Τα hashtags είναι αποτελεσματικά στην αύξηση της απήχησής σας και στη βελτίωση της δυνατότητας εντοπισμού. Εάν δεν χρησιμοποιείτε ακόμη hashtags, μπορεί να χάσετε πολλά αφοσίωση και υποψήφιους πελάτες. Έτσι, ακόμα κι αν γνωρίζετε τι να μοιραστείτε στα tweets σας, μπορεί να μην παράγει το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς τα σωστά hashtags. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα ανακαλύψετε τι είναι τα hashtags και γιατί είναι σημαντικά, καθώς και πώς να κάνετε έρευνα και να χρησιμοποιείτε hashtags στο Twitter για να προωθήσετε την επωνυμία σας.

Τι είναι τα hashtag

Τα hashtags είναι ένας συνδυασμός λέξεων ή φράσεων με το σύμβολο #, χωρίς κενά ή σημεία στίξης, για παράδειγμα, #travelphotography, #socialmedia ή #food. Για καλύτερη εμπειρία χρήστη, τα hashtag θα πρέπει να είναι σχετικά σύντομα και ευανάγνωστα. Σε αντίθεση με τις λέξεις-κλειδιά που χρειάζονται πολύ χρόνο για να ταξινομηθούν, τα hashtags επιτρέπουν στις αναρτήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης σχεδόν αμέσως. 

Πώς λειτουργούν τα hashtags στο Twitter; Χρησιμοποιούνται για την προσθήκη περιβάλλοντος, την κατηγοριοποίηση tweets, τη σύνδεση σε ένα συγκεκριμένο θέμα και βασικά λειτουργούν σαν σύνδεσμοι, επιτρέποντας στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα σχετικό περιεχόμενο. Αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα hashtag σας, φροντίστε να κάνετε δημόσιο λογαριασμό στο Twitter, διαφορετικά οι μη ακόλουθοι δεν θα μπορούν να ανακαλύψουν τα Tweet σας.

Γιατί τα hashtag του Twitter είναι σημαντικά

Τα hashtags εμφανίστηκαν αρχικά στο Twitter και στη συνέχεια εξαπλώθηκαν σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Instagram κ.λπ. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για την κοινή χρήση τους. Εδώ είναι μερικά από τα κύρια πλεονεκτήματα της χρήσης hashtag στα Tweets:

  1. Διευρύνετε την απήχησή σας . Τα hashtags βοηθούν να προσεγγίσετε όχι μόνο τους ακόλουθούς σας, αλλά και οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για το θέμα.
  2. Αύξηση της δέσμευσης . Τα στατιστικά δείχνουν ότι τα tweets με hashtags δημιουργούν δύο φορές περισσότερο buzz από τα tweets χωρίς. Η αφοσίωση εδώ σημαίνει κλικ, retweets, απαντήσεις κ.λπ.
  3. Κατηγοριοποίηση tweets . Με τα hashtag, μπορείτε να ομαδοποιήσετε όλα τα tweets γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα και να κάνετε εύκολη την πλοήγηση στο περιεχόμενό σας.
  4. Προσέλκυση κοινού-στόχου. Χρησιμοποιώντας σχετικά hashtags, θα αυξήσετε τις πιθανότητες να προσελκύσετε χρήστες που ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο περιεχόμενό σας και να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας.
  5. Αναπτύξτε την αναγνώριση της επωνυμίας . Δημιουργήστε ένα hashtag για την επιχείρησή σας για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να την προωθήσετε πιο αποτελεσματικά. 
  6. Υποστήριξη κοινωνικών αιτιών . Τα hashtags που συνδέονται με ένα κοινωνικό ζήτημα θα αυξήσουν την ευαισθητοποίηση και θα δείξουν ότι νοιάζεστε. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια θετική εικόνα για την επιχείρησή σας.
  7. Προσθήκη περιβάλλοντος . Ενώ το Twitter επιτρέπει τη χρήση μόνο 280 χαρακτήρων σε μια λεζάντα, αυτός είναι ένας σχετικά μικρός όγκος, αλλά τα hashtags μπορούν να σας δώσουν επιπλέον χώρο και να προσθέσουν το απαραίτητο πλαίσιο χωρίς να καταλαμβάνουν πολύτιμους χαρακτήρες.

Πώς να ερευνήσετε τα hashtags του Twitter

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη στρατηγική σας για τα hashtag στο Twitter, πρέπει να βρείτε και να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που είναι οι πιο σχετικές με το περιεχόμενο και το κοινό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εγγενή αναζήτηση Twitter ή ειδικά εργαλεία, να αναζητήσετε hashtags στο περιεχόμενο των ανταγωνιστών σας και να ελέγξετε σχετικά hashtags. Βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε τη σημασία κάθε hashtag, καθώς συχνά παίρνουν πρόσθετους συνειρμούς.

1. Αναζήτηση στο Twitter

Μπορείτε να βρείτε δημοφιλή hashtags ακριβώς μέσα στο Twitter στην πλαϊνή γραμμή «Τι συμβαίνει» στην επιφάνεια εργασίας ή στην καρτέλα Εξερεύνηση. Εκεί, μπορείτε να βρείτε θέματα που κερδίζουν δυναμική και οδηγούν τις συζητήσεις για να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες με μοντέρνα hashtags. Η ενότητα "Για εσάς" προσφέρει θέματα προσαρμοσμένα σε εσάς με βάση τη γεωγραφική σας τοποθεσία και τα προφίλ που ακολουθείτε. 

Η καρτέλα Εξερεύνηση στο Twitter
Η καρτέλα Εξερεύνηση στο Twitter

Ωστόσο, αυτές οι καρτέλες σάς επιτρέπουν μόνο να ανακαλύψετε γενικές τάσεις και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ειδικά εργαλεία αναζήτησης για να βρείτε πιο συγκεκριμένα hashtags.

2. Ειδικά εργαλεία

Εργαλεία ακρόασης μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως τα παρακάτω θα σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε περισσότερες λέξεις-κλειδιά που θα είναι πολύ σχετικές με το κοινό σας και επίσης να ελέγξετε ένα hashtag του Twitter για στατιστικά.

  • Το TweetDeck είναι ένα ειδικό εργαλείο για την παρακολούθηση και την οργάνωση hashtag και συνομιλιών.
  • Το Hashtagify.me σάς επιτρέπει να αναζητήσετε οποιοδήποτε hashtag και να δείτε πόσο δημοφιλές και μοντέρνο είναι. 
  • Το Hootsuite θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τα καλύτερα hashtags για τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιείτε. 
  • Το SproutSocial σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε και να αναλύετε τα hashtags που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν αναφέρουν την επωνυμία σας. 
  • Ο πίνακας ετικετών δείχνει τη χρήση ενός hashtag σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το RiteTag σάς βοηθά να επιλέξετε μόνο σχετικά hashtags και οι επιλογές οπτικής οργάνωσης του επιτρέπουν μια γρήγορη ανάλυση.

Μπορείτε να ξεκινήσετε την αναζήτηση με ένα root hashtag που σχετίζεται με το περιεχόμενό σας. Σκεφτείτε την πρώτη λέξη που χρησιμοποιείτε για να κατηγοριοποιήσετε την προσφορά σας, όπως #TravelBlog ή #MakeMoneyOnline. Τα δημοφιλή hashtags δεν είναι πάντα τα καλύτερα για χρήση, επειδή είναι τόσο κοινά που είναι δύσκολο να μειωθεί ο θόρυβος. Προσπαθήστε να τα συνδυάσετε με λιγότερο χρησιμοποιημένα hashtags που είναι πιο συγκεκριμένα.

Ελέγξτε επίσης τον όγκο χρήσης ενός hashtag. Εργαλεία όπως το Hashtagify.me σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε πώς έχει χρησιμοποιηθεί ένα hashtag για μια χρονική περίοδο και να βλέπετε εάν κερδίζει ή χάνει δυναμική.

Παρακολούθηση της δημοτικότητας του hashtag #travelblog στο Hashtagify.me
Παρακολούθηση της δημοτικότητας του hashtag #travelblog στο Hashtagify.me

3. Ελέγξτε τους ανταγωνιστές και τους παράγοντες επιρροής

Η ανάλυση ανταγωνιστών και επηρεαστών μπορεί επίσης να σας δώσει πληροφορίες σχετικά με τα trending hashtags που μπορείτε να δανειστείτε και για το περιεχόμενό σας. Προσδιορίστε τους άμεσους ανταγωνιστές σας και ελέγξτε τα προφίλ τους στο Twitter: ποια hashtags χρησιμοποίησαν στις αναρτήσεις με τη μεγαλύτερη αφοσίωση; Το ίδιο ισχύει και για τους εξειδικευμένους influencers. Κοιτάξτε τα tweets τους και βρείτε τα hashtags με την καλύτερη απόδοση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις αναρτήσεις σας. 

Για παράδειγμα, το Unbox Social μπορεί να σας δώσει πληροφορίες για τα tweets των ανταγωνιστών σας, συμπεριλαμβανομένου του ποσοστού αφοσίωσης, των αγαπημένων, των αλληλεπιδράσεων κ.λπ. 

Παρακολούθηση των tweets των ανταγωνιστών με το Unbox Social
Παρακολούθηση των tweets των ανταγωνιστών με το Unbox Social

Το Vaizle σάς δίνει την ευκαιρία να συγκρίνετε τη σελίδα σας στο Twitter με αυτή του ανταγωνιστή σας και να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη στρατηγική περιεχομένου. Θα μπορείτε να βλέπετε και να συγκρίνετε τη συχνότητα ανάρτησης, τους τύπους περιεχομένου, τα ποσοστά αφοσίωσης και πολλά άλλα.

4. Εξετάστε τα σχετικά hashtags

Εάν έχετε ένα σωρό hashtags που λειτουργούν καλά για το κοινό σας, χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά για να συνδεθείτε με περισσότερους χρήστες. Μπορείτε εύκολα να βρείτε τέτοια hashtag με τη βοήθεια ειδικών εργαλείων όπως το Hashtagify.me και άλλα. Απλώς πληκτρολογήστε ένα hashtag ενδιαφέροντος, πατήστε "Enter" και δείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με αυτό, καθώς και σχετικές λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι σε παρόμοια περιβάλλοντα. 

Ένα παράδειγμα σχετικών hashtag για #darlingescapes στο Hashtagify.me
Ένα παράδειγμα σχετικών hashtag για #darlingescapes στο Hashtagify.me

5. Αναλύστε τις προηγούμενες αναρτήσεις σας

Θα ήταν χρήσιμο να αναλύσετε τις δημοφιλείς αναρτήσεις σας και να δείτε ποια hashtags έχετε χρησιμοποιήσει. Εάν υπάρχει τάση, λάβετε υπόψη το για μελλοντικές δημοσιεύσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να παρατηρήσετε ότι τα περισσότερα tweets με ένα συγκεκριμένο hashtag τράβηξαν την προσοχή πάνω από το μέσο όρο και χρησιμοποιήστε αυτό το hashtag αργότερα όπου χρειάζεται.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtag στο Twitter

Για το σωστό μάρκετινγκ, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε τα hashtags προσεκτικά αντί να τα εισάγετε στα τυφλά και να ελπίζετε για το καλύτερο. Παρακάτω, συγκεντρώσαμε οκτώ ιδέες για το πότε μπορείτε να χρησιμοποιείτε hashtags στα tweet σας.

Εκδηλώσεις

Τα γεγονότα ενισχύονται στα κοινωνικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο σε καθημερινή βάση. Από αθλητικές εκδηλώσεις έως πολιτιστικές στιγμές, εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι ανοίγουν το Twitter για να καταλάβουν τι συμβαίνει. Μπορείτε να συμμετάσχετε σε συζητήσεις γύρω από δημοφιλείς εκδηλώσεις χρησιμοποιώντας σχετικά hashtags και να μοιραστείτε τις πληροφορίες σχετικά με την επερχόμενη περίσταση, είτε είστε διοργανωτής είτε απλώς συμμετέχετε. 

Οι άνθρωποι συχνά αρχίζουν να μιλούν για ένα συμβάν εβδομάδες ή και μήνες πριν από τη μεγάλη μέρα, ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από το buzz πριν από την εκδήλωση και να ξεκινήσετε tweets με το σχετικό hashtag εκ των προτέρων. Θα επιτρέψει στα άτομα που ενδιαφέρονται για την εκδήλωση να μάθουν περισσότερα για αυτήν. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το hashtag ενώ συμβαίνει το συμβάν για να συνδεθείτε με όσους το ακολουθούν σε πραγματικό χρόνο. Τέλος, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα tweet μετά το πέρας του συμβάντος για να το ανακεφαλαιώσετε, να μοιραστείτε τις καλύτερες στιγμές ή να πείτε τη γνώμη σας.

Για να συνδεθείτε με περισσότερους χρήστες, δεν χρειάζεται να εστιάσετε μόνο σε συμβάντα στη θέση σας και μπορείτε να κάνετε retweet άλλα συμβάντα με τοποθεσία σχετική με τους ακόλουθούς σας. Για παράδειγμα, ο ταξιδιωτικός πόρος @JourneyWoman κοινοποιεί μια επερχόμενη μουσική εκδήλωση που προορίζεται για Καναδούς, καθώς η εταιρεία εδρεύει στο Τορόντο. 

 Η @JourneyWoman μοιράζεται νέα σχετικά με την επερχόμενη μουσική εκδήλωση
Η @JourneyWoman μοιράζεται νέα σχετικά με την επερχόμενη μουσική εκδήλωση

Γιορτές και γιορτές

Οι εθνικοί ή παγκόσμιοι εορτασμοί είναι μια άλλη ευκαιρία να συνδεθείτε με την κοινότητά σας και να ακολουθήσετε το buzz. Ωστόσο, μπορείτε επίσης να επωφεληθείτε από διασκεδαστικές διακοπές, όπως η Ημέρα του Τυριού στη σχάρα ή η Ημέρα τραγουδιού, εφόσον σχετίζεται με κάποιο τρόπο με την επωνυμία σας. Για παράδειγμα, η Cher Norris, η οποία επηρεάζει τα ταξίδια, μοιράζεται την αγάπη της για τον ωκεανό την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών και εκμεταλλεύεται το σχετικό hashtag για να αυξήσει την επισκεψιμότητα. 

Η @chernorris μοιράζεται την αγάπη της για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών
Η @chernorris μοιράζεται την αγάπη της για την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών

Επώνυμες καμπάνιες

Μπορείτε να προσθέσετε ένα ειδικό επώνυμο hashtag για να αυξήσετε την προβολή σας καθώς και να συλλέξετε περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες και αποδείξεις κοινωνικής δικτύωσης. Πώς δημιουργείτε ένα hashtag στο Twitter; Απλώς πάρτε το όνομα της επωνυμίας ή του προϊόντος σας και προσθέστε το σύμβολο # στην αρχή, δεδομένου ότι πρόκειται για λέξη ή φράση που δεν έχει σπάσει. Ακριβώς όπως η Tiffany Dowd, μια influencer στα πολυτελή ταξίδια, χρησιμοποιεί το hashtag #luxetiffany στα tweet της. 

@LuxeTiffany χρησιμοποιώντας το επώνυμο hashtag της στο Twitter
@LuxeTiffany χρησιμοποιώντας το επώνυμο hashtag της στο Twitter

Φροντίστε να ελέγξετε τα hashtag. Μπορεί να συμβεί κάποιος να τα έχει ήδη χρησιμοποιήσει με διαφορετική σημασία. Αλλά αν είναι μόνο μερικές αναρτήσεις, μπορείτε να το αναλάβετε με ασφάλεια. 

Πολλές επωνυμίες προτιμούν να κάνουν ένα δικό τους hashtag και εδώ είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τρεις βασικούς κανόνες:

  • Βεβαιωθείτε ότι το hashtag δεν έχει χρησιμοποιηθεί προηγουμένως με αρνητικούς υποδηλώσεις.
  • Μην χρησιμοποιείτε πολύ μεγάλες φράσεις, μείνετε σε πιασάρικα, σύντομα hashtags
  • Χρησιμοποιήστε κεφαλαία γράμματα για να κάνετε τα hashtags πιο ευανάγνωστα

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα καμπάνιας επωνυμίας είναι το tweet της Nike "play inside to play for the world". Ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του lockdown στο Ηνωμένο Βασίλειο, η εκστρατεία σχεδιάστηκε για να εμπνεύσει τους ανθρώπους να συνεχίσουν να ονειρεύονται παρά τους περιορισμούς και έγινε αποδεκτή από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. 

Ένα παράδειγμα της επώνυμης καμπάνιας της Nike στο Twitter
Ένα παράδειγμα της επώνυμης καμπάνιας της Nike στο Twitter

Τοποθεσίες

Τα hashtags για συγκεκριμένο ιστότοπο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με το τοπικό κοινό σας και να δημιουργήσετε περισσότερη αφοσίωση. Μεγαλύτερη αφοσίωση σημαίνει μεγαλύτερη έκθεση, κάτι που είναι εντελώς σημαντικό για την ανάπτυξη της επωνυμίας σας. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένα μέρος όπου βρίσκεται η επιχείρησή σας ή όπου λαμβάνει χώρα η επόμενη εκδήλωσή σας. 

@MrScottEddy χρησιμοποιώντας hashtags του Twitter για συγκεκριμένη τοποθεσία
@MrScottEddy χρησιμοποιώντας hashtags του Twitter για συγκεκριμένη τοποθεσία

Ακόμα κι αν δεν έχετε καθορισμένη τοποθεσία, μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένους ιστότοπους που ενδέχεται να προσελκύσουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών σας ή να υποδείξετε το μέρος που αναφέρετε στην ανάρτησή σας για να συνδεθείτε με τους χρήστες εκεί.

Δημοφιλείς προκλήσεις και τάσεις

Για να διευρύνετε την απήχησή σας, συμμετάσχετε στις δημοφιλείς τάσεις και προκλήσεις. Για παράδειγμα, επωφεληθείτε από τις εβδομαδιαίες προκλήσεις, για τις οποίες το Twitter προτείνει τα ακόλουθα hashtags:

  • #MotivationMonday
  • #TransformationTuesday
  • #ΤετάρτηΣοφία
  • #ThrowbackThursday
  • #FridayFeeling
  • #Curday
  • #Κυριακή γιορτή

Μπορείτε να προσθέσετε αυτό το hashtag στο tweet σας ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας και να επεκτείνετε την απήχησή σας, όπως στο παρακάτω παράδειγμα, όπου ο @DonNadeau εκμεταλλεύεται το hashtag #TravelTuesday.

 @DonNadeau εκμεταλλευόμενος το δημοφιλές hashtag #TravelTuesday
@DonNadeau εκμεταλλευόμενος το δημοφιλές hashtag #TravelTuesday

Υποστηρικτικές αιτίες

Πολλές επωνυμίες δίνουν σοβαρή προσοχή σε υποστηρικτικές αιτίες, προκειμένου να συνδεθούν με κοινωνικά συνειδητοποιημένο κοινό. Το Sprout Social αναφέρει ότι το 70% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι εταιρείες πρέπει να υπερασπιστούν δημόσια ζητήματα. 

Στη μέση της πανδημίας, πολλά brands και influencers χρησιμοποιούν τη φωνή τους για να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να παραμείνουν ασφαλείς. Πολλά από τα σλόγκαν έχουν γίνει hashtags, για παράδειγμα, #HaveVaccineWillTravel, που χρησιμοποιούν οι influencers στις αναρτήσεις τους.

Καμπάνια #HaveVaccineWillTravel στο Twitter

Ένα άλλο παράδειγμα καμπάνιας που υποστηρίζει τη δημόσια υγεία είναι το hashtag #StayHome, που χρησιμοποιείται από πολλές επωνυμίες για να ενθαρρύνουν την κοινωνική απόσταση. 

Καμπάνια #StayHome στο Twitter

Δημοσίευση για θέματα γενικού ενδιαφέροντος

Ένας ακόμη τρόπος για να προσεγγίσετε περισσότερους χρήστες είναι η χρήση hashtag γενικού ενδιαφέροντος. Αν και ίσως δεν είναι κατάλληλα για την προσέλκυση ενός ιδιαίτερα στοχευμένου κοινού, τέτοια hashtags μπορούν να προσθέσουν ορατότητα στις αναρτήσεις σας και να τις συνδέσουν σε μια ευρύτερη συζήτηση.

Πόσα hashtags Twitter πρέπει να χρησιμοποιήσετε

Τα hashtags είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση στις αναρτήσεις σας, αλλά το να έχετε πάρα πολλά μπορεί να κάνει τα πράγματα χειρότερα αντί για καλύτερα. Τα στατιστικά δείχνουν ότι τα tweets με ένα ή δύο hashtags λαμβάνουν 21% περισσότερη αφοσίωση σε σχέση με αναρτήσεις με τρία hashtags ή περισσότερα. Εάν τα χρησιμοποιείτε πάρα πολύ, μπορεί να φανεί ανεπιθύμητο και τραβηγμένο. Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο "hashtag" από τον Jimmy Fallon και τον Justin Timberlake για να δείτε πώς θα ήταν μια συνομιλία στο Twitter με πολλά hashtag στην πραγματική ζωή. 

Τα πρέπει και τα μη των hashtag στο Twitter

Και τέλος, εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν χρησιμοποιείτε hashtags στο Twitter.

Κάνετε

  • Κάντε τα hashtags εύκολα να θυμάστε για να προστατεύετε τους χρήστες από τυχόν τυπογραφικά λάθη για να κάνετε το περιεχόμενό σας ανιχνεύσιμο.
  • Προσφέρετε κίνητρα εάν θέλετε οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν το επώνυμο hashtag σας, για παράδειγμα, προσφέρετέ τους να εμφανίζονται στη σελίδα σας ή διοργανώστε έναν διαγωνισμό για το πιο ελκυστικό περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες κ.λπ.
  • Κάντε έρευνα για να μάθετε ποια hashtags χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν μιλούν για την επωνυμία σας. Προσπαθήστε να τα αξιοποιήσετε.
  • Ενισχύστε την προβολή του hashtag της επωνυμίας σας συνεργαζόμενοι με επηρεαστές και άλλες επωνυμίες στη θέση σας.

Όχι

  • Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολλά hashtags. Το γλυκό σημείο είναι ένα ή δύο hashtags, ενώ πάρα πολλά από αυτά μπορεί να φαίνονται ανεπιθύμητα και άσχετα.
  • Μην κάνετε μεγάλα hashtags. Αν θέλετε ολόκληρο το σλόγκαν σας να γίνει hashtag, μπορεί να σας φανεί πολύ βαρύ και να απωθήσει τους χρήστες.
  • Μην αμελείτε να ελέγξετε τη σημασία των hashtag που χρησιμοποιείτε. Αν και μπορεί να φαίνεται προφανές, μπορεί να έχει συμβεί προηγουμένως hashtags να έχουν χρησιμοποιηθεί με διαφορετικούς τόνους, κάτι που θα μπορούσε να υπονομεύσει την επιτυχία της καμπάνιας σας.
  • Μην χρησιμοποιείτε caps lock. Θα νιώθεις σαν να φωνάζεις και θα δείχνει αηδιαστικό.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtag στο Instagram

Τα hashtags είναι μια ισχυρή λεωφόρος για την προώθηση της επωνυμίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Twitter δεν αποτελεί εξαίρεση. Επιτρέπουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό, ενισχύουν την προβολή και την αφοσίωση και κατηγοριοποιούν το περιεχόμενο. Εκτός από τα γενικά hashtags, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επώνυμα hashtags για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να ενθαρρύνετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες. Για καλύτερες καμπάνιες, φροντίστε να βρείτε τα πιο σχετικά hashtags και να τα χρησιμοποιήσετε προσεκτικά στα tweet σας.