Πέρασε για πάντα από τότε που μοιράστηκα οτιδήποτε εδώ. Υπήρχε μια φορά που μοιραζόμουν τις αναρτήσεις μου εδώ κάθε μία ή δύο βδομάδες, έκαναν μια απόλαυση τόσο με αρχάριους όσο και με βετεράνους, επίσης ώθησε πολλά από τα παλαιότερα και σημερινά ανώτερα μέλη μας να αρχίσουν να δημοσιεύουν νέα θέματα. Θα αρχίσω να μοιράζομαι ξανά τις αναρτήσεις μου εδώ, αν βοηθήσουν μερικούς από εσάς, τότε η αποστολή ολοκληρώθηκε.

Είμαι σε αυτό το παιχνίδι για πάνω από μια δεκαετία τώρα, δεν θα σε ταΐσω με το κουτάλι.. οι αναρτήσεις μου απαιτούν δράση από το τέλος σου, διάβασμα ανάμεσα στις γραμμές και εκπαίδευση σε θέματα που αναφέρω, για παράδειγμα γνωρίζω πολλούς από τους παλιούς μου αναγνώστες έμαθα για το HARO (με πολλούς να το χρησιμοποιούν ακόμα μέχρι σήμερα ως μέρος της στρατηγικής προσέγγισης των πρακτορείων τους) επειδή το συνδέω για πάντα ξανά στις αναρτήσεις μου. Τέλος, αν δεν έχετε τίποτα σχετικό να εισαγάγετε, πατήστε το κουμπί πίσω, δεν θέλω να εκτραπούν αυτές οι δημοσιεύσεις.

Ας ξεκινήσουμε..

Υπήρχε πάντα μια εξαιρετική ευκαιρία για όσους είχαν εκτενή εμπειρία και γνώσεις SEO Freelancing να κάνουν μια υγιεινή και άνετη διαβίωση πουλώντας και παρέχοντας υπηρεσίες μάρκετινγκ αναζήτησης ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή μεταπωλητές.

Τώρα, με τον κλάδο να γίνεται πολύ πιο τεχνικός από ό,τι στο παρελθόν, είχε ως αποτέλεσμα να εμφανιστούν αρκετοί ειδικοί και να επικεντρωθούν στην παροχή υπηρεσιών σε πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες SEO καθώς και σε εξειδικευμένες θέσεις.

Αυτό έχει δημιουργήσει ακόμη περισσότερες ευκαιρίες για τους ελεύθερους επαγγελματίες να ευδοκιμήσουν και το εξαψήφιο κέρδος ως πάροχος υπηρεσιών ή σύμβουλος στον κλάδο του SEO δεν είναι επί του παρόντος καθόλου τραβηγμένο. Στην πραγματικότητα, θα έλεγα ότι το εξαψήφιο είναι στο κάτω μέρος του εύρους κερδών για ένα SEO με το απαιτούμενο σύνολο δεξιοτήτων.

Ωστόσο, η κατοχή των γνώσεων και των δεξιοτήτων δεν αρκεί για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης ελεύθερου επαγγελματία. Ως ελεύθερος επαγγελματίας, είστε η επιχείρηση, επομένως μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και να σας αντιμετωπίζουν ως ηγέτης της σκέψης είναι σημαντική.

Όταν ξεκινάτε μια καριέρα ελεύθερου επαγγελματία, είστε η επιχείρηση, ο πωλητής, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ο έμπορος. Είναι πολλά καπέλα για να φορέσετε, αλλά αν μπορείτε να το διαχειριστείτε, η ελευθερία και η οικονομική ανταμοιβή είναι απαράμιλλη.

Ας δούμε γιατί το να γίνεις ελεύθερος επαγγελματίας SEO είναι εξαιρετικά προσοδοφόρο αυτή τη στιγμή και τι μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις τις πιθανότητες επιτυχίας και να δημιουργήσεις εξαψήφιο εισόδημα μαζί με ανεξαρτησία τοποθεσίας.


Γιατί το SEO Freelancing είναι μια προσοδοφόρα ευκαιρία

Εντάξει, το οικονομικό μέρος είναι αυτονόητο — ποιος δεν θέλει να κερδίσει τουλάχιστον εξαψήφια; Αλλά εκτός από αυτό, είναι η ικανότητα να έχετε τον πλήρη έλεγχο του χρόνου σας και του τρόπου που τον ξοδεύετε, αυτό είναι το πραγματικά ελκυστικό προνόμιο.

Όχι μόνο έχετε τον έλεγχο του χρόνου σας και την ελευθερία να εργάζεστε όποτε και όπου θέλετε, αλλά έχετε επίσης πλήρη έλεγχο των δυνατοτήτων σας για κέρδη. Δεν υπάρχει ταβάνι. Εάν θέλετε να επεκταθείτε — να προσλάβετε περισσότερους πελάτες ή ακόμη και να προσλάβετε επιπλέον μέλη της ομάδας — μπορείτε.

Δεν υπάρχει κανένας που εμποδίζει την ανάπτυξή σας εκτός από τον εαυτό σας.

Μερικά άτομα θα προτιμούσαν να κερδίζουν μια άνετη διαβίωση, αλλά και να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερο ελεύθερο χρόνο, ενώ άλλα μπορεί να θέλουν να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες κερδών τους και να θυσιάσουν επιπλέον ελεύθερο χρόνο για περισσότερο εισόδημα.

Η επιλογή είναι δική σας — και αυτό είναι το μεγαλύτερο σημείο πώλησης για να γίνεις ελεύθερος επαγγελματίας. Πρέπει να έχετε τον εαυτό σας παρακινημένο, καθώς κανείς δεν θα είναι εκεί για να σας σπρώξει, αλλά αν μπορείτε να ανάψετε μια φωτιά κάτω από τον πυθμένα σας, τότε θα είστε σε μια θέση με ατελείωτες ευκαιρίες.

Ακολουθούν οκτώ συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε μια καριέρα ως ελεύθερος επαγγελματίας βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.






1. Δίκτυο με άλλους SEO και ειδικούς του κλάδου

Η βιομηχανία SEO είναι γεμάτη με σπουδαίους ανθρώπους και πολλοί είναι σοκαρισμένοι όταν μαθαίνουν ότι πολλοί από τους κορυφαίους SEO βοηθούν ο ένας τον άλλον, μοιράζοντας γνώσεις και τάσεις μεταξύ τους. Αυτό γίνεται συχνά μέσω ιδιωτικών συνομιλιών Slack και Skype, καθώς και μέσω ομάδων Twitter και PM φόρουμ.

Το κλειδί είναι να μάθετε πού βρίσκονται τα πιο λαμπρά μυαλά και στη συνέχεια να αρχίσετε να αλληλεπιδράτε με τα μέλη και να χτίζετε εμπιστοσύνη. Δεν μπορείτε απλώς να εμφανιστείτε και να εμφανιστείτε, περιμένοντας να σας ταΐσουν με το κουτάλι πολύτιμες πληροφορίες.

Εάν θέλετε πραγματικά να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη, προσφέρετε αξία χωρίς να ζητάτε τίποτα σε αντάλλαγμα. Εάν δείξετε ότι είστε πρόθυμοι να μοιραστείτε τα ευρήματά σας και τις γνώσεις σας ανιδιοτελώς, χωρίς να ζητήσετε κάτι σε αντάλλαγμα, είναι ο γρήγορος δρόμος για τη δημιουργία αυτής της ισχυρής σχέσης υπεύθυνης για αμφίδρομη ανταλλαγή.

Θα πρότεινα να προσδιορίσετε πρώτα τα άτομα με τα οποία θα θέλατε να συνδεθείτε και να τα ακολουθήσετε στο Twitter και στο LinkedIn. Ασχοληθείτε με το περιεχόμενό τους, δημιουργήστε μια σχέση και παρακολουθήστε τις αλληλεπιδράσεις τους με άλλους SEO. Συχνά θα μάθετε πού κάνουν παρέα και πότε.

Καταβάλετε προσπάθεια να χτίσετε ουσιαστικές σχέσεις και θα αποδώσει με τη μορφή μακροχρόνιων επαγγελματικών σχέσεων που θα δώσουν αξία διαδικασίας στην καριέρα σας ως ελεύθερος επαγγελματίας.


2. Δημιουργήστε μια ισχυρή προσωπική επωνυμία

Εάν έχετε μια απίστευτη στρατηγική SEO και έχετε τη δυνατότητα να προσφέρετε εκπληκτικά αποτελέσματα, αυτό είναι υπέροχο, αλλά δεν σημαίνει ότι θα είστε επιτυχημένος ελεύθερος επαγγελματίας. Γιατί; Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν για εσάς και τις υπηρεσίες σας για να έχουν την ευκαιρία να σας προσλάβουν.

Ως ελεύθερος επαγγελματίας, πρέπει να τοποθετείτε τον εαυτό σας ως τον κορυφαίο ειδικό SEO και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να ανεβάσετε το προσωπικό σας branding στο επόμενο επίπεδο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς παρέχουν μια πλατφόρμα για να προσεγγίσετε εκατομμύρια άτομα σε όλες τις γωνιές του κόσμου.

Δεν περιορίζεστε μόνο σε ντόπιους πελάτες όταν εργάζεστε ως ελεύθερος επαγγελματίας. Εάν ο πελάτης έχει σύνδεση στο διαδίκτυο μπορεί να σας βρει και να σας προσλάβει. Το να έχετε μια ισχυρή προσωπική επωνυμία που σας καθιστά άτομο με εκτεταμένες γνώσεις βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης θα σας βοηθήσει να κλείσετε περισσότερες προσφορές και να δημιουργήσετε ένα μεγαλύτερο επιχειρηματικό βιβλίο.

Δημοσιεύστε συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ασχοληθείτε με μεγάλους λογαριασμούς διαδικτυακού μάρκετινγκ και SEO, δημοσιεύετε επισκέπτης σε δημοσιεύσεις και ιστολόγια του κλάδου και συμμετέχετε σε ερωτήσεις και απαντήσεις και στο Twitter Spaces. Όσο περισσότερο βάζετε τον εαυτό σας εκεί έξω, τόσο καλύτερα θα τοποθετείτε τον εαυτό σας ως αυθεντία στον κλάδο του SEO.


3. Δείτε τον εαυτό σας ως την επιχείρηση και τη θέση ανάλογα

Όταν ξεκινάς μια καριέρα ελεύθερου επαγγελματία, γίνεσαι η επιχείρηση και όλες οι πτυχές της. Είστε το όνομα, το πρόσωπο, ο πωλητής, ο έμπορος, ο λογιστής, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, η εργασία και ο σύνδεσμος πελατών.

Να είστε έτοιμοι να φορέσετε πολλά καπέλα και να αναλάβετε πολλές ευθύνες. Από τη διεκπεραίωση όλων των ερωτημάτων πριν από την πώληση έως την εκτέλεση της πραγματικής εργασίας και την παρακολούθηση των πελατών, έως τον χειρισμό πραγμάτων όπως η εγγραφή επιχείρησης και οι φόροι.

Πολλοί αρχίζουν να γίνονται ελεύθεροι επαγγελματίες και δεν το παίρνουν στα σοβαρά, και αυτό είναι μεγάλο λάθος. Εάν δεν δίνετε προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια της λειτουργίας μιας επιχείρησης — από μικρή έως μεγάλη — θα δημιουργήσετε ένα ανεκτέλεστο έργο και όσο περισσότερο συσσωρεύεται, τόσο μεγαλύτερο χάος θα δημιουργεί όταν καταρρέει.

Συζητήσαμε τη σημασία της προσωπικής επωνυμίας στο παρελθόν, και αυτό είναι σημαντικό για να τραβήξετε την προσοχή και να κερδίσετε πελάτες, αλλά εάν δεν αντιμετωπίζετε και δεν βλέπετε τον εαυτό σας ως την πραγματική επιχειρηματική οντότητα, θα σας ξυπνήσει ένα αγενές ξύπνημα.

Τα καλύτερα αποτελέσματα SEO από μόνα τους δεν αρκούν — πρέπει να διασφαλίσετε ότι αντιμετωπίζονται όλες οι πτυχές της επιχείρησης. Πάρτε το στα σοβαρά από την πρώτη μέρα και αυτό δεν θα είναι πρόβλημα στη συνέχεια.


4. Τιμολογήστε τις υπηρεσίες SEO σας σύμφωνα με την αξία σας (όχι τον ανταγωνισμό σας)

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που βλέπω να κάνουν οι νέοι SEO είναι η τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό και όχι την αξία και τους στόχους τους. Πάντα θα υπάρχει μια φθηνότερη επιλογή, και αν προσπαθείτε να είστε πάντα η επιλογή με το χαμηλότερο κόστος, θα πουλήσετε τον εαυτό σας σε χαμηλά επίπεδα, θα μειώσετε σημαντικά τις δυνατότητες κερδών σας και πολλοί πελάτες δεν αναζητούν τη φθηνότερη υπηρεσία — θέλουν την καλύτερη εξυπηρέτηση διαθέσιμος.

Πρέπει να λάβετε υπόψη τον χρόνο σας, το σύνολο των δεξιοτήτων σας, τα λειτουργικά σας έξοδα και τους στόχους εσόδων σας. Θα προτιμούσατε να αναλάβετε 10 πελάτες με μηνιαία προγράμματα διατήρησης 1.000 $ ή τέσσερις πελάτες με μηνιαία προγράμματα διατήρησης 5.000 $;

Η δεύτερη επιλογή είναι πιο ελκυστική επειδή είναι λιγότερη διαχείριση πελατών και περισσότερα έσοδα. Το να έχετε λιγότερους πελάτες θα σας επιτρέψει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και ανθρώπινο δυναμικό στον ιστότοπό τους και στην εργασία SEO, συμβάλλοντας στην επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων, γεγονός που σας επιτρέπει στη συνέχεια να χρεώσετε ένα ασφάλιστρο.

Δείτε πώς λειτουργεί αυτό; Πρέπει πρώτα να καθορίσετε τους οικονομικούς σας στόχους και, στη συνέχεια, να αναθεωρήσετε πώς μπορείτε να επιτύχετε αυτούς τους στόχους σύμφωνα με τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η ίδια στρατηγική ισχύει για τη δημιουργία συνδέσμων όπως και για την εκτέλεση τεχνικών ελέγχων ιστοτόπων. Πόσο αξίζει ο χρόνος σας και πόσους πελάτες χρειάζεστε για να επιτύχετε τους εισοδηματικούς σας στόχους μετά τα έξοδα.


5. Γίνετε ένας εξαιρετικός πωλητής

Ως πρόσωπο της επιχείρησής σας — και όταν λειτουργείτε ως ελεύθερος επαγγελματίας ενός ατόμου — θα είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την πώληση των υπηρεσιών σας. Εάν ένας δυνητικός πελάτης ρωτήσει για τις υπηρεσίες SEO σας, είστε εσείς που θα του μιλήσετε και θα του εξηγήσετε την αξία που παρέχετε, τι συνεπάγεται η υπηρεσία σας και τι πρέπει να περιμένει ο πελάτης.

Όταν προσλαμβάνετε έναν ελεύθερο επαγγελματία, ένας πελάτης δεν ενδιαφέρεται να μιλήσει με έναν εκπρόσωπο ή έναν βοηθό — θέλει να μιλήσει απευθείας με τον ελεύθερο επαγγελματία που σκέφτεται να προσλάβει. Θα κλείσετε ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό δυνητικών πελατών αν μάθετε να γίνετε εξαιρετικός πωλητής.

Θα σας πρότεινα να διαβάσετε όσο το δυνατόν περισσότερα βιβλία πωλήσεων. Αφιερώστε 15 έως 20 λεπτά κάθε μέρα — νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ — στο διάβασμα. Μπορείτε να βρείτε εξαιρετικές προτάσεις μέσω μιας απλής αναζήτησης στο Google ή κοιτάζοντας το κορυφαίο γράφημα στο Amazon.

Εκτός από το διάβασμα, ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε πώς να είστε καλός πωλητής είναι να βουτήξετε και να αρχίσετε να πουλάτε. Σύντομα θα μάθετε τι λειτουργεί και τι όχι. Είναι επίσης σημαντικό να δημιουργήσετε το pitch σας καθώς και τα USP σας σύμφωνα με τον πελάτη.

Κάποιος που αναζητά συνδέσμους θα απαιτήσει διαφορετική πρόταση τόνου και αξίας από κάποιον που θέλει να βελτιώσει την επιτόπια βελτιστοποίηση του.






6. Δημιουργήστε μια βελτιστοποιημένη διαδικασία από την ενσωμάτωση στη ροή εργασιών έως την παράδοση και την αναφορά Η

αποτελεσματικότητα και η βελτιστοποίηση του χρόνου σας είναι ζωτικής σημασίας. Εφόσον φοράτε πολλά καπέλα, πρέπει να αφιερώσετε χρόνο στην πώληση, στην εργασία του πελάτη, καθώς και στην παρακολούθηση, τη χρέωση και την αναφορά. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να δημιουργήσετε μια βελτιωμένη διαδικασία για την ενσωμάτωση νέων πελατών SEO, την εκτέλεση της εργασίας, καθώς και τα παραδοτέα και την αναφορά.

Η οργάνωση είναι το κλειδί, και αν δεν έχετε αυτό το χαρακτηριστικό, μάθετε να κρατάτε τα πάντα οργανωμένα και εύκολα προσβάσιμα. Το Google Workspace είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης, καθώς μπορείτε να διατηρήσετε όλα τα αρχεία αποθηκευμένα καθώς και να αποκτήσετε πρόσβαση σε υπολογιστικά φύλλα και άλλα έγγραφα. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε κοινόχρηστους φακέλους και να παρέχετε πρόσβαση σε αναφορές σε πελάτες.

Επίσης, πολλά εργαλεία SEO SaaS, αναλυτικά και αναφορών μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία. Κάτι τόσο απλό όσο η ρύθμιση της αυτοματοποιημένης παράδοσης αναφορών μέσω email μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο. Όσο περισσότερο εξορθολογίζετε, τόσο περισσότερο χρόνο θα έχετε όχι μόνο για να εκτελέσετε τις υπηρεσίες αλλά και να ενσωματώσετε περισσότερους πελάτες.


7. Δημοσιεύστε στοιχεία μάρκετινγκ και προσέλκυσης πελατών

Για να σας βοηθήσουμε να χτίσετε τη φήμη σας ως ελεύθερος επαγγελματίας SEO, θα θέλετε να δημοσιεύσετε όσο το δυνατόν περισσότερο εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Αυτό θα μπορούσε να είναι στο δικό σας ιστολόγιο, στο οποίο συνδέεστε από τα προφίλ ελεύθερου επαγγελματία σας στις δημοφιλείς αγορές, έως το ιστολόγιο σε μια καθιερωμένη πλατφόρμα όπως το Medium.

Όσο περισσότερες πληροφορίες δημοσιεύετε, τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχετε να προσελκύσετε ενδιαφερόμενους υποψήφιους. Μην φοβάστε να μοιραστείτε πολλές πολύτιμες πληροφορίες. Οι περισσότεροι πελάτες αναζητούν έναν ελεύθερο επαγγελματία μάρκετινγκ αναζήτησης επειδή δεν έχουν το χρόνο να το χειριστούν μόνοι τους.

Παρέχοντας εξαιρετική αξία, καθιερώνεστε ως εμπειρογνώμονας και εάν αναφέρετε και συνδέσετε τα προφίλ ελεύθερου επαγγελματία σας στο τέλος κάθε ανάρτησης, θα αυξήσετε σημαντικά τους εισερχόμενους δυνητικούς πελάτες σας.

Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε μελέτες περιπτώσεων, καθώς βοηθούν στην παροχή κοινωνικής απόδειξης. Οποιοσδήποτε μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι ειδικός, αλλά εάν αποδείξετε ότι έχετε τις δεξιότητες να παραδώσετε, θα κλείσετε συμφωνίες πολύ πιο εύκολα.

Φροντίστε επίσης να ζητήσετε από τους πελάτες σας να σας αφήσουν κριτικές. Όχι μόνο βοηθά με νέους πελάτες, αλλά οι αγορές ανεξάρτητων επαγγελματιών θα δώσουν περισσότερη οργανική έκθεση σε ελεύθερους επαγγελματίες με υψηλές βαθμολογίες και ικανοποίηση πελατών. Ο αλγόριθμός τους λειτουργεί κάπως όπως το Google — ορισμένα σήματα βοηθούν το προφίλ σας να κατατάσσεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.


8. Προσδιορίστε την ειδικότητά σας και παραμείνετε αποκλειστικοί

Δεν θα ταιριάζει κάθε πελάτης ή έργο — είναι αδύνατο να αντιμετωπίσετε κάθε πελάτη που σας προσεγγίζει σχετικά με την υπηρεσία SEO σας. Είναι καλύτερο να καθιερωθείτε ως ειδικός σε έναν τύπο υπηρεσίας και ακόμη και σε έναν κλάδο ή εξειδικευμένη θέση.

Για παράδειγμα, μπορεί να ειδικευτείτε στο SEO ηλεκτρονικού εμπορίου και στην κατάταξη σελίδων προϊόντων Shopify. Ένας άλλος ελεύθερος επαγγελματίας μπορεί να είναι ειδικός στη βελτιστοποίηση της σελίδας. Κάποιος άλλος μπορεί να ειδικεύεται στην κατασκευή συνδέσμων για δικηγορικά γραφεία.

Όταν έχετε μια σαφώς προσδιορισμένη ειδικότητα, θα προσελκύσετε πελάτες που ανταποκρίνονται στο σύνολο των δεξιοτήτων σας και όταν εργάζεστε με μια συγκεκριμένη ομάδα ή σε μια συγκεκριμένη ειδικότητα, σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε μια πολύ πιο αποτελεσματική υπηρεσία.

Όταν το κάνετε αυτό, το ποσοστό διατήρησης των πελατών σας κάθε μήνα παραμένει υψηλό, προσελκύετε εξαιρετικές κριτικές και έτσι προσελκύετε περισσότερους πελάτες.






Τελικές σκέψεις

Εάν είστε άτομο με κίνητρα με τον εαυτό σας με τη γνώση και την ικανότητα να προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα σε μια εξειδικευμένη θέση μάρκετινγκ αναζήτησης — από δημιουργία συνδέσμων και δημιουργία περιεχομένου έως τεχνικούς ελέγχους και επιτόπια βελτιστοποίηση — τότε έχετε την ευκαιρία να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη ελεύθερο επαγγελματία.

Οι παραπάνω συμβουλές και προτάσεις είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης και μπορούν να σας βοηθήσουν να βραχείτε τα πόδια σας. Η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σας δώσω είναι να ξεκινήσετε σιγά σιγά και να ξεκινήσετε ως ελεύθερος επαγγελματίας κατά τη διάρκεια του χρόνου διακοπής λειτουργίας σας. Μπορείτε να κάνετε εργασίες πελατών τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα για να ξεκινήσετε και στη συνέχεια να μεταβείτε σε ελεύθερο επαγγελματία πλήρους απασχόλησης μόλις τα κέρδη σας από ελεύθερους επαγγελματίες ξεπερνούν σταθερά την τρέχουσα εργασία σας.

Το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να εγκαταλείψετε μια δουλειά που παρέχει για εσάς και την οικογένειά σας προτού αποκτήσετε μια καθιερωμένη καριέρα ελεύθερου επαγγελματία, πελάτες και εισόδημα. Ξεκινήστε αργά και τοποθετήστε τον εαυτό σας ώστε να διακλαδωθεί πλήρως, αλλά μην το βιάζεστε. Κάνοντας αυτό θα ασκήσετε απίστευτη πίεση στους ώμους σας.

Τι ερωτήσεις έχετε σχετικά με το ξεκίνημα ενός freelancing side hustle και την παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με το SEO; Αφήστε τα στα σχόλια παρακάτω και θα κάνω ό,τι μπορώ για να τους απαντήσω