Τα backlinks είναι σύνδεσμοι από μια σελίδα σε έναν ιστότοπο σε έναν άλλο. Εάν κάποιος συνδεθεί με τον ιστότοπό σας, τότε έχετε ένα backlink από αυτόν. Εάν συνδέεστε σε άλλο ιστότοπο, τότε έχουν ένα backlink από εσάς.

Για παράδειγμα, αυτές οι λέξεις  συνδέονται με το YouTube, επομένως έχουν πλέον ένα backlink από εμάς.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Εάν μια σελίδα συνδέεται με μια άλλη στον ίδιο ιστότοπο, αυτό είναι γνωστό ως εσωτερικός σύνδεσμος επιστροφής .

Τα backlinks βοηθούν σε τρία βασικά πράγματα.

1. Βαθμολογίες

Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google βλέπουν τα backlinks ως ψήφους εμπιστοσύνης. Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερες ψήφοι έχουν οι ιστοσελίδες σας, τόσο πιο πιθανό είναι να ταξινομηθούν για σχετικά ερωτήματα αναζήτησης.

Πως ξέρουμε? Μελετήσαμε τους  παράγοντες κατάταξης που βασίζονται σε συνδέσμους σε μερικές περιπτώσεις και βρίσκουμε πάντα το ίδιο πράγμα: ο αριθμός των backlinks από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς αναφοράς) συσχετίζεται έντονα με την επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης.

τομείς παραπομπής έναντι οργανικής επισκεψιμότητας αναζήτησης ahrefs content explorer 1

2. Ανακάλυψη

Οι μηχανές αναζήτησης βρίσκουν νέο περιεχόμενο επισκεπτόμενοι ξανά σελίδες που ήδη γνωρίζουν για να ελέγξουν για νέους συνδέσμους.

Επειδή οι μηχανές αναζήτησης επισκέπτονται ξανά δημοφιλείς σελίδες πιο συχνά από τις μη δημοφιλείς, μπορεί να ανακαλύψουν το περιεχόμενό σας πιο γρήγορα εάν λάβετε backlinks από δημοφιλείς σελίδες.

3. Κυκλοφορία παραπομπής

Τα backlinks υπάρχουν για να δείχνουν τους ανθρώπους σε χρήσιμους πόρους. Γι' αυτό μπορούν να κάνουν κλικ.

Όταν κάποιος κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, λαμβάνετε επισκεψιμότητα παραπομπής.

Δεν δημιουργούνται όλα τα backlink ίσα. Εδώ είναι μερικά από τα πολλά χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ποιότητα και τη χρησιμότητα ενός backlink.

Συνάφεια

Η Google δίνει μεγαλύτερη αξία στα σχετικά backlinks επειδή οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτά. Αυτό είναι κάτι για το οποίο μιλούν στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τους για το "εύλογο σέρφερ" .

Τι σημαίνει αυτό σε πραγματικούς όρους; Εάν ένας υδραυλικός έχει backlinks από δύο σελίδες, μία για τις γάτες και μία για την εγκατάσταση λεβήτων, το πιθανότερο είναι ότι η τελευταία είναι πιο πολύτιμη.

Αυτή η ιδέα εφαρμόζεται επίσης σε επίπεδο τομέα.

Οι αναγνώστες του plumbing.com  είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο ενός υδραυλικού από τους αναγνώστες του cats.com .

Εξουσία

Τα backlinks από ισχυρές ιστοσελίδες συνήθως μεταφέρουν περισσότερη «αυθεντία» από αυτά από αδύναμες.

Η εξουσία σε επίπεδο σελίδας είναι κάτι που έχουμε μελετήσει αρκετές φορές και έχουμε βρει μια σαφή σχέση μεταξύ αυτής και της οργανικής επισκεψιμότητας.

Ur vs search traffic 3

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Η αξιολόγηση URL ( UR )  είναι η μέτρηση αρχής σε επίπεδο σελίδας του Ahrefs. Βαθμολογείται σε μια κλίμακα από 0 έως 100.

Τούτου λεχθέντος, τα backlinks από ισχυρές σελίδες δεν  μεταφέρουν πάντα περισσότερη εξουσία.

Το αρχικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google  αναφέρει ότι η εξουσία κατανέμεται εξίσου μεταξύ όλων των εξερχόμενων συνδέσμων σε μια ιστοσελίδα. Έτσι, εάν έχετε backlinks από δύο σελίδες και η μία έχει περισσότερους εξερχόμενους συνδέσμους από την άλλη, τότε, εφόσον όλα τα άλλα είναι ίσα, ο σύνδεσμος από τη σελίδα με λιγότερους εξερχόμενους συνδέσμους μεταφέρει περισσότερη εξουσία.

Είναι τα πράγματα τόσο απλά αυτές τις μέρες; Πιθανώς όχι. Η Google διαθέτει αρκετά διπλώματα ευρεσιτεχνίας που περιγράφουν διάφορες μεθόδους για την εκχώρηση αξίας σε backlinks.

Επιπλέον, τα εσωτερικά backlinks συμβάλλουν επίσης στην αυθεντία μιας σελίδας.

ΚΙΝΗΣΗ στους ΔΡΟΜΟΥΣ

Τα backlinks από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας θα σας στέλνουν συνήθως περισσότερη επισκεψιμότητα παραπομπής από αυτές από σελίδες χαμηλής επισκεψιμότητας. Αυτό είναι προφανές. Το πραγματικό ερώτημα είναι αν τα backlinks από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας επηρεάζουν θετικά τις βαθμολογίες περισσότερο από εκείνες των σελίδων χαμηλής επισκεψιμότητας;

Αυτή είναι μια ερώτηση που προσπαθήσαμε να απαντήσουμε πρόσφατα . Πήραμε τις κορυφαίες σελίδες για 44.589 μη επώνυμες λέξεις-κλειδιά και εξετάσαμε την οργανική επισκεψιμότητα στις σελίδες που συνδέονται με αυτές.

Να τι βρήκαμε:
new 01 πώς συσχετίζονται οι κατατάξεις με τις μετρήσεις backlink εικόνα 1
Εν συντομία, υπάρχει μια μικρή αλλά σαφής συσχέτιση μεταξύ των βαθμολογιών και των backlinks από σελίδες με οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης. Ωστόσο, ο τεράστιος αριθμός backlinks από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς παραπομπής) και η αρχή σε επίπεδο σελίδας φαίνεται να είναι πιο σημαντικά.

Τοποθέτηση

Επειδή οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε συνδέσμους που βρίσκονται σε περίοπτη θέση, ορισμένοι σύνδεσμοι σε ιστοσελίδες είναι πιθανό να έχουν μεγαλύτερη εξουσία από άλλους.

Ο Bill Slawski μιλά για αυτό στην ανάλυσή  του για το ενημερωμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google για «λογικό σέρφερ».

Εάν ένας σύνδεσμος βρίσκεται στην κύρια περιοχή περιεχομένου μιας σελίδας, χρησιμοποιεί μια γραμματοσειρά και ένα χρώμα που μπορεί να την κάνει να ξεχωρίζει και χρησιμοποιεί κείμενο που μπορεί να κάνει κάτι που πιθανόν να κάνει κάποιος κλικ πάνω του, τότε θα μπορούσε να περάσει αρκετά PageRank. Από την άλλη πλευρά, εάν συνδυάζει χαρακτηριστικά που καθιστούν λιγότερο πιθανό να γίνει κλικ πάνω του, όπως το να βρίσκεται στο υποσέλιδο μιας σελίδας, με το ίδιο έγχρωμο κείμενο με το υπόλοιπο κείμενο σε αυτήν τη σελίδα και τον ίδιο τύπο γραμματοσειράς, και χρησιμοποιεί κείμενο αγκύρωσης που δεν ενδιαφέρει τους ανθρώπους, μπορεί να μην περάσει κατά μήκος πολλών PageRank.

Bill Slawski
Bill Slawski, Ιδρυτής SEO by the Sea

Σκεφτείτε αυτό όταν αναζητάτε συνδέσμους. Εάν ο σύνδεσμός σας θα καταλήξει πιθανότατα στο υποσέλιδο του ιστότοπου ή μαζί με πενήντα άλλους ιστότοπους στην πλαϊνή γραμμή, τότε βάλτε την ενέργειά σας σε άλλες ευκαιρίες.

Ακολούθησε εναντίον nofollowed

Οι σύνδεσμοι που δεν ακολουθούνται συνήθως δεν επηρεάζουν την κατάταξη της συνδεδεμένης σελίδας — αν και μπορούν .

Επειδή η δημιουργία συνδέσμων  απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, είναι καλύτερο να δώσετε προτεραιότητα στους συνδέσμους που ακολουθούνται. Απλώς μην κάνετε φασαρία αν λάβετε έναν σύνδεσμο που δεν ακολουθείται. Μπορεί να έχει ακόμα κάποια  αξία SEO .

Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι ένας σύνδεσμος Nofollow; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κείμενο συνδέσμου

Το Anchor text αναφέρεται στις λέξεις με δυνατότητα κλικ  που σχηματίζουν έναν backlink.

Η Google λέει ότι το anchor text επηρεάζει τις ταξινομήσεις στην αρχική τους πατέντα .

Η Google χρησιμοποιεί έναν αριθμό τεχνικών για τη βελτίωση της ποιότητας αναζήτησης, όπως η κατάταξη σελίδας, το κείμενο αγκύρωσης  και οι πληροφορίες εγγύτητας.

Τούτου λεχθέντος, όταν μελετήσαμε  τη σχέση μεταξύ κειμένου αγκύρωσης και βαθμολογιών σε 384.614 σελίδες, οι συσχετισμοί ήταν αδύναμοι.

Έτσι, ενώ το κείμενο αγκύρωσης έχει σημασία, δεν είναι τόσο σημαντικό όσο άλλα πράγματα.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Εάν δημιουργείτε backlinks μέσω της προσέγγισης , συνήθως δεν θα έχετε πολύ έλεγχο στο κείμενο αγκύρωσης που χρησιμοποιείται κατά τη σύνδεση στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι καλό πράγμα. Βοηθά να διατηρηθούν τα πράγματα φυσικά και είναι επίσης ένα σημάδι ότι ο σύνδεσμος που αποκτήσατε είναι συγκεκριμένης ποιότητας. 

Υπάρχουν δύο τρόποι για να ελέγξετε τα backlinks ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας. Η πρώτη μέθοδος λειτουργεί μόνο για ιστότοπους που σας ανήκουν. Χρησιμοποιήστε το δεύτερο για να ελέγξετε τους συνδέσμους επιστροφής σε άλλο ιστότοπο ή ιστοσελίδα.

Έλεγχος backlinks στο Google Search Console

Το Google Search Console  σάς παρέχει δεδομένα σχετικά με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης και τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας. Είναι δωρεάν για χρήση - απλώς εγγραφείτε για έναν δωρεάν λογαριασμό και επαληθεύστε την ιδιοκτησία του ιστότοπού σας.

Μόλις συνδεθείτε, κάντε κλικ στο «Σύνδεσμοι» στην πλαϊνή γραμμή.

Ο παρακάτω αριθμός "Εξωτερικοί σύνδεσμοι" εμφανίζει τον συνολικό αριθμό των μοναδικών backlinks στον ιστότοπο.

σύνδεσμοι κονσόλας αναζήτησης 1

Παρακάτω υπάρχουν τρεις αναφορές.

  • Κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες : Οι πιο συνδεδεμένες σελίδες στον ιστότοπό σας.
  • Κορυφαίοι ιστότοποι σύνδεσης : Οι ιστότοποι με τα περισσότερα backlinks στον ιστότοπό σας.
  • Κορυφαίο κείμενο σύνδεσης : Τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα άγκυρα κατά τη σύνδεση στον ιστότοπό σας.

Εάν είστε νέοι στο Search Console, ξεκινήστε με την αναφορά Κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες.
κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες 1

Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιαδήποτε διεύθυνση URL για να δείτε τους ιστότοπους που συνδέονται με μια συγκεκριμένη σελίδα.

κορυφαίοι ιστότοποι που συνδέονται με τη σελίδα 1

Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιονδήποτε ιστότοπο για να δείτε ποιες από τις σελίδες του συνδέονται με αυτήν τη σελίδα.

κορυφαίες σελίδες σύνδεσης 1

Έλεγχος backlinks χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή backlink τρίτου μέρους

Για να ελέγξετε τους συνδέσμους επιστροφής σε έναν ιστότοπο που δεν σας ανήκει, χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το δωρεάν checker backlink του Ahrefs .

Απλώς πληκτρολογήστε έναν τομέα ή διεύθυνση URL και πατήστε "Έλεγχος backlinks".

Θα δείτε τον συνολικό αριθμό των backlinks και των τομέων παραπομπής (σύνδεσμοι από μοναδικούς ιστότοπους), συν τα κορυφαία 100 backlinks.

Δωρεάν έλεγχος backlink 1

Για κάθε backlink, θα δείτε μερικές λεπτομέρειες, όπως:

  • Σελίδα αναφοράς : Η σελίδα που συνδέεται με τον στόχο.
  • Βαθμολογία Τομέα ( DR ) : Η ισχύς του ιστότοπου σύνδεσης.
  • Βαθμολογία URL ( UR ) : Η δύναμη της ιστοσελίδας που συνδέεται.
  • Επισκεψιμότητα : Η συνολική εκτιμώμενη μηνιαία οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης στη σελίδα σύνδεσης.
  • Άγκυρα και backlink . Το κείμενο της άγκυρας και του περιβάλλοντος συνδέσμου.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Ο δωρεάν έλεγχος backlink δείχνει μόνο ένα backlink ανά τομέα. 

Για να δείτε τις πέντε αγκυρώσεις που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, ανατρέξτε στην αναφορά "Τα 5 κορυφαία άγκυρα".

top 5 άγκυρες 1

Για να δείτε τις πέντε πιο συνδεδεμένες σελίδες, ελέγξτε την αναφορά "Κορυφαίες 5 σελίδες".

κορυφαίες 5 σελίδες 1

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Η αναφορά 5 κορυφαίων σελίδων λειτουργεί μόνο εάν αναλύετε έναν τομέα και όχι μια ιστοσελίδα. 

Για να δείτε μια πλήρη λίστα με backlinks για οποιαδήποτε σελίδα ή ιστότοπο, χρησιμοποιήστε το Ahrefs Site Explorer .

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να αποκτήσετε περισσότερα backlinks: να  τα δημιουργήσετε , να  τα κερδίσετε ή να  τα δημιουργήσετε .

Κερδίζοντας backlinks

Αυτό συμβαίνει όταν οι άνθρωποι ανακαλύπτουν το περιεχόμενό σας μέσω μηχανών αναζήτησης όπως το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή από στόμα σε στόμα και επιλέγουν να συνδεθούν με τη σελίδα σας. Με τη σειρά, τα κερδισμένα backlinks είναι οργανικά.

Μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να κερδίσετε περισσότερα backlinks δημιουργώντας πραγματικά χρήσιμο περιεχόμενο στο  οποίο οι άνθρωποι θα πρέπει να θέλουν να συνδεθούν.

Δημιουργία backlinks

Αυτό συμβαίνει όταν προσθέτετε μη αυτόματα συνδέσμους στον ιστότοπό σας από άλλους ιστότοπους. Παραδείγματα περιλαμβάνουν την υποβολή σε καταλόγους επιχειρήσεων, την υποβολή σχολίων ιστολογίου και την απάντηση σε θέματα φόρουμ.

Δημιουργία backlinks

Αυτό συμβαίνει όταν επικοινωνείτε με άλλους κατόχους ιστότοπων, συντάκτες ή webmasters και τους ζητάτε να συνδέσουν τη σελίδα σας. Για να λειτουργήσει αυτό, πρέπει να έχετε μια σαφή πρόταση αξίας. Εκεί μπαίνουν οι τακτικές δημιουργίας συνδέσμων.

Εδώ είναι μερικά δοκιμασμένα και δοκιμασμένα:

  • Blogging επισκεπτών : Προσφέρετε να γράψετε μια εφάπαξ ανάρτηση για έναν άλλο ιστότοπο.
  • Κτίριο κατεστραμμένου συνδέσμου : Βρείτε σχετικούς νεκρούς συνδέσμους σε άλλους ιστότοπους και, στη συνέχεια, απευθυνθείτε και προτείνετε τον λειτουργικό σας σύνδεσμο ως αντικατάσταση. (Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον σπασμένο μας έλεγχο σύνδεσης για να το κάνετε αυτό.)
  • Η Τεχνική του Ουρανοξύστη : Βρείτε σχετικό περιεχόμενο με πολλούς συνδέσμους, κάντε κάτι καλύτερο και, στη συνέχεια, ζητήστε από αυτούς που συνδέονται με το πρωτότυπο να σας συνδέσουν.
  • Μη συνδεδεμένες αναφορές : Βρείτε μη συνδεδεμένες αναφορές της επωνυμίας σας και, στη συνέχεια, ζητήστε από τον συγγραφέα να κάνει την αναφορά με δυνατότητα κλικ.

Τελικές σκέψεις

Τα backlinks είναι σημαντικά όταν πρόκειται για την κατάταξη σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Τούτου λεχθέντος, δεν δημιουργούνται όλα τα backlinks ίσα. Η συνάφεια, η τοποθέτηση και άλλα χαρακτηριστικά συμβάλλουν στην ποιότητα και τη χρησιμότητα ενός συνδέσμου.

Ως γενικός εμπειρικός κανόνας, όσο πιο εύκολο είναι να αποκτήσετε έναν σύνδεσμο, τόσο λιγότερο πολύτιμος θα είναι.

  • https://ahrefs.com/blog/what-are-backlinks/