διπλότυπα.

Και τότε πρέπει να τραβήξετε με κάποιο τρόπο μετρήσεις SEO  για καθένα από αυτά τα ιστολόγια.

#πάρα πολλή δουλειά

Επιπλέον, εάν όλοι ακολουθούν την ίδια διαδικασία, τότε όλοι βρίσκουν τις ίδιες ευκαιρίες. Το γήπεδο σας θα είναι ένα από τα πολλά που λαμβάνουν αυτοί οι μπλόγκερ κάθε μέρα. Και, πιθανότατα, έχουν αρχίσει να τα αγνοούν.

Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας δείξω έναν καλύτερο τρόπο για να βρείτε χιλιάδες μοναδικές  και ανεκμετάλλευτες  ευκαιρίες blogging επισκεπτών (σε λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα).

Enter: Εξερεύνηση περιεχομένου .

Εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει αυτό το εργαλείο στο παρελθόν, είναι σαν μια μηχανή αναζήτησης mini για περιεχόμενο ιστού. Τρέχει σε μια τεράστια βάση δεδομένων σχεδόν ενός δισεκατομμυρίου  σελίδων (ενημερώνεται καθημερινά).

Εισαγάγετε οποιαδήποτε λέξη ή φράση και ο Περιηγητής περιεχομένου θα επαναφέρει μια τεράστια λίστα ιστοσελίδων που αναφέρουν τη λέξη-κλειδί.

Ας το δοκιμάσουμε για «γονείς» και να δούμε πόσα αποτελέσματα έχουμε.

Καλύτερα άρθρα για γονείς

Περίπου 90K ! Και αυτές είναι μόνο οι σελίδες με τη λέξη «γονείς» στην ετικέτα τίτλου τους . (Εάν ανοίξουμε την αναζήτηση για να συμπεριλάβουμε σελίδες με τη λέξη "γονείς" οπουδήποτε στη σελίδα, έχουμε 800K + αποτελέσματα!)

Ωστόσο, δεν ψάχνουμε για μια λίστα άρθρων που αναφέρουν τον τίτλο «γονείς». Χρειαζόμαστε μια λίστα μεμονωμένων ιστολογίων που γράφουν για αυτό το θέμα.

Για να γίνει αυτό, θα επιλέξουμε το πλαίσιο ελέγχου "ένα άρθρο ανά τομέα".

Καλύτερα άρθρα για γονείς 1

Τώρα είμαστε κάτω από 90.195 σε 26.248 σελίδες, που ανήκουν σε μεμονωμένα ιστολόγια.

Πατήστε "Εξαγωγή" και τώρα έχουμε μια λίστα με 26Κ + ιστότοπους όπου μπορούμε να προωθήσουμε άρθρα επισκεπτών (αν γράψαμε για "γονείς").

Είναι αδύνατο να αποκτήσετε αυτόν τον αριθμό προοπτικών σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αποκομίζοντας τα αποτελέσματα της Google (ακόμα κι αν είστε τόσο καλοί στο ξύσιμο όσο ο Joshua ).

Αλλά αν κάνετε τα πράγματα με τον χειροκίνητο τρόπο με το άσπρο καπέλο (αυτό είναι που συμβουλεύουμε), δεν χρειάζεστε πολλές προοπτικές. Η λύση? Περιορίστε αυτόν τον αριθμό εφαρμόζοντας ένα φίλτρο "Βαθμολογία τομέα".

Αυτό θα σας βοηθήσει να περιορίσετε τα πράγματα σε μια λίστα ιστολογίων που αισθάνεστε πιο άνετα.

guest post μεγάλο μικρό ψάρι

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η χαμηλή βαθμολογία DR είναι ενδεικτική μιας «τοξικής σχέσης».

Αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια.

Το Domain Rating ( DR )  μετρά τη δημοτικότητα του συνδέσμου ενός συγκεκριμένου ιστότοπου. Δεν σας λέει εάν ένας ιστότοπος είναι ανεπιθύμητος ή εάν ένας σύνδεσμος από αυτόν τον ιστότοπο θα σας βλάψει.

Ο τύπος "PageRank" της Google λειτουργεί ανά σελίδα προς σελίδα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να λάβετε έναν σύνδεσμο από μια ισχυρή σελίδα σε έναν ασθενή τομέα και το αντίστροφο.

Συνήθως συνιστάται η αναζήτηση συνδέσμων από ιστότοπους υψηλού DR, επειδή τείνουν να έχουν πιο ισχυρές σελίδες. Ωστόσο, ορισμένοι ιστότοποι χαμηλού DR θα αυξηθούν σε δημοτικότητα και θα φτάσουν σε υψηλότερο DR , οπότε ο σύνδεσμός σας μπορεί να γίνει πιο πολύτιμος με την πάροδο του χρόνου.

Η κατώτατη γραμμή? Μην αποφύγετε τη δημοσίευση άρθρων επισκεπτών σε ιστολόγια χαμηλού DR με νόμιμη εμφάνιση.

Τζόσουα Χάρντγουικ
Τζόσουα Χάρντγουικ
Επικεφαλής του Περιεχομένου

Και έτσι μπορείτε να βρείτε χιλιάδες προοπτικές θέσεων επισκεπτών υψηλής ποιότητας σε λιγότερο από εξήντα δευτερόλεπτα.

Τι γίνεται όμως αν η θέση σας είναι εξαιρετικά μικρή και η Εξερεύνηση περιεχομένου εμφανίζει μόνο μερικές εκατοντάδες άρθρα που αναφέρουν τη λέξη-κλειδί-στόχο σας;

Απλός. Δοκιμάστε μερικές άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά. Και αν αυτό αποτύχει, προχωρήστε ευρύτερα.

Για παράδειγμα, όταν αναζητάμε σχετικές ευκαιρίες αναρτήσεων επισκεπτών για Ahrefs, αναζητούμε λέξεις-κλειδιά όπως:

  • SEO ;
  • κτίριο συνδέσμων;
  • έρευνα λέξεων-κλειδιών;
  • κείμενο συνδέσμου;
  • hreflang;
  • και τα λοιπά.

Αλλά αν ποτέ δεν έχουμε προοπτικές, μπορούμε πάντα να επεκταθούμε και να αναζητήσουμε αναφορές για πράγματα όπως:

  • μάρκετινγκ περιεχομένου
  • εκκίνηση μάρκετινγκ;
  • ψηφιακό μάρκετινγκ;
  • hacking ανάπτυξης;
  • και τα λοιπά.

Μια άλλη καλή στρατηγική είναι να εξετάσουμε τη λεγόμενη «αλληλεπικάλυψη της αγοράς». (Κλέψαμε αυτήν την ιδέα από τους φίλους μας στο Authority Hacker )

Για να δείξουμε πώς λειτουργεί αυτό, ας υποθέσουμε ότι βρίσκεστε στη θέση γυμναστικής. Μπορείτε να δημοσιεύσετε μόνο επισκέπτες για ιστολόγια που σχετίζονται με τη φυσική κατάσταση, σωστά; Οχι τόσο γρήγορα. Υπάρχει συχνά ένας τρόπος να βρείτε κάποια αλληλεπικάλυψη μεταξύ δύο φαινομενικά άσχετων θέσεων, όπως:

αλληλεπικάλυψη της αγοράς

Με αυτήν την τακτική, είναι σχεδόν αδύνατο να εξαντληθούν οι ευκαιρίες για τους επισκέπτες.

Αλλά πώς ξέρετε ότι αυτά τα ιστολόγια δέχονται άρθρα επισκεπτών;

Εννοώ, όταν χρησιμοποιείτε τελεστές αναζήτησης Google , στοχεύετε ιστολόγια με σελίδες "γράψτε για εμάς". Επομένως, μπορείτε να είστε αρκετά σίγουροι ότι δέχονται αναρτήσεις επισκεπτών.

Αλλά αυτό έχει σημασία;

Εδώ στο Ahrefs, δεν δηλώνουμε ότι δεχόμαστε άρθρα επισκεπτών οπουδήποτε στον ιστότοπό μας. Και ούτε ενθαρρύνουμε τις υποβολές με μια σελίδα "γράψτε για εμάς".

Αλλά όποτε κάποιος φτάνει και κάνει ένα εξαιρετικό άρθρο για τους επισκέπτες ( όπως ο Nat ), το δημοσιεύουμε.

επιστολή επισκεπτών ahrefs

Επομένως, αν είστε βέβαιοι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε φανταστικό περιεχόμενο, μην περιορίσετε τον εαυτό σας σε ιστολόγια που ενθαρρύνουν άρθρα επισκεπτών. Προσεγγίστε όλα τα σχετικά ιστολόγια και δείτε αν μπορείτε να γίνετε αποδεκτοί.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Πολλοί ιστότοποι με σελίδες "γράψτε για εμάς" αρχίζουν τώρα να τους καταργούν. Γιατί; Είναι άρρωστοι και κουρασμένοι να λαμβάνουν άσχημα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από κακές  εταιρείες SEO που προσφέρουν να τους γράψουν ένα άσχημο άρθρο επισκεπτών.

2. Πώς να γράψετε περισσότερα άρθρα υψηλής ποιότητας σε λιγότερο χρόνο

Λύσαμε την πρόκληση της εύρεσης νέων ιστολογίων στην ανάρτηση επισκεπτών. Αλλά μόλις φορτώσετε μερικές χιλιάδες ιστολόγια υψηλής ποιότητας σε ένα υπολογιστικό φύλλο, θα αντιμετωπίσετε την επόμενη πρόκληση:

Πώς δημιουργείτε χιλιάδες ιδέες για καλά άρθρα;

Είμαι βέβαιος ότι μπορείτε να κάνετε ιδέες για 3–5 καλές ιδέες για δημοσιεύσεις επισκεπτών αρκετά γρήγορα. Αλλά εάν θέλετε να κλιμακώσετε τα πράγματα επ 'αόριστον, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε με 3-5 καλές ιδέες για άρθρα την εβδομάδα.

Πως? Μην ανησυχείτε. Έχω τρεις εξαιρετικές τεχνικές copywriting για να σας βοηθήσω.

1. Η τεχνική του Robin Hood

Σε περίπτωση που ο Robin Hood  δεν είναι μέρος της πολιτιστικής σας λαογραφίας, είναι ένας τύπος που ληστεύει από τους πλούσιους και έδωσε στους φτωχούς. Βλέπετε που πάω με αυτό;

Μέχρι στιγμής, εξήγησα πώς να χρησιμοποιώ την Εξερεύνηση περιεχομένου για:

  1. Βρείτε δεκάδες χιλιάδες ιστολόγια σε οποιαδήποτε θέση.
  2. Φιλτράρετε για δημοφιλή και λιγότερο γνωστά , με τη βοήθεια της  μέτρησης Βαθμολογία τομέα ( DR ) .

Αλλά εδώ είναι το πράγμα: τα δημοφιλή ιστολόγια είναι δημοφιλή για έναν λόγο, δηλαδή ότι έχουν πολλούς υπέροχους περιεχομένους. Τα λιγότερο γνωστά ιστολόγια είναι λιγότερο δημοφιλή για τον αντίθετο λόγο: δεν έχουν δημοσιεύσει ακόμη πολύ κορυφαίο περιεχόμενο.

Γιατί λοιπόν να μην «κλέψουμε» εξαιρετικές ιδέες περιεχομένου από τα κορυφαία ιστολόγια και να τις προσφέρουμε σε λιγότερο γνωστά ιστολόγια;

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Εάν είστε έμπορος βάσει δεδομένων, ίσως να μην θέλετε να περιοριστείτε μόνο στα κορυφαία ιστολόγια. Μερικές φορές μπορείτε να βρείτε κρυμμένους πολύτιμους λίθους σε λιγότερο δημοφιλή ιστολόγια .
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Όταν ο Tim χρησιμοποιεί τη λέξη «κλέψτε» σε αυτό το πλαίσιο, δεν λέει να αντιγράψει-επικολλήσει ένα άρθρο από το ένα blog στο άλλο. Αυτή είναι η κλοπή και μπορεί να σας οδηγήσει σε μεγάλο πρόβλημα. Να θυμάστε ότι ορισμένες εκδοτικές εταιρείες δεν  έχουν τον προϋπολογισμό για τους δικηγόρους.

Τι πρέπει να κάνετε αντ 'αυτού; Εμπνευστείτε από ένα εξαιρετικό κομμάτι περιεχομένου και δημιουργήστε από πάνω του μέχρι να γίνει «μοναδικό».

Όλα είναι ένα remix .

Τζόσουα Χάρντγουικ
Τζόσουα Χάρντγουικ
Επικεφαλής του Περιεχομένου

Πάρτε οποιοδήποτε υψηλό DR blog από τη θέση σας και τοποθετήστε το στην Εξερεύνηση περιεχομένου . Κοιτάξτε για να δείτε ποια από τα άρθρα τους έχουν τις περισσότερες κοινές χρήσεις, συνδέσμους επιστροφής ή επισκεψιμότητα από την Google:

Nerdwallet com Καλύτερα άρθρα

Βρήκατε μια καλή ιδέα άρθρου που αντηχεί με εσάς; Βάλτε ένα μοναδικό γύρισμα σε αυτό και υποβάλετέ το σε ένα λιγότερο γνωστό ιστολόγιο. Θα εκπλαγείτε πόσο ανοιχτά είναι αυτά τα μικρά ιστολόγια σε ιδέες υψηλής ποιότητας για φιλοξενούμενους.

Είμαι βέβαιος ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα δημοφιλές blog στη θέση σας με το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την "τεχνική Robin Hood" για να βρείτε ένα χρυσωρυχείο από αποδεδειγμένες ιδέες για θέματα, σωστά; Εάν ναι, δεν πρόκειται να εξαντληθείτε σύντομα από ιδέες για άρθρα επισκεπτών υψηλής ποιότητας.

2. Η τεχνική Splintering

Εδώ στο Ahrefs, είμαστε μεγάλοι θαυμαστές για τη δημιουργία μακρών και λεπτομερών οδηγών, όπως ο οδηγός μας για τη σύνδεση κτιρίων .

Αυτό το θηρίο είναι τόσο μεγάλο και λεπτομερές που έπρεπε να βάλουμε γρήγορους συνδέσμους στα κεφάλαια στην πλευρική γραμμή.

Ο φιλικός οδηγός Noob για σύνδεση κτιρίου

Κάνοντας αυτό, μπορούμε να φιλοξενήσουμε διαφορετικούς τύπους αναγνωστών.

Για παράδειγμα, ένα άτομο μπορεί να θέλει να μάθει «τι είδους σύνδεσμοι μετακινούν τη βελόνα». Ένας άλλος μπορεί απλώς να ψάχνει για «στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων». Οι σύνδεσμοι γρήγορης μετάβασης επιτρέπουν και στους δύο να βρίσκουν τις πληροφορίες που αναζητούν σε δευτερόλεπτα.

Βλέπετε που πάω με αυτό;

Μπορούμε να σπάσουμε αυτό το άρθρο «ήρωας» σε «θραύσματα» και να δημιουργήσουμε αυτόνομα άρθρα από αυτό. Στη συνέχεια, μπορούμε να υποβάλουμε αυτά τα "διαχωρισμένα" άρθρα ως δημοσιεύσεις επισκεπτών.

η τεχνική διάσπασης

Θα σας αφήσω ένα μυστικό: αγωνιστήκαμε να κρατήσουμε τα κεφάλαια του οδηγού δημιουργίας συνδέσμων όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Ολόκληρος ο οδηγός θα μπορούσε εύκολα να έχει 5 φορές περισσότερο.

Αλλά αν θέλαμε να γράψουμε μεμονωμένα άρθρα σε κάθε ένα από τα υπο-θέματα, δεν θα έπρεπε να περιορίσουμε τον αριθμό λέξεων. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα μερικά μοναδικά, υψηλής ποιότητας άρθρα που μπορούμε να δημοσιεύσουμε αλλού.

Και το καλύτερο απ 'όλα, αυτά τα «διαχωρισμένα άρθρα» δεν χρειάζονται πολύ χρόνο για να γράψουν. Κάναμε όλη τη σκληρή δουλειά ήδη όταν μελετήσαμε και ερευνήσαμε το θέμα για τον αρχικό οδηγό μας.

Προτείνω λοιπόν να δοκιμάσετε αυτήν τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου δύο βημάτων:

  1. Γράψτε ένα απίστευτο, λεπτομερές περιεχόμενο για το ιστολόγιό σας.
  2. Σπάστε το σε «θραύσματα» και υποβάλετε το καθένα ως άρθρο επισκέπτη σε άλλο ιστολόγιο.

Εάν έχετε ήδη καλύψει αυτό το πρώτο μέρος, είναι ακόμα πιο εύκολο. Απλώς χωρίστε τα υπάρχοντα μακρά και λεπτομερή άρθρα σας σε "θραύσματα".

3. Η τεχνική προοπτικής

Ας πούμε ότι χρησιμοποιήσαμε την τεχνική Splintering για να μετατρέψουμε το «Κεφάλαιο 3: Το μέλλον της δημιουργίας συνδέσμων» από τον οδηγό μας  σε ένα πλήρες άρθρο επισκεπτών με τίτλο «Το μέλλον της δημιουργίας συνδέσμων από το 2018.»

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ξανά το ίδιο θέμα για να γράψουμε άλλο άρθρο επισκέπτη;

Φυσικά και όχι! Μπορούμε να  χρησιμοποιήσουμε το ίδιο θέμα πολλές φορές απλώς αλλάζοντας ελαφρώς την προοπτική, όπως:

η προοπτική τεχνική

Ξέρω ότι αυτά τα θέματα μπορεί να ακούγονται λίγο περίεργα, αλλά έχετε την ιδέα, σωστά;

Για κάθε ιδέα δημοσίευσης επισκεπτών που έχετε, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με μοναδικές παραλλαγές αλλάζοντας την προοπτική. Το να το κάνετε αυτό είναι πολύ πιο εύκολο από το να βρείτε 5-10 μοναδικά άρθρα.

Μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε και τις τρεις τεχνικές με αυτήν τη σειρά για την απόλυτη ροή εργασιών blogging επισκέπτη:

  1. Βρείτε αποδεδειγμένες ιδέες περιεχομένου (Η τεχνική Robin Hood).
  2. Διάσπαση μεγάλων θεμάτων σε δευτερεύοντα θέματα (The Splintering Technique).
  3. Καλύψτε το υποθέμα σας από διαφορετικές οπτικές γωνίες (Η τεχνική προοπτικής)

απόλυτη ροή εργασιών blogging επισκεπτών

3. Πώς να λάβετε συνδέσμους όταν όλες οι πιθανότητες είναι εναντίον σας

Όλα όσα σας έχω πει μέχρι τώρα ακούγονται υπέροχα… θεωρητικά.

Αλλά μόλις αναλάβετε δράση και αρχίσετε να γράφετε τα άρθρα των επισκεπτών σας σε άλλα ιστολόγια, θα αντιμετωπίσετε πολλά οδοφράγματα:

  • Οι μπλόγκερ ενδέχεται να απορρίψουν τα (φοβερά) άρθρα επισκεπτών σας.
  • Οι διαπραγματεύσεις μπορεί να διαρκέσουν για εβδομάδες, ή ακόμα και μήνες.
  • Μερικές φορές μπορεί να αφαιρέσουν τους συνδέσμους σας από το άρθρο χωρίς προειδοποίηση.
  • Οι σύνδεσμοι που παίρνετε δεν "μετακινούν τη βελόνα" όσο θα περίμενατε.

Έχουμε συναντήσει όλα αυτά τα οδοφράγματα σε ένα σημείο ή άλλο.

Ευτυχώς, αναπτύξαμε μερικά "hacks" επίλυσης προβλημάτων που θέλω να μοιραστώ μαζί σας.

Hack 0. Επενδύστε στην ποιότητα του περιεχομένου σας

Αυτό το hack παρατίθεται ως νούμερο # 0 επειδή είναι τόσο σημαντικό.

Ολόκληρο το σημείο του blogging των επισκεπτών ως τακτική δημιουργίας συνδέσμων είναι να δημοσιεύσετε δωρεάν τα γραπτά σας σε legit blogs. Η πληρωμή  για αναρτήσεις επισκεπτών αποτελεί άμεση παραβίαση  των οδηγιών ποιότητας της Google.

Οι σύνδεσμοι αγοράς ή πώλησης που περνούν το PageRank μπορούν να μειώσουν την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η συμμετοχή σε σχήματα συνδέσμων παραβιάζει τις Οδηγίες για webmaster της Google και μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την κατάταξη ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ορισμένοι ιδιοκτήτες ιστολογίων μπορεί να είναι πρόθυμοι να δημοσιεύσουν ένα άσχημο άρθρο εάν τους πληρώσετε, αλλά δεν θα δημοσιεύσουν ποτέ ένα άσχημο άρθρο δωρεάν.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για δημοσίευση σε κορυφαία ιστολόγια. Αυτά τα παιδιά νοιάζονται για τη φήμη τους . Δεν επιτρέπουν ποτέ άθλια άρθρα στον ιστότοπό τους ( εκτός αν μιλάμε για το Forbes ).

Επομένως, εάν θέλετε ένα υψηλό ποσοστό bloggers να αποδεχτεί τις αναρτήσεις των επισκεπτών σας, πρέπει να εστιάσετε στην ποιότητα σε σχέση με την ποσότητα. Εάν δεν το κάνετε αυτό, θα είναι πιο δύσκολο να δημοσιεύσετε, ακόμη και σε μικρότερα ιστολόγια.

Η οικοδόμηση ενός χαρτοφυλακίου εκπληκτικών άρθρων που δημοσιεύονται σε γνωστά ιστολόγια της βιομηχανίας θα σας βοηθήσει επίσης να προχωρήσετε. Εάν το έχετε ήδη κάνει, χρησιμοποιήστε τα ως «κοινωνική απόδειξη» στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσέγγισης χρηστών. Αυτό μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να λάβετε το πράσινο φως από ιστολόγια που συνήθως απορρίπτουν τις αναρτήσεις επισκεπτών.

Για να ανακεφαλαιώσετε: επενδύστε περισσότερο χρόνο στην ποιότητα του περιεχομένου σας. Αυτό θα διευκολύνει την υπόλοιπη διαδικασία blogging των επισκεπτών.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Γνωρίζετε τις μη αυτόματες ενέργειες που  παρέχονται από την ομάδα Web Spam της Google; Τότε θα πρέπει να κατανοήσετε τους κινδύνους δημοσίευσης κακών άρθρων επισκεπτών σε κλίμακα.

Το περιεχόμενο Spun είναι όχι, όπως και η δημοσίευση περιεχομένου από φθηνούς συγγραφείς του Fiverr. Αλλά ακόμη και έξω από αυτά τα άκρα, το περιεχόμενο μπορεί ακόμα να είναι κακό.

Η λύση είναι να δημοσιεύσετε μόνο άρθρα υψηλής ποιότητας επισκεπτών. Στη συνέχεια, εάν η Google αποφασίσει ποτέ να επανεξετάσει το προφίλ συνδέσμων σας με μη αυτόματο τρόπο, δεν υπάρχει πιθανότητα να δουν κάτι απομακρυσμένο. Από την άλλη πλευρά, η δημοσίευση κακών ή μεσαίων άρθρων θα δημιουργήσει υποψίες και θα οδηγήσει ενδεχομένως σε τιμωρία.

Hack 1. Βάλτε περισσότερα blog από όσα μπορείτε να χειριστείτε

Μόλις προσπαθήσετε να δημοσιεύσετε το πρώτο σας άρθρο, θα συνειδητοποιήσετε ότι δεν συμβαίνει σε μια μέρα. Η δημοσίευση της ανάρτησης επισκεπτών σας δεν είναι συνήθως στην κορυφή της λίστας υποχρεώσεων του blogger.

Έτσι, ενώ περιμένετε να απαντήσουν, γιατί να μην προωθήσετε μερικούς άλλους bloggers στο μεταξύ;

Δεν μιλάω για να τους προωθήσω ένα διαφορετικό άρθρο. Προωθήστε το ίδιο άρθρο που έχετε ήδη υποσχεθεί στον πρώτο blogger. Με αυτόν τον τρόπο, εάν ο πρώτος blogger απορρίψει την υποβολή σας (ή δεν απαντήσει), δεν θα έχει σημασία. Θα έχετε μια σειρά από άλλους bloggers που θέλουν να το δημοσιεύσουν.

Τι γίνεται όμως αν αυτός ο πρώτος blogger απαντήσει θετικά;

Ακόμη καλύτερα. Απλώς πείτε την αλήθεια:

« Συγγνώμη, δεν απαντήσατε για μερικές ημέρες, οπότε ένα άλλο ιστολόγιο πήρε αυτήν την ιδέα για το άρθρο. 

Αλλά μην ανησυχείτε, είμαι σίγουρος ότι μπορώ να προτείνω κάτι άλλο για εσάς που θα είναι εξίσου καλό. 

Σύντομα θα έρθω σε επαφή με περισσότερες ιδέες για άρθρα. "

Μερικές φορές, αυτό μπορεί να τους κάνει πιο πρόθυμους να δεχτούν το επόμενο βήμα σας. Γιατί; Επειδή τώρα γνωρίζουν ότι άλλοι μπλόγκερ παρατάσσονται για να δημοσιεύσουν τις αναρτήσεις σας. Αυτό αποδεικνύει ότι δεν κάνετε σκουπίδια.

Η πρότασή μου λοιπόν είναι να στείλω το ίδιο βήμα σε 5-7 blogs. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσφέρετε το άρθρο σε όποιον απαντήσει πρώτα (ή έχει το πιο ωραίο ιστολόγιο, εάν λάβετε πολλές απαντήσεις).

Έτσι δημιουργείτε μια ουρά bloggers που περιμένουν τα άρθρα των επισκεπτών σας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ . Αυτό το «hack» εμπνέεται από ένα αξιόλογο βιβλίο που ονομάζεται Oversubscribed  από τον Daniel Priestley. Σας διδάσκει τα οφέλη από τη δημιουργία περισσότερης ζήτησης από ό, τι μπορείτε να προσφέρετε. Δεν το διάβασες; Αγοράστε το εδώ .

Hack 2. Σύνδεση με τις άλλες δημοσιευμένες δημοσιεύσεις επισκεπτών

Δεν είναι μυστικό ότι πολλοί ιδιοκτήτες ιστολογίων συνηθίζουν λαίμαργα τους εξερχόμενους συνδέσμους. Τους παραδίδουν σχολαστικά μόνο στους πιο αξιόλογους ιστότοπους. * βήχας * Wikipedia! *βήχας*

Κάποιοι το κάνουν επειδή φοβούνται ότι η Google θα τους τιμωρήσει για υπερβολική σύνδεση (ή για σύνδεση με έναν "κακό" ιστότοπο). Άλλοι πιστεύουν ότι εάν δεν συνδεθούν καθόλου, ο ιστότοπός τους θα κατατάσσεται υψηλότερα.

Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι για ορισμένους, ο τεμπέλης SEO είναι η αιτία. Ναι, μιλάω για όσους καταστρέφουν bloggers προσφέροντας γενναιόδωρα χρηματικά ποσά σε αντάλλαγμα για συνδέσμους.

Επομένως, μην είστε πολύ αναστατωμένοι εάν ένας blogger λέει ότι δεν μπορείτε να συνδεθείτε με τον ιστότοπό σας στην υποβολή προσκεκλημένων σας - συμβαίνει σε όλους.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Ορισμένοι bloggers θα καταργήσουν τους συνδέσμους σας από το δημοσιευμένο άρθρο σας χωρίς προειδοποίηση. Να είστε προσεκτικοί με αυτό. Μπορείτε να παρακολουθείτε εύκολα τυχόν χαμένους συνδέσμους με τις ειδοποιήσεις Ahrefs .

Αλλά εδώ είναι μια διασκεδαστική παρατήρηση:

Οι μπλόγκερ το μισούν  όταν συνδέεστε με τις δικές σας ιδιότητες ιστού. Αλλά είναι συχνά καλά με εσάς που συνδέεστε αλλού.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το γεγονός προς όφελός σας.

Θυμάστε το concept PageRank; Όσο περισσότεροι σύνδεσμοι οδηγούν σε  μια σελίδα, τόσο ισχυρότερος είναι ένας σύνδεσμος από  αυτήν τη σελίδα.

Επομένως, εάν έχετε μια σειρά από ζωντανά άρθρα επισκεπτών που συνδέονται με τον ιστότοπό σας, δημιουργήστε τους λεγόμενους συνδέσμους «επιπέδου 2». Πως? Συνδέοντας σε αυτά από τις άλλες αναρτήσεις σας. Αυτό αυξάνει την ισχύ των συνδέσμων επιπέδου 1:

κλιμακωτή σύνδεση συνδέσμων επισκεπτών

Αλλά η διασκέδαση δεν τελειώνει εκεί!

Στη συνέχεια, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον κάτοχο του ιστολογίου και να εξηγήσετε ότι τους προσγειώσατε έναν ζουμερό σύνδεσμο από ένα ποιοτικό ιστολόγιο. Αυτό θα είναι μουσική στα αυτιά τους, και αναμφίβολα θα σας ευχαριστήσουν εάν τους ζητήσετε ποτέ να επιστρέψουν την εύνοια στο μέλλον.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO

Θα μπορούσατε επίσης να επικοινωνήσετε με εκείνους του κλάδου σας που θα θέλατε να κάνετε φίλους και, στη συνέχεια, επικοινωνήστε και πείτε τους για τον σύνδεσμο.

Το να δώσετε αξία εκ των προτέρων είναι ένας εξαιρετικός καταλύτης για μακροχρόνιες σχέσεις, ειδικά αν δεν περιμένετε τίποτα σε αντάλλαγμα αμέσως. Επιπλέον, εάν αργότερα αποφασίσετε ότι θέλετε να γράψετε μια θέση επισκέπτη για το ιστολόγιό τους, θα είναι πολύ πιο πιθανό να πουν «ναι».

Hack 3. Γράψτε για ιστολόγια που δεν έχουν συνδεθεί ποτέ μαζί σας

Είναι πολύ εύκολο να εξασφαλίσετε μια άλλη ανάρτηση επισκεπτών σε ένα blog για το οποίο έχετε ήδη γράψει. Αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο να πείσεις ένα νέο blog να δημοσιεύσει το έργο σου.

Γιατί λοιπόν να ασχοληθείτε με την αναζήτηση νέων ιστολογίων; Γιατί να μην γίνετε απλώς τακτικοί συντελεστές σε ένα υπάρχον ιστολόγιο;

Λοιπόν, σύμφωνα με τη συμβατική σοφία SEO , ένας δεύτερος σύνδεσμος από τον ίδιο ιστότοπο έχει μικρότερο βάρος από έναν σύνδεσμο από έναν νέο τομέα αναφοράς.

βάρη συνδέσμου επισκεπτών

Γι 'αυτό οι περισσότεροι SEO προτείνουν να δοθεί προτεραιότητα στη δημιουργία συνδέσμων από νέους τομείς αναφοράς…

… Που μας φέρνει πίσω στην Εξερεύνηση περιεχομένου r .

Νωρίτερα βρήκαμε 26k + άρθρα (σε διαφορετικούς ιστότοπους) που αναφέρουν τη λέξη «γονείς».

Καλύτερα άρθρα για γονείς 1

Αλλά πώς γνωρίζετε ποιοι από αυτούς τους ιστότοπους δεν έχουν συνδεθεί ποτέ μαζί σας στο παρελθόν;

Απλός. Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "επισήμανση αποσυνδεδεμένων τομέων".

αποσυνδεδεμένοι τομείς

Απλώς εισαγάγετε τον τομέα σας και θα επισημάνει τους ιστότοπους που δεν έχουν ακόμη συνδεθεί με εσάς.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO

Θέλετε μια λίστα μόνο αυτών των ιστότοπων; Πατήστε "εξαγωγή" και επιλέξτε "επισημασμένοι μόνο αποσυνδεδεμένοι τομείς."

εξερευνήστε μη συνδεδεμένους τομείς

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε ευκαιρίες για λήψη συνδέσμων από νέους τομείς αναφοράς.

Αλλά πόσο αυστηρό πρέπει να είστε με αυτήν την ιδέα; Πρέπει να απορρίψετε κάθε προσφορά για να γράψετε μια άλλη ανάρτηση επισκέπτη για τον ίδιο ιστότοπο;

Λοιπόν, το PageRank της Google εξετάζει τους πίσω συνδέσμους μεταξύ σελίδων και όχι ιστότοπων. Επομένως, εάν έχετε την ευκαιρία να γίνετε τακτικοί συνεισφέροντες σε ένα κορυφαίο blog, αναζητήστε το! Απλώς βεβαιωθείτε ότι δεν συνδέεστε με τις ίδιες σελίδες στον ιστότοπό σας από κάθε νέο άρθρο επισκέπτη.

σωστή λάθος σύνδεση επισκεπτών

Hack 4. Ξαναγράψτε το "βιογραφικό του συγγραφέα" μερικές φορές

Αυτό το τελευταίο hack δεν έχει καμία οριστική απόδειξη πίσω από αυτό. Απλώς σκεφτείτε το ως ένα κομμάτι συμβουλών SEO με βάση την κοινή λογική (και το αίσθημα του εντέρου μου).

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το στιγμιότυπο οθόνης από το Ahrefs:

επικολλημένη εικόνα 0 2

Μπορείτε να δείτε ότι αυτή η κυρία έχει χρησιμοποιήσει το ίδιο (λέξη για λέξη) βιογραφικό συγγραφέα σε κάθε θέση επισκεπτών που έχει γράψει.

Δεν νομίζω ότι έχω δει διπλώματα ευρεσιτεχνίας γύρω από αυτό, αλλά είναι λάθος να δίνουμε πολύ βάρος σε τέτοιες ομάδες συνδέσμων. Εννοώ, παρόλο που προέρχονται από διαφορετικούς ιστότοπους, όλοι προέρχονται από την ίδια παράγραφο κειμένου, με το ίδιο κείμενο αγκύρωσης και οδηγούν στην ίδια σελίδα.

Ίσως κάνω εντελώς λάθος με αυτήν την υπόθεση; Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι λογικό να συνδέεστε σε σελίδες άλλες από την αρχική σας σελίδα από το βιογραφικό του συγγραφέα σας, τουλάχιστον μερικές φορές. Θα πρέπει επίσης να αλλάξετε το αντίγραφο του βιογραφικού σας και το κείμενο αγκύρωσης που χρησιμοποιείτε για να συνδέσετε στον ιστότοπό σας.

Αυτό θα βοηθήσει στη μείωση των πιθανοτήτων της Google να αντιμετωπίζει αυτούς τους συνδέσμους ως ασήμαντες.

Αυτό ήταν παιδιά!

Συγχαρητήρια που φτάσατε στο τέλος αυτού του οδηγού!

Όπως υποσχέθηκα, μοιράστηκα όλα όσα έχει μάθει η ομάδα μας για τα blogging επισκεπτών τα τελευταία χρόνια. Ελπίζω ότι αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις δεξιότητες blogging των επισκεπτών σας σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.