Όλοι έχουμε ακούσει για την έκφραση «Τα χρήματα δεν μπορούν να σε αγοράσουν φίλους», αλλά όποιος το είπε αυτό δεν ήξερε ότι θα πωλούνταν μια μέρα. Λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού στα κοινωνικά μέσα, όλο και περισσότερες μάρκες λαμβάνουν συντομεύσεις και αγοράζουν οπαδούς, καθώς και likes, σχόλια και προβολές. Ο λόγος είναι απλός - η δέσμευση είναι πλέον μία από τις βασικές μετρήσεις για τον προσδιορισμό της επιτυχίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά μπορεί επίσης να σαμποτάρει ολόκληρη τη στρατηγική σας και να βλάψει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Είναι λοιπόν ασφαλές να αγοράζετε οπαδούς στο Instagram και σε άλλα δίκτυα;

Αυτή η ανάρτηση θα μπορούσε να είναι χρήσιμη τόσο για τους επίδοξους bloggers που ξεκινούν τους λογαριασμούς τους όσο και για τις επωνυμίες που θέλουν να γνωρίζουν πώς να εξαναγκάζουν τους influencers που αγοράζουν followers και likes στο Instagram. Θα μάθετε εάν η αγορά οπαδών μπορεί πραγματικά να σας δώσει μια αρχή για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τι διακινδυνεύετε όταν το κάνετε.

Πώς να αγοράσετε οπαδούς στα κοινωνικά μέσα

Αρχικά, ας δούμε πώς μπορείτε να αποκτήσετε οπαδούς στο Instagram και να ενισχύσετε άλλα δίκτυα σε αντάλλαγμα για τα χρήματά σας. Βασικά, πηγαίνετε σε έναν προμηθευτή και παραγγέλνετε τον επιθυμητό αριθμό ακόλουθων, συμπαθειών και/ή σχολίων. Ακολουθούν δύο επιλογές για τη δέσμευση:

  • Akeεύτικες σελίδες που δημιουργήθηκαν με μοναδικό σκοπό την παρακολούθηση του λογαριασμού σας. Αυτά μπορεί να είναι bots ή ακόμη και γνήσιοι λογαριασμοί, οι ιδιοκτήτες των οποίων θέλουν να ακολουθούνται σε αντάλλαγμα ή να κερδίζουν χρήματα με αυτόν τον τρόπο.
  • Υπηρεσίες που θα αναλάβουν τον λογαριασμό σας και θα ακολουθήσουν άλλους χρήστες. Είναι μια συνηθισμένη πρακτική στο Instagram να ακολουθείτε το άτομο που σας ακολουθεί, ώστε να μπορείτε να ενεργοποιήσετε το bot και να δείτε νέους οπαδούς να μπαίνουν. 

Πόσο κοστίζει η αγορά 1.000 followers; Η τιμολόγηση ξεκινά από $ 12,99 για ψεύτικους λογαριασμούς και από $ 2,99 το μήνα αν θέλετε μια υπηρεσία να ακολουθεί πραγματικούς λογαριασμούς. 

Μόλις κάνετε μια αγορά, θα χρειαστούν από μερικές ώρες έως μερικές ημέρες για να εμφανιστούν οι ακόλουθοι στο προφίλ σας. Οι πωλητές συνήθως το κάνουν σταδιακά και όχι χύμα, έτσι ώστε η πλατφόρμα να μην υποψιάζεται την ξαφνική αύξηση της δραστηριότητας. 

Να θυμάστε ότι η αγορά οπαδών δεν περιλαμβάνει συνήθως τη λήψη επισημάνσεων "μου αρέσει" και σχόλια και πρέπει να πληρώσετε ξεχωριστά για αυτά. Θεωρητικά, η αγορά δέσμευσης θα κάνει την επόμενη αύξηση σας να φαίνεται λιγότερο σκιερή. 

Λοιπόν, από ποιον ιστότοπο είναι καλύτερο να αγοράζετε οπαδούς Instagram και να ενισχύετε άλλα δίκτυα; Ακολουθούν μερικές αγορές για να ρίξετε μια ματιά:

  • Η Famoid ισχυρίζεται ότι παρέχει ασφαλείς μεθόδους πληρωμής και παρέχει άμεσες παρακολούθηση, επισημάνσεις " μου αρέσει" και προβολές βίντεο. Υπάρχουν διαφορετικές επιλογές τιμολόγησης, για παράδειγμα, μπορείτε να λάβετε 100 ακόλουθους Instagram για 3,95 $ και 100 likes για 2,95 $.
  • Το premium πρόγραμμα του GetInsta ξεκινά από 0,99 $ ανά ημέρα, αλλά μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε δωρεάν και να κερδίσετε κέρματα ακολουθώντας και αρέσει σε άλλους χρήστες.
  • Η Kicksta παρέχει οργανική αύξηση λογαριασμού με τη βοήθεια της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης. Θα μελετήσει τους ανταγωνιστές σας και τις επιρροές, θα αλληλεπιδράσει με το κοινό τους και θα ακολουθήσει τον λογαριασμό σας. Η δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου στο προφίλ σας είναι ζωτικής σημασίας. Αν αναρωτιέστε, "Πώς μπορώ να αγοράσω γνήσιους οπαδούς του Instagram;", σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πρόγραμμα.

Αγορά οπαδών: Λόγοι για τους οποίους

Πρέπει να αγοράσετε οπαδούς στα κοινωνικά μέσα; Για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος, μελετήσαμε θετικά και αρνητικά αποτελέσματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε σε αυτήν την απόφαση. Η αγορά οπαδών χρησιμοποιείται ευρέως από εμπόρους και επηρεαστές σε διάφορες θέσεις. Εδώ είναι μερικά από τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε.

Αύξηση ορατότητας

Ο υψηλότερος αριθμός οπαδών και οι μετρήσεις απόδοσης είναι θετικά μηνύματα για τα κοινωνικά δίκτυα. Οι αλγόριθμοι εμφανίζουν αναρτήσεις στις ροές με βάση το πόση αφοσίωση δημιουργούν. Χωρίς αρκετά likes και σχόλια, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να μην εμφανίζεται στις ροές των οπαδών σας, πόσο μάλλον να εξερευνήσετε σελίδες.

Δώστε στο σήμα σας αίσθηση εξουσίας

Όταν ξεκινάτε, είναι πιο δύσκολο να πείσετε τους ανθρώπους να εγγραφούν στη σελίδα σας. Η ενίσχυση των μετρήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε αξιοπιστία καθώς το μεγαλύτερο μέγεθος που ακολουθεί συνήθως λειτουργεί ως κοινωνική απόδειξη και οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν το ίδιο. Για παράδειγμα, μια μάρκα με εκατό likes μοιάζει λιγότερο έγκυρη από μια μάρκα με χίλια likes. Παρόλο που μπορείτε να κοιτάξετε τους οπαδούς τους και να δείτε αν είναι γνήσιοι ή bots, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα μπουν στον κόπο να το κάνουν και απλά θα κοιτάξουν τον αριθμό των οπαδών.

Ελκυστικές μάρκες και influencers για συνεργασία

Το ακόλουθο μέγεθος μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερες συμφωνίες με επωνυμίες και επηρεαστές. Σε αυτήν την πραγματική περίπτωση , ένα επίδοξο μοντέλο θα μπορούσε να κάνει τα πρακτορεία να κοιτάξουν το προφίλ της μόνο αν είχε περισσότερους από 15.000 οπαδούς στο Instagram. Φυσικά, αυτοί οι οργανισμοί παρερμηνεύουν το ακόλουθο μέγεθος ως επιρροή. 

Ένα άλλο πραγματικό παράδειγμα είναι από την εταιρεία μάρκετινγκ Mediakix, η οποία πραγματοποίησε ένα πείραμα και δημιούργησε δύο ψεύτικους λογαριασμούς στο Instagram, τους γέμισε με φωτογραφίες και αγόρασε περίπου 15.000 followers και δέσμευση και για τους δύο λογαριασμούς. Σε διάστημα μερικών μηνών, αυτοί οι ψεύτικοι επηρεαστές πραγματοποίησαν τέσσερις πληρωμένες συμφωνίες, γεγονός που αποδεικνύει μόνο ότι οι μάρκες εξετάζουν τον αριθμό των οπαδών όταν διερευνούν ευκαιρίες συνεργασίας.

Κερδίστε περισσότερα για περιεχόμενο με χορηγία

Όχι μόνο ένας μεγάλος αριθμός συνεργατών βοηθάει, αλλά σας επιτρέπει επίσης να πληρώνεστε υψηλότερα. Οι μικροί influencers με έως και 10.000 ακόλουθους μπορούν να κερδίσουν 250 $ ανά ανάρτηση, ενώ όσοι έχουν πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους πληρώνονται περίπου 250.000 δολάρια. Το παρακάτω γράφημα δείχνει τα μέσα ποσοστά αναρτήσεων που χορηγούνται στο Instagram και την εξάρτησή τους από τον αριθμό των οπαδών. 

ποσοστά αναρτήσεων που χρηματοδοτούνται από το instagram
Μέσος όρος χορηγούμενων ποσοστών αναρτήσεων Instagram κατά αριθμό οπαδών, στατιστικά στοιχεία από το Influence.co

Το ντοκιμαντέρ "Fake Famous" παρουσιάζει ένα άλλο ενδιαφέρον πείραμα που δείχνει πώς οι μάρκες πέφτουν στην ψευδαίσθηση του υπέροχου τρόπου ζωής μιας επιρροής. Η ομάδα αγόρασε περίπου 250.000 οπαδούς για μία από τις ηθοποιούς του σόου και έβαλε πολλές φωτογράφιση σε μια αυλή, τοποθετώντας γεωγραφικά σε πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα. Σύντομα, η ηθοποιός άρχισε να λαμβάνει προσφορές από μάρκες που ήθελαν να εμφανίζονται στις αναρτήσεις της στο Instagram. 

Αγορά οπαδών: Λόγοι γιατί όχι

Παρόλο που μπορεί να μοιάζει αμοιβαία κερδοφόρο να αγοράζετε οπαδούς κατά κύριο λόγο αντί να περιμένετε μήνες για να αναπτυχθεί οργανικά ένας λογαριασμός, στην πραγματικότητα, αυτή η μέθοδος έχει σοβαρές αδυναμίες. Εδώ είναι μερικά από αυτά.

Χωρίς μακροπρόθεσμη αξία

Το πρώτο μειονέκτημα της αγοράς οπαδών και αφοσίωσης είναι ότι παρέχουν μόνο βραχυπρόθεσμα προνόμια στον λογαριασμό σας. Σκεφτείτε πόσο χρήσιμο είναι να έχετε χιλιάδες ακόλουθους που δεν αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας και μοιάζουν περισσότερο με ένα νεκρό βάρος. Το όλο θέμα της ανάπτυξης ενός λογαριασμού είναι να συνδεθείτε με το κοινό, να το προσελκύσετε και να κάνετε πωλήσεις, αλλά οι ψεύτικοι ακόλουθοι δεν θα σας φέρουν τίποτα από αυτά.

Επιπλέον, εάν προβάλλετε μια διαφήμιση για το κοινό σας, η τιμή θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των οπαδών και η κατοχή ψεύτικων λογαριασμών θα σας κάνει μόνο να πληρώσετε περισσότερα.

Κινδυνεύοντας την αξιοπιστία σας 

Μπορεί επίσης να βλάψετε τη φήμη σας. Το να έχεις μεγάλο κοινό και λίγη συμμετοχή θα φανεί ύποπτο, ακόμη και απελπισμένο. Σήμερα, υπάρχουν πολλά προγράμματα που επιτρέπουν στους χρήστες να ελέγχουν εύκολα πόσο αυθεντικός είναι ο λογαριασμός. Για παράδειγμα, εργαλεία όπως το HypeAuditor και το SocialAuditPro μπορούν να διερευνήσουν δημόσια προφίλ και να καθορίσουν την ποιότητα των οπαδών τους. Εάν οι πραγματικοί ακόλουθοι ή οι επωνυμίες με τις οποίες συνεργάζεστε πιάσουν τον αέρα της ψεύτικης αφοσίωσης στη σελίδα σας, μπορεί να τους στρέψουν εναντίον σας. Η Hootsuite πραγματοποίησε ένα ενδιαφέρον πείραμα στο οποίο ένας από τους συγγραφείς του ιστολογίου της αγόρασε οπαδούς για τον λογαριασμό της στο Instagram και έλαβε αρνητικά σχόλια από το πραγματικό κοινό της. 

hootsuite-experiment-instagram
Ένα παράδειγμα αρνητικών σχολίων από πραγματικούς οπαδούς, μια φωτογραφία από μια ανάρτηση του Hootsuite

Υπάρχουν και άλλες απειλές για την αξιοπιστία σας. Συνεπώς, οι ακόλουθοι προμηθευτές ενδέχεται να στείλουν διαφημίσεις ή ανεπιθύμητα μηνύματα στο κοινό ή τους συνεργάτες σας καθώς έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό σας. Εάν εκτελείτε ένα bot που ακολουθεί χρήστες, δεν μπορεί να καταλάβει ποιοι λογαριασμοί είναι γνήσιοι και ποιοι όχι, οπότε ενδέχεται να ακολουθήσετε bots και ψεύτικους λογαριασμούς αντί για πραγματικούς χρήστες, οι οποίοι θα φαίνονται ύποπτοι. 

Στρέβλωση των μετρήσεων απόδοσης

Οι ψεύτικοι ακόλουθοι θα μειώσουν επίσης το ποσοστό οργανικής σας αφοσίωσης, το οποίο υπολογίζεται με βάση τον αριθμό των οπαδών. Εάν έχετε μεγάλο κοινό που δεν δίνει λίγα ή καθόλου σχόλια, η συμμετοχή σας θα είναι πραγματικά χαμηλή. 

Εκτός αυτού, το να έχεις πολλούς λογαριασμούς φάντασμα μεταξύ των οπαδών σου καθιστά δύσκολο να εκτιμήσεις πόσο καλά συνδέεσαι με το πραγματικό κοινό. Και αν δεν μπορείτε να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ, θα είναι πιο δύσκολο για εσάς να επιτύχετε την επιτυχία. Στην πραγματικότητα, ορισμένοι έμποροι και επηρεαστές καθαρίζουν τα ακόλουθα για να βελτιώσουν τις μετρήσεις απόδοσης. 

Αντ 'αυτού, χρησιμοποιήστε αυτόν τον χρόνο και τα χρήματα για να δημιουργήσετε πιο ελκυστικό περιεχόμενο και να αποκτήσετε γνήσιους οπαδούς.

Αντιμετωπίζοντας νομική ευθύνη

Εάν θέλετε να συνάψετε συμφωνίες με μάρκες και να τις κάνετε να διαφημίζονται στη σελίδα σας, το να έχετε ένα ψεύτικο κοινό σας εκθέτει σε κίνδυνο. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι τιμές για το χορηγούμενο περιεχόμενο συνήθως εξαρτώνται από τον αριθμό των οπαδών και εάν η εταιρεία διαπιστώσει ότι οι αριθμοί σας είναι διογκωμένοι, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε νομική ευθύνη.

Κινδυνεύοντας με απαγόρευση

Οι περισσότερες κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Instagram απαγορεύουν ρητά τη δημιουργία ψεύτικων λογαριασμών και τους τακτοποιούν τακτικά. Στην αρχή, ενδέχεται να λάβετε μια προειδοποίηση, στη συνέχεια να απενεργοποιήσετε προσωρινά τον λογαριασμό σας ή ακόμη και να τον αναστείλετε εντελώς. Επιπλέον, τα κοινωνικά δίκτυα προσπαθούν να αφαιρέσουν τις αμοιβές που αρέσουν και τα σχόλια για να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών και των διαφημιστών στις πλατφόρμες.

Τι να κάνετε αντί να αγοράσετε οπαδούς

Αν ψάχνετε για αύξηση οπαδών, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε τις μετρήσεις σας. Οι περισσότερες από αυτές τις πρακτικές μάρκετινγκ δεν απαιτούν πρόσθετες δαπάνες από την πλευρά σας, αλλά βοηθούν στην απόδοση μεγαλύτερων αποτελεσμάτων από ό, τι αν αγοράζατε ψεύτικους οπαδούς. 

Ένα καλό παράδειγμα είναι ένα από τα πειράματα του Hootsuite Η ομάδα δημιούργησε έναν πραγματικό λογαριασμό στο Instagram και τον αύξησε τόσο οργανικά όσο και με ψεύτικους οπαδούς. Η οργανική στρατηγική περιελάμβανε τη χρήση hashtags και οπτικών εικόνων υψηλής ποιότητας, τακτική δημοσίευση και αλληλεπίδραση με χρήστες. Τελικά, ήταν δύο φορές πιο αποτελεσματικό από τον bot τρόπο. Έτσι, η ομάδα απέκτησε συνολικά 401 followers και 200 ​​likes και 20 σχόλια την ημέρα οργανικά, ενώ το bot έφερε 111 followers και κατά μέσο όρο 100 likes και 10 σχόλια την ημέρα.

1. Μοιραστείτε ενδιαφέρον περιεχόμενο

Ξεκινήστε δημοσιεύοντας εμπνευσμένο περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει τους χρήστες να αλληλεπιδρούν. Αυτό θα δείξει στον αλγόριθμο της πλατφόρμας ότι η ανάρτησή σας έχει καλή απήχηση στο κοινό, επομένως μπορεί να εμφανιστεί σε νέα άτομα στη σελίδα Εξερεύνηση ή μέσω αναζήτησης hashtag. Ακολουθούν μερικές ιδέες για την ενίσχυση της συμμετοχής:

  1. Διαφοροποιήστε το περιεχόμενό σας με βίντεο, GIF, μπούμερανγκ, IGTV, κουίζ, infographics κ.λπ.
  2. Μοιραστείτε μόνο εικόνες υψηλής ποιότητας.
  3. Γράψτε ελκυστικούς υπότιτλους. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον χώρο για να μοιραστείτε την προσωπική σας εμπειρία, να συνδεθείτε με το κοινό και να τραβήξετε την προσοχή του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
  4. Δημοσιεύστε τακτικά, έτσι ώστε το κοινό να επιστρέφει για περισσότερα. 
  5. Συνεχίστε το μοναδικό στυλ της μάρκας σας για να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές και να δημιουργήσετε μια συνεπή εμφάνιση στη σελίδα σας.
  6. Κάντε έρευνα λέξεων -κλειδιών και hashtag.
  7. Αναλύστε τη συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και δημιουργήστε αναρτήσεις που τους αρέσουν περισσότερο. Επίσης, μάθετε πότε οι χρήστες είναι πιο ενεργοί και μοιράζονται περιεχόμενο αυτές τις ώρες.

2. Εκτελέστε διαγωνισμούς και δώρα

Οι διαγωνισμοί και τα δώρα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση στη σελίδα σας. Εδώ είναι τι πρέπει να κάνετε: 

  1. Επιλέξτε έναν στόχο ανάλογα με τις στρατηγικές της επωνυμίας σας, ο οποίος μπορεί να είναι η αύξηση του αριθμού των οπαδών σας, η λήψη περισσότερων likes και σχολίων, η πραγματοποίηση περισσότερων μετατροπών, η προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος κ.λπ. 
  2. Καταρτίστε κανόνες που εξηγούν ποιος μπορεί να συμμετάσχει σε ένα διαγωνισμό, τι πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι, πόσο θα διαρκέσει ο διαγωνισμός και ποιο είναι το έπαθλο. 
  3. Προωθήστε τον διαγωνισμό ή το δώρο σας σε διαφορετικά κανάλια για να τραβήξετε την προσοχή. Μπορείτε ακόμη και να προβάλλετε διαφημίσεις για να επεκτείνετε την προσέγγιση χρηστών.
  4. Επιλέξτε έναν νικητή τυχαία ή με βάση τους όρους του διαγωνισμού. 
  5. Συνεχίστε με τους νέους πελάτες σας. Για παράδειγμα, εάν συλλέξατε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στείλτε τους ένα ενημερωτικό δελτίο ή μια σύνοψη των καλύτερων αναρτήσεών σας. 

Λάβετε υπόψη ότι κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει τους δικούς του κανόνες σχετικά με τέτοιες προσφορές. Ακολουθούν σύνδεσμοι για πολιτικές διαγωνισμού στο Facebook , Instagram , Twitter , YouTube , Snapchat , Pinterest και TikTok .

Τα εργαλεία τρίτων θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε τον διαγωνισμό σας. Με το SweepWidget , μπορείτε να κάνετε μια προσφορά εντός 60 δευτερολέπτων σε 30 κοινωνικές πλατφόρμες, να εκτελέσετε διάφορους τύπους διαγωνισμών και να χρησιμοποιήσετε τις ενσωματώσεις μάρκετινγκ σε έναν πίνακα ελέγχου. Το Gleam είναι ένα πιο ισχυρό εργαλείο που επαληθεύει κάθε ενέργεια που κάνει ένας χρήστης και παρακολουθεί αν έχουν ολοκληρώσει όλα τα βήματα για την προσφορά σας, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να σκάβετε όλες τις καταχωρήσεις με μη αυτόματο τρόπο. Το Outgrow παρέχει τόνους προκαθορισμένων προτύπων για διαγωνισμούς, δώρα και άλλο διαδραστικό περιεχόμενο, όπως κουίζ, chatbots κ.λπ.

Χρησιμοποιήστε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου

Το να μοιράζεστε τον ίδιο τύπο δημοσιεύσεων μέρα με τη μέρα μπορεί να είναι ένα τρομερό λάθος, το οποίο μπορεί να σας κοστίσει τη δέσμευση. Επωφεληθείτε από διαφορετικούς τύπους περιεχομένου για να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες και δείξτε τα υλικά σας από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Για παράδειγμα, τα infographics βοηθούν στην παρουσίαση σύνθετων δεδομένων ή οδηγιών, οδηγιών και λιστών ελέγχου που οδηγούν τους αναγνώστες βήμα προς βήμα, τα βίντεο τραβούν την προσοχή τέλεια, οι αναρτήσεις καρουζέλ σάς επιτρέπουν να μοιράζεστε όσο το δυνατόν περισσότερα οπτικά, κ.ο.κ.

Απαντήστε σε όλους

Φροντίστε να απαντήσετε σε όλα τα σχόλια και τα μηνύματα. Εάν ένας χρήστης έχει αφιερώσει χρόνο για να παρακολουθήσει τις αναρτήσεις σας, αναγνωρίστε τις και απαντήστε. Προσπαθήστε να ακούτε προσιτή και φιλική, απευθυνθείτε στους χρήστες με το όνομά τους, απαντήστε με ακρίβεια στις ερωτήσεις τους και χρησιμοποιήστε emojis.

Είναι επίσης σημαντικό να απαντάτε γρήγορα. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι σχεδόν οι μισοί πελάτες περιμένουν από τις μάρκες να απαντήσουν στα κοινωνικά τους σχόλια μέσα σε μία ώρα. Παρόλο που είναι διασκεδαστικό να απαντάτε σε θετικά σχόλια, δεν πρέπει να αφήνετε τα αρνητικά σχόλια χωρίς επίβλεψη και να τα χρησιμοποιείτε για να δείξετε ότι νοιάζεστε για τους πελάτες και μπορεί ακόμη και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας.

Βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τη μοναδική φωνή της μάρκας σας μέσω όλων των σχολίων. Μπορείτε να δημιουργήσετε πρότυπα ή ακόμα και να αυτοματοποιήσετε τις απαντήσεις σας. Για παράδειγμα, το Facebook Messenger σάς επιτρέπει να δημιουργείτε ροές και να ρυθμίζετε κανόνες ετικέτας. Ωστόσο, η χρήση υπηρεσιών αυτοματοποίησης τρίτων μπορεί να σας κάνει να μοιάζετε με ρομπότ και να απωθείτε μόνο τους ανθρώπους, οπότε προσπαθήστε να βρείτε τη σωστή ισορροπία.

Χρησιμοποιήστε hashtags

Τα σωστά hashtags θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε χρυσό και να βρείτε νέο κοινό. Αρχικά, αναλύστε τους οπαδούς σας και δείτε ποια hashtags συνήθως αναζητούν και χρησιμοποιούν στις αναρτήσεις τους. Στη συνέχεια, ελέγξτε το ίδιο για τους ανταγωνιστές και τους επηρεαστές σας στη θέση. Επωφεληθείτε από τα σχετικά hashtags για να διευρύνετε την προσέγγισή σας. Αποφύγετε πάντα τα spam και τα απαγορευμένα hashtags. Και το κυριότερο είναι να παραμένετε σχετικοί με το θέμα της δημοσίευσής σας, ώστε όχι μόνο να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, αλλά να βεβαιωθείτε ότι προσελκύετε ένα κοινό -στόχο.

Να είστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιείτε hashtags στις αναρτήσεις σας. Μην προσθέσετε πάρα πολλά από αυτά γιατί μπορεί να φαίνονται ανεπιθύμητα. Τοποθετήστε hashtags στο πρώτο σχόλιο στην ανάρτησή σας, έτσι ώστε οι υπότιτλοι να φαίνονται πιο καθαροί. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε hashtags στο Stories για να αυξήσετε τις πιθανότητες να ανακαλυφθεί το περιεχόμενό σας από νέο κοινό. Τέλος, διαφοροποιήστε τα hashtags για κάθε δημοσίευση, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα αποθαρρύνουν το επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο και ενδέχεται να σας τιμωρήσουν για αυτό.

Συνεργασία με τους χρήστες

Τα κοινωνικά δίκτυα ευνοούν τη δέσμευση, οπότε όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με οπαδούς, τόσο πιο πιθανό είναι το περιεχόμενό σας να εμφανίζεται στις ροές άλλων ανθρώπων. Αυτό θα αυξήσει την προβολή σας και θα αυξήσει την ανάπτυξη της σελίδας. Λοιπόν, πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό; Απαντήστε σε όλα τα σχόλια που λαμβάνετε και ελέγξτε τα προφίλ των οπαδών σας. Πολλοί έμποροι αφιερώνουν χρόνο για να αρέσουν και να σχολιάσουν τους λογαριασμούς των οπαδών τους για να συνδεθούν μαζί τους και να δημιουργήσουν σχέσεις.

Μεταξύ όλων των τύπων περιεχομένου, οι ιστορίες μπορεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την αφοσίωση. Με όλα τα αυτοκόλλητα και άλλους μαγνήτες αφοσίωσης, τα Stories μπορούν να ενθαρρύνουν πολύ τους χρήστες να αντιδράσουν στο περιεχόμενό σας.

Εκτέλεση διαφημίσεων

Θα πληρώσετε για να αποκτήσετε ψεύτικους οπαδούς στο Instagram και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα ούτως ή άλλως, οπότε γιατί να μην επενδύσετε αυτά τα χρήματα σε διαφημίσεις; Οι διαφημίσεις είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό -στόχο και δεν θα σας κάνουν να διακινδυνεύσετε την αξιοπιστία σας σε αντίθεση με τους ψεύτικους οπαδούς. Με τόσο μεγάλο όγκο δημοσιεύσεων που ανεβαίνουν καθημερινά στα κοινωνικά δίκτυα, καθίσταται δυσκολότερο να εμφανίζεστε στις ροές των χρηστών και οι διαφημίσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να προσέξετε περισσότερο το περιεχόμενό σας. 

Η σωστή προσέγγιση θα σας επιτρέψει να επιτύχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα, όπως αύξηση εσόδων και προβολών σελίδων και ενίσχυση της προβολής της επωνυμίας. Σε αυτό το webinar από τη Σύνοδο Συνεργασίας Travelpayouts, μπορείτε να μάθετε πώς να επιλέγετε το σωστό περιεχόμενο για προώθηση, βελτιστοποίηση άρθρων για δημιουργία εσόδων και ρύθμιση διαφημίσεων στο Facebook. Επίσης, μπορείτε να βρείτε 10 βήματα για την επιτυχή διαφήμιση στο Facebook σε αυτό το σεμινάριο για αρχάριους και προχωρημένους χρήστες.

Δημιουργήστε συνεργασίες

Ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τη συμμετοχή και τη συμμετοχή σας είναι μέσω συνεργασιών με άλλα εμπορικά σήματα και επιρροή στην περιοχή. Οι επηρεαστές είναι ισχυροί επειδή έχουν αξιοπιστία στα κοινωνικά δίκτυα και οπαδούς που εμπιστεύονται την εμπειρία τους. Η σωστή συμφωνία θα σας επιτρέψει να αποκτήσετε το όνομά σας μπροστά σε πολύ μεγαλύτερο κοινό. 

Πώς μπορείτε να βρείτε τους κατάλληλους συνεργάτες; Βεβαιωθείτε ότι έχουν κοινό στην ίδια θέση με τη δική σας ή σε συναφείς τομείς. Κάθε συνεργάτης θα προωθεί περιεχόμενο στο κοινό του και μπορεί να αποκτήσει νέους οπαδούς ο ένας από τον άλλον. 

Σκεφτείτε τι μπορείτε να προσφέρετε, είτε πρόκειται για σχετικές μελέτες περιπτώσεων, μαρτυρίες πελατών, αναλύσεις και άλλα. Υπάρχουν πολλά εργαλεία για να βρείτε bloggers και influencers στη θέση σας. Μόλις καταρτίσετε μια λίστα, ακολουθήστε τους επηρεαστές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάντε like, μοιραστείτε και σχολιάστε το περιεχόμενό τους. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και να ανοίξετε το δρόμο για επιτυχημένη επικοινωνία. 

Μισθώστε μια αντιπροσωπεία για να αυξήσετε τους ακόλουθους σας

Και τέλος, μπορείτε να ενισχύσετε τα ακόλουθα σας με τη βοήθεια ενός γραφείου μάρκετινγκ. Η χειροκίνητη δημιουργία του λογαριασμού σας απαιτεί προσπάθεια και χρόνο. Όσο λιγότερο ειδικευμένοι είστε στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, τόσο περισσότερο θα χρειαστεί να εργαστείτε. Ένα πρακτορείο, από την άλλη πλευρά, έχει μια ολόκληρη ομάδα εμπειρογνωμόνων και μπορεί να σας οδηγήσει στην επιτυχία γρηγορότερα. Έχουν επίσης όλο το απαραίτητο λογισμικό, οπότε δεν θα χρειαστεί να αγοράσετε κανένα εργαλείο επιπλέον.

Πώς να επιλέξετε το σωστό γραφείο; Αρχικά, αναζητήστε εταιρείες που συνεργάζονται με μάρκες παρόμοιες με τις δικές σας ως προς το μέγεθος και το κοινό -στόχο. Για παράδειγμα, εάν είστε τοπική επιχείρηση, αναζητήστε μια υπηρεσία που ασχολείται με τοπικές μάρκες και ούτω καθεξής. Δεύτερον, η σωστή υπηρεσία πρέπει να έχει μια καλή κοινωνική παρουσία η ίδια για να μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια. Τρίτον, αναζητήστε κριτικές πελατών και μελέτες περιπτώσεων από έναν οργανισμό για να μάθετε τι είδους εμπειρία μπορεί να αποκτήσετε.

Αξίζει πραγματικά να αγοράσετε οπαδούς στα κοινωνικά μέσα;

Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσονται γρήγορα και δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης στο εγγύς μέλλον. Παρόλο που γίνεται δύσκολο να συμβαδίσει κανείς με τον ανταγωνισμό, η αγορά ψεύτικων οπαδών δεν είναι όλα θετικά. Μεταξύ του να διακινδυνεύσετε την αξιοπιστία σας, να λάβετε μόνο βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα και ακόμη και να αντιμετωπίσετε νομική ευθύνη, μπορεί να αντιμετωπίσετε περισσότερα προβλήματα από τα κέρδη εάν αγοράσετε οπαδούς στο Instagram και σε άλλα δίκτυα. Εναλλακτικά, η αύξηση των ακόλουθών σας οργανικά θα φέρει σταθερή ανάπτυξη και θα βοηθήσει στην εδραίωση της εξουσίας και της εμπιστοσύνης.