Θέλετε να βρείτε backlinks που μπορείτε εύκολα να αντιγράψετε για τον ιστότοπό σας; Θα έπρεπε; τα backlinks είναι ένας από τους δύο κορυφαίους παράγοντες κατάταξης της Google.

Πως ξέρουμε? Το επιβεβαίωσαν πριν  από δύο χρόνια.

Σύμφωνα με τη μελέτη μας, οι σελίδες με πολλά backlinks τείνουν επίσης να έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από την Google .

αναφορά τομέων έναντι επισκεψιμότητας οργανικής αναζήτησης ahrefs εξερευνητής περιεχομένου 1

Από τη μελέτη μας  για 1 δισεκατομμύριο σελίδες

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Αυτή είναι μια  μελέτη συσχέτισης , όπως είναι σχεδόν όλες οι μελέτες SEO . Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την αιτιώδη συνάφεια . Αλλά, λέγοντας ότι οι σύνδεσμοι είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες κατάταξης, η Google το έχει κάνει σχεδόν αυτό για εμάς.

Αλλά πώς βρίσκετε ούτως ή άλλως αναπαραγώγιμους, μετακινούμενους βελόνες;

Το μυστικό για να βρείτε backlinks που σας βοηθούν να κατατάξετε στο Google

Μάθετε από πού προέρχονται οι σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας και, στη συνέχεια, επαναλάβετε τους.

Δεν είστε σίγουροι ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας; Είναι οι ιστότοποι που έχουν ήδη υψηλή κατάταξη στο Google για τα ερωτήματα αναζήτησης για τα οποία θέλετε να κατατάξετε. Η δουλειά σας είναι να βρείτε (και να αντιγράψετε) τα backlinks που τους βοήθησαν να φτάσουν εκεί.

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ;

Χρησιμοποιήστε την  αναφορά Τομείς ανταγωνισμού στην Εξερεύνηση τοποθεσιών  για να δείτε τους ιστότοπους που ανταγωνίζονται τους δικούς σας στα SERP.

Site Explorer  > εισαγάγετε τον τομέα σας> Ανταγωνιστικοί τομείς

ανταγωνιστικούς τομείς

Μέσω της  αναφοράς Computing  Domains στο Ahrefs Site Explorer

Λάβετε υπόψη ότι αυτό θα λειτουργήσει μόνο με καθιερωμένους ιστότοπους. Εάν ο ιστότοπός σας είναι νέος και δεν έχει ακόμη βαθμολογία για τίποτα, ενδέχεται να μην δείτε υπέροχα αποτελέσματα εδώ.

Για εμάς, ένας ανταγωνιστικός ιστότοπος θα ήταν το backlinko.com  καθώς κατατάσσεται για έναν τόνο όρων αναζήτησης για τους οποίους θέλουμε να κατατάξουμε. Το ίδιο ισχύει και για το moz.com .

Αλλά πώς ξέρουμε από πού προέρχονται τα backlinks τους;

Πώς να βρείτε backlinks (σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα ή ιστότοπο)

  1. Μεταβείτε στον ιστότοπο Ahrefs Explorer .
  2. Επικόλληση σε οποιαδήποτε διεύθυνση URL ή τομέα (π.χ., https: // ανταγωνιστής/blog/blog-post/  ή https://competitor.com )
  3. Επιλέξτε τη λειτουργία "ακριβής διεύθυνση URL " (για ιστοσελίδες) ή "*.domain/*" (για ιστότοπους) από το αναπτυσσόμενο μενού.
  4. Μεταβείτε στην  αναφορά Επιστροφών (στο αριστερό μενού)

Στη συνέχεια, θα δείτε συνδέσμους που δείχνουν προς τον ιστότοπο ή την ιστοσελίδα που έχετε επιλέξει, καθώς και πολλά  δεδομένα, όπως:

  • Σελίδα αναφοράς  (από όπου προέρχεται ο σύνδεσμος).
  • Κείμενο αγκύρωσης  (οι λέξεις με κλικ  που συνδέονται με τη σελίδα προορισμού).
  • Επισκεψιμότητα  (εκτιμώμενη επισκεψιμότητα αναζήτησης Google στη σελίδα σύνδεσης).
  • Για πρώτη φορά  (όταν είδαμε για πρώτη φορά το σύνδεσμο)
backlinks ahrefs

Επιστροφές συνδέσεων σε αυτήν τη σελίδα, μέσω του Ahrefs Site Explorer

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την κορυφαία βιομηχανική βάση δεδομένων backlink της Ahrefs, η  οποία περιέχει 212 δισεκατομμύρια σελίδες. Κατασκευάστηκε ανιχνεύοντας τον ιστό και ενημερώνεται κάθε 15-30 λεπτά. Ανιχνεύουμε επίσης 4,1 εκατομμύρια σελίδες κάθε λεπτό!

Ανιχνεύουμε τόσο γρήγορα, στην πραγματικότητα, που το πρόγραμμα ανίχνευσης του Ahrefs υπερτερεί των  Bing, Yahoo και Yandex.

Η κατώτατη γραμμή? Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Επιστροφής  έκθεση Site Explorer  για να ελέγξετε backlinks σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα ή ιστοσελίδα. Έτσι, εάν εισέλθετε στον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή, θα δείτε όλα τα backlinks του.

Πώς είναι χρήσιμο αυτό; Επειδή ορισμένοι από τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας τους βοήθησαν να κατατάξουν καλά. Η δουλειά σας είναι να βρείτε αυτούς τους συνδέσμους και να τους επαναλάβετε .

Αλλά αυτή η έκθεση συχνά αποκαλύπτει εκατοντάδες χιλιάδες backlinks….

πολλά backlinks

… Λοιπόν πώς ξέρετε ποια είναι δυνητικά αναπαραγώγιμα;

Πώς να βρείτε αναπαραγώγιμες ευκαιρίες backlink από τους ανταγωνιστές σας

Θα πρέπει πάντα να κάνετε  έρευνα για backlinks ανά σελίδα. Αυτό είναι κρίσιμο.

Επαναλαμβάνω: εάν ο στόχος σας είναι να κλέψετε backlinks, μην  κοιτάτε τα backlinks που δείχνουν έναν ανταγωνιστικό ιστότοπο στο σύνολό του. Δεν θα μάθετε πολλά από αυτό. Ξεκινήστε πάντα με την έρευνα της σελίδας από την οποία προσπαθείτε να αναπαράγετε backlinks.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε συνδέσμους προς την αρχική σας σελίδα, είναι καλό να ξεκινήσετε την έρευνά σας από μια ανταγωνιστική αρχική σελίδα. Απλώς βεβαιωθείτε ότι ερευνάτε το μεμονωμένο URL και όχι ολόκληρο τον ιστότοπο.

Πώς επιλέγετε μια σελίδα για έρευνα;

Εξαρτάται από τις συνθήκες και τους στόχους σας.

  1. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε συνδέσμους προς υπάρχον περιεχόμενο στον ιστότοπό σας , ξεκινήστε βρίσκοντας παρόμοιο περιεχόμενο που έχει ήδη backlinks. Για παράδειγμα, αν θέλαμε να δημιουργήσουμε συνδέσμους προς τη λίστα με τις συμβουλές SEO , θα ξεκινούσαμε ερευνώντας μια παρόμοια λίστα εργαλείων που έχει κάποια backlinks, όπως αυτό .
  2. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο με στόχο την προσέλκυση συνδέσμων , ξεκινήστε μελετώντας τι λειτουργεί για τους ανταγωνιστές. Για παράδειγμα, αν το κάναμε για το ahrefs.com , μπορεί να ξεκινήσουμε ερευνώντας ποιο είδος περιεχομένου προσέλκυσε τους περισσότερους συνδέσμους για έναν ιστότοπο όπως το backlinko.com  ή το moz.com .

Ας ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο εύρεσης επαναλαμβανόμενων συνδέσμων σε κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις.

Βήμα 1. Βρείτε μια σχετική σελίδα με πολλά backlinks

Ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να δημιουργήσουμε backlinks στο ahrefs.com  αλλά δεν έχουμε ακόμα περιεχόμενο.

Πρώτον, πρέπει να βρούμε μια σελίδα που έχει πολλά backlinks. Στη συνέχεια, θα πάρουμε έμπνευση από αυτήν τη σελίδα και θα δημιουργήσουμε κάτι παρόμοιο, αλλά καλύτερο. Τέλος, θα χρησιμοποιήσουμε αυτό το νέο περιεχόμενο για να αναπαράγουμε μερικούς από τους συνδέσμους στην αρχική σελίδα.

Αρχικά, ας δούμε ποιες σελίδες προσέλκυσαν τα περισσότερα backlinks για έναν από τους ανταγωνιστές μας, το moz.com.  Για αυτό, θα χρησιμοποιήσουμε την  αναφορά Best by Links στον ιστότοπο Explorer .

Εξερεύνηση ιστότοπου  > εισαγάγετε έναν ανταγωνιστικό τομέα> Σελίδες> Καλύτερο κατά συνδέσμους> προσθέστε ένα φίλτρο HTTP 200

καλύτερα με αναφορά συνδέσμων

Σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση, θα παρατηρήσετε ότι ορισμένες από αυτές τις σελίδες είναι άσχετες δεδομένου του καθήκοντος. Δεν θέλουμε να περιλαμβάνονται σελίδες προϊόντων και υπηρεσιών εδώ. θέλουμε να βλέπουμε μόνο συνδέσμους προς περιεχόμενο στο ιστολόγιό τους.

Για να γίνει αυτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη λειτουργία "προθέματος" στην Εξερεύνηση τοποθεσίας . Αυτό περιορίζει τα δεδομένα μόνο σε μια υποενότητα ενός ιστότοπου (π.χ., moz.com/blog* ).

εξερεύνηση ιστότοπου προθέματος

Ακολουθεί μία από τις σελίδες που εμφανίστηκαν στην αναφορά Best by Links για το moz.com/blog :

moz καλύτερα με συνδέσμους

Διαθέτει πάνω από 2.500 backlinks από 1.021 αναφερόμενους τομείς.

Είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε κάτι παρόμοιο (και καλύτερο από αυτό), έτσι δεν είναι !?

PRO TIP

Δεν είναι πάντα απαραίτητο να δημιουργήσετε μια καλύτερη έκδοση μιας ακριβούς σελίδας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν την αναφορά για να μάθετε τι είδους  περιεχόμενο είναι πιθανό να προσελκύσει backlinks και, στη συνέχεια, να δημιουργήσετε κάτι ελαφρώς διαφορετικό.

Για παράδειγμα, πολλές από τις πιο συνδεδεμένες σελίδες στο backlinko.com  είναι μελέτες.

μελετά καλύτερα με συνδέσμους

Έτσι, αν προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο  που προσελκύει backlinks για το ahrefs.com , η δημιουργία ενός πειράματος ή μελέτης περίπτωσης θα ήταν η καλύτερη πορεία δράσης.

Αλλά δεν χρειάζεται καν να "αντιγράψουμε" αυτά τα ακριβή θέματα.

Για παράδειγμα, αντί να « ουρανοξύστη » αποτελεσματικά η μελέτη φωνητικής αναζήτησης SEO (δείτε το στιγμιότυπο οθόνης παραπάνω), η οποία επικεντρώνεται στη βελτιστοποίηση του Google Home, θα μπορούσαμε αντίθετα να κάνουμε μια παρόμοια μελέτη για τη φωνητική αναζήτηση Alexa. Τα άτομα που συνδέονται με τη μελέτη φωνητικού SEO είναι πιθανό να είναι ανοιχτά στη σύνδεση με τη μελέτη Alexa, επειδή προσθέτει αξία στη συνομιλία.

Εναλλακτικά, θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε έναν εξαιρετικά σε βάθος οδηγό για τον ρόλο που παίζει η σήμανση σχήματος στο SEO SEO . Αυτό είναι κάτι που ο Μπράιαν αναφέρει στη φωνητική του μελέτη SEO , αλλά δεν μπαίνει σε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με αυτό. Είμαι βέβαιος ότι οι άνθρωποι που συνδέθηκαν με τον οδηγό του Brian θα ήταν επίσης πρόθυμοι να συνδέσουν μια ανάρτηση που επεκτάθηκε σε αυτό το σημείο.

Τι γίνεται όμως αν είχαμε ήδη μια σελίδα στην οποία θέλαμε να δημιουργήσουμε backlinks, όπως ο οδηγός SEO που έχουμε στη σελίδα ; Αυτό θα απαιτούσε διαφορετική προσέγγιση, καθώς θα έπρεπε να βρούμε παρόμοιες σελίδες που έχουν ήδη backlinks.

Θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό κάνοντας googling το θέμα της σελίδας μας, στη συνέχεια επικολλώντας κάθε μία από τις 10 κορυφαίες σελίδες στον Site Explorer  για να δούμε πόσα backlinks έχουν…

στη σελίδα seo google ahrefs

… Αλλά αυτό είναι λίγο μακρύ, γι 'αυτό προτιμώ να χρησιμοποιήσω την επισκόπηση SERP  στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών, η  οποία εμφανίζει συνδέσμους προς όλες τις 10 πρώτες σελίδες ταυτόχρονα.

serp επισκόπηση λέξεων -κλειδιών explorer

ΥΠΕΡ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Θέλετε να δείτε τα backlinks για τις κορυφαίες 100 σελίδες;

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις αναζήτησης Google, ώστε να εμφανίζονται τα κορυφαία 100 αποτελέσματα, ξύστε  τα, επικολλήστε τα στο εργαλείο ανάλυσης παρτίδας Ahrefs και , στη συνέχεια, ταξινομήστε με αναφορά τομέων.

ανάλυση παρτίδας που αναφέρεται σε τομείς

Μπορούμε επίσης να βρούμε σχετικές σελίδες με πολλά backlinks χρησιμοποιώντας την Εξερεύνηση περιεχομένου .

Η Εξερεύνηση Περιεχομένου  είναι σαν μια μίνι μηχανή αναζήτησης που τροφοδοτείται από μια βάση δεδομένων  σχεδόν ενός Δισεκατομμυρίου σελίδων. Αναζητήστε κάτι και θα ανατρέψει όλες τις σελίδες που αναφέρουν αυτόν τον όρο στο περιεχόμενο (ή στην ετικέτα τίτλου, εάν επιλέξετε αυτήν την επιλογή, την οποία προτείνω).

Πώς είναι χρήσιμο αυτό;

Επειδή μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε τα ενσωματωμένα φίλτρα της Εξερεύνησης περιεχομένου για να ταξινομήσετε και να φιλτράρετε άμεσα τα αποτελέσματα κατά τον αριθμό των backlinks που έχουν. Με άλλα λόγια, μπορείτε να δείτε τις πιο συνδεδεμένες σελίδες στο θέμα σας. Δείτε πώς να το κάνετε:

Εξερεύνηση περιεχομένου  > εισαγάγετε έναν όρο αναζήτησης> επιλέξτε "In title" από το αναπτυσσόμενο μενού (προαιρετικό-συνήθως δίνει πιο συναφή αποτελέσματα)> ταξινομήστε τα αποτελέσματα κατά τους τομείς αναφοράς

αναφορά πεδίου εξερεύνησης περιεχομένου

Μπορείτε να δείτε ότι πήραμε 9.478 αποτελέσματα για το "on page seo", ένα από τα οποία τυχαίνει να προέρχεται από τον ανταγωνιστή μας, το backlinko.com .

Καθώς έχουμε ήδη παρόμοια σελίδα  με αυτήν, θα παραμείνω σε αυτό το παράδειγμα για το υπόλοιπο άρθρο.

Μόλις βρείτε μια σελίδα από την οποία θέλετε να αναπαράγουν επιστροφής, επικολλήστε το URL στο Site Explorer  και μεταβείτε στην Επιστροφής  έκθεση. Τώρα θα εξετάσετε τα backlinks για αυτήν τη σελίδα (και τυχόν άλλες σχετικές σελίδες που βρήκατε) ένα προς ένα.

Μην φοβάστε αν βλέπετε πολλά backlinks σε αυτήν την αναφορά. Δεν θα χρειαστεί να τα αναλύσετε όλα αυτά. Αρχικά θα φιλτράρετε αυτήν τη λίστα, έτσι ώστε να χρειαστεί να αναλύσετε μόνο τα backlinks που:

  • Στην πραγματικότητα θέλετε?
  • Είναι πραγματικά δυνατό να αναπαραχθούν.

Ας το κάνουμε!

Βήμα 2. Φιλτράρετε και ταξινομήστε τα backlinks

Η αναζήτηση συνδέσμων δεν μπορεί να αυτοματοποιηθεί πλήρως. Απαιτείται πάντα κάποιος βαθμός χειροκίνητου ελέγχου.

Τι γίνεται όμως αν η αναφορά backlinks για τη σελίδα που προβάλλετε μοιάζει με αυτή;

πάρα πολλά backlinks

Κανείς δεν έχει το χρόνο να ελέγξει με μη αυτόματο τρόπο τόσους πολλούς συνδέσμους, σωστά; Δεν χρειάζεται.

Η αλήθεια είναι ότι πολλοί από τους συνδέσμους δεν αξίζουν να αναζητηθούν, όπως αυτοί που είναι χαμηλής ποιότητας, χωρίς παρακολούθηση ή από ξένες σελίδες.

Φιλτράρετε αυτά προσθέτοντας τα ακόλουθα φίλτρα:

  • Γλώσσα → Αγγλικά
  • Τύπος συνδέσμου → Dofollow
  • Πλατφόρμα → Blogs

Αυτό το τελευταίο φίλτρο είναι σημαντικό. Φιλτράρει συνδέσμους που εμφανίζονται σε ιστολόγια, οι οποίοι είναι σχεδόν πάντα συντακτικοί σύνδεσμοι περιεχομένου. Αυτοί είναι οι ισχυροί σύνδεσμοι που όλοι  θέλουν.

Μπορεί επίσης να θέλετε να ταξινομήσετε τους συνδέσμους με βάση την επισκεψιμότητα (υψηλή προς χαμηλή), έτσι ώστε να δίνετε προτεραιότητα σε συνδέσμους από σελίδες με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Να γιατί:

  1. Φημολογείται ότι η Google βλέπει τα backlinks από σελίδες με σημαντική επισκεψιμότητα ως πιο πολύτιμα. Εάν η Google στέλνει επισκεψιμότητα στη σελίδα σύνδεσης, τότε πρέπει να τη δει ως πολύτιμη. Έτσι, παρόλο που η Google δεν το έχει επιβεβαιώσει ποτέ, νομίζω ότι θα ήταν λογικό όλες οι σελίδες που σχετίζονται με αυτές τις «αποδεδειγμένες» σελίδες να θεωρούνται επίσης ως υψηλής ποιότητας από τη δύναμη της συσχέτισης.
  2. Θα οδηγήσει σε περισσότερη επισκεψιμότητα παραπομπής. Θυμηθείτε ότι το αρχικό σημείο των συνδέσμων δεν έχει καμία σχέση με το SEO . Παρέχουν έναν τρόπο για την πλοήγηση των ανθρώπων στον ιστό. Κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και σας μεταφέρει σε έναν προορισμό. Γι 'αυτό ονομάζεται σύνδεσμος. Όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχει η σελίδα αναφοράς, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα κάποιος να κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας και να προσγειωθεί στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι γνωστό ως επισκεψιμότητα παραπομπής.
  3. Θα οδηγήσει σε περισσότερους συνδέσμους στον αυτόματο πιλότο.  Ανεξάρτητα από την τακτική που χρησιμοποιείτε για να προσελκύσετε backlinks, το σημείο εκκίνησης είναι πάντα το ίδιο: ο πιθανός σύνδεσμος πρέπει πρώτα να αντιληφθεί ότι το περιεχόμενό σας υπάρχει. Απορρίψτε αυτό το πρώτο βήμα και δεν υπάρχει κανένας πιθανός τρόπος να συνδεθούν με αυτό, ανεξάρτητα από το πόσο υπέροχο είναι. Οι σύνδεσμοι σε σελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα θα φέρουν το περιεχόμενό σας μπροστά σε περισσότερους οφθαλμούς, ο οποίος, με τη σειρά του, οδηγεί σε περισσότερους συνδέσμους.

Δείτε πώς πρέπει να φαίνεται η λίστα σας μόλις φιλτραριστεί:

η αναφορά backlinks φιλτράρεται

Θα παρατηρήσετε ότι υπάρχουν ήδη πολύ λιγότερα backlinks για κτηνίατρο: 795  αντί  4.485 . Αυτός είναι ένας πολύ πιο διαχειρίσιμος αριθμός.

Βήμα 3. Βρείτε αναπαραγώγιμους συνδέσμους

Σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να έχετε μια φιλτραρισμένη, χωρίς σκουπίδια λίστα backlinks που μπορεί να θέλετε να αναπαράγετε. Λοιπόν, τώρα ας ασχοληθούμε με το άλλο μέρος της εξίσωσης: να βρούμε τους συνδέσμους που είναι πραγματικά "αναπαραγώγιμοι".

Αυτό είναι όπου πολλοί λεγόμενοι έμποροι τεμπελιάζουν.

Πολλοί απλώς εξάγουν αυτήν την αναφορά και χτυπούν τους πάντες με κάποια γενική προσέγγιση  σύμφωνα με τα εξής:

« Γεια [Όνομα],

Απλώς έψαχνα για περιεχόμενο σχετικά με το [θέμα] και είδα τον οδηγό σας: [εισαγωγή URL ]

Υπέροχα πράγματα!

Πρόσφατα δημοσίευσα έναν οδηγό σχετικά με το [θέμα] και σκέφτηκα ότι θα θέλατε να τον ελέγξετε. Ακολουθεί ο σύνδεσμος: [εισαγάγετε τη διεύθυνση URL σας  ]

Τι νομίζετε; Perhapsσως αυτό να κάνει μια ωραία προσθήκη στην ανάρτηση;

Ευχαριστώ,

Απαίσιος έμπορος »

Μην το κάνεις αυτό. Το ποσοστό μετατροπής σας θα είναι πολύ χαμηλό. Θα ενοχλήσετε τους ανθρώπους. Και θα κάψεις γέφυρες.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Δεν λέω ότι δεν θα μπορείτε να δημιουργήσετε συνδέσμους κάνοντας αυτό. Αν το κάνετε σε κλίμακα, θα το κάνετε. Απλώς δεν είναι κάτι που σας προτείνουμε, διότι θα χάσετε πολλές προοπτικές.

Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν;

Προχωρήστε προς τα κάτω στη φιλτραρισμένη λίστα σας και:

  1. Κοιτάξτε το πλαίσιο του συνδέσμου, για να καταλάβετε γιατί δόθηκε (υπόδειξη: κοιτάξτε τις στήλες "σελίδα αναφοράς" και "αγκύρωση και backlink");
  2. Μάθετε αν , και πώς, η εναλλαγή ή η προσθήκη του συνδέσμου σας θα προσθέσει αξία στη σελίδα σύνδεσης.

Παρατηρήσατε ότι με τολμηρή ένδειξη τη λέξη "αν" σε αυτό το δεύτερο σημείο; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι πάντα κατάλληλο να ζητήσετε από τον συγγραφέα να αλλάξει τον υπάρχοντα σύνδεσμο υπέρ του δικού σας ή ακόμη να προσθέσετε τον σύνδεσμό σας στη σελίδα.

Θα πρέπει να ρωτήσετε μόνο εάν υπάρχει επιτακτικός λόγος για να το κάνετε. Γι 'αυτό είναι τόσο σημαντικό να κατανοήσουμε το πλαίσιο του συνδέσμου και τον λόγο που δόθηκε.

Αυτό μπορεί να είναι κάπως δύσκολο, οπότε εδώ είναι μερικοί συνηθισμένοι λόγοι που οι άνθρωποι συνδέονται με τα συμφραζόμενα:

  1. Σύσταση;
  2. Σύνδεσμος πηγής.
  3. Υπαρχουσα σχεση?
  4. Συνδεδεμένος σύνδεσμος

Εάν μπορείτε να προσδιορίσετε ποιος από αυτούς ήταν ο καταλύτης για τη σύνδεση, τότε μπορείτε συχνά να καταλάβετε πώς να τον επαναλάβετε.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε ένα από αυτά με περισσότερες λεπτομέρειες.

1. Σύσταση

Αυτοί οι σύνδεσμοι προτείνουν έναν πόρο, αλλά όχι ρητά. Μάλλον, συνδέονται με βάση τα συμφραζόμενα μέσα στη φυσική ροή του άρθρου. Σαν αυτό:

σύνδεσμος σύστασης

Μπορείτε να τα εντοπίσετε κοιτάζοντας την άγκυρα και το περιβάλλον κείμενο στη στήλη "άγκυρα και backlink". Εάν ο σύνδεσμος υπάρχει μέσα σε μια πρόταση, είναι μια σύσταση με βάση τα συμφραζόμενα.

Αυτά θεωρούνται γενικά ως οι καλύτεροι σύνδεσμοι που μπορεί κανείς να πάρει.

Το πρόβλημα? Η αναπαραγωγή τους μπορεί να είναι μάλλον δύσκολη.

Οι μπλόγκερ συνήθως συνδέονται με αυτόν τον τρόπο όταν είναι οπαδοί ενός συγκεκριμένου άρθρου, οπότε ένα γρήγορο "γεια, η ανάρτησή μας είναι καλύτερη, μπορείτε να συνδέσετε με αυτό αντί για pls;"  δεν πρόκειται να το κόψει.

Θα χρειαστείτε έναν πραγματικό επιτακτικό λόγο για να τους πείσετε να κάνουν μια παρόμοια ανταλλαγή like στο σύνδεσμο, όπως:

  • Το άρθρο στο οποίο συνδέονται αυτήν τη στιγμή είναι κατεστραμμένο (δηλαδή, σπασμένο κτίριο συνδέσμων ).
  • Το άρθρο στο οποίο συνδέονται αυτήν τη στιγμή είναι δραστικά ανακριβές και/ή παρωχημένο.
  • Το άρθρο στο οποίο συνδέονται αυτήν τη στιγμή είναι κατηγορηματικά χειρότερο από το άρθρο σας, με μεγάλη απόσταση (δηλαδή, η προσέγγιση ουρανοξύστης ").

Εάν ισχύει κάτι από αυτά, μη διστάσετε να το κάνετε με ένα άμεσο βήμα.

Διαφορετικά, προτείνω μια λιγότερο λεπτή προσέγγιση, σύμφωνα με την οποία:

  1. Βρείτε κάτι μοναδικό στο άρθρο σας.  Μιλήσατε για κάτι που δεν έκανε ο ανταγωνιστής σας; Προσφέρατε μια μοναδική άποψη; Διαψεύσατε κάτι που είπαν; Μπορείτε συνήθως να βρείτε κάτι .
  2. Χρησιμοποιήστε το ως «μαλακό βήμα».  Ενημερώστε τον συντάκτη της σελίδας σύνδεσης για το άρθρο σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μην ζητάτε σύνδεσμο. Απλώς πείτε ότι είδατε ότι ανέφεραν το Χ στο άρθρο τους και ότι μπορεί να τους ενδιαφέρει να διαβάσουν το Υ, επειδή [εισάγετε εδώ μοναδική γωνία].

Ο στόχος εδώ δεν είναι να τους πείσουμε να αλλάξουν τον σύνδεσμο. Είναι για να τους μυήσετε στο περιεχόμενό σας και να πυροδοτήσετε μια σχέση.

Οι άνθρωποι συνδέονται με άλλους που γνωρίζουν και τους αρέσουν, οπότε αξίζει να δημιουργηθούν σχέσεις με εκείνους που συνδέονται τακτικά με άλλα ιστολόγια στη θέση τους.

(Θα σας δείξω ένα hack για να το προχωρήσετε αργότερα στον οδηγό.)

Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να συνδεθούν μαζί σας στο μέλλον.

Και ναι, αυτό είναι ένα μακροπρόθεσμο έργο. Ειλικρινά, αυτός είναι σχεδόν ο μόνος τρόπος για να αποκτήσετε πραγματικά υπέροχους συνδέσμους.

2. Σύνδεσμοι πηγής

Άρθρα με μοναδικά στατιστικά, γραφικά, γεγονότα ή ιδέες συχνά προσελκύουν τους λεγόμενους συνδέσμους πηγής, όπως αυτό:

σύνδεσμος πηγής 1

Μπορείτε να δείτε από την ματιά στην άγκυρα και το περιβάλλον κείμενο συνδέσμου ότι ο συγγραφέας παρέθεσε ένα γεγονός από αυτήν την ανάρτηση. Συνδέθηκαν (ως προς τα συμφραζόμενα) ως πηγή των δεδομένων.

Αλλά δεν είναι μόνο στατιστικά που οδηγούν σε συνδέσμους "πηγής". Μερικές φορές είναι σύνδεσμος απόδοσης εικόνας…

σύνδεσμος πηγής

… Ή ορισμός…

σύνδεσμος ορισμού

… Ή ακόμα και μόνο μια ιδέα…

σύνδεσμος ιδέας

Ακολουθούν μερικές ιδέες για την αναπαραγωγή αυτών των συνδέσμων:

  • Νεότερη στατιστική. Έχετε μια πιο ενημερωμένη στατιστική για το ίδιο πράγμα στο άρθρο σας; Τότε βγαίνεις νικητής. Κανείς δεν θέλει να συνδεθεί με παλιά πράγματα, οπότε επικοινωνήστε και πείτε στον συγγραφέα ότι μπορεί να θέλει να το αλλάξει και να συνδέσει κάτι πιο ενημερωμένο.
  • Πιο όμορφο γραφικό.  Είναι άσχημο το γραφικό που έχουν ενσωματώσει; Είναι χαμηλής ποιότητας; Στείλτε τους καλύτερη αντικατάσταση.
  • Καλύτερος ορισμός.  Βγαζει νοημα? Υπάρχει καλύτερος ορισμός στο άρθρο σας που θα ήταν καλύτερη αντικατάσταση; Πες τους.

Αλλά εδώ είναι το πράγμα: αυτές οι ιδέες μπορούν να λειτουργήσουν, αλλά μόνο σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.

Το καλύτερο στοίχημά σας με συνδέσμους πηγής είναι να ακολουθήσετε μια πιο ολιστική προσέγγιση και να αναζητήσετε τάσεις. Εάν παρατηρήσετε ότι ένα ανταγωνιστικό άρθρο έχει πολλούς συνδέσμους πηγής για έναν συγκεκριμένο λόγο (π.χ. πολλοί άνθρωποι ενσωματώνουν ένα γραφικό από την ανάρτηση), ίσως θελήσετε να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας έχοντας αυτό υπόψη.

Εάν ένα υψηλό ποσοστό συνδέσμων είναι αποτέλεσμα ενσωμάτωσης εικόνας, συμπεριλάβετε μια παρόμοια εικόνα στην ανάρτησή σας.

Εάν είναι το αποτέλεσμα μιας παράθεσης ενός ορισμού, προσθέστε έναν ορισμό και στην ανάρτησή σας.

Εάν οι περισσότεροι σύνδεσμοι προκύπτουν λόγω στατιστικής… λοιπόν, καταλαβαίνετε την ιδέα!

3. Υφιστάμενη σχέση

Οι άνθρωποι συνδέονται με άλλους που γνωρίζουν και τους αρέσουν. Είναι απλώς η ανθρώπινη φύση.

Αλλά πώς μπορείτε να εντοπίσετε εάν ένας ιστότοπος έχει σχέση με έναν άλλο ιστότοπο κοιτάζοντας την  αναφορά Backlinks ;

Δεν μπορείς. Για αυτό, πρέπει να εισαγάγετε τον τομέα του ανταγωνιστή σας (ναι, τομέα!) Στην Εξερεύνηση τοποθεσίας  και να ελέγξετε την αναφορά τομέων παραπομπής  . Αυτό θα σας δείξει όλους τους μοναδικούς ιστότοπους που συνδέονται με τον τομέα του ανταγωνιστή σας και, το κυριότερο, πόσες φορές συνδέθηκαν ο καθένας.

Εξερεύνηση ιστότοπου  > εισαγωγή ανταγωνιστικού τομέα> Τομείς αναφοράς> προσθήκη φίλτρου παρακολούθησης> ταξινόμηση κατά "συνδέσμους προς στόχο"

παραπομπή συνδέσμων τομέων προς στόχο

Στη συνέχεια, μπορείτε να σαρώσετε αυτήν την αναφορά αναζητώντας τομείς που αναγνωρίζετε ή ακόμη και μόνο τομείς που ακούγονται νόμιμοι και σχετικοί. Αγνοήστε τυχόν σκουπίδια.

Το έκανα για το backlinko.com  και αμέσως, εντόπισα αυτό:

neilpatel τρελοί σύνδεσμοι

Όχι, τα μάτια σας δεν σας εξαπατούν. Αυτό είναι 2.500+ σύνδεσμοι από το neilpatel.com  στο backlinko.com .

Δεν χρειάζεται μια ιδιοφυΐα για να καταλάβεις ότι ο Neil πρέπει να είναι μεγάλος οπαδός του Brian. Σέβεται ξεκάθαρα το έργο του ... αρκετά για να το συνδέσει 2. 5K φορές, προφανώς!

Πώς σας βοηθάει αυτό; Αυτοί είναι οι άνθρωποι με τους οποίους αξίζει να δημιουργηθούν σχέσεις, καθώς δημοσιεύουν πολύ περιεχόμενο και έχουν την τάση να συνδέονται με τους ίδιους ιστότοπους ξανά και ξανά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτός πρέπει να είναι ο μόνος λόγος για να το κάνετε αυτό. Δημιουργήστε σχέσεις με άτομα που σας αρέσουν και θαυμάζετε. Μην το παραποιείτε μόνο για συνδέσμους!

4. Συνδεδεμένοι σύνδεσμοι

Οι πληρωμένοι σύνδεσμοι είναι, καλά πληρωμένοι σύνδεσμοι. Οι άνθρωποι αγοράζουν αυτούς τους συνδέσμους από bloggers για μια μέση τιμή $ 361,44 .

Αυτά μπορεί να είναι κάπως δύσκολο να εντοπιστούν μερικές φορές, αλλά μερικά ενδεικτικά σημάδια είναι:

  • Κείμενο αγκύρωσης ακριβούς αντιστοίχισης .
  • Από μια "δημοσίευση επισκέπτη"?
  • Πολύ λίγοι άλλοι εξωτερικοί σύνδεσμοι στη σελίδα.
  • Μη φυσιολογικά τοποθετημένο — δηλ., Κορδόνι παπουτσιών εκεί που δεν ανήκει πραγματικά.

Πιθανώς πάει χωρίς να πει ότι δεν πρέπει να  προσπαθήσετε να αναπαράγετε αυτούς τους συνδέσμους.

Απλώς ήθελα να το αναφέρω εν συντομία καθώς πρέπει να το γνωρίζετε. Διαφορετικά, μπορείτε να χάσετε πολύ χρόνο.

Εάν επικοινωνήσετε με έναν blogger και σας ζητήσει χρήματα, σημειώστε ότι δεν θα επικοινωνήσετε ξανά με αυτόν τον ιστότοπο και προχωρήστε. Οι πιθανότητες είναι ότι ο ανταγωνιστής σας πληρώνεται για έναν σύνδεσμο από αυτόν τον ιστότοπο και αυτό δεν είναι ένα παιχνίδι στο οποίο προτείνουμε να συμμετάσχετε.

5. Άλλα

Οι τέσσερις λόγοι είναι πάνω από όλα; Καθόλου. 

Θα πρέπει πάντα να κρίνετε κάθε σύνδεσμο ξεχωριστά. Εάν δεν είστε σίγουροι για το πλαίσιο ή τον λόγο για τον σύνδεσμο, κάντε κλικ και επισκεφτείτε την πραγματική σελίδα σύνδεσης. Πατήστε CTRL / CMD +F και αναζητήστε το κείμενο αγκύρωσης.

εδώ αγκύρωση κειμένου

Αυτός είναι μερικές φορές ο μόνος  τρόπος για να καταλάβετε τον πραγματικό λόγο που δόθηκε ένας σύνδεσμος.

Πάρτε αυτόν τον σύνδεσμο, για παράδειγμα:

στη σελίδα seo σύνδεσμος χωρίς πλαίσιο

Γνωρίζουμε από πού συνδέεται από και προς, αλλά η λέξη "εδώ" ως κείμενο αγκύρωσης δεν μας λέει τίποτα για το γιατί  υπάρχει αυτός ο σύνδεσμος.

Αλλά αν κοιτάξουμε τη σελίδα σύνδεσης, γίνεται αμέσως σαφές.

σύνδεσμος αναβάθμισης περιεχομένου

Ο συγγραφέας χρησιμοποίησε την "αναβάθμιση περιεχομένου" από την ανάρτηση του Brian ως παράδειγμα στο άρθρο του.

Αυτός ο σύνδεσμος μπορεί να αναπαραχθεί; Όχι για εμάς. Αλλά εάν τυχαίνει να έχετε μια αποκαλούμενη αναβάθμιση περιεχομένου στην ανάρτησή σας, μπορεί να έχει νόημα να προσεγγίσετε και να το προσφέρετε αυτό ως ένα άλλο παράδειγμα για την ένταξη στην ανάρτηση. (Πιθανότατα αξίζει να χτίσετε μια σχέση πριν το κάνετε αυτό, όμως). 

Μπορείτε να κατατάξετε χωρίς backlinks;

Ναι είναι δυνατόν. Αλλά είναι σπάνιο.

Πως ξέρουμε? Επειδή υπάρχει μια θετική συσχέτιση μεταξύ του αριθμού των τομέων παραπομπής σε μια σελίδα και του αριθμού των λέξεων -κλειδιών για τις οποίες κατατάσσεται (στους κορυφαίους 100).

αναφορά τομέων έναντι κατατάξεων λέξεων -κλειδιών ahrefs εξερευνητής περιεχομένου

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Για να επαναλάβω, αυτό το γράφημα είναι το αποτέλεσμα μιας μελέτης συσχέτισης. Δεν αποδεικνύει οριστικά την αιτιότητα. Η Google έχει δηλώσει ότι τα backlinks είναι ένας από τους δύο κορυφαίους παράγοντες κατάταξης, ωστόσο, έτσι μπορούμε να πούμε με εύλογη βεβαιότητα ότι είναι, σε αυτή την περίπτωση. 

Τι γίνεται όμως αν υπήρχε ένας τρόπος για να προσδιορίσετε θέματα για τα οποία μπορείτε να κατατάξετε με λίγα ή καθόλου backlinks; Θα ήταν ωραίο, σωστά;

Εισαγάγετε: Εξερεύνηση περιεχομένου  (ξανά!)

Απλώς για να ανανεώσετε τη μνήμη σας, η Εξερεύνηση περιεχομένου είναι σαν μια μίνι μηχανή αναζήτησης ενσωματωμένη στο Ahrefs. Εκτελείται από τη βάση δεδομένων μας  με σχεδόν ένα δισεκατομμύριο σελίδες. Το χρησιμοποιείτε με τον ίδιο τρόπο όπως το Google. Πληκτρολογήστε κάτι και θα επιστρέψουμε όλες τις σελίδες που αναφέρουν τις λέξεις -κλειδιά σας από τη βάση δεδομένων μας.

Αλλά για αυτό το hack, πρέπει επίσης να προσθέσουμε μερικά φίλτρα.

  • Εκτιμώμενη μηνιαία οργανική κίνηση:  > 500;
  • Τομείς αναφοράς: <5
  • Γλώσσα:  Αγγλικά

Αυτό φιλτράρει για σελίδες που έχουν λίγους τομείς παραπομπής (backlinks) και  τουλάχιστον πεντακόσιες μηνιαίες επισκέψεις από την Google.

χάκ εξερευνητή περιεχομένου

Θα πρέπει να μπορείτε να κάνετε βαθμολογία για αυτά τα θέματα χωρίς να χρειάζεστε καθόλου πολλά backlinks.

Παρακολουθήστε το βίντεο του Sam Oh για να μάθετε για ακόμη πιο δροσερές παραβιάσεις του Explorer Περιεχομένου.

Τελικές σκέψεις

Τα backlinks δεν είναι πάντα εύκολο να αναπαραχθούν, ειδικά αυτά που κινούνται με βελόνες.

Αλλά αυτό είναι καλό. Είναι δύσκολο για όλους, όχι μόνο για εσάς. Αυτό δημιουργεί ίσους όρους ανταγωνισμού όπου οι βαθμολογίες υπαγορεύονται κυρίως από την ποιότητα του περιεχομένου.

Τούτου λεχθέντος, δεν αρκεί η απλή δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας . Οι άνθρωποι πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι υπάρχει, ειδικά εκείνοι με τη δύναμη να συνδέονται. Εδώ  έρχεται η προσέγγιση του blogger .

Θέλετε πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κλέψετε τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας; Δείτε τη λίστα με τους επτά τρόπους δράσης για να λεηλατήσετε τα backlinks των ανταγωνιστών σας .


https://ahrefs.com/blog/find-backlinks/