Το μέσο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για τους συγγραφείς να συνδέονται με το κοινό τους και να ανταμείβονται για καλό, σχετικό περιεχόμενο. Η ύπαρξη ενός ιστολογίου στην πλατφόρμα μπορεί να επεκτείνει σημαντικά την απήχησή σας, να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια φήμη για την επωνυμία σας και να κερδίσετε χρήματα. Σε αυτό το άρθρο, έχουμε συλλέξει τις καλύτερες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στις λεπτομέρειες της προώθησης ιστολογίου Medium.
Τι είναι το Medium;
Το Medium είναι μια πλατφόρμα δημοσίευσης ή οικοδεσπότης ιστολογίου, που συνδυάζει τη δική της δημοσιογραφία με εργασία ανεξάρτητων συγγραφέων, οι οποίοι μπορούν να κερδίσουν χρήματα μέσω ενός προγράμματος συνεργασίας. Οποιοσδήποτε μπορεί να δημοσιεύσει στο Medium και μόνο ένα κομμάτι αρκεί για να γίνει συνεργάτης. Η αρχή είναι εύκολη - όσο περισσότεροι άνθρωποι σας διαβάζουν, τόσο περισσότερα κερδίζετε.
Επομένως, είτε σκέφτεστε να δημοσιεύσετε μόνο τα άρθρα σας σε αυτήν την πλατφόρμα είτε είστε ήδη συνεισφέρων και θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μερικές συμβουλές, αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να προωθήσετε τα κομμάτια σας και να αποκτήσετε οπαδούς στο Medium.
Πώς η ανάρτηση στο Medium σας βοηθά να γίνετε προσεχτικοί
Η πλατφόρμα έχει ένα μηνιαίο κοινό 100 εκατομμυρίων , στο οποίο θα εκτεθεί η δουλειά σας μόλις δημιουργήσετε την πρώτη σας ανάρτηση. Επιπλέον, η εντυπωσιακά υψηλή εξουσία τομέα του Medium θα ενισχύσει τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε σε σχετικές αναζητήσεις Google και θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους αναγνώστες οργανικά.
Η ποιότητα και η συνάφεια είναι θεμελιώδεις: Το Medium είναι μια κοινότητα που υποστηρίζεται από συνδρομητές και τα κέρδη των συγγραφέων βασίζονται στον χρόνο που αφιερώνουν οι αναγνώστες στα έργα τους. Για μια φορά, δεν πρόκειται για την αύξηση των κλικ ή την προσέλκυση διαφημίσεων. Η γραφή σας πρέπει να έχει απήχηση με πραγματικούς ανθρώπους. Η πλατφόρμα ενθαρρύνει αυτό το είδος δέσμευσης, με σχόλια, κοινοποίηση και την πανταχού παρούσα ιδιότητα οποιουδήποτε κοινωνικού μέσου, τα «χειροκροτήματα».
Επιπροσθέτως, το Medium διαθέτει εξαιρετική φήμη στον κόσμο των διαδικτυακών εκδόσεων. Η παρουσία σας σε μια εξαιρετικά αξιόπιστη πλατφόρμα θα συμβάλει θετικά στη φήμη της επωνυμίας σας.
Έχοντας όλα αυτά κατά νου, είναι εύκολο να δείτε πόσο ξεχωρίζετε στο Medium θα συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας, των προβολών και του αναγνωστικού κοινού όπου κι αν δημοσιεύετε.
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Medium για να προωθήσετε το blog σας
Ας φτάσουμε στο θέμα και ας δούμε τι μπορεί να κάνει ένας δημιουργός για να προωθήσει με επιτυχία το ιστολόγιό του και να κερδίσει δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο.
1. Ανάρτηση επισκέπτη σε άλλες Μεσαίες σελίδες
Η ανάρτηση επισκεπτών είναι ένας πολύ γνωστός τρόπος για να διευρύνετε το αναγνωστικό κοινό σας και μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσα στην ίδια την κοινότητα του Medium.
Πηγαίνετε για ένα στενό, εξειδικευμένο κοινό. Βρείτε ιστολόγια και συγγραφείς που εστιάζουν σε θέματα παρόμοια με τα δικά σας και αναζητήστε τρόπους με τους οποίους η δουλειά σας μπορεί να συμπληρώσει τη δική τους. Αυτό θα βοηθήσει στην προσέλκυση σχετικής επισκεψιμότητας από αναγνώστες που θα είναι πιο πιθανό να παραμείνουν. Μην είστε τσιγκούνηδες με το περιεχόμενό σας και επιλέξτε καλά τα ιστολόγιά σας. Η δημοσίευση ενός πρώτου κομματιού σε ένα ιστολόγιο υψηλής ποιότητας θα σας φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Υπάρχουν πολλές ομάδες που σχετίζονται με το Medium στο Facebook που μπορούν να σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με τους κατάλληλους ανθρώπους ή απλώς να σαρώσετε το Medium για ενδιαφέροντες δημιουργούς με ομοϊδεάτες.
2. Δημιουργήστε ένα ενημερωτικό δελτίο
Το Medium προσφέρει ένα εργαλείο για να συνδεθείτε απευθείας με τους αναγνώστες σας και να μεταφέρετε την εργασία σας απευθείας στα εισερχόμενά τους.
Αφού δημιουργήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο στο Μεσαίο προφίλ σας, λαμβάνετε μια σελίδα προορισμού και, στη συνέχεια, μπορείτε να γράψετε την επιστολή που θέλετε να στείλετε στους αναγνώστες σας. Κάθε ανάρτηση Medium θα έχει ένα κουμπί εγγραφής στο τέλος και μπορείτε επίσης να μοιραστείτε αυτόν τον σύνδεσμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
3. Εμφανιστείτε σε σχετικές δημοσιεύσεις
Μόλις αποκτήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο, οι αναγνώστες σας θα ειδοποιηθούν για νέο περιεχόμενο, αλλά μέχρι εκεί.
Ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τη δουλειά σας σε νέο κοινό και να χτίσετε τη φήμη σας είναι να μεταφέρετε τα κομμάτια σας σε Medium εκδόσεις. Αλλά πρώτα, τι είναι μια δημοσίευση Μεσαίο; Μια δημοσίευση είναι μια συλλογή κομματιών από διαφορετικούς συγγραφείς, ενωμένα από ένα συγκεκριμένο θέμα ή επιλεγμένα για ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτά μπορεί να κυμαίνονται από γενικά έως πιο εξειδικευμένα και οποιοσδήποτε τύπος θα χρησιμεύσει ως εξαιρετική βάση συνδρομητών για αξιοποίηση.
Παραδείγματα δημοσιεύσεων στον κόσμο των ταξιδιών περιλαμβάνουν το Airbnb Magazine και το One Table, One world , μεταξύ πολλών άλλων.
Εκτός από την εμφάνιση σε μεγαλύτερες εκδόσεις, μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας μια δημοσίευση Μεσαίο και να αποκτήσετε πρόσβαση σε λειτουργίες και αναλυτικά στοιχεία που είναι διαθέσιμα μόνο για δημοσιεύσεις .
4. Σχολιάστε άρθρα άλλων συγγραφέων
Μην ξεχνάτε ποτέ ότι το Medium είναι μια κοινότητα και έχει πολλά κοινά με τα κοινωνικά δίκτυα όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο.
Η επένδυση χρόνου στην ενασχόληση με άλλους συγγραφείς, η εκδήλωση ενδιαφέροντος και η ενθάρρυνση συζητήσεων που προκαλούν σκέψη θα σας βοηθήσουν να χτίσετε μια φήμη σε αυτήν την κοινότητα.
Εκτός από το να κάνετε τους άλλους να περιεργάζονται για εσάς, υπάρχει ο απλός παράγοντας να είστε πιο ορατοί και να αναβοσβήνει το όνομά σας σε πιο σχετικές σελίδες.
5. Μοιραστείτε συνδέσμους στο προφίλ σας
Όταν σχολιάζετε, δώστε στον εαυτό σας περισσότερες πιθανότητες να σας ακολουθήσουν αφήνοντας έναν σύνδεσμο στο προφίλ σας. Εξάλλου, όσο περισσότεροι τρόποι υπάρχουν για να σας βρουν, τόσο περισσότερους νέους αναγνώστες είναι πιθανό να προσελκύσετε. Είναι σαν να αφήνεις ψίχουλα παντού που οδηγούν στη σελίδα σου.
6. Μοιραστείτε τις μεσαίες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μέχρι στιγμής, οι συμβουλές μας αφορούσαν τη μόχλευση διαφορετικών μέσων για να διευρύνετε την απήχησή σας. Ένα πολύ απλό αλλά αποτελεσματικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε όταν δημοσιεύετε άρθρα στο Medium είναι να κάνετε κλικ στο κουμπί κοινής χρήσης και να προβάλλονται τα νέα σας κομμάτια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο ποικίλος κόσμος της κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε χιλιάδες άτομα από διαφορετικές ομάδες και υπόβαθρα με λίγα μόνο κλικ. Χρησιμοποιήστε αυτές τις εφαρμογές που σχετίζονται με το κοινό σας. Υπάρχουν οι προφανείς επιλογές του Facebook και του Twitter, αλλά εάν το αναγνωστικό κοινό σας είναι πιθανό να εκπροσωπείται ευρέως σε άλλες πλατφόρμες, συμπεριλάβετέ τις στη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
7. Να είστε συνεπείς
Η κανονικότητα είναι το κλειδί για τη διαμόρφωση καλών συνηθειών. Η τακτική δημοσίευση σημαίνει ότι οι αναγνώστες σας μπορούν να βασίζονται στο νέο περιεχόμενο που θα βγει σε μια συγκεκριμένη στιγμή και θα έχουν κάτι να περιμένουν. Έτσι, ενώ δεν υπάρχει η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Medium, η συχνότητα έχει σημασία.
Επιπλέον, το ιστορικό συνεπών αναρτήσεων φαίνεται απλά καλό και προβάλλει μια αίσθηση επαγγελματισμού και αφοσίωσης.
8. Εκτελέστε προωθητικές ενέργειες επί πληρωμή
Έχουμε δει πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε στο Medium και όσα δεν μπορείτε να κάνετε μόνοι σας, οι πληρωμένες διαφημίσεις θα κάνουν για εσάς. Αυτό ισχύει για το μάρκετινγκ περιεχομένου καθώς και για οτιδήποτε άλλο!
Η προβολή στοχευμένων μεσαίων διαφημίσεων στο Twitter ή το Facebook είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να αυξήσετε τις προβολές και, όπως πάντα, να αυξήσετε τις πιθανότητες να παραμείνουν οι άνθρωποι αφού δουν την εργασία σας.
9. Πειραματιστείτε
Πιθανότατα έχετε μορφές περιεχομένου με τις οποίες αισθάνεστε πιο άνετα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα οι πιο πιθανό να κάνουν τη φωνή σας να ακουστεί.
Δοκιμάστε να συσκευάσετε τις ιδέες σας σε διαφορετικές μορφές περιεχομένου . Ό,τι και αν δεν έχετε δοκιμάσει πριν: κριτικές, κείμενα με οδηγίες, οδηγούς, λίστες, προσωπικές εμπειρίες ή σάτιρα, μην αφήσετε τη συνήθεια να σας εμποδίσει να εξερευνήσετε νέα πράγματα. Πειραματιστείτε και δείτε πού θα σας οδηγήσει.
10. Μάθετε από τους καλύτερους
Είναι πάντα καλή ιδέα να εξετάζετε τι λειτούργησε για τους άλλους. Πολλοί συγγραφείς μοιράζονται τις εμπειρίες τους και συμβουλές από πρώτο χέρι για το πώς να αποκτήσετε περισσότερες προβολές στο Medium.
Επιπλέον, μπορείτε να αναλύσετε επιτυχημένες αναρτήσεις και ιστορίες ως προς το περιεχόμενό τους, το θέμα, τη δομή, τη μορφή, τις απεικονίσεις… Ουσιαστικά οτιδήποτε μπορείτε να σκεφτείτε! Δείτε αν προκύπτει ένα μοτίβο.
Αυτό το άρθρο προσφέρει μια λαμπρή ανάλυση των κοινών στοιχείων που έχουν μερικές ιστορίες με καλή απόδοση.
11. Δημιουργήστε ένα ακόλουθο
Το κοινό σας θα χαρεί να σας γνωρίσει. Γίνετε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δουλέψτε για τη δημόσια εικόνα σας και, για άλλη μια φορά, αφοσιωθείτε, αλληλεπιδράστε, αλληλεπιδράστε με τον αναγνώστη σας!
Αυτό θα λειτουργήσει υπέροχα και με τους δύο τρόπους: θα μπορείτε να μετατρέψετε τους αναγνώστες σε οπαδούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να αποκτήσετε νέους οπαδούς στο Μέσο από τη βάση ακολούθων του προφίλ σας στο κοινωνικό δίκτυο.
12. Μην βασίζεστε μόνο στο Medium
Τέλος, μην βάζετε όλα τα αυγά σας στο ίδιο καλάθι. Κάντε το ίδιο για τον δικό σας ιστότοπο και άλλες πλατφόρμες. Οι κανόνες και οι πολιτικές αλλάζουν, οι πλατφόρμες μπορούν να αγοραστούν και να πωληθούν ή ακόμα και να κλείσουν. Μην επενδύετε τις προσπάθειές σας σε μία μόνο πλατφόρμα και χρησιμοποιήστε άλλα εργαλεία για να αναπτύξετε την επωνυμία σας. Κάντε το Medium μέρος μιας μεγαλύτερης στρατηγικής! Εντάξει, είδαμε πώς μπορείτε να κάνετε ορατό το υπέροχο περιεχόμενό σας. Τι γίνεται όμως με το «μεγάλο» κομμάτι;
13. Δημιουργήστε έναν δελεαστικό τίτλο
Καταρχάς. Δώστε στην εργασία σας τίτλους που ξεχωρίζουν .
Οι νέοι αναγνώστες δεν έχουν πολλά να περάσουν όταν βλέπουν την ανάρτησή σας στο Medium, εκτός από την επικεφαλίδα, τον υποτίτλο και τη μικρογραφία. Ο τίτλος σας πρέπει να προσελκύει την προσοχή και να προκαλεί περιέργεια.
14. Βελτιώστε τη μικρογραφία σας
Η εικόνα που βλέπει ο αναγνώστης σας στην προεπισκόπηση είναι απαραίτητη για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να λάβετε ένα κλικ, μια προβολή και το απόλυτο follow.
Κάνε λοιπόν την έρευνά σου. Πολλοί επιστημονικοί οδηγοί, όπως αυτός, θα σας πουν ποια είδη εικόνων προσελκύουν την προσοχή και θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε την τέλεια εικόνα για να συμπληρώσετε το έργο σας.
15. Γράψτε αναρτήσεις τύπου λίστας
Όπως ήδη γνωρίζετε, το Medium ανταμείβει τους συγγραφείς για το χρόνο που αφιερώνουν οι άνθρωποι διαβάζοντας το υλικό τους. Τα κλικ, οι προβολές και οι ακόλουθοι θα σας οδηγήσουν μόνο μέχρι τώρα.
Ένας τρόπος για να διασφαλίσετε ότι περισσότερα άτομα θα φτάσουν στο τέλος της ανάρτησής σας είναι να τη συμπεριλάβετε σε μια λίστα. Ο κόσμος λατρεύει τις λίστες. Είναι προβλέψιμα και εύκολα κατανοητά οπτικά και αναλύουν τις πληροφορίες σε εύπεπτα κομμάτια χωρίς καμία προσπάθεια εκ μέρους του αναγνώστη.
16. Βελτιώστε την αναγνωσιμότητα με εικόνες
Η προσθήκη εικόνων κάνει το κείμενο πιο ελκυστικό και πιο ευανάγνωστο.
Η έρευνα μας λέει ότι οι εικόνες προσφέρουν εύκολη στην κατανόηση οπτική υποστήριξη στις ιδέες που εκφράζονται γραπτώς και δίνουν στον εγκέφαλό μας κάποια ανακούφιση από την επεξεργασία όλων αυτών των λέξεων!
17. Κάντε infographics
Ένα άλλο πράγμα για το οποίο είμαστε όλοι άγριοι είναι τα γραφήματα. Όταν προστίθενται σε ένα κείμενο, προσφέρουν επίσης αυτή την ωραία αλλαγή από γραπτές σε οπτικές πληροφορίες και μας βοηθούν να κατανοήσουμε καλύτερα το κείμενο ως σύνολο. Επιπλέον, τα γραφήματα μεταφέρουν πολύτιμα δεδομένα που είναι όμορφα συσκευασμένα σε μια ελκυστική εικόνα και έτσι έχουν τεράστιες δυνατότητες κοινής χρήσης.
Θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει άφθονο δωρεάν λογισμικό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε τα δικά σας infographics και να κάνετε τα κομμάτια σας ακόμα πιο ελκυστικά.
18. Χρησιμοποιήστε βίντεο
Τα βίντεο χρησιμεύουν ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διαφοροποίηση του περιεχομένου σας. Μπορούν να προσθέσουν νόημα στην ιστορία σας, να την εικονογραφήσουν ή να εισάγουν πρόσθετες πληροφορίες. Ακριβώς όπως οι εικόνες, τα βίντεο θα προσφέρουν ένα ευπρόσδεκτο διάλειμμα από την ανάγνωση, κρατώντας παράλληλα τον αναγνώστη σας αφοσιωμένο και ενδιαφέρον.
Επιπλέον, θα κρατήσουν επίσης τον αναγνώστη απασχολημένο για λίγα επιπλέον λεπτά και θα συμβάλουν στο συνολικό χρόνο ανάγνωσής σας!
Εάν κάνετε τα δικά σας βίντεο, οι προβολές θα συνεισφέρουν στο ιστολόγιο βίντεο σας. Διπλή δολοφονία.
19. Παρέχετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
Το έχουμε ξαναπεί: οι αναγνώστες έρχονται στο Medium για ποιοτικό περιεχόμενο και δεν ξοδεύουν χρόνο σε κομμάτια που δεν προσθέτουν αξία στη μέρα τους.
Αντί να γράφετε όσα περισσότερα άρθρα μπορείτε για να τα διανείμετε σε όλο τον παγκόσμιο ιστό, δώστε προτεραιότητα σε ενημερωτικές, στοχαστικές και εμπνευσμένες ιστορίες. Η επένδυση στην ποιότητα θα αποδώσει.
20. Αναδημοσιεύστε το περιεχόμενο του παλιού σας ιστολογίου
Εάν έχετε κάποια καλά πράγματα στο αρχείο, δεν υπάρχει λόγος να μην μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε! Η αναδημοσίευση παλιού περιεχομένου είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να αξιοποιήσετε την εργασία που έχει ήδη γίνει δείχνοντάς το σε νέους αναγνώστες.
Φυσικά, δεν επιτρέπεται η αντιγραφή περιεχομένου στο Medium. Αλλά η πλατφόρμα σάς επιτρέπει να το αντιμετωπίσετε χρησιμοποιώντας ένα ενσωματωμένο εργαλείο εισαγωγής και κάτι που ονομάζεται κανονική ετικέτα που σηματοδοτεί την τελική πηγή του περιεχομένου.
21. Ενημερώστε τα παλιά σας άρθρα Medium
Έχετε ακούσει ποτέ για αειθαλές περιεχόμενο ; Ακόμα κι αν δεν το έχετε κάνει, το όνομα μιλάει από μόνο του. Η πραγματοποίηση μερικών ενημερώσεων σε ένα παλιό αλλά σχετικό άρθρο του Medium μπορεί να το επαναφέρει στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και μπορεί να οδηγήσει σε μια φανταστική επιστροφή.
Οι τύποι περιεχομένου που παραμένουν σχετικοί για ηλικίες περιλαμβάνουν πράγματα όπως οδηγούς, κείμενα με οδηγίες και λίστες.
22. Διαμορφώστε το περιεχόμενό σας στους αναγνώστες σας
Το Medium προσφέρει εργαλεία για να σας ενημερώνει ποιος διαβάζει το περιεχόμενό σας και αυτά τα δεδομένα είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση της στρατηγικής της επωνυμίας σας.
Μια εις βάθος ανάλυση του κοινού σας θα σας βοηθήσει να μάθετε ποιοι είναι οι αναγνώστες σας με βάση κριτήρια όπως το εύρος ηλικίας, το φύλο, το επίπεδο εισοδήματος, την τοποθεσία, ακόμη και τα ενδιαφέροντα. Αυτή η ισχυρή γνώση θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιο σχετικά, πιο απαιτητικά κομμάτια και να αποφύγετε τη δημοσίευση άσχετου, μη δημοφιλούς περιεχομένου.
23. Χρησιμοποιήστε βέλτιστες πρακτικές μορφοποίησης
Το Medium έχει το δικό του πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου με μια πληθώρα από εξαιρετικά εργαλεία μορφοποίησης. Αφιερώστε χρόνο για να εξοικειωθείτε με τον τρόπο λειτουργίας της μορφοποίησης στο Medium και ελέγξτε τις βέλτιστες πρακτικές μορφοποίησης. Ακολουθήστε συμβουλές και οδηγούς από δημιουργούς Medium για να κάνετε το κείμενό σας να μοιάζει με δουλειά επαγγελματία.
Συνοψίζοντας, η ανάρτηση στο Medium είναι ένας φανταστικός τρόπος για να εξελιχθείτε ως συγγραφέας, να διευρύνετε το αναγνωστικό κοινό σας και να δημιουργήσετε αξιοπιστία για την επωνυμία σας. Εξετάσαμε 23 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να δημιουργήσετε καλύτερο περιεχόμενο και να αναπτύξετε το Medium blog σας. Στο τέλος, όλα καταλήγουν σε τρία πράγματα: να κάνετε τα πάντα για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να γίνετε προσηλωμένοι, να προσεγγίσετε τον αναγνώστη σας και να κάνετε τα κομμάτια σας σχετικά, ευανάγνωστα και ελκυστικά.
0 Σχόλια