Εάν έχετε κάνει κάποια έρευνα για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) , μπορεί να έχετε συναντήσει μια μέτρηση γνωστή ως Αρχή Τομέα (DA). Ωστόσο, δεν παρέχει κάθε πηγή ένα σαφές νόημα αρχής τομέα και ίσως αναζητάτε έναν πιο ολοκληρωμένο οδηγό.

💡Κατανοώντας τι είναι το DA και πώς λειτουργεί, θα μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπού σας πιο αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, θα μπορείτε επίσης να προβλέψετε εάν το πιο πρόσφατο περιεχόμενό σας είναι πιθανό να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό. forum τεχνολογιας


Σε αυτήν την ανάρτηση, θα συζητήσουμε τι είναι το DA και θα σας δείξουμε πώς να ελέγξετε τη βαθμολογία σας. Στη συνέχεια, θα μοιραστούμε έξι εύκολους τρόπους για να βελτιώσουμε αυτόν τον αριθμό. Ας αρχίσουμε!

Εισαγωγή στο Domain Authority

Λοιπόν, ποια είναι η έννοια του Domain Authority (DA); Με λίγα λόγια, είναι μια μέτρηση που αναπτύχθηκε από τη Moz την οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων για να αξιολογήσουν πόσο πιθανό είναι το περιεχόμενό τους να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης για σχετικά ερωτήματα σε σύγκριση με τους πλησιέστερους ανταγωνιστές τους.

Ο Moz υπολογίζει το DA με σκορ 1-100. Κατά τον καθορισμό της βαθμολογίας του ιστότοπού σας, η Moz λαμβάνει υπόψη διάφορους παράγοντες. Ωστόσο, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον αριθμό, την ποιότητα και τη συνάφεια των backlinks σας .

Κατά γενικό κανόνα, όσο υψηλότερη είναι η βαθμολογία DA του ιστότοπού σας, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητές σας να εμφανιστείτε σε σχετικά SERP. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η Google δεν χρησιμοποιεί το DA ως παράγοντα κατάταξης.

Αντίθετα, το DA παρέχει έναν τρόπο αξιολόγησης της απόδοσης της μηχανής αναζήτησής σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας. Εάν έχετε υψηλό DA, το πιθανότερο είναι ότι έχετε καλή κατάταξη – αλλά το DA δεν συμβάλλει στη θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αξιολογώντας συνεχώς το DA σας, μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοσή σας σε σύγκριση με άλλους ιστότοπους της θέσης σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να κάνετε προσαρμογές για να προσπαθήσετε να ξεπεράσετε αυτές τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.

Το DA αναφέρεται συχνά στο ίδιο πλαίσιο με το Page Authority (PA). Ωστόσο, το PA μετρά την ισχύ μεμονωμένων σελίδων. Αντίθετα, το DA μετρά την προγνωστική κατάταξη ολόκληρων τομέων και υποτομέων. Για τη μεγαλύτερη πληροφόρηση σχετικά με την απόδοση της μηχανής αναζήτησής σας, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο παρακολούθησης και των δύο αυτών μετρήσεων.

Πώς να ελέγξετε το DA σας (και τι σημαίνει η Αρχή τομέα σας)

Μπορείτε να ελέγξετε τη βαθμολογία DA του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας το Moz's Link Explorer . Απλώς εισαγάγετε τη διεύθυνση URL σας και ο έλεγχος θα εμφανίσει στη συνέχεια ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένου του DA του:

Το εργαλείο Εξερεύνησης συνδέσμων του Moz που προέρχεται από την έννοια αρχή τομέα

Μια "καλή" βαθμολογία DA θα ποικίλλει ανάλογα με τον κλάδο και το κοινό-στόχο σας. Ο στόχος είναι να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας έτσι ώστε το περιεχόμενό σας να εμφανίζεται πάνω από το δικό τους σε σχετικούς SERP. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γνωρίζετε τις βαθμολογίες των πλησιέστερων ανταγωνιστών σας για να αξιολογήσετε σωστά το DA σας.

Τα καλά νέα είναι ότι ο Link Explorer μπορεί να αξιολογήσει οποιονδήποτε ιστότοπο. Απλώς εισαγάγετε τη διεύθυνση URL του ανταγωνιστή σας σε αυτό το εργαλείο και θα εμφανίσει τη βαθμολογία τους. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε πώς ακριβώς συγκρίνετε με τον ανταγωνισμό .

Δεδομένου ότι το DA είναι μια συγκριτική μέτρηση, δεν υπάρχουν καθορισμένοι κανόνες σχετικά με το τι συνιστά καλό ή κακό DA. Ωστόσο, είναι γενικά αποδεκτό ότι οι βαθμολογίες πάνω από 60 είναι εξαιρετικές.

Εν τω μεταξύ, οι βαθμολογίες DA μεταξύ 50 και 60 θεωρούνται καλές, ενώ οτιδήποτε μεταξύ 40 και 50 θεωρείται μέσος όρος. Εάν ο ιστότοπός σας έχει βαθμολογία κάτω από 40, τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα θέλετε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να βελτιώσετε το DA σας.

Πώς να ενισχύσετε το DA του ιστότοπού σας (6 τρόποι)

Τώρα που καλύψαμε την έννοια του Domain Authority, ας δούμε πώς μπορείτε να παραμείνετε ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας, ενισχύοντας το DA σας. Ακολουθούν έξι αποτελεσματικοί τρόποι για να βελτιώσετε τη βαθμολογία σας.

  1. Αποκτήστε backlinks υψηλής ποιότητας από αξιόπιστους ιστότοπους
  2. Δημοσιεύστε συχνά περιεχόμενο
  3. Ελέγξτε τον ιστότοπό σας για ανεπιθύμητους συνδέσμους τρίτων
  4. Δημιουργήστε έναν χάρτη ιστότοπου
  5. Βελτιώστε την ασφάλεια του ιστότοπού σας
  6. Μην ξεχνάτε τους εσωτερικούς συνδέσμους

Κατά τον προσδιορισμό του DA, η Moz λαμβάνει υπόψη τόσο την ποσότητα όσο και την ποιότητα των backlinks σας. Εάν πολλοί αξιοσέβαστοι ιστότοποι τρίτων συνδέονται με το περιεχόμενό σας, τότε αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τη βαθμολογία DA σας.

Για να προσελκύσετε backlinks υψηλής ποιότητας, μπορεί να είναι χρήσιμο να εκτελέσετε μια ανάλυση κενού συνδέσμου. Εδώ εντοπίζετε ιστότοπους που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας, αλλά όχι με εσάς.

Ένα τρίτο μέρος που ενδιαφέρεται για τον διαγωνισμό σας μπορεί επίσης να ενδιαφέρεται για τον ιστότοπό σας. Επομένως, μια ανάλυση κενού συνδέσμου μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε πιθανές ευκαιρίες backlink.

Μπορείτε να εκτελέσετε μια ανάλυση κενού συνδέσμου χρησιμοποιώντας το Link Intersect του Link Explorer :

Εργαλείο διασταύρωσης συνδέσμων του Moz

Αφού εντοπίσετε ορισμένους πιθανούς συνεργάτες, μπορείτε να ελέγξετε το DA τους χρησιμοποιώντας την Εξερεύνηση Link. Στη συνέχεια, μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα στους ιστότοπους που έχουν τις υψηλότερες βαθμολογίες.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε άρθρα παρόμοια με το περιεχόμενο με το οποίο είχαν συνδεθεί προηγουμένως αυτοί οι ιστότοποι. Εναλλακτικά, μπορεί να θέλετε να οικοδομήσετε μια σχέση με αυτούς τους ιστότοπους συνδέοντάς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σχολιάζοντας το περιεχόμενό τους.

2. Δημοσιεύστε συχνό περιεχόμενο

Ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε backlinks είναι να παράγετε ελκυστικό περιεχόμενο . Για να βελτιώσετε την ποιότητα των αναρτήσεών σας, συνιστούμε να λάβετε υπόψη την πρόθεση αναζήτησης του επισκέπτη. Είναι ο πρωταρχικός στόχος του χρήστη όταν εισάγει τη λέξη-κλειδί-στόχο σας σε μια μηχανή αναζήτησης.

Για παράδειγμα, εάν στοχεύετε τη φράση καλύτεροι φορητοί υπολογιστές προϋπολογισμού, συνήθως θα θέλετε να δημιουργήσετε έναν κατάλογο που να προτείνει ορισμένα σχετικά προϊόντα. Αυτό το περιεχόμενο εκπληρώνει τέλεια την πρόθεση αναζήτησης.

Είναι επίσης λογικό να παρακολουθείτε τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης. Για αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Google Trends :

Ο πίνακας ελέγχου Google Trends.

Με την παραγωγή περιεχομένου που στοχεύει δημοφιλείς όρους, μπορεί να είστε σε θέση να προσελκύσετε την προσοχή ορισμένων ιστότοπων με μεγάλη εκτίμηση. Αυτοί οι ιστότοποι ενδέχεται στη συνέχεια να συνδεθούν με το περιεχόμενό σας, κάτι που είναι εξαιρετικό για τη βελτίωση της βαθμολογίας DA σας.

3. Ελέγξτε τον ιστότοπό σας για ανεπιθύμητους συνδέσμους τρίτων

Δεν είναι όλα τα backlinks θετικά. Σύνδεσμοι από ιστότοπους χαμηλής εξουσιοδότησης ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά το DA σας και τη θέση σας στους SERP. Στη χειρότερη περίπτωση, ενδέχεται να λάβετε ακόμη και ποινές που βασίζονται σε συνδέσμους. Για παράδειγμα, η Google μπορεί να αφαιρέσει το περιεχόμενό σας από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για να διατηρήσετε τη βαθμολογία DA σας, είναι έξυπνο να ελέγχετε τακτικά τον ιστότοπό σας για ανεπιθύμητα backlinks. Μπορείτε να σαρώσετε για αυτές τις τοξικές διευθύνσεις URL χρησιμοποιώντας το εργαλείο Backlink Audit του SEMrush :

Ο πίνακας εργαλείων SEMrush Backlink Audit.

Αφού εντοπίσετε backlinks χαμηλής ποιότητας, μπορείτε να τους απορρίψετε . Εδώ λέτε στην Google να αγνοήσει συγκεκριμένα backlinks για σκοπούς κατάταξης:

Απόρριψη συνδέσμων προς τον ιστότοπό σας στο Google

Απλώς να γνωρίζετε ότι αυτό το εργαλείο μπορεί να βλάψει το SEO σας εάν χρησιμοποιηθεί εσφαλμένα. Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να απορρίπτετε μόνο συνδέσμους που είναι σαφώς χαμηλής ποιότητας, όπως διευθύνσεις URL που σχετίζονται με τακτικές μαύρου καπέλου.

4. Δημιουργήστε έναν χάρτη ιστότοπου

Ένας χάρτης ιστότοπου παραθέτει όλο το περιεχόμενο του ιστότοπού σας σε μορφή XML. Αυτό το αρχείο μπορεί να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να ανακαλύψουν, να κατανοήσουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενό σας. Μέσω αυτού, ένας χάρτης ιστότοπου μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε σε σχετικά SERP και να συμβάλει στη βελτίωση του DA σας.

Το WordPress 5.5 εισήγαγε μια βασική δυνατότητα XML sitemap που δημιουργεί έναν προεπιλεγμένο χάρτη ιστότοπου. Ωστόσο, μπορεί να θέλετε να ελέγξετε και να βελτιστοποιήσετε αυτόν τον χάρτη ιστότοπου που δημιουργείται αυτόματα. Για παράδειγμα, μπορείτε να εξαιρέσετε διπλό περιεχόμενο, όπως σελίδες αρχειοθέτησης και σελίδες ετικετών. Αυτό διασφαλίζει ότι οι μηχανές αναζήτησης δεν σπαταλούν πολύτιμο χρόνο ανιχνεύοντας διπλότυπες σελίδες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε τον χάρτη του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας ένα πρόσθετο SEO , όπως το Yoast SEO:

Yoast SEOYoast SEO

Συγγραφέας: Team Yoast

Τρέχουσα έκδοση: 18.3

Τελευταία ενημέρωση: 8 Μαρτίου 2022

wordpress-seo.18.3.zip

Αφού ενεργοποιήσετε αυτό το πρόσθετο, μεταβείτε στο SEO → Γενικά → Χαρακτηριστικά . Στη συνέχεια, μπορείτε να εξαιρέσετε συγκεκριμένες σελίδες και αναρτήσεις ή ακόμα και ολόκληρους τύπους περιεχομένου.

5. Βελτιώστε την ασφάλεια του ιστότοπού σας

Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να κρατούν τους χρήστες τους ασφαλείς. Κατά τον καθορισμό της κατάταξης του ιστότοπού σας, οι περισσότερες από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη την ασφάλεια. Λαμβάνοντας μέτρα για να σκληρύνετε τις άμυνες του ιστότοπού σας , μπορεί να παρατηρήσετε μια αύξηση στη βαθμολογία DA σας.

Επομένως, μπορεί να θέλετε να εγκαταστήσετε ένα πρόσθετο ασφαλείας , όπως το Sucuri Security. Όταν ενεργοποιείτε αυτό το πρόσθετο, δημιουργεί ένα «γνωστό καλό» για όλο το περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Εάν οποιοσδήποτε από αυτούς τους καταλόγους, προσθήκες, θέματα ή βασικά αρχεία παραβιαστεί, η Sucuri θα σας ενημερώσει σχετικά με την απειλή:

Είναι επίσης σημαντικό να εγκαταστήσετε ένα πιστοποιητικό SSL . Αυτό είναι ένα πρωτόκολλο κρυπτογράφησης που προστατεύει όλα τα δεδομένα που ανταλλάσσονται μεταξύ του προγράμματος περιήγησης του επισκέπτη και του ιστότοπού σας. Η Google έχει επιβεβαιώσει ότι χρησιμοποιούν HTTP ως σήμα κατάταξης , επομένως είναι ζωτικής σημασίας να χρησιμοποιείτε SSL.

Πολλοί πάροχοι φιλοξενίας περιλαμβάνουν πιστοποιητικό SSL ως μέρος των σχεδίων τους . Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν ο ιστότοπός σας προστατεύεται, μπορείτε να απευθυνθείτε στον πάροχο σας για διευκρίνιση. Εναλλακτικά, μπορείτε να διεκδικήσετε ένα δωρεάν πιστοποιητικό SSL από μια υπηρεσία όπως το Let's Encrypt .

Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι έχουν τεράστιο αντίκτυπο στο DA σας. Ωστόσο, δεν πρέπει να αγνοήσετε τη δύναμη των εσωτερικών συνδέσμων.

Σε αντίθεση με τις διευθύνσεις URL τρίτων, έχετε τον απόλυτο έλεγχο των εσωτερικών σας συνδέσμων. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επιλέξετε ακριβώς ποιες σελίδες θέλετε να επισημάνετε.

Μια λογική δομή εσωτερικής σύνδεσης μπορεί να βοηθήσει τα ρομπότ της μηχανής αναζήτησης να ανακαλύψουν το περιεχόμενό σας και στη συνέχεια να το ευρετηριάσουν κατάλληλα. Εάν κανένας σύνδεσμος δεν οδηγεί σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, τότε τα ρομπότ αναζήτησης ενδέχεται να δυσκολευτούν να ευρετηριάσουν αυτό το περιεχόμενο.

Οι σύνδεσμοι μπορούν επίσης να μεταφέρουν αξία και εξουσία από τη μια σελίδα στην άλλη. Αυτό αναφέρεται συχνά ως σύνδεσμος χυμός ή μετοχικό κεφάλαιο συνδέσμων. Εάν πολλές διευθύνσεις URL οδηγούν στην ίδια τοποθεσία, αυτό σημαίνει ότι αυτή η σελίδα είναι σημαντική. Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν στη συνέχεια να ενισχύσουν τη θέση αυτού του περιεχομένου στην κατάταξή τους.

Ξεκινήστε να αναπτύσσετε την Αρχή Τομέα σας

Είναι αδύνατο να υπερεκτιμηθεί η σημασία του SEO. Με τόσα πολλά που διακυβεύονται, θα πρέπει να παρακολουθείτε τακτικά την Αρχή Τομέα σας, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να παρακολουθείτε την απόδοσή σας έναντι του ανταγωνισμού.

👉Ελέγχοντας συνεχώς τη βαθμολογία DA σας, θα γνωρίζετε ακριβώς πώς συγκρίνετε με άλλες επιχειρήσεις της θέσης σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να λάβετε μέτρα για να βελτιώσετε τη βαθμολογία σας, όπως η εξασφάλιση πολύτιμων backlinks και η δημοσίευση περιεχομένου υψηλής ποιότητας.