Δεν υπάρχει εγγυημένη στρατηγική για να βρίσκεστε στην κορυφή των αναζητήσεων Google και να απολαμβάνετε πολλή επισκεψιμότητα. Μπορείτε να μάθετε SEO και να αγοράσετε συνδέσμους ή να προσπαθήσετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας μέσω κοινωνικών, συμπεριφορικών και άλλων σημάτων, αλλά το περιεχόμενό σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του ιστότοπού σας. Σε αυτήν την ανάρτηση θα συζητήσουμε πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο που αυξάνει την επισκεψιμότητά σας και, σε ορισμένες περιπτώσεις, δημιουργεί ακόμη και backlinks στο έργο σας.
Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς
Η Google και οι περισσότερες άλλες μηχανές αναζήτησης λειτουργούν με βάση το κείμενο. Ο χρήστης πληκτρολογεί ένα ερώτημα αναζήτησης (κείμενο) και, στη συνέχεια, η μηχανή αναζητά άλλα κείμενα για να βρει αυτό το ερώτημα αναζήτησης. Όλα βασίζονται στο περιεχόμενο - τις λέξεις. Το κείμενο είναι το θεμέλιο της διαδικασίας αναζήτησης.
Για να οργανώσετε τη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP), οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν συνήθως δεκάδες παράγοντες, όπως την αξιοπιστία ενός ιστότοπου, τη συχνότητα ενημέρωσης, τα backlinks κ.ο.κ. Ωστόσο, όλα ξεκινούν με το περιεχόμενο. Εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει περιεχόμενο που σχετίζεται με το θέμα ή το ερώτημα αναζήτησης, δεν συμμετέχετε καν στον διαγωνισμό.
Η δημιουργία ενός ιστότοπου για τις μηχανές αναζήτησης είναι ένας δρόμος πουθενά. Δεν μπορείτε να πουλήσετε αεροπορικό εισιτήριο στην αράχνη Google και το Bing δεν θα κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Οι ζωντανοί αναγνώστες πρέπει πάντα να βρίσκονται στην πρώτη θέση.
Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης αλλάζουν συνεχώς και αυτές οι αλλαγές έχουν έναν κύριο στόχο - να παρέχουν περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας στον χρήστη. Ως εκ τούτου, ως κάτοχος ιστότοπου, έχετε δύο κύριους στόχους που σχετίζονται με το περιεχόμενο:
- Παρέχετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας στους χρήστες σας.
- Αφήστε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν ότι η σελίδα σας είναι η καλύτερη για τα ερωτήματα των χρηστών.
Με τη σωστή προσέγγιση, οι επενδύσεις σας σε περιεχόμενο σίγουρα θα αποδώσουν.
Πώς να επιλέξετε για ποια θέματα θα γράψετε
Η δημιουργία ιδεών και η δημιουργία ενός σχεδίου περιεχομένου είναι πάντα τα πιο δύσκολα μέρη. Ωστόσο, η δημιουργία άρθρου ξεκινά με μια ιδέα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες πηγές για να βρείτε θέματα για να γράψετε:
- Google Trends ?
- Οι ανταγωνιστές σας.
Αυτές οι πηγές θα σας δείξουν έμμεσα τα ενδιαφέροντα των χρηστών σας, αλλά υπάρχουν τρόποι για να μάθετε τι είναι ενδιαφέρον για το κοινό σας απευθείας από την πηγή:
- Φόρουμ?
- Κοινωνικά δίκτυα;
- Υπηρεσίες Q&A;
- Σχόλια.
Σε όλους αυτούς τους πόρους, οι άνθρωποι μοιράζονται πληροφορίες από τις οποίες μπορείτε να μάθετε και να χρησιμοποιήσετε.
Ό, τι κι αν επιλέξετε, μην ξεχνάτε τις διαφορές μεταξύ του τύπου των ερωτημάτων αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι αναγνώστες για να βρουν το άρθρο σας. Έχουμε ήδη γράψει λεπτομερώς για ερωτήματα αναζήτησης πλοήγησης, πληροφοριών και συναλλαγών . Μελετήστε αυτές τις πληροφορίες. Θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τη σωστή κατεύθυνση και να κερδίσετε με το Travelpayouts ή με οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα συνεργατών .
Πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας για τους χρήστες
Θυμηθείτε τη βασική φόρμουλα για καλό περιεχόμενο:
- Οι χρήστες πρέπει να λάβουν τις πληροφορίες για τις οποίες ήρθαν.
- Οι πληροφορίες πρέπει να είναι πλήρεις, αληθείς και σχετικές.
- Η ροή κειμένου πρέπει να είναι απλή και εύκολη στην κατανόηση.
- Τα άρθρα πρέπει να προσφέρουν διαφορετικούς τρόπους παροχής πληροφοριών, όπως κείμενο, πίνακες, εικόνες, βίντεο και άλλα.
Με απλά λόγια, το άρθρο θα πρέπει να απαντά στις ερωτήσεις του χρήστη όσο το δυνατόν πιο απλά, αξιόπιστα και πλήρως. Οι χρήστες σας δεν πρέπει να αισθάνονται την ανάγκη να αναζητήσουν άλλους πόρους. Η παρουσίαση του περιεχομένου πρέπει να είναι σε διάφορες μορφές που είναι βολικές και αποτελεσματικές.
Έχουμε γράψει έναν μεγάλο οδηγό για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας για τους χρήστες . Παρ 'όλα αυτά, ας δούμε ένα παράδειγμα.
Φανταστείτε ότι έχετε έναν ταξιδιωτικό ιστότοπο σχετικά με τα ταξίδια στην Ευρώπη. Το κοινό σας ενδιαφέρεται για πολλά θέματα. Εάν στοχεύετε να κερδίσετε χρήματα, τότε πρέπει να επικεντρωθείτε σε ενημερωτικά και συναλλακτικά ερωτήματα.
Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι επιλέξατε το θέμα «Πώς να φτάσετε από τη Γερμανία στο Παρίσι». Είναι μια πολύ δημοφιλής διαδρομή, όπως μπορείτε να δείτε από το Google Trends και άλλες πηγές. Τι θα ήθελαν να δουν οι αναγνώστες σας; Πιθανότατα θα ήθελαν να δουν μια λίστα με όλες τις επιλογές ταξιδιού λεπτομερώς και συμβουλές για το πώς να κάνουν αυτό το ταξίδι καλύτερο. Επομένως, θα πρέπει να παρέχετε αυτές τις πληροφορίες πλήρως και σχετικά.
Πώς να δημιουργήσετε μια σχέση με την Google
Παρόλο που η θέση της Google είναι ότι οι webmasters πρέπει να επικεντρώνονται στην ποιότητα μόνο για τον χρήστη, στην πραγματική ζωή, οι επιτυχημένοι webmasters δεν πρέπει να ξεχνούν τις μηχανές αναζήτησης εάν περιμένουν να λάβουν επισκεψιμότητα από αυτούς.
Πρέπει να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ ποιότητας για το κοινό και τη μηχανή αναζήτησης. Αυτοί οι στόχοι δεν αλληλοαποκλείονται, αλλά έχουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες.
Μπορείτε να δημιουργήσετε μια καλή σχέση με την Google ακολουθώντας αυτές τις απαιτήσεις:
- Παρέχετε μοναδικό κείμενο (μην κάνετε αντιγραφή-επικόλληση).
- Μάθετε ποιες λέξεις χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για αναζήτηση και χρησιμοποιήστε αυτές τις λέξεις ή φράσεις στο άρθρο.
- Μην υπερβαίνετε τη χρήση των λέξεων -κλειδιών, αλλά χρησιμοποιήστε τις σε εύλογο ποσό για τον άνθρωπο. Εάν αποτελούν περισσότερο από το 2-3% του κειμένου, η Google θα μπορούσε να πιάσει την προσπάθεια χειραγώγησης του SERP.
- Συμπληρώστε τα μετα -πεδία - τον τίτλο, τις λέξεις -κλειδιά και την περιγραφή. Φυσικά, χρησιμοποιήστε τις λέξεις -κλειδιά εκεί.
- Βάλτε τις πιο σχετικές λέξεις -κλειδιά στην αρχή του τίτλου.
- Χρησιμοποιήστε λέξεις -κλειδιά στους υπότιτλους, τις λίστες και τους πίνακες.
- Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο. Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες, μην ξεχάσετε να συμπληρώσετε τον τίτλο ALT +.
Ακολουθώντας αυτόν τον απλό κατάλογο θα κάνετε τα άρθρα σας πιο φιλικά προς το SEO. Φυσικά, δεν περιέχει τα πάντα για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Για να μάθετε περισσότερα ακολουθήστε το ιστολόγιό μας.
Πάνω απ 'όλα, μην ξεχνάτε ότι τυχόν τεχνικές SEO δεν πρέπει να βλάπτουν τον αναγνώστη. Μόλις μια σελίδα γίνει άβολη, παραπλανητική ή προκαλεί πρόβλημα για τον επισκέπτη, η θέση της σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης θα επηρεαστεί.
Πώς να δημιουργήσετε ένα άρθρο που φέρνει backlinks
Το backlinking είναι μια πηγή νέας επισκεψιμότητας - οι άνθρωποι κάνουν κλικ πάνω τους και έρχονται στο έργο σας. Ταυτόχρονα, τα backlinks είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία SEO για να αποδείξετε στην Google ότι η σελίδα σας είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για ένα συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης.
Αρχικά, θεωρήθηκε ότι οι άνθρωποι δημιουργούν συνδέσμους στο έργο σας σε άλλους ιστότοπους με καλή πίστη, αλλά αυτό είναι σπάνιο. Σκεφτείτε πόσο συχνά μοιράζεστε συνδέσμους.
Υπάρχει μια άλλη επιλογή: τοποθετήστε μόνοι σας backlinks στο έργο σας στο διαδίκτυο. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά κόλπα για να κάνετε τους χρήστες να μοιράζονται πιο συχνά τον σύνδεσμο στον ιστότοπό σας. Το τελευταίο είναι δωρεάν και συνήθως φέρνει κίνηση που είναι σίγουρα επιθυμητή.
Πρώτα απ 'όλα, η σελίδα σας πρέπει να πληροί τις ακόλουθες απαιτήσεις:
- Λύστε το πρόβλημα του κοινού
- Να είστε ελκυστικοί και ελκυστικοί για τον αναγνώστη
- Γίνετε η καλύτερη πηγή πληροφοριών
Ακούγεται οικείο? Η σελίδα σας θα ταιριάζει με όλα τα παραπάνω αν την κάνετε καλύτερη για τους αναγνώστες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ξεκινάμε με το περιεχόμενο και όχι με τους συνδέσμους. Αλλά οι σύνδεσμοι είναι μια μορφή κοινής χρήσης και ο στόχος σας είναι - κάντε τους αναγνώστες σας να θέλουν να μοιραστούν. Φυσικά δεν έχουν όλοι τους μια πλατφόρμα για να μοιραστούν, αλλά το να μοιραστούμε είναι ένα υπόγειο.
Υπάρχουν 4 πράγματα που οι άνθρωποι απολαμβάνουν να μοιράζονται:
- Συναισθήματα - οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται τα συναισθήματά τους με άλλους.
- Αριθμός - οι άνθρωποι αναφέρονται σε πηγές με αριθμούς και γεγονότα για να ενισχύσουν το επιχείρημα ή τη θέση τους.
- Ιστορίες - είναι εύκολο να βασιστείτε στις πραγματικές ιστορίες.
- Βοηθητικό πρόγραμμα - κάτι χρήσιμο έχει περισσότερες πιθανότητες να μοιραστεί.
Πρέπει επίσης να τοποθετήσετε τα κουμπιά «Κοινή χρήση» των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στη σελίδα για να επιτρέψετε στους χρήστες να μοιράζονται το περιεχόμενό σας με ένα κλικ. Το πόσο αποτελεσματικά είναι αυτά τα κουμπιά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες: το πού τοποθετείτε τα κουμπιά, ποιο είναι το κοινό σας και ούτω καθεξής, αλλά το να δίνετε την ευκαιρία να μοιραστείτε με ένα κλικ είναι το καθήκον σας.
Δεν μπορείτε να επηρεάσετε πολύ την επιθυμία των αναγνωστών να αντιγράψουν τον σύνδεσμο στη σελίδα και να τον επικολλήσουν κάπου, αλλά αν τραβήξετε την προσοχή τους ή αν έχουν βοηθηθεί πολύ από τις πληροφορίες σας, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να λάβετε δωρεάν backlink.
Μια ακόμη συμβουλή: εάν είναι δυνατό για τους αναγνώστες να αφήσουν ένα σχόλιο στον ιστότοπό σας, φροντίστε να προσθέσετε τη λειτουργία αντιγραφής του συνδέσμου σε ένα συγκεκριμένο σχόλιο, καθώς και έναν βολικό τρόπο κοινοποίησης αυτών των πληροφοριών στο Διαδίκτυο. Μερικοί άνθρωποι μοιράζονται συνδέσμους προς τα δικά τους σχόλια συχνότερα από συνδέσμους προς περιεχόμενο άλλων. Μην χάσετε αυτήν την ευκαιρία να πάρετε backlinks.
Ποιο περιεχόμενο είναι καλύτερο για τον ιστότοπό σας
Δεν έχουμε συζητήσει σκόπιμα το στυλ γραφής, τους τρόπους παρουσίασης πληροφοριών και άλλα θέματα που σχετίζονται με τη δημιουργικότητα. Εσείς, ως ιδιοκτήτης και συγγραφέας των άρθρων, γνωρίζετε το κοινό σας καλύτερα από εμάς. Εάν δεν γνωρίζετε για το κοινό σας, μάθετε! Για τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι οι αναγνώστες σας. Χρησιμοποιήστε ανοιχτές πηγές ή ενσωματώστε τον κώδικα του Google Analytics στον ιστότοπό σας για να αποκτήσετε ένα πορτρέτο των χρηστών σας.
Για παράδειγμα, οι άνθρωποι που σχεδιάζουν το επόμενο ταξίδι τους μπορεί να διαφέρουν μεταξύ τους - οικογένειες με μικρά παιδιά, ατομικοί ταξιδιώτες και άλλοι. Προσαρμόστε τη ροή των πληροφοριών σύμφωνα με τους αναγνώστες σας. Κάτι τέτοιο αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για τη δημιουργία περιεχομένου κορυφαίας ποιότητας που θα αρέσει και, ίσως, θα μοιραστεί ο επισκέπτης σας.
Μοιραστείτε τις ιδέες και τις συμβουλές σας. Πώς δημιουργείτε περιεχόμενο και λαμβάνετε επισκεψιμότητα;
0 Σχόλια