Τα backlinks είναι σύνδεσμοι από μια σελίδα σε έναν ιστότοπο σε έναν άλλο. Εάν κάποιος συνδεθεί με τον ιστότοπό σας, τότε έχετε ένα backlink από αυτόν. Εάν συνδέεστε σε άλλο ιστότοπο, τότε έχουν ένα backlink από εσάς.
Για παράδειγμα, αυτές οι λέξεις συνδέονται με το YouTube, επομένως έχουν πλέον ένα backlink από εμάς.

Γιατί είναι σημαντικά τα backlinks;
Τα backlinks βοηθούν σε τρία βασικά πράγματα.
1. Βαθμολογίες
Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google βλέπουν τα backlinks ως ψήφους εμπιστοσύνης. Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερες ψήφοι έχουν οι ιστοσελίδες σας, τόσο πιο πιθανό είναι να ταξινομηθούν για σχετικά ερωτήματα αναζήτησης.
Πως ξέρουμε? Μελετήσαμε τους παράγοντες κατάταξης που βασίζονται σε συνδέσμους σε μερικές περιπτώσεις και βρίσκουμε πάντα το ίδιο πράγμα: ο αριθμός των backlinks από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς αναφοράς) συσχετίζεται έντονα με την επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης.
2. Ανακάλυψη
Οι μηχανές αναζήτησης βρίσκουν νέο περιεχόμενο επισκεπτόμενοι ξανά σελίδες που ήδη γνωρίζουν για να ελέγξουν για νέους συνδέσμους.
Επειδή οι μηχανές αναζήτησης επισκέπτονται ξανά δημοφιλείς σελίδες πιο συχνά από τις μη δημοφιλείς, μπορεί να ανακαλύψουν το περιεχόμενό σας πιο γρήγορα εάν λάβετε backlinks από δημοφιλείς σελίδες.
3. Κυκλοφορία παραπομπής
Τα backlinks υπάρχουν για να δείχνουν τους ανθρώπους σε χρήσιμους πόρους. Γι' αυτό μπορούν να κάνουν κλικ.
Όταν κάποιος κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, λαμβάνετε επισκεψιμότητα παραπομπής.
Τι κάνει ένα καλό backlink;
Δεν δημιουργούνται όλα τα backlink ίσα. Εδώ είναι μερικά από τα πολλά χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην ποιότητα και τη χρησιμότητα ενός backlink.
Συνάφεια
Η Google δίνει μεγαλύτερη αξία στα σχετικά backlinks επειδή οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτά. Αυτό είναι κάτι για το οποίο μιλούν στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τους για το "εύλογο σέρφερ" .
Τι σημαίνει αυτό σε πραγματικούς όρους; Εάν ένας υδραυλικός έχει backlinks από δύο σελίδες, μία για τις γάτες και μία για την εγκατάσταση λεβήτων, το πιθανότερο είναι ότι η τελευταία είναι πιο πολύτιμη.
Αυτή η ιδέα εφαρμόζεται επίσης σε επίπεδο τομέα.
Οι αναγνώστες του plumbing.com είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο ενός υδραυλικού από τους αναγνώστες του cats.com .
Εξουσία
Τα backlinks από ισχυρές ιστοσελίδες συνήθως μεταφέρουν περισσότερη «αυθεντία» από αυτά από αδύναμες.
Η εξουσία σε επίπεδο σελίδας είναι κάτι που έχουμε μελετήσει αρκετές φορές και έχουμε βρει μια σαφή σχέση μεταξύ αυτής και της οργανικής επισκεψιμότητας.
Τούτου λεχθέντος, τα backlinks από ισχυρές σελίδες δεν μεταφέρουν πάντα περισσότερη εξουσία.
Το αρχικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google αναφέρει ότι η εξουσία κατανέμεται εξίσου μεταξύ όλων των εξερχόμενων συνδέσμων σε μια ιστοσελίδα. Έτσι, εάν έχετε backlinks από δύο σελίδες και η μία έχει περισσότερους εξερχόμενους συνδέσμους από την άλλη, τότε, εφόσον όλα τα άλλα είναι ίσα, ο σύνδεσμος από τη σελίδα με λιγότερους εξερχόμενους συνδέσμους μεταφέρει περισσότερη εξουσία.
Είναι τα πράγματα τόσο απλά αυτές τις μέρες; Πιθανώς όχι. Η Google διαθέτει αρκετά διπλώματα ευρεσιτεχνίας που περιγράφουν διάφορες μεθόδους για την εκχώρηση αξίας σε backlinks.
Επιπλέον, τα εσωτερικά backlinks συμβάλλουν επίσης στην αυθεντία μιας σελίδας.
ΚΙΝΗΣΗ στους ΔΡΟΜΟΥΣ
Τα backlinks από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας θα σας στέλνουν συνήθως περισσότερη επισκεψιμότητα παραπομπής από αυτές από σελίδες χαμηλής επισκεψιμότητας. Αυτό είναι προφανές. Το πραγματικό ερώτημα είναι αν τα backlinks από σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας επηρεάζουν θετικά τις βαθμολογίες περισσότερο από εκείνες των σελίδων χαμηλής επισκεψιμότητας;
Αυτή είναι μια ερώτηση που προσπαθήσαμε να απαντήσουμε πρόσφατα . Πήραμε τις κορυφαίες σελίδες για 44.589 μη επώνυμες λέξεις-κλειδιά και εξετάσαμε την οργανική επισκεψιμότητα στις σελίδες που συνδέονται με αυτές.
Να τι βρήκαμε:
Εν συντομία, υπάρχει μια μικρή αλλά σαφής συσχέτιση μεταξύ των βαθμολογιών και των backlinks από σελίδες με οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης. Ωστόσο, ο τεράστιος αριθμός backlinks από μοναδικούς ιστότοπους (τομείς παραπομπής) και η αρχή σε επίπεδο σελίδας φαίνεται να είναι πιο σημαντικά.
Τοποθέτηση
Επειδή οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε συνδέσμους που βρίσκονται σε περίοπτη θέση, ορισμένοι σύνδεσμοι σε ιστοσελίδες είναι πιθανό να έχουν μεγαλύτερη εξουσία από άλλους.
Ο Bill Slawski μιλά για αυτό στην ανάλυσή του για το ενημερωμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google για «λογικό σέρφερ».
Εάν ένας σύνδεσμος βρίσκεται στην κύρια περιοχή περιεχομένου μιας σελίδας, χρησιμοποιεί μια γραμματοσειρά και ένα χρώμα που μπορεί να την κάνει να ξεχωρίζει και χρησιμοποιεί κείμενο που μπορεί να κάνει κάτι που πιθανόν να κάνει κάποιος κλικ πάνω του, τότε θα μπορούσε να περάσει αρκετά PageRank. Από την άλλη πλευρά, εάν συνδυάζει χαρακτηριστικά που καθιστούν λιγότερο πιθανό να γίνει κλικ πάνω του, όπως το να βρίσκεται στο υποσέλιδο μιας σελίδας, με το ίδιο έγχρωμο κείμενο με το υπόλοιπο κείμενο σε αυτήν τη σελίδα και τον ίδιο τύπο γραμματοσειράς, και χρησιμοποιεί κείμενο αγκύρωσης που δεν ενδιαφέρει τους ανθρώπους, μπορεί να μην περάσει κατά μήκος πολλών PageRank.
Σκεφτείτε αυτό όταν αναζητάτε συνδέσμους. Εάν ο σύνδεσμός σας θα καταλήξει πιθανότατα στο υποσέλιδο του ιστότοπου ή μαζί με πενήντα άλλους ιστότοπους στην πλαϊνή γραμμή, τότε βάλτε την ενέργειά σας σε άλλες ευκαιρίες.
Ακολούθησε εναντίον nofollowed
Οι σύνδεσμοι που δεν ακολουθούνται συνήθως δεν επηρεάζουν την κατάταξη της συνδεδεμένης σελίδας — αν και μπορούν .
Επειδή η δημιουργία συνδέσμων απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, είναι καλύτερο να δώσετε προτεραιότητα στους συνδέσμους που ακολουθούνται. Απλώς μην κάνετε φασαρία αν λάβετε έναν σύνδεσμο που δεν ακολουθείται. Μπορεί να έχει ακόμα κάποια αξία SEO .
Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι ένας σύνδεσμος Nofollow; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Κείμενο συνδέσμου
Το Anchor text αναφέρεται στις λέξεις με δυνατότητα κλικ που σχηματίζουν έναν backlink.
Η Google λέει ότι το anchor text επηρεάζει τις ταξινομήσεις στην αρχική τους πατέντα .
Η Google χρησιμοποιεί έναν αριθμό τεχνικών για τη βελτίωση της ποιότητας αναζήτησης, όπως η κατάταξη σελίδας, το κείμενο αγκύρωσης και οι πληροφορίες εγγύτητας.
Τούτου λεχθέντος, όταν μελετήσαμε τη σχέση μεταξύ κειμένου αγκύρωσης και βαθμολογιών σε 384.614 σελίδες, οι συσχετισμοί ήταν αδύναμοι.
Έτσι, ενώ το κείμενο αγκύρωσης έχει σημασία, δεν είναι τόσο σημαντικό όσο άλλα πράγματα.
Πώς να ελέγξετε τα backlinks
Υπάρχουν δύο τρόποι για να ελέγξετε τα backlinks ενός ιστότοπου ή μιας ιστοσελίδας. Η πρώτη μέθοδος λειτουργεί μόνο για ιστότοπους που σας ανήκουν. Χρησιμοποιήστε το δεύτερο για να ελέγξετε τους συνδέσμους επιστροφής σε άλλο ιστότοπο ή ιστοσελίδα.
Έλεγχος backlinks στο Google Search Console
Το Google Search Console σάς παρέχει δεδομένα σχετικά με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης και τη συνολική απόδοση του ιστότοπού σας. Είναι δωρεάν για χρήση - απλώς εγγραφείτε για έναν δωρεάν λογαριασμό και επαληθεύστε την ιδιοκτησία του ιστότοπού σας.
Μόλις συνδεθείτε, κάντε κλικ στο «Σύνδεσμοι» στην πλαϊνή γραμμή.
Ο παρακάτω αριθμός "Εξωτερικοί σύνδεσμοι" εμφανίζει τον συνολικό αριθμό των μοναδικών backlinks στον ιστότοπο.
Παρακάτω υπάρχουν τρεις αναφορές.
Εάν είστε νέοι στο Search Console, ξεκινήστε με την αναφορά Κορυφαίες συνδεδεμένες σελίδες.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιαδήποτε διεύθυνση URL για να δείτε τους ιστότοπους που συνδέονται με μια συγκεκριμένη σελίδα.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ σε οποιονδήποτε ιστότοπο για να δείτε ποιες από τις σελίδες του συνδέονται με αυτήν τη σελίδα.
Έλεγχος backlinks χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή backlink τρίτου μέρους
Για να ελέγξετε τους συνδέσμους επιστροφής σε έναν ιστότοπο που δεν σας ανήκει, χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το δωρεάν checker backlink του Ahrefs .
Απλώς πληκτρολογήστε έναν τομέα ή διεύθυνση URL και πατήστε "Έλεγχος backlinks".
Θα δείτε τον συνολικό αριθμό των backlinks και των τομέων παραπομπής (σύνδεσμοι από μοναδικούς ιστότοπους), συν τα κορυφαία 100 backlinks.
Για κάθε backlink, θα δείτε μερικές λεπτομέρειες, όπως:
Για να δείτε τις πέντε αγκυρώσεις που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, ανατρέξτε στην αναφορά "Τα 5 κορυφαία άγκυρα".
Για να δείτε τις πέντε πιο συνδεδεμένες σελίδες, ελέγξτε την αναφορά "Κορυφαίες 5 σελίδες".
Για να δείτε μια πλήρη λίστα με backlinks για οποιαδήποτε σελίδα ή ιστότοπο, χρησιμοποιήστε το Ahrefs Site Explorer .
Πώς να αποκτήσετε περισσότερα backlinks
Υπάρχουν τρεις τρόποι για να αποκτήσετε περισσότερα backlinks: να τα δημιουργήσετε , να τα κερδίσετε ή να τα δημιουργήσετε .
Κερδίζοντας backlinks
Αυτό συμβαίνει όταν οι άνθρωποι ανακαλύπτουν το περιεχόμενό σας μέσω μηχανών αναζήτησης όπως το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή από στόμα σε στόμα και επιλέγουν να συνδεθούν με τη σελίδα σας. Με τη σειρά, τα κερδισμένα backlinks είναι οργανικά.
Μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να κερδίσετε περισσότερα backlinks δημιουργώντας πραγματικά χρήσιμο περιεχόμενο στο οποίο οι άνθρωποι θα πρέπει να θέλουν να συνδεθούν.
Δημιουργία backlinks
Αυτό συμβαίνει όταν προσθέτετε μη αυτόματα συνδέσμους στον ιστότοπό σας από άλλους ιστότοπους. Παραδείγματα περιλαμβάνουν την υποβολή σε καταλόγους επιχειρήσεων, την υποβολή σχολίων ιστολογίου και την απάντηση σε θέματα φόρουμ.
Δημιουργία backlinks
Αυτό συμβαίνει όταν επικοινωνείτε με άλλους κατόχους ιστότοπων, συντάκτες ή webmasters και τους ζητάτε να συνδέσουν τη σελίδα σας. Για να λειτουργήσει αυτό, πρέπει να έχετε μια σαφή πρόταση αξίας. Εκεί μπαίνουν οι τακτικές δημιουργίας συνδέσμων.
Εδώ είναι μερικά δοκιμασμένα και δοκιμασμένα:
Τελικές σκέψεις
Τα backlinks είναι σημαντικά όταν πρόκειται για την κατάταξη σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Τούτου λεχθέντος, δεν δημιουργούνται όλα τα backlinks ίσα. Η συνάφεια, η τοποθέτηση και άλλα χαρακτηριστικά συμβάλλουν στην ποιότητα και τη χρησιμότητα ενός συνδέσμου.
Ως γενικός εμπειρικός κανόνας, όσο πιο εύκολο είναι να αποκτήσετε έναν σύνδεσμο, τόσο λιγότερο πολύτιμος θα είναι.
0 Σχόλια