10 τρόποι να κάνετε το Google να ευρετηριάσει τον ιστότοπό σας (που λειτουργεί πραγματικά)

 Εάν η Google δεν ευρετηριάσει τον ιστότοπό σας, τότε είστε σχεδόν αόρατοι. Δεν θα εμφανίζεται κανένα ερώτημα αναζήτησης και δεν θα λαμβάνετε καμία οργανική επισκεψιμότητα. Τίποτα. Νάντα. Μηδέν.

Δεδομένου ότι είστε εδώ, υποθέτω ότι δεν είναι νέα για εσάς. Ας πάμε κατευθείαν στην επιχείρηση.

Αυτό το άρθρο σάς διδάσκει πώς να διορθώσετε οποιοδήποτε από αυτά τα τρία προβλήματα:

  1. Ολόκληρος ο ιστότοπός σας δεν έχει ευρετηριαστεί.
  2. Ορισμένες από τις σελίδες σας είναι ευρετηριασμένες, αλλά άλλες δεν είναι.
  3. Οι πρόσφατα δημοσιευμένες ιστοσελίδες σας δεν έχουν ευρετηριαστεί αρκετά γρήγορα.

Αλλά πρώτα, ας βεβαιωθούμε ότι βρισκόμαστε στην ίδια σελίδα και κατανοούμε πλήρως αυτό το malarkey ευρετηρίου.

Η Google ανακαλύπτει νέες ιστοσελίδες ανιχνεύοντας  τον ιστό και, στη συνέχεια, προσθέτει αυτές τις σελίδες στο ευρετήριό τους . Το κάνουν αυτό χρησιμοποιώντας μια αράχνη ιστού που  ονομάζεται Googlebot .

Ταραγμένος? Ας ορίσουμε μερικούς βασικούς όρους.

  • Ανίχνευση : Η διαδικασία παρακολούθησης υπερσυνδέσμων στον ιστό για να ανακαλύψετε νέο περιεχόμενο.
  • Ευρετηρίαση : Η διαδικασία αποθήκευσης κάθε ιστοσελίδας σε μια τεράστια βάση δεδομένων.
  • Web spider : Ένα λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί τη  διαδικασία ανίχνευσης σε κλίμακα.
  • Googlebot : Η αράχνη ιστού της Google .

Ακολουθεί ένα βίντεο από την Google  που εξηγεί τη διαδικασία με περισσότερες λεπτομέρειες:

Όταν κάνετε Google κάτι, ζητάτε από την Google να επιστρέψει όλες τις σχετικές σελίδες από το ευρετήριό τους. Επειδή υπάρχουν συχνά εκατομμύρια σελίδες που ταιριάζουν στον λογαριασμό, ο αλγόριθμος κατάταξης της Google κάνει ό, τι καλύτερο μπορεί να ταξινομήσει τις σελίδες έτσι ώστε να βλέπετε πρώτα τα καλύτερα και πιο σχετικά αποτελέσματα.

Το κρίσιμο σημείο που κάνω εδώ είναι ότι η ευρετηρίαση  και η κατάταξη  είναι δύο διαφορετικά πράγματα .

Η ευρετηρίαση εμφανίζεται για τον αγώνα. η κατάταξη κερδίζει.

Δεν μπορείτε να κερδίσετε χωρίς να εμφανιστείτε στον αγώνα στην πρώτη θέση.

Μεταβείτε στο Google και μετά αναζητήστε site:yourwebsite.com

ευρετηρίαση αναζήτησης ιστότοπου

Αυτός ο αριθμός δείχνει περίπου πόσες από τις σελίδες σας έχει ευρετηριάσει η Google.

Εάν θέλετε να ελέγξετε την κατάσταση ευρετηρίου μιας συγκεκριμένης διεύθυνσης URL , χρησιμοποιήστε τον ίδιο site:yourwebsite.com/web-page-slug χειριστή .

σελίδα αναζήτησης ιστότοπου google

Δεν θα εμφανιστούν αποτελέσματα εάν η σελίδα δεν έχει ευρετηριαστεί.

Τώρα, αξίζει να σημειωθεί ότι εάν είστε  χρήστης του Google Search Console , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την  αναφορά κάλυψης για να λάβετε μια πιο ακριβή εικόνα σχετικά με την κατάσταση ευρετηρίου του ιστότοπού σας. Απλώς πηγαίνετε στο:

Google Search Console> Ευρετήριο> Κάλυψη

έγκυρες σελίδες του Google Search Console

Κοιτάξτε τον αριθμό των έγκυρων σελίδων (με και χωρίς προειδοποιήσεις).

Εάν αυτοί οι δύο αριθμοί έχουν τίποτα εκτός από το μηδέν, τότε η Google έχει τουλάχιστον μερικές από τις σελίδες στον ιστότοπό σας. Εάν όχι, τότε έχετε ένα σοβαρό πρόβλημα επειδή καμία από τις ιστοσελίδες σας δεν έχει ευρετήριο.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Δεν είστε χρήστης του Google Search Console; Εγγραφείτε. Είναι δωρεάν. Όλοι όσοι διαχειρίζονται έναν ιστότοπο και νοιάζονται για τη λήψη επισκεψιμότητας από την Google θα πρέπει να χρησιμοποιούν το Google Search Console. Είναι τόσο  σημαντικό. 

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Search Console για να ελέγξετε εάν μια συγκεκριμένη σελίδα έχει ευρετηριαστεί. Για να γίνει αυτό, επικολλήστε τη διεύθυνση URL σε το URL εργαλείο επιθεώρησης .

Εάν αυτή η σελίδα έχει ευρετηριαστεί, θα λέει "Η διεύθυνση URL βρίσκεται στο Google".

Το url βρίσκεται στο Google Search Console

Εάν η σελίδα δεν έχει ευρετηριαστεί, θα δείτε τις λέξεις "Η διεύθυνση URL δεν υπάρχει στο Google".

Η σελίδα δεν βρίσκεται στο Google Search Console

Βρήκατε ότι ο ιστότοπός σας ή η ιστοσελίδα σας δεν έχουν ευρετηριαστεί στο Google; Δοκιμάστε αυτό:

  1. Μεταβείτε στο Google Search Console
  2. Μεταβείτε στο εργαλείο επιθεώρησης URL
  3. Επικολλήστε τη διεύθυνση URL που θέλετε το Google να ευρετηριάσει στη γραμμή αναζήτησης.
  4. Περιμένετε έως ότου η Google ελέγξει τη  διεύθυνση URL
  5. Κάντε κλικ στο κουμπί "Αίτημα ευρετηρίασης"

Αυτή η διαδικασία είναι καλή πρακτική όταν δημοσιεύετε μια νέα ανάρτηση ή σελίδα. Λέτε αποτελεσματικά στην Google ότι έχετε προσθέσει κάτι νέο στον ιστότοπό σας και ότι πρέπει να το ρίξουν μια ματιά.

Ωστόσο, το αίτημα ευρετηρίασης είναι απίθανο να λύσει τα υποκείμενα προβλήματα που εμποδίζουν την Google να ευρετηριάσει παλιές σελίδες. Εάν συμβαίνει αυτό, ακολουθήστε την παρακάτω λίστα ελέγχου για να διαγνώσετε και να διορθώσετε το πρόβλημα.

Ακολουθούν ορισμένοι γρήγοροι σύνδεσμοι για κάθε τακτική - σε περίπτωση που έχετε ήδη δοκιμάσει μερικές:

  1. Κατάργηση μπλοκ ανίχνευσης στο αρχείο robots.txt
  2. Καταργήστε τις απατεώνες noindex ετικέτες
  3. Συμπεριλάβετε τη σελίδα στον χάρτη ιστότοπού σας
  4. Καταργήστε τις απατεώνες κανονικές ετικέτες
  5. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα δεν είναι ορφανή
  6. Διορθώστε τους εσωτερικούς συνδέσμους nofollow
  7. Προσθέστε «ισχυρούς» εσωτερικούς συνδέσμους
  8. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα είναι πολύτιμη και μοναδική
  9. Κατάργηση σελίδων χαμηλής ποιότητας (για βελτιστοποίηση του "προϋπολογισμού ανίχνευσης")
  10. Δημιουργήστε backlinks υψηλής ποιότητας

 

1) Κατάργηση μπλοκ ανίχνευσης στο αρχείο robots.txt

Η Google δεν ευρετηριάζει ολόκληρο τον ιστότοπό σας; Θα μπορούσε να οφείλεται σε ένα μπλοκ ανίχνευσης σε κάτι που ονομάζεται αρχείο robots.txt .

Για να ελέγξετε αυτό το ζήτημα, μεταβείτε στη διεύθυνση yourdomain.com/robots.txt .

Αναζητήστε ένα από αυτά τα δύο αποσπάσματα κώδικα:

1User-agent: Googlebot
2Disallow: /
1User-agent: *
2Disallow: /

Και οι δύο λένε στο Googlebot ότι δεν επιτρέπεται να ανιχνεύουν σελίδες στον ιστότοπό σας. Για να διορθώσετε το πρόβλημα, καταργήστε τα. Είναι τόσο  απλό.

Ένα μπλοκ ανίχνευσης στο robots.txt θα μπορούσε επίσης να είναι ο ένοχος εάν η Google δεν ευρετηριάζει ούτε μια ιστοσελίδα. Για να ελέγξετε αν συμβαίνει αυτό, επικολλήστε τη διεύθυνση URL στο εργαλείο επιθεώρησης διευθύνσεων URL στο Google Search Console. Κάντε κλικ στο μπλοκ κάλυψης για να αποκαλύψετε περισσότερες λεπτομέρειες και, στη συνέχεια, αναζητήστε το "Επιτρέπεται ανίχνευση; Όχι: αποκλείστηκε από το robots.txt ”σφάλμα.

Αυτό δείχνει ότι η σελίδα έχει αποκλειστεί στο robots.txt.

Εάν συμβαίνει αυτό, ελέγξτε ξανά το αρχείο robots.txt για τυχόν κανόνες "απαγόρευση" που σχετίζονται με τη σελίδα ή τη σχετική υποενότητα.

ρομπότ txt

Αφαιρέστε όπου είναι απαραίτητο.

 

2) Αφαιρέστε τις απατεώνες tag noindex

Η Google δεν θα ευρετηριάσει σελίδες εάν τους πείτε να μην το κάνουν. Αυτό είναι χρήσιμο για τη διατήρηση ιδιωτικών ιστοσελίδων. Υπάρχουν δύο τρόποι για να το κάνετε:

Μέθοδος 1: μετα-ετικέτα

Οι σελίδες με οποιαδήποτε από αυτές τις μετα-ετικέτες στην <head>ενότητα τους δεν θα ευρετηριαστούν από την Google:

1<meta name=“robots” content=“noindex”>
1<meta name=“googlebot” content=“noindex”>

Αυτή είναι μια ετικέτα μετα-ρομπότ και ενημερώνει τις μηχανές αναζήτησης εάν μπορούν ή δεν μπορούν να ευρετηριάσουν τη σελίδα.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Το βασικό μέρος είναι η τιμή "noindex". Εάν το δείτε αυτό, τότε η σελίδα έχει οριστεί στο noindex.

Για να βρείτε όλες τις σελίδες με μετα-ετικέτα noindex στον ιστότοπό σας, εκτελέστε μια ανίχνευση με τον έλεγχο ιστοτόπου της Ahrefs . Μεταβείτε στην  αναφορά Ευρετηρίασης . Αναζητήστε προειδοποιήσεις "Σελίδα Noindex".

έλεγχος ιστοτόπου noindex ahrefs

Κάντε κλικ για να δείτε όλες τις σελίδες που επηρεάζονται. Καταργήστε τη μετα-ετικέτα noindex από σελίδες στις οποίες δεν ανήκει.

Μέθοδος 2: X ‑ Robots-Tag

Τα προγράμματα ανίχνευσης σέβονται επίσης την κεφαλίδα απόκρισης X-Robots-Tag HTTP . Μπορείτε να το εφαρμόσετε χρησιμοποιώντας μια γλώσσα δέσμης ενεργειών από την πλευρά του διακομιστή, όπως PHP , ή στο αρχείο .htaccess, ή αλλάζοντας τη διαμόρφωση του διακομιστή σας.

Το εργαλείο επιθεώρησης διευθύνσεων URL στο Search Console σάς ενημερώνει εάν το Google αποκλείεται από την ανίχνευση μιας σελίδας λόγω αυτής της κεφαλίδας. Απλώς εισαγάγετε τη διεύθυνση URL και , στη συνέχεια, αναζητήστε το "Επιτρέπεται η δημιουργία ευρετηρίου; Όχι: Εντοπίστηκε 'noindex' στην επικεφαλίδα http 'X ‑ Robots-Tag'

x κονσόλα αναζήτησης κεφαλίδας ρομπότ

Εάν θέλετε να ελέγξετε για αυτό το ζήτημα σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, εκτελέστε μια ανίχνευση στο εργαλείο ελέγχου ιστότοπου του Ahrefs και , στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το φίλτρο "Πληροφορίες ρομπότ στην κεφαλίδα HTTP " στην Εξερεύνηση σελίδων:

x έλεγχος ιστότοπου φίλτρου ετικετών ρομπότ

Πείτε στον προγραμματιστή σας να εξαιρέσει σελίδες που θέλετε να δημιουργούν ευρετήρια από την επιστροφή αυτής της κεφαλίδας.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Μετα-ετικέτα ρομπότ και προδιαγραφές κεφαλίδας HTTP X-Robots-Tag

 

3) Συμπεριλάβετε τη σελίδα στον χάρτη ιστότοπού σας

Ένας χάρτης ιστότοπου ενημερώνει την Google ποιες σελίδες στον ιστότοπό σας είναι σημαντικές και ποιες δεν είναι. Μπορεί επίσης να δώσει κάποια καθοδήγηση σχετικά με το πόσο συχνά πρέπει να ανιχνευθούν εκ νέου.

Η Google θα πρέπει να μπορεί να βρει σελίδες στον ιστότοπό σας, ανεξάρτητα από το αν βρίσκονται στον χάρτη ιστότοπού σας, αλλά εξακολουθεί να είναι καλή πρακτική να τις συμπεριλάβετε. Σε τελική ανάλυση, δεν έχει νόημα να κάνουμε τη ζωή της Google δύσκολη.

Για να ελέγξετε εάν μια σελίδα βρίσκεται στον χάρτη ιστότοπού σας, χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιθεώρησης URL στο Search Console. Εάν δείτε το σφάλμα "Η διεύθυνση URL δεν βρίσκεται στο Google" και "Χάρτης ιστότοπου: Δ / Υ", τότε δεν βρίσκεται στον χάρτη ιστότοπου ή στο ευρετήριο.

url όχι στο google ή στο sitemap

Δεν χρησιμοποιείτε το Search Console; Μεταβείτε στη διεύθυνση URL του χάρτη ιστοτόπου σας - συνήθως, ο τομέας σας.com / sitemap.xml —και αναζητήστε τη σελίδα.

αναζήτηση χάρτη ιστότοπου

Εναλλακτικά, εάν θέλετε να βρείτε όλες τις ανιχνεύσιμες και ευρετηρίσιμες σελίδες που δεν περιλαμβάνονται στον χάρτη ιστότοπού σας, εκτελέστε μια ανίχνευση στον Έλεγχο ιστότοπου της Ahrefs . Μεταβείτε στην Εξερεύνηση σελίδας και εφαρμόστε αυτά τα φίλτρα:

όχι στον χάρτη ιστότοπου με δυνατότητα ευρεσιτεχνίας

Αυτές οι σελίδες πρέπει να βρίσκονται στον χάρτη ιστότοπού σας, οπότε προσθέστε τις. Μόλις τελειώσετε, ενημερώστε την Google ότι έχετε ενημερώσει τον χάρτη ιστότοπού σας ping σε αυτό το  URL :

http://www.google.com/ping?sitemap=http://yourwebsite.com/sitemap_url.xml

Αντικαταστήστε το τελευταίο μέρος με τη διεύθυνση URL του χάρτη ιστότοπού σας Στη συνέχεια θα πρέπει να δείτε κάτι τέτοιο:

Λήφθηκε ειδοποίηση χάρτη ιστότοπου

Αυτό θα επιταχύνει την ευρετηρίαση της σελίδας από την Google.

 

4) Αφαιρέστε τις απατεώνες κανονικές ετικέτες

Μια κανονική ετικέτα λέει στην Google ποια είναι η προτιμώμενη έκδοση μιας σελίδας. Μοιάζει με αυτό:

<link rel="canonical” href="/page.html/">

Οι περισσότερες σελίδες είτε δεν έχουν κανονική ετικέτα, είτε αυτό που ονομάζεται κανονική ετικέτα αυτοαναφοράς. Αυτό λέει στο Google ότι η ίδια η σελίδα είναι η προτιμώμενη και πιθανώς η μόνη έκδοση. Με άλλα λόγια, θέλετε αυτή η σελίδα να ευρετηριαστεί.

Αλλά αν η σελίδα σας έχει μια αδίστακτη κανονική ετικέτα, τότε θα μπορούσε να ενημερώνει την Google για μια προτιμώμενη έκδοση αυτής της σελίδας που δεν υπάρχει. Σε αυτήν την περίπτωση, η σελίδα σας δεν θα ευρετηριαστεί.

Για να ελέγξετε ένα κανονικό, χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιθεώρησης διευθύνσεων URL της Google Θα δείτε μια προειδοποίηση "Εναλλακτική σελίδα με κανονική ετικέτα", εάν ο κανονικός οδηγεί σε άλλη σελίδα.

εναλλακτική σελίδα με κανονική

Εάν αυτό δεν πρέπει να είναι εκεί και θέλετε να ευρετηριάσετε τη σελίδα, καταργήστε την κανονική ετικέτα.

ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ

Οι κανονικές ετικέτες δεν είναι πάντα κακές. Οι περισσότερες σελίδες με αυτές τις ετικέτες θα τις έχουν για κάποιο λόγο. Εάν δείτε ότι η σελίδα σας έχει ένα κανονικό σύνολο, ελέγξτε την κανονική σελίδα. Εάν αυτή είναι πράγματι η προτιμώμενη έκδοση της σελίδας και δεν χρειάζεται να ευρετηριάσετε την εν λόγω σελίδα, τότε θα πρέπει να παραμείνει η κανονική ετικέτα.

Εάν θέλετε έναν γρήγορο τρόπο εύρεσης ψευδών κανονικών ετικετών σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, εκτελέστε μια ανίχνευση στο εργαλείο ελέγχου ιστότοπου της Ahrefs. Μεταβείτε στην Εξερεύνηση σελίδων. Χρησιμοποιήστε αυτές τις ρυθμίσεις:

έλεγχος ιστότοπου φίλτρου canonicals

Αυτό αναζητά σελίδες στον χάρτη ιστότοπού σας με κανονικές ετικέτες που δεν αναφέρονται μόνοι σας. Επειδή σχεδόν σίγουρα θέλετε να ευρετηριάσετε τις σελίδες στον χάρτη ιστότοπού σας, θα πρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω εάν αυτό το φίλτρο επιστρέφει αποτελέσματα.

Είναι πολύ πιθανό αυτές οι σελίδες είτε να έχουν έναν απατεώνα κανονικό είτε να μην είναι αρχικά στο χάρτη ιστότοπού σας.

 

5) Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα δεν είναι ορφανή

Οι ορφανές σελίδες είναι αυτές χωρίς εσωτερικούς συνδέσμους που τους δείχνουν.

Επειδή η Google ανακαλύπτει νέο περιεχόμενο ανιχνεύοντας τον ιστό, δεν μπορούν να ανακαλύψουν ορφανές σελίδες μέσω αυτής της διαδικασίας. Οι επισκέπτες του ιστότοπου δεν θα μπορούν να τους βρουν.

Για να ελέγξετε για ορφανές σελίδες, ανιχνεύστε τον ιστότοπό σας με τον έλεγχο ιστοτόπου της Ahrefs . Στη συνέχεια, ελέγξτε την  αναφορά Σύνδεσμοι για σφάλματα "Ορφανή σελίδα (δεν έχει εισερχόμενους εσωτερικούς συνδέσμους)":

ορφανές σελίδες

Αυτό δείχνει όλες τις σελίδες που είναι ευρετηρίσιμες και υπάρχουν στον χάρτη ιστότοπού σας, αλλά δεν έχουν εσωτερικούς συνδέσμους που να δείχνουν προς αυτές.

ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ

Αυτή η διαδικασία λειτουργεί μόνο όταν ισχύουν δύο πράγματα:

  1. Όλες οι σελίδες που θέλετε να ευρετηριαστούν βρίσκονται στους χάρτες ιστοτόπου σας
  2. Επιλέξατε το πλαίσιο για να χρησιμοποιήσετε τις σελίδες στους χάρτες ιστοτόπου σας ως σημείο εκκίνησης για την ανίχνευση κατά τη ρύθμιση του έργου στο Ahrefs 'Site Audit.

Δεν είστε σίγουροι ότι όλες οι σελίδες που θέλετε να ευρετηριαστούν βρίσκονται στον χάρτη ιστότοπού σας; Δοκιμάστε αυτό:

  1. Κατεβάστε μια πλήρη λίστα σελίδων στον ιστότοπό σας (μέσω του CMS σας  )
  2. Ανιχνεύστε τον ιστότοπό σας (χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως ο έλεγχος ιστότοπου της Ahrefs)
  3. Παραπομπή στις δύο λίστες διευθύνσεων URL

Τυχόν διευθύνσεις URL που δεν βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της ανίχνευσης είναι ορφανές σελίδες.

Μπορείτε να διορθώσετε ορφανές σελίδες με έναν από τους δύο τρόπους:

  1. Εάν η σελίδα δεν είναι σημαντική , διαγράψτε την και αφαιρέστε την από τον χάρτη ιστότοπού σας.
  2. Εάν η σελίδα είναι σημαντική , ενσωματώστε τη στη δομή εσωτερικών συνδέσμων του ιστότοπού σας.

 

6) Διορθώστε τους εσωτερικούς συνδέσμους nofollow

Οι σύνδεσμοι Nofollow είναι σύνδεσμοι με ετικέτα rel = "nofollow". Αποτρέπουν τη μεταφορά του PageRank  στη διεύθυνση URL προορισμού Η Google επίσης δεν ανιχνεύει συνδέσμους nofollow.

Δείτε τι λέει η Google  σχετικά με το θέμα:

Ουσιαστικά, η χρήση του nofollow μας κάνει να αφήσουμε τους συνδέσμους στόχους από το συνολικό γράφημα του ιστού.  Ωστόσο, οι στοχευόμενες σελίδες ενδέχεται να εξακολουθούν να εμφανίζονται στο ευρετήριό μας, εάν άλλοι ιστότοποι συνδέονται σε αυτούς χωρίς τη χρήση του nofollow ή εάν οι διευθύνσεις URL υποβάλλονται στην Google σε έναν Χάρτη ιστοτόπου.

Με λίγα λόγια, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ακολουθούνται όλοι οι εσωτερικοί σύνδεσμοι προς σελίδες με δυνατότητα ευρετηρίου.

Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε το εργαλείο ελέγχου ιστότοπου της Ahrefs για να ανιχνεύσετε τον ιστότοπό σας. Ελέγξτε την αναφορά συνδέσμων για σελίδες με δυνατότητα ευρετηρίου με σφάλματα "Η σελίδα έχει nofollow εισερχόμενους εσωτερικούς συνδέσμους μόνο" σφάλματα:

σφάλμα εισερχόμενων συνδέσμων nofollow

Καταργήστε την ετικέτα nofollow από αυτούς τους εσωτερικούς συνδέσμους, υποθέτοντας ότι θέλετε το Google να ευρετηριάσει τη σελίδα. Εάν όχι, διαγράψτε τη σελίδα ή το noindex.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι ένας σύνδεσμος Nofollow; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε (Όχι Jargon!)

 

7) Προσθέστε «ισχυρούς» εσωτερικούς συνδέσμους

Η Google ανακαλύπτει νέο περιεχόμενο ανιχνεύοντας τον ιστότοπό σας. Εάν παραλείψετε να συνδέσετε εσωτερικά τη συγκεκριμένη σελίδα, τότε ενδέχεται να μην μπορούν να τη βρουν.

Μια εύκολη λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι να προσθέσετε μερικούς εσωτερικούς συνδέσμους στη σελίδα. Μπορείτε να το κάνετε από οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα που μπορεί να ανιχνεύσει και να ευρετηριάσει η Google. Ωστόσο, εάν θέλετε η Google να ευρετηριάσει τη σελίδα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, είναι λογικό να το κάνετε από μία από τις πιο «ισχυρές» σελίδες σας.

Γιατί; Επειδή η Google είναι πιθανό να ανιχνεύσει ξανά αυτές τις σελίδες πιο γρήγορα από τις λιγότερο σημαντικές.

Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στην Εξερεύνηση ιστότοπων της Ahrefs , εισαγάγετε τον τομέα σας και, στη συνέχεια, επισκεφθείτε την αναφορά Best by Links .

καλύτερα από συνδέσμους ahrefs blog 2

Αυτό δείχνει όλες τις σελίδες στον ιστότοπό σας ταξινομημένες κατά βαθμολογία URL ( UR ). Με άλλα λόγια, εμφανίζει πρώτα τις πιο έγκυρες σελίδες.

Περάστε αυτήν τη λίστα και αναζητήστε σχετικές σελίδες από τις οποίες θα προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους στη συγκεκριμένη σελίδα.

Για παράδειγμα, εάν θέλαμε να προσθέσουμε έναν εσωτερικό σύνδεσμο στον οδηγό δημοσίευσης επισκεπτών μας, ο οδηγός δημιουργίας συνδέσμων μας  πιθανότατα θα προσφέρει ένα σχετικό μέρος από το οποίο θα το κάνετε. Και αυτή η σελίδα τυχαία είναι η 11η πιο έγκυρη σελίδα στο ιστολόγιό μας:

οδηγός κατασκευής συνδέσμων ahrefs καλύτερα μέσω συνδέσμων

Στη συνέχεια, η Google θα δει και θα ακολουθήσει αυτόν τον σύνδεσμο την επόμενη φορά που θα ανιχνεύσει ξανά τη σελίδα.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Επικολλήστε τη σελίδα από την οποία προσθέσατε τον εσωτερικό σύνδεσμο στο εργαλείο επιθεώρησης διευθύνσεων URL της Google Πατήστε το κουμπί "Αίτημα ευρετηρίασης" για να ενημερώσετε την Google ότι κάτι στη σελίδα έχει αλλάξει και ότι πρέπει να το ανιχνεύσει ξανά το συντομότερο δυνατό. Αυτό μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία ανακάλυψης του εσωτερικού συνδέσμου και, κατά συνέπεια, της σελίδας που θέλετε να ευρετηριαστεί.

 

8) Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα είναι πολύτιμη και μοναδική

Η Google είναι απίθανο να ευρετηριάσει σελίδες χαμηλής ποιότητας, επειδή δεν έχουν καμία αξία για τους χρήστες της. Δείτε τι είπε ο John Mueller της Google σχετικά με την ευρετηρίαση το 2018:

Υπονοεί ότι εάν θέλετε το Google να ευρετηριάσει τον ιστότοπο ή την ιστοσελίδα σας, πρέπει να είναι «φοβερό και εμπνευσμένο».

Εάν έχετε αποκλείσει τεχνικά ζητήματα για την έλλειψη ευρετηρίου, τότε η έλλειψη αξίας θα μπορούσε να είναι ο ένοχος. Για αυτόν τον λόγο, αξίζει να αναθεωρήσετε τη σελίδα με φρέσκα μάτια και να αναρωτηθείτε: Είναι αυτή η σελίδα πραγματικά πολύτιμη; Θα μπορούσε κάποιος χρήστης να βρει αξία σε αυτήν τη σελίδα, αν έκανε κλικ σε αυτό από τα αποτελέσματα αναζήτησης;

Εάν η απάντηση είναι όχι σε καμία από αυτές τις ερωτήσεις, τότε πρέπει να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας.

Μπορείτε να βρείτε πιο δυνητικά σελίδες χαμηλής ποιότητας που δεν περιλαμβάνονται στο ευρετήριο χρησιμοποιώντας το εργαλείο ελέγχου ιστοτόπου Ahrefs  και το URL Profiler . Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στην Εξερεύνηση σελίδων στο Ahrefs 'Site Audit και χρησιμοποιήστε αυτές τις ρυθμίσεις:

βρείτε τον έλεγχο ιστοτόπων σελίδων χαμηλής ποιότητας

Αυτό θα επιστρέψει «λεπτές» σελίδες που είναι ευρετηρίσιμες και προς το παρόν δεν έχουν οργανική κίνηση. Με άλλα λόγια, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να μην ευρετηριαστούν.

Εξαγάγετε την αναφορά και, στη συνέχεια, επικολλήστε όλες τις διευθύνσεις URL στο URL Profiler και εκτελέστε έναν έλεγχο ευρετηρίασης Google.

Προφίλ προφίλ url

ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ

Συνιστάται να χρησιμοποιείτε διακομιστές μεσολάβησης εάν το κάνετε για πολλές σελίδες (δηλαδή πάνω από 100). Διαφορετικά, διατρέχετε τον κίνδυνο να απαγορευτεί η IP από την Google. Εάν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, τότε μια άλλη εναλλακτική λύση είναι η αναζήτηση στο Google για ένα "δωρεάν μαζικό ελεγκτή ευρετηρίασης Google". Υπάρχουν μερικά από αυτά τα εργαλεία, αλλά τα περισσότερα από αυτά περιορίζονται σε <25 σελίδες κάθε φορά.

Ελέγξτε τυχόν μη ευρετηριασμένες σελίδες για ζητήματα ποιότητας. Βελτιώστε όπου είναι απαραίτητο και, στη συνέχεια, ζητήστε επανεξάρτηση στο Google Search Console.

Θα πρέπει επίσης να στοχεύσετε στην επίλυση προβλημάτων με διπλό περιεχόμενο. Το Google είναι απίθανο να ευρετηριάσει διπλότυπες ή σχεδόν διπλότυπες σελίδες. Χρησιμοποιήστε την  αναφορά " Διπλότυπο περιεχόμενο" στο Site Audit για να ελέγξετε αυτά τα ζητήματα.

9) Κατάργηση σελίδων χαμηλής ποιότητας (για βελτιστοποίηση του "προϋπολογισμού ανίχνευσης")

Η ύπαρξη πάρα πολλών σελίδων χαμηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας χρησιμεύει μόνο για τη σπατάλη προϋπολογισμού ανίχνευσης .

Δείτε τι λέει η Google  σχετικά με το θέμα:

Η σπατάλη πόρων διακομιστή σε [σελίδες προσθήκης χαμηλής αξίας] θα εξαλείψει τη δραστηριότητα ανίχνευσης από σελίδες που έχουν πραγματικά αξία, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει σημαντική καθυστέρηση στην ανακάλυψη εξαιρετικού περιεχομένου σε έναν ιστότοπο.

Σκεφτείτε το σαν έναν δάσκαλο που βαθμολογεί δοκίμια, ένα από τα οποία είναι δικό σας. Εάν έχουν δέκα δοκίμια για να βαθμολογήσουν, θα φτάσουν στη δική σας αρκετά γρήγορα. Εάν έχουν εκατό, θα τους πάρει λίγο περισσότερο. Εάν έχουν χιλιάδες, ο φόρτος εργασίας τους είναι πολύ υψηλός και μπορεί να μην φτάσουν ποτέ στην βαθμολόγηση του δοκίμιου σας.

Η Google δηλώνει ότι «ο προϋπολογισμός ανίχνευσης […] δεν είναι κάτι που οι περισσότεροι εκδότες πρέπει να ανησυχούν» και ότι «εάν ένας ιστότοπος έχει λιγότερες από μερικές χιλιάδες διευθύνσεις URL, τις περισσότερες φορές θα ανιχνευθεί αποτελεσματικά».

Ωστόσο, η αφαίρεση σελίδων χαμηλής ποιότητας από τον ιστότοπό σας δεν είναι ποτέ κακό. Μπορεί να έχει μόνο θετική επίδραση στον προϋπολογισμό ανίχνευσης.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο ελέγχου περιεχομένου για  να βρείτε δυνητικά χαμηλής ποιότητας και άσχετες σελίδες που μπορούν να διαγραφούν.

10) Δημιουργήστε backlinks υψηλής ποιότητας

Οι σύνδεσμοι επιστροφής λένε στην Google ότι μια ιστοσελίδα είναι σημαντική. Σε τελική ανάλυση, εάν κάποιος συνδέεται με αυτό, τότε πρέπει να έχει κάποια αξία. Αυτές είναι σελίδες που η Google θέλει να ευρετηριάσει.

Για πλήρη διαφάνεια, η Google δεν ευρετηριάζει μόνο ιστοσελίδες με backlinks. Υπάρχουν πολλές (δισεκατομμύρια) ευρετηριασμένες σελίδες χωρίς backlinks. Ωστόσο, επειδή η Google βλέπει σελίδες με συνδέσμους υψηλής ποιότητας ως πιο σημαντικές, είναι πιθανό να ανιχνεύσουν και να ανιχνεύσουν ξανά αυτές τις σελίδες πιο γρήγορα από αυτές χωρίς. Αυτό οδηγεί σε ταχύτερη ευρετηρίαση.

Έχουμε πολλούς πόρους για τη δημιουργία υψηλής ποιότητας συνδέσμων στο ιστολόγιο.

Ρίξτε μια ματιά σε μερικούς από τους παρακάτω οδηγούς.

Ευρετηρίαση ≠ κατάταξη

Η ευρετηρίαση του ιστοτόπου ή της ιστοσελίδας σας στο Google δεν  ισοδυναμεί με ταξινομήσεις ή επισκεψιμότητα.

Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Ευρετηρίαση σημαίνει ότι η Google γνωρίζει τον ιστότοπό σας. Δεν σημαίνει ότι πρόκειται να το κατατάξουν για τυχόν συναφή και αξιόλογα ερωτήματα.

Εκεί έρχεται το SEO - η τέχνη της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων σας για την κατάταξη για συγκεκριμένα ερωτήματα.

Εν ολίγοις, το SEO περιλαμβάνει:

  • Βρίσκοντας αυτό που αναζητούν οι πελάτες σας.
  • Δημιουργία περιεχομένου γύρω από αυτά τα θέματα.
  • Βελτιστοποίηση αυτών των σελίδων για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας.
  • Δημιουργία backlinks;
  • Αναδημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο για να το διατηρείτε «αειθαλή»

Ακολουθεί ένα βίντεο  για να ξεκινήσετε με το  SEO :

… Και μερικά άρθρα:

Τελικές σκέψεις

Υπάρχουν μόνο δύο πιθανοί λόγοι για τους οποίους η Google δεν ευρετηριάζει τον ιστότοπο ή την ιστοσελίδα σας:

  1. Τα τεχνικά ζητήματα τους εμποδίζουν να το πράξουν
  2. Βλέπουν τον ιστότοπο ή τη σελίδα σας ως χαμηλής ποιότητας και άχρηστη για τους χρήστες τους.

Είναι απολύτως πιθανό να υπάρχουν και τα δύο αυτά ζητήματα. Ωστόσο, θα έλεγα ότι τα τεχνικά ζητήματα είναι πολύ πιο κοινά. Τα τεχνικά ζητήματα μπορούν επίσης να οδηγήσουν στην αυτόματη δημιουργία περιεχομένου με δυνατότητα ευρετηρίου χαμηλής ποιότητας (π.χ. προβλήματα με την πολύπλευρη πλοήγηση). Αυτό δεν είναι καλό.

Ωστόσο, η εκτέλεση της παραπάνω λίστας ελέγχου θα πρέπει να επιλύσει το ζήτημα ευρετηρίασης εννέα φορές στα δέκα.

Απλώς θυμηθείτε ότι η ευρετηρίαση ≠ κατάταξη. Το SEO εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε να κατατάξετε για τυχόν αξιόλογα ερωτήματα αναζήτησης και να προσελκύσετε μια συνεχή ροή οργανικής επισκεψιμότητας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

best site