Απλώς δεν μπορείτε να κάνετε το μάρκετινγκ να λειτουργήσει για τη μικρή σας επιχείρηση; 

Μη στενοχωριέσαι. Ακολουθεί μια λίστα με 17 συμβουλές που θα βελτιώσουν το μάρκετινγκ σας και θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες.

  1. Μάθετε ποιους στοχεύετε
  2. Διπλασιάστε αυτό που λειτουργεί ήδη
  3. Εξαλείψτε τις τακτικές που δεν λειτουργούν
  4. Δημιουργήστε μια λίστα email
  5. Καλλιεργήστε τους συνδρομητές σας
  6. Καρφώστε τη θέση του προϊόντος σας
  7. Εγγραφείτε στο Google My Business
  8. Κάντε SEO για τις υπάρχουσες σελίδες σας
  9. Ξεκινήστε ένα ιστολόγιο με επίκεντρο το προϊόν
  10. Ενημερώνετε τακτικά το περιεχόμενό σας
  11. Επαναπροσδιορισμός περιεχομένου σε πολλά κανάλια
  12. Συμπεριληφθείτε στις λίστες «καλύτερα Χ στο Υ»
  13. Δώστε τα πράγματα δωρεάν
  14. Γίνετε το πρόσωπο της επιχείρησής σας
  15. Συνεργασία με επηρεαστές
  16. Ενισχύστε δημοφιλείς αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  17. Συνεργαστείτε με άλλους

Η TAR Productions, μια εταιρεία παραγωγής βίντεο, είχε περίπου 260-1,300 επισκέπτες μηνιαίως για τις κορυφαίες αναρτήσεις τους. Ωστόσο, δεν οδηγούσαν κανένα υψηλής ποιότητας προβάδισμα από την κυκλοφορία τους.

Όταν διερευνήθηκε ο οργανισμός μάρκετινγκ περιεχομένου Grow and Convert , το πρόβλημα ήταν προφανές:

Οι αναρτήσεις τους αφορούσαν την παραγωγή βίντεο, αλλά οι ιδανικοί πελάτες τους δεν παρήγαγαν βίντεο.

Έτσι, αντί να προσελκύουν τους ιδανικούς πελάτες τους, το περιεχόμενό τους προσελκύει άλλες εταιρείες παραγωγής βίντεο - οι οποίες δεν επρόκειτο ποτέ να αγοράσουν τις υπηρεσίες τους.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις κάνουν το ίδιο λάθος. Αντί να δημιουργούν περιεχόμενο για το κοινό -στόχο τους, δημιουργούν περιεχόμενο για άλλους σαν αυτούς. Για παράδειγμα, ένα πρακτορείο CRO που γράφει για το CRO προσελκύει ειδικούς του CRO και ένα στούντιο φωτογραφίας που γράφει για τη λήψη όμορφων φωτογραφιών προσελκύει ερασιτέχνες φωτογράφους.

Πρέπει να καταλάβετε ποιο είναι το ακριβές κοινό -στόχος σας για να το εμπορευτείτε αποτελεσματικά. Εάν έχετε κάνει την έρευνα αγοράς σας και έχετε δημιουργήσει προσωπικότητες πελατών, τότε αυτό θα πρέπει να είναι εύκολο. Θα ξέρετε ήδη ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε.

Για παράδειγμα, εάν είστε στούντιο φωτογραφίας στη Σιγκαπούρη, ένας πιθανός πελάτης -στόχος θα μπορούσε να είναι:

Χιλιετή ζευγάρια (25 - 35) στη Σιγκαπούρη που παντρεύονται.

Δεν έχετε ακόμη μια δήλωση πελάτη -στόχο όπως αυτή; Μην ανησυχείτε. Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω οδηγό για να δημιουργήσετε έναν για την επιχείρησή σας.

Προτεινόμενη ανάγνωση: Τρόπος δημιουργίας λεπτομερών προσωπικών αγοραστών για την επιχείρησή σας [Πρότυπο δωρεάν προσώπου]

Κανείς δεν μπορεί να εκτελέσει κάθε τακτική μάρκετινγκ στο βιβλίο επειδή κανείς δεν έχει άπειρους πόρους.

Γι 'αυτό είναι ζωτικής σημασίας να διαθέσετε τους πόρους μάρκετινγκ σας ανάλογα.

Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να μάθετε ποιες τακτικές λειτουργούν αυτήν τη στιγμή και να ξοδέψετε περισσότερα σε αυτές. Μπορείτε να κλιμακώσετε το κανάλι δημιουργώντας τυπικές διαδικασίες λειτουργίας (SOP), προσλαμβάνοντας περισσότερα άτομα, επενδύοντας σε εργαλεία κ.ο.κ. Αν κάτι δημιουργεί αποδόσεις για εσάς, κάντε το περισσότερο .

Για να καταλάβετε ποια κανάλια λειτουργούν, θα πρέπει να παρακολουθείτε τα KPI μάρκετινγκ . Αν το κάνετε ήδη, τέλειο. Αν όχι, ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε. Τα δωρεάν εργαλεία όπως το Google Analytics και το Ahrefs Webmaster Tools διευκολύνουν την παρακολούθηση του τι λειτουργεί και τι όχι.

Or μπορεί να είναι τόσο απλό όσο να ρωτάτε τους νέους πελάτες σας πώς σας βρήκαν:

Όπως είναι λογικό να επενδύουμε περισσότερο σε αυτό που λειτουργεί, είναι λογικό να επενδύουμε λιγότερο σε αυτό που δεν λειτουργεί. Μην προσπαθήσετε να πιέσετε το κανάλι να εργαστεί για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε τους πόρους σας με σύνεση.

Κάθε εβδομάδα, στέλνουμε ένα ενημερωτικό δελτίο με όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύσαμε εκείνη την εβδομάδα σε 120.000+ συνδρομητές.

Αυτοί δεν είναι τυχαίοι άνθρωποι. Αυτά είναι άτομα που μας έχουν πει ρητά ότι θέλουν το περιεχόμενό μας.

Πώς το κάναμε αυτό; Απλό: δημιουργήσαμε μια λίστα email.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να είναι ένα λείψανο με όρους διαδικτύου, αλλά είναι εκπληκτικά αξιόπιστο ως εργαλείο μάρκετινγκ. Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων μπορούν να περιορίσουν την προσέγγισή σας σκόπιμα, αλλά το email σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με το κοινό σας ανά πάσα στιγμή.

Για να δημιουργήσετε μια λίστα email, θα πρέπει να πείσετε τους επισκέπτες του ιστότοπου να εγγραφούν. Ο ευκολότερος τρόπος είναι να προσφέρετε κάτι σε αντάλλαγμα για εγγραφή. Οι περισσότεροι ιστότοποι προσφέρουν πράγματα όπως ένα δωρεάν eBook, ένα μάθημα και μερικές φορές, μια έκπτωση.

Όσο για εμάς, έχουμε μια απλή επιλογή "εγγραφής":

Μπορείτε να κάνετε το ίδιο ή να προσφέρετε κάτι άλλο - το στρείδι σας στον κόσμο.

Στο τέλος, ο αριθμός των συνδρομητών που έχετε είναι απλώς ένας αριθμός. Δεν θα αγοράσουν μαγικά από εσάς μόνο και μόνο επειδή έχουν εγγραφεί. Πρέπει να τους εμπλακείτε και να τους φροντίζετε, και αυτό σημαίνει να στέλνετε τακτικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αλλά τι πρέπει να στείλετε και πόσο συχνά πρέπει να το στέλνετε;

Η απάντηση είναι διαφορετική για τον καθένα.

Το κρίσιμο μέρος είναι ότι θέτετε μια προσδοκία εκ των προτέρων και στη συνέχεια την ικανοποιείτε.

Για παράδειγμα, στο ιστολόγιό μας, υποσχόμαστε να στέλνουμε εβδομαδιαίες ενημερώσεις για το περιεχόμενό μας για όποιον εγγράφεται - και αυτό κάνουμε. Μία φορά την εβδομάδα, στέλνουμε ένα ενημερωτικό δελτίο με όλο το περιεχόμενο που έχουμε δημοσιεύσει εκείνη την εβδομάδα.

Με άλλα λόγια, δίνουμε στους συνδρομητές αυτό ακριβώς που τους υποσχεθήκαμε.

Η «υπόσχεσή» σας μπορεί να είναι διαφορετική από τη δική μας. Ό, τι κι αν είναι, βεβαιωθείτε ότι το τηρείτε.

Για τους περισσότερους υποψήφιους πελάτες, δεν διαφέρετε από κανέναν από τους ανταγωνιστές σας. Μετά από όλα, δεν είστε το μόνο γυμναστήριο ή ιταλικό εστιατόριο γύρω. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να σας επιλέξουν συγκεκριμένα.

Κι αυτό εκτός αν εξηγήσετε το γιατί .

Στο μάρκετινγκ, αυτό το ονομάζουμε «τοποθέτηση».

Η τοποθέτησή σας θα πρέπει να καταστήσει σαφές στους δυνητικούς πελάτες ποιο είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας, γιατί είναι διαφορετικό και γιατί έχει σημασία για αυτούς.

Δεν το κάνετε αυτό και δεν θα αγοράσουν από εσάς.

Η τοποθέτηση δεν είναι κάτι που γίνεται σε μια μέρα και η συγγραφή γι 'αυτό θα απαιτούσε ένα ολόκληρο βιβλίο (στην πραγματικότητα, υπάρχουν τόνοι βιβλίων για την τοποθέτηση!) Αλλά ο πιο πρακτικός τρόπος είναι να διαβάσετε το Προφανώς φοβερό και να εφαρμόσετε το πλαίσιο βήμα προς βήμα Το

Εδώ είναι ένα γρήγορο tl; dr:

  1. Κατανοήστε ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες σας (Συμβουλή #1!).
  2. Δημιουργήστε μια ομάδα εντοπισμού θέσης και ευθυγραμμίστε το λεξιλόγιο εντοπισμού θέσης σε ομάδες/τμήματα.
  3. Αναφέρετε τις ανταγωνιστικές εναλλακτικές σας.
  4. Ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά και τα χαρακτηριστικά που καθιστούν το προϊόν/την υπηρεσία σας μοναδική.
  5. Μάθετε την πραγματική αξία αυτών των χαρακτηριστικών και χαρακτηριστικών - τι κάνουν για τους πελάτες σας;
  6. Βρείτε μια αγορά -στόχο που κάνει την αξία σας προφανή για τα τμήματα πελατών που ενδιαφέρονται περισσότερο για τη μοναδική σας πρόταση αξίας.
  7. Αποτυπώστε τη θέση σας σε ένα αειθαλές έγγραφο που μπορεί να μοιραστεί σε όλες τις ομάδες.

Το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να δημιουργούν, να διαχειρίζονται και να βελτιστοποιούν το Google Business Profile. Αυτό σας βοηθά να κατατάσσεστε καλύτερα στις σχετικές αναζητήσεις Google - τόσο στην αναζήτηση ιστού όσο και στους Χάρτες Google.

Η βελτιστοποίηση του προφίλ σας θα διαρκέσει πιθανώς περίπου 30 λεπτά, οπότε είναι μια γρήγορη νίκη που δεν πρέπει να χάσετε - ειδικά αν εξυπηρετείτε τοπικούς πελάτες.

Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να δημιουργήσετε ένα καλά βελτιστοποιημένο προφίλ σε 30 λεπτά.

Προτεινόμενη ανάγνωση: Πώς να βελτιστοποιήσετε το Google My Business σε 30 λεπτά

Το 53,3% του συνόλου της επισκεψιμότητας ιστότοπου προέρχεται από οργανική αναζήτηση. Και το 76% των ανθρώπων που αναζητούν στα smartphone τους κάτι κοντά επισκέπτονται μια επιχείρηση μέσα σε μια μέρα.

Μετάφραση: εάν θέλετε περισσότερους πελάτες σήμερα, πρέπει να κατατάξετε στο Google.

Αλλά δεν μπορείτε απλά να δημιουργήσετε ιστοσελίδες και να προσευχηθείτε ότι θα κατατάξετε. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τη μελέτη μας σε ένα δισεκατομμύριο σελίδες , το 90,63% των σελίδων λαμβάνει μηδενική επισκεψιμότητα από την Google.

Ο κύριος λόγος: αυτές οι σελίδες δεν ήταν βελτιστοποιημένες για μηχανές αναζήτησης. Και αν θέλετε να καταταχθείτε ψηλά στο Google , θα πρέπει να κάνετε βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ( SEO ) .

Σε γενικές γραμμές, αυτό περιλαμβάνει:

  • Γνωρίζοντας τι ψάχνουν οι πελάτες σας. Κάντε έρευνα λέξεων -κλειδιών για να σας βοηθήσει να καταλάβετε ποια θέματα αναζητούν οι πελάτες σας.
  • Βελτιστοποίηση των σελίδων σας. Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές SEO για να καταστήσετε σαφές στην Google ότι η σελίδα σας είναι το καλύτερο αποτέλεσμα.
  • Να κάνετε τους ανθρώπους να συνδέονται με τις σελίδες σας , είτε οργανικά είτε μέσω επικοινωνίας .

Για να μάθετε περισσότερα για το SEO , μπορείτε να διαβάσετε τον οδηγό για αρχάριους στο SEO ή να ακολουθήσετε το δωρεάν εκπαιδευτικό μας σεμινάριο SEO .

Το ιστολόγιο Ahrefs δέχεται περίπου 238.000 επισκέπτες το μήνα, αποκλειστικά από την Google:

Και εκτός από στόμα σε στόμα, το ιστολόγιό μας είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος οδηγός νέων πελατών.

Πώς το κάναμε;

α) Στοχεύστε θέματα με επισκεψιμότητα αναζήτησης και επιχειρηματικές δυνατότητες

Το SEO δεν είναι μόνο για τις υπάρχουσες σελίδες σας. είναι και για νέο περιεχόμενο. Έτσι, εάν θέλετε οι αναρτήσεις ιστολογίου σας να δημιουργούν συνεπή και παθητική επισκεψιμότητα, θα πρέπει να στοχεύσετε θέματα με δυνατότητες επισκεψιμότητας αναζήτησης.

Η ακόλουθη συμβουλή #8 θα έπρεπε να σας είχε δώσει μια σαφή ιδέα για το πώς να κάνετε έρευνα λέξεων -κλειδιών, αλλά εδώ είναι μια γρήγορη επίδειξη για το πώς να βρείτε ιδέες θεμάτων για το ιστολόγιό σας εάν πουλάτε τσάι στο διαδίκτυο:

  1. Εισαγάγετε μια σχετική λέξη -κλειδί (π.χ. "τσάι") στη δωρεάν γεννήτρια λέξεων -κλειδιών .
  2. Κάντε κλικ στην  καρτέλα Ερωτήσεις .

Κοιτάξτε μέσα από τη λίστα και κατατάξτε τις με βάση τις «επιχειρηματικές δυνατότητές» τους.

Εδώ είναι το γράφημα που χρησιμοποιούμε στο Ahrefs:

β) Δημιουργήστε υπέροχο περιεχόμενο και πλέξτε το προϊόν σας στην αφήγηση

Αυτό το βίντεο εξηγεί πώς να δημιουργήσετε ένα υπέροχο κομμάτι περιεχομένου που κατατάσσεται:

Υπάρχει όμως ένα ακόμη σημαντικό πράγμα που κάνουμε:

Φροντίζουμε να συμπεριλαμβάνουμε το προϊόν μας σε κάθε δημοσίευση ιστολογίου που γράφουμε. (Μάλλον το έχετε ήδη παρατηρήσει, έτσι δεν είναι;)

Με αυτόν τον τρόπο, οι αναγνώστες μας μαθαίνουν όχι μόνο πώς να λύσουν το πρόβλημά τους, αλλά πώς να λύσουν το πρόβλημά τους χρησιμοποιώντας το προϊόν μας .

Η συμπερίληψη του προϊόντος σας με την προσφορά σκληρών πωλήσεων είναι πραγματικά μια συνάρτηση των δεξιοτήτων σας για την συγγραφή κειμένου, αλλά η επιλογή του σωστού θέματος είναι η μισή κερδισμένη μάχη. Γι 'αυτό εστιάζουμε τόσο πολύ στη συγγραφή θεμάτων με επιχειρηματικές δυνατότητες, καθώς μας επιτρέπουν να μιλάμε για το προϊόν μας εύκολα και φυσικά.

Δεν θα κατατάσσεται κάθε δημοσίευση ιστολογίου που δημοσιεύετε στην πρώτη προσπάθεια. Είναι εντάξει. Μπορείτε πάντα να προσπαθήσετε ξανά. Απλώς ξαναγράψτε και αναδημοσιεύστε.

Το κάνουμε αυτό πολύ στο Ahrefs. Αν δείτε τον αριθμό των αναρτήσεων που έχουμε αναδημοσιεύσει στην Εξερεύνηση περιεχομένου του Ahrefs , θα δείτε ότι έχουμε αναδημοσιεύσει 80/300+ αναρτήσεις τουλάχιστον μία φορά:

Αλλά αν έχετε εκατοντάδες δημοσιεύσεις όπως εμείς, δεν μπορείτε να αναδημοσιεύσετε τα πάντα. Γι 'αυτό πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στις προσπάθειές σας.

Αυτό το διάγραμμα ροής εξηγεί πώς:

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν προσθήκη WordPress SEO για να ελέγξετε τον ιστότοπό σας για ανεπαρκείς αναρτήσεις. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε τον καλύτερο τρόπο αναδημοσίευσης του περιεχομένου σας.

Προτεινόμενη ανάγνωση: Αναδημοσίευση περιεχομένου: Πώς να ενημερώσετε τις παλιές αναρτήσεις ιστολογίου για  SEO

Κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργούμε απαιτεί απίστευτο χρόνο. Θα ήταν εντελώς άχρηστο να χτυπήσουμε το «δημοσίευση» και να το ξεχάσουμε. Αντίθετα, θέλουμε να φτάσει όσο πιο μακριά μπορεί. Και το κάνουμε αυτό μετατρέποντας ένα κομμάτι περιεχομένου σε πολλαπλές μορφές.

Για παράδειγμα, όταν αναδημοσιεύσαμε τη λίστα ελέγχου SEO , κάναμε tweet σχετικά. Στη συνέχεια, δύο μήνες αργότερα, τουιτάραμε την ίδια τη λίστα ελέγχου, η οποία έλαβε μεγάλη προσοχή:

Στη συνέχεια μετατρέψαμε αυτό το tweet σε ανάρτηση στο LinkedIn .

Δροσερό, σωστά;

Το κάνουμε αυτό όλη την ώρα. Είτε πρόκειται για μετατροπή βίντεο σε ανάρτηση ιστολογίου , είτε ανάρτηση ιστολογίου σε νήμα Twitter , κάνουμε κάθε κομμάτι περιεχομένου να κάνει το παραπάνω χιλιόμετρο.

Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε στον κόσμο, θα υπάρχουν λίστες «καλύτερων Χ στο Υ» για επιχειρήσεις όπως η δική σας.

Ακολουθεί μια λίστα με τα καλύτερα καφέ στο Λονδίνο:

Εάν συνδέσετε αυτή τη σελίδα σε Ahrefs' Εξερεύνηση του δικτυακού τόπου , βλέπουμε ότι γίνεται κατ 'εκτίμηση 438 επισκέψεις από τις μηχανές αναζήτησης κάθε μήνα:

Εάν υπάρχουν σχετικές λίστες όπως αυτή για την επιχείρησή σας, θέλετε να είστε σε αυτές. Διαφορετικά, χάνετε πιθανή επισκεψιμότητα, αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και πελάτες.

Μπορείτε να βρείτε σχετικές λίστες με επισκεψιμότητα χρησιμοποιώντας την Εξερεύνηση περιεχομένου του Ahrefs :

  1. Εισαγάγετε μια σχετική αναζήτηση (δηλ., "Καλύτερο [τύπος επιχείρησης] [τοπική περιοχή]").
  2. Επιλέξτε In title (Τίτλος)  από το αναπτυσσόμενο μενού.
  3. Εκτελέστε την αναζήτηση.
  4. Ορίστε το φίλτρο γλώσσας στα Αγγλικά.
  5. Ορίστε το φίλτρο "Ζωντανό & σπασμένο" σε Μόνο ζωντανό .
  6. Προσθέστε ένα φίλτρο "Επισκεψιμότητα σελίδας" και ορίστε το ελάχιστο σε 100 .
  7. Επιλέξτε Εξαίρεση αρχικών σελίδων .

Περιηγηθείτε στις λίστες για να δείτε αν εμφανίζεστε. Εάν δεν είστε, επικοινωνήστε και δείτε αν μπορείτε να τους συμπεριλάβετε.

Όλοι λατρεύουν το freebie, αλλά για να λειτουργούν τα freebies ως εργαλείο μάρκετινγκ, πρέπει να χαρίσετε κάτι που προσελκύει πιθανούς πελάτες. 

Αυτό είναι το λάθος που κάνουν πολλοί έμποροι. Δίνουν κάτι που δεν έχει καμία σχέση με αυτό που κάνουν - όπως iPhone ή iPad - και στη συνέχεια αναρωτιούνται γιατί κανένας από τους ανθρώπους που προσελκύει δεν μετατρέπεται σε πελάτες που πληρώνουν.

Στο Ahrefs, δημιουργούμε δωρεάν εκδόσεις των κορυφαίων εργαλείων SEO για να προσελκύσουμε τους κατάλληλους ανθρώπους.

Για παράδειγμα, έχουμε έναν δωρεάν έλεγχο backlink που προσελκύει περίπου 117.000 επισκέψεις από οργανική αναζήτηση κάθε μήνα:

(Ακολουθούν τα υπόλοιπα δωρεάν εργαλεία SEO , σε περίπτωση που θέλετε να τα ελέγξετε.)

Φυσικά, δεν χρειάζεται να είστε εταιρεία λογισμικού για να δημιουργήσετε δωρεάν εργαλεία.

Για παράδειγμα, το crunch παρέχει λογιστικές υπηρεσίες και προσφέρει έναν δωρεάν υπολογισμό αμοιβής για το σπίτι .

Τα δωρεάν εργαλεία είναι επίσης μόνο μια τακτική στον κόσμο του "δωρεάν".

Μπορείτε να δώσετε το προϊόν σας σε διαγωνισμό ή κλήρωση, ο οποίος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε ταυτόχρονα την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και τη λίστα email σας. Αυτό έκανα πριν από χρόνια, όταν δούλευα για μια νέα ανάπτυξη. Συνεργάστηκα με μια άλλη εταιρεία για να δώσουν το προϊόν τους, το προώθησα και στη συνέχεια μοιραστήκαμε τη λίστα email μεταξύ μας.

Δώστε δωρεάν δείγματα του προϊόντος σας, δωρεάν swag ή χορηγίες εκδηλώσεων δίνοντας δωρεάν πίτσα/μπύρα - ο ουρανός είναι το όριο.

Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν από επιχειρήσεις. αγοράζουν από ανθρώπους.

Γι 'αυτό δεν πρέπει να φοβάστε να σταθείτε στο κοινό και να εκπροσωπήσετε το εμπορικό σήμα και την επιχείρησή σας.

Τι γίνεται όμως αν ντρέπεσαι για τη δημοσιότητα;

Αντ 'αυτού, κάντε έναν από τους καλύτερους υπαλλήλους σας να είναι το πρόσωπο της επιχείρησής σας.

Στο Ahrefs, αυτός είναι ο CMO μας , ο Tim Soulo - και έχει δημιουργήσει μια αρκετά δική του βάση fan με τα χρόνια:

Ως αποτέλεσμα, έστειλε αρκετούς πελάτες με τον τρόπο μας:

Ακολουθούν μερικά ακόμη παραδείγματα ιδρυτών/υπαλλήλων που προώθησαν την επιχείρησή τους με το να γίνουν το πρόσωπο της μάρκας τους:

Χωρίς χαρισματικούς υπαλλήλους;

Δεν είναι πρόβλημα. Μπορείτε πάντα να συνεργαστείτε με επηρεαστές.

Οι επιρροές είναι άτομα που έχουν ενεργό, μεγάλο κοινό (συνήθως στα κοινωνικά μέσα) και την ικανότητα να επηρεάζουν το κοινό τους για να κάνει κάτι.

Μπορείτε να εργαστείτε μαζί τους σε εφάπαξ καμπάνιες ή να τις μετατρέψετε σε πρέσβεις μάρκας.

Ούτε χρειάζεται να είναι ακριβό. Κανείς δεν σας ζητά να πείσετε την Τζάκι Τσαν να χορέψει για τη διαφήμισή σας. Μπορείτε πάντα να συνεργαστείτε με nano και micro-influencers για να ξεκινήσετε την καμπάνια σας. Το κοινό τους μπορεί να είναι μικρότερο, αλλά αυτοί οι επηρεαστές έχουν ισχυρότερη ικανότητα να επηρεάζουν το κοινό τους για να αγοράσει το προϊόν σας.

Διαβάστε τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε πώς να ξεκινήσετε με το μάρκετινγκ influencer.

Προτεινόμενη ανάγνωση: Influencer Marketing το 2021: Ορισμός, παραδείγματα και τακτικές

Το tweet της λίστας ελέγχου SEO έχει πάνω από 1.000 likes και retweets:

Organicταν όλα βιολογικά;

Όχι. Είδαμε ότι είχε καλή απόδοση, οπότε του δώσαμε μια πληρωμένη ώθηση.

Μπορείτε να κάνετε το ίδιο. Εάν μια από τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι καλά, δώστε του ώθηση. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες.

Το 2018, συνεργαστήκαμε με το Buffer, ένα εργαλείο προγραμματισμού κοινωνικών μέσων, για να δημιουργήσουμε ένα webinar με τίτλο «Πώς να αποκτήσετε επισκεψιμότητα ιστότοπων με αειθαλές περιεχόμενο και μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων».

Δεν ανταγωνιστήκαμε μεταξύ μας. Στοχεύσαμε κυρίως στα SEO και το Buffer στοχεύει στους εμπόρους κοινωνικών μέσων. Ωστόσο, και οι δύο ομάδες εμπίπτουν σε μια μεγαλύτερη ομπρέλα - τους ψηφιακούς εμπόρους - και οι ψηφιακοί έμποροι μπορούν να χρησιμοποιούν και τα δύο εργαλεία μας ταυτόχρονα.

Αυτό μας έκανε ένα τέλειο ταίρι για συνεργασία.

Μπορείτε να κάνετε το ίδιο, επίσης. Αναζητήστε άλλες επιχειρήσεις που εξυπηρετούν παρόμοιο κοινό αλλά δεν ανταγωνίζονται άμεσα μαζί σας. Για παράδειγμα, εάν έχετε μάρκα υγιεινών τροφίμων, μπορείτε να συνεργαστείτε με ένα τοπικό γυμναστήριο.

Με αυτόν τον τρόπο, και οι δύο μπορείτε να αγγίξετε ο ένας το κοινό του άλλου. Win-win.

https://ahrefs.com/blog/marketing-tips/