Έχετε κουραστεί να προσπαθείτε να κατατάξετε τις ίδιες λέξεις-κλειδιά υψηλού ανταγωνισμού με τους ανταγωνιστές σας;

Έχω δυόμισι λέξεις που θα σας βοηθήσουν να λύσετε αυτό το πρόβλημα:

Λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά.

Γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά;

Επειδή μπορούν να οδηγήσουν έναν TON υψηλής μετατροπής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και να αυξήσουν δραματικά τα έσοδα για την επιχείρησή σας.

Δείτε πώς η οργανική επισκεψιμότητα στο ιστολόγιο Ahrefs  ανεβαίνει στα ύψη φέτος;

Οργανική επισκεψιμότητα στο ιστολόγιο Ahrefs, μέσω του Site Explorer της Ahrefs

Αυτό συμβαίνει επειδή χρησιμοποιούμε ενεργά τις  στρατηγικές έρευνας λέξεων-κλειδιών που πρόκειται να μοιραστώ.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα εξηγήσω πώς να εκμεταλλευτείτε τις λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά για να λάβετε ΤΟΝΟΙ επισκεψιμότητας αναζήτησης με το μικρότερο δυνατό κόπο.

Αλλά επιτρέψτε μου να μοιραστώ πρώτα μερικά ενδιαφέροντα δεδομένα για να σας βοηθήσω να κατανοήσετε καλύτερα τις λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά και γιατί είναι τόσο σημαντικές.

Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά;

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι όροι με χαμηλούς όγκους αναζήτησης. Παρά το τι πιστεύουν πολλοί άνθρωποι, δεν έχει καμία σχέση με το πόσο μεγάλη ή σύντομη είναι μια λέξη-κλειδί, πόσο καλά είναι πιθανό να μετατραπεί ή πόσο συγκεκριμένη είναι.

Γιατί ονομάζονται λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά;

Θα φτάσουμε σε αυτό σε ένα δευτερόλεπτο.

Προς το παρόν, πρέπει να γνωρίζετε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αναζητήσεων Google είναι πολύ συγκεκριμένες και μη δημοφιλείς (δηλαδή, μακράς ουράς).

Αναλύσαμε τις  λέξεις-κλειδιά ~ 1,9 δισεκατομμυρίων στη βάση δεδομένων του Ahrefs στις ΗΠΑ  και διαπιστώσαμε ότι ένα επιβλητικό 92,42% από αυτούς δέκα αναζητήσεις ανά μήνα ή λιγότερες.

κατανομή όγκου αναζήτησης λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς

Ας ξεδιπλώσουμε αυτό το γράφημα πίτας σε ένα (απλοποιημένο) γράφημα σκέδασης.

καμπύλη ζήτησης αναζήτησης λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς

Βλέπετε γιατί οι λιγότερο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά ονομάζονται λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά τώρα;

Είναι επειδή πέφτουν στην ουρά του γραφήματος του γραφήματος ζήτησης αναζήτησης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Αν δούμε αυτά τα δεδομένα σε έναν πίνακα, ανακαλύπτουμε ένα άλλο ενδιαφέρον γεγονός.

λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς αναζήτηση καμπύλη σε αριθμούς

Το 60,67% του συνόλου της "ζήτησης αναζήτησης" δημιουργείται μόνο από το 0,16% των πιο δημοφιλών λέξεων-κλειδιών (με όγκους αναζήτησης 1.001 ή περισσότερο)

Αυτό σημαίνει ότι το υπόλοιπο 39,33% ανήκει στο 99,84% των ερωτημάτων με χίλιες ή λιγότερες αναζητήσεις ανά μήνα, δηλαδή λέξεις-κλειδιά «μακράς ουράς».

Τζόσουα Χάρντγουικ
Τζόσουα Χάρντγουικ
Επικεφαλής του Περιεχομένου

Εδώ είναι ένα διασκεδαστικό γεγονός σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά…

Υπάρχει μια κοινή παρανόηση μεταξύ των SEO ότι τα μικρότερα ερωτήματα αναζήτησης έχουν υψηλότερους όγκους αναζήτησης από τα μεγαλύτερα.

Εδώ είναι ένα παράδειγμα που αποτρέπει αυτόν τον μύθο :

λέξεις-κλειδιά απώλειας βάρους 1

Μπορείτε να δείτε ότι οι φράσεις τεσσάρων και πέντε λέξεων έχουν σημαντικά μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης από τη φράση δύο λέξεων «χάστε βάρος».

Είναι απλώς ένα εφάπαξ; Καθόλου. 

Από την ίδια μελέτη των 1,9 δισεκατομμυρίων  λέξεων-κλειδιών, ανακαλύψαμε ότι το 29,13% των λέξεων-κλειδιών με 10.001+ μηνιαίες αναζητήσεις αποτελούνται από τρεις ή περισσότερες λέξεις.

μήκος λέξης λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα λέξεων-κλειδιών "μεγάλων" με υψηλούς μηνιαίους όγκους αναζήτησης:

1m συν ερωτήσεις με τρεις λέξεις

Επίσης, το 13,53% των λέξεων-κλειδιών με δέκα αναζητήσεις ανά μήνα ή λιγότερες αποτελούνται από μόνο μία ή δύο λέξεις.

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα "σύντομων" λέξεων-κλειδιών που βρίσκονται στην ουρά της καμπύλης ζήτησης αναζήτησης:

λιγότερες από 2 λέξεις

Key takeaway:  Δεν μπορείτε (και δεν πρέπει να προσπαθήσετε) να προσδιορίσετε τη δημοτικότητα των λέξεων-κλειδιών εξετάζοντας τον αριθμό των λέξεων σε ένα ερώτημα. Τα ερωτήματα σύντομης αναζήτησης μπορούν να είναι λέξεις-κλειδιά "μεγάλης ουράς" και τα μεγάλα ερωτήματα μπορούν να είναι λέξεις-κλειδιά "κεφαλής".

Με άλλα λόγια, προσέξτε τις προκαταλήψεις σας και μην κρίνετε τη δημοτικότητα αναζήτησης των λέξεων-κλειδιών ανάλογα με το μήκος τους σε λέξεις.

Πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά

Αυτά ήταν μερικά διασκεδαστικά δεδομένα με τα οποία να εντυπωσιάσετε τους φίλους σας SEO .

Αλλά τώρα πιθανώς αναρωτιέστε πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά.

Λοιπόν, ένας από τους ευκολότερους τρόπους είναι να πάρετε ένα ευρύ θέμα και να αρχίσετε να το πληκτρολογείτε στο Google. Στη συνέχεια, θα δείτε τις προτάσεις αυτόματης συμπλήρωσης της Google, όπως:

αυτόματη συμπλήρωση google

Αυτές θα είναι πιο συγκεκριμένες και λιγότερο δημοφιλείς αναζητήσεις που σχετίζονται με το συνολικό θέμα για το οποίο αναζητάτε.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το πλαίσιο "People also ask" …

οι άνθρωποι ρωτούν επίσης

… Και την περιοχή «Αναζητήσεις που σχετίζονται με» στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

αναζητήσεις που σχετίζονται με

Αυτά δίνουν κάποια εικόνα για τις άλλες, λιγότερο δημοφιλείς (αλλά πιο συγκεκριμένες) αναζητήσεις που κάνουν οι άνθρωποι γύρω από αυτό το θέμα.

Ωστόσο, η μη αυτόματη συλλογή αυτών των λέξεων-κλειδιών από την Google μπορεί να είναι χρονοβόρα. Επομένως, ίσως θελήσετε να χρησιμοποιήσετε ένα επαγγελματικό εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών που θα σας βοηθήσει να βρείτε χιλιάδες ζουμερές λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά σε λίγα δευτερόλεπτα.

Εισαγάγετε την Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών Ahrefs .

Απλώς εισαγάγετε μια βασική λέξη-κλειδί, επιλέξτε μια αναφορά από το αριστερό μενού και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το φίλτρο έντασης για να βρείτε λέξεις-κλειδιά με όγκους αναζήτησης που θεωρείτε χαμηλές στη θέση σας.

μακριά ουρά αντιστοίχιση φράση ahrefs

Αν αναζητάτε πιο συγκεκριμένα ερωτήματα σε αντίθεση με τα γενικά, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το φίλτρο καταμέτρησης λέξεων για να βρείτε λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά που αποτελούνται από πολλές λέξεις.

λέξεις μετράει μακριά ουρά ahrefs

Ένα άλλο κόλπο είναι να χρησιμοποιήσετε την  αναφορά Ερωτήσεων στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών. Αυτοί οι τύποι ερωτημάτων είναι πολύ πιθανό να είναι "μη δημοφιλείς και συγκεκριμένοι" (δηλ., Ερωτήματα μακράς ουράς).

ερωτήσεις μακράς ουράς ahrefs

Αν ψάχνετε για ένα δροσερό δωρεάν εργαλείο που κάνει κάτι παρόμοιο, δοκιμάστε να απαντήσετε στο κοινό .

απαντήστε στη δημόσια σκόνη με τις καλύτερες πρωτεΐνες

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε καταπληκτικές λέξεις-κλειδιά στη θέση / κλάδο σας είναι να περιηγηθείτε στις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες οι ανταγωνιστές σας κατατάσσονται αυτήν τη στιγμή .

Μπορείτε εύκολα να το κάνετε αυτό στο Ahrefs.

Εισαγάγετε τον τομέα ενός ανταγωνιστή στον ιστότοπο της Ahrefs Explorer , μεταβείτε στην  αναφορά " Οργανικές λέξεις-κλειδιά" και , στη συνέχεια, φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά με χαμηλούς όγκους αναζήτησης.

ανταγωνιστική τοποθεσία μακριά ουρά

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε μακροχρόνιες λέξεις-κλειδιά στη θέση σας που ίσως δεν έχετε σκεφτεί.

Ακολουθούν μερικές ακόμη μέθοδοι για την εύρεση πραγμάτων που ενδέχεται να αναζητούν οι άνθρωποι στον κλάδο σας στο Google:

  1. Μπείτε στο μυαλό των πελατών σας:  Σκεφτείτε πώς μπορούν οι πελάτες σας να αναζητήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Ποια γλώσσα θα χρησιμοποιούσαν; Πώς θα φράσουν τα πράγματα;
  2. Μιλήστε με τους πελάτες σας: Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθετε τι είδους λέξεις, φράσεις και γλώσσα χρησιμοποιούν οι πελάτες σας.
  3. Κοιτάξτε νήματα σε διαδικτυακές κοινότητες: Ελέγξτε τα βιομηχανικά φόρουμ για να δείτε ποιες ερωτήσεις κάνουν οι πελάτες σας και πώς τους διατυπώνουν. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε ομάδες Facebook και άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές τις τελικές συμβουλές εδώ: 4 τρόποι εύρεσης αναξιοποίητων ιδεών λέξεων-κλειδιών με μεγάλη δυνατότητα επισκεψιμότητας

Πώς να λάβετε ΤΟΝΟΙ επισκεψιμότητας αναζήτησης από λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά τείνουν να κατατάσσονται ευκολότερα σε σχέση με τις λέξεις-κλειδιά «κεφαλής».

Για παράδειγμα, ανατρέξτε στις κορυφαίες σελίδες για τη λέξη-κλειδί μακράς ουράς «απώλεια βάρους κουρκούμη» (2.500 μηνιαίες αναζητήσεις):

γενική επισκόπηση της απώλειας βάρους turmuric

Εδώ, οι περισσότερες από τις κορυφαίες σελίδες έχουν λιγότερους από 20 τομείς αναφοράς.

Μετάφραση: Εάν επρόκειτο να δημιουργήσετε μια σελίδα σε αυτό το θέμα και να δημιουργήσετε μερικούς συνδέσμους σε αυτό, θα μπορούσατε να περιμένετε να ταξινομήσετε στα 10 καλύτερα.

Τώρα ας συγκρίνουμε αυτό με έναν δημοφιλή όρο «κεφάλι» όπως «απώλεια βάρους» (98.000 μηνιαίες αναζητήσεις):

επισκόπηση βάρους απώλειας βάρους

Αυτή τη φορά, όλες οι κορυφαίες σελίδες έχουν τόνους backlinks. Οι πιθανότητές σας να τις ξεπεράσετε είναι μικρές.

Έτσι, κατά γενικό κανόνα,  είναι ευκολότερο να ταξινομήσετε και να λάβετε επισκεψιμότητα από λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά. 

Ή μήπως είναι?

Επιτρέψτε μου να σας μπερδέψω για ένα δευτερόλεπτο.

Η λέξη-κλειδί "ευκολότερος τρόπος για να χάσετε βάρος" έχει 3.000 μηνιαίες αναζητήσεις, που είναι περίπου το ίδιο σχήμα με το "κουρκούμη απώλεια βάρους". Αυτό σημαίνει ότι αυτή η λέξη-κλειδί είναι επίσης εύκολη στην κατάταξη αφού η δημοτικότητα είναι χαμηλή;

Ας δούμε τις κορυφαίες σελίδες:

ευκολότερος τρόπος για να χάσετε βάρος

Δεκάρα. Φαίνεται ότι αυτή η λέξη-κλειδί είναι παράξενα ανταγωνιστική. Μα γιατί?

Όλα είναι επειδή αυτό το ερώτημα αναζήτησης δεν περιλαμβάνει δικό του μοναδικό θέμα. Εμπίπτει στο ευρύτερο θέμα της απώλειας βάρους.

ΑΣΕ με να εξηγήσω.

Όταν διαφορετικά άτομα αναζητούν πράγματα όπως…

λέξεις-κλειδιά απώλειας βάρους

… Όλοι ψάχνουν για το ίδιο πράγμα.

Η Google το κατανοεί και κατατάσσει ένα σχεδόν πανομοιότυπο σύνολο σελίδων για όλα αυτά τα ερωτήματα με μεγάλη ουρά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Επικυρώσαμε αυτό το συγκεκριμένο παράδειγμα ελέγχοντας την  αναφορά Μερίδιο επισκεψιμότητας ανά σελίδα" στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs για  να δούμε ποιες σελίδες λαμβάνουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από την παραπάνω λίστα ερωτημάτων αναζήτησης.

μερίδιο κυκλοφορίας ανά σελίδα

Το κορυφαίο αποτέλεσμα (από το healthline.com ) όχι μόνο παίρνει το πιο σημαντικό μερίδιο της επισκεψιμότητας, αλλά και κατατάσσεται σε πέντε από τις έξι λέξεις-κλειδιά που ελέγξαμε.

Εάν, στη συνέχεια, ελέγξουμε επίσης την  αναφορά οργανικής επισκεψιμότητας για αυτήν τη σελίδα στον ιστότοπο του Ahrefs , μπορούμε να δούμε ότι κατατάσσεται στην πρώτη θέση για πάνω από 8.000 SIMILAR λέξεις-κλειδιά.

κορυφαίες 5 λέξεις-κλειδιά κατάταξης 8k

Αυτό αποδεικνύει ότι αυτό το θέμα είναι πολύ ευρύ και αποτελείται από πολλά ερωτήματα μεγάλης διάρκειας.

Τζόσουα Χάρντγουικ
Τζόσουα Χάρντγουικ
Επικεφαλής του Περιεχομένου

Αυτό μας φέρνει σε ένα σημαντικό σημείο:

Κάθε θέμα έχει τη δική του «καμπύλη ζήτησης αναζήτησης».

Δείτε πώς φαίνεται για το θέμα της απώλειας βάρους:

μακροπρόθεσμη αναζήτηση λέξεων-κλειδιών καμπύλη ζήτησης απώλεια βάρους

Μπορείτε να δείτε ότι ενώ υπάρχουν μερικοί όροι "κεφαλής", υπάρχει επίσης μια πολύ μεγάλη ουρά που αποτελείται από χιλιάδες λέξεις-κλειδιά χαμηλού όγκου. Όλα αυτά είναι μέρος του ίδιου γενικού θέματος.

Αλλά αυτό δεν ισχύει για όλες τις λέξεις-κλειδιά με χαμηλό όγκο αναζήτησης.

Ορισμένες λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι από μόνοι τους θέματα, όπως "απώλεια βάρους κουρκούμης".

μεγάλες λέξεις-κλειδιά αναζήτησης καμπύλη ζήτησης κουρκούμη απώλεια βάρους.png

Ας καλέσουμε αυτές τις  "τοπικές λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς"  για έλλειψη καλύτερου ονόματος.

Τώρα εδώ είναι το κρίσιμο σημείο:

Θα χρειαστείτε μια διαφορετική στρατηγική κατάταξης για τις λεγόμενες «τοπικές λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς» από τις «υποστηρικτικές».

Ας το επεκτείνουμε.

1. Πώς να κατατάξετε τις λέξεις-κλειδιά "υποστήριξης" μακράς ουράς

Πριν μιλήσω για τον τρόπο κατάταξης για τέτοιες λέξεις-κλειδιά, επιτρέψτε μου πρώτα να εξηγήσω πώς να τις αναγνωρίσω.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε βρει μια λέξη-κλειδί με μεγάλη ουρά, όπως:

πώς μπορώ να χάσω κάποιο βάρος

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Να θυμάστε ότι αυτή είναι μια λέξη-κλειδί μακράς ουράς ΟΧΙ λόγω του αριθμού των λέξεων στο ερώτημα, αλλά επειδή ο όγκος αναζήτησης είναι χαμηλός.

Ο ευκολότερος τρόπος για να καταλάβετε αν είναι μέρος ενός ευρύτερου θέματος (ή όχι) είναι να δείτε αν οι κορυφαίες σελίδες είναι γενικές ή επικεντρωμένες.

Εδώ είναι μερικές από τις κορυφαίες σελίδες για το "πώς μπορώ να χάσω κάποιο βάρος":

πώς να χάσετε κάποιο βάρος

Είναι σαφές ότι αυτές οι σελίδες είναι αρκετά γενικές. Κανένας από τους τίτλους δεν περιέχει τη φράση "πώς μπορώ να χάσω βάρος", οπότε η Google πρέπει να ομαδοποιήσει αυτό το ερώτημα ως μέρος του ευρύτερου συνολικού θέματος της απώλειας βάρους.

Μπορείτε να κάνετε την ανάλυσή σας ένα βήμα παραπέρα ρίχνοντας τη λέξη-κλειδί στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του  Ahrefs  και ελέγχοντας το θέμα Γονέας .

γονικό θέμα πώς μπορώ να χάσω κάποιο βάρος

Εάν το θέμα Γονέα είναι μια πιο δημοφιλής λέξη-κλειδί, είναι ένα άλλο ενδεικτικό σημάδι ότι η λέξη-κλειδί σας είναι μέρος ενός ευρύτερου θέματος. Αυτό συμβαίνει εδώ.

Μπορείτε να διερευνήσετε βαθύτερα ελέγχοντας την  Κορυφαία λέξη-κλειδί  για καθεμία από τις μεμονωμένες κορυφαίες σελίδες. Απλώς κάντε κύλιση προς τα κάτω στην επισκόπηση SERP  στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών.

κορυφαίες σελίδες με κορυφαίες λέξεις-κλειδιά

Καμία από αυτές τις σελίδες δεν έχει "πώς μπορώ να χάσω κάποιο βάρος" ως την Κορυφαία λέξη-κλειδί, η οποία επιβεβαιώνει περαιτέρω ότι αυτή είναι μια λέξη-κλειδί που υποστηρίζει την ουρά.

Τελικό κόλπο: ελέγξτε τη  στήλη Kw για να δείτε τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες κατατάσσεται κάθε σελίδα.

Εάν οι περισσότερες από τις κορυφαίες σελίδες κατατάσσονται σε πολλές λέξεις-κλειδιά, τότε η λέξη-κλειδί πρέπει να είναι μέρος ενός πολύ ευρύτερου θέματος (δηλαδή, είναι ένας λιγότερο δημοφιλής τρόπος για να αναζητήσετε κάτι δημοφιλές.)

Αλλά πώς παίρνετε επισκεψιμότητα από «υποστηρίζοντας» λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς όπως αυτή;

Απάντηση: Στοχεύστε στον κύριο όρο «επικεφαλής».

Ποτέ μην στοχεύετε ξεχωριστά αυτά τα είδη λέξεων-κλειδιών με μεγάλη ουρά. Θα σπαταλήσετε το χρόνο σας, επειδή η Google τις θεωρεί ως μέρος ενός ευρύτερου θέματος.

Ακολουθεί ένα γρήγορο χάκερ για την εύρεση του όρου «κεφάλι»:

  1. Πιάστε μία από τις κορυφαίες σελίδες για τη λέξη-κλειδί σας στην ουρά.
  2. Επικολλήστε τον στην Εξερεύνηση ιστότοπου .
  3. Ρίξτε μια ματιά στην  αναφορά Οργανικές λέξεις-κλειδιά .
  4. Ταξινόμηση κατά κίνηση  (υψηλή προς χαμηλή)
  5. Δείτε ποιες 3-5 λέξεις-κλειδιά στέλνουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στη σελίδα.

επικεφαλής όροι

Εάν μπορείτε να κατατάξετε για οποιαδήποτε από αυτές τις λέξεις-κλειδιά "κεφαλής", σχεδόν σίγουρα θα κατατάξετε για μερικές από τις εκατοντάδες ή χιλιάδες παραλλαγές μακράς ουράς και θα λάβετε έναν TON κυκλοφορίας.

Αυτό συμβαίνει επί του παρόντος με τις κορυφαίες 10 σελίδες κατάταξης για «πώς να χάσετε βάρος».

Αλλά πώς μεγιστοποιείτε τις πιθανότητές σας κατάταξης για όσο το δυνατόν περισσότερες παραλλαγές μακράς ουράς για να συλλέξετε όσο το δυνατόν περισσότερη από αυτή τη γλυκιά κυκλοφορία για τη λέξη-κλειδί που στοχεύετε;

Ο καλύτερος τρόπος είναι να μελετήσετε τις τρέχουσες κορυφαίες 10 σελίδες κατάταξης. Δείτε πόσο περιεκτικές και λεπτομερείς είναι και, στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι τουλάχιστον τόσο καλή.

Ο δεύτερος καλύτερος τρόπος είναι να αναλύσετε όλες τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται επίσης οι κορυφαίες σελίδες. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα περίγραμμα των πραγμάτων που πρέπει να υπάρχουν στη σελίδα σας.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ PRO

Όταν επιλέγετε μεταξύ δύο ή περισσότερων θεμάτων με παρόμοιους όγκους αναζήτησης, επιλέξτε πάντα αυτό που οι κορυφαίες σελίδες λαμβάνουν περισσότερη επισκεψιμότητα.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις δύο λέξεις-κλειδιά:

δύο λέξεις-κλειδιά

Είναι σαφές ότι οι « συμβουλές SEO » είναι μια καλύτερη λέξη-κλειδί για στόχευση, σωστά; Θέλω να πω, έχει 3x περισσότερο όγκο αναζήτησης, οπότε η κατάταξη για αυτό θα φέρει σίγουρα τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Όχι σε αυτήν την περίπτωση.

Ας ρίξουμε μια ματιά στην επισκόπηση SERP και για τις δύο λέξεις-κλειδιά.

Κορυφαίες σελίδες για «  συμβουλές SEO ».

Κορυφαίες σελίδες για "υποβολή ιστότοπου σε μηχανές αναζήτησης".

Παρατηρήστε ότι η κατάταξη των σελίδων για την "υποβολή ιστότοπου σε μηχανές αναζήτησης" λαμβάνει περίπου 10 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα από εκείνη της κατάταξης για " συμβουλές SEO ", παρά το γεγονός ότι οι τελευταίες έχουν 3x μεγαλύτερο όγκο αναζήτησης.

Τι συμβαίνει εδώ;

Βασικά, η "υποβολή ιστότοπου σε μηχανές αναζήτησης" είναι ένα ευρύτερο θέμα που αποτελείται από πολλές παραλλαγές ουράς.

υποβολή ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης με μεγάλη ουρά

Μπορείτε να το δείτε αυτό ελέγχοντας τη  στήλη Kw στην Επισκόπηση SERP  στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών . Όλες οι κορυφαίες σελίδες για «υποβολή ιστότοπου σε μηχανές αναζήτησης» κατατάσσονται για περισσότερες από 1.000 λέξεις-κλειδιά, ενώ αυτές που κατατάσσονται για « Συμβουλές SEO » κατατάσσονται κατά μέσο όρο μόνο 100-200 λέξεις-κλειδιά.

Συμπέρασμα: "Υποβολή ιστότοπου σε μηχανές αναζήτησης" είναι ένα καλύτερο θέμα στο οποίο μπορείτε να στοχεύσετε, επειδή έχει υψηλότερο δυναμικό κίνησης αναζήτησης.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το γιατί δεν πρέπει να εμπιστεύεστε τυφλά τον όγκο αναζήτησης για εκτιμήσεις επισκεψιμότητας εδώ .

2. Πώς να ταξινομήσετε για «τοπικές» λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά

Ακριβώς για να ανανεώσετε τη μνήμη σας, οι τοπικές λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι ερωτήματα αναζήτησης χαμηλού όγκου που είναι από μόνα τους θέματα. Δεν αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου θέματος.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα μιας τέτοιας λέξης-κλειδιού:

θέμα μακράς ουράς

Εάν ελέγξουμε τις κορυφαίες σελίδες στο Google, μπορούμε να δούμε ότι όλες οι σελίδες είναι ιδιαίτερα επικεντρωμένες σε αυτό το θέμα. Κοιτάξτε τους τίτλους.

λέξεις κλειδιά κανιβαλισμού

Επιπλέον, εάν ρίξουμε τη λέξη-κλειδί στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs , βλέπουμε ότι το θέμα Γονέα  είναι το ίδιο.

λέξη-κλειδί κανιβαλισμού

Το ίδιο ισχύει και αν ελέγξουμε την Κορυφαία λέξη-κλειδί  για τις κορυφαίες σελίδες στην Επισκόπηση SERP .

επισκόπηση serp κανιβαλισμού λέξεων-κλειδιών

Είναι ξεκάθαρο ότι η «κανιβαλισμό λέξεων-κλειδιών» δεν αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου θέματος. Εάν ήταν, οι κορυφαίες σελίδες θα επικεντρώνονταν σε πιο γενικά θέματα.

Λοιπόν, πώς λαμβάνετε επισκεψιμότητα από λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά που είναι από μόνα τους θέματα;

Απάντηση:  Στοχεύστε κάθε τοπική λέξη-κλειδί μακράς ουράς με μια μοναδική σελίδα.

Θυμηθείτε, μπορείτε να κατατάξετε εύκολα τοπικές λέξεις-κλειδιά. Έτσι, αντί να στοχεύετε ευρεία ανταγωνιστικά θέματα, όπως "απώλεια βάρους" (τα οποία είναι σχεδόν αδύνατο να ταξινομηθούν), μπορείτε να λάβετε τόνους επισκεψιμότητας από τοπικές λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά, κατατάσσοντας 20-50 από αυτές.

Για παράδειγμα, θα ήταν πιο εύκολο να στοχεύσετε και να ταξινομήσετε όλες αυτές τις τοπικές λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά (με πολλές σελίδες)…

επίκαιρες λέξεις-κλειδιά

… Παρά να κατατάξουμε μια μοναδική λέξη-κλειδί ανταγωνιστικής λέξης «απώλεια βάρους».

Αλλά μια ακόμη πιο έξυπνη στρατηγική για την επισκεψιμότητα μέσω ΠΟΛΥ μακροχρόνιων λέξεων-κλειδιών είναι η χρήση "τροποποιητών".

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό: αν εισαγάγω "μαύρα παπούτσια" στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs , μεταβείτε στην αναφορά αντιστοίχισης φράσης  και φιλτράρετε για τα ερωτήματα αναζήτησης που περιέχουν τη λέξη "με" ...

μαύρα παπούτσια με

… Μου δείχνει πάνω από 3k ερωτήματα αναζήτησης όπου οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν για διαφορετικά ζευγάρια ρούχων.

Και όπως μπορείτε να πείτε από τη δυσκολία λέξεων-κλειδιών ( KD ) , είναι πολύ εύκολο να κατατάξετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Επομένως, εάν έχετε έναν ιστότοπο σχετικά με τη μόδα και το στυλ, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν κατάλογο ερωτήσεων και απαντήσεων που δημιουργούνται από χρήστες και να στοχεύσετε καθεμία από αυτές τις τοπικές λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά με διαφορετικές σελίδες.

Δεν θα χρειαζόταν καν να γράψετε μακρά, λεπτομερή άρθρα για κάθε συγκεκριμένο συνδυασμό ρούχων. Θα πρέπει απλώς να πείτε αν είναι καλή ή κακή ιδέα και να δείξετε πώς φαίνεται.

Θα ήταν ακόμα ένας τόνος δουλειάς, αλλά πιθανότατα πολύ λιγότερη δουλειά από την κατάταξη των όρων «επικεφαλής» στη βιομηχανία της μόδας.

Ένα άλλο έξυπνο πράγμα που κάνουν οι SEO είναι να προσθέσουν τοποθεσίες στις λέξεις-κλειδιά προϊόντων ή υπηρεσιών τους και να δημιουργήσουν ειδικές σελίδες για κάθε περιοχή εξυπηρέτησης.

Ας ψάξουμε για "ενοικίαση φορτηγού" με την Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs  και μεταβείτε στην αναφορά αντιστοίχισης Φράσης . Αυτή τη φορά έχουμε περισσότερες από 400 λέξεις-κλειδιά - όλες οι οποίες έχουν πολύ μεγάλη ουρά.

νοικιάστε ένα φορτηγό

Εάν σκέφτεστε ότι τέτοιες λέξεις-κλειδιά / θέματα δεν αξίζουν τον κόπο σας, επειδή έχουν χαμηλή δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης, σκεφτείτε ξανά.

Παρόλο που κάθε μία από αυτές τις λέξεις-κλειδιά λαμβάνει μόνο λίγα κλικ ανά μήνα, θυμηθείτε ότι πιθανότατα μπορείτε να τις κατατάξετε εύκολα. Επιπλέον, μπορείτε να στοχεύσετε εκατοντάδες από αυτές τις λέξεις-κλειδιά με εκατοντάδες σελίδες.

Εάν είχατε 300 σελίδες, κάθε μία στοχεύει σε μια διαφορετική τοπική παραλλαγή μακράς ουράς και κάθε σελίδα έχει δέκα κλικ ανά μήνα, αυτό θα ήταν  πολύ στοχευμένα κλικ κάθε μήνα (300 σελίδες * 10 κλικ).

Επιπλέον, παρόλο που η Ahrefs διαθέτει κορυφαία βάση δεδομένων λέξεων-κλειδιών , εξακολουθεί να μην περιέχει ΟΛΑ τα πιθανά ερωτήματα αναζήτησης που μπορεί να χρησιμοποιούν οι χρήστες.

Έτσι, μπορείτε να προσθέσετε με ασφάλεια τοποθεσίες για τις οποίες το Ahrefs δεν εμφανίζει όγκο αναζήτησης…

χωρίς όγκο αναζήτησης

… Και εξακολουθείτε να λαμβάνετε μερικές επισκέψεις ανά μήνα σε κάθε σελίδα που δημιουργείτε.

Αυτό θα προσθέσει τελικά ένα πολύ σημαντικό ποσοστό κίνησης.

Φυσικά, χρειάζεται αρκετή δουλειά για τη δημιουργία ενός ιστότοπου με αυτόν τον αριθμό σελίδων… αλλά μάλλον πολύ λιγότερη δουλειά από την κατάταξη για όρους «κεφαλής» όπως «ενοικίαση φορτηγών».

Επιπλέον, οι τοπικές λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι πιο εστιασμένες και πιθανότατα να μετατραπούν σε υψηλότερα ποσοστά.

Γιατί δεν ταιριάζουν όλες οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά σε αυτούς τους δύο «κουβάδες» (και τι να κάνετε γι 'αυτό)

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από τις κορυφαίες σελίδες για τη λέξη-κλειδί μακράς ουράς «πώς να ονομάζουμε εικόνες για SEO » (80 αναζητήσεις / μήνα).

ανάμεικτες σακούλες

Μερικά από τα αποτελέσματα είναι ευρεία και μιλούν για την εικόνα SEO γενικά, ενώ άλλα εστιάζουν πιο στενά στην ονομασία εικόνων για  SEO .

Εάν ελέγξουμε επίσης τις κορυφαίες σελίδες στην Εξερεύνηση λέξεων -κλειδιών του Ahrefs , εδώ βλέπουμε:

πώς να ονομάσετε εικόνες για το seo

Οι πιο εστιασμένες σελίδες έχουν λιγότερους πίσω συνδέσμους και χαμηλότερη «αρχή».

Τι συμβαίνει εδώ;

Οι ευρείες σελίδες που κατατάσσονται στις κορυφαίες θέσεις είναι εκεί λόγω της « εξουσίας » τους. Έχουν backlinks από εκατοντάδες τομείς αναφοράς που τους επιτρέπουν να «αναγκάσουν» να περάσουν στην κατάταξη για εκατοντάδες πιο στενά θέματα.

Ωστόσο, η Google κατατάσσει μερικές πιο εστιασμένες σελίδες για αυτήν τη λέξη-κλειδί, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει ακόμη πιθανότητα κατάταξης. Απλώς αντιμετωπίστε το ως μια τοπική λέξη-κλειδί μακράς ουράς.

Σε αυτήν την περίπτωση, αυτό θα σήμαινε τη δημιουργία περιεχομένου σχετικά με το "πώς να ονομάσετε εικόνες για SEO " σε αντίθεση με το πιο γενικό θέμα του " SEO εικόνας ". Κάνετε αυτό, και δεν θα χρειαστείτε τόση «εξουσία» για να ταξινομήσετε.

Ή θα μπορούσατε να κάνετε το αντίθετο:

Δηλαδή να γράψετε για το ευρύτερο θέμα, να δημιουργήσετε έναν τόνο συνδέσμων προς τη σελίδα και να παρακολουθήσετε καθώς κατατάσσεται όχι μόνο σε στενά σχετιζόμενα μακρά ουρά αλλά και σε ημι-σχετικές μεγάλες ουρές (π.χ., "πώς να φτιάξετε εικόνες για  SEO ")

Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα αυτού του γεγονότος με τον οδηγό Shopify για τη βελτιστοποίηση εικόνας, ο οποίος κατατάσσεται στη λέξη-κλειδί «επικεφαλής» της «βελτιστοποίησης εικόνας» (800 αναζητήσεις / μήνα) συν σχεδόν 2. 9K άλλες παρόμοιες λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς:

λέξεις-κλειδιά βελτιστοποίησης εικόνας shopify

Η διαδρομή που επιλέγετε να ακολουθήσετε εξαρτάται από τις απαντήσεις σας σε αυτές τις ερωτήσεις:

  • Είναι ο ιστότοπός σας νέος ή έχει "εξουσιοδότηση;"
  • Πόση αξία έχουν αυτές οι λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας;
  • Πόσο καλοί είστε στο κτίριο συνδέσμων;

Παλεύετε με αυτό το τελευταίο;

Ακολουθούν μερικοί από τους καλύτερους οδηγούς δημιουργίας συνδέσμων για βοήθεια:

Τελικές σκέψεις

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά δεν είναι τόσο απλές όσο πιστεύουν πολλοί άνθρωποι.

Με αυτό, εννοώ ότι οι λέξεις-κλειδιά χαμηλού όγκου δεν είναι πάντα απαραίτητα ευκολότερες για την κατάταξη από τις λέξεις-κλειδιά υψηλού όγκου. Μερικές φορές αποτελούν μέρος ενός πολύ ευρύτερου θέματος και η Google εμφανίζει τα ίδια αποτελέσματα για την "μη δημοφιλή" παραλλαγή της ουράς με τη λέξη-κλειδί "επικεφαλής".

Ο στόχος αυτού του άρθρου ήταν να σας διδάξει πώς αντιμετωπίζει η Google διαφορετικούς τύπους λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς. Δίνοντας προσοχή σε αυτές τις λεπτομέρειες θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε αποτελεσματικά διαφορετικά είδη λέξεων-κλειδιών με μεγάλη ουρά και να λάβετε τόνους επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης.