Το μάρκετινγκ θυγατρικών μπορεί να είναι ένας επικερδής τρόπος για να δημιουργήσετε παθητικό εισόδημα εάν αναπτύξετε τη σωστή προσέγγιση. Αυτό που συχνά προβληματίζει τους επίδοξους εμπόρους είναι πώς να προωθήσουν προϊόντα θυγατρικών στο κοινό τους. Ενώ η συγγραφή περιεχομένου ιστολογίου και η κοινή χρήση συνδέσμων στα κοινωνικά μέσα είναι οι πιο συνηθισμένοι τρόποι, δεν εκπλήσσει κανέναν πια. Για να σας βοηθήσουμε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, καταλήξαμε σε πέντε δημιουργικές ιδέες για τον τρόπο πώλησης προϊόντων συνεργατών, τις οποίες θα βρείτε σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου.

Τι είναι το μάρκετινγκ θυγατρικών;

Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι ένα είδος μάρκετινγκ που βασίζεται στην αρχή της κατανομής εσόδων. Έχει δύο κύριους συμμετέχοντες: έναν συνεργάτη που προωθεί ένα προϊόν και έναν διαφημιζόμενο που τους πληρώνει για την προώθηση. Πρόκειται για μια αμοιβαία επωφελής ρύθμιση, η οποία παρέχει στους συνεργάτες πολλές ευκαιρίες κερδοφορίας και στους εμπόρους πρόσβαση σε ένα ευρύτερο κοινό που δεν θα μπορούσαν να προσεγγίσουν μόνοι τους.

Βασικά, υπάρχουν δύο κατηγορίες προγραμμάτων συνεργατών: 

  • Τα προγράμματα πληρωμής ανά κλικ (ΔΕΗ) υποθέτουν πληρωμή ανά κλικ στον ιστότοπο του εμπόρου. 
  • Τα προγράμματα κόστους ανά δράση (CPA), γνωστά και ως ΣΔΙΤ, επιβραβεύουν συνεργάτες για κάθε ενέργεια που πραγματοποιεί ο επισκέπτης στον οποίο έχει παραπέμψει. Αυτός είναι ο πιο επικερδής τύπος προγράμματος. 

Ενώ ορισμένες εταιρείες συνεργάζονται απευθείας με θυγατρικές, άλλες προτιμούν να εργάζονται μέσω δικτύων θυγατρικών. Αυτές είναι αγορές που συσσωρεύουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες προϊόντα μάρκετινγκ θυγατρικών για πώληση και προώθηση σε μια ενιαία πλατφόρμα και διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ θυγατρικών και διαφημιστών. Ενώ μπορεί να είναι επικίνδυνο να αφιερώσουμε όλες τις προσπάθειες στην προώθηση ενός προϊόντος, τα συνεργαζόμενα δίκτυα επιτρέπουν στους εμπόρους να έχουν πρόσβαση σε πολλά προγράμματα ταυτόχρονα. 

Ένα τέτοιο παράδειγμα στην ταξιδιωτική εξειδίκευση είναι το Travelpayouts . Είναι το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό συνεργατικό δίκτυο CPA που προσφέρει πρόσβαση σε πάνω από 80 προγράμματα και το εμπιστεύονται 270.000 θυγατρικές. Με το Travelpayouts, μπορείτε να προωθήσετε πτήσεις, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ασφάλειες, περιηγήσεις και δραστηριότητες και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα. Οι συνεργάτες μπορούν να επωφεληθούν από τα δωρεάν και αποκλειστικά εργαλεία του δικτύου, όπως banner, widgets, deep links, White Label, API, WordPress plugin και άλλα.

Οι επίδοξοι έμποροι συχνά αναρωτιούνται για τις δυνατότητες κέρδους του μάρκετινγκ θυγατρικών. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η θέση που επιλέγετε, ο χρόνος και ο κόπος που μπορείτε να αφιερώσετε στην προώθηση κ.λπ. Για παράδειγμα, η θυγατρική με την υψηλότερη κερδοφορία στο Travelpayouts κέρδισε 114.611 $ τον Απρίλιο του 2021. Για να επιταχύνετε την πρόοδο, βεβαιωθείτε ότι ελέγξτε τα λάθη μάρκετινγκ θυγατρικών για να αποφύγετε στην αρχή . 

Πώς να γίνετε συνεργάτης έμπορος

Ακολουθούν μερικά απλά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να γίνετε συνεργάτης έμπορος:

  1. Βρείτε μια θέση . Μια επιλογή μιας θέσης μπορεί να το κάνει ή να το σπάσει κατά τη δημιουργία της συνεργαζόμενης επιχείρησής σας. Η σωστή θέση είναι κερδοφόρα, αντηχεί στο κοινό σας, δεν είναι υπερβολικά ανταγωνιστική και, το πιο σημαντικό, αισθάνεστε παθιασμένοι. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία έρευνας λέξεων -κλειδιών όπως το Ubersuggest, το SERP ή το SEMrush για να δείτε πόσο ανταγωνιστικές είναι οι σχετικές λέξεις -κλειδιά.
  2. Λάβετε μέρος σε προγράμματα συνεργατών . Πρέπει να βρείτε εμπόρους με τα κατάλληλα προϊόντα συνεργατών για να πουλήσετε στο κοινό σας. Τα καλύτερα προγράμματα πρέπει να είναι σχετικά με το κοινό σας, να προσφέρουν αξιοπρεπείς προμήθειες, να παρέχουν υποστήριξη σε συνεργάτες κ.λπ.
  3. Επιλέξτε μια πλατφόρμα για προώθηση . Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να κερδίσουν με το μάρκετινγκ θυγατρικών: μπορείτε να δημιουργήσετε ένα δικτυακό τόπο, να προωθήσει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης , εκτελέστε πληρωμένες διαφημίσεις, κλπ Δημιουργία ιστοσελίδας σας είναι επωφελής με πολλούς τρόπους, καθώς βοηθά επισκεψιμότητα μακροπρόθεσμα και χτίζει αρχή της κόγχη. 
  4. Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας . Η δημιουργία περιεχομένου προσφέρει άφθονες ευκαιρίες για την αύξηση της επισκεψιμότητας και την προσέλκυση αναγνωστών. Μερικά από τα πιο δημοφιλή περιεχόμενα περιλαμβάνουν αναρτήσεις ιστολογίου, κριτικές προϊόντων και οδηγούς. 
  5. Εισαγωγή συνδέσμων συνεργατών . Τώρα που έχετε περιεχόμενο, εισαγάγετε συνδέσμους και εργαλεία συνεργατών όπου χρειάζεται. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει παρότρυνση για δράση για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να κάνουν κλικ.

5 δημιουργικοί τρόποι πώλησης προϊόντων θυγατρικών

Τις περισσότερες φορές, οι έμποροι δημιουργούν περιεχόμενο στον ιστότοπό τους ή στα κοινωνικά δίκτυα για να προσελκύσουν το κοινό. Έχουμε ετοιμάσει πέντε δημιουργικές ιδέες για τον τρόπο πώλησης προϊόντων συνεργατών.

1. Δημιουργήστε μια σελίδα πόρων

Πολλοί bloggers δημιουργούν μια ξεχωριστή σελίδα πόρων όπου μοιράζονται συνδέσμους συνεργατών μαζί με άλλες χρήσιμες πηγές που μπορεί να βοηθήσουν τους αναγνώστες, όπως μαθήματα, εργαλεία κ.λπ.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα των σελίδων πόρων από ταξιδιωτικά ιστολόγια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για έμπνευση:

  • Ο Glo Atanmo από το Blog Abroad μοιράζεται πανό για ταξιδιωτικά προϊόντα που προτείνει:
Σελίδα πόρων του Ιστολογίου στο Εξωτερικό
Η σελίδα πόρων Blonde Abroad
  • Η Kristin Addis από το Be My Travel Muse μοιράζεται συνδέσμους προς το πιο δημοφιλές περιεχόμενο στο ιστολόγιό της, συμπληρωμένο με συνδέσμους συνεργατών:
Σελίδα πόρων Be My Travel Muse

2. Ξεκινήστε ένα διαδικτυακό μάθημα

Τα διαδικτυακά μαθήματα μπορούν να είναι ο καλύτερος τρόπος για να πουλήσετε προϊόντα θυγατρικών και να δημιουργήσετε πελάτες ταυτόχρονα. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή ενότητα στον ιστότοπό σας για ένα μάθημα ή να την στείλετε ως σειρά μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε κάθε περίπτωση, φροντίστε να γράψετε περιεχόμενο που θα παρέχει καλό πλαίσιο για τις προσφορές που προωθείτε και εισαγάγετε συνδέσμους προς ιστότοπους εμπόρων.

Για παράδειγμα, η Amanda Williams από το ταξιδιωτικό ιστολόγιο A Dangerous Business προσφέρει δύο μαθήματα για ταξιδιωτικούς bloggers σχετικά με τον τρόπο δικτύωσης και δημιουργίας μιας στρατηγικής μάρκετινγκ συνεργατών.

Σελίδα μαθημάτων στο επικίνδυνο επαγγελματικό ταξιδιωτικό ιστολόγιο

Στο Blog Ambitious , το μάθημα παρουσιάζεται με τη μορφή λίστας δημοσιεύσεων ιστολογίου. Οι χρήστες δεν χρειάζεται να εγγραφούν, μπορούν να έχουν πρόσβαση στα υλικά απλά κάνοντας κλικ σε αυτά.

Ιστολόγιο Φιλόδοξη σελίδα μαθημάτων

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων για να συνδεθείτε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο, όπως οι μπλόγκερ πίσω από το Blogging Fast Lane :

Blogging Πόροι Fast Lane

3. Ξεκινήστε ένα ενημερωτικό δελτίο

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα από τα καλύτερα κανάλια για την πώληση θυγατρικών προϊόντων. Επιτρέπει στους webmasters να έρχονται σε επαφή με το κοινό για να νιώσουν ότι εκτιμούνται, να βελτιώσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, να δημιουργήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες και πολλά άλλα. 

Ακολουθούν μερικά απλά βήματα για να ξεκινήσετε το ενημερωτικό δελτίο σας:

  1. Αναπτύξτε μια λίστα συνδρομητών . Μπορείτε να καταγράψετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ένα αναδυόμενο παράθυρο στο ιστολόγιό σας, να τοποθετήσετε μια φόρμα συνδρομής μέσα σε άρθρα, να ενθαρρύνετε τους χρήστες να εγγραφούν στα κοινωνικά μέσα, κ.λπ. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει μια κατάλληλη παρότρυνση για δράση για να προσελκύσετε συνδρομές. 
  2. Τμηματοποιήστε το κοινό σας για να παρέχετε μια εξατομικευμένη προσέγγιση. 
  3. Επιλέξτε περιεχόμενο για το ενημερωτικό δελτίο σας.
  4. Χρησιμοποιήστε εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ .
  5. Ελέγξτε το ενημερωτικό δελτίο σας για τεχνικά λάθη . 
  6. Στείλτε το ενημερωτικό δελτίο στις καλύτερες ώρες όταν το κοινό σας είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο. 
  7. Μετρήστε την απόδοση μάρκετινγκ μέσω email και προσαρμόστε ανάλογα την καμπάνια. 

Τι μπορείτε να μοιραστείτε στο ενημερωτικό δελτίο; Μπορείτε να εναλλάσσετε τύπους περιεχομένου και να συμπεριλάβετε χρήσιμες αναρτήσεις από το ιστολόγιό σας, σύνδεση με διαδραστικό περιεχόμενο, όπως διαδικτυακά σεμινάρια, infographics ή διαφάνειες, να προσκαλέσετε χρήστες σε διαδικτυακές ή offline εκδηλώσεις που οργανώνετε, να μοιραστείτε ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις, να πραγματοποιήσετε έρευνες ή διαγωνισμούς κ.λπ. επί.

4. Κάντε ένα κουίζ

Το διαδραστικό περιεχόμενο, όπως τα κουίζ, κάνουν θαύματα για τη βελτίωση της συμμετοχής του κοινού σας και την προώθηση προϊόντων συνεργατών ταυτόχρονα. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ειδικό κουίζ για ένα από τα προϊόντα των διαφημιστών σας και να συμπεριλάβετε μια έκπτωση ή δωρεάν δοκιμή για αυτό ως δώρο για όσους απαντούν σωστά στις ερωτήσεις. Οι ταξιδιωτικοί μπλόγκερ μπορούν να τρέξουν κουίζ για ταξιδιωτικούς προορισμούς και να ελέγξουν τις γνώσεις του κοινού για τη γεωγραφία, τον πολιτισμό κ.λπ.

Για παράδειγμα, το SkillShare προσφέρει στους συνδρομητές να ανακαλύψουν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους στο κουίζ και στη συνέχεια προτείνει μαθήματα που θα τους βοηθήσουν να επιτύχουν τους στόχους τους.

Κουίζ Skillshare

5. Πραγματοποιήστε διαγωνισμό ή δώρο

Οι διαγωνισμοί μπορούν να είναι μία από τις καλύτερες στρατηγικές για την πώληση θυγατρικών προϊόντων, την αύξηση του κοινού σας και την αύξηση της συμμετοχής της κοινότητας ταυτόχρονα. Τα δώρα είναι βασικά το ίδιο πράγμα, η διαφορά είναι ότι οι νικητές επιλέγονται με βάση το επίπεδο δεξιοτήτων τους σε διαγωνισμούς και τυχαία στα δώρα. 

Οι διαγωνισμοί και τα δώρα πρέπει να αντικατοπτρίζουν τους στόχους σας. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να αποκτήσετε οπαδούς, ζητήστε από τους συμμετέχοντες να κάνουν tag τους φίλους τους. Αν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, ζητήστε από τους οπαδούς να μοιραστούν μια φωτογραφία και να χρησιμοποιήσουν το hashtag της επωνυμίας σας κ.ο.κ.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για διαγωνισμούς και δώρα που μπορείτε να εκτελέσετε στο ιστολόγιό σας ή στα κοινωνικά μέσα. Ζητήστε από τους ακόλουθους:

  • Κάντε like ή/και σχόλιο για να κερδίσετε
  • Δημιουργήστε μια λεζάντα φωτογραφίας
  • Κάντε tag έναν φίλο σας
επισημάνετε ένα παράδειγμα διαγωνισμού φίλων
  • Αναδείξτε τις ικανότητές σας
  • Μοιραστείτε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, για παράδειγμα, γράψτε μια ιστορία όπως στο παρακάτω παράδειγμα
Παράδειγμα προσφοράς περιεχομένου που δημιουργείται από το χρήστη στο Instagram

Στη συνέχεια, επιλέξτε τον νικητή βάσει της αξίας του διαγωνισμού ή τυχαία για ένα δώρο. Φροντίστε να εξηγήσετε με σαφήνεια τους κανόνες, να ορίσετε την προθεσμία και να ανακοινώσετε δημόσια τον νικητή, έτσι ώστε ο διαγωνισμός να είναι γνήσιος και να χτίσετε εμπιστοσύνη με το κοινό. 

Κανόνες διαγωνισμού στο παράδειγμα Instagram

Πώς να πουλήσετε προϊόντα θυγατρικών στον ιστότοπό μου

Οι παραπάνω ιδέες βοηθούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κοινού σας και να το ενθαρρύνουν να κάνει κλικ. Εξετάστε το ενδεχόμενο συνδυασμού διαφορετικών στρατηγικών προώθησης και αξιολογήστε την αποτελεσματικότητα κάθε καμπάνιας στη συνέχεια. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι λειτουργεί και τι όχι για το κοινό σας, ώστε να μπορείτε να το προσαρμόσετε πιο αποτελεσματικά την επόμενη φορά.