Για οποιονδήποτε παρακολουθεί την επισκεψιμότητά του από το Google, δεν είναι πραγματικά μια αποκάλυψη ότι μια σελίδα μπορεί να κατατάξει εκατοντάδες (ή και χιλιάδες) σχετικών λέξεων-κλειδιών. 

Αλλά για πόσες λέξεις-κλειδιά ακριβώς θα κατατάσσεται ένας μέσος όρος σελίδας;

Αυτή είναι η ερώτηση που θέλαμε να απαντήσουμε (συν μερικά ακόμη), οπότε επιλέξαμε 3 εκατομμύρια τυχαία ερωτήματα αναζήτησης και εξετάσαμε τις κορυφαίες σελίδες και πόσες άλλες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται.

Ας βουτήξουμε αμέσως!

Πόσες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται στις κορυφαίες 20 σελίδες κατάταξης «επίσης κατάταξη»;

Εδώ είναι ο μέσος και ο μέσος αριθμός λέξεων-κλειδιών για τις οποίες είδαμε κορυφαίες 20 σελίδες "κατατάσσονται επίσης" (μελετήθηκαν σε 3 εκατομμύρια ερωτήματα αναζήτησης):

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Λέγοντας "επίσης κατάταξη για", στην πραγματικότητα εννοώ "επίσης κατάταξη στην κορυφή 10". Γιατί αν δεν βρίσκεστε στα κορυφαία 10 αποτελέσματα αναζήτησης για μια δεδομένη λέξη-κλειδί, δεν θα έχετε καθόλου επισκεψιμότητα από αυτήν.

Φαίνεται ότι η μέση # 1 σελίδα κατάταξης θα κατατάσσεται επίσης στην κορυφή 10 για σχεδόν 1.000 άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά (ενώ η μέση τιμή είναι πάνω από δύο φορές μικρότερη - περίπου 400 λέξεις-κλειδιά).

Και οι σελίδες χαμηλότερης κατάταξης τείνουν να κατατάσσονται σε λιγότερες λέξεις-κλειδιά.

Μελετήσαμε επίσης τρεις ομάδες λέξεων-κλειδιών ξεχωριστά:

  1. όλες οι λέξεις-κλειδιά στο δείγμα μας.
  2. λέξεις-κλειδιά με όγκο αναζήτησης πάνω από 1.000 αναζητήσεις ανά μήνα.
  3. λέξεις-κλειδιά με όγκο αναζήτησης πάνω από 10.000 αναζητήσεις ανά μήνα.

Θέλαμε να μάθουμε αν η κατάταξη για μια πιο δημοφιλή λέξη-κλειδί θα οδηγούσε σε κατάταξη για μεγαλύτερο αριθμό σχετικών λέξεων-κλειδιών. Που φαίνεται να ισχύει ακριβώς.

Οι ακραίες τιμές

Είναι πάντα διασκεδαστικό να βλέπεις outliers, έτσι;

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Οι ακραίες τιμές είναι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο μελετάμε τους μέσους και μεσαίους αριθμούς ξεχωριστά. Αρκετές σελίδες κατατάσσονται σε ένα τεράστιο ποσό λέξεων-κλειδιών, κάτι που αυξάνει τους «μέσους» αριθμούς. Για το προηγούμενο πείραμα, καταργήσαμε τα μεγαλύτερα outliers για να κάνουμε τα δεδομένα πιο αντιπροσωπευτικά, αλλά ακόμη και τότε, το χάσμα μεταξύ μέσων και μέσων τιμών ήταν αρκετά σημαντικό. 

Ας δούμε λοιπόν ποιες σελίδες κατατάσσονται στο Google για έναν τεράστιο αριθμό λέξεων-κλειδιών.

Κορυφαίες 10 σελίδες με τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών "επίσης κατατάσσονται στις κορυφαίες 100" (σε όλες τις χώρες):

  1. (192184) nsfw
  2. (139245) http://www.vidtomp3.com/
  3. (131597) http://www.listentoyoutube.com/
  4. (118070) http://www.youtube-mp3.org/
  5. (113957) http://convert2mp3.net/en/
  6. (113927) http://www.clipconverter.cc/
  7. (108972) https://www.google.com/
  8. (104940) http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2476563,00.asp
  9. (100558) http://keepvid.com/
  10. (91594) https://www.pizzahut.com/

Κορυφαίες 10 σελίδες με τον αριθμό λέξεων-κλειδιών "επίσης κατάταξη για # 1" (σε όλες τις χώρες):

  1. (49804) https://www.google.com/
  2. (34930) https://www.google.com/gmail/
  3. (30420) https://www.facebook.com/
  4. (27851) https://www.youtube.com/
  5. (25639) http://www.youtube-mp3.org/es
  6. (24769) nsfw
  7. (22078) nsfw
  8. (21588) https://translate.google.com/?hl=es
  9. (21584) http://www.youtube-mp3.org/
  10. (20613) https://translate.google.com/

Μπορείτε να τοποθετήσετε οποιαδήποτε από αυτές τις διευθύνσεις URL στο εργαλείο " Εξερεύνηση ιστότοπου " του Ahrefs και να μεταβείτε στην αναφορά "Οργανικές λέξεις-κλειδιά" για να δείτε όλες τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται.

Και βάσει αυτών των εξωγενών διευθύνσεων URL, φαίνεται ότι η λήψη περιεχομένου από το YouTube είναι ένα από τα κύρια ζητήματα που ενοχλούν την ανθρωπότητα αυτές τις μέρες:

Πόσες λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου μπορείτε να "κατατάξετε επίσης";

Δεν υπάρχει τίποτα περίεργο για την κατάταξη για χιλιάδες λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς με μία μόνο σελίδα. 

Τι γίνεται όμως με τις λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου; Για πόσες από αυτές μπορεί να κατατάσσεται μια σελίδα;

Για να το μελετήσουμε, πήραμε όλες τις σελίδες από το δείγμα μας που κατατάχθηκαν # 1 για μια λέξη-κλειδί 10k + και εξετάσαμε πόσες άλλες 10k + λέξεις-κλειδιά κατατάχθηκαν επίσης αυτές οι σελίδες (στη θέση # 1).

Στη συνέχεια αναπαράγαμε ένα παρόμοιο πείραμα για σελίδες που κατατάχθηκαν # 1 για λέξεις-κλειδιά 1k +.

Και εδώ έχουμε:

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η πλειονότητα των διευθύνσεων URL κατατάσσεται # 1 για μία λέξη-κλειδί μεγάλου όγκου.

Όμως οι πρώτοι αριθμοί στο παραπάνω γράφημα μπορεί να φαίνονται λίγο παραπλανητικοί, γιατί είναι δύσκολο να τα τοποθετήσετε στην ίδια κλίμακα.

Έτσι, υπολογίσαμε ποιο ποσοστό των σελίδων στο δείγμα μας κατατάχθηκαν στην κορυφή για μία λέξη-κλειδί, δύο λέξεις-κλειδιά, τρεις λέξεις-κλειδιά κ.λπ. 

Και πήρατε αυτά τα δροσερά γραφήματα πίτας:

Αποδεικνύεται ότι η κατάταξη για 2-3 λέξεις-κλειδιά με περισσότερες από 1.000 αναζητήσεις ανά μήνα είναι αρκετά συνηθισμένη. Ενώ η κατάταξη για περισσότερες από μία λέξεις-κλειδιά 10k + με μία σελίδα είναι πολύ σπάνια.

Πώς μπορείτε να κατατάξετε περισσότερες λέξεις-κλειδιά με τη σελίδα σας;

Όπως πιθανότατα μπορείτε να δείτε κοιτάζοντας τα παραπάνω ακραία σημεία, ο καλύτερος τρόπος κατάταξης για περισσότερες λέξεις-κλειδιά είναι να επιλέξετε το σωστό θέμα.

Ορισμένα θέματα τείνουν να έχουν τεράστια ζήτηση αναζήτησης και τόνο σχετικών ερωτημάτων αναζήτησης, ενώ άλλα απλά δεν είναι αρκετά δημοφιλή για να σας προσφέρουν μια ποικιλία αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών.

Αυτό το καλύψαμε στον οδηγό μας για λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά , αλλά υποθέτω ότι δεν θα βλάψει να το αναφέρω ξανά.

Ερευνήστε το δυναμικό κυκλοφορίας

Όταν σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας, μην κοιτάτε απλώς τον όγκο αναζήτησης της κύριας λέξης-κλειδιού που στοχεύετε. Θα πρέπει να τραβήξετε τις κορυφαίες σελίδες για αυτήν τη λέξη-κλειδί και να δείτε πόσες άλλες λέξεις-κλειδιά κατατάσσονται επίσης και πόση επισκεψιμότητα αναζήτησης τους φέρνει.

Χρησιμοποιώ συχνά τη λέξη-κλειδί "Λυπάμαι λουλούδια" για να το δείξω αυτό.

Ο μηνιαίος όγκος αναζήτησης αυτής της λέξης-κλειδιού είναι μόνο 250 αναζητήσεις ανά μήνα, κάτι που μπορεί να φαίνεται ότι δεν αξίζει να στοχεύσετε.

Αλλά αν κοιτάξετε τις κορυφαίες σελίδες για αυτήν τη λέξη-κλειδί (την οποία μπορείτε να κάνετε με την Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών της Ahrefs ) θα δείτε αυτό:

Οι κορυφαίες 5 σελίδες κατάταξης για τη λέξη-κλειδί «Λυπάμαι λουλούδια» κατατάσσονται επίσης για περισσότερες από 50 άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά, η οποία φέρνει καθεμία από αυτές περίπου εκατοντάδες εξαιρετικά στοχευμένους επισκέπτες ανά μήνα.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Έχουμε μια πολύ μεγάλη βάση δεδομένων λέξεων-κλειδιών στο Ahrefs, αλλά είναι αδύνατο να συμπεριληφθούν εκεί όλα τα υπάρχοντα ερωτήματα αναζήτησης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Ahrefs υποτιμά πάντα τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες κατατάσσεται μια σελίδα και την επισκεψιμότητα που φέρνει. Αυτό σημαίνει ότι η πραγματική επισκεψιμότητα αναζήτησης σε μια δεδομένη σελίδα θα είναι πάντα μεγαλύτερη από αυτήν που εκτιμούμε. 

Επομένως, αν ακολουθήσετε την παλιά προσέγγιση της έρευνας λέξεων-κλειδιών, θα αποφασίσετε ότι δεν αξίζει να κατατάξετε στην κορυφή 5 για τη λέξη-κλειδί "Λυπάμαι λουλούδια."

Και αν υιοθετήσετε αυτήν τη νέα στρατηγική , θα έχετε περίπου εκατό επισκέπτες με υψηλή στόχευση ανά μήνα από την κατάταξη οπουδήποτε στην κορυφή5 για αυτήν τη λέξη-κλειδί.

Αλλά εκτός από την εύρεση του θέματος με υψηλή δυνατότητα επισκεψιμότητας, τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες θα κατατάσσεται η σελίδα σας;

Βοηθά το μήκος του περιεχομένου;

Για να σας δώσουμε την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, έχουμε διανείμει όλες τις σελίδες στο μέγεθος του δείγματος σε 5 κουβάδες κατά το μήκος του περιεχομένου τους και εξετάσαμε τον μέσο όρο των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες "κατατάχθηκαν επίσης στην κορυφή10":

Φαίνεται ότι το περιεχόμενο με μεγαλύτερη φόρμα τείνει να κατατάσσεται σε περισσότερες λέξεις-κλειδιά, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη.

Αλλά μετά πήγαμε λίγο πιο λεπτομερείς και εξετάσαμε τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών που κατατάχθηκαν στη θέση # 1 για κάθε κάδο:

Και ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο της φόρμας αποδόθηκε καλύτερα.

Βοηθούν τα backlinks;

Υπήρχαν αρκετές μελέτες ( περιλαμβάνονται οι δικές μας ) που έδειξαν μια σχετικά υψηλή συσχέτιση μεταξύ των παραγόντων οπισθοσύνδεσης μιας σελίδας και της κατάταξης της Google.

Αλλά δεν νομίζω ότι έχω δει μια μελέτη για το πώς οι παράγοντες backlink σχετίζονται με τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες κατατάσσεται μια σελίδα.

Δημιουργήσαμε λοιπόν 5 κάδους με βαθμολογία διεύθυνσης URL (η οποία δείχνει πόσο ισχυρό είναι το προφίλ επιστροφής συνδέσμου μιας δεδομένης διεύθυνσης URL ) και εξετάσαμε τον μέσο αριθμό λέξεων-κλειδιών «επίσης κατάταξη στην κορυφή 10» για καθεμία από αυτές:

Το παραπάνω γράφημα δείχνει μια αρκετά ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της Αξιολόγησης URL μιας σελίδας και του αριθμού των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες κατατάσσεται στην κορυφή10.

Πήγαμε επίσης λίγο πιο λεπτομερείς και εξετάσαμε τις λέξεις-κλειδιά που κατατάσσονται στη θέση # 1:

Ακόμα, οι σελίδες με ισχυρότερο προφίλ backlink είχαν καλύτερη απόδοση.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Αυτό είναι απλώς μια γρήγορη υπενθύμιση ότι ο συσχετισμός δεν συνεπάγεται αιτιώδη συνάφεια . Επομένως, η παραπάνω έρευνα δεν μας επιτρέπει να πούμε ότι οι backlinks σας βοηθούν να κατατάξετε περισσότερες λέξεις-κλειδιά. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι οι σελίδες με περισσότερους πίσω συνδέσμους τείνουν να κατατάσσονται σε μεγαλύτερο αριθμό λέξεων-κλειδιών.

Πόσο μοναδικές είναι οι λέξεις-κλειδιά "επίσης κατάταξη για";

Αυτό που θέλαμε να μελετήσουμε σε αυτό το τελικό πείραμα ήταν πόσα ερωτήματα αναζήτησης έχουν μια κατάταξη σελίδας:

  • 1 κοινή λέξη;
  • 2 κοινές λέξεις.
  • 3 κοινές λέξεις.
  • 4 κοινές λέξεις κ.λπ.

Στόχος μας ήταν να δούμε πόσες λέξεις-κλειδιά για μια σελίδα κατατάσσονται είναι μοναδικές σε σημείο που δεν έχουν ούτε μία κοινή λέξη-κλειδί με την υπόλοιπη ομάδα.

Αυτό το συγκεκριμένο πείραμα ήταν λίγο δύσκολο να μελετηθεί και να οπτικοποιηθεί, αλλά αφού παίξαμε με τα δεδομένα για λίγο, το πήραμε:

Όπως μπορείτε να δείτε από αυτό το γράφημα παραπάνω, ο αριθμός των «μοναδικών» λέξεων-κλειδιών (που δεν έχουν ούτε μία κοινή λέξη με άλλες) είναι εξαιρετικά χαμηλός.

Το οποίο υποστηρίζει ακόμη περισσότερο το γεγονός ότι η κατάταξη για έναν τεράστιο αριθμό λέξεων-κλειδιών έχει να κάνει με την επιλογή ενός δημοφιλούς θέματος, το οποίο οι χρήστες θα αναζητούσαν με τις ίδιες λέξεις αλλά διαφορετικά ερωτήματα αναζήτησης - σε αντίθεση με τη στόχευση πολλών διαφορετικών θεμάτων με μία σελίδα.


https://ahrefs.com/blog/also-rank-for-study/