Η παρακολούθηση των αναφορών μάρκας μπορεί να προσφέρει μεγάλη αξία σε κάθε επιχείρηση. Αυτή η πρακτική σάς επιτρέπει να λαμβάνετε ειλικρινή σχόλια και να μαθαίνετε για τις εμπειρίες των χρηστών, να λαμβάνετε πληροφορίες, να διαχειρίζεστε τη φήμη σας και να αποκτάτε περισσότερους πελάτες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στο SEO και τις αναφορές μάρκας. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα συζητήσουμε το καλύτερο λογισμικό για τον έλεγχο της φήμης σας στο διαδίκτυο, καθώς και τρόπους για να λάβετε περισσότερες αναφορές για την επιχείρησή σας.

Τι αναφέρεται σε μια μάρκα;

Οι αναφορές επωνυμίας είναι βασικά αναφορές στο εμπορικό σήμα ή το προϊόν σας, οι οποίες έρχονται σε διάφορες μορφές. Τις περισσότερες φορές, εμφανίζονται σε κριτικές πελατών, αναρτήσεις ιστολογίου, άρθρα ειδήσεων, κοινωνικά μέσα και ούτω καθεξής. Αυτές οι περιπτώσεις μπορεί να είναι χρήσιμες για τις εταιρείες που προσπαθούν να καταλάβουν τι λένε οι πελάτες τους για αυτές.

Ωστόσο, μια αναφορά επωνυμίας δεν ισούται με έναν άμεσο σύνδεσμο, επομένως αυτές οι αναφορές δεν επιτρέπουν πάντα στους χρήστες να μεταβούν στον ιστότοπό σας αμέσως. Ωστόσο, οι περισσότερες αναφορές εξακολουθούν να παρέχουν αρκετές πληροφορίες στους χρήστες για να βρουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε στο διαδίκτυο.

Γιατί να παρακολουθείτε τις αναφορές μάρκας;

Ουσιαστικά, πρέπει να παρακολουθείτε τις αναφορές της επωνυμίας σας για να καταλάβετε τι είδους εμπειρίες έχουν οι άνθρωποι με τα προϊόντα που προσφέρετε ή προωθείτε. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις προσφορές σας, να μετριάσετε τα αρνητικά σχόλια, να μετατρέψετε τους εφάπαξ πελάτες σε πρεσβευτές μάρκας και να διατηρήσετε υπό έλεγχο τη φήμη της μάρκας σας. Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος που θα θέλατε να παρακολουθείτε επιμελώς τις αναφορές της μάρκας.

Κάθε φορά που κάποιος αναγνωρίζει την επωνυμία σας στον ιστό, είτε σε ένα άρθρο, είτε σε κριτική πελατών είτε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γίνεται αντιληπτός. Αυτό, με τη σειρά του, φέρνει οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας (ή οπουδήποτε αλλού), αυξάνοντας τις πιθανότητές σας να δημιουργήσετε πωλήσεις και να βελτιώσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Φυσικά, εν όψει του ανταγωνισμού, οι έμποροι καταφεύγουν επίσης σε πληρωμένες μεθόδους για την ενίσχυση των αναφορών μάρκας. Ωστόσο, προσέξτε ότι η Google προτιμά τις σελίδες με οργανική ανάπτυξη/δραστηριότητα και δεν ευνοεί τις συντομεύσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να παρακολουθείτε τις αναφορές μάρκας και φυσικά να αυξάνετε τον αριθμό τους.

Πώς να παρακολουθείτε τις αναφορές μάρκας

Η παρακολούθηση των αναφορών μάρκας μπορεί να είναι μια κουραστική και συντριπτική εργασία, ειδικά αν είστε γνωστή μάρκα. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί πόροι που μπορούν να βοηθήσουν στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Επιπλέον, μπορείτε ακόμη και να ρυθμίσετε μια ειδοποίηση για αναφορές επωνυμίας, η οποία θα περιλαμβάνει τις πιο συνηθισμένες ορθογραφίες. Η επιδίωξη σφαλμάτων πληκτρολόγησης είναι μια τακτική πρακτική που εφαρμόζεται από μεγάλες μάρκες για να αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητα, να αξιοποιήσει τοποθετήσεις στις μηχανές αναζήτησης και να προστατεύσει τα ονόματά τους.

Google

Η παλιά καλή Google είναι ίσως ο πιο κλασικός και απλός τρόπος για να βρείτε αναφορές μάρκας. Η γραμμή αναζήτησης της Google είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο με το οποίο μπορείτε να βρείτε ποιος ανέφερε τη μάρκα σας και πού. Ωστόσο, εάν σκοπεύετε να εξαγάγετε περισσότερα από δέκα αποτελέσματα αναζήτησης, αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι αρκετά απαιτητική, εκτός εάν χρησιμοποιήσετε μερικά κόλπα.

Πρώτον, συνιστούμε να αυξήσετε τον αριθμό των SERP που λαμβάνετε για το ερώτημά σας. Αναζητήστε πρόσθετα Chrome που θα σας βοηθήσουν να επεκτείνετε τη μηχανή αναζήτησης της Google με μια άπειρη κύλιση (π.χ. μπορείτε να δοκιμάσετε Infinite Scroll ή Scroll it! ). Η Google έχει οριστεί να εμφανίζει έως δέκα αποτελέσματα ανά σελίδα από προεπιλογή. Επομένως, σας συμβουλεύουμε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις αναζήτησης της Google και να αυξήσετε τα "Αποτελέσματα ανά σελίδα" έως και 100 σελίδες. Αυτό θα μειώσει επίσης τις πιθανότητες λήψης προειδοποιητικών μηνυμάτων σχετικά με ύποπτη δραστηριότητα από τον υπολογιστή σας από την Google.

Το επόμενο βήμα είναι να εξαγάγετε όλες τις διευθύνσεις URL που οδηγούν στις αναφορές της επωνυμίας σας. Υπάρχουν κάποια εργαλεία που μπορεί να είναι χρήσιμα. Με τη βοήθεια του Google SERP Extractor ή του Citation Labs Link Prospector του Chris Einsworth , μπορείτε να αποκτήσετε μια καθαρή λίστα με όλους τους συνδέσμους που ανακαλύφθηκαν.

Ειδοποιήσεις Google

Ένα άλλο εύκολο εργαλείο αναφοράς μάρκας είναι το Google Alerts. Για να δημιουργήσετε μια ειδοποίηση, απλώς εισαγάγετε το εμπορικό σήμα ή τις σχετικές λέξεις -κλειδιά. Θα λάβετε ειδοποιήσεις στο γραμματοκιβώτιό σας. Σας συνιστούμε να δημιουργήσετε έναν ξεχωριστό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το σκοπό αυτό, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε τα εισερχόμενά σας τακτοποιημένα. Μπορείτε να καθορίσετε πόσο συχνά θέλετε να λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις, από τι είδους πηγές και άλλα.

google-alerts

Αυτό το εργαλείο έχει μερικούς περιορισμούς. Για παράδειγμα, μπορεί να αντιμετωπίζετε καθυστέρηση. Μερικές φορές, χρειάζονται μερικές ημέρες για να αναφερθεί η ειδοποίηση. Στη συνέχεια, παρόλο που η Google χρησιμοποιεί τη δική της βάση δεδομένων, ενδέχεται να λείπουν κάποια αποτελέσματα. Υπάρχει επίσης ένα όριο στο πόσο συγκεκριμένοι μπορείτε να είστε κατά τη ρύθμιση του ερωτήματός σας. Ωστόσο, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Google Alerts είναι ότι είναι εντελώς δωρεάν. Μπορείτε να προχωρήσετε πολύ χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο.

Tweetdeck

Με το Tweetdeck, μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε τις αναφορές των κοινωνικών μέσων στο Twitter. Μέσα στη διεπαφή του Tweetdeck, μπορείτε να δημιουργήσετε πολλές στήλες που θα αποκαλύπτουν περιεχόμενο που είναι σημαντικό για εσάς και την επωνυμία σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε τις διαφορετικές στήλες για να εμφανίζονται οι αναφορές της μάρκας σας, τα likes και τα πιο πρόσφατα Tweets που περιλαμβάνουν ένα συγκεκριμένο hashtag.

Χρησιμοποιώντας το Tweetdeck, μπορείτε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης καθορίζοντας τι είδους Tweets ψάχνετε. Μπορείτε να φιλτράρετε τις διάφορες στήλες κατά Tweets με εικόνες, Retweets ή απλά Tweets που περιέχουν έναν συγκεκριμένο συνδυασμό λέξεων. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε την ειδοποίηση για να σας ειδοποιεί για τα Tweet που εμφανίζονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία ή για Tweets με συγκεκριμένο αριθμό Retweets.

Αυτό γίνεται ιδιαίτερα βολικό όταν η μάρκα σας έχει αναφερθεί από ηγέτες της βιομηχανίας ή προφίλ με τεράστια παρακολούθηση. Η έγκαιρη αντίδραση σε αναφορές σε τέτοια εμπορικά σήματα μπορεί να σας υποστηρίξει σε μεγάλο βαθμό στο μέτωπο των δημοσίων σχέσεων. Μπορείτε να αποκτήσετε αυτά και άλλα πλεονεκτήματα από τη δωρεάν χρήση του Tweetdeck. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας λογαριασμός στο Twitter.

Αναφέρω

Με αυτό το εργαλείο, μπορείτε να παρακολουθείτε τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε πολλές πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Η αναφορά σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε εκατομμύρια συνομιλίες στο διαδίκτυο σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε στη συζήτηση απευθείας από την εφαρμογή του Mention, η οποία είναι εξαιρετικά βολική.

αναφέρω

Η αναφορά σάς επιτρέπει να μεταφράζετε τις αποκτηθείσες πληροφορίες σχετικά με τις αναφορές της επωνυμίας σας σε διορατικά γραφικά και αναφορές υψηλής ποιότητας. Αυτό διευκολύνει την ανάλυση των προσπαθειών μάρκετινγκ και την απρόσκοπτη κοινή χρήση των αποτελεσμάτων με τους συμπαίκτες σας. Μπορείτε να ορίσετε μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα, όταν θέλετε να εμφανίζονται αυτές οι αναφορές στο γραμματοκιβώτιό σας.

Η αναφορά έχει επίσης υπέροχα ενσωματωμένα φίλτρα. Μπορείτε να κοσκινίσετε τόνους περιεχομένου διευκρινίζοντας για ποιες λέξεις -κλειδιά, ιστότοπους, εταιρείες, ακόμη και ανταγωνιστές θέλετε να λάβετε πληροφορίες. Επιπλέον, η αναφορά λειτουργεί με βαθμολογία επηρεαστή . Αυτή η λειτουργία σάς βοηθά να δείτε πόσο επιρροή έχει το άτομο ή η επωνυμία που αφήνει ένα σχόλιο για την επιχείρησή σας.

Τιμολόγηση:

  • Solo Plan: 25 $/μήνα - Ενιαίος χρήστης και έως 5.000 αναφορές
  • Pro Plan: 83 $/μήνα - Απεριόριστος αριθμός χρηστών και έως 10.000 αναφορές
  • Σχέδιο Pro-Plus: 167 $/μήνα-Απεριόριστος αριθμός χρηστών και έως 20.000 αναφορές
  • Σχέδιο εταιρείας: από $ 450/μήνα - Απεριόριστος αριθμός χρηστών & 100.000 αναφορές και περισσότερο
  • Μπορείτε να δοκιμάσετε ένα δωρεάν πρόγραμμα και να παρακολουθήσετε έως και 1.000 αναφορές για περιορισμένο χρονικό διάστημα σε λειτουργία ενός χρήστη
  • Bonus Tip: Η αναφορά προσφέρει εκπτώσεις για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς!

Ειδοποιήσεις Talkwalker

Χρησιμοποιείται από περισσότερους από μισό εκατομμύριο χρήστες, αυτή η πλατφόρμα τοποθετείται ως καλύτερη εναλλακτική λύση για τις Ειδοποιήσεις Google. Το Talkwalker κυνηγά αναφορές μάρκας σε ολόκληρο τον ιστό, συμπεριλαμβανομένων ιστότοπων, σελίδων ειδήσεων, ιστολογίων και φόρουμ. Σε αντίθεση με το Google Alerts, το Talkwalker συλλέγει αναφορές επωνυμίας και από πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Θα λάβετε συγκεντρωτικές ειδοποιήσεις σχετικά με το εμπορικό σήμα, τα συμβάντα, τις λέξεις -κλειδιά και πιο άμεσα στα εισερχόμενά σας.

talkwalker-alerts

Επιπλέον, το Talkwalker δίνει προτεραιότητα σε πηγές με αναφορές επωνυμίας ανάλογα με το επίπεδο συμμετοχής τους, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε μόνο τις αναφορές που έχουν αντίκτυπο. Η χρήση των ειδοποιήσεων Talkwalker είναι δωρεάν, αλλά οι premium δυνατότητες διατίθενται με χρέωση.

Τιμολόγηση:

  • Σχέδιο ακρόασης: από $ 9,000/έτος
  • Πληροφορίες σχετικά με το Σχέδιο Analytics & Research Plan διατίθενται κατόπιν αιτήματος
  • Δεν διατίθεται δωρεάν δοκιμαστική περίοδος, αλλά μπορείτε να ζητήσετε δωρεάν επίδειξη για τις Ειδοποιήσεις Talkwalker

Awario

Με αυτό το εργαλείο κοινωνικής ακρόασης, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι καμία από τις αναφορές της επωνυμίας σας δεν θα περάσει απαρατήρητη. Ο Awario θα συγκεντρώσει ειδοποιήσεις από πολλές πηγές, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Google+, οι ειδησεογραφικοί ιστότοποι, τα ιστολόγια, ακόμη και το YouTube.

awario

Η συνεργασία με τον Awario είναι αρκετά απλή. Απλώς καταχωρίστε τις λέξεις -κλειδιά σας, συμπεριλαμβανομένων των συνηθισμένων ανορθογραφιών της μάρκας σας, για να ρυθμίσετε μια ειδοποίηση. Αποφασίζετε πόσο συχνά θέλετε να παραδίδονται οι αναφορές στα εισερχόμενά σας (σε ημερήσια ή εβδομαδιαία βάση).

Αυτό που είναι υπέροχο για το Awario είναι ότι μπορείτε να ρυθμίσετε την αναζήτηση και να εξαιρέσετε αρνητικές λέξεις -κλειδιά. Είναι μια εξοικονόμηση χρόνου για εταιρείες που χρησιμοποιούν μια κοινή λέξη ως εμπορικό σήμα ή μοιράζονται ένα όνομα με άλλες επιχειρήσεις. Ας υποθέσουμε ότι εργάζεστε για την Apple και θέλετε η αναζήτηση να εξαιρεί φρούτα ή άλλους όρους που δεν σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Αυτή η λειτουργία θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τις ειδοποιήσεις σας καθαρές και επίκαιρες.

awario-negative-keywords

Ακριβώς όπως οι ειδοποιήσεις Mention και Talkwalker, το Awario σάς επιτρέπει να εντοπίσετε επηρεαστές. Αυτό θα δώσει στις επιχειρηματικές σας ευκαιρίες να δημιουργήσετε προσοδοφόρες συνεργασίες και να ενισχύσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τη δωρεάν δοκιμή του Awario, μπορείτε να δοκιμάσετε το εργαλείο για 14 ημέρες για να αποφασίσετε.

Τιμολόγηση:

  • Αρχικό σχέδιο: 24 $/μήνα - Ενιαίος χρήστης και έως 30.000 αναφορές
  • Επιχειρηματικό σχέδιο: 74 $/μήνα - Έως τρεις χρήστες και έως 150.000 αναφορές
  • Pro Plan: 249 $/μήνα - Έως 10 χρήστες και έως 500.000 αναφορές

Κοινωνική Αναφορά

Μέσω της κοινωνικής αναφοράς, μπορείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με τις αναφορές επωνυμίας σε έναν πίνακα ελέγχου που υποστηρίζεται από ευκολονόητα γραφήματα. Η Κοινωνική αναφορά υποστηρίζει τα αναλυτικά στοιχεία σας, εκτελώντας τις αναφορές της επωνυμίας σας σε διάφορα φίλτρα. Δηλαδή, το εργαλείο εκτιμά ότι κάθε μάρκα αναφέρει τη δύναμη, το συναίσθημα, το πάθος και την εμβέλεια.

Η δύναμη δείχνει πόσο συχνά αναφέρθηκε η επιλεγμένη λέξη -κλειδί σας. Το Sentiment σας επιτρέπει να προσδιορίσετε πώς γίνεται αντιληπτό το σήμα σας στο διαδίκτυο, υπολογίζοντας την αναλογία θετικών και αρνητικών κριτικών. Με τη βαθμολογία πάθους, θα μπορείτε να δείτε πόσο πιθανό είναι κάποιος να επαναλάβει μια αναφορά για την επωνυμία σας. Εν τω μεταξύ, η προσέγγιση χρηστών σάς επιτρέπει να δείτε το επίπεδο επιρροής της πηγής αναφοράς της επωνυμίας σας.

Το Social Mention μπορεί να μην είναι το πιο φιλικό προς το χρήστη εργαλείο, αλλά είναι εντελώς δωρεάν και παρέχει όλες τις βασικές δυνατότητες που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε να διαχειρίζεστε τις αναφορές της επωνυμίας σας.

Πώς να λάβετε αναφορές επωνυμίας

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την έκθεση της εταιρείας σας, να βελτιώσετε τις αναφορές επωνυμίας μέσω SEO και τελικά να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας.

Blogging επισκεπτών

Η φιλοξενία επισκεπτών είναι μια τεχνική μάρκετινγκ περιεχομένου που περιλαμβάνει τη σύνταξη μιας ανάρτησης ιστολογίου σε ιστότοπο τρίτου μέρους για την προώθηση της δικής σας μάρκας και την απόκτηση backlink. Να είστε έξυπνοι όταν επιλέγετε ιστότοπους για δημοσίευση. Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε να εμφανίζεστε ως επισκέπτης blogger σε ιστότοπους που το κοινό -στόχο σας είναι πιθανότερο να επισκεφθεί. Σκεφτείτε τους ηγέτες, τους ειδικούς του κλάδου, τους επηρεαστές, τους ιστότοπους και τα ιστολόγια όπου πιθανότατα θα τραβήξετε την προσοχή του ιδανικού πελάτη σας.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το blogging των επισκεπτών, ανατρέξτε στον οδηγό για το blogging των επισκεπτών το 2021 στο ιστολόγιό μας. Θα μάθετε τις βέλτιστες πρακτικές, καθώς και τα πρέπει και τα μη της δημοσίευσης επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αποφυγής τιμωρίας από την Google και άλλων κοινών παγίδων.

Κοινωνικές εκστρατείες

Μια ισχυρή καμπάνια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση των αναφορών μάρκας. Τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα διαθέτουν ενσωματωμένα διαφημιστικά εργαλεία για να βοηθήσουν τους εμπόρους να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό. Για παράδειγμα, μέσω του Διαχειριστή διαφημίσεων του Facebook , μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Το Linkedin , το Twitter και το YouTube έχουν παρόμοια διεπαφή για τη διαχείριση διαφημίσεων επίσης. Δεν θα αργήσει να καταλάβετε πώς να κάνετε το περιεχόμενό σας ορατό σε πολλά κανάλια κοινωνικών μέσων.

Συνεντεύξεις

Οι συνεντεύξεις είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε οργανική ανάπτυξη για το εμπορικό σήμα σας. Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των καναλιών YouTube, των ζωντανών ροών Instagram και των podcasts, είναι πλέον πιο εύκολο από ποτέ να κάνετε ορατή την επωνυμία σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να απευθυνθείτε σε άτομα των οποίων το περιεχόμενο έχει απήχηση και προσφέρετε να μοιραστούν την ιστορία και την εμπειρία σας.

Κριτικές

Τα σχόλια των πελατών είναι βασικά όταν πρόκειται για τη δημιουργία της φήμης της μάρκας σας. Οι κριτικές , στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι το πρώτο πράγμα που εξετάζουν οι νέοι πελάτες ενώ σκέφτονται να δημιουργήσουν μια σχέση με την επωνυμία σας. 

Ένα προϊόν ή υπηρεσία με λίγες κριτικές πελατών είναι σχεδόν εξίσου κακό με ένα εμπορικό σήμα με αρνητικές κριτικές. Βεβαιωθείτε ότι ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήνουν κριτικές μετά από μια εμπειρία με την επωνυμία σας. Μπορεί επίσης να σκεφτείτε να επιβραβεύσετε το κοινό σας με ορισμένα μπόνους για το χρόνο που διαθέτετε για να γράψετε μια κριτική. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι δεν αφήνετε τις αρνητικές κριτικές πελατών απαρατήρητες και απαντάτε σωστά σε αυτές .

Πώς να μετατρέψετε τις αναφορές σε δυνητικούς πελάτες;

Σας συνιστούμε να παρακολουθείτε τακτικά τις αναφορές της επωνυμίας σας, κάτι που θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε ευκαιρίες για δημιουργία συνδέσμων αμέσως. Εάν έχετε μια νέα αναφορά σε έναν αξιόπιστο ιστότοπο, σκεφτείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον κάτοχο του ιστότοπου και να ζητήσετε να συμπεριλάβετε τον σύνδεσμό σας.

Ένας άλλος τρόπος για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες είναι να εργαστείτε στη διαχείριση της φήμης. Όπως συζητήθηκε νωρίτερα στην ενότητα Κριτικές , όσο πιο πελατοκεντρικός είναι ο οργανισμός σας, τόσο πιο πιθανό είναι οι πελάτες σας να εμπιστεύονται την επωνυμία σας. Η εμπιστοσύνη εδώ ισούται με περισσότερες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Μια επιπλέον συμβουλή είναι να αναλύσετε τα πιο δημοφιλή ερωτήματα αναζήτησης που σχετίζονται με την επωνυμία σας. Ας πούμε ότι τα πιο κοινά ερωτήματα αναζήτησης που βλέπετε είναι "πόσο" ή "τιμή". Αυτό θα πρέπει να είναι ένα σήμα για την ομάδα σχεδιασμού σας να κάνει τις πληροφορίες σχετικά με τις τιμές σας πιο ορατές στον ιστότοπό σας, το οποίο, με τη σειρά του, μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών.

Η παρακολούθηση αναφορών μάρκας είναι απαραίτητη όταν πρέπει να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών μάρκετινγκ. Κοιτάξτε τις αλλαγές των αναζητήσεων ερωτημάτων και την ένταση των αναφορών της επωνυμίας σας για να προσδιορίσετε αν η τακτική μάρκετινγκ λειτουργεί. Αυτό θα καθορίσει ποιοι bloggers σας φέρνουν τους περισσότερους δυνητικούς πελάτες και σε ποιες πλατφόρμες το κοινό σας είναι πιο πιθανό να έχει απήχηση.

Παρακολούθηση αναφορών μάρκας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων

Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η επιχείρησή σας σήμερα, η παρακολούθηση των αναφορών μάρκας είναι το κλειδί για την ανάπτυξη της μάρκας σας και τη δημιουργία πιστών οπαδών. Η επιλογή του σωστού λογισμικού και η καθιέρωση μιας τακτικής ρουτίνας check-in θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε υπό έλεγχο. Μόλις τελειώσετε, η παρακολούθηση αναφορών μάρκας γίνεται διασκεδαστική και σας δίνει την ευκαιρία να συνδεθείτε και να συνεργαστείτε με ομοϊδεάτες σας!