Όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ ενός ιστότοπου, μιας επιχείρησης ή ενός ιστολογίου, το πρώτο και κύριο βήμα είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στη σελίδα. Αλλά είναι σημαντικό να έχετε μια εξαιρετικά συναρπαστική σελίδα προορισμού που θα τραβήξει την προσοχή των χρηστών για να μετατρέψει αυτούς τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες. Αυτή η ανάρτηση μοιράζεται 15 συμβουλές για το πώς να φτιάξετε μια καλή σελίδα προορισμού.


Τι είναι η εγγραφή σελίδας προορισμού;

Λοιπόν, τι είναι μια σελίδα προορισμού και πώς λειτουργεί; Ουσιαστικά, μια σελίδα προορισμού είναι η πρώτη σελίδα στην οποία οι webmasters κατευθύνουν τους επισκέπτες με σκοπό την αύξηση των μετατροπών, τη συγκέντρωση δυνητικών πελατών, την ανάπτυξη λιστών email κ.λπ. 

Γιατί είναι σημαντικές οι σελίδες προορισμού; Σχεδιάζονται με συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό και έτσι βοηθούν στην πλήρη περιγραφή των πλεονεκτημάτων μιας προσφοράς και τραβούν την προσοχή των πιθανών πελατών. 

Η σύνταξη περιεχομένου σελίδας προορισμού εξαρτάται συνήθως από τον στόχο σας, ο οποίος επηρεάζει την επιλογή ενός τύπου σελίδας. Λοιπόν, ποιοι είναι όλοι οι τύποι σελίδων προορισμού; 

  • Σελίδα σύλληψης δυνητικού πελάτη . Μια τέτοια σελίδα βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να λάβουν τον μέγιστο όγκο πληροφοριών από τον επισκέπτη, όπως όνομα, email, αριθμό τηλεφώνου, προτιμήσεις κ.λπ. Συνήθως περιέχει αντίγραφο όπως επικεφαλίδα, δευτερεύουσα επικεφαλίδα, αντίγραφο σώματος, πολλές εικόνες και μια φόρμα να συμπληρώσω. 
  • Σελίδα προορισμού προϊόντος . Επικεντρώνεται στα οφέλη προϊόντων ή υπηρεσιών και στοχεύει να πείσει τον αναγνώστη να κάνει μια αγορά. Τέτοιες σελίδες περιέχουν συχνά περιεχόμενο μεγάλης μορφής και παρουσιάζουν λεπτομερώς τα πλεονεκτήματα του προϊόντος για να δελεάσουν τον επισκέπτη να μείνει περισσότερο και να έχει περισσότερες πιθανότητες να κάνει μετατροπή.
  • Σελίδα προορισμού κλικ προς αριθμό εμφανίσεων . Μια τέτοια σελίδα έχει στόχο να ζεστάνει τους δυνητικούς πελάτες και να τους ανακατευθύνει στη σελίδα αγοράς. Προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την προσφορά, αλλά δεν είναι πολύ συγκεκριμένο και περιέχει μια παρότρυνση για δράση που καλεί τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μετατροπή.
  • Σελίδα προορισμού Ξεκινήστε . Έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους νέους επισκέπτες να πλοηγούνται στον ιστότοπο πιο αποτελεσματικά και να εξηγούν τι είναι η επωνυμία. 

Όσον αφορά τον τύπο μιας σελίδας προορισμού, το περιεχόμενό της μπορεί να διαφέρει, αλλά υπάρχουν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε ένα αριστούργημα από οποιαδήποτε σελίδα.

15 συμβουλές για να δημιουργήσετε μια καλή σελίδα προορισμού

Για να σας βοηθήσουμε να κατακτήσετε αυτήν την ικανότητα, έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με τις καλύτερες συμβουλές για τη δημιουργία αντιγράφου σελίδας προορισμού που μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία πωλήσεων στον ιστότοπό σας.

1. Επιλέξτε μία προσφορά 

Ποιες πληροφορίες πρέπει να υπάρχουν σε μια σελίδα προορισμού; Αυτό ρωτούν συχνά οι αρχάριοι συγγραφείς σελίδων προορισμού. Για να ξεκινήσετε, ακολουθήστε τον «Κανόνα του Ένα». Σημαίνει ότι η σελίδα προορισμού σας θα πρέπει:

  • Στοχεύστε έναν αναγνώστη
  • Παρουσιάστε μια μεγάλη ιδέα
  • Δώσε μια υπόσχεση
  • Εμφάνιση μιας προσφοράς

Ο "Κανόνας ενός" διευκολύνει τους κειμενογράφους να δημιουργήσουν περιεχόμενο για ένα αντίγραφο σελίδας προορισμού. Η εστίαση σε μια ιδέα και προσφορά θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα πολύ σχετικό αντίγραφο αντί να γράψετε λίγο για τα πάντα.

Αυτός ο κανόνας ορίζει ότι η σελίδα προορισμού σας πρέπει να προσφέρει "Μία προσφορά" στο κοινό. Εάν οι άνθρωποι έχουν περισσότερες επιλογές για να διαλέξουν, θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να σκεφτούν και να μετατραπούν. Αλλά μια ξεκάθαρη προσφορά θα ωθήσει τελικά τους αναγνώστες να δράσουν το συντομότερο δυνατό.

2. Η επικεφαλίδα σας πρέπει να είναι ελκυστική

Σύμφωνα με το copyblogger , οκτώ στα 10 άτομα διαβάζουν μόνο τους τίτλους οποιουδήποτε περιεχομένου και αν δεν είναι αρκετά συναρπαστικό, παραλείπετε το 80% των πιθανών πελατών σας. Ο David Ogilvy, ένας διάσημος διαφημιστής και έμπορος, είπε: «Κατά μέσο όρο, πέντε φορές περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν τον τίτλο από όσο διαβάζουν το αντίγραφο του σώματος». Αυτό σημαίνει ότι η επικεφαλίδα σας πρέπει να είναι αρκετά συναρπαστική ώστε να προσελκύει τους αναγνώστες και να τους κάνει να διαβάσουν το πλήρες αντίγραφο.

Πρέπει να σκέφτεστε, τι είδους τίτλοι προσελκύουν πελάτες; Η απάντηση είναι «αυτός που τους λέει ότι αυτό που ψάχνουν είναι ακριβώς εδώ».

Ακόμα μπερδεμένος? Με απλά λόγια, ένας υπέροχος τίτλος θα πρέπει να απαντήσει στην ερώτηση που έχουμε σχεδόν όλοι στο μυαλό μας: «Τι είναι αυτό για μένα;» Η επικεφαλίδα σας πρέπει να τους λέει τι είναι αυτό το αντίγραφο και πώς είναι μια λύση στο πρόβλημά τους.

Στην επικεφαλίδα σας, συμπεριλάβετε την πιο πολύτιμη πρότασή σας, σκεφτείτε τα οφέλη της προσφοράς σας και δημιουργήστε έναν συναρπαστικό τίτλο αντιγραφής.

3. Ξεκινήστε με τις πιο σημαντικές πληροφορίες 

Μία από τις πιο αποτελεσματικές ιδέες για τη σύνταξη περιεχομένου σελίδας προορισμού είναι η άμεση ενσωμάτωση κρίσιμων και κρίσιμων πληροφοριών. Επειδή οι διαδικτυακοί αναγνώστες περνούν γρήγορα τις ιστοσελίδες, έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και ίντσες για να τραβήξετε την προσοχή τους.

Συμπεριλάβετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες "πάνω από το πάσο" σε μια σελίδα προορισμού, η οποία είναι το τμήμα μιας ιστοσελίδας που είναι ορατό πριν ο χρήστης αρχίσει να κάνει κύλιση.

4. Το σαφές και απλό αντίγραφο είναι το καλύτερο

Ένα σημαντικό λάθος που κάνουν πολλοί κειμενογράφοι είναι ότι κάνουν την υπέρβαση χρησιμοποιώντας δύσκολες λέξεις και προτάσεις μόνο και μόνο για να προσελκύσουν πελάτες. Το κλειδί για ένα επιτυχημένο αντίγραφο σελίδας προορισμού έγκειται στο να είναι απλό και σαφές, έτσι ώστε ο χρήστης να εστιάζει σε ό,τι είναι σημαντικό.

Πόσο περιεχόμενο πρέπει να υπάρχει σε μια σελίδα προορισμού; Στην πραγματικότητα, η γραφή σελίδας προορισμού διαφέρει από οποιαδήποτε άλλη γραφή περιεχομένου: όσο λιγότερες λέξεις, τόσο το καλύτερο. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέπτες δεν θα βαριούνται. Στόχος δεν είναι να μείνουν περισσότερο, αλλά να παρουσιαστούν ξεκάθαρα τα πλεονεκτήματα της προσφοράς.

Γι' αυτό είναι απαραίτητο να γράφουμε απλές προτάσεις και να αποφεύγουμε κάθε περίπλοκη δομή που μπορεί να μπερδέψει τον αναγνώστη. Κάθε λέξη πρέπει να περιγράφει πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη. Επομένως, αποφύγετε την υπερβολική περιεκτικότητα σε υλικό πλήρωσης και διατηρήστε την στην ουσία και ελκυστική.

Οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να γράψετε σύντομο αλλά εντυπωσιακό αντίγραφο:

  • Μειώστε τη διάρκεια των προτάσεών σας
  • Τα επιρρήματα πρέπει να χρησιμοποιούνται με φειδώ
  • Αποφύγετε τη χρήση αργκό ή τεχνική ορολογία
  • Οι λέξεις συμπλήρωσης πρέπει να αφαιρεθούν (π.χ., απλώς, πολύ, κ.λπ.)
  • Αφαιρέστε τα περιττά ζεύγη (για παράδειγμα, "κάθε και κάθε")
  • Γράψε σε ενεστώτα

5. Περιγράψτε τα χαρακτηριστικά ως προς τα οφέλη

Η έμφαση στα οφέλη θα απαντήσει στην ερώτηση του πελάτη, "Τι υπάρχει εκεί για μένα;" Θα έχουν μια ξεκάθαρη ιδέα για το πώς το προϊόν σας μπορεί να είναι ωφέλιμο για αυτούς και όχι μόνο εξαιρετικό γενικά. 

Για παράδειγμα, η Apple παρουσίασε το iPod της ως "1.000 τραγούδια στην τσέπη σου!" ενώ οι περισσότεροι άλλοι κατασκευαστές συσκευών χρησιμοποιούν φράσεις όπως "5 GB αποθηκευτικού χώρου" ή "10 GB μνήμης". Ο πελάτης θα προτιμά πάντα την περιγραφή των «1.000 τραγουδιών στην τσέπη σου», επειδή είναι εύκολα κατανοητή και χρησιμοποιεί καθημερινή γλώσσα αντί για βιομηχανική ορολογία. Το πιο σημαντικό είναι ότι τους ωφελεί.

6. Χρησιμοποιήστε κοινωνικές αποδείξεις και γεγονότα στο αντίγραφό σας

Η χρήση κοινωνικών αποδείξεων και στοιχείων σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας θα κάνει τους πελάτες πιο σίγουρους για το προϊόν σας. Η κοινωνική απόδειξη είναι μια στρατηγική που επηρεάζει τη συμπεριφορά των ανθρώπων χρησιμοποιώντας τις κριτικές και τις δηλώσεις άλλων ανθρώπων.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις κριτικές που αφήνουν οι άνθρωποι στον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Εκτός από τις γενικές κριτικές, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μαρτυρίες που δίνουν διάσημοι για τις υπηρεσίες σας. 

7. Βελτιώστε την πλοήγηση στη σελίδα

Εάν ένας πελάτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας αφού κάνει μια γενική αναζήτηση ή μελετήσει έναν άλλο ιστότοπο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην έχει ακούσει ποτέ πριν για την εταιρεία σας. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς και την επιχείρησή σας προτού μετατραπούν σε πελάτες.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν το αίτημα είναι μεγάλο, όπως μια δωρεάν επίδειξη ή μια αγορά, αντί για μια απλή προσφορά όπως μια δωρεάν λήψη πόρων. Ακόμη και μια απλή γραμμή πλοήγησης με συνδέσμους προς την αρχική σας σελίδα και τις σελίδες επαφών μπορεί να βοηθήσει τους υποψήφιους πελάτες να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται πριν αποφασίσουν.

8. Ελαχιστοποιήστε την τριβή

Οι άνθρωποι που πραγματοποιούν μια αναζήτηση ιστότοπου μετατρέπονται δύο φορές πιο συχνά από εκείνους που δεν το κάνουν. Είναι λογικό γιατί οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν την αναζήτηση συνήθως αναζητούν να αγοράσουν ή να κάνουν κάτι. Θα έχουν επίσης περισσότερες πιθανότητες να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Φροντίστε να δημιουργήσετε απλή πλοήγηση στον ιστότοπό σας και να εργαστείτε στη λειτουργικότητα αναζήτησης. 

9. Γνωρίστε το κοινό σας 

Εάν αγνοήσετε αυτό το πρώτο βήμα, καμία άλλη ιδέα συγγραφής κειμένων δεν θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη σελίδα προορισμού σας. Πριν γράψετε ένα καλό αντίγραφο, πρέπει πρώτα να καταλάβετε σε ποιον μιλάτε. Καθορίστε τα δημογραφικά στοιχεία και τα χαρακτηριστικά του κοινού-στόχου σας, ώστε να γνωρίζετε τις προτιμήσεις του, τι χρειάζονται περισσότερο και πώς επικοινωνούν.

Η γραφή της σελίδας προορισμού σας θα είναι πολύ πιο συγκεντρωμένη, σαφής και άμεση όταν έχετε στο μυαλό σας έναν μόνο πελάτη παρά έναν ευρύ, σε μεγάλο βαθμό απροσδιόριστο πληθυσμό.

10. Μιλήστε απευθείας στους χρήστες 

Όταν γράφετε αντίγραφο, χρησιμοποιήστε το δεύτερο πρόσωπο, το οποίο συνεπάγεται τη χρήση γλώσσας που απευθύνεται απευθείας στον αναγνώστη.

Για αυτό το στυλ γραφής, χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο τύπο: λέξεις και φράσεις όπως "εσείς", "δικοί σας" και "δικοί σας" πρέπει να περιλαμβάνονται. Χρησιμοποιήστε άμεσες προτάσεις όπως «Εγγραφείτε εδώ», «Κάντε το πρώτο βήμα», «Δοκιμάστε το τώρα» και ούτω καθεξής για να ενημερώσετε τον αναγνώστη τι πρέπει να κάνει. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη λέξη «εμείς» περιστασιακά, αλλά προσπαθήστε να εστιάσετε στον αναγνώστη και όχι στον εαυτό σας και την επωνυμία σας.

Επίσης, ακόμα κι αν γράφετε υλικό SEO, έχετε κατά νου ότι το αντίγραφο δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά σε λέξεις-κλειδιά.

11. Χρησιμοποιήστε γραφικά 

Οι εικόνες μπορούν να δημιουργήσουν μια συναισθηματική σύνδεση με άτομα. Αρκετά ερευνητικά δεδομένα έχουν δείξει ότι το 80 τοις εκατό των θεατών αισθάνονται πιο προσεκτικοί στο περιεχόμενο όταν η σελίδα προορισμού έχει ελκυστικά γραφικά.

Η προσθήκη φωτογραφιών, γραφημάτων και άλλων τύπων εικόνων θα κάνει τη σελίδα σας πολύ πιο ενδιαφέρουσα για το κοινό, θα βοηθήσει στην καλύτερη εμφάνιση των πλεονεκτημάτων του προϊόντος ή της υπηρεσίας και θα αυξήσει τις μετατροπές.

12. Κάντε το κείμενο εύκολο στη σάρωση 

Η μορφοποίηση του περιεχομένου δεν είναι λιγότερο σημαντική από την αίσθηση του κειμένου. Θα πρέπει να μορφοποιηθεί έτσι ώστε οι αναγνώστες να σαρώνουν γρήγορα και να λαμβάνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η μορφοποίηση είναι επίσης χρήσιμη για τη βελτίωση της κατάταξης αναζήτησης των σελίδων προορισμού και των αναρτήσεων ιστολογίου.

Ένα εξαιρετικό αντίγραφο μπορεί να μορφοποιηθεί με διάφορους τρόπους, όπως:

  • Λίστες με κουκκίδες
  • Σύντομες προτάσεις και παράγραφοι
  • Έντονα και υπογραμμισμένα βασικά σημεία δεδομένων
  • Εισαγωγικά
  • Επικεφαλίδες και υπότιτλοι και πολλά άλλα

13. Αποφύγετε την παθητική φωνή 

Θα πρέπει να αποφύγετε τη χρήση παθητικής φωνής στο αντίγραφό σας, εάν θέλετε να παρακινήσετε το κοινό σας να αναλάβει δράση.

Οι προτάσεις που γράφονται με την ενεργητική φωνή είναι πιο απλές, πιο κατανοητές και πιο συνοπτικές από τις παθητικές φωνητικές προτάσεις. Ως αποτέλεσμα, είναι πιο πιθανό να χτυπήσουν τους αναγνώστες και να τους παρακινήσουν να δράσουν.

14. Προσθέστε την αίσθηση του επείγοντος 

Εάν θέλετε να προωθήσετε τη δράση, πρέπει να δημιουργήσετε μια έντονη αίσθηση επείγοντος στη σελίδα προορισμού σας. Οι χρήστες θα αισθάνονται ότι δεν μπορούν να καθυστερήσουν την ενέργεια για πολύ καιρό εάν δεν θέλουν να χάσουν την προσφορά και θα πρέπει να ενεργήσουν τώρα.

Η επείγουσα ανάγκη παρακινεί τους υποψήφιους πελάτες σας να αναλάβουν δράση αυτή τη στιγμή. Βοηθήστε τους να δουν πώς κάθε μέρα, χωρίς το προϊόν σας, βλάπτει την επιχείρησή τους ή χάνουν την πιο εκπληκτική προσφορά. Θα αισθάνονται υποχρεωμένοι να αναλάβουν δράση όσο πιο γρήγορα μπορούν.

15. Βελτιώστε το αντίγραφο CTA

Η παρότρυνση για δράση (CTA) είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας της κειμενογραφίας της σελίδας προορισμού που απαιτεί την προσοχή σας. Όταν σχεδιαστεί σωστά, ένα κουμπί CTA θα προσελκύει την προσοχή των επισκεπτών και θα προσελκύει τα κλικ. Ενώ οι περισσότεροι ιστότοποι εξακολουθούν να ακολουθούν απλές στρατηγικές «Αγοράστε εδώ» ή «Κάντε κλικ στον σύνδεσμο», υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που απολαμβάνουν υψηλό ποσοστό μετατροπών απλώς και μόνο αναπτύσσοντας δημιουργικά αντίγραφα CTA.

Για παράδειγμα, όταν η ομάδα του Crazy Egg άλλαξε το κείμενο του κουμπιού CTA από "Προγραμματισμός επίδειξης σήμερα" που λάμβανε ποσοστό μετατροπής 1,71% σε "ΔΩΡΕΑΝ επίδειξη βίντεο 5 λεπτών!", αύξησε τη μετατροπή σε 15,33%. Στη δεύτερη περίπτωση, οι πελάτες γνώριζαν ότι θα επωφεληθούν από αυτήν την υπηρεσία, ενώ στην πρώτη περίπτωση, δεν ήταν πολύ σίγουροι για το αν αυτό το demo θα ήταν δωρεάν ή θα τους κοστίσει.

Πώς να γράψετε μια σελίδα προορισμού που μετατρέπει;

Οι σελίδες προορισμού χρησιμοποιούνται μόνο από το 48% των επαγγελματιών μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση που ξεκινούν. Ως αποτέλεσμα, περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις χάνουν σημαντική αύξηση στις μετατροπές επειδή δεν είναι πρόθυμες να επενδύσουν λίγα λεπτά στη χρήση μιας σελίδας προορισμού για να δελεάσουν τους πελάτες να μάθουν περισσότερα για το τι έχουν να προσφέρουν. 

Ακολουθούν μερικοί δείκτες που θα σας βοηθήσουν στη δημιουργία σελίδων προορισμού με υψηλή μετατροπή.

  • Γνωρίστε τον σκοπό της σελίδας προορισμού σας 
  • Μην κατακλύζετε το κοινό σας συμπεριλαμβάνοντας πολλές πληροφορίες 
  • Διατηρήστε το απλό, καθαρό, καθαρό και ελαφρύ 
  • Το CTA σας πρέπει να είναι 100% καθαρό και ορατό 
  • Οι οπτικές εικόνες, το βίντεο και τα κινούμενα σχέδια είναι τα καλύτερα για τη βελτίωση της αφοσίωσης 
  • Χρησιμοποιήστε μαρτυρίες και κριτικές για να χτίσετε εμπιστοσύνη 
  • Κάντε το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σαφές και ακριβές 
  • Συνεχίστε να κάνετε μικροαλλαγές, να αναλύετε και να βελτιώνεστε

Με τόσες πολλές βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται, μπορεί κανείς να αναρωτηθεί, "Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γραφτεί μια σελίδα προορισμού;" Ανάλογα με το πόσο περιεχόμενο μπορείτε να εξαγάγετε από τις παλαιότερες αναρτήσεις σας, μπορεί να διαρκέσει από μερικά λεπτά έως αρκετές ώρες.

Προσπαθήστε να εστιάσετε στο να φέρετε αξία στη σελίδα σας αντί να μετράτε απλώς τον χρόνο που χρειάζεται για την εργασία. Έτσι, οι προσπάθειες που καταβάλλονται θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Συμπέρασμα

Ανάλογα με τον στόχο που θέλετε να επιτύχετε, υπάρχουν διάφοροι τύποι σελίδων προορισμού. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να εστιάσετε σε μία προσφορά όταν γράφετε περιεχόμενο σελίδας προορισμού για να εξασφαλίσετε εύκολη και διαισθητική πλοήγηση στη σελίδα. Όσο περισσότερα οφέλη μπορείτε να επισημάνετε, τόσο πιο πιθανό είναι οι χρήστες να συνδεθούν και να δοκιμάσουν την υπηρεσία σας.