Καταρχάς; όταν ξεκινάτε το έργο σας, πρέπει να έχετε το κεφάλι σας στη σωστή θέση. Σκεφτείτε ΜΕΓΑΛΟ, σκεφτείτε ΔΥΝΑΤΟΙ, σκεφτείτε τον εξειδικευμένο ιστότοπό σας ως σπαθί σαμουράι - θέλετε να διατηρήσετε τις αρχικές προδιαγραφές ενός σπαθιού, δεν θέλετε να το περιπλέκετε υπερβολικά ή να το μετατρέψετε σε κάτι άλλο, αλλά θέλετε να βάλε όλα όσα έχεις για να το φτιάξεις. Θέλετε αυτή η απλή μεταλλική λεπίδα να είναι η πιο δυνατή και ισχυρή λεπίδα που μπορείτε να φτιάξετε.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχω κάνει στο παρελθόν - δεν καταλαβαίνω τι πραγματικά πρέπει να είναι ένας εξειδικευμένος ιστότοπος για να πετύχει - δεν είναι ιστότοπος με αρχή, εντάξει. σημαίνει αυτό το μικρό, βασικό, "μια γρήγορη κατασκευή", 5 $/1000 λέξεις το περιεχόμενό του; ΟΧΙ. Όταν σκέφτεστε την ΠΟΙΟΤΗΤΑ του εξειδικευμένου ιστοτόπου σας, μπορείτε να σκέφτεστε σαν κατασκευαστής ιστοτόπων με αυθεντίες, αλλά όταν σκέφτεστε το εύρος, το μέγεθος και την κλίμακα του ιστότοπού σας, μπορείτε να σκεφτείτε σαν δημιουργός εξειδικευμένων τοποθεσιών. Μην μπερδεύεστε όμως και δημιουργήστε έναν άθλιο ιστότοπο 10 σελίδων που στοχεύει 10 λέξεις-κλειδιά και μερικές μακριές ουρές. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ.

Επίσης, θέλετε να ζήσετε από αυτό το δικαίωμα; Επομένως, μην σκέφτεστε να σπάσετε έναν ιστότοπο σε λίγες μέρες, αναθέτοντας όλο το περιεχόμενο σε εξωτερικούς συνεργάτες γιατί είναι πιο εύκολο και μπορείτε να το αποκτήσετε με 5 $/άρθρο. Αντίθετα, σκεφτείτε το σαν να κάνετε ένα 9-5 όταν εργάζεστε σε αυτόν τον ιστότοπο. Επένδυσε ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ σε αυτό. Ο λόγος για αυτό? Οι άνθρωποι με τους οποίους ανταγωνίζεστε κάνουν ακριβώς αυτό. συχνά έχουν ομάδες προσωπικού που εργάζονται 9-5 με τον ίδιο ακριβώς στόχο με εσάς, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε ένα πλήρες ωράριο ζωής από αυτό, θα πρέπει να καταβάλετε την ίδια προσπάθεια που θα κάνατε αν εργαζόσασταν 9-5 - μέρα σε, μέρα έξω, όλη μέρα, κάθε μέρα. Εάν νομίζετε ότι αυτό είναι εύκολο, τότε δεν είναι κατάλληλο για εσάς.

Επιλογή θέσεων

Τώρα που έχετε το κεφάλι σας στη σωστή θέση, ας ξεκινήσουμε τη δουλειά με το πρώτο βήμα - την επιλογή της θέσης σας. Όλοι το λένε. Βρείτε κάτι που σας ενδιαφέρει. Θα πω κάτι λίγο διαφορετικό. βρείτε κάτι για το οποίο ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Γιατί το λέω αυτό; Επειδή είναι λίγο παγίδα να ψάχνεις κάτι που σε ενδιαφέρει. είμαστε όλοι έμποροι, είμαστε όλοι άνθρωποι υπολογιστών, μας αρέσει η τεχνολογία, μας αρέσει να κερδίζουμε χρήματα στο Διαδίκτυο κ.λπ. Έχω διαπιστώσει ότι αν ψάξω για τα θέματα που με ενδιαφέρουν, τείνει να είναι το ίδιο πράγμα που κάνουν όλοι οι άλλοι και ο ανταγωνισμός είναι τρελός.

Ομοίως, αν προσπαθήσετε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο επικεντρωμένο σε ένα θέμα που μισείτε, θα είναι ένα πραγματικά δύσκολο slog. Οπότε θα έψαχνα για τη μέση λύση. Πρέπει να βρείτε μια θέση που να έχει πολλούς αγοραστές, μια που δεν είναι πολύ δημοφιλής μεταξύ των εμπόρων του Διαδικτύου, αλλά για την οποία μπορείτε με κάποιο τρόπο να σας ενδιαφέρει λίγο. ακόμα κι αν είναι λίγο αγγαρεία.

Πώς το κάνεις αυτό ακριβώς; Λοιπόν, μπορείτε να δημιουργήσετε ιδέες - σκεφτείτε προϊόντα που έχετε στο σπίτι σας, σκεφτείτε προϊόντα που πωλούνται στα καταστήματα κοντά σας, σκεφτείτε την καθημερινή ζωή και τι αγοράζετε, τι χρησιμοποιείτε, τι αγοράζουν οι άνθρωποι γύρω σας κ.λπ. Υπάρχουν εκατομμύρια πράγματα εκεί έξω, που χρειάζονται και χρησιμοποιούν οι άνθρωποι καθημερινά, για τα οποία μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο.

Έλεγχος του διαγωνισμού

Μόλις σκεφτείτε μερικές πιθανές θέσεις που πιστεύετε ότι θα είναι ελκυστικές για ένα μεγάλο κοινό και για τις οποίες πιστεύετε ότι μπορείτε να σας ενδιαφέρει, το επόμενο βήμα είναι να ελέγξετε τον ανταγωνισμό. Αφιερώστε χρόνο για να αναζητήσετε τη θέση στο Google και να ελέγξετε τους κορυφαίους ιστότοπους. Μην ψάχνετε για τις αμαζόνες και τις βικιπαίδειες, αναζητήστε άλλους ιστότοπους που είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές σας - κοιτάξτε τους τύπους ιστότοπων που φιλοδοξείτε να δημιουργήσετε. Δεν έχει σημασία αν αυτοί οι ιστότοποι είναι μεγαλύτεροι από τον δικό σας ή αν αυτοί οι ιστότοποι είναι ιστότοποι αυθεντίας. Απλώς θέλετε να βρείτε τις τοποθεσίες που κυριαρχούν σε αυτή τη θέση. Αυτά είναι αυτά με τα οποία θα ανταγωνιστείτε και είναι επίσης αυτά που περιέχουν ζωτικές πληροφορίες για να σας βοηθήσουν στην αναζήτησή σας.

Επιλέγοντας τα θέματα σας

Παρατηρήστε πώς χρησιμοποιώ τη λέξη "Θέματα" σε αυτήν την επικεφαλίδα και όχι λέξεις-κλειδιά. Θα έλεγα να ξεχάσω εντελώς τις λέξεις-κλειδιά. Είναι ένα άλλο λάθος που έχω κάνει στο παρελθόν - πρόκειται να γράψω ένα άρθρο σχετικά με τα "μπλε γραφικά στοιχεία" επειδή αυτός ο όρος λαμβάνει 2500 αναζητήσεις το μήνα και τον χαμηλό ανταγωνισμό του. Μεγάλο λάθος. Ξεχάστε τελείως τη στόχευση μεμονωμένων λέξεων-κλειδιών και σκεφτείτε τη στόχευση θεμάτων. Ο αριθμός λέξεων-κλειδιών-στόχων σας για κάθε άρθρο πρέπει να είναι 400-500. Αυτό είναι σωστό, και αυτός είναι ο λόγος που δεν θέλετε να σκεφτείτε να στοχεύσετε μια λέξη-κλειδί ή μια λέξη-κλειδί και 10 longtails. Θέλετε να σκέφτεστε ΜΕΓΑΛΕΣ όταν πρόκειται για τα άρθρα σας, τα θέματα και το περιεχόμενό σας.

Έτσι σκέφτεται τώρα η Google. αναζητούν περιεχόμενο που καλύπτει όλο το φάσμα ενός θέματος, ολοκληρωμένα. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο διαφοροποιούνται μεταξύ του χαζού περιεχομένου 5 $/άρθρου και του περιεχομένου υψηλής ποιότητας που έχει ερευνηθεί.

Έτσι, έχοντας αυτό κατά νου, θέλετε να επιλέξετε ή να βρείτε, ας πούμε, 10 θέματα μέσα στην εξειδικευμένη θέση που επιλέξατε και στη συνέχεια για κάθε θέμα. Για παράδειγμα, εάν η θέση σας είναι οι μηχανές καφέ, τότε μπορείτε να επιλέξετε θέματα όπως πώς να φτιάξετε τον τέλειο καφέ, πώς να καθαρίσετε τη μηχανή σας από κόκκους σε φλιτζάνι, είναι ο καφές καλός για εσάς κ.λπ.

Καθώς επιλέγετε αυτά τα θέματα, πρέπει να τα αναζητήσετε επάνω στο Google, δείτε ποιοι ιστότοποι κατατάσσονται αυτήν τη στιγμή και, στη συνέχεια, δείτε το περιεχόμενο που έχουν γράψει.

Ένα ανεκτίμητο εργαλείο εδώ είναι το ahrefs. Με αυτό το εργαλείο μπορείτε να αναζητήσετε τα άρθρα κατάταξης και να μάθετε για πόσους όρους κατατάσσεται το περιεχόμενο καθώς και πόση επισκεψιμότητα λαμβάνουν. Θέλετε να βρείτε θέματα όπου το κορυφαίο αποτέλεσμα είναι η κατάταξη για 400-500 οργανικές λέξεις-κλειδιά και η επισκεψιμότητα 1.000-10.000 ως αποτέλεσμα. Μπορεί να διαπιστώσετε πολλές φορές ότι όλες αυτές οι λέξεις-κλειδιά έχουν όγκο αναζητήσεων 50-100 και αν ακολουθούσατε μια διαφορετική προσέγγιση, μπορεί να τις έχετε παρακάμψει εντελώς. Αλλά λαμβάνοντας όλες αυτές τις μακριές ουρές μαζί (για όλες αυτές κατατάσσονται από μία μόνο σελίδα περιεχομένου παρεμπιπτόντως), το θέμα γίνεται πολύ προσοδοφόρο.

αφιερώστε χρόνο σε αυτό το στάδιο και μην σταματήσετε μέχρι να έχετε τουλάχιστον 10 θέματα όπου το νούμερο 1 αποτέλεσμα έχει 400-500 λέξεις-κλειδιά οργανικής κατάταξης και 1.000-10.000 οργανική επισκεψιμότητα. Επίσης, θέλετε να αρχίσετε να κατανοείτε τον ανταγωνισμό σας. Θα πρέπει να δείτε τους συνηθισμένους γίγαντες όπως η wikipedia, το amazon και άλλοι εξειδικευμένοι. Θα πρέπει επίσης να αρχίσετε να βλέπετε ιστοτόπους που εμφανίζονται συνεχώς - τις εξειδικευμένες και τις αυθεντίες που κυριαρχούν στη θέση, αλλά αυτές που κάνουν το ίδιο πράγμα με εσάς - και όταν επιλέγετε τα θέματά σας θέλετε να δείτε αυτές τις εξειδικευμένες και αυθεντίες τοποθεσίες που κυριαρχούν, σε αντίθεση με τους γίγαντες όπως το amazon.

Θέλετε επίσης να δείτε τους συνδέσμους επιστροφής και τους τομείς αναφοράς για τα άρθρα που κατατάσσονται στην πρώτη θέση για κάθε θέμα. θα πρέπει να ψάχνετε για σελίδες με 0-500 backlinks και 10-20 τομείς παραπομπής. Με βάση ότι δεν πρόκειται να είναι πολύ δύσκολο να νικηθούν. Αλλά μην το σκέφτεστε πολύ, γνωρίζουμε ότι όταν πρόκειται για backlinks μπορούμε να σκεφτούμε την ποιότητα έναντι της ποσότητας.

Τέλος, σκεφτείτε προσεκτικά τα θέματα που επιλέγετε. θα πρέπει να μπορείτε να γράψετε 5.000-10.000 περιεχόμενο για κάθε θέμα. Έτσι πρέπει να είναι ευρύ. Εάν αναζητήσετε ένα θέμα και δείτε την ίδια κατάταξη σελίδας όπως είδατε στο προηγούμενο θέμα, τότε είναι πολύ στενά συνδεδεμένο. Το Googel το βλέπει αυτό ως ένα ενιαίο θέμα.

Θέλετε επίσης να συνδέονται αρκετά στενά ώστε να μπορείτε να συνδέσετε τα θέματα. καθώς γνωρίζουμε ότι η εσωτερική σύνδεση είναι πολύ σημαντική όταν πρόκειται για SEO.

Αφού έχετε τη λίστα με τα 10 θέματα, έχετε το πλαίσιο για τον ιστότοπό σας. Τώρα ήρθε η ώρα να γράψετε το περιεχόμενο.

Γράφοντας το περιεχόμενο

Μην κάνετε λάθος, αυτό είναι ΤΟ πιο σημαντικό μέρος όλου του έργου. Απλώς δεν μπορείτε να το πάρετε πολύ σοβαρά. Μην παραγγέλνετε περιεχόμενο που είναι $5/100 λέξεις. Δεν θα είναι αρκετά καλό. Είτε πρέπει να γράψετε μόνοι σας αυτό το περιεχόμενο είτε πρέπει να βρείτε έναν συγγραφέα που θα αφιερώσει πραγματικά χρόνο για να ερευνήσει το περιεχόμενό σας λεπτομερώς - σοβαρές λεπτομέρειες. Σκέψου το; θέλετε το περιεχόμενό σας να καλύπτει ΠΛΗΡΩΣ το θέμα. Θέλετε το περιεχόμενό σας να είναι αρκετά περιεκτικό, ώστε η Google να μπορεί να κατατάξει ευχαρίστως αυτό το άρθρο για εκατοντάδες και εκατοντάδες λέξεις-κλειδιά. Ίσως και χιλιάδες.

Μην ανησυχείτε για το πόσο καιρό είναι το περιεχόμενο από τον ανταγωνισμό σας. Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο για εσάς. βασικά αρκεί να το φτιάξεις χωρίς χνούδι. Σωστά, δεν θέλετε καθόλου χνουδωτά σκατά σε αυτό το περιεχόμενο. Θέλετε να διαβάσετε κάθε ένα από τα 10 κορυφαία αποτελέσματα για οποιαδήποτε λέξη-κλειδί σας οδήγησε σε αυτό το συγκεκριμένο θέμα εξαρχής. τότε θέλετε να απαριθμήσετε 10-15 βασικούς τομείς σε αυτό το θέμα που είναι σχετικοί. Για παράδειγμα, αν γράφετε για "τα οφέλη του καφέ για την υγεία", οι βασικοί σας τομείς μπορεί να είναι ποια είναι τα διαφορετικά θρεπτικά συστατικά στον καφέ, λεπτομέρειες για καθένα από αυτά τα θρεπτικά συστατικά, ποιες περιοχές του σώματος απορροφούν τον καφέ όταν τον πίνετε και τι επιπτώσεις έχει σε αυτές τις περιοχές. Διαφορετικά συναισθήματα που νιώθουν οι άνθρωποι από τον καφέ και αν είναι καλά, κακά ή αδιάφορα. Σε κάθε έναν από αυτούς τους βασικούς τομείς θα πρέπει να υπάρχουν πολλές πληροφορίες που εμφανίζονται συχνά. θέλετε να συμπεριλάβετε και αυτά.

Θα πρέπει επίσης να είστε σε επιφυλακή για πράγματα που δεν καλύπτονται καλά από τους κορυφαίους ιστότοπους κατάταξης. Εάν μπορείτε να βρείτε περιοχές που όλοι φαίνεται να αγνοούν, ή όπου υπάρχουν αντικρουόμενες πληροφορίες, ή ακόμα καλύτερα, όπου βλέπετε πολλούς ιστότοπους που παραθέτουν παρόμοιες πηγές, τότε μπορείτε να ερευνήσετε λεπτομερώς αυτήν την περιοχή. Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε να ξεφύγετε σε τομείς έρευνας όπου θα αρχίσετε να βλέπετε εντελώς διαφορετικούς ιστότοπους. Με αυτόν τον τρόπο, φέρνετε νέες και μοναδικές πληροφορίες στο θέμα που κανείς άλλος δεν καλύπτει αυτήν τη στιγμή και εκεί μπορείτε να προσθέσετε πραγματική αξία.

Αφού τα κάνετε όλα αυτά, θα έχετε τις ερευνητικές σας σημειώσεις. Δεν είναι αυτό το άρθρο σας. Σε αυτό το στάδιο θα πρέπει σίγουρα να έχετε μερικές χιλιάδες λέξεις περιεχομένου που να καλύπτει κάθε πιθανή πτυχή αυτού του θέματος. Τώρα μπορείτε να το γράψετε, να το κάνετε να φαίνεται ωραίο, να το κάνετε ενδιαφέρον στην ανάγνωση. Αλλά βεβαιωθείτε ότι είναι ολοκληρωμένο. όσο πιο περιεκτικό είναι, τόσο το καλύτερο.

Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία για όλα τα 10 θέματα σας και βάλτε όλα όσα έχετε σε αυτό. Θα κλίνω λίγο προς την πλευρά των πραγμάτων εδώ και θα πω ότι θέλετε να δημιουργήσετε κάποιο περιεχόμενο που πραγματικά προσθέτει αξία στον αναγνώστη. Στην πραγματικότητα, θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω να το σκεφτείτε έτσι. σκεφτείτε τους ανταγωνιστές σας, όταν γράφουν αυτό το περιεχόμενο και αναζητούν πληροφορίες στο Google, θέλετε το άρθρο σας να είναι τόσο καλό, να καλύπτει αυτό το θέμα τόσο ολοκληρωμένα, ώστε ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ είναι αυτό που αναζητείται και βρίσκεται ανταγωνισμού και οι πληροφορίες σε αυτόν χρησιμοποιούνται ως μέρος της έρευνάς τους. Εκεί θα επανέλθω στο δύσκολο να βρω πληροφορίες που κανείς άλλος δεν καλύπτει, αυτό θέλετε να συμπεριλάβετε γιατί αυτό προσθέτει αξία.

Ο χρόνος που χρειάζεται για τη σύνταξη αυτού του περιεχομένου θα διαφέρει για τον καθένα. Μπορώ όμως να σας πω ότι χρειάζομαι αρκετές εβδομάδες για να γράψω ένα καλά μελετημένο περιεχόμενο όπως αυτό. Αν αφιερώσεις χρόνο θα αποδώσει 10 φορές. Επιπλέον, εάν ξοδεύετε σοβαρό χρόνο και προσπάθεια στο περιεχόμενο, τότε φροντίζετε επίσης για τον παράγοντα χρόνο και αφήνετε τον ιστότοπό σας να λειτουργεί πριν ξεκινήσετε να εργαστείτε με το SEO εκτός σελίδας.

Κατασκευή της ιστοσελίδας

Διατηρήστε τον ιστότοπο απλό. Θέλετε ένα ωραίο απλό, γρήγορο θέμα και θέλετε να δομήσετε τον ιστότοπό σας έτσι ώστε να είναι εύκολη η πλοήγηση, με το περιεχόμενό σας να χωρίζεται ξεκάθαρα σε μεμονωμένες ενότητες και να συνδέεται μεταξύ τους, όπου χρειάζεται. Θέλετε να σκεφτείτε δύο πράγματα εδώ - πρώτα απ 'όλα, εάν ένας επισκέπτης έρθει στον ιστότοπό σας και αφορά τον καφέ, θέλετε να του κάνετε λογικό και εύκολο να πλοηγηθεί. Έτσι, μπορεί να έχετε 5 τίτλους - Μηχανές καφέ, Κόκκους καφέ, Οφέλη για την υγεία, οδηγοί ποτών. Θέλετε επίσης να συνδέσετε έξυπνα το περιεχόμενό σας μεταξύ τους. σκεφτείτε τους επισκέπτες σας, οι οποίοι συνήθως προσγειώνονται σε μια σελίδα βαθιά μέσα στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, μπορεί να προσγειωθούν σε μια σελίδα σχετικά με διαφορετικούς τύπους κόκκων καφέ. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι υπόλοιπες πληροφορίες στον ιστότοπό σας είναι εύκολα προσβάσιμες σε αυτούς, όπου χρειάζεται. Έτσι, για παράδειγμα, θα θέλατε να συνδέσετε τη σελίδα σας σχετικά με τις μηχανές καφέ από κόκκους σε φλιτζάνι. γιατί αυτό θα ήταν σίγουρα σχετικό για κάποιον που ερευνά για κόκκους καφέ.

Αυτό δεν είναι μόνο καλό για τον επισκέπτη σας, αλλά είναι επίσης καλό για την Google επειδή χρησιμοποιεί αυτούς τους εσωτερικούς συνδέσμους για να κατανοήσει περαιτέρω τα θέματα που καλύπτετε στο περιεχόμενό σας και πώς σχετίζονται μεταξύ τους.

Αυτά είναι όλα για το στάδιο κατασκευής. το κλειδί εδώ είναι να το διατηρήσουμε απλό. Μην το περιπλέκετε υπερβολικά και μην ξοδεύετε πολύ χρόνο ή πόρους σε αυτό το κομμάτι. Όλα αυτά θα πρέπει να αφορούν το περιεχόμενό σας και τη δημιουργία συνδέσμων.

Η περίοδος ανάπαυσης

δεν ξέρω ότι είναι σίγουρα θέμα, οι άνθρωποι μιλούν για την περίοδο του sandbox, η Google το αρνείται, αλλά νιώθω ότι υπάρχει κάτι σε αυτό. Κάθε φορά που αφήνω έναν ιστότοπο για να εγκατασταθώ για μερικούς μήνες, τείνει να τα πάει πολύ καλύτερα από όταν δεν το κάνω. Αν μη τι άλλο, σας δίνει μια καλή κατανόηση του σημείου που βρίσκεται ο ιστότοπός σας προτού αρχίσετε να του στέλνετε συνδέσμους. Σας διδάσκει επίσης να είστε υπομονετικοί, κάτι που είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, όταν πρόκειται για SEO και δημιουργία εξειδικευμένων ιστοτόπων. Τέλος, όπως προανέφερα, εάν κάνετε σωστά το περιεχόμενο, τότε θα έχετε εύκολα χρόνο να αφήσετε τον ιστότοπό σας να ξαπλώσει, ενώ προωθείτε αυτά τα 10 άρθρα - σίγουρα θα σας μεταφέρουν κάπου μεταξύ 2-6 μηνών εάν γίνει σωστά.

Offsite SEO γνωστό και ως link-building

Έτσι έχετε αφήσει τον ιστότοπό σας να παραμείνει για 5-6 μήνες. Αυτό είναι ένα ελάχιστο κατά τη γνώμη μου. πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία οποιωνδήποτε συνδέσμων. Θα πω επίσης ότι εάν έχετε κάνει τα πράγματα σωστά, θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε κάποιες ταξινομήσεις και λίγη επισκεψιμότητα μόνο από το περιεχόμενό σας, σε αυτό το σημείο. Εάν δεν το έχετε κάνει, τότε επιστρέψτε και ελέγξτε το περιεχόμενό σας γιατί δεν το κάνατε σωστά.

τώρα ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μερικά backlinks, αλλά μη σκέφτεστε την ποσότητα. Μην το σκέφτεσαι καθόλου. Επίσης, μην σκέφτεστε τις αγκυρώσεις ακριβούς αντιστοίχισης και τους συνδέσμους με βάση τα συμφραζόμενα για να διατηρήσετε ισορροπημένο το προφίλ κειμένου αγκύρωσης. Όχι. Μπορείτε να ξεχάσετε όλους αυτούς τους τύπους συνδέσμων -

Ιδιότητες Web 2.0
Κλιμακωτή σύνδεση-οικοδόμηση
Σχόλια ιστολογίου
Σύνδεσμοι με βάση τα συμφραζόμενα
Σύνδεσμοι προφίλ
Φτηνοί σύνδεσμοι PBNΚαι σοβαρά, δεν εννοώ, ω, δημιουργήστε μερικούς από αυτούς τους συνδέσμους καθαρά για διαφορετικότητα. Μην μπείτε καν στον κόπο, είναι απλώς χάσιμο χρόνου, πιθανότατα δεν θα ευρετηριαστούν και αν το κάνουν, δεν θα παραμείνουν ευρετηριασμένοι για πολύ και ακόμα κι αν καταφέρουν με κάποιο τρόπο να παραμείνουν ευρετηριασμένοι, η Google πιθανότατα θα κατευθείαν αγνοήστε τότε, θα ξοδέψετε πολλή προσπάθεια νομίζοντας ότι βοηθάει και απλά δεν θα είναι.

τους συνδέσμους που θέλετε να δημιουργήσετε -

Οι σύνδεσμοι πέφτουν σε RELEVENT ιστότοπους
Αναρτήσεις επισκεπτών
Χειροκίνητη προσέγγιση
Ιδιωτικά PBN
PBN συνδρομήςΚαι ειλικρινά δεν μπορώ να το πω αρκετά. σκεφτείτε την ποιότητα αυτών των συνδέσμων. Θέλετε να σκέφτεστε αυτούς τους παράγοντες όταν δημιουργείτε αυτούς τους συνδέσμους -

Υψηλής ποιότητας και σχετικό περιεχόμενο
Ιστότοποι που σχετίζονται αποκλειστικά με την ευρύτερη θέση σας
Ιστότοποι με τομείς παραπομπής καλής ποιότητας
Ιστότοποι με κίνηση
Ιστότοποι που εμφανίζονται στα serps για την εξειδικευμένη θέση που έχετε επιλέξει
Ιστότοποι που ΔΕΝ έχουν θανατωθεί με ανεπιθύμητο περιεχόμενο με περιεχόμενο για όλα τα διαφορετικά θέματαΘα πρέπει επίσης να διατηρήσετε το κείμενο αγκύρωσης πραγματικά ποικίλο. Θα έφτανα στο σημείο να έλεγα να μην σκεφτώ καν να "πείτε στην Google τι είναι το περιεχόμενό σας" μέσω του anchor text σας. Καθώς ελπίζω ότι έχω ήδη βρει το σπίτι, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να μιλάει εδώ. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι τόσο εστιασμένο στο θέμα και τις λέξεις-κλειδιά του, θα πρέπει να είναι σαν εκείνος ο τύπος που πωλεί συμβόλαια τηλεφώνου στα highstreet που απλά δεν μπορείτε να τα προσπεράσετε και να τραβήξουν την προσοχή σας.

Διατηρήστε το κείμενο αγκύρωσης στην επωνυμία, το γυμνό URL, τον τίτλο της σελίδας, γενικό, εξαιρετικά ευρύ και μερικές μακριές ουρές. Ειλικρινά, αντισταθείτε στον πειρασμό να ρίξετε αυτές ακριβώς τις αντιστοιχίες διαφορετικά, προτού το καταλάβετε, μόλις δώσατε μια μεγάλη κόκκινη προειδοποιητική σημαία στην Google σχετικά με τις προθέσεις σας. Η Google γνωρίζει πολύ καλά τι αφορά το περιεχόμενό σας και αν δει έγκυρους ιστότοπους που συνδέονται και με αυτό το περιεχόμενο, τότε είστε χρυσοί. Τέλος της ιστορίας.

Περίληψη

Αυτό είναι παιδιά. Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό και θα έχετε τον εξειδικευμένο ιστότοπό σας σε λειτουργία, την κατάταξη και θα φέρνετε μερικές άξιες προμήθειες συνεργατών σε ελάχιστο χρόνο. Λοιπόν, θα χρειαστεί λίγος χρόνος στην πραγματικότητα, θα χρειαστεί πολλή προσπάθεια και δεν θα είναι μια βόλτα στο πάρκο. Αυτή είναι η αλήθεια. Αλλά μόλις έχετε αυτά τα πράσινα βέλη, αυτούς τους μοναδικούς αριθμούς επισκεπτών που εκτινάσσονται στον ουρανό και αυτά τα δολάρια στον πίνακα ελέγχου της θυγατρικής σας, όλα θα αξίζουν τον κόπο.