Κάθε οδηγός SEO επιχειρεί να λύσει το μυστήριο του αλγορίθμου της Google. Τι θα γινόταν όμως αν η Google είχε ένα έγγραφο που σας έλεγε πώς θέλει να συμπεριφέρεται ο αλγόριθμός της;

Οι Οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας της Google  είναι αυτό το έγγραφο. Δυστυχώς, είναι 172 σελίδες. Έτσι, προς όφελος της εξοικονόμησης της λογικής σας, αποφάσισα να διαβάσω ολόκληρο το θέμα και να σας πω απλώς όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Εδώ είναι τι θα μάθετε σε αυτόν τον οδηγό:

Οι αξιολογητές ποιότητας της Google είναι μια ομάδα 10-100.000 ατόμων που έχει προσλάβει η Google. Καθορίζουν πόσο καλά τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google λύνουν τις ανάγκες ενός χρήστη.

Η Google χρησιμοποιεί τα σχόλιά της για να βοηθήσει στην κατανόηση του αντίκτυπου των αλγοριθμικών τροποποιήσεων. Οι οδηγίες δεν επηρεάζουν άμεσα τον αλγόριθμο ή τις κατατάξεις, αλλά η Google είπε σε μια συνέντευξη στο CNBC  ότι οι οδηγίες «δείχνουν ουσιαστικά τι πρέπει να κάνει ο αλγόριθμος».

Οι οδηγίες ποιότητας της Google λένε στους αξιολογητές ποιότητας πώς ακριβώς να αξιολογήσουν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης. Όλα αυτά παρουσιάζονται στο έγγραφο 172 σελίδων.

Το έγγραφο έχει τρεις κύριες ενότητες:

  • Οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας σελίδας  – Αυτή η ενότητα εξηγεί τους κύριους παράγοντες που πρέπει να αναζητήσουν οι αξιολογητές ποιότητας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτά περιλαμβάνουν τον σκοπό της σελίδας, τα  σήματα E -AT , την ποιότητα του περιεχομένου, την ιδιοκτησία ενός ιστότοπου και τη φήμη του ιστότοπου.
  • Κατανόηση των αναγκών χρηστών για κινητά – Αυτή η ενότητα αναλύει τον τρόπο με τον οποίο η Google βλέπει την αλληλεπίδραση με κινητές συσκευές.
  • Οδηγίες αξιολόγησης αναγκών  - Αυτή η κλίμακα αξιολογεί πόσο καλά ένα αποτέλεσμα αναζήτησης επιλύει τις ανάγκες των χρηστών κινητών τηλεφώνων.

Δεν είναι κάθε ενότητα του εγγράφου 172 σελίδων χρήσιμη για SEO. Και οι ενότητες που είναι χρήσιμες δεν είναι προφανείς. Αλλά ψάξτε βαθύτερα σε αυτό που λέει η Google για κάθε θέμα και μπορείτε να εξαγάγετε πολύτιμες πληροφορίες.

Ιδού λοιπόν τα βασικά συμπεράσματα:

Δώστε προσοχή στο τι λένε άλλοι ιστότοποι για εσάς

Με ένα μείγμα κυνισμού και εξυπνάδας, η Google ενημερώνει τους αξιολογητές ότι «πολλοί ιστότοποι είναι πρόθυμοι να πουν στους χρήστες πόσο σπουδαίοι είναι». Έτσι, η Google κατευθύνει τους αξιολογητές ποιότητας να αξιολογήσουν τη φήμη όχι μόνο στον ίδιο τον ιστότοπο αλλά και κοιτάζοντας εκτός σελίδας.

Οι οδηγίες καθοδηγούν τους αξιολογητές να αναζητούν αναφορές σε έναν ιστότοπο ή συγγραφέα σε εξωτερικά «άρθρα ειδήσεων, άρθρα Wikipedia, αναρτήσεις ιστολογίου, άρθρα περιοδικών, συζητήσεις φόρουμ και αξιολογήσεις από ανεξάρτητους οργανισμούς».

Μια γρήγορη αναζήτηση για τον ιστότοπό σας στο Google -your domainθα σας δείξει τι έχουν γράψει άλλοι για την επωνυμία σας:

Αναζήτηση στο Google για Ahrefs

Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τους συνδέσμους επιστροφής στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας την Εξερεύνηση ιστότοπου  για να κατανοήσετε πώς και πού άλλοι ιστότοποι αναφέρουν την επωνυμία σας.

Αυτή η άσκηση δεν είναι μόνο χρήσιμη για να δείτε πώς βλέπουν οι άλλοι τον ιστότοπο/την επωνυμία σας, αλλά και για την αποκάλυψη αδυναμιών στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Απευθυνθείτε σε θετικές και αρνητικές κριτικές

Ένα άλλο μεγάλο κομμάτι της διαδικτυακής διαχείρισης της φήμης  είναι να παρακολουθείτε ιστότοπους κριτικών όπως το Yelp, το Better Business Bureau, το Amazon και το Google Shopping. Η Google αναφέρει αυτούς τους συγκεκριμένους ιστότοπους στις οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας ως ιστότοπους που πρέπει να χρησιμοποιούν οι αξιολογητές για να κρίνουν τη φήμη.

Αντί να αγνοείτε αρνητικές παρατηρήσεις και κριτικές, απευθυνθείτε σε αυτές κατά μέτωπο.

Οι αρνητικές κριτικές μπορεί να αποδειχθούν μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών σχετικά με τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών, πληροφορίες στον ιστότοπό σας ή συνολικά την προσφορά των προϊόντων σας. Αυτό είναι πιθανό να βοηθήσει το SEO και να αυξήσει τις πιθανότητες να διατηρήσετε και να προσελκύσετε νέους πελάτες με την πάροδο του χρόνου.

Δείξτε την πείρα σας

Αυτό μπορεί να μην αποτελεί έκπληξη για τους περισσότερους SEO, αλλά η Google μιλάει πολύ για το E‑AT στις οδηγίες. Το E -AT, που σημαίνει εμπειρογνωμοσύνη, εξουσία και εμπιστοσύνη, είναι ένα από τα κύρια σήματα ποιοτικού περιεχομένου.

Θεωρώ ότι οι οδηγίες της Google για τους αξιολογητές ποιότητας είναι η πιο σαφής οδηγία για τους SEO:

Σκεφτείτε το θέμα της σελίδας. Τι είδους τεχνογνωσία απαιτείται για να επιτύχει καλά η σελίδα τον σκοπό της;

Εάν απαντήσετε σωστά στην ερώτηση της «εξειδίκευσης», θα πρέπει φυσικά να καλύψετε και την εξουσία και την εμπιστοσύνη. Ανάλογα με τον κλάδο, αυτό μπορεί να σημαίνει επίσημη τεχνογνωσία, όπως πτυχίο ιατρικής εάν δίνετε ιατρικές συμβουλές ή πρακτική εξειδίκευση, όπως χρόνια εμπειρίας βοηθώντας τους πελάτες να ταξινομούν τους ιστότοπους εάν δίνετε συμβουλές SEO .

Όσον αφορά την απόδειξη αυτής της τεχνογνωσίας, ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές στις οποίες υπαινίσσεται η Google σε αυτήν την υπέροχη ανάρτηση  σχετικά με το E-AT:

  • Παρέχετε σαφείς πηγές για πληροφορίες
  • Παρέχετε βασικές πληροφορίες για τον συγγραφέα ή τον ιστότοπο με συνδέσμους σε μια σελίδα "συγγραφέας" ή σελίδα "σχετικά" (περισσότερα για αυτό παρακάτω)
  • Δείξτε την εμπειρία ή τον ενθουσιασμό σας στο περιεχόμενό σας
  • Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας δεν περιέχει εύκολα επαληθευμένα πραγματικά σφάλματα

Προσοχή όμως γιατί δεν είναι όλοι οι κλάδοι ίδιοι. Εάν δεν είστε βέβαιοι πώς φαίνεται η «εξειδίκευση» στον κλάδο σας, ανατρέξτε σε ιστότοπους κορυφαίας κατάταξης για να καταλάβετε πώς επιδεικνύουν την τεχνογνωσία τους.

Διευκρινίστε ποιος είναι υπεύθυνος για τις πληροφορίες στη σελίδα

Η Google παραδέχεται ότι δεν απαιτούν κάθε είδους ιστότοποι την ίδια τεχνογνωσία. Αλλά απαιτεί από τους αξιολογητές ποιότητας να επιβεβαιώσουν «ποιος είναι υπεύθυνος για τις πληροφορίες».

Για αναρτήσεις ιστολογίου και άλλο ενημερωτικό περιεχόμενο, μπορείτε να το κάνετε αυτό προσδιορίζοντας τον συγγραφέα κάθε σελίδας και προσθέτοντας ένα σύντομο βιογραφικό, όπως κάνουμε:

Συγγραφέας βιογραφικό του Patrick Stox

Θυμηθείτε ότι παρόλο που ένας συντάκτης σελίδας μπορεί να μην χρειάζεται "επίσημη" εκπαίδευση στον τομέα, θα πρέπει να είναι σαφές γιατί γράφουν για ένα συγκεκριμένο θέμα και γιατί πρέπει να τους εμπιστεύεστε.

Ενημερώστε τη σελίδα "σχετικά".

Δεν έχει κάθε ιστότοπος ιστολόγιο ή χρειάζεται βιογραφικό συγγραφέα για να δείξει ποιος είναι υπεύθυνος για τις πληροφορίες. Εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει θέση για συγγραφέα, φροντίστε να ενημερώσετε τη σελίδα "σχετικά". Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να μάθουν πράγματα όπως ποιοι είστε και πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Για παράδειγμα, το Υπουργείο Δημόσιας Υγείας της Καλιφόρνια  δεν έχει σαφή θέση για ένα ιστολόγιο ή συγγραφείς, αλλά η σελίδα «σχετικά» περιέχει αυτές τις πληροφορίες. Ο αναγνώστης μπορεί να πει ξεκάθαρα από ποιον προέρχονται οι πληροφορίες και γιατί είναι αξιόπιστες.

Σχετικά με τη σελίδα του τμήματος δημόσιας υγείας της Καλιφόρνια

Προσθέστε επιπλέον σήματα E‑AT για  τοποθεσίες YMYL

Η Google καθορίζει έναν τύπο σελίδας ή ιστότοπου ως Τα χρήματά σας, η ζωή σας (ή YMYL ). Αυτοί είναι ιστότοποι που «επηρεάζουν τη μελλοντική ευτυχία, υγεία, οικονομική σταθερότητα ή ασφάλεια ενός ατόμου». Αυτά περιλαμβάνουν:

  • Υγεία + φυσική κατάσταση
  • Ασφάλεια
  • Ψώνια
  • Χρηματοδότηση
  • Κυβέρνηση ή νόμος
  • Νέα
  • Ομάδες ατόμων (εξειδικευμένες ομάδες όπως αναπηρία, εθνικότητα, βετεράνοι)
  • Κολλέγιο
  • Θέσεις εργασίας

Οι οδηγίες ποιότητας της Google ζητούν από τους αξιολογητές να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα των πληροφοριών από αυτούς τους ιστότοπους.

Για παράδειγμα, τα άρθρα για τον έλεγχο των γεγονότων και η παρουσίαση διαδικασιών ανασκόπησης είναι ευρέως χρησιμοποιούμενες βέλτιστες πρακτικές στον ιατρικό και ιατρικό χώρο. Τα άρθρα της Healthline έχουν ονόματα συντακτών—που συνδέονται με βιοσελίδες—και σημαίνοντες ελέγχου γεγονότων που βοηθούν στην απόδειξη του E-AT τους.

Όνομα συγγραφέα στο άρθρο Healthline

Μπορείτε και πρέπει επίσης να υποστηρίξετε τους ισχυρισμούς σας με άλλες απόψεις εμπειρογνωμόνων - ειδικά με θέματα YMYL . Πάρτε αυτό το παράδειγμα από το House Beautiful  παρακάτω στον χώρο ανακαίνισης σπιτιού. Το House Beautiful έχει καλά σήματα E‑AT, αλλά πρόσθεσε επίσης μια πρόταση ειδικού στο άρθρο για να βελτιώσει τις πληροφορίες του.

Το απόσπασμα των ειδικών του House Beautiful

Βεβαιωθείτε ότι οι λειτουργίες του ιστότοπού σας λειτουργούν μετά από μερικά κλικ

Η Google λέει στους αξιολογητές ποιότητας ότι μια σελίδα υψηλής ποιότητας δεν είναι απλώς αυτή που "φαίνεται καλή". Ορισμένοι ιστότοποι έχουν λειτουργίες που φαίνονται υπέροχες ή λειτουργούν καλά στην επιφάνεια, αλλά καταρρέουν μερικά κλικ αργότερα. Έτσι, η Google ενθαρρύνει τους αξιολογητές ποιότητας να περνούν χρόνο κάνοντας κλικ στις λειτουργίες σε κάθε ιστότοπο.

Θα πρέπει να κάνετε το ίδιο και να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί όπως προβλέπεται σε πολλές συσκευές. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό:

  • Δοκιμάστε το διαδραστικό σας περιεχόμενο. Χρησιμοποιήστε οποιαδήποτε εργαλεία ή αριθμομηχανές στον ιστότοπό σας και βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν.
  • Παρακολουθήστε ενσωματωμένα βίντεο.  Τα βίντεο είναι μια κοινή πηγή προβλημάτων UX . Βεβαιωθείτε ότι τυχόν ενσωματώσεις βίντεο παίζουν όπως αναμένεται και δεν επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία του χρήστη με άλλους τρόπους.
  • Περάστε από το ταμείο σας. Προσθέστε προϊόντα στο καλάθι σας και περάστε από τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν όπως αναμένεται.

Αποφύγετε τυχόν πρακτικές χαμηλής ποιότητας

Μπορείτε να συνοψίσετε τις περισσότερες από τις αρνητικές κατευθυντήριες γραμμές με αυτήν την οδηγία, την οποία βρήκα στη σελίδα 19 των οδηγιών αξιολόγησης ποιότητας:

Ιστότοποι ή σελίδες χωρίς κάποιου είδους ευεργετικό σκοπό, συμπεριλαμβανομένων σελίδων που δημιουργούνται χωρίς προσπάθεια να βοηθήσουν τους χρήστες, ή σελίδων που δυνητικά διαδίδουν μίσος, προκαλούν βλάβη ή παραπληροφορούν/παραπλανούν τους χρήστες θα πρέπει να λαμβάνουν τη χαμηλότερη βαθμολογία.

Υπάρχουν επίσης μερικές πρόσθετες πρακτικές χαμηλής ποιότητας αργότερα στις οδηγίες που αξίζει να επισημανθούν:

  • Υπερβολικά συγκλονιστικοί ή υπερβολικοί τίτλοι αναρτήσεων (όταν ο τίτλος της σελίδας προκαλεί ένα κλικ, αλλά εξακολουθεί να αφήνει τον χρήστη σε σύγχυση).
  • Αντιγραμμένο κύριο περιεχόμενο ή αποκομμένο περιεχόμενο (διαβάστε τις οδηγίες της Google σχετικά με το αποκομμένο περιεχόμενο . Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με το κοινοπρακτικό περιεχόμενο , το οποίο η Google λέει ότι είναι εντάξει εάν γίνει σωστά).

Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας δεν αποσπούν την προσοχή από το περιεχόμενό σας

Χωρίς διαφημίσεις, η Google δεν θα είχε επιχειρηματικό μοντέλο. Η Google αναγνωρίζει ότι οι διαφημίσεις σε έναν ιστότοπο είναι καλές και, στην πραγματικότητα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της δημιουργίας εσόδων από ορισμένους τύπους ιστότοπων.

Ωστόσο, αναμένει ότι οι ιστότοποι θα έχουν την κυριότητα των τύπων διαφημίσεων που εμφανίζονται σε έναν ιστότοπο και πώς επηρεάζουν την εμπειρία περιεχομένου.

Αφιερώστε λοιπόν χρόνο περιηγηθείτε στον ιστότοπό σας. Κατανοήστε τους τύπους διαφημίσεων που εμφανίζονται και πώς επηρεάζουν τη συνολική εμπειρία των χρηστών σας.

Καλύπτουν οι διαφημίσεις το κείμενο στη σελίδα; Είναι υπερβολικά γραφικοί ή βίαιοι; Όλα αυτά είναι σήματα χαμηλής ποιότητας για τους βαθμολογητές.

Ακόμη και σε ιστότοπους όπου οι διαφημίσεις είναι λιγότερο εμφανείς, είναι σημαντικό να αποκαλύπτετε πότε/πότε το περιεχόμενό σας εμφανίζει διαφημίσεις. Ένας εξαιρετικά έγκυρος ιστότοπος όπως το Nerdwallet  εμφανίζει αυτόν τον τύπο πληροφοριών ακριβώς στην κορυφή της σελίδας:

αποκάλυψη διαφήμισης του nerdwallet

Κάντε τις 404 σελίδες σας ενημερωτικές

Η Google δεν έχει τεχνικές συστάσεις για την αντιμετώπιση 404 σελίδων. Ωστόσο, αναφέρει τη σημασία της διατήρησης της εμφάνισης και της χρησιμότητάς τους στις οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας. Οι οδηγίες αναφέρουν ακόμη και αυτή τη σελίδα του Amazon 404  συγκεκριμένα, δίνοντάς της μια "μεσαία" βαθμολογία.

Μια σελίδα 404 που απλώς λέει στον επισκέπτη ότι η σελίδα δεν βρέθηκε δεν είναι τόσο χρήσιμη. Αφιερώστε λοιπόν λίγο χρόνο προσαρμόζοντας τη σελίδα σας 404. Θα πρέπει τουλάχιστον να προσφέρετε μια γραμμή αναζήτησης ή σχετικούς συνδέσμους για να βοηθήσετε τους επισκέπτες να βρουν αυτό που έψαχναν ή κάτι παρόμοιο στον ιστότοπό σας.

Εδώ στο Ahrefs, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι το 404 μας λέει αυτήν τη στιγμή:

Σελίδα 404 του Ahrefs

Πρόσφατα αλλάξαμε το 404 σε αυτό αφού κάναμε μια σημαντική αλλαγή στη δομή του ιστότοπού μας που έσπασε τους σελιδοδείκτες πολλών χρηστών. Προβλέποντας την εισροή απογοητευμένων χρηστών που χτυπάνε τη σελίδα μας 404, την ενημερώσαμε για να εξηγήσουμε πώς να το λύσουμε.

Φυσικά, δεν μπορείτε να ευχαριστήσετε όλους με τη σελίδα σας 404. Έτσι, ό, τι συμπεριλάβετε εκεί, είναι πάντα μια μη βέλτιστη λύση. Η βέλτιστη λύση είναι να ελαχιστοποιήσετε πόσο συχνά είναι πιθανό να βλέπουν οι επισκέπτες το 404 σας—κάτι που μπορείτε να κάνετε ανακατευθύνοντας το 404 σε σχετικούς πόρους.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Εξερεύνηση ιστότοπου  στα Εργαλεία  για Webmasters του Ahrefs για να βρείτε δωρεάν όλες τις κατεστραμμένες σελίδες στον ιστότοπό σας. Απλώς εισαγάγετε τον τομέα σας, μεταβείτε στην  αναφορά Best by links και , στη συνέχεια, προσθέστε ένα φίλτρο 404:

Τα καλύτερα αποτελέσματα αναφοράς συνδέσμων

Ανακατευθύνετε αυτές τις σελίδες σε λειτουργικές, σχετικές διευθύνσεις URL όπου ενδείκνυται — ειδικά σε αυτές με backlinks.

Δώστε προσοχή στην πρόθεση και τη φρεσκάδα της λέξης-κλειδιού

Η Google εξηγεί στους αξιολογητές στην  ενότητα " Ανάγκες χρήστη για κινητά " ότι η πρόθεση αναζήτησης  μπορεί να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου ή με βάση την τοποθεσία του χρήστη που αναζητά .

Για παράδειγμα, ο όρος «ποδόσφαιρο» σημαίνει κάτι εντελώς διαφορετικό στις ΗΠΑ έναντι του υπόλοιπου κόσμου. Τα παρακάτω προέρχονται απευθείας από τις οδηγίες των αξιολογητών ποιότητας:

Δύο κολλητοί κάνουν διαφορετικές σκέψεις για το ποδόσφαιρο

Για τους SEO, φροντίστε να λάβετε υπόψη το μεταβαλλόμενο νόημα των λέξεων-κλειδιών σας και βεβαιωθείτε ότι τα αποτελέσματά σας διατηρούν τη συνάφεια (γνωστή και ως ποιότητα) ανά πάσα στιγμή.

Εάν είστε ιστότοπος που πουλά καπέλα, πρέπει να γνωρίζετε ότι μια αναζήτηση για "καπέλα" το καλοκαίρι στις ΗΠΑ μπορεί να αποφέρει ένα καπέλο του μπέιζμπολ, ενώ η ίδια αναζήτηση τον χειμώνα μπορεί να δώσει πλεκτά καπέλα. Επομένως, είτε θα θέλετε να ανταλλάξετε το απόθεμα ανάλογα είτε να δημιουργήσετε μοναδικές σελίδες για καθεμία.

Εάν έχετε μια ανάρτηση σχετικά με συνέδρια μάρκετινγκ, οι χρήστες πιθανότατα θα θέλουν τα πιο πρόσφατα  συνέδρια μάρκετινγκ, επομένως θα θέλετε να διατηρείτε την ανάρτησή σας ενημερωμένη.

Η Google το περιλαμβάνει στην  ενότητα " Ανάγκες χρηστών για κινητά ", επειδή ωθεί κάθε ιστότοπο να είναι πρώτος για κινητά , αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι η ευθυγράμμιση του περιεχομένου σας με την πρόθεση αναζήτησης είναι σημαντική σε όλες τις συσκευές.

Τελικές σκέψεις

Η Google δεν κρύβει πολλά σε αυτές τις οδηγίες αξιολόγησης ποιότητας. Ως αποτέλεσμα, θα διαπιστώσετε ότι τα περισσότερα από αυτά για τα οποία έχω μιλήσει συμπίπτουν με τις οδηγίες ποιότητας  που παραθέτει η Google για Webmasters.

Όμως, αφού διάβασα 172 σελίδες, μερικά πράγματα ήταν απολύτως ξεκάθαρα για μένα:

  • Η Google θέλει ο αλγόριθμός της να επιβραβεύει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και να αποφεύγει κακόβουλο ή λεπτό περιεχόμενο.
  • Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας δεν είναι περιεχόμενο που απλώς «φαίνεται καλό». πρέπει επίσης να είναι χρήσιμο.
  • Η φήμη του ιστότοπου δεν σταματά σε επίπεδο ιστότοπου —οι παράγοντες εκτός σελίδας  πιθανότατα διαδραματίζουν μεγαλύτερο ρόλο στον αλγόριθμο της Google από ό,τι πιστεύαμε.

Τέλος και πιο σημαντικό, προσλαμβάνοντας ανθρώπινα όντα ως ελεγκτές ποιότητας, η Google κατανοεί ότι εξακολουθεί να είναι σημαντικό να διατηρείτε ένα ανθρώπινο στοιχείο στη ροή εργασίας του περιεχομένου σας. Μπορεί να είναι εύκολο να πέσετε θύματα κλιμάκωσης περιεχομένου με φθηνό ταλέντο ή αντίγραφο που δημιουργείται από AI. Αλλά στο τέλος της ημέρας, το περιεχόμενο που θέλει η Google να επιβραβεύει ο αλγόριθμός της είναι περιεχόμενο που δημιουργείται από ανθρώπινα όντα για ανθρώπινα όντα.


https://ahrefs.com/blog/google-quality-raters-guidelines/