Σήμερα, πολλοί άνθρωποι βρίσκουν περιεχόμενο ιστολογίου μέσω των μηχανών αναζήτησης πληκτρολογώντας μια ερώτηση και αναζητώντας τα αποτελέσματα. Η ανάλυση των ερωτημάτων τους και η μετατροπή τους σε λέξεις -κλειδιά είναι ένα σημαντικό μέρος της δημιουργίας δυνητικών πελατών που μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων δυνητικών πελατών στον ιστότοπό σας. Με τη σειρά του, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας και να συμβάλλετε στην ανάπτυξη της μάρκας. Αυτός ο οδηγός εξηγεί τη σημασία της έρευνας λέξεων -κλειδιών και παρουσιάζει αποδεδειγμένους τρόπους ενσωμάτωσης λέξεων -κλειδιών στο ιστολόγιό σας.

Τι είναι οι λέξεις -κλειδιά και γιατί τις χρειάζεστε

Οι λέξεις -κλειδιά είναι ουσιαστικά λέξεις ή φράσεις τις οποίες οι χρήστες εισάγουν στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες στη συνέχεια παρέχουν μια λίστα ιστότοπων που ταιριάζουν με αυτά τα ερωτήματα. Οι λέξεις -κλειδιά βοηθούν την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το θέμα ενός ιστότοπου και να το ευθυγραμμίσουν με συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης.

Στην πραγματικότητα, η οργανική επισκεψιμότητα παίζει σημαντικό ρόλο για πολλούς bloggers. Εάν θέλετε να επωφεληθείτε από αυτό το φαινόμενο και να προσελκύσετε περισσότερους αναγνώστες, φροντίστε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για SEO κάνοντας πράγματα όπως η χρήση σχετικών λέξεων -κλειδιών ιστολογίου.

Ακολουθούν μερικοί ακόμη λόγοι για τους οποίους είναι συμφέρουσα η έρευνα λέξεων -κλειδιών για το ιστολόγιο:

  • Οι σωστές λέξεις -κλειδιά θα βοηθήσουν το περιεχόμενό σας να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης και θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.
  • Οι αναρτήσεις φιλικές προς το SEO σας επιτρέπουν να έχετε δωρεάν κίνηση για μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα τέτοιου περιεχομένου είναι τα άρθρα με οδηγίες χρήσης, τα οποία μπορούν να προσελκύσουν επισκεψιμότητα για μήνες.
  • Η έρευνα λέξεων -κλειδιών βοηθά στον εντοπισμό τόσο αειθαλών όσο και δημοφιλών θεμάτων και καθιστά τη στρατηγική περιεχομένου σας πιο περιεκτική.

Πώς να ερευνήσετε λέξεις -κλειδιά για το ιστολόγιο

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με την έρευνα λέξεων -κλειδιών, μπορεί στην αρχή να φαίνεται περίπλοκο έργο. Στην πραγματικότητα, η εκμάθηση του τρόπου έρευνας λέξεων -κλειδιών για ένα άρθρο μπορεί να είναι ευκολότερη από ό, τι νομίζετε. Παρακάτω, συγκεντρώσαμε τις βέλτιστες πρακτικές για τον τρόπο προσδιορισμού λέξεων -κλειδιών για ιστολόγια που θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα και θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επωνυμία σας.

Χρησιμοποιήστε ειδικά εργαλεία

Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για SEO μπορεί να διαρκέσει λίγο, καθώς πρέπει να εκτελέσετε έρευνα και να συμπληρώσετε αναρτήσεις με λέξεις -κλειδιά. Για να κάνετε τη διαδικασία πιο αποτελεσματική, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε ειδικά εργαλεία που σας επιτρέπουν να ελέγξετε τη συνάφεια των λέξεων -κλειδιών, να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές και να ανακαλύψετε μοντέρνα θέματα.

  • Ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας . Lookάξτε τις αναρτήσεις σας και προσπαθήστε να βρείτε λέξεις -κλειδιά που προσελκύουν επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Εάν δεν έχετε ξεχωριστή ανάρτηση για τέτοιες λέξεις -κλειδιά, μπορεί να χάσετε μια μεγάλη ευκαιρία να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους αναγνώστες.
  • Το Google Suggests είναι μια δωρεάν και απλή λύση που μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις. Απλώς πληκτρολογήστε τη λέξη -κλειδί σας και δείτε τι προτείνει η μηχανή αναζήτησης. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Google ως σχετικό πρόγραμμα εύρεσης λέξεων -κλειδιών, ελέγχοντας τις προτάσεις στο κάτω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Προτάσεις Google
  • Το Google Trends είναι ένα άλλο αποτελεσματικό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ανακαλύψετε έγκαιρα θέματα. Αξιολογεί τον όγκο των αναζητήσεων με την πάροδο του χρόνου και σας επιτρέπει να φιλτράρετε λέξεις -κλειδιά ανά περιοχή, χρονική περίοδο, κατηγορίες κ.λπ.
google-trends
  • Η Εξερεύνηση λέξεων -κλειδιών Moz σάς βοηθά να ανακαλύψετε λέξεις -κλειδιά με δύο τρόπους: εισαγάγετε μια λέξη/φράση για να λάβετε σχετικές λέξεις -κλειδιά ή πληκτρολογήστε μια σελίδα για να δείτε για ποιες λέξεις -κλειδιά κατατάσσεται. Μπορείτε επίσης να βρείτε λέξεις -κλειδιά με τη μορφή ερώτησης για να απαντήσετε στα ερωτήματα του κοινού σας.
  • Το KeywordTool.io σάς επιτρέπει να εισαγάγετε λέξεις ή φράσεις και να βρείτε σχετικές λέξεις -κλειδιά από το Google, το Bing, το YouTube, το Instagram και άλλες πλατφόρμες.
keywordtool.io
  • Το Google AdWords Keyword Planner σάς επιτρέπει να βρείτε λέξεις -κλειδιά ακόμη και χωρίς να πληρώνετε για διαφημίσεις, να αξιολογείτε τον όγκο αναζήτησης και να λαμβάνετε σχετικές λέξεις -κλειδιά.
  • Το AnswerThePublic.com είναι μια οπτική δημιουργία λέξεων -κλειδιών ιστολογίου που παρέχει προτάσεις για τη λέξη -κλειδί που εισάγετε. Με αυτό το εργαλείο, μπορείτε να εκτελέσετε μια σχετική αναζήτηση λέξεων -κλειδιών και να εμπλουτίσετε το περιεχόμενό σας με διαφορετικές επιλογές διατύπωσης.
απάντηση-η-δημόσια-λέξη-κλειδί

Μπορείτε να βρείτε πιο ειδικά εργαλεία και συμβουλές για τον τρόπο έρευνας λέξεων -κλειδιών στην ανάρτηση ιστολογίου μας .

Αντιστοιχίστε το κοινό σας

Η κατανόηση του κοινού σας είναι ένα ουσιαστικό μέρος της έρευνας λέξεων -κλειδιών. Όσο πιο βαθιά αναλύετε τους αναγνώστες σας, τόσο πιο εύκολο είναι να ανακαλύψετε ποιες λέξεις -κλειδιά έχουν αναζητήσει. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε πρόσωπα κοινού στα οποία περιγράφετε λεπτομερώς τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντά τους, τους πόνους, τις ανάγκες κλπ. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον μέσο αναγνώστη σας και να λάβετε υπόψη αυτές τις πληροφορίες κατά τη δημιουργία περιεχομένου.

Ένας άλλος τρόπος για να κατανοήσετε το κοινό σας είναι να πραγματοποιήσετε μια έρευνα και να κάνετε απευθείας ερωτήσεις. Δημιουργήστε μια σύντομη και ελκυστική έρευνα και στη συνέχεια δώστε ένα κίνητρο για να επιβραβεύσετε τους αναγνώστες που τη συμπληρώνουν. Αυτό το κίνητρο μπορεί να είναι έκπτωση, κωδικός προσφοράς, πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο κ.λπ. Επιπλέον, μπορεί να είναι χρήσιμο να αναλύσετε τη συμπεριφορά των χρηστών στον ιστότοπό σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο εκμετάλλευσης του Διαχειριστή ετικετών Google στην ανάρτηση ιστολογίου μας .

Αξιολογήστε τη βαθμολογία δυσκολίας

Μόλις ερευνήσετε τις λέξεις -κλειδιά και τις ευθυγραμμίσετε με το κοινό σας, είναι σημαντικό να αξιολογήσετε επίσης τη βαθμολογία δυσκολίας κάθε λέξης -κλειδιού. Η δυσκολία λέξεων -κλειδιών είναι ο αριθμός και η ποιότητα των συνδέσμων προς τις κορυφαίες 10 σελίδες του SERP για μια συγκεκριμένη λέξη -κλειδί. Με άλλα λόγια, αυτή η βαθμολογία μας βοηθά να καταλάβουμε πόσο ανταγωνιστικές είναι αυτές οι σελίδες με βάση το προφίλ συνδέσμων τους.

Εργαλεία όπως το Moz , το Ahrefs και το SEMrush μπορούν να αξιολογήσουν κάθε δυσκολία λέξης -κλειδιού σε κλίμακα από 1 έως 100 και να σας βοηθήσουν να καταλάβετε εάν έχετε πιθανότητες κατάταξης για αυτήν τη λέξη -κλειδί . Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό, τόσο πιο δύσκολο είναι να ξεπεράσουμε τους ανταγωνιστές. Για παράδειγμα, το Ahrefs σας δείχνει τον εκτιμώμενο αριθμό backlinks που χρειάζεστε για να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

ahrefs-λέξη-κλειδί-δυσκολία

Λοιπόν, ποια βαθμολογία πρέπει να επιδιώξετε; Οι φιλόδοξοι bloggers των οποίων οι ιστότοποι έχουν αρκετά χαμηλή εξουσία τομέα μπορεί να θέλουν να ξεκινήσουν από λέξεις -κλειδιά που κυμαίνονται από 20 έως 30 ή χαμηλότερες.

Ελέγξτε τον όγκο αναζήτησης

Ο όγκος αναζήτησης λέξεων -κλειδιών είναι ο αριθμός των αναζητήσεων που λαμβάνει μια συγκεκριμένη λέξη -κλειδί σε μια δεδομένη περίοδο. Αυτή η μέτρηση σας βοηθά να καταλάβετε πόσοι χρήστες αναζητούν μια συγκεκριμένη λέξη -κλειδί κάθε μήνα. Αν και είναι λογικό να χρησιμοποιείτε λέξεις -κλειδιά που αναζητούν πολλοί άνθρωποι, θα πρέπει να προσέχετε την ποιότητά τους. Όταν επιλέγετε μεταξύ λέξεων-κλειδιών μεγάλου όγκου και χαμηλής έντασης, είναι προτιμότερο να επιλέξετε μια λέξη-κλειδί ή φράση χαμηλότερου όγκου εάν είναι πιο σχετική με το κοινό σας.

Μπορείτε να ελέγξετε τον όγκο αναζήτησης συγκεκριμένων λέξεων -κλειδιών με τη βοήθεια ειδικών προγραμμάτων. Για παράδειγμα, το WordTracker εμφανίζει τον μέσο αριθμό αναζητήσεων τον τελευταίο μήνα.

λέξη-κλειδί-αναζήτηση-τόμος

Το WordStream συγκρίνει τον όγκο αναζήτησης και άλλες μετρήσεις για τη συγκεκριμένη λέξη -κλειδί για τις μηχανές αναζήτησης Google και Bing.

λέξεις-κλειδιά wordstream

Αναμίξτε λέξεις-κλειδιά κοντής και μακράς ουράς

Οι λέξεις -κλειδιά μπορεί να χωριστούν σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, όπως με τον αριθμό λέξης. Έτσι, οι λέξεις-κλειδιά που αποτελούνται από μία ή δύο λέξεις ονομάζονται λέξεις-κλειδιά μικρής ουράς, ενώ φράσεις τριών ή περισσότερων λέξεων αναφέρονται ως λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς.

Οι λέξεις-κλειδιά μικρής ουράς είναι συνήθως πιο δύσκολο να ταξινομηθούν, καθώς πολλοί bloggers τις χρησιμοποιούν στο περιεχόμενό τους. Από την άλλη πλευρά, οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο συγκεκριμένες και, ενώ είναι πιο δύσκολο να τεθούν στο πλαίσιο, μπορούν να βοηθήσουν στην προσέλκυση χρηστών που γνωρίζουν ακριβώς τι θέλουν. Επιπλέον, οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς αποτελούν τα μισά ερωτήματα αναζήτησης , επομένως μπορούν να είναι πολύ χρήσιμα για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.

Για να προσδιορίσετε σχετικές λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς, επιλέξτε μια λέξη ή φράση στην οποία θέλετε να αφιερώσετε την ανάρτησή σας και κάντε μια έρευνα. Για παράδειγμα, πληκτρολογήστε αυτήν τη λέξη/φράση στο Google και δείτε ποιες προτάσεις προκύπτουν. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στο enter και να μετακινηθείτε προς τα κάτω για να δείτε σχετικές αναζητήσεις στο κάτω μέρος της σελίδας.

google-προτάσεις-long-tail-λέξεις-κλειδιά

Πώς να χρησιμοποιήσετε λέξεις -κλειδιά

Με την ταχεία ανάπτυξη της θέσης του blogging, νέα blogs εμφανίζονται καθημερινά και γίνεται όλο και πιο δύσκολο να καταταχθούμε για μια συγκεκριμένη λέξη -κλειδί στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η Google αλλάζει επίσης συνεχώς τον αλγόριθμό της για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των χρηστών και να απαντήσει καλύτερα στα ερωτήματά τους. Για να διεκδικήσετε τη θέση σας κάτω από τον ήλιο και να έχετε κίνηση, πρέπει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας και να χρησιμοποιήσετε σοφά τις λέξεις -κλειδιά. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό:

Γράψτε έχοντας υπόψη τις λέξεις -κλειδιά

Δημιουργήστε τη γραφή σας γύρω από συγκεκριμένες λέξεις -κλειδιά. Είναι η είσοδος και πρέπει να δημιουργήσετε την έξοδο με τη μορφή μιας ενημερωτικής ανάρτησης ιστολογίου. Αντί να σκεφτείτε πώς να συμπεριλάβετε μια συγκεκριμένη λέξη -κλειδί σε ένα ολοκληρωμένο κείμενο, αναρωτηθείτε πώς να απαντήσετε σε αυτό το ερώτημα με τον καλύτερο τρόπο. Ιδανικά, ξεκινήστε να γράφετε έχοντας κατά νου μια συγκεκριμένη λέξη -κλειδί αντί να την αναγκάσετε να εισέλθει αργότερα στο κείμενο.

Για να δημιουργήσετε μια κατάλληλη ανάρτηση ιστολογίου, είναι απαραίτητο να κατανοήσετε την πρόθεση αναζήτησης πίσω από κάθε λέξη -κλειδί. Αυτός είναι βασικά ο στόχος που ο χρήστης θέλει να επιτύχει κάνοντας Googling σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Η κατανόηση της πρόθεσης αναζήτησης μπορεί να σας βοηθήσει να απαντήσετε στο ερώτημα με τον καλύτερο τρόπο και να μετακινήσετε τον χρήστη προς τα κάτω στη διοχέτευση πωλήσεων. Βασικά, υπάρχουν τέσσερις τύποι προθέσεων αναζήτησης :

  • Ενημερωτικό: Οι χρήστες θέλουν να μάθουν κάτι για το θέμα και να αναζητήσουν εξειδικευμένες γνώσεις για το θέμα.
  • Πλοήγηση: Τέτοια ερωτήματα αναζήτησης είναι συνήθως πιο συγκεκριμένα και περιέχουν επωνυμία, όνομα ιστότοπου, τοποθεσία και πολλά άλλα.
  • Εμπορικά: Οι χρήστες ερευνούν ένα συγκεκριμένο προϊόν, υπηρεσία ή μάρκα.
  • Συναλλακτικό: Αυτή η πρόθεση είναι κοινή για άτομα που είναι έτοιμα να κάνουν κράτηση και αναζητούν πωλητή.

Έτσι, όταν προσδιορίζετε μια λέξη -κλειδί για μια ανάρτηση ιστολογίου, λάβετε υπόψη την πρόθεση αναζήτησης πίσω από αυτήν και δημιουργήστε ένα κείμενο που θα ευθυγραμμιστεί με αυτήν την πρόθεση και θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους χρήστες πιο κοντά στην κράτηση. Για παράδειγμα, αν κάποιος αναγνώστης ήρθε στον ιστότοπό σας με το ερώτημα "καλύτεροι καλοκαιρινοί προορισμοί", ερευνά μόνο την αγορά. Επομένως, η προώθηση ενός συγκεκριμένου ξενοδοχείου είναι παράλογη καθώς αυτό δεν απαντά στην ερώτησή τους. Από την άλλη πλευρά, η σύνταξη μιας χρήσιμης ανάρτησης σχετικά με τους καλύτερους προορισμούς για καλοκαιρινά ταξίδια μπορεί να τραβήξει την προσοχή του χρήστη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Από εδώ, μπορείτε να συνδέσετε μια πιο συγκεκριμένη ανάρτηση για κάθε προορισμό στον οποίο προωθείτε τα προϊόντα των διαφημιζομένων σας και εάν ο χρήστης ενδιαφέρεται για αυτήν την τοποθεσία, θα κάνει κλικ στον σύνδεσμο για να κλείσει το ταξίδι.

Βρείτε τη σωστή τοποθέτηση

Το κόλπο δεν είναι απλώς να διαδώσετε λέξεις -κλειδιά γύρω από το κείμενο τυχαία, αλλά να τις τοποθετήσετε σε μέρη όπου είναι πιο πιθανό να τραβήξουν την προσοχή και να βοηθήσουν τον χρήστη να περιηγηθεί στο κείμενο. Ακολουθούν μερικές ιδέες:

  • Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας μια λέξη -κλειδί στον τίτλο, τις επικεφαλίδες και τους υπότιτλους της ανάρτησής σας. Αυτές οι λέξεις -κλειδιά θα βελτιώσουν την αναγνωσιμότητα και την κατάταξη αναζήτησης.
  • Προσθέστε μια λέξη -κλειδί στην ετικέτα τίτλου. Ενώ δεν είναι ορατές στους χρήστες, οι ετικέτες τίτλου ενημερώνουν τις μηχανές αναζήτησης για το θέμα της σελίδας σας και βοηθούν να κατευθυνθεί το κοινό -στόχο.
  • Χρησιμοποιήστε τη λέξη -κλειδί και τις παραλλαγές της στο κείμενο της ανάρτησης όπου χρειάζεται.
  • Προσθέστε λέξεις -κλειδιά ως μετα -ετικέτες (για παράδειγμα, στην μετα -περιγραφή, ονόματα αρχείων και εναλλακτικό κείμενο των εικόνων σας).
  • Επωφεληθείτε από την εσωτερική σύνδεση και προσθέστε λέξεις -κλειδιά ως κείμενο αγκύρωσης. 

Εξετάστε την πυκνότητα των λέξεων -κλειδιών

Ένας άλλος δείκτης που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη σύνταξη αναρτήσεων ιστολογίου είναι η πυκνότητα λέξεων -κλειδιών. Βασικά, η πυκνότητα λέξεων -κλειδιών είναι ο αριθμός των φορών που έχει χρησιμοποιηθεί μια συγκεκριμένη λέξη -κλειδί σε μια ανάρτηση ιστολογίου, που παρουσιάζεται ως ποσοστό. Χρησιμοποιείται από τις μηχανές αναζήτησης για να προσδιορίσει εάν το περιεχόμενο σχετίζεται ή όχι με ένα συγκεκριμένο ερώτημα.

Πώς μπορείτε να υπολογίσετε την πυκνότητα των λέξεων -κλειδιών; Λάβετε τον αριθμό των φορών που χρησιμοποιήθηκε η λέξη -κλειδί σας σε μια ανάρτηση, διαιρέστε τη με τον συνολικό αριθμό λέξεων σε αυτήν την ανάρτηση και πολλαπλασιάστε με 100. Για παράδειγμα, εάν προσθέσετε μια λέξη -κλειδί πέντε φορές σε μια σελίδα με συνολικά 100 λέξεις, η πυκνότητα των λέξεων -κλειδιών είναι 5%.

Υπάρχουν επίσης εργαλεία που βοηθούν στον υπολογισμό της πυκνότητας λέξεων -κλειδιών , όπως το Yoast SEO Plugin , SmallSEOTools , SureOak κ.λπ. Για παράδειγμα, το SmallSEOTools σας επιτρέπει να δείτε τον συνολικό αριθμό λέξεων -κλειδιών, τις πιο δημοφιλείς λέξεις -κλειδιά σε ένα σύννεφο ετικετών, καθώς και την κορυφή λέξεις -κλειδιά, τη συχνότητά τους και την τοποθέτησή τους.

small-seo-tools-keyword-density

Σε ποιους δείκτες πρέπει να αγωνιστούμε; Πολλοί ειδικοί SEO θεωρούν ότι η ιδανική πυκνότητα λέξεων -κλειδιών είναι περίπου 1 ή 2%. Με άλλα λόγια, η λέξη -κλειδί σας πρέπει να εμφανίζεται μία ή δύο φορές ανά 100 λέξεις. Αυτό είναι αρκετό για να ενημερώσετε τις μηχανές αναζήτησης για το θέμα της σελίδας σας και να αποφύγετε τη συμπλήρωση λέξεων -κλειδιών. Επιπλέον, ελέγξτε την πυκνότητα των λέξεων -κλειδιών των δέκα πρώτων αναρτήσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης για τη λέξη -κλειδί -στόχο σας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα σημείο αναφοράς για να στοχεύσετε.

Η καλύτερη πρακτική εδώ είναι να γράφετε για αναγνώστες και να εισάγετε οργανικά λέξεις -κλειδιά. Παρόλο που είναι δελεαστικό να προσθέσετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις -κλειδιά, η υπερβολική χρήση τους θα κάνει το κείμενο να φαίνεται μόνο ανεπιθύμητο και φτωχό τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους χρήστες. Απλώς σκεφτείτε το με αυτόν τον τρόπο: αν διαβάσετε ένα βιβλίο και βρείτε την ίδια λέξη ή φράση που επαναλαμβάνεται διαδοχικά πολλές φορές, θα σας κάνει να αμφιβάλλετε για την επάρκεια και τις δεξιότητες γραφής του συγγραφέα. Η ίδια ιδέα λειτουργεί για αναρτήσεις ιστολογίου. Οι άνθρωποι θέλουν να διαβάζουν καλογραμμένο κείμενο, οπότε πάντα να λαμβάνετε πρώτα υπόψη τον χρήστη.

Χρησιμοποιήστε παραλλαγές λέξεων -κλειδιών

Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να αναγνωρίσουν παρόμοιες φράσεις που σχετίζονται με μια λέξη -κλειδί -στόχο, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παραλλαγές για να εμπλουτίσετε το κείμενο, να βελτιώσετε την εμπειρία ανάγνωσης και να βοηθήσετε να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα. Στο τέλος, θα πρέπει να έχετε τη σωστή ισορροπία συνάφειας λέξεων και διατύπωσης μακράς ουράς. Για παράδειγμα, εάν στοχεύσετε τη λέξη -κλειδί "solo travel" στην ίδια ανάρτηση, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε λέξεις -κλειδιά όπως "ταξιδεύετε μόνοι", "ανεξάρτητα ταξίδια" κ.λπ.

Πώς μπορείτε να βρείτε αυτές τις παραλλαγές; Επωφεληθείτε από τα σχετικά εργαλεία λέξεων -κλειδιών όπως το Kmeta , το KW Finder , το Ubersuggest κ.λπ. Για παράδειγμα, το Kmeta παρέχει λεπτομερή ανάλυση σχετικά με τις σχετικές λέξεις -κλειδιά για τη λέξη -στόχο σας.

σχετικές λέξεις-κλειδιά

Πώς να επιλέξετε καλύτερες λέξεις -κλειδιά και να τις χρησιμοποιήσετε στο ιστολόγιό σας

Η έρευνα λέξεων -κλειδιών είναι σημαντική για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας, την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας και την προσέλκυση κοινού -στόχου. Ωστόσο, οι επιτυχημένες αναρτήσεις ιστολογίου πρέπει να στοχεύουν στην προσέλκυση της προσοχής των μηχανών αναζήτησης και, κυρίως, των αναγνωστών. Αφιερώστε χρόνο για να καταλάβετε ποιο είναι το κοινό σας και τι ψάχνουν. Προσδιορίστε τις λέξεις -κλειδιά που σχετίζονται με τα ερωτήματά τους και προσθέστε τις οργανικά στα άρθρα σας. Έτσι, θα μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα για μήνες και ίσως για τα επόμενα χρόνια, ενώ θα αυξήσετε την κοινότητά σας.