,Σας υποσχέθηκα λοιπόν ότι θα άρχισα να μοιράζομαι ξανά περιεχόμενο εδώ και φέτος, ήμουν απασχολημένος τον περασμένο μήνα, επομένως αυτό είναι μόλις το δεύτερο τέτοιο μερίδιο μου. Μπορείτε να διαβάσετε την πρώτη εδώ ... αυτή τη δεύτερη ανάρτηση γίνομαι αρκετά προσωπική για το δικό μου ταξίδι, ένα ταξίδι που πολλοί σε αυτό το φόρουμ έχουν παρακολουθήσει να εξελίσσεται και πολλοί άλλοι έχουν βοηθήσει να γίνει δυνατό. Όπως είπα στο προηγούμενο νήμα μου, αν δεν έχετε τίποτα πολύτιμο να προσθέσετε, απλώς προχωρήστε, δεν θέλω να εκτραπούν αυτές οι μετοχές... διαφορετικά θα τις σταματήσω ξανά.


Τέλος πάντων, ας το καταλάβουμε.


Είμαι στον χώρο του SEO για κάτι που μοιάζει με μια αιωνιότητα, και όταν κοιτάζω πίσω στην αρχή και σκέφτομαι πώς εξελίχθηκε η τελευταία δεκαετία και πλέον, με κάνει απίστευτα περήφανο για όσα έχω καταφέρει και χτίσω.


Συνολικά, το τρέχον πρακτορείο μου, το προηγούμενο πρακτορείο μου και πολλά μεμονωμένα έργα (όπως το περίφημο Speed ​​Rank) με έχουν δει να πουλάω backlinks αξίας άνω των 10 εκατομμυρίων δολαρίων την τελευταία δεκαετία και είναι κάτι που ειλικρινά δεν σκοπεύω να το πετύχω ποτέ. Η τρέχουσα υπηρεσία μου, για παράδειγμα, δεν προοριζόταν να είναι μια εταιρεία δημιουργίας συνδέσεων πλήρους υπηρεσίας. Στην πραγματικότητα, ξεκίνησε ως ένα blog που αποκάλυψε πολλά από τα BS και τις ανοησίες που υπήρχαν στον κόσμο του SEO τότε.


Υπήρχε μια ομάδα ατόμων με επιρροή που θα κήρυτταν το whitehat «κέρδος συνδέσμων» ενώ ήταν μέρος των μεγαλύτερων επιχειρήσεων πώλησης συνδέσμων. Θα έλεγαν στο κοινό τους ότι η απόκτηση συνδέσμων ήταν ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό, ενώ ενορχηστρώναν τις πωλήσεις συνδέσμων από κορυφαίους ιστότοπους μέσων ενημέρωσης.


Ξεκίνησα να τραβήξω την κουρτίνα στο πλάι και να ενημερώσω τον κόσμο ότι οι σύνδεσμοι εξακολουθούσαν να είναι το σήμα κορυφαίας κατάταξης και ενώ η απόκτησή τους μπορούσε να επιτευχθεί μέσω της προσέγγισης και της δημιουργίας εκπληκτικών κομματιών περιεχομένου, η αγορά τους ήταν πολύ πιο εύκολη και αποτελεσματική λόγω την ταχύτητα με την οποία θα μπορούσαν να αποκτηθούν.


Οι αναγνώστες του ιστολογίου αγάπησαν την ειλικρίνεια και τη διαφάνεια –κάτι που δεν υπήρχε στον κόσμο του SEO εκείνη την εποχή– και άρχισαν να ρωτούν αν μπορούσα να τους βοηθήσω να εξασφαλίσουν συνδέσμους. Ξεκινήσαμε από μικρά, προσφέροντας μια υπηρεσία δημιουργίας συνδέσμων με λευκό γάντι, η οποία στη συνέχεια μετατράπηκε σε μια μεγάλη επιχείρηση. Με τα χρόνια η ομάδα και ο όγκος μας αυξήθηκαν εκθετικά.


Έμαθα πολλά με τα χρόνια και κάποια πράγματα έχουν πραγματικά ξεχωρίσει – πράγματα που πιστεύω ότι θα μπορούσαν να έχουν αξία για τους αναγνώστες αυτής της ανάρτησης.


Τούτου λεχθέντος, εδώ είναι οκτώ βασικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν τις προσπάθειες SEO και backlinks.​


1. Οι Backlinks συνεχίζουν να είναι το κορυφαίο σήμα
Δεν είμαι σίγουρος πόσες φορές πρέπει να επαναλάβω αυτή τη δήλωση, αλλά συνεχίζει να είναι αληθινή. Ανεξάρτητα από το τι λέει η «Ομάδα αναζήτησης» της Google ή τι λέει το σπασμωδικό πλήρωμα του κύκλου του κλάδου SEO, οι σύνδεσμοι θα είναι πάντα αυτό που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τα αποτελέσματα αναζήτησής της.


Ενώ πράγματα όπως η ταχύτητα ιστότοπου, η επιτόπια βελτιστοποίηση και η σήμανση σχήματος είναι όλα πολύ σημαντικά, υπάρχουν πάρα πολλοί ιστότοποι που ανταγωνίζονται για τις ίδιες θέσεις που θα ήταν αδύνατο να ταξινομηθούν χρησιμοποιώντας μόνο αυτά τα δεδομένα.


Οι σύνδεσμοι είναι η διαφορά μεταξύ ενός νέου ιστότοπου με ελάχιστη έως καθόλου αναγνώριση επωνυμίας και μιας οικιακής επιχείρησης που είναι περισσότερο από πιθανό αυτό που αναζητά ο χρήστης. Είναι δίκαιο αυτό; Τίποτα στη ζωή δεν είναι "δίκαιο" - είναι απλά όπως είναι και αν θέλετε να ανταγωνιστείτε χρειάζεστε συνδέσμους. Πολλά από αυτά, και μόνο η καλύτερη ποιότητα από άποψη εξουσίας.


Είναι έτσι για περισσότερο από μια δεκαετία. Οι σύνδεσμοι ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας ακόμη και πριν ξεκινήσω το πρακτορείο δημιουργίας συνδέσμων. Τότε θα μπορούσατε απλώς να στείλετε ανεπιθύμητα μηνύματα σε εκατοντάδες χιλιάδες συνδέσμους χρησιμοποιώντας λογισμικό και να κατατάξετε μέσα σε μια μέρα. Οι παλιές σχολές SEO σίγουρα θα θυμούνται τις μέρες του Xrumer.




2. Η Google γίνεται πιο έξυπνη όταν πρόκειται για συνδέσμους
Όταν η εστίαση μετατοπίστηκε από τη μαζική δημιουργία συνδέσμων στη στοχευμένη προσέγγιση συνδέσμων σε ασφαλείς συνδέσμους ιστολογίου και backlinks για αναρτήσεις επισκεπτών, άρχισε να εμφανίζεται μια σειρά από ιδιωτικά δίκτυα ιστολογίων. Τα PBN ήταν η οργή και αυτά τα δίκτυα αγόραζαν ληγμένους τομείς που είχαν εξουσία και ισχυρές μετρήσεις με βάση το υπάρχον προφίλ συνδέσμου τους.


Λειτούργησαν πολύ καλά για λίγο και ένας ιστότοπος θα μπορούσε να προστεθεί σε ένα δίκτυο και μόλις η Google εντόπισε αυτούς τους συνδέσμους, οι μετρήσεις και η κατάταξή τους θα ανέβαιναν. Όμως, σύντομα αυτά τα «ιδιωτικά» δίκτυα έγιναν πολύ δημόσια. Πως? Απληστία.


Αυτά τα δίκτυα άρχισαν να πωλούν συνδέσμους σε φόρουμ και αγορές, στέλνοντας τη λίστα με τα αποθέματά τους σε όποιον το ζητούσε. Την πρώτη φορά που γίνεται αυτό το δίκτυο εκτίθεται. Ήταν μερικά από αυτά τα αιτήματα από υπαλλήλους της Google; Θα ήμουν πρόθυμος να στοιχηματίσω ότι συνέβη μερικές φορές.


Ωστόσο, ένα δημόσιο δίκτυο ιστολογίων όπως αυτό είναι εύκολο να συντρίψει, επειδή μόλις αποκαλυφθεί ένας ιστότοπος, μπορείτε γρήγορα να αναγνωρίσετε όλους τους συμμετέχοντες καθώς και τους άλλους ιστότοπους από τους οποίους συνδέονται.


Η Google διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη που μπορεί γρήγορα να αποκαλύψει όλους τους ιστότοπους σε ένα δίκτυο καθώς και όλους τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν τους συνδέσμους τους. Προσέξτε πώς δεν ανακοινώνουν καν ποινές όπως παλιά; Θυμάστε τα ζώα; Πιγκουίνος. Αρκτοειδές ζώο της ασίας. Κολίμπρι.


Τώρα όλα είναι stealth και ο αλγόριθμος τιμωρεί τους ιστότοπους καθημερινά χωρίς προειδοποίηση. Τα PBN εξακολουθούν να λειτουργούν; Ναι, αλλά μόνο εάν είναι φτιαγμένα αποκλειστικά για εσάς και είστε το μόνο άτομο που ξέρει ότι υπάρχουν.






,


3. Κανένας αυτοματισμός ή εργαλείο δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη μη αυτόματη προσέγγιση
Η πλειονότητα των ιστοτόπων από τους οποίους εξασφαλίζουμε συνδέσμους από όλους έχουν πολλά τμήματα – είναι πραγματικές επιχειρήσεις και όχι μόνο ιστολόγια για χόμπι. Έχουν συντακτικές ομάδες, συγγραφείς προσωπικού, συντελεστές, ακόμη και συντονιστές περιεχομένου.


Ο μόνος τρόπος για να εξασφαλίσετε έναν σύνδεσμο από έναν από αυτούς τους ιστότοπους είναι μέσω μιας υπάρχουσας σύνδεσης και σχέσης. Οι μέρες της ανατίναξης μιας γενικής προσφοράς σε 100 διευθύνσεις email και της λήψης 1-2 μπουκιών έχουν τελειώσει.


Αυτοί οι ιστότοποι αποστέλλονται με ανεπιθύμητη αλληλογραφία μέχρι θανάτου, με αποτέλεσμα να μην διαβάζουν πια τα μηνύματα. Αυτός είναι ο λόγος που τονίζω τόσο πολύ τη σημασία της οικοδόμησης σχέσεων. Την τελευταία δεκαετία, ξοδέψαμε τόσο πολύ χρόνο και προσπάθεια για να χτίσουμε ισχυρές σχέσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε σε θέση να εξασφαλίσουμε συνδέσμους για τους πελάτες μας σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.


Όταν δημιουργείτε αυτές τις σχέσεις και τις συνδυάζετε με επίκαιρες ιστορίες, οδηγεί σε ασφαλείς συνδέσμους. Αυτός ο τύπος χειρωνακτικής εργασίας δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανένα εργαλείο ή λογισμικό. Βλέπω τόσα πολλά εργαλεία "PR" και εφαρμογές SaaS να διαφημίζονται, αλλά αυτά είναι απλά δοξασμένα εργαλεία ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και δεν λειτουργούν.


Οι συντάκτες και οι συγγραφείς μπορούν να εντοπίσουν ένα βήμα SEO από ένα μίλι μακριά. Όσοι έχουν ήδη χτισμένες σχέσεις και το «μέσα» έχουν ένα σοβαρό πλεονέκτημα.




4. Οι σύνδεσμοι μόνοι δεν θα το κόψουν πια
Εάν εστιάσετε μόνο στη δημιουργία συνδέσμων, μπορεί να κατατάξετε τον ιστότοπό σας ψηλά, αλλά αυτό δεν εγγυάται ότι θα ακολουθήσουν πωλήσεις και μετατροπές. Πριν από χρόνια ένας καταναλωτής έκανε μια αναζήτηση στο Google και έκανε αυτόματα κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα.


Εάν αυτός ο ιστότοπος πρόσφερε αυτό που έψαχναν, θα έκαναν μετατροπή. Η νοοτροπία ήταν το κορυφαίο αποτέλεσμα ήταν το καλύτερο, επομένως δεν υπήρχε λόγος να χάνουμε χρόνο σε άλλες ιστοσελίδες. Λοιπόν, οι καταναλωτές γνωρίζουν καλύτερα πώς λειτουργούν τα αποτελέσματα αναζήτησης και ότι η πρώτη θέση δεν είναι πάντα η καλύτερη προσφορά.


Έτσι, ενώ χρειάζεστε μια πολύ επιθετική στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων για να κατατάξετε ψηλά στα SERP, πρέπει επίσης να εστιάσετε σε μερικές άλλες στρατηγικές για να έχετε την καλύτερη απόδοση από την προσπάθεια SEO σας. Εδώ είναι μερικά παραδείγματα.


Συναρπαστικές προσφορές:Πρέπει να έχετε μια εξαιρετική τιμή, ισχυρή προσφορά ή μια μοναδική πρόταση πώλησης για να ωθήσετε τον επισκέπτη να κάνει μετατροπή. Κάθε επισκέπτης που προσελκύει ο ιστότοπός σας συνοδεύεται από ένα δύσκολο κόστος – επομένως πρέπει να του παρουσιάσετε συναρπαστικές προσφορές για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής σας.


Βελτιστοποιημένο UX με εστίαση στις μετατροπές: Κάντε όσο το δυνατόν πιο απλό για τους επισκέπτες να συμπληρώνουν φόρμες, να ζητούν πληροφορίες, να διαβάζουν περιεχόμενο και να κάνουν αγορές. Εάν η εμπειρία του ιστότοπού σας δεν είναι ευχάριστη, θα φύγουν και θα βρουν άλλη επιλογή. Επίσης, υποθέστε ότι το 80% ή περισσότερο της επισκεψιμότητάς σας προέρχεται από κινητές συσκευές, οπότε δημιουργήστε ένα UX φιλικό προς κινητά.


Ισχυρή μάρκα:Οι καταναλωτές θα αναζητούν πάντα κριτικές και σχόλια για την επιχείρησή σας. Πρέπει να έχετε μια ισχυρή επωνυμία στο διαδίκτυο. Από την ενθάρρυνση περισσότερων κριτικών έως την καταστολή δυσμενούς περιεχομένου στα αποτελέσματα αναζήτησης – προσπαθήστε να έχετε μια ισχυρή παρουσία επωνυμίας στις πρώτες σελίδες του Google.









5. Κανόνας Anchor Text: General Offsite and More Descriptive Onsite
Παλιότερα οι σύνδεσμοι δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας κείμενο αγκύρωσης ακριβούς αντιστοίχισης. Εάν θέλατε να κατατάξετε στην «καλύτερη εταιρεία SEO», θα δημιουργήσατε συνδέσμους που θα είχαν τον ακριβή όρο αναζήτησης ως κείμενο αγκύρωσης. Στη συνέχεια, η Google άρχισε να τιμωρεί ιστότοπους που είχαν πολύ ανεπιθύμητο κείμενο αγκύρωσης στα προφίλ συνδέσμων τους.


Αυτό έκανε όλους να μπουν στο «φυσικό» anchor text bandwagon. Άγκυρες όπως "εδώ" και "αυτή η ανάρτηση ιστολογίου" έγιναν ο κανόνας. Αν και πέρασε την αρχή, δεν ήταν τόσο αποτελεσματικό όσο ήταν οι φράσεις ακριβούς αντιστοίχισης.


Ωστόσο, είναι επίσης σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η πρόθεση αναζήτησης των καταναλωτών έχει αλλάξει πολύ. Καθώς περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση και πραγματοποιούν πιο λεπτομερείς και συγκεκριμένες αναζητήσεις, περιορίζεται ο αριθμός των αναζητήσεων με λέξεις-κλειδιά.


Οι έξυπνοι SEO εξακολουθούν να δημιουργούν συνδέσμους κειμένου άγκυρας, αλλά το κάνουν όταν διασυνδέουν περιεχόμενο ιστολογίου επιτόπου. Μπορείτε να το ξεφύγετε περισσότερο, καθώς είναι πιο «λογικό» αφού περιγράφετε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία και συνδέεστε με τον δικό σας ιστότοπο. Αυτή η στρατηγική εξακολουθεί να ξεπερνά την εξουσία και να τη διαχέει σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας και βοηθά επίσης την Google να κατανοήσει το περιεχόμενό σας.




6. Η συνέπεια και η υπομονή οδηγούν σε μακροπρόθεσμες ταξινομήσεις
Όλα αυτά τα χρόνια δημιουργήσαμε πολλούς συνδέσμους και συνεργαστήκαμε με πολλούς πελάτες. Τα 10 εκατομμύρια δολάρια είναι πολλοί σύνδεσμοι και όλα αυτά τα χρόνια έχουμε συνεργαστεί με πολλούς ιστότοπους. Ορισμένες εξαφανίστηκαν μετά από λίγα χρόνια και πολλές διαδικτυακές επιχειρήσεις ήταν πελάτες από την αρχή.


Η κύρια διαφορά μεταξύ αυτών που έφυγαν από τη λειτουργία τους και εκείνων που ευδοκιμούν τώρα είναι η συνοχή με τη στρατηγική SEO τους, ακόμα κι αν αυτό σήμαινε ότι ξεκινούσαν από μικρό. Την τελευταία δεκαετία, έχω δει μερικές επιχειρήσεις να ξεκινούν δυναμικά με μηνιαίο προϋπολογισμό SEO 10.000 $, αλλά μετά από μερικούς μήνες, αποφάσισαν να τον διακόψουν, ενώ ορισμένες επιχειρήσεις ξεκίνησαν μικρές, με 1.000 $ το μήνα, αλλά δεν έβγαλαν ποτέ το πόδι τους από το γκάζι .


Καθώς τα αποτελέσματά τους βελτιώθηκαν και τα έσοδα αυξήθηκαν, διέθεσαν περισσότερα στον προϋπολογισμό SEO και δημιουργίας συνδέσμων. Αυτός ο τύπος συνέπειας τους έχει ανταμείψει με ισχυρές βαθμολογίες και το όφελος της οργανικής κυκλοφορίας 24/7.


Κατανοήστε ότι η δημιουργία συνδέσμων δεν θα προσφέρει αποτελέσματα από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά αν παραμείνετε συνεπείς, μπορεί να είναι η καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) σε όλα τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ.




7. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται ενώ ο αριθμός των ευκαιριών σύνδεσης μειώνεται
Κάθε μέρα κυκλοφορούν εκατοντάδες και χιλιάδες νέα ιστολόγια και ιστότοποι, από ιστολόγια μαμάς που μένουν στο σπίτι μέχρι καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλούν τα δικά τους προϊόντα και αποστέλλουν αποστολές από προμηθευτές.


Ο ανταγωνισμός για την προβολή στο Google αυξάνεται καθημερινά, ενώ ο αριθμός των ευκαιριών τόσο για συνδέσμους όσο και για έκθεση μειώνεται. Γιατί γίνεται πιο δύσκολη η κατάταξη στην κορυφή;


Ανταγωνισμός: Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, κάθε μέρα νέοι ιστότοποι ανταγωνίζονται για ένα μερίδιο του ίδιου κοινού. Καθώς η έναρξη διαδικτυακών επιχειρήσεων γίνεται ευκολότερη και έχει χαμηλό εμπόδιο εισόδου, αυτό θα συνεχίσει να συμβάλλει σε αυτήν την πραγματικότητα.


Λιγότερες ευκαιρίες σύνδεσης:Τα ιστολόγια και οι ιστότοποι έχουν βαρεθεί τα αιτήματα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Πολλοί έχουν κλείσει τα προγράμματα συνεργατών τους επειδή γνωρίζουν την πώληση συνδέσμων και οι συγγραφείς του προσωπικού παρακολουθούνται πολύ προσεκτικά. Με λιγότερες αναρτήσεις επισκεπτών και ευκαιρίες για συνεισφέροντες, η ασφάλεια των συνδέσμων γίνεται πιο δύσκολη.


Λιγότερο SERP Organic Real Estate: Δείτε τα αποτελέσματα της Google για κοινές αναζητήσεις. Οι διαφημίσεις κυριαρχούν στην κορυφή, υπάρχουν πλέον "θέση μηδέν" και άλλα αποσπάσματα κορυφαίων αποτελεσμάτων, μαζί με τοπικούς χάρτες κ.λπ. Υπάρχουν απλώς πολύ λιγότερες οργανικές θέσεις για να παλέψετε.




8. Το 90% του ανταγωνισμού μας έχει εξαφανιστεί (και των πελατών τους )
Ενώ η πώληση συνδέσμων αξίας 10 εκατομμυρίων δολαρίων είναι ένα σημαντικό επίτευγμα, το μεγαλύτερο επίτευγμα είναι η μακροζωία μας. Η πλειοψηφία των αντιπροσωπειών SEO και των πωλητών συνδέσμων με τους οποίους έχουμε ανταγωνιστεί όλα αυτά τα χρόνια έχουν φύγει τώρα.


Γιατί; Επειδή τα περισσότερα πρακτορεία ξεπηδούν νομίζοντας ότι το παιχνίδι είναι εύκολο και σύντομα συνειδητοποιούν ότι δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Όχι μόνο έχουν εξαφανιστεί, αλλά οι πελάτες τους έχουν υποστεί τη μοίρα να συνεργάζονται με άπειρους SEO.


Δεν μπορώ να τονίσω τη σημασία της συνεργασίας με μια εταιρεία που έχει κατά νου το καλύτερο συμφέρον σας. Ο όγκος των πωλήσεών μας θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο εντυπωσιακός εάν αναλαμβάναμε κάθε πελάτη που μας πλησίαζε θέλοντας να αγοράσει συνδέσμους.


Είμαι περήφανος για το πώς η ηθική και η προσέγγισή μας στη δημιουργία συνδέσμων παρέμειναν ισχυρές όλα αυτά τα χρόνια, με τον νούμερο ένα στόχο μας να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις και τις επωνυμίες να επιτύχουν στο διαδίκτυο αναπτύσσοντας έξυπνες και εστιασμένες στα αποτελέσματα προσπάθειες δημιουργίας συνδέσμων.


Αν και υπάρχουν πολλά πρακτορεία που εμφανίζονται κάθε μέρα, είμαι ευγνώμων σε εκείνα που μας εμπιστεύτηκαν τις ανάγκες σύνδεσης και συνεχίζουν να μας χρησιμοποιούν ως προμηθευτές τους. Έχουμε μια ισχυρή άγκυρα στον κλάδο του SEO και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να ξεχωρίζουμε πάνω από τους υπόλοιπους.