Όλοι χρησιμοποιούν το Google Analytics, αλλά σχεδόν κανείς δεν ξέρει πώς να το χρησιμοποιήσει για τη βελτίωση του SEO .

Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη. Το Google Analytics είναι ένα ισχυρό εργαλείο, αλλά η εξαγωγή πολύτιμων και χρήσιμων πληροφοριών μπορεί συχνά να μοιάζει να τραβάει τα δόντια - ειδικά για αρχάριους.

Αλλά δεν χρειάζεται να αισθάνεται έτσι. Απλά πρέπει να γνωρίζετε ποια δεδομένα πρέπει να κοιτάξετε, πώς να τα ερμηνεύσετε και, στη συνέχεια, να αναλάβετε δράση.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα ακολουθήσουμε επτά τρόπους με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για να βελτιώσετε το SEO και να καλύψετε ορισμένα κοινά λάθη που πρέπει να αποφύγετε.

Αλλά πρώτα, ας δούμε τα βασικά.

Όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά, θα δείτε τον πίνακα ελέγχου "Αρχική σελίδα".

Αυτή είναι η κεντρική μέτρηση ματαιοδοξίας και δεν υπάρχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες εδώ. Καλύτερα να κοιτάξετε μεμονωμένες αναφορές, τις οποίες μπορείτε να βρείτε στα αριστερά της οθόνης ομαδοποιημένες ανά θέμα.

15 αναφορές 2

Οι αναφορές δείχνουν δύο πράγματα: ιδιότητες και μετρήσεις.

Οι ιδιότητες είναι χαρακτηριστικά δεδομένων και οι μετρήσεις είναι ποσοτικά σημεία δεδομένων που σχετίζονται με αυτήν την ιδιότητα.

Ταραγμένος? Μην είσαι. Είναι αρκετά απλό.

Ρίξτε μια ματιά στα δεδομένα στην αναφορά σελίδων προορισμού:

1 σελίδες προορισμού 2

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Τα δεδομένα σε αυτήν την ανάρτηση προέρχονται κυρίως από τον επίσημο λογαριασμό επίδειξης GA . Ωστόσο, ορισμένες αναφορές και δεδομένα δεν είναι διαθέσιμα εκεί, επομένως χρησιμοποίησα επίσης πραγματικούς επιχειρηματικούς λογαριασμούς κάθε τόσο.

Εδώ, η διάσταση είναι η σελίδα προορισμού. Στις άλλες στήλες εμφανίζονται μετρήσεις που σχετίζονται με κάθε σελίδα προορισμού, όπως ο αριθμός των περιόδων σύνδεσης  κατά την επιλεγμένη περίοδο.

Για να αποκτήσετε πιο αναλυτικές πληροφορίες, μπορείτε να προσθέσετε μια δευτερεύουσα ιδιότητα σε οποιαδήποτε από αυτές τις αναφορές.

Ας προσθέσουμε το "Country" ως δευτερεύουσα διάσταση εδώ.

2 σελίδες προορισμού δευτερεύουσα διάσταση 2

Τώρα βλέπουμε μετρήσεις για κάθε σελίδα προορισμού (κύρια ιδιότητα) κατανεμημένη ανά χώρα (δευτερεύουσα ιδιότητα). Για παράδειγμα, βλέπουμε ότι 8.274 χρήστες του Ηνωμένου Βασιλείου ξεκίνησαν τη συνεδρία τους στην αρχική σελίδα.

Ωστόσο, ίσως αναρωτιέστε, τι γίνεται αν ενδιαφέρεστε μόνο να δείτε ένα υποσύνολο δεδομένων, όπως οργανική επισκεψιμότητα από το  Ηνωμένο Βασίλειο ;

Αυτό μας φέρνει σε τμήματα και φίλτρα.

Τα τμήματα είναι ένας τρόπος για να δείτε δεδομένα μόνο για ένα υποσύνολο χρηστών ή περιόδων σύνδεσης σε αναφορές. Για παράδειγμα, μπορείτε να τμηματοποιήσετε κατά οργανική επισκεψιμότητα, όπως:

Τα φίλτρα είναι παρόμοια με τα τμήματα, αλλά ισχύουν μόνο για την αναφορά που βλέπετε.

Για παράδειγμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα φίλτρο για να δούμε μόνο δεδομένα από το  Ηνωμένο Βασίλειο :

Στιγμιότυπο οθόνης 2020 02 13 στις 15.00.18 2

ga afterfilter 2

Αυτό είναι πολύ πιο αναλυτικό από την προεπιλεγμένη αναφορά, δεν συμφωνείτε;

Καλός. Τώρα ας προχωρήσουμε στα πιο συναρπαστικά πράγματα.

Η γνώση των βασικών είναι υπέροχη, αλλά πώς προχωράτε πραγματικά, αποκτάτε σημαντικές πληροφορίες και βελτιώνετε το SEO σας  ;

Εδώ είναι επτά τρόποι:

  1. Βρείτε ευκαιρίες χαμηλού επιπέδου για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα / τα έσοδα
  2. Βρείτε σελίδες υψηλής μετατροπής και βελτιώστε το  SEO τους
  3. Βελτιώστε τις σελίδες προορισμού που συμβάλλουν στις μετατροπές
  4. Βρείτε ευκαιρίες λέξεων-κλειδιών παρακολουθώντας την εσωτερική αναζήτηση ιστότοπου
  5. Παρακολουθήστε αυτόματα πτώσεις και αυξήσεις οργανικής κίνησης
  6. Ρυθμίστε ειδοποιήσεις και παρακολούθηση για 404 σελίδες
  7. Χρησιμοποιήστε σχολιασμούς για να εντοπίσετε ζητήματα και αλλαγές

1. Βρείτε ευκαιρίες χαμηλού επιπέδου για να αυξήσετε την κίνηση

Οι σελίδες δεν κατατάσσονται πάντα για πάντα. Απλώς δείτε τη μείωση της επισκεψιμότητας στη λίστα με τις κορυφαίες αναζητήσεις Google  το 2018:

κορυφαίες αναζητήσεις google gif 1 3

Αυτή είναι μια πτώση 54% σε λίγο περισσότερο από ένα μήνα.

Αλλά θα παρατηρήσετε ότι λίγο αργότερα, η κίνηση αυξήθηκε στα ύψη:
κορυφαίες αναζητήσεις google gif 4

Τι άλλαξε λοιπόν;

Απάντηση: Ενημερώσαμε και δημοσιεύσαμε ξανά την ανάρτηση για να την επαναφέρουμε στην προηγούμενη δόξα της.

Το ερώτημα είναι, πώς βρίσκετε σελίδες ώριμες για αναδημοσίευση;

Παρόλο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Εξερεύνηση ιστότοπου του Ahrefs  ή την αναφορά απόδοσης στο Google Search Console, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics. Γιατί; Επειδή σας δίνει δεδομένα μετατροπής, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συνδέσετε τις προσπάθειες SEO με τις επιχειρηματικές μετρήσεις.

Εδώ είναι η διαδικασία:

Μεταβείτε στην  ενότητα Απόκτηση > Search Console > Σελίδες προορισμού .

Επιλέξτε ένα χρονικό πλαίσιο για σύγκριση. Ψάχνουμε κυρίως για περιεχόμενο που χρειάζεται αναδημοσίευση, επομένως αξίζει να συγκρίνουμε τουλάχιστον έξι περιόδους.

Αναλυτικά στοιχεία 3 εύρους ημερομηνιών 2

Ταξινόμηση του πίνακα με κλικ και, στη συνέχεια, επιλέξτε τη σελίδα προορισμού που θέλετε να ερευνήσετε για να δείτε δεδομένα ερωτημάτων αναζήτησης.

4 κλικ 2

Αναζητήστε πιθανές αιτίες, βρείτε μοτίβα και λάβετε μέτρα για να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα .

Φυσικά, το τελευταίο μέρος λέγεται ευκολότερα από ό, τι γίνεται. Λοιπόν, τι πρέπει να ψάξετε;

Κατ 'αρχάς, εξετάστε εάν η σελίδα αφορά ένα θέμα όπου η φρεσκάδα αποτελεί παράγοντα κατάταξης. Αυτό συνέβη με την ανάρτησή μας σχετικά με τις κορυφαίες αναζητήσεις Google. Οι άνθρωποι δεν ήθελαν να δουν δημοφιλείς αναζητήσεις πριν από 12 μήνες, οπότε η επισκεψιμότητα άρχισε να μειώνεται.

Δεύτερον, εάν δείτε μια σημαντική αλλαγή οργανικής επισκεψιμότητας στην αρχική σας σελίδα, συνήθως οφείλεται σε διακυμάνσεις στον όγκο αναζήτησης των ερωτημάτων πλοήγησης . Ίσως πήρατε ιογενή πριν από έξι μήνες και περισσότεροι άνθρωποι έκαναν Googling την επωνυμία σας, αλλά φυσικά έπεσε πίσω στο μέσο όρο;

Κρίνοντας από τις διακυμάνσεις του όγκου αναζητήσεων για το "avin gin", αυτό φαίνεται να συνέβη μετά από τη λαμπρή τηλεοπτική διαφήμισή τους , η οποία εκμεταλλεύτηκε την τρελή διαφήμιση Peloton .

5 ακίδα όγκου αναζήτησης 2

Εάν κανένα από αυτά δεν φαίνεται να είναι ο ένοχος, είναι μια περίπτωση να σκάβουμε βαθύτερα. Θα μπορούσαν να υπάρχουν πολλοί λόγοι για μείωση της κίνησης.

Ακολουθούν μερικές χρήσιμες δευτερεύουσες διαστάσεις για να ξεκινήσετε:

  • Κατηγορία συσκευής : Εάν η αλλαγή επισκεψιμότητας αποδίδεται κυρίως σε μία κατηγορία συσκευών, ξεκινήστε τον έλεγχο για ζητήματα UX για συγκεκριμένες συσκευές, ζητήματα ταχύτητας σελίδας και διαφορές περιεχομένου μεταξύ συσκευών. Θυμηθείτε, η Google χρησιμοποιεί ευρετηρίαση κατά προτεραιότητα για κινητά, οπότε αν ο ιστότοπός σας εμφανίζει λιγότερες πληροφορίες σε χρήστες κινητών συσκευών από τους χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών, αυτό θα μπορούσε να είναι πρόβλημα.
  • Χώρα : Η πτώση της επισκεψιμότητας από συγκεκριμένες χώρες μπορεί να σημαίνει προβλήματα εντοπισμού ή ευρετηρίασης . Εάν έχετε περιεχόμενο σε περισσότερες γλώσσες, ξεκινήστε ελέγχοντας τις ετικέτες σας hreflang .
ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Μην ξεχάσετε να δείτε το χρονοδιάγραμμα πάνω από την αναφορά. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ελέγχετε για πτώσεις ή αιχμές γύρω από τη στιγμή που η Google ανακοίνωσε μια ενημέρωση αλγορίθμου. Ενδέχεται επίσης να συναντήσετε αυξήσεις της κυκλοφορίας που προκαλούνται από την κατάταξη για άσχετες λέξεις-κλειδιά. Το Google δεν είναι τέλειο.

2. Βρείτε σελίδες υψηλής μετατροπής και βελτιώστε το  SEO τους

Ο απώτερος στόχος του SEO είναι συνήθως η αύξηση των πωλήσεων από την οργανική αναζήτηση. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να βελτιώσετε την κατάταξη για τις πιο πολύτιμες σελίδες σας.

Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό:

Μεταβείτε στην  ενότητα Απόκτηση > Search Console  > Σελίδες προορισμού .

Επιλέξτε έναν σημαντικό στόχο και ταξινομήστε τον πίνακα κατά ποσοστό μετατροπών.

6 μετατροπές στόχου 2

Συνδέστε κάθε διεύθυνση URL στον ιστότοπο του Ahrefs  και ελέγξτε την  αναφορά οργανικών λέξεων-κλειδιών .
εντάξει παράδειγμα 2

Φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά στις οποίες κατατάσσεστε στις θέσεις 3-10.

Φίλτρο 7 θέσεων se 2

Πατήστε το κουμπί SERP " και συγκρίνετε τις μετρήσεις SEO της σελίδας σας με αυτές που σας ξεπερνούν. Σε αυτήν την περίπτωση, φαίνεται ότι οι σελίδες πάνω μας έχουν πολύ περισσότερους τομείς αναφοράς.

Επισκόπηση επισκεψιμότητας 8 τομέων τομέα 2

Λάβετε μέτρα για να βελτιώσετε τη σελίδα σας, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί. Ακολουθήστε τον οδηγό μας για την υψηλότερη κατάταξη στο Google  εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε.

ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΧΡΗΣΤΗΣ AHREFS;

Χρησιμοποιήστε το Google Search Console , το Google και το Free Backlink Checker της Ahrefs για  να κάνετε κάτι παρόμοιο.

  1. Βρείτε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες βαθμολογείτε στο Search Console.
  2. Αναζητήστε τα στο Google.
  3. Ελέγξτε τους συνδέσμους προς τις κορυφαίες διευθύνσεις URL στον δωρεάν ελεγκτή επιστροφής.
  4. Συγκρίνετέ τα με τη σελίδα σας για να δείτε αν και πού δεν έχετε.

3. Βελτιώστε τις σελίδες προορισμού που συμβάλλουν στις μετατροπές

Οι άνθρωποι σπάνια προσγειώνονται σε ιστότοπους που δεν έχουν επισκεφτεί ποτέ πριν και αγοράζουν κάτι αμέσως. Πηγαίνουν σε ένα ταξίδι , συχνά επισκέπτονται πολλές σελίδες στον ιστότοπό σας κατά τη διαδικασία.

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι κάποιος είναι νέος στην έρευνα λέξεων-κλειδιών. Προχωρούν στην Google για να μάθουν περισσότερα και συναντούν τον οδηγό έρευνας λέξεων-κλειδιών  (και βίντεο YouTube).

kwresearchserp 2

Το διάβασαν. Μάθετε από αυτό. Αλλά αυτό είναι όλο για σήμερα. Φεύγουν και πηγαίνουν για την επιχείρησή τους.

Μια εβδομάδα αργότερα, όταν έχουν περισσότερο χρόνο, παίρνουν από εκεί που σταμάτησαν και έψαχναν για κάποια ερευνητικά εργαλεία λέξεων-κλειδιών. Γνωρίζοντας ότι παράγουμε πολύτιμο περιεχόμενο, καταλήγουν στη λίστα μας , όπου αποφασίζουν να εγγραφούν σε μια δοκιμή.

kwtoolsserp 2

Από προεπιλογή, το Google Analytics πιστώνει το 100% της μετατροπής στην τελευταία σελίδα προορισμού που επισκέφτηκε ο χρήστης (υπό την προϋπόθεση ότι ήταν μη άμεσο κλικ). Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το άτομο πιθανότατα δεν θα είχε μετατραπεί εάν δεν διάβαζε πρώτα την ανάρτηση ιστολογίου μας. Έτσι τεχνικά, αυτή η σελίδα βοήθησε στη μετατροπή.

Βλέπετε που πηγαίνει αυτό;

Η βελτίωση του SEO για αυτές τις σελίδες πιθανότατα θα οδηγήσει σε αύξηση των μετατροπών και των εσόδων.

Αλλά πώς τα βρίσκουμε;

Μεταβείτε στις Μετατροπές  > Πολυκαναλικές διοχετεύσεις  > Υποβοηθούμενες μετατροπές .

Επιλέξτε μια μετατροπή από το αναπτυσσόμενο μενού. (Όλες οι μετατροπές επιλέγονται από προεπιλογή, κάτι που δεν είναι ιδανικό.)

16 υποβοηθούμενα 1 2

Ορίστε ένα παράθυρο απόδοσης. (Αυτό είναι βασικά ένας αριθμός ημερών που πρέπει να ληφθούν υπόψη πριν από τη μετατροπή.)

17 υποβοηθούμενα 2 2

ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ

Φροντίστε να το προσαρμόσετε ανάλογα με τη διάρκεια του κύκλου πωλήσεων της επιχείρησής σας.

Για παράδειγμα, το B2B θα πρέπει γενικά να έχει το μεγαλύτερο παράθυρο απόδοσης, επειδή η διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων πριν από τη μετατροπή είναι μεγαλύτερη από ό, τι η αγορά ρούχων στο διαδίκτυο. Λοιπόν, παίξτε με το παράθυρο και ελέγξτε τι κάνει με τον αριθμό των υποβοηθούμενων μετατροπών στην παρακάτω αναφορά.

Κάντε κλικ στο "Οργανική αναζήτηση" στο κάτω μέρος της αναφοράς.
9 οργανική αναζήτηση 2

Εφαρμόστε τη διεύθυνση URL σελίδας προορισμού ως δευτερεύουσα ιδιότητα.

10 υποβοηθούμενες μετατροπές 2

Βόιλα. Τώρα βλέπετε μια λίστα με οργανικές σελίδες προορισμού ταξινομημένες ανά αριθμό υποβοηθούμενων μετατροπών.

Δώστε προτεραιότητα σε αυτές τις σελίδες και βελτιώστε το SEO τους .

Εάν διαθέτετε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, κέντρο βοήθειας, βάση γνώσεων ή οποιονδήποτε μεγάλο ιστότοπο, τότε πιθανότατα έχετε επίσης μια εσωτερική μηχανή αναζήτησης.

Οι επισκέπτες το χρησιμοποιούν για να βρουν συγκεκριμένες μάρκες, προϊόντα και άρθρα στον ιστότοπό σας.

11 αναζήτηση μήλου 2

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του GA είναι ότι μπορεί να παρακολουθεί αυτές τις εσωτερικές αναζητήσεις ιστότοπων.

Θα αναζητούμε λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν καλή σελίδα προορισμού ακόμα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι δεν έχετε καθόλου σχετικό περιεχόμενο ή από την κατάταξη για λέξεις-κλειδιά που δεν ευθυγραμμίζονται με την πρόθεση αναζήτησης .

Εδώ είναι τα βήματα:

Ακολουθήστε αυτό το σεμινάριο  για να ρυθμίσετε την παρακολούθηση εσωτερικής αναζήτησης.

Μόλις συλλέξετε τα δεδομένα για μεγάλο χρονικό διάστημα (μήνες), μεταβείτε στην αναφορά Όρων αναζήτησης, την οποία θα βρείτε στην ενότητα Συμπεριφορά  > Αναζήτηση ιστότοπου .

αναζήτηση ιστότοπου 2

Εφαρμόστε ένα λογικό φίλτρο για να αποκλείσετε λέξεις-κλειδιά  και τυπογραφικά λάθη μεγάλου μήκους :
φίλτρο εσωτερικής αναζήτησης 2

Ταξινομήστε τον πίνακα με το ποσοστό εξόδων αναζήτησης και εφαρμόστε τον τύπο σταθμισμένης ταξινόμησης.

12 έξοδοι αναζήτησης 2

(Αυτή είναι η ευκολότερη διαδικασία ιεράρχησης εντός της διεπαφής GA . Δείχνει ερωτήματα που οι χρήστες έψαξαν ταξινομημένα με βάση την πιθανότητα ότι δεν υπήρχε ικανοποιητικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Οι χρήστες έφυγαν μετά τη διεξαγωγή της αναζήτησης, οι οποίοι μετρήθηκαν στη μέτρηση εξόδου αναζήτησης. Χρησιμοποιούμε το σταθμισμένο ταξινομήστε  για να δώσετε προτεραιότητα σε πιο στατιστικά σημαντικούς όρους αναζήτησης.)

Διαβάστε τους όρους και σκεφτείτε να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο σύμφωνα με τη ζήτηση αναζήτησης.

Εάν θέλετε να προχωρήσετε ακόμη περισσότερο, συνδέστε τα ερωτήματα σε ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών, όπως η Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs  και ελέγξτε τον όγκο αναζήτησης.

ke ga 2

Η λογική εδώ είναι ότι αν πολλά άτομα αναζητούν πράγματα στον ιστότοπό σας, μπορεί να υπάρχουν πολλά άτομα που κάνουν αναζήτηση για το Google επίσης. Έτσι, μπορείτε να αξιοποιήσετε τα δεδομένα GA για να βρείτε νέες ιδέες για λέξεις-κλειδιά και περιεχόμενο.

Ωστόσο, μην ελέγχετε μόνο τους όγκους αναζήτησης για τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά. Ελέγξτε τις αναφορές ιδεών λέξεων-κλειδιών για να βρείτε ακόμη περισσότερα πιθανά θέματα για κατάταξη.
αναφορά για το ga 2

5. Αυτοματοποιήστε τις αναφορές πτώσεων και αυξήσεων οργανικής κίνησης

Δεν μπορείτε να βελτιώσετε το SEO εάν δεν παρακολουθείτε προβλήματα. Είναι ανεπαρκές να το κάνουμε χειροκίνητα, οπότε ας ρυθμίσουμε ειδοποιήσεις για οργανική απόδοση.

Μεταβείτε στο Διαχειριστής  > Προβολή στήλης  > Προσαρμοσμένες ειδοποιήσεις  > Δημιουργία νέας ειδοποίησης .

Ρυθμίστε μια ειδοποίηση που θα ενεργοποιηθεί αφού αντιμετωπίσετε αύξηση ή μείωση X% στην οργανική επισκεψιμότητα για μια συγκεκριμένη περίοδο. Η μείωση κατά 20% και η αύξηση 30% από εβδομάδα σε εβδομάδα είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, αλλά μη διστάσετε να προσαρμόσετε αυτούς τους αριθμούς ανάλογα με την αστάθεια του ιστότοπού σας.

βιολογική ειδοποίηση κυκλοφορίας 2

Πατήστε "Αποθήκευση ειδοποίησης" και τελειώσατε.

Τώρα, ενώ ο λόγος για την παρακολούθηση της πτώσης της κυκλοφορίας είναι προφανής, ίσως αναρωτιέστε γιατί έχει νόημα να το κάνετε αυτό με τις αυξήσεις της κυκλοφορίας;

Δύο λόγοι:

  1. Εάν η αύξηση της επισκεψιμότητας είναι νόμιμη, που σημαίνει ότι αυξάνετε περισσότερη επισκεψιμότητα από σχετικές λέξεις-κλειδιά, θα θέλετε να το επαναλάβετε με άλλες σελίδες.
  2. Οι μηχανές αναζήτησης δεν είναι άψογες. Μπορεί να αρχίσουν να ταξινομούν τις σελίδες σας για άσχετες λέξεις-κλειδιά και αυτό είναι κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη για την αναφορά.
ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Μπορείτε να ρυθμίσετε αυτές τις ειδοποιήσεις παγκοσμίως σε όλες τις προβολές στις οποίες έχετε πρόσβαση. Απλώς επιλέξτε τις προβολές στο αναπτυσσόμενο μενού δίπλα στην κύρια προβολή όπου τη ρυθμίζετε.

6. Ρυθμίστε ειδοποιήσεις για 404 σφάλματα

Ας μείνουμε με την παρακολούθηση και την αυτοματοποίηση για λίγο περισσότερο.

Το σφάλμα "404 - Η σελίδα δεν βρέθηκε" είναι αναπόφευκτο και κάτι που πρέπει να παρακολουθείτε. Και μπορείτε να το κάνετε αυτό στο  GA .

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι και οι 404 σελίδες σας έχουν έναν ενοποιημένο τίτλο σελίδας όπως "404 - not found" ή "Η σελίδα δεν βρέθηκε". Δεύτερον, μην τα ανακατευθύνετε οπουδήποτε. το URL πρέπει να παραμείνει το ίδιο.

Εάν πληροίτε αυτές τις απαιτήσεις, προχωρήστε και δημιουργήστε μια ειδοποίηση:

404 ειδοποίηση 2

Για την πρώτη συνθήκη, εισαγάγετε τον τίτλο της σελίδας σας για 404 σελίδες.

Για τη δεύτερη κατάσταση, ξεκινήστε χαμηλά και προχωρήστε. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις εάν όλα είναι φυσιολογικά. Όσο μεγαλύτερος είναι ο ιστότοπός σας, τόσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός με τον οποίο πρέπει να ξεκινήσετε. Θυμηθείτε, περίπου 404 είναι αναπόφευκτα λόγω τυπογραφικών λάθους, οπότε αυτός ο αριθμός πρέπει να είναι αρκετά υψηλός για να αποκλείσει αυτά.

Τώρα έχετε όλα όσα χρειάζεστε για κατάλληλες ειδοποιήσεις και παρακολούθηση 404.

Από εδώ, είναι απλώς μια υπόθεση να καταλάβω τι προκάλεσε το 404. Ήταν τυπογραφικό λάθος; Έχετε εσωτερικούς ή εξωτερικούς συνδέσμους που δείχνουν τη  διεύθυνση URL ;

Μάθετε πώς μπορείτε να το κάνετε στον οδηγό μας για να διορθώσετε κατεστραμμένους συνδέσμους .

7. Χρησιμοποιήστε σχολιασμούς για να εντοπίσετε ζητήματα και αλλαγές

Οι σχολιασμοί του Google Analytics είναι σημειώσεις που εμφανίζονται σε κάθε γράφημα χρόνου στο εργαλείο.

13 σχολιασμοί 2

Πώς είναι χρήσιμα; Για αλλαγές καταγραφής.

Ίσως καταλάβατε τον λόγο για μια πρόσφατη πτώση της κυκλοφορίας; Ή εφαρμόσατε μια τεχνική αλλαγή SEO σε ολόκληρο τον ιστότοπο Ή μήπως δοκιμάζετε μια νέα μορφή ετικέτας τίτλου;

Όποια και αν είναι η αλλαγή, η καταγραφή της με σχολιασμούς θα σας βοηθήσει να αποθηκεύσετε τη λογική σας.

Για να το κάνετε αυτό, επιλέξτε ένα σχετικό χρονικό πλαίσιο, κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού και εισαγάγετε τη σημείωσή σας.

σχολιασμοί2 2

Ένα άλλο πλεονέκτημα των σχολιασμών είναι η ικανότητα εύρεσης των αποτελεσμάτων των αλλαγών πιο εύκολα.

Για παράδειγμα, εάν παρατηρήσετε μια απότομη αύξηση ή μείωση της επισκεψιμότητας, μπορείτε να ανατρέξετε στους σχολιασμούς για να αντιστρέψετε τους πιθανούς καταλύτες. Στη συνέχεια, μπορείτε να επαναλάβετε αλλαγές που οδήγησαν σε θετικά αποτελέσματα και να αποφύγετε την επανάληψη λαθών που οδήγησαν σε δυσμενή αποτελέσματα.

Το Google Analytics είναι καλός υπηρέτης αλλά κακός δάσκαλος.

Η πραγματοποίηση λαθών ρύθμισης, η εξέταση λανθασμένων δεδομένων ή η παρερμηνεία όσων βλέπετε στις αναφορές είναι μόνο μερικά παραδείγματα που οδηγούν σε κακές επιχειρηματικές και εμπορικές αποφάσεις.

Έχοντας αυτό κατά νου, εδώ είναι οκτώ λάθη που πρέπει να αποφύγετε με κάθε κόστος:

Λάθος # 1: Ρυθμίστε εσφαλμένα την παρακολούθηση του Google Analytics

Τα περισσότερα άτομα κάνουν λάθη κατά τη ρύθμιση του Google Analytics. Ενώ μερικά είναι πιο σοβαρά από άλλα, ακόμη και μικρά μπορεί να επηρεάσουν σοβαρά την ακρίβεια και τη χρησιμότητα των δεδομένων σας.

Εδώ είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα:

  • Λείπει ο κώδικας παρακολούθησης.
  • Πολλαπλοί κωδικοί παρακολούθησης σε μία σελίδα.
  • Μη χρήση λίστας εξαίρεσης παραπομπών.
  • Ρυθμίστε εσφαλμένα συμβάντα αλληλεπίδρασης.
  • Παρακολούθηση ιστότοπων που βασίζονται σε πλαίσια JavaScript με προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.

Εάν υποψιάζεστε κάποιο από αυτά τα ζητήματα στον ιστότοπό σας ή δεν είστε σίγουροι για τη ρύθμισή σας, υπάρχουν πολλά άρθρα στο διαδίκτυο για βοήθεια. Θα συνιστούσαμε επίσης να επενδύσετε σε μια επαγγελματική διαβούλευση, έλεγχο και εγκατάσταση εάν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά.

Λάθος # 2: Απόκτηση πληροφοριών από ασήμαντα δείγματα

Μην χάνετε χρόνο προσπαθώντας να αποφασίσετε κάτι βάσει στατιστικά ασήμαντου δείγματος. Κανείς δεν κατάφερε ποτέ να βελτιστοποιήσει μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook αναλύοντας 37 επισκέψεις.

ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΣ ΣΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;

Παρακολουθήστε ένα από τα πολλά δωρεάν διαδικτυακά μαθήματα "στατιστικά στοιχεία 101". Θα σας βοηθήσει σχεδόν σίγουρα να λάβετε καλύτερες αποφάσεις.

Λάθος # 3: Κοιτάζοντας εμμονικά δεδομένα χωρίς σκοπό

Το έχουμε κάνει όλοι. Ελέγχετε μια αναφορά, και δύο ώρες αργότερα, είστε βαθιά κάτω από την τρύπα του κουνελιού κοιτάζοντας κάτι εντελώς διαφορετικό.

Μάθετε γιατί κάνετε αυτό που κάνετε και πώς μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες με δυνατότητα δράσης. Μην περιμένετε να κοιτάζετε δεδομένα συνεχώς.

Λάθος # 4: Παρακολούθηση για χάρη της παρακολούθησης

Η εκμάθηση πώς να παρακολουθείτε με ακρίβεια περίπλοκα προσαρμοσμένα συμβάντα σίγουρα μοιάζει με νίκη. Μέχρι να συνειδητοποιήσετε ότι παρακολουθείτε τώρα δεκάδες από αυτούς και δεν κάνετε τίποτα με τα δεδομένα. Ήμουν εκεί το έκανα αυτό.

Λάθος # 5: Δεν γνωρίζω τι αντιπροσωπεύουν τα δεδομένα

"Αυτή η σελίδα προορισμού είναι χάλια επειδή ο μέσος χρόνος στη σελίδα είναι μόνο 11 δευτερόλεπτα."

Έντεκα δευτερόλεπτα ακούγεται άσχημα. Αλλά κανείς που ξέρει πώς υπολογίζεται αυτή η μέτρηση δεν θα το έλεγε.

Γιατί; Επειδή ο μέσος χρόνος στη σελίδα βασίζεται στις χρονικές σημάνσεις μεταξύ των επισκέψεων GA . Αυτό σημαίνει ότι κάθε περίοδος εγκατάλειψης υπολογίζεται ως μηδέν δευτερόλεπτα. Επιπλέον, αυτή η μέτρηση δεν λαμβάνει υπόψη την αδράνεια, η οποία παραβλέπει τα δεδομένα, δεδομένου του αριθμού των ανοιγμένων αδρανών καρτελών που έχουμε όλοι. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, αυτή είναι μια αρκετά άχρηστη μέτρηση, αλλά από προεπιλογή είναι σε πολλές αναφορές.

Λάθος # 6: Δεν κοιτάζω λεπτομερή δεδομένα

Υπάρχουν πολύ λίγα, αν υπάρχουν, σενάρια όπου μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες με δυνατότητα δράσης από μια προεπιλεγμένη αναφορά. Να εφαρμόζετε πάντα φίλτρα, τμήματα και δευτερεύουσες ιδιότητες για να βρείτε τις ρίζες.

Λάθος # 7: Παράβλεψη ζητημάτων δειγματοληψίας του Google Analytics

Κατά την εξέταση ενός εκτεταμένου χρονικού πλαισίου ή τη σύγκριση πολύπλοκων δεδομένων, βεβαιωθείτε ότι βασίζεται σε μέγεθος δείγματος 100%. Θα δείτε το πράσινο εικονίδιο ασπίδας δίπλα στο όνομα της αναφοράς, εάν είναι.

πράσινο λογότυπο δείγματος 2

Για αποτελέσματα δειγματοληψίας, το εικονίδιο γίνεται κίτρινο.

Ενώ είναι ωραίο να δουλεύεις με δείγμα 95%, μην προσπαθείς να κάνεις συμπεράσματα από μικροσκοπικά δείγματα όπως αυτό:

14 δείγμα 2

Επιλέξτε μικρότερη περίοδο ή λιγότερο περίπλοκο ερώτημα εάν συναντήσετε κάτι παρόμοιο.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Υπάρχουν λύσεις για το πρόβλημα δειγματοληψίας  εάν αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για εσάς. 

Λάθος # 8: Δεν λαμβάνεται υπόψη το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων

Υπάρχει ένα πράγμα που με εκπλήσσει πάντα στα συνέδρια μάρκετινγκ - ο αριθμός των χεριών ψηλά κάθε φορά που ένας ομιλητής ρωτάει πόσα άτομα χρησιμοποιούν προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων. (Ναι, οι έμποροι κρύβονται από τη δουλειά τους.)

Δεν μπορείτε να εκπλαγείτε με τη δημοτικότητα των αποκλειστών διαφημίσεων . Μας πλήττονται συχνά απαίσιες διαφημίσεις.

Το θέμα είναι ότι, η συντριπτική πλειονότητα των αποκλειστών διαφημίσεων αποκλείουν το Google Analytics. Επιπλέον, τα προγράμματα περιήγησης επιβάλλουν όλο και περισσότερες πολιτικές απορρήτου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό εντελώς του GA (Brave) ή τη σύντομη μείωση του χρόνου λήξης των cookie (Safari), γεγονός που οδηγεί σε ακόμη πιο προβληματική απόδοση.

Ανεξάρτητα από το τι κάνετε, θα σας λείπει πάντα ένα σημαντικό ποσοστό δεδομένων.

Συνεπώς, λάβετε πάντα τα δεδομένα στο Google Analytics με έναν κόκκο αλατιού.

Τελικές σκέψεις

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις SEO είναι να δείξει την αξία του και να λάβει αποφάσεις βάσει δεδομένων. Χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια από ό, τι ας πούμε διαφημίσεις αναζήτησης όπου μπορείτε να παρακολουθείτε άμεσα και να επηρεάζετε τα πάντα αμέσως.

Για αυτόν τον λόγο, εάν απομακρύνετε μόνο ένα πράγμα από αυτόν τον οδηγό, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε κριτική σκέψη όταν κοιτάζετε δεδομένα - πάντα.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το Google Analytics χωρίς να έχετε παραπληροφόρηση, ξεκινήστε με αυτά τα ιστολόγια και τους πόρους: