Ένα από τα πιο κρίσιμα θέματα για τους bloggers είναι να μάθουν τρόπους να κερδίζουν χρήματα από την επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Πολλοί webmasters πιστεύουν ότι η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα είναι ο μόνος τρόπος. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές περισσότερες επιλογές για τη δημιουργία εσόδων από το ιστολόγιό σας. Κάθε ιστότοπος έχει τις δικές του εγκαταστάσεις και κοινό. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να βρείτε ποια μέθοδος πώλησης λειτουργεί καλύτερα ή να συνδυάσετε τις μεθόδους για να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας από το ιστολόγιο. Εδώ, θα μοιραστούμε σύντομες, διαβαθμισμένες πληροφορίες σχετικά με τις μεθόδους πώλησης της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας.

Μάθετε το σύστημα δημιουργίας εσόδων από την επισκεψιμότητα ιστολογίου

Έχετε δημιουργήσει το δικό σας ιστολόγιο και έχετε κάνει όλες τις τεχνικές εργασίες, όπως ο σχεδιασμός του. Όλα είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Ωστόσο, τα έσοδά σας από το ιστολόγιο δεν αποδίδουν από την άποψη της προσπάθειας, του χρόνου και των επενδυμένων χρημάτων σας. Μπορεί να υπάρχουν 2 προβλήματα.

  • Το ποσό της κίνησης που έχετε.
  • Ο τρόπος που μετατρέπετε την κυκλοφορία σας σε χρήμα.

Για να έχετε καλά κέρδη από τον ιστότοπό σας, χρειάζεστε πρώτα ένα καλό ποσό και ποιότητα επισκεψιμότητας. Χωρίς ένα ορισμένο ποσό επισκεψιμότητας, ακόμη και η καλύτερη μέθοδος δημιουργίας εσόδων δεν θα σας φέρει καλές πληρωμές.

Η προσέλκυση ατόμων στον ιστότοπό σας είναι η κύρια απαίτηση για κέρδη από το ιστολόγιο. Αργότερα έρχεται ο σημαντικός ρόλος της μεθόδου δημιουργίας εσόδων. Υπάρχουν διάφοροι τύποι επισκεψιμότητας Ιστού που μπορείτε να προσελκύσετε. Στη συνέχεια, θα βρείτε καθένα από αυτά.

Οι διαφημίσεις θυγατρικών είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κερδίσετε χρήματα, καθώς μια μεμονωμένη πώληση θα έχει υψηλή απόδοση. Για να κερδίσετε πτήσεις, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και άλλες ταξιδιωτικές υπηρεσίες, εγγραφείτε δωρεάν στο συνεργατικό δίκτυο Travelpayouts σήμερα .

Τύποι επισκεψιμότητας ιστού στον ιστότοπό σας

Ο τύπος επισκεψιμότητας αλλάζει ανάλογα με το από πού προέρχεται το κοινό σας. Πρέπει να προωθήσετε τον ιστότοπό σας και να λάβετε επισκεψιμότητα από διαφορετικές πηγές . Η κατανόηση του είδους της επισκεψιμότητας σας επιτρέπει να βελτιώσετε το έργο σας και να κερδίσετε στο ταξιδιωτικό σας ιστολόγιο. Επίσης, μπορείτε να προσελκύσετε διαφορετικούς τύπους επισκεψιμότητας, ώστε να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα προς πώληση.

Μηχανή αναζήτησης - οργανική κίνηση

Οι μηχανές αναζήτησης είναι οι πιο συνηθισμένες πηγές επισκεψιμότητας σε αυτήν τη θέση. Αυτός ο τύπος κίνησης ονομάζεται οργανική κυκλοφορία . Η Google είναι η κορυφαία μηχανή αναζήτησης στον κόσμο για οργανική επισκεψιμότητα σε ιστολόγια. Παρ 'όλα αυτά, υπάρχουν πολλές περισσότερες μηχανές αναζήτησης, όπως Yandex, Yahoo, Bing και ούτω καθεξής.

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι οι webmasters επικεντρώνονται μόνο στο Google και αγνοούν τις άλλες μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, είναι πολύ κερδοφόρο να υπάρχει κίνηση από μηχανές αναζήτησης εκτός από το Google. Επομένως, για να αυξήσετε το κοινό και τα κέρδη σας, προσπαθήστε να λάβετε κίνηση από διαφορετικούς κινητήρες. Συλλέξαμε 20 από τις καλύτερες πηγές για να μάθουμε SEO . Εκεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες.

Ένα άλλο σημαντικό σημείο σχετικά με την κυκλοφορία από τις μηχανές αναζήτησης είναι το περιεχόμενο του ιστολογίου σας. Οι μηχανές αναζήτησης συνεργάζονται με το περιεχόμενο του ιστολογίου σας για να στείλουν τους επισκέπτες στις απαντήσεις που χρειάζονται. Οι στρατηγικές για καλύτερο περιεχόμενο που οδηγεί σε περισσότερη κίνηση από τις μηχανές αναζήτησης είναι γνωστές ως Search Engine Optimization (SEO). Εδώ, μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις στρατηγικές SEO για να έχετε καλύτερη επισκεψιμότητα στο ιστολόγιό σας .

Οι δεξιότητες SEO είναι ζωτικής σημασίας για κάθε έμπορο, blogger ή ιδιοκτήτη επιχείρησης που θέλει πραγματικά να καταλάβει πώς λειτουργεί το SEO για να οδηγήσει όσο το δυνατόν περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης στον ιστότοπό τους. Για αυτό, απαιτείται να εφαρμόσετε δεξιότητες SEO εντός και εκτός σελίδας, καθώς και δεξιότητες δημιουργίας συνδέσμων και SEO. Και για τα τελικά αποτελέσματα συνιστάται ο συνδυασμός του οργανικού SEO με το Google Ads, καθώς μπορείτε να στοχεύσετε διάφορα είδη κοινού μέσω διαφορετικών καναλιών. Στο  Πανεπιστήμιο SeekaHost  μπορείτε να μάθετε όλες αυτές τις δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω αποτελεσματικών διαδικτυακών σεμιναρίων βήμα προς βήμα που παραδίδονται από ειδικούς SEO στην εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ ClickDo.

Κοινωνικά δίκτυα

Η προώθηση ενός blog σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Telegram κ.λπ. είναι μια νέα τάση. Τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται πολύ σε όλο τον κόσμο. Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να πουλήσουν ένα προϊόν/υπηρεσία εκεί, παρόλο που δεν είναι αποτελεσματικό σε ορισμένες θέσεις.

Παρά τη χαμηλή αποτελεσματικότητά του, οι webmasters δεν πρέπει να υποτιμούν την επισκεψιμότητα από τα κοινωνικά δίκτυα. Υπάρχουν τρεις τρόποι για να κερδίσετε επισκεψιμότητα από τα κοινωνικά δίκτυα:

  •   Επί πληρωμή;
  •   Ελεύθερος;
  •   Μικτός.

Στην πρώτη περίπτωση, αγοράζετε μόνο την επισκεψιμότητα (για παράδειγμα, από διαφημίσεις Facebook) ή πληρώνετε απευθείας στους κατόχους του κοινωνικού λογαριασμού. Στη δεύτερη περίπτωση, δημιουργείτε τη δική σας σελίδα ή ομάδα, την αναπτύσσετε και κερδίζετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από το Facebook ή άλλη σελίδα κοινωνικού δικτύου.

Έχουμε ήδη περιγράψει λεπτομερώς τον τρόπο διαφήμισης ενός ιστολογίου στο Facebook .

Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Ένας άλλος τύπος επισκεψιμότητας προέρχεται από τις επιστολές email που στέλνετε στους συνδρομητές σας. Οι συνδρομητές σας θεωρούνται πιστοί ακόλουθοι και παρουσιάζουν τη δυνατότητα υψηλού ποσοστού μετατροπών.

Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια παλιά μέθοδος σε σύγκριση με τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά εξακολουθεί να λειτουργεί. Διαβάστε το άρθρο που γράφτηκε από τον συνεργάτη μας στο Travelpayouts, Vladimir Druganov, ο οποίος μοιράστηκε τη στρατηγική του για το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τρόπους για να κερδίσει καλύτερα σε αυτό.

Κίνηση επί πληρωμή

Σε αυτόν τον τύπο επισκεψιμότητας, αγοράζετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και κατευθύνετε την κυκλοφορία επί πληρωμή για να κερδίσετε περισσότερα από αυτόν. Αυτό ονομάζεται arbitrage κυκλοφορίας. Μπορείτε να αυξήσετε το εισόδημα του ιστολογίου σας αγοράζοντας επισκεψιμότητα από διαφημιστικά δίκτυα όπως το Google Ads.

Για παράδειγμα, μπορείτε να ξοδέψετε 200 $ για να αγοράσετε επισκεψιμότητα και να διανείμετε αυτήν την κίνηση για να πουλήσετε αεροπορικά εισιτήρια από τον ταξιδιωτικό σας ιστότοπο και να κερδίσετε 250 $ ως προμήθεια. Για να κερδίσετε από αυτόν τον τύπο επισκεψιμότητας, πρέπει να είστε προσεκτικοί στη διανομή του. Συχνά, δεν είναι εύκολο να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ κόστους και εισοδήματος. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το arbitrage κυκλοφορίας στην ταξιδιωτική εξειδίκευση για να κερδίσετε περισσότερα χρήματα.

Από σελιδοδείκτες

Το να αποθηκευτείς σε σελιδοδείκτες είναι λίγο δύσκολο γιατί πρέπει να προσελκύσει και να εντυπωσιάσει το κοινό τόσο πολύ που θα θέλει να σε ακολουθεί τακτικά.

Ωστόσο, δεν είναι ποτέ αδύνατο αν παρέχετε στο κοινό σας ενδιαφέρουσες και αξιόπιστες πληροφορίες. Οι σελιδοδείκτες μπορούν να δημιουργήσουν πιστή και ποιοτική επισκεψιμότητα, η οποία είναι πολύ σημαντική για τη μετατροπή της επισκεψιμότητας σε χρήμα.

Συμβουλή: Αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα από σελιδοδείκτες, φτιάξτε το! Υπενθυμίστε στο κοινό σας να εγγραφεί σε εσάς ή να προσθέσει μια σελίδα για σελιδοδείκτες. Μια τέτοια στρατηγική θα βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητάς σας από σελιδοδείκτες. Φυσικά, το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να ενημερώνεται τακτικά.

Πληκτρολογήστε

Η επισκεψιμότητα εισόδου εμφανίζεται όταν ένας επισκέπτης γράφει το όνομα τομέα σας στο πρόγραμμα περιήγησης για να επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Για να έχετε τέτοια κίνηση, χρειάζεστε ένα αξέχαστο όνομα τομέα. Επομένως, επιλέξτε ένα όνομα τομέα που σχετίζεται με το περιεχόμενό σας - αυτό που οι επισκέπτες θα θυμούνται εύκολα.

Μάθετε πώς μπορείτε να βρείτε ένα όνομα ιστολογίου χωρίς προβλήματα . Μην ξεχνάτε την πολυπλοκότητα του ονόματος τομέα.

Τρόποι πώλησης της επισκεψιμότητάς σας

Μέχρι στιγμής, έχουμε αναφέρει τη σημασία και τους τύπους επισκεψιμότητας που έχετε. Η επισκεψιμότητα είναι σημαντική για τα κέρδη, αλλά χωρίς κατάλληλη μέθοδο δημιουργίας εσόδων από επισκεψιμότητα ιστότοπου, δεν έχει νόημα.

Διαφορετικές μέθοδοι για την πώληση της επισκεψιμότητάς σας στη θέση είναι:

  1. Αμεση πώληση;
  2. ΔΕΗ - πληρωμή ανά κλικ.
  3. PPV - πληρωμή ανά προβολή (που ονομάζεται επίσης CPM, κόστος ανά μίλι, καθώς η επισκεψιμότητα με το μοντέλο PPV πωλείται συνήθως κατά χιλιάδες).
  4. PPS - αμοιβή ανά πώληση (που ονομάζεται επίσης CPA, κόστος ανά ενέργεια).
  5. PPL - πληρωμή ανά μόλυβδο.

Η άμεση πώληση είναι όταν πουλάτε διαφημιστικά σποτ στο ιστολόγιό σας απευθείας σε αγοραστή, χωρίς ενδιάμεσο. Αυτός ο τύπος είναι διαθέσιμος μόνο για μεγάλα και γνωστά έργα, εκτός εάν έχετε κάποιο κιτ πολυμέσων ή κάποιο είδος σελίδας "διαφήμιση μαζί μας". Αυτή η σελίδα είναι απαραίτητη για όλους όσους αναζητούν απευθείας πωλήσεις επισκεψιμότητας. Συνήθως, ένα κιτ πολυμέσων περιλαμβάνει γραφήματα, πίνακες και στατιστικά στοιχεία σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Μπορεί να γίνει δωρεάν, χρησιμοποιώντας το  AdSpyglass Media Kit Maker , για παράδειγμα.

Η ΔΕΗ είναι το μοντέλο στο οποίο τα έσοδά σας προέρχονται από κάθε κλικ που κάνει ο επισκέπτης σας σε διαφημίσεις στο ιστολόγιό σας. Ωστόσο, στο μοντέλο PPV, κερδίζετε χρήματα από έναν ορισμένο αριθμό προβολών. Στη ΔΕΗ, το εισόδημα δεν είναι εγγυημένο, καθώς κερδίζετε μόνο εάν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση. Στο μοντέλο PPV, μπορείτε εύκολα να προβλέψετε πόσα θα κερδίσετε. Για παράδειγμα, ο ιστότοπός σας έχει 10.000 προβολές καθημερινά. αν συμμετάσχετε στο πρόγραμμα συνεργατών και πουλήσετε κάθε 1.000 για 2 $, θα κερδίζετε 20 $ ανά ημέρα.

Τα PPS (πληρωμή ανά πώληση) και PPL (αμοιβή ανά μόλυβδο) συχνά συγχέονται μεταξύ τους. Και οι δύο χρησιμοποιούν έναν όρο - CPA . Αυτό σημαίνει ότι θα κερδίσετε από την κίνηση για ενέργειες: πωλήσεις, εγγραφές, συνδρομές κ.ο.κ.

Το μοντέλο PPS σας φέρνει ένα συγκεκριμένο ποσό μεριδίου εσόδων από την υπηρεσία ή τα προϊόντα που πουλάτε στο ιστολόγιό σας, όπως ένα πωλημένο εισιτήριο πτήσης. Για παράδειγμα, αν πουλούσατε ένα εισιτήριο πτήσης 500 δολαρίων με το Travelpayouts, θα λάβατε το 1,6% της τιμής του.

Από την άλλη πλευρά, το μοντέλο PPL (Pay Per Lead) είναι όταν οι webmasters παίρνουν χρήματα εάν οι επισκέπτες τους κάνουν μια ενέργεια εκτός από την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Για παράδειγμα, η λήψη μιας εφαρμογής ή η εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι και οι δύο μέθοδοι PPL, ενώ η κράτηση ή αγορά ασφαλίσεων ξενοδοχείων είναι PPS.

Ας δούμε εν συντομία παραδείγματα της πραγματικής ζωής:

ΜοντέλοΌταν κερδίζεις
ΑπευθείαςΓια κάθε πωλούμενο μέρος για διαφημίσεις
ΔΕΗΓια κάθε κλικ σε τοποθετημένες διαφημίσεις
PPVΓια τον αριθμό των προβολών banner (τα κλικ δεν αλλάζουν εισόδημα)
PPSΓια πωλούμενα αγαθά ή υπηρεσίες, όπως κρατήσεις ξενοδοχείων
PPLΓια δυνητικούς πελάτες - εάν ένα άτομο μοιράστηκε επαφές, εγγραφεί, κατέβασε μια εφαρμογή ή έκανε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.

Τύποι διαφημίσεων και διαφημιστικών δικτύων

Ο πιο συνηθισμένος τύπος διαφήμισης είναι η διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα. Ένα συνηθισμένο λάθος είναι να πιστεύετε ότι ο πιο κοινός τύπος διαφήμισης είναι ο καλύτερος και ταιριάζει σε όλους τους ιστότοπους. Κάθε τύπος διαφήμισης έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και είναι κατάλληλος για συγκεκριμένους τύπους ιστολογίων.

Τύποι διαφημίσεων και διαφημιστικών δικτύων

Διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων έχουν διαφορετικές επιπτώσεις στο ποσό του εισοδήματος που κερδίζετε από τη δημιουργία εσόδων από επισκεψιμότητα ιστολογίου. Για να διευρύνετε τον μισθό σας από το blogging, επιλέξτε την καλύτερη μέθοδο διαφήμισης για το ιστολόγιό σας από την παρακάτω λίστα μας.

Διαφημίσεις με βάση τα συμφραζόμενα

Οι διαφημίσεις με βάση τα συμφραζόμενα πιστεύεται ότι είναι το πιο χρησιμοποιημένο και κερδοφόρο είδος διαφήμισης. Στη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα, οι διαφημίσεις εμφανίζονται στον επισκέπτη σύμφωνα με το περιεχόμενο και τις λέξεις -κλειδιά του ιστολογίου. Για διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα, πρέπει να εγγραφείτε σε μια πλατφόρμα διαφημίσεων.

Οι τρόποι πώλησης επισκεψιμότητας ιστότοπου διαφέρουν ανάλογα με το διαφημιστικό δίκτυο. Για παράδειγμα, το Google AdSense, η πιο διάσημη πλατφόρμα διαφημίσεων με βάση τα συμφραζόμενα, χρησιμοποιεί το μοντέλο κέρδους της ΔΕΗ και έχει τους δικούς του αυστηρούς κανόνες και προϋποθέσεις.

Εκτός από το Google AdSense, υπάρχουν περισσότερα διαφημιστικά δίκτυα, όπως το Media.net. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το διαφημιστικό δίκτυο .

Εγγενείς διαφημίσεις (teasers)

Πολλοί άνθρωποι μπερδεύονται σχετικά με τη διαφορά μεταξύ της εγγενούς διαφήμισης και της διαφήμισης με βάση τα συμφραζόμενα. Αν και λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, μοιάζουν διαφορετικά.

Στις εγγενείς διαφημίσεις, που ονομάζονται επίσης «teasers», οι διαφημίσεις είναι ενσωματωμένες στο πλαίσιο. Ο επισκέπτης ενημερώνεται για τη διαφήμιση μόνο όταν κάνει κλικ σε αυτήν. Ωστόσο, στις διαφημίσεις με βάση τα συμφραζόμενα, οι επισκέπτες γνωρίζουν ότι κάνουν κλικ σε διαφημίσεις από την αρχή. Η δεύτερη κύρια διαφορά είναι ότι ο χρήστης του banner με βάση τα συμφραζόμενα γνωρίζει εκ των προτέρων ορισμένες δυνατότητες και επιθυμεί να μάθει περισσότερα. Με τις εγγενείς διαφημίσεις, ο χρήστης έχει περιορισμένες γνώσεις. κάνουν κλικ από περιέργεια.

Για παράδειγμα, ένας διαφημιζόμενος σας ζητά να δημιουργήσετε μια εγγενή διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα για μια τράπεζα ενέργειας που θα χρησιμοποιηθεί στα ταξίδια.

  •   Η εγγενής διαφήμιση του power bank θα μοιάζει με ένα άρθρο με τίτλο «Ένα τέλειο εργαλείο για να σας σώσει στα ταξίδια σας». Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέπτες θα προσελκύονται χωρίς να γνωρίζουν ότι πρόκειται για διαφήμιση.
  •   Για διαφημίσεις με βάση τα συμφραζόμενα, θα ήταν "Αγοράστε το Xiaomi 10 000 Mah power bank για να σας εξοικονομήσει στα ταξίδια σας!"

Εν συντομία, οι εγγενείς διαφημίσεις προσελκύουν το κοινό να κάνει κλικ, πειράζοντάς το χωρίς να γνωρίζει ότι κάνει κλικ σε μια διαφήμιση. Λειτουργεί και στο μοντέλο εισοδήματος της ΔΕΗ.

Άλλοι τύποι διαφημίσεων

Οι άμεσες, συμφραζόμενες και εγγενείς διαφημίσεις είναι οι τρεις πιο δημοφιλείς τύποι διαφημίσεων. Ωστόσο, υπάρχει και ένας άλλος τύπος, γνωστός ως επιθετική διαφήμιση. Αυτός ο τύπος μπορεί να ενοχλεί το κοινό σας, αλλά είναι μια άλλη τεχνική δημιουργίας εσόδων από επισκεψιμότητα ιστότοπου.

Συνήθως, οι επιθετικές διαφημίσεις λειτουργούν με τη μέθοδο PPV. Υπάρχουν τρεις συνήθεις τύποι:

  1. Αναδυόμενο παράθυρο
  2. Pop-under?
  3. Κάντε κλικ κάτω.

Τα αναδυόμενα και τα αναδυόμενα παράθυρα είναι οι τύποι pop διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις pop εμφανίζονται χωρίς τη δυνατότητα του επισκέπτη να τις ελέγχει, ανοίγοντας σε ένα νέο παράθυρο.

Τα αναδυόμενα παράθυρα είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται πάνω από το παράθυρο που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες. Αποσπούν πολύ την προσοχή των επισκεπτών. Οι αναδυόμενες διαφημίσεις ανοίγουν πέρα ​​από το παράθυρο που διαβάζουν οι επισκέπτες. Δεν αποσπούν την προσοχή όσο τα αναδυόμενα παράθυρα.

Οι διαφημίσεις με κλικ κάτω είναι σχεδόν ίδιες με τις διαφημίσεις pop-under. Στο κλικ κάτω, ένα παράθυρο φόντου ανοίγει μόνο όταν ο επισκέπτης κάνει κλικ οπουδήποτε στον ιστότοπο. Ωστόσο, οι αναδυόμενες διαφημίσεις εμφανίζονται πίσω από το παράθυρο, χωρίς την άδεια του επισκέπτη ή το κλικ.

Όταν χρησιμοποιείτε αυτόν τον τύπο διαφήμισης, πρέπει να είστε προσεκτικοί. Μπορεί να ενοχλούν τους επισκέπτες τόσο πολύ ώστε να χάσετε το κοινό σας. Δεν συνιστώνται αν θέλετε να κρατήσετε το κοινό σας.

Μπορεί να φαίνεται ότι οι αναδυόμενες διαφημίσεις και οι διαφημίσεις με κλικ κάτω ενοχλούν τους επισκέπτες λιγότερο από ό, τι τα αναδυόμενα παράθυρα. Ωστόσο, οι χρήστες δεν χαίρονται να λαμβάνουν απροσδόκητες σελίδες, ανεξάρτητα από τον τύπο. Επιπλέον, η Google μπορεί να σας επιβάλει κυρώσεις με αποτέλεσμα να εμφανίζεστε χαμηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Εάν θέλετε να εμφανίζονται αναδυόμενα παράθυρα, εμφανίστε τα αφού οι επισκέπτες σας περάσουν τουλάχιστον ένα λεπτό στον ιστότοπό σας. Αυτός ο χρόνος είναι αρκετός για να αφήσετε τον χρήστη να μάθει όλα όσα θέλει να μάθει και να αποφύγει να χάσει το κοινό σας.

Παράδειγμα διαφημίσεων και στρατηγικών δημιουργίας εσόδων για ταξιδιωτικό ιστολόγιο

Δεν είναι υποχρεωτικό να επιλέξετε μόνο μία μέθοδο. Η καλύτερη μέθοδος μπορεί να αποτελείται από 2-3 διαφορετικούς τρόπους πώλησης επισκεψιμότητας ιστολογίου.

Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδυάσετε μεθόδους ΔΕΗ και CPA με τη μορφή διαφημίσεων με περιεχόμενο και teaser. Μπορείτε να πουλήσετε δωμάτια ξενοδοχείων μέσω διαφήμισης με βάση τα συμφραζόμενα και να λάβετε έσοδα από τα κρατημένα δωμάτια, ενώ παράλληλα δημιουργείτε εγγενείς διαφημίσεις για τα power bank της μάρκας X και κερδίζετε από τη ΔΕΗ.

Δείτε τι πρέπει να λάβετε υπόψη για να μην ενοχλείτε πολύ το κοινό σας τοποθετώντας διαφημίσεις παντού.

Το καλύτερο παράδειγμα της στρατηγικής δημιουργίας εσόδων είναι όταν ο χρήστης βλέπει με χαρά τις διαφημίσεις. Για παράδειγμα:

  •   Τοποθετείτε διαφημίσεις με βάση τα συμφραζόμενα και ο χρήστης βλέπει τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που ήθελε να αγοράσει.
  •   Τοποθετείτε εργαλεία CPA, όπως φόρμες αναζήτησης πτήσεων και ενώ διαβάζετε την ανάρτηση, ο χρήστης επιθυμεί να αγοράσει εισιτήρια.
  •   Και ούτω καθεξής.

Αυτό σημαίνει ότι ο στόχος σας πρέπει πάντα να είναι να παρέχετε το καλύτερο περιεχόμενο, ακόμη και αν αυτό το περιεχόμενο είναι διαφημίσεις. Παρέχετε πάντα σχετικές πληροφορίες. Μην διαφημίζετε πληροφορίες που δεν είναι ενδιαφέρουσες για το κοινό σας.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος πώλησης επισκεψιμότητας ιστότοπου;

Μπορεί να νομίζετε ότι ο καλύτερος τρόπος πώλησης επισκεψιμότητας ιστότοπου είναι ο τρόπος που παράγει το υψηλότερο εισόδημα, αλλά δεν είναι. Ο καλύτερος τρόπος είναι αυτός που εξισορροπεί την άνεση του κοινού σας και το επίπεδο εισοδήματός σας.

Όπως αναφέρθηκε, δύο παράγοντες επηρεάζουν τα χρήματα που κερδίζετε από την επισκεψιμότητα του ιστολογίου. Πρώτα είναι ο τύπος και η ποσότητα επισκεψιμότητας που έχετε. Δεύτερον είναι ο τρόπος που πουλάτε την επισκεψιμότητά σας. Και τα δύο είναι σχεδόν εξίσου σημαντικά.

Εκτός από αυτά, η μέθοδος CPA θα αποφέρει ένα καλό εισόδημα και θα είναι χρήσιμη για το κοινό σας. Παίρνετε μερίδιο εσόδων από τις υπηρεσίες που πωλούνται.

Εάν έχετε καλή ποιότητα επισκεψιμότητας με ποσοστό μετατροπής, δεν χρειάζεται να υπολογίζετε δεκάρα από τη ΔΕΗ και το PPV. Οι εκδότες που αγοράζουν διαφημίσεις από εσάς πληρώνουν συνήθως λιγότερο από το CPA, καθώς αυτά τα μοντέλα δημιουργούνται για τη μαζική αγορά.

Το Travelpayouts προσφέρει μεγάλο μερίδιο εσόδων με ένα ευρύ φάσμα διαθέσιμων εργαλείων και προσφορών. Υπάρχουν περισσότερα προγράμματα θυγατρικών για ταξίδια . μπορείτε να μάθετε για όλα αυτά και να επιλέξετε το καλύτερο για εσάς. Το μοντέλο CPA είναι διαθέσιμο όχι μόνο στην ταξιδιωτική εξειδίκευση, αλλά και σε άλλες επίσης. Μάθετε για τα 25 καλύτερα προγράμματα θυγατρικών για να επιλέξετε τη θέση σας.

Μην περιορίζεσαι κολλώντας σε μία μέθοδο. βιώστε όλες τις επιλογές και συνδυάστε διαφορετικές στρατηγικές!