Η εξατομίκευση περιεχομένου για τους χρήστες στον ιστότοπό σας μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία τους και να αυξήσει τις μετατροπές. Το δυναμικό περιεχόμενο εμφανίζει σχετικές προσφορές, διαφημίσεις, αναρτήσεις και ενημερωτικά δελτία για κάθε χρήστη με βάση την τοποθεσία, τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του. Ως αποτέλεσμα, όταν οι χρήστες επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, νιώθουν ότι τους εκτιμούν και θα είναι πιο πιθανό να κάνουν μετατροπή. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το δυναμικό περιεχόμενο, πώς λειτουργεί και πώς να το προσθέσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Τι είναι το δυναμικό περιεχόμενο;

Το δυναμικό περιεχόμενο είναι ένας τύπος περιεχομένου που αλλάζει ανάλογα με τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των χρηστών σε μια δεδομένη στιγμή. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια εμπειρία ιστότοπου που προσαρμόζεται στον μεμονωμένο επισκέπτη, γεγονός που κάνει την εμπειρία χρήστη πιο σχετική και ικανοποιητική.

Τι σημαίνει δυναμικό περιεχόμενο στην πράξη; Ένα παράδειγμα είναι οι συστάσεις προϊόντων. Ας υποθέσουμε ότι επισκεφτήκατε την Booking.com για να αναζητήσετε την τιμή μιας διαμονής δύο διανυκτερεύσεων στο ξενοδοχείο Four Seasons στη Λεμεσό της Κύπρου. Κατά την επόμενη επίσκεψή σας, θα δείτε σχετικές προσφορές, όπως αυτές που εμφανίζονται στην παρακάτω οθόνη. Αυτό είναι ένα παράδειγμα περιεχομένου που δημιουργείται δυναμικά σε δράση.

Κράτηση εξατομικευμένων προτάσεων προϊόντων
Η Booking.com εξατομικεύει τις προτάσεις προϊόντων

Πώς λειτουργεί; Για να εξατομικεύσουν το περιεχόμενο για κάθε χρήστη, οι κάτοχοι ιστοτόπων συλλέγουν δεδομένα χρήστη, όπως ονόματα, συμπεριφορά στο διαδίκτυο, τοποθεσίες και πολλά άλλα μέσω cookie, φορμών εγγραφής, ενημερωτικών δελτίων, της ίδιας της διαδικασίας κράτησης ή άλλης μεθόδου παρακολούθησης.

Το δυναμικό περιεχόμενο χρησιμοποιείται ακόμη πιο συχνά στις διαφημίσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι οι διαφημίσεις σας στο Facebook αντιγράφουν ακριβώς περιεχόμενο που είχατε αναζητήσει στο παρελθόν στο διαδίκτυο και σας υπενθυμίζουν να επιστρέψετε σε συγκεκριμένους ιστότοπους για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

Στατικό περιεχόμενο vs Δυναμικό περιεχόμενο 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ δυναμικού περιεχομένου και στατικού περιεχομένου; Οι ιστότοποι με δυναμικό περιεχόμενο χρησιμοποιούν σενάρια για τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών, την αποθήκευση αυτών των πληροφοριών στις βάσεις δεδομένων τους και τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών. Τέτοια δεδομένα μπορεί να περιλαμβάνουν το όνομα του χρήστη, τη διεύθυνση email, την τοποθεσία, το ιστορικό περιήγησης ή αγορών, τις προτιμήσεις κ.λπ.

Σε αντίθεση με το δυναμικό περιεχόμενο, το στατικό περιεχόμενο παραδίδεται στους τελικούς χρήστες χωρίς να χρειάζεται επεξεργασία, τροποποίηση ή προσαρμογή. Με άλλα λόγια, αυτό το είδος περιεχομένου παραδίδεται απευθείας στους τελικούς χρήστες, καθώς αποθηκεύεται σε αρχεία HTML και είναι πολύ πιο εύκολο να εφαρμοστεί και να δημιουργηθεί. Ωστόσο, το στατικό περιεχόμενο δεν διαθέτει επίσης ορισμένα από τα σαφή οφέλη του δυναμικού περιεχομένου, τα οποία διερευνώνται παρακάτω.

Συνοπτικά, οι σελίδες με στατικό περιεχόμενο είναι πιο εύκολο να ρυθμιστούν και να διατηρηθούν, ενώ οι σελίδες με δυναμικό περιεχόμενο επιτρέπουν εξατομικευμένες εμπειρίες και αλληλεπίδραση με κάθε συγκεκριμένο χρήστη, αλλά απαιτούν περισσότερη προσπάθεια για τη δημιουργία.

Πλεονεκτήματα της χρήσης δυναμικού περιεχομένου 

Οι δυναμικές σελίδες απαιτούν περισσότερη προσπάθεια, αλλά μπορούν να παραμείνουν σχετικές χωρίς συνεχείς ενημερώσεις. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκομίσουν πολλά οφέλη χρησιμοποιώντας δυναμικό περιεχόμενο στους ιστότοπούς τους, όπως:

  • Δημιουργία μιας πιο εξατομικευμένης και συναρπαστικής εμπειρίας χρήστη
  • Αύξηση των μετατροπών, μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης και προώθηση περισσότερων επισκέψεων επιστροφής
  • Προσφέροντας μια απρόσκοπτη εμπειρία που θα αυξήσει την κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google και θα αυξήσει την επισκεψιμότητά σας
  • Μειώνοντας την τριβή και βοηθώντας τους χρήστες να αποφύγουν τη συμπλήρωση των ίδιων φορμών πολλές φορές
  • Προσαρμογή του περιεχομένου σας σε πολλές προσωπικότητες αγοραστών
  • Εξατομίκευση του περιεχομένου σας για να κάνετε τους χρήστες να αισθάνονται σημαντικοί και να χτίσετε εμπιστοσύνη

Τύποι δυναμικού περιεχομένου

Υπάρχουν πολλοί τύποι δυναμικού περιεχομένου που μπορείτε να εφαρμόσετε για να εξατομικεύσετε την εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν ή μερικούς από αυτούς τους τύπους ανάλογα με τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Συστάσεις προϊόντων

Η εξατομίκευση των προτάσεων προϊόντων μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών . Η έρευνα δείχνει ότι η εξατομίκευση των προτάσεων "Κορυφαίων πωλητών" μπορεί να διπλασιάσει τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Αυτή η προσέγγιση χρησιμοποιείται από κορυφαίες εταιρείες σε διάφορες θέσεις, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, Netflix κ.λπ. 

Η συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους χρήστες θα σας επιτρέψει να παρέχετε περιεχόμενο που ταιριάζει με τα ενδιαφέροντα και τις προσδοκίες τους αντί να κάνετε απλώς τις καλύτερες εικασίες σας. Για τους νέους επισκέπτες, μπορείτε να προσφέρετε προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην αρχή και, καθώς συνεχίζουν να αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας, μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τις προτιμήσεις τους και να προσφέρετε εξατομικευμένες προτάσεις.

Οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι μπορούν να εμφανίζουν προορισμούς, πακέτα και δραστηριότητες με βάση τη γεωγραφική τοποθεσία των επισκεπτών τους, το ιστορικό κρατήσεων, τα ενδιαφέροντα κ.λπ. Για παράδειγμα, η Skyscanner εξατομικεύει τις προσφορές τους με βάση τη χώρα και τη γλώσσα που επιλέγετε κατά την περιήγησή σας στον επίσημο ιστότοπο.

Το Skyscanner εξατομικεύει τις προσφορές με βάση τη γεωγραφική θέση
Το Skyscanner εξατομικεύει τις προσφορές με βάση τη γεωγραφική θέση

Επιπλέον, μπορείτε να αφαιρέσετε προϊόντα που ο χρήστης έχει ήδη αγοράσει ή κατεβάσει και να εστιάσετε στην εμφάνιση νέων προσφορών. 

Αναζήτηση ιστότοπου

Η αναζήτηση είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της πλοήγησης στον ιστότοπο. Όσο πιο εύκολη είναι η αναζήτηση, τόσο πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες να βρουν αυτό που ψάχνουν. Μπορείτε να προσθέσετε εξατομίκευση συμπληρώνοντας εκ των προτέρων τη γραμμή αναζήτησης ή το γραφικό στοιχείο με πληροφορίες από την τελευταία αλληλεπίδραση του πελάτη σας στον ιστότοπό σας, όπως ο προορισμός, ο αριθμός των επισκεπτών, οι ημερομηνίες ταξιδιού κ.λπ.

Για παράδειγμα, η Booking.com εμφανίζει τις πρόσφατες αναζητήσεις, όταν ανοίγετε την αρχική σελίδα, και συμπληρώνει αναλόγως τη φόρμα αναζήτησης.

Η κράτηση προσυμπληρώνει τη φόρμα αναζήτησης με βάση πρόσφατες αναζητήσεις
Η κράτηση προ-συμπληρώνει τη φόρμα αναζήτησής της με βάση τις πρόσφατες αναζητήσεις

Μια άλλη επιλογή είναι η απευθείας εμφάνιση κατηγοριών ή προϊόντων καθώς ο χρήστης πληκτρολογεί το ερώτημά του. Αυτό θα σας βοηθήσει να περιορίσετε την αναζήτηση. Οι επιλογές αυτόματης συμπλήρωσης επιτρέπουν στους χρήστες να ανακαλύπτουν προϊόντα πιο γρήγορα και να εξοικονομούν χρόνο, καθώς μπορούν να μεταβούν στο προϊόν απευθείας από τη γραμμή αναζήτησης αντί να κοιτάζουν στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Για παράδειγμα, όταν αρχίσετε να πληκτρολογείτε στον ιστότοπο του Musement, θα εμφανιστούν δημοφιλείς προσφορές στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει.

Εξατομικευμένη αναζήτηση ιστότοπου στο Musement
Εξατομικευμένη αναζήτηση ιστότοπου στο Musement

Μπορείτε επίσης να αναδιατάξετε τα στοιχεία της σελίδας καταχώρισης με βάση τα κλικ ή το ιστορικό κρατήσεων ενός χρήστη, καθώς και τη δημοτικότητα του προϊόντος.

CTA

Τα δυναμικά κουμπιά παρότρυνσης για δράση σάς επιτρέπουν να οδηγείτε τον επισκέπτη από την πρώτη αλληλεπίδραση στη μετατροπή, ελαχιστοποιώντας παράλληλα την τριβή. Στην αρχή, μπορεί να θέλετε να ενθαρρύνετε τους νέους χρήστες να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας και μετά να τους ζητήσετε να ελέγξουν το ιστολόγιό σας ή να δοκιμάσουν μια δωρεάν δοκιμή ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Τέλος, μπορείτε να τους διευκολύνετε να μετατραπούν σε πελάτες σας.

Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά CTA για διαφορετικά πρόσωπα αγοραστών με βάση τις προτιμήσεις, τις προσδοκίες τους κ.λπ. Για παράδειγμα, με την τμηματοποίηση email, μπορείτε να δελεάσετε το κοινό σας να προβεί σε διαφορετικές ενέργειες, όπως να ζητήσετε από τους πελάτες που ολοκλήρωσαν μια αγορά να υποβάλουν σχόλια, προσελκύστε τους νέους αναγνώστες να ελέγξουν το καλύτερο περιεχόμενο του ιστολογίου σας, να ζεστάνετε παλιούς πελάτες με νέες αναρτήσεις κ.λπ.

Αναδυόμενα παράθυρα

Τα αναδυόμενα παράθυρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες δεν θα χάσουν τις προσφορές τους. Όταν εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή, τα αναδυόμενα παράθυρα κάνουν τους επισκέπτες πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή. Σε ορισμένους ιστότοπους, τα αναδυόμενα παράθυρα ενεργοποιούνται από την πρόθεση του χρήστη για έξοδο ή από το συνολικό χρόνο που αφιερώνεται σε μια σελίδα.

Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης αποφασίσει να εγκαταλείψει τον ιστότοπό σας χωρίς μετατροπή, ο ιστότοπος θα εμφανίσει ένα αναδυόμενο παράθυρο με κίνητρο να ολοκληρώσει την κράτηση ή να επιστρέψει σύντομα. Μια τέλεια χρονομετρημένη προσφορά έκπτωσης ή φόρμα εγγραφής μπορεί να εξοικονομήσει πολλές μετατροπές.

Για να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό αναδυόμενο παράθυρο, λάβετε υπόψη διάφορους παράγοντες:

  • Κανάλι παραπομπής . Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε ετικέτες UTM για διαφορετικές διευθύνσεις URL και να εμφανίζετε εξατομικευμένα αναδυόμενα παράθυρα με βάση το κανάλι από το οποίο προέρχεται ο επισκέπτης σας.
  • Τοποθεσία . Παρέχετε στους χρήστες περιεχόμενο στη μητρική τους γλώσσα, προβάλλετε τιμές στο τοπικό τους νόμισμα, μοιραστείτε γνώσεις για συγκεκριμένες τοποθεσίες ή στείλτε προσκλήσεις σε εκδηλώσεις κοντά στον χρήστη σας.
  • Αρραβώνας . Εμφάνιση διαφορετικών μηνυμάτων στους χρήστες που επιδεικνύουν διάφορα επίπεδα αφοσίωσης για τη βελτιστοποίηση των μετατροπών.

Πανό

Οι δυναμικές διαφημίσεις banner στον ιστότοπο και στα κανάλια εκτός ιστότοπου μπορούν να υπενθυμίζουν στους χρήστες σχετικές προσφορές με βάση το ιστορικό αναζήτησης και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες αλληλεπιδράσεων με διαφημίσεις και κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

Σημειώστε ότι εάν θέλετε να εμφανίσετε banner σε ιστότοπο τρίτων, θα πρέπει να συγχρονίσετε το περιεχόμενό σας με την πλατφόρμα, κάτι που συνήθως γίνεται μέσω ροών περιεχομένου. Τα μεγάλα δίκτυα διαφημίσεων εντοπίζουν τους επισκέπτες μέσω cookie, καταγράφουν συμβάντα χρηστών και εμφανίζουν περιεχόμενο με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις στο DanFlyingSolo προσαρμόζουν τη γλώσσα ανάλογα με την τοποθεσία του χρήστη.

Ενημερωτικά δελτία

Η εξατομίκευση email είναι μια από τις βασικές μορφές δυναμικού περιεχομένου. Τα προσαρμοσμένα email ή τα πεδία φόρμας είναι πάντα αποτελεσματικά στην οδήγηση δυνητικών πελατών μέσω της διοχέτευσης μάρκετινγκ, καθώς πάνω από το 75% των εσόδων από το μάρκετινγκ μέσω email προέρχεται από εξατομικευμένες καμπάνιες. Η εξατομίκευση των email αυξάνει επίσης τις αναλογίες ανοίγματος και κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, μειώνει τις απεγγραφές και βοηθά στην αποφυγή φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Οι ταξιδιωτικοί μπλόγκερ μπορούν να τμηματοποιήσουν τις λίστες τους ανάλογα με τις τοποθεσίες των παραληπτών και να προτείνουν σχετικούς προορισμούς. Μπορείτε επίσης να αναλύσετε τις προηγούμενες κρατήσεις των χρηστών σας και να προτείνετε προσφορές στις οποίες είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν.

Ιστοσελίδες προορισμού

Οι σελίδες προορισμού συνήθως στοχεύουν να συλλάβουν τις πληροφορίες των επισκεπτών όταν «προσγειώνονται» αφού κάνουν κλικ από μια διαφήμιση, ένα ενημερωτικό δελτίο κ.λπ.

7 βέλτιστες πρακτικές για δυναμικό περιεχόμενο ιστού

Το δυναμικό περιεχόμενο για ιστότοπους μπορεί να δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη και να βελτιώσει τον χρόνο των επισκεπτών σας στο ιστολόγιό σας ή κατά την ανάγνωση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ακολουθούν μερικές βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία δυναμικού περιεχομένου.

1. Επιλέξτε έναν στόχο

Το δυναμικό περιεχόμενο διατίθεται σε διαφορετικές γεύσεις. Για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να εστιάσετε σε έναν μόνο στόχο. Τι θέλετε να πετύχετε; Κάνετε το περιεχόμενό σας σχετικό για επισκέπτες σε διαφορετικές τοποθεσίες; Διευκόλυνση αναζητήσεων ιστότοπου και μείωση της τριβής; Διατηρείτε περισσότερους επισκέπτες με έγκαιρα αναδυόμενα παράθυρα; Αφού καθορίσετε τον στόχο σας, μπορείτε να επικεντρώσετε την πλήρη προσπάθειά σας στη δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου που θα σας βοηθήσει να πετύχετε αυτόν τον στόχο.

2. Κατανοήστε το κοινό σας

Έχοντας κατά νου τον στόχο σας, αφιερώστε χρόνο για να μελετήσετε το κοινό σας . Είναι άσκοπο να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ χωρίς να καταλαβαίνετε τι ενδιαφέρουν και τι θα ανταποκριθούν οι αναγνώστες σας. Προσδιορίστε τη γεωγραφία, την ηλικία, το φύλο, τις προτιμήσεις, τις θέσεις τους κ.λπ.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με δωρεάν εργαλεία, όπως το Google Analytics ή το Google Search Console, για να δείτε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τον ιστότοπό σας. Εάν συγκεντρώνετε αρκετά δεδομένα, δοκιμάστε να δημιουργήσετε περσόνες αγοραστών που αντιπροσωπεύουν τους μέσους επισκέπτες του ιστότοπού σας και προσαρμόστε το περιεχόμενό σας πιο αποτελεσματικά.

3. Ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία

Θυμηθείτε να παρακολουθείτε την απόδοση του περιεχομένου σας και να κάνετε προσαρμογές στην πορεία για να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη. Ακολουθούν ορισμένα σημεία που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς νιώθουν οι χρήστες για το περιεχόμενό σας:

  • Διάρκεια επίσκεψης
  • Πόσες σελίδες ανοίγει ένας χρήστης σε μια περίοδο λειτουργίας
  • Ιστορικό κρατήσεων
  • Πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τον ιστότοπό σας
  • Δημογραφικά στοιχεία κοινού, όπως ηλικία, δουλειά κ.λπ.
  • Τι αναζήτησαν οι χρήστες στον ιστότοπό σας
  • Πώς οι χρήστες βρίσκουν τον ιστότοπό σας: μέσω συνδέσμων, διαφημίσεων, αναζητήσεων κ.λπ.
  • Ποιοι τύποι συσκευών και προγράμματα περιήγησης χρησιμοποιούνται συχνότερα

Για καλύτερες μετατροπές, είναι σημαντικό να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου σας. Η δοκιμή A/B θα σας βοηθήσει να βρείτε τη σχεδίαση σελίδας με τις υψηλότερες μετατροπές, κεφαλίδες, περιεχόμενο, κουμπιά CTA κ.λπ. Μπορείτε να τροποποιήσετε το περιεχόμενο για διαφορετικούς επισκέπτες και να δείτε ποιες επιλογές είναι πιο αποτελεσματικές.

4. Έχετε υπόψη τους χρήστες κινητών τηλεφώνων

Καθώς το συνολικό μερίδιο της επισκεψιμότητας από κινητές συσκευές αυξάνεται συνεχώς, είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για smartphone και tablet. Για παράδειγμα, 9 στις 10 αναζητήσεις για κινητά οδηγούν σε μια ενέργεια, όπως κράτηση, επίσκεψη σε ιστότοπο της εταιρείας κ.λπ.

Η βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές περιλαμβάνει τη δημιουργία προσαρμοστικού ή αποκριτικού περιεχομένου. Τα αποκριτικά σχέδια εμφανίζονται καλά σε διαφορετικές συσκευές, ενώ το προσαρμοστικό περιεχόμενο δημιουργεί μοναδικά πρότυπα για κάθε τύπο συσκευής. Το τελευταίο απαιτεί περισσότερο χρόνο και προσπάθεια για τη δημιουργία του, αλλά επιτρέπει μεγαλύτερη εξατομίκευση και καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Τα περισσότερα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου, όπως το WordPress, το Wix και παρόμοια, μπορούν να προσαρμόσουν το περιεχόμενο σε διαφορετικές συσκευές χωρίς επιπλέον εργασία. Ωστόσο, θα πρέπει να δοκιμάζετε τακτικά τις σελίδες σας για να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζονται σωστά για όλους τους χρήστες. Είναι ευανάγνωστο το κείμενο; Είναι αντιληπτοί οι σύνδεσμοι; Λειτουργούν όλα τα κουμπιά καλά; Είναι οι εικόνες βελτιστοποιημένες για κινητά;

5. Χρησιμοποιήστε γεωγραφική στόχευση

Η βελτιστοποίηση περιεχομένου με βάση τις τοποθεσίες των χρηστών είναι μια ισχυρή στρατηγική που σας επιτρέπει να συνδυάσετε την καλύτερη προσφορά στον κατάλληλο πελάτη τη σωστή στιγμή. Επομένως, εάν έχετε ένα ταξιδιωτικό ιστολόγιο, σκεφτείτε να γράψετε αναρτήσεις που απευθύνονται σε κάθε γεωγραφική τοποθεσία ή προσφέρουν στους νέους χρήστες την ευκαιρία να κατεβάσουν δωρεάν οδηγούς ή καταλόγους για τις συγκεκριμένες πόλεις τους.

Για παράδειγμα, το Viator χρησιμοποιεί γεωγραφική στόχευση για να εντοπίσει χρήστες και να εμφανίσει κοντινές προσφορές.

Το Viator προσφέρει αναζήτηση κοντινών εμπειριών
Το Viator προσφέρει αναζήτηση κοντινών εμπειριών

6. Βοηθήστε τους χρήστες να παραλείψουν επιπλέον βήματα

Το δυναμικό περιεχόμενο σάς επιτρέπει να εξαλείψετε τα περιττά βήματα για τους επισκέπτες και να ελαχιστοποιήσετε την τριβή. Ως αποτέλεσμα, οι επισκέπτες θα λαμβάνουν μόνο τις πληροφορίες που χρειάζονται, κάτι που θα τους κάνει να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν. Το δυναμικό περιεχόμενο αναγνωρίζει τον χρήστη, δίνει την κατάλληλη παρότρυνση για δράση και εμφανίζει νέες ή σχετικές προσφορές.

7. Αναπτύξτε μια διοχέτευση μάρκετινγκ

Η διαφορετική μεταχείριση των νέων και των πελατών που επιστρέφουν θα σας επιτρέψει να τους παρέχετε σε όλους σχετικό περιεχόμενο. Έρευνα εντόπισε ότι οι χρήστες που επιστρέφουν μετατρέπουν 74% περισσότερο από τους επισκέπτες που επισκέπτονται για πρώτη φορά. Το δυναμικό περιεχόμενο σάς επιτρέπει να διασφαλίσετε ότι βλέπουν ακριβώς το περιεχόμενο που χρειάζονται σε αυτό το σημείο.

Δημιουργήστε περιεχόμενο για κάθε στάδιο της διοχέτευσης μετατροπής για να αποφύγετε την υπερπώληση όταν οι χρήστες απλώς επισκέπτονται τα προϊόντα έρευνας. Στη συνέχεια, παρέχετε μια δελεαστική παρότρυνση για δράση όταν είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μετατροπή.

Εργαλεία για τη δημιουργία δυναμικού περιεχομένου

Η δημιουργία δυναμικού περιεχομένου απαιτεί προσπάθεια και χρόνο, αλλά το αποκλειστικό λογισμικό μπορεί να βοηθήσει ακόμη και επίδοξους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργήσουν εξαιρετικές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Υπερίσε

Το Hyperise είναι ένα ισχυρό λογισμικό εξατομίκευσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία δυναμικού περιεχομένου για ιστότοπους, καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email και διαφημίσεις χωρίς δεξιότητες κωδικοποίησης. Το Hyperise μπορεί να ενσωματωθεί με πολλά δημοφιλή προγράμματα δημιουργίας ιστοτόπων και λύσεις μάρκετινγκ, όπως HubSpot, Sendinblue, Salesforce, Intercom κ.λπ. Με το Hyperise, μπορείτε να εξατομικεύσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κείμενα, εικόνες, παροτρύνσεις για δράση, διαφημίσεις, σελίδες προορισμού κ.λπ.

Επωφεληθείτε από τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών για να δείτε τις δυνατότητες του Hyperise. Τα προγράμματα Premium ξεκινούν από 49 $ μηνιαίως.

Αν είναι έτσι

Το If-So ισχυρίζεται ότι είναι το πιο δημοφιλές πρόσθετο εξατομίκευσης WordPress. Σας επιτρέπει να τροποποιήσετε το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας ανάλογα με την αφοσίωση των επισκεπτών σας με το εν λόγω περιεχόμενο. Το If-So μπορεί να ενσωματωθεί με οποιοδήποτε πρόγραμμα δημιουργίας σελίδων, δεν απαιτεί δεξιότητες κωδικοποίησης, διαθέτει διαισθητική διεπαφή και είναι συμβατό με την προσωρινή αποθήκευση σελίδων.

Το If-So προσφέρει ένα δωρεάν πρόγραμμα με βασικές δυνατότητες εξατομίκευσης. Οι συνδρομές Premium ξεκινούν από 139 $ για έναν τομέα ανά έτος.

Δεξί Μήνυμα

Με το RightMessage, μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένες έρευνες, κουίζ, σελίδες προορισμού και άλλους τύπους περιεχομένου. Αυτό θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε ποιοι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και τι αναζητούν και, στη συνέχεια, να μετατρέψετε δυνητικούς πελάτες μέσω εξατομικευμένων παροτρύνσεων για δράση. Το RightMessage ενσωματώνεται επίσης με πολλές λύσεις μάρκετινγκ και μπορεί να συλλέξει σχετικές πληροφορίες, όπως κρατήσεις ή συνδρομές. Για να αυξήσετε ακόμη περισσότερο τις μετατροπές, επωφεληθείτε από τις επιλογές δοκιμής A/B που προσφέρει το RightMessage.

Barilliance

Το Barilliance σάς επιτρέπει να δημιουργείτε πολλούς τύπους δυναμικού περιεχομένου, όπως γραφικά στοιχεία, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ενεργοποίηση συμπεριφοράς, προτάσεις προϊόντων, ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για τη δραστηριότητα των χρηστών στον ιστότοπό σας και πολλά άλλα. Το Barilliance παρέχει επίσης ευκαιρίες δοκιμών A/B που σας επιτρέπουν να επιλέξετε τις πιο αποτελεσματικές μεταβλητές. Αυτό το εργαλείο μπορεί να ενσωματωθεί με δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε λιγότερο από πέντε λεπτά.

Πώς να χρησιμοποιήσετε δυναμικό περιεχόμενο για ιστότοπους

Όποιος αναζητά μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου θα ωφεληθεί από τη δημιουργία δυναμικού περιεχομένου για το κοινό του. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ορίσετε τις επικεφαλίδες, το κείμενο, τις εικόνες, τις διαφημίσεις, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις σελίδες προορισμού ώστε να ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα των αναγνωστών σας και να τους παρέχετε σχετικές πληροφορίες κάθε φορά. Η εξατομίκευση μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για σελίδες προϊόντων όταν χρειάζεται να μετατρέψετε τους χρήστες χωρίς να τους αποσπάτε την προσοχή με πολλές προσφορές.