Όταν πρόκειται για την ανάπτυξη, την παραγωγή και τη δημοσίευση περιεχομένου για τον δικό σας ιστότοπο ή την εταιρεία σας, μπορεί να είναι δελεαστικό να πιστεύετε ότι γνωρίζετε τι θέλει το κοινό σας. Αλλά αν δεν διεξάγετε έρευνα λέξεων-κλειδιών, πώς ξέρετε ότι το περιεχόμενό σας θα απαντήσει στις ερωτήσεις που κάνει το κοινό σας;

Εάν έχετε εργαστεί στον επιλεγμένο τομέα ή τομέα για λίγο, μπορεί να αισθάνεστε ότι έχετε πολλή τεχνογνωσία να μοιραστείτε. Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά συχνά υπάρχει μια αποσύνδεση μεταξύ του επιπέδου εμπειρογνωμοσύνης που μπορείτε να δείξετε και της επισκεψιμότητας του ιστότοπου που θα δημιουργήσει. 

Αυτό είναι το ζήτημα που στοχεύει να αντιμετωπίσει η έρευνα λέξεων-κλειδιών – μια βασική τεχνική στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης . Δείχνοντάς σας τι ενδιαφέρονται πραγματικά οι πελάτες σας και τις πληροφορίες που αναζητούν στην πραγματικότητα, η έρευνα λέξεων-κλειδιών μπορεί να κάνει το περιεχόμενό σας πιο ελκυστικό, πιο χρήσιμο και τελικά πιο αποτελεσματικό όταν πρόκειται για τη δημιουργία πωλήσεων.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε γιατί η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι τόσο πολύτιμη και, στη συνέχεια, θα σας δείξουμε τα βασικά της διαδικασίας.στείρωση σκύλου

Γιατί τα σκυλιά τρώνε κακά

Αξιολόγηση της πρόθεσης

Πρώτον, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η έρευνα λέξεων-κλειδιών σήμερα δεν είναι το ίδιο πράγμα που ήταν. Στην πραγματικότητα, στον κόσμο του Search Engine Optimization (ή SEO για συντομία), μια μεγάλη αλλαγή έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια. Συνέβαινε ότι οι ιστότοποι έφτασαν στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, εάν περιείχαν αυτή τη λέξη-κλειδί πολλές φορές. Αυτό όχι μόνο οδήγησε σε κάποιο πολύ επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο - δεν ήταν επίσης μια καλή αναπαράσταση του τι αναζητούσαν πραγματικά οι χρήστες.

Σήμερα, αυτό που έχει σημασία είναι κάτι που ονομάζεται «πρόθεση αναζήτησης». Αυτός είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το είδος των πληροφοριών που αναζητά ένας χρήστης (ή ένας δυνητικός πελάτης, σε αυτήν την περίπτωση) όταν πληκτρολογεί μια συγκεκριμένη φράση στο Google (ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης, φυσικά). Αυτό κάνει την έρευνα λέξεων-κλειδιών λίγο πιο περίπλοκη από ό,τι ήταν στο παρελθόν, αλλά τελικά σημαίνει ότι η οργανική επισκεψιμότητα είναι μια πιο πολύτιμη ένδειξη της ποιότητας ενός ιστότοπου.

Πώς να κάνετε έρευνα λέξεων -κλειδιών

Αυτή η αλλαγή σημαίνει επίσης ότι η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι περισσότερο τέχνη από ό,τι ήταν παλιά. Αυτό μπορεί να το κάνει διασκεδαστικό, αλλά μόνο εάν πρέπει να ακολουθήσετε μια διαδικασία που ξέρετε ότι θα λειτουργήσει. Εδώ είναι ο τρόπος που το κάνουν οι περισσότεροι επαγγελματίες.

  1. Θέματα Brainstorm

Αρχικά, κάντε μια λίστα με τα θέματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Αυτό είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό βήμα στη διαδικασία και είναι επίσης το πιο δύσκολο να εξηγηθεί επειδή δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για να γίνει αυτό. Σκεφτείτε τις φράσεις που εμφανίζονται περισσότερο στις συναντήσεις και χρησιμοποιήστε τις γνώσεις των πελατών σας για να σκεφτείτε αυτό που ψάχνουν.

Μόλις έχετε μια πρόχειρη λίστα, μπορείτε πραγματικά να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τα εργαλεία SEO σας. Επεξεργαστείτε τη λίστα σας και καταγράψτε πόση επισκεψιμότητα δημιουργεί κάθε θέμα σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να κρίνετε τη σημασία κάθε όρου και τον οποίο πρέπει να δώσετε προτεραιότητα όταν πρόκειται για τον προγραμματισμό περιεχομένου.

  1. Δημιουργία λιστών λέξεων -κλειδιών

Το επόμενο βήμα είναι να μετατρέψετε τη λίστα των θεμάτων σας σε μια λίστα λέξεων-κλειδιών που πρόκειται να στοχεύσετε. Τα περισσότερα εργαλεία SEO περιέχουν τώρα την επιλογή να λάβετε μία λέξη-κλειδί – την κύρια για το θέμα – και να δημιουργήσετε μια λίστα με «σχετικούς όρους». Αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε όταν πρόκειται για τη δημιουργία λέξεων-κλειδιών.

Ένας άλλος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε τα συστήματα ανάλυσης για να δείτε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν ήδη οι πελάτες σας για να μεταβούν στον ιστότοπό σας. Και πάλι, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "σχετικοί όροι" για να μάθετε ποια άλλα θέματα αναζητούν αυτοί οι ίδιοι χρήστες. Αν και το οργανικό δεν αξίζει απαραιτήτως περισσότερο από την πληρωμένη επισκεψιμότητα , αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τον εντοπισμό εξειδικευμένων λέξεων-κλειδιών στις οποίες μπορείτε να αποκτήσετε κυρίαρχο προβάδισμα στην κατάταξη αναζήτησης.

Όποια προσέγγιση κι αν ακολουθήσετε, θα πρέπει να αναφέρετε όλες τις λέξεις-κλειδιά που προσδιορίζετε σε ένα από τα θέματα που βρήκατε στο Βήμα 1. Προσπαθήστε να διατηρήσετε τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών κάτω από κάθε θέμα αντιπροσωπευτικό του πόσο σημαντικό είναι. Αυτό βοηθά στη μείωση του πειρασμού να δημιουργήσετε απλώς μια λίστα με εκατοντάδες μη δομημένες λέξεις-κλειδιά.

  1. Διεύρυνση του κοινού σας

Το τρίτο βήμα στη διαδικασία της έρευνας λέξεων -κλειδιών είναι να επαναλάβετε τα δύο πρώτα βήματα παραπάνω. Με αυτό, εννοώ ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις νέες σας λίστες λέξεων-κλειδιών για να επιστρέψετε στη δημιουργία θεμάτων και να τις χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μερικά νέα θέματα. Με αυτόν τον επαναληπτικό τρόπο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τεχνική πλευρά της διαδικασίας – κοιτάζοντας την επισκεψιμότητα αναζήτησης – για να ενημερώσετε τη δημιουργική πλευρά της – δημιουργώντας νέα θέματα.

Ο στόχος εδώ είναι να διευρύνετε συνεχώς το κοινό σας επεκτείνοντας συνεχώς τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε. Καθώς το κάνετε αυτό, θα συναντήσετε επίσης νέους ανταγωνιστές για ανάλυση . Η έρευνα στους ιστότοπούς τους θα σας επιτρέψει να δείτε τι λειτουργεί στην εξειδικευμένη θέση που έχετε επιλέξει. Απλώς βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα ανάλυσης ιστού για την παρακολούθηση βασικών μετρήσεων , ώστε να γνωρίζετε πόσο καλά αποδίδει το περιεχόμενό σας ανά πάσα στιγμή.

Η κατώτατη γραμμή

Ο στόχος της διαδικασίας που περιέγραψα παραπάνω δεν είναι τόσο ένας κατάλογος λέξεων-κλειδιών, αλλά ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο σύνολο θεμάτων για το περιεχόμενό σας. Κάντε αυτό σωστά και συνδυάστε το με άλλες νέες τεχνικές μάρκετινγκ περιεχομένου, όπως η χρήση βίντεο για την αύξηση της επισκεψιμότητας , και μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το περιεχόμενό σας αντικατοπτρίζει τις προθέσεις του κοινού σας. Και αυτό είναι το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει. 

στείρωση σκύλου

Γιατί τα σκυλιά τρώνε κακά

https://flippa.com/blog/your-content-is-almost-pointless-without-keyword-research/?buy_sell=dailyemail&utm_medium=Email&utm_source=Daily&utm_campaign=Daily29Sept&vgo_ee=rm4QQ%2Fh62tzNWITLODK40BwUnRnlmwiuCIJkd9A7F3A%3D