(Αυτό θα πολλαπλασιάσει την αξία του ιστολογίου σας)
Πώς γνωρίζετε εάν το περιεχόμενο που προσφέρετε στους τρέχοντες και τους δυνητικούς πελάτες σας έχει αξία για αυτούς;
Είτε αγοράζετε είτε πουλάτε ένα blog είτε δημιουργείτε έναν ιστότοπο από την αρχή, οι προσπάθειές σας είναι τόσο καλές όσο το περιεχόμενο που τοποθετείτε εκεί. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η δημιουργία περιεχομένου δράσης είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία, που προσελκύει κοινό και μηχανές αναζήτησης.
Τι είναι το περιεχόμενο που μπορεί να λειτουργήσει;
Με απλά λόγια, είναι ένα περιεχόμενο που είναι εύκολο να εφαρμοστεί και εύκολο να ενεργήσουν οι αναγνώστες. Το περιεχόμενο με δυνατότητα δράσης λαμβάνει τη μορφή άρθρων, ιστολογίων, infographics-οτιδήποτε είναι εξειδικευμένο, ενημερωτικό και πολύτιμο για τον αναγνώστη.
Τα πιο κοινά χαρακτηριστικά του περιεχομένου με δυνατότητα δράσης είναι:
- Προσφέρει αξία στους αναγνώστες
- Σας καθιερώνει ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών
- Παρουσιάζει μια λύση στο πρόβλημα του αναγνώστη
- Δημιουργήθηκε με γνώμονα ένα συγκεκριμένο κοινό
- Προσφέρει λύσεις σε μια βήμα προς βήμα διαδικασία που εφαρμόζεται εύκολα
- Ακολουθεί την αρχή «δείξε, μην πεις». Αντί να λέει στους αναγνώστες μια λύση ή μια απάντηση, τους δείχνει πώς να επιτύχουν έναν συγκεκριμένο στόχο
Γιατί Χρειάζεστε Περιεχόμενο Δράσης στο Ιστολόγιο σας;
Το 48% των ανθρώπων χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να αναζητήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Σκεφτείτε ένα άτομο που αναζητά έναν οδηγό για ένα θέμα σχετικό με τη θέση σας. Η σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) εμφανίζει πολλά ιστολόγια και άρθρα σχετικά με το θέμα. Ωστόσο, οι τόνοι τους διαφέρουν—ορισμένα είναι ασαφή κομμάτια «γεμίσματος», ενώ άλλα δείχνουν την έντονη κατανόηση του θέματος από τον δημιουργό περιεχομένου.
Ποια κομμάτια είναι πιθανό να διαβάσει ο ερευνητής;
Είναι επιτακτική ανάγκη όταν δημιουργείτε ένα ιστολόγιο να προσφέρετε στους αναγνώστες ελκυστικό, σχετικό περιεχόμενο, ώστε να μπορείτε να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας. Το καλογραμμένο περιεχόμενο με ζωηρούς τίτλους θα κάνει το κοινό σας να εμπιστευτεί το ιστολόγιό σας — και, κατ' επέκταση, την επιχείρησή σας.
7 στοιχεία ενεργού περιεχομένου που πρέπει να χρησιμοποιήσετε
Πολλοί έμποροι επικεντρώνονται στην ισχυρή αφήγηση και στην παροχή στους αναγνώστες με πολύτιμο περιεχόμενο, αλλά δεν εξετάζουν πόσο πρακτικό είναι. Το περιεχόμενο με δυνατότητα δράσης ενθαρρύνει το κοινό σας να ασχοληθεί με αυτό και το πείθει να πραγματοποιήσει μετατροπές.
Τι κάνει λοιπόν το περιεχόμενο να λειτουργεί; Εδώ είναι όλα όσα πρέπει να περιλαμβάνει το ιστολόγιό σας.
1 Στατιστικά στοιχεία και αποσπάσματα
Τα στατιστικά στοιχεία κάνουν το περιεχόμενό σας πιο έγκυρο και βασισμένο σε δεδομένα. Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα, επομένως παρουσιάζετε στο κοινό σας αποδείξεις που επιβεβαιώνουν το επιχείρημα που οδηγείτε ή τη λύση που προσφέρετε.
Μπορείτε να παρουσιάσετε στατιστικά στοιχεία με τη μορφή γραφήματος που οι χρήστες μπορούν να καταλάβουν αμέσως ή να προσθέσουν τη γραφή σας με αριθμούς για να κάνουν το ιστολόγιό σας πιο πειστικό. Αν προσφέρετε στις επιχειρήσεις ανάπτυξη εφαρμογών φιλικών προς κινητά, για παράδειγμα, ποια από τις προτάσεις θα είναι πιο συναρπαστική για τον αναγνώστη σας;
- Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν φορητές συσκευές για να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, επομένως θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε μια εφαρμογή με προτεραιότητα για κινητά.
- Το 2020, οι κινητές συσκευές ήταν υπεύθυνες για το 50,8% της συνολικής παγκόσμιας κίνησης στο Διαδίκτυο. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να επενδύσουν σε εφαρμογές που απευθύνονται σε κινητές συσκευές.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπτικοποιήσεις δεδομένων για να κάνετε τα στατιστικά σας πιο διαδραστικά, όπως:
Πηγή: HighSpeedInternet.net
Ένας άλλος τρόπος για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο αποτελεσματικό είναι να προσφέρετε στους αναγνώστες αποσπάσματα από τις αρχές του χώρου. Διασπούν το κείμενο του ιστολογίου, κάνοντας έτσι την ανάρτησή σας ευανάγνωστη.
Το ήξερες? Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε με ειδικούς για εξειδικευμένα αποσπάσματα για να συμπληρώσετε το περιεχόμενό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα εύρεσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του UpLead για να βρείτε τις σωστές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε δευτερόλεπτα. Τα εισαγωγικά δημιουργούν μια ισχυρή αρχή ή τέλος για την ανάρτησή σας λόγω του αντίκτυπού τους στον αναγνώστη.
2 Διαδραστικά Στοιχεία
Τα διαδραστικά στοιχεία όπως τα γραφήματα και τα γραφήματα ράβδων είναι ισχυρά εργαλεία οπτικοποίησης που επιτρέπουν στο κοινό σας να κατανοήσει τις έννοιες πιο γρήγορα. Δεδομένου ότι τα στοιχεία πολυμέσων κάνουν το ιστολόγιό σας πιο ευανάγνωστο, οι τρέχοντες και οι υποψήφιοι πελάτες σας είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν τη δημοσίευση.
Στην πραγματικότητα, μπορείτε ακόμη και να κάνετε τη διαδικασία εγγραφής διαδραστική για τους επισκέπτες σας χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία όπως η Signaturely. Οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας μπορούν να σχεδιάσουν απευθείας μια υπογραφή στις οθόνες τους αντί να χρειάζεται να εισάγουν τα στοιχεία τους σε μια φόρμα εγγραφής. Αυτή η διαδραστική πτυχή τους εμπλέκει στη διαδικασία εγγραφής.
Τα γραφήματα, τα γραφήματα ράβδων και το διαδραστικό κείμενο είναι άλλοι εξαιρετικοί τρόποι για να αυξήσετε την αφοσίωση του κοινού σας με το περιεχόμενο. Στη σημερινή εποχή της συνεχούς πληροφοριακής υπερφόρτωσης, το να προσφέρετε στους πελάτες σας οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο αντί για μονότονα τοιχώματα κειμένου θα σας βοηθήσει να διευρύνετε το κοινό σας.
Πηγή: Raconteur
Μπορείτε να δημιουργήσετε σχετικά infographics σε τρία βήματα χρησιμοποιώντας τα επαγγελματικά σχεδιασμένα πρότυπα του Venngage και προσαρμόζοντάς τα για την επιχείρησή σας.
3 Παραδείγματα, Παραδείγματα και Παραδείγματα
Παρέχοντας στους αναγνώστες σας παραδείγματα, κάνετε τη γραφή σας πιο ακριβή και κατατοπιστική. Τα παραδείγματα επιτρέπουν στους αναγνώστες σας να οραματιστούν την ιδέα ή το γεγονός που παρουσιάζετε και να την εφαρμόσουν σωστά σε πραγματικές καταστάσεις.
Μπορείτε να παρέχετε παραδείγματα με τη μορφή στιγμιότυπου οθόνης, απόσπασμα ή ενσωμάτωση κειμένου. Η ανάρτηση ιστολογίου του Backlinko χρησιμοποιεί τον όρο "paleo diet" ως παράδειγμα για να σας δείξει πώς να χρησιμοποιείτε τις ετικέτες εικόνας Google για να βρείτε ιδέες περιεχομένου:
Πηγή: Backlinko
Είναι συχνά πιο πρακτικό να αφήνετε το κοινό σας με ένα παράδειγμα αντί να του εξηγείτε κάθε πτυχή μιας έννοιας.
4 Οπτικά
Οπτικά όπως εικόνες και βίντεο διασπούν το κείμενο, κάνοντας έτσι το περιεχόμενό σας πιο ευανάγνωστο. Το σημερινό κοινό έχει συνηθίσει σε περιεχόμενο που είναι απλό στην κατανόηση και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του.
Η βιομηχανία ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ βίντεο ανήλθε σε 9,95 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Όλο και περισσότεροι δημιουργοί περιεχομένου κατανοούν τη σημασία της βελτίωσης του περιεχομένου τους μέσω βίντεο. Από το 2021, το 86% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί βίντεο για το μάρκετινγκ των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους.
Μπορείτε να επιπλώσετε τα ιστολόγιά σας με επεξηγηματικά βίντεο που περιγράφουν λεπτομερώς πώς η εταιρεία σας στοχεύει στα προβλήματα των πελατών και γιατί η λύση σας είναι ιδανική. Τα βίντεο επεξηγηματικών αντιπροσωπεύουν το 73% του συνόλου του περιεχομένου μάρκετινγκ βίντεο.
Για παράδειγμα, αυτό είναι το άρθρο του Flippa για την αγορά και πώληση ιστότοπων και ιστολογίων χρησιμοποιώντας το φόρουμ. Περιλαμβάνει επεξηγηματικά βίντεο βήμα προς βήμα που περιλαμβάνουν ένα μάθημα διάρκειας 45 λεπτών για το θέμα.
Πηγή: Flippa
Το 84% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το βίντεο μιας μάρκας τους έπεισε να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από αυτούς. Η συμπερίληψη του όμορφα επεξεργασμένου βίντεο στο περιεχόμενο του ιστολογίου σας σάς επιτρέπει επίσης να κατατάσσεστε υψηλότερα στα SERP, αυξάνοντας έτσι την οργανική επισκεψιμότητα και τις μετατροπές κοινού του ιστότοπού σας.
5 Δείξτε, Μην Πείτε
Ο μεγάλος 19 ου αιώνα θεατρικός συγγραφέας Άντον Τσέχωφ φέρεται να είπε , «Μην μου πείτε το φεγγάρι είναι λαμπερό? δείξε μου τη λάμψη του φωτός στο σπασμένο γυαλί». Ενώ τα λόγια του Τσέχοφ προορίζονταν για θεατρικούς συγγραφείς και μυθιστοριογράφους, οι σημερινοί δημιουργοί περιεχομένου καλό θα ήταν να ακούσουν τις συμβουλές του.
Να θυμάστε ότι το κοινό διαβάζει το ιστολόγιό σας για να λύσει σημεία πόνου. Εάν μπορείτε να τους δείξετε ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας λύνει το πρόβλημά τους, είναι πιο πιθανό να κάνουν μετατροπή.
Το "Show, don't tell" στο μάρκετινγκ περιεχομένου ενσωματώνεται καλύτερα μέσω ιστολογίων και βίντεο "πώς να κάνετε". Αυτά τα κομμάτια περιεχομένου αναλύουν με ακρίβεια τι προσφέρετε στους πελάτες με τρόπο πρακτικό. Αποφύγετε τις μακροσκελείς επεξηγήσεις. Αντίθετα, προσφέρετε φρέσκο, διορατικό περιεχόμενο βασισμένο σε γεγονότα που αποδεικνύουν ότι γνωρίζετε για τι πράγμα μιλάτε.
Ένα παράδειγμα του «δείξε, μην το λες» είναι αυτό το πώς να το κάνεις blog από το HubSpot που λέει στους αναγνώστες πώς να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ:
Πηγή: HubSpot
6 Απαντήστε στις πιο σημαντικές ερωτήσεις
Πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να απαντά στις ερωτήσεις του κοινού σας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται στη διοχέτευση πωλήσεων.
Το στάδιο της ευαισθητοποίησης είναι όταν οι υποψήφιοι αρχίζουν να συνειδητοποιούν τα σημεία πόνου τους και να ερευνούν λύσεις. Σε αυτό το σημείο, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να απαντά στις ακόλουθες ερωτήσεις:
- Η επιχείρησή σας κατανοεί σε βάθος τις προκλήσεις του κοινού σας;
- Προσφέρετε στους πελάτες μια βιώσιμη λύση για να τους βοηθήσετε να επιτύχουν τους στόχους τους;
Το στάδιο εξέτασης είναι όταν οι υποψήφιοι εξοικειώνονται με την επιχείρησή σας. Εξετάζουν πολλές οδούς μέσω των οποίων μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να απαντά στις ακόλουθες ερωτήσεις:
- Ποια είναι η λύση που προσφέρει η επιχείρησή σας στους πελάτες;
- Πώς είναι η λύση σας ανώτερη από αυτή των ανταγωνιστών;
- Ποια απόδειξη μπορείτε να προσφέρετε προοπτικές για να τους δείξετε ότι η λύση σας λειτουργεί πραγματικά;
Το στάδιο της απόφασης είναι όταν οι υποψήφιοι κάνουν την τελική τους επιλογή. Σε αυτό το στάδιο, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι διαφημιστικό και όχι απλώς εκπαιδευτικό, αφού θέλετε να σας επιλέξουν έναντι των ανταγωνιστών σας. Η προοπτική σας είναι πιθανό να σας ζητήσει επίδειξη προϊόντων, δωρεάν δοκιμές και προσφορές τιμών σε αυτό το σημείο.
Για παράδειγμα, το ακόλουθο ιστολόγιο από το UpLead είναι πιθανό να είναι αποτέλεσμα αναζήτησης σχετικά με τον τρόπο εύρεσης στελεχών λογαριασμού:
Παρέχει επίσης ένα CTA στο τέλος για τους αναγνώστες στο στάδιο της ευαισθητοποίησης για να πραγματοποιήσουν την έρευνά τους. Το CTA οδηγεί στην αρχική σελίδα:
Οι αναγνώστες που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για το UpLead μπορούν να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο που παρέχεται στο CTA και να μεταβούν στο επόμενο στάδιο της διοχέτευσης πωλήσεων .
7 Προσφέρετε περισσότερη αξία από όλους τους άλλους
Μπορείτε να κρίνετε αν προσφέρετε στο κοινό σας πολύτιμο περιεχόμενο χρησιμοποιώντας το Google Analytics. Το εργαλείο σάς δίνει τη δυνατότητα να βρείτε το ποσοστό εγκατάλειψης και τον μέσο χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας.
Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης υποδηλώνει ότι οι επισκέπτες του ιστολογίου σας εγκαταλείπουν τα κομμάτια στη μέση, καθώς δεν βρίσκουν εκεί τις λύσεις που αναζητούν.
Δείτε πώς μπορείτε να προσφέρετε στους αναγνώστες σας μεγαλύτερη αξία από άλλα ιστολόγια της θέσης σας:
- Δημιουργήστε λεπτομερή, έγκυρα κομμάτια με οδηγίες (ή «απόλυτους οδηγούς») που περιλαμβάνουν στιγμιότυπα οθόνης και παραδείγματα
- Δημιουργήστε περιεχόμενο βίντεο συμπληρωμένο με περιλήψεις. Ενώ τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε αξία στο ιστολόγιό σας, πρέπει να θυμάστε ότι δεν έχουν όλοι το χρόνο να τα παρακολουθήσουν.
- Δημιουργήστε γραφικά με δυνατότητα καρφιτσώματος που οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Pinterest.
- Προσθέστε αναφορές και στατιστικά στο περιεχόμενό σας για να χτίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας.
- Χρησιμοποιήστε μελέτες περιπτώσεων που αποδεικνύουν πόσο αποτελεσματική είναι η λύση σας.
- Δημιουργήστε διαδραστικό περιεχόμενο όπως διαδικτυακά σεμινάρια και διαδικτυακά μαθήματα για να γεμίσετε τη διοχέτευση δυνητικού πελάτη.
- Συνεργαστείτε με επηρεαστές που σχετίζονται με εξειδικευμένες ανάγκες για αναρτήσεις ιστολογίου επισκεπτών.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα ενός ιστολογίου επισκέπτη από τον ιδρυτή του StrategyBeam στο Moz:
Ως τελευταία συμβουλή, θυμηθείτε να σημειώσετε πραγματικά τη στρατηγική περιεχομένου του ιστολογίου σας.
Σύμφωνα με τον blogger Alexander Williams από το Hosting Data, με έδρα το Λονδίνο, είναι πολύ σημαντικό να γράψετε πραγματικά τη στρατηγική περιεχομένου του blog σας, επειδή οι εταιρείες που το κάνουν «διπλασιάζουν τις πιθανότητές τους να πετύχουν. Τα δεδομένα από το ινστιτούτο μάρκετινγκ περιεχομένου λένε ότι το 60% των εταιρειών με γραπτή στρατηγική περιεχομένου επιτυγχάνουν επιτυχία σε σύγκριση με το 32% που το κρατούν μόνο προφορικά.
συμπέρασμα
Προσφέροντας στους αναγνώστες σας περιεχόμενο με δυνατότητα δράσης, αυξάνετε εκθετικά την αξία του ιστολογίου σας. Εάν σκέφτεστε να αγοράσετε ένα ιστολόγιο, ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό και μετατρέψτε ένα μεγαλύτερο μέρος του κοινού σας.
Στον σημερινό κόσμο, πρέπει να παραμείνετε στην κορυφή του παιχνιδιού σας δημιουργώντας πραγματική αξία για τους αναγνώστες του ιστολογίου σας. Αποκτήστε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά δημιουργώντας φρέσκο, σχετικό περιεχόμενο που θα εμπιστεύεται το κοινό σας.
https://flippa.com/blog/how-to-create-actionable-content/?buy_sell=dailyemail&utm_medium=Email&utm_source=Daily&utm_campaign=Daily29Sept&vgo_ee=rm4QQ%2Fh62tzNWITLODK40BwUnRnlmwiuCIJkd9A7F3A%3D
2 Σχόλια
contains your dog within the designated area, it does not prevent other animals or intruders from entering. To enhance security upgrade your invisible dog fence , consider combining the underground fence with other measures
ΑπάντησηΔιαγραφήHydration is crucial for maintaining Dog Training Techniques from K9Nerds.com various bodily functions, including digestion, circulation, and temperature regulation. Dehydration can lead to serious health problems like kidney issues
ΑπάντησηΔιαγραφή