Η δημιουργία μιας επιτυχημένης ανάρτησης ιστολογίου υπερβαίνει κατά πολύ τη σύνταξη και τη δημοσίευση. Οι συνεχείς προσπάθειες προώθησης θα παρουσιάσουν την ανάρτησή σας σε ένα ευρύτερο κοινό και θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα. Αυτός ο οδηγός καλύπτει μια λίστα ελέγχου με 14 αποδεδειγμένες στρατηγικές μετά την παραγωγή που θα σας βοηθήσουν να προωθήσετε μια ανάρτηση μετά τη δημοσίευση.

#1. Ενημερώστε την Google για την ανάρτησή σας

Το Google Search Console είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στους διαχειριστές ιστού και στους κατόχους ιστολογίων να ειδοποιούν την Google σχετικά με τις ιστοσελίδες τους και να τις καταχωρούν στο ευρετήριο στη μηχανή αναζήτησης. Μπορείτε να παραθέσετε (ανακτήσετε) και να αποδώσετε τις πρόσφατα δημοσιευμένες αναρτήσεις ή τα αντίγραφά σας αντί να περιμένετε να τις ανακαλύψει και να ευρετηριάσει αυτόματα η Google, κάτι που μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες σε ορισμένες περιπτώσεις.

Για να το κάνετε αυτό, προσθέστε πρώτα τον ιστότοπό σας στο Google Search Console και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τον χάρτη ιστότοπου για να βοηθήσετε τα προγράμματα ανίχνευσης Google να βελτιώσουν την εμπειρία σας στο SEO. Απλώς εγγραφείτε και επαληθεύστε τον ιστότοπό σας στο Google Search Console, παραθέστε και αποδώστε τον σύνδεσμο προς το πρόσφατα δημοσιευμένο άρθρο σας και πλοηγηθείτε στους χάρτες ιστότοπου για να εμφανίσετε την ιστοσελίδα σας.seo checker

#2. Εκτελέστε SEO

Πάνω από το 90% των χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποιούν το Google ως κύρια μηχανή αναζήτησης. Ως αποτέλεσμα, οι webmasters από όλο τον κόσμο θέλουν να ευρετηριαστούν από την Google, προκαλώντας έτσι έντονο ανταγωνισμό. 

Λοιπόν, πώς μπορείτε να κατατάξετε υψηλότερα στο Google; Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές βελτιστοποίησης :

  • Δημιουργήστε μοναδικούς και ενημερωτικούς τίτλους σελίδων που βοηθούν τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το θέμα της σελίδας σας.
  • Προσθέστε μια μοναδική μετα-περιγραφή για κάθε σελίδα. Αυτό θα δώσει στις μηχανές αναζήτησης μια περίληψη του περιεχομένου που βρίσκεται σε αυτήν τη σελίδα. Η Google μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει μετα-περιγραφές ως αποσπάσματα για τις σελίδες σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες για να δημιουργήσετε μια ιεραρχία κειμένου και να βελτιώσετε την πλοήγηση στη σελίδα.
  • Γράψτε μοναδικό περιεχόμενο που φυσικά θα κάνει τους χρήστες να επιστρέφουν στον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι ευανάγνωστο και δεν έχει ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη.
  • Προσθέστε συνδέσμους με φειδώ. Σύνδεση μόνο σε πόρους υψηλής ποιότητας, ώστε ο ιστότοπός σας να συσχετίζεται μόνο με έγκυρους πόρους. Χρησιμοποιήστε το κείμενο αγκύρωσης με σύνεση και βεβαιωθείτε ότι εξηγεί σωστά τη σελίδα στην οποία συνδέεστε. Το κείμενο αγκύρωσης μπορεί επίσης να περιέχει λέξεις-κλειδιά.
  • Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι φιλική προς κινητά. Καθώς πολλοί χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google μέσω κινητών συσκευών, η ύπαρξη ενός ιστότοπου έτοιμου για κινητά θα βελτιώσει την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

συμπληρώματα διατροφήσ για ηλικιωμένουσ

#3. Ρύθμιση Push Notifications

Η ρύθμιση ειδοποιήσεων push είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Έχετε παρατηρήσει το αναδυόμενο παράθυρο "ενεργοποίηση ειδοποιήσεων" στην κορυφή ορισμένων ιστότοπων; Αυτό είναι μια ειδοποίηση push. Όταν εγγραφείτε, θα βλέπετε μια ειδοποίηση κάθε φορά που ο ιστότοπος ενημερώνεται, όπως μια νέα ανάρτηση κ.λπ.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά API για να ρυθμίσετε τις ειδοποιήσεις push στον ιστότοπό σας, όπως: OneSignal , Amazon SNS και Airship .

#4. Μοιραστείτε την ανάρτησή σας στα κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα συνεισφέρουν ένα αμέτρητο ποσό επισκεψιμότητας σε ιστότοπους. Μόνο το Facebook έχει περισσότερους από 2,912 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, ενώ το Twitter και το Instagram φιλοξενούν εκατομμύρια χρήστες. Φανταστείτε πόση επισκεψιμότητα θα μπορούσατε να χάσετε αν δεν προωθήσετε το ιστολόγιό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Facebook

Η άμεση ανάγνωση του Facebook είναι ένα ανεκτίμητο μέσο προσέλκυσης επισκεψιμότητας στην ανάρτησή σας. Μπορείτε να μοιραστείτε το δημοσιευμένο περιεχόμενό σας στις Ομάδες Facebook ή στη σελίδα σας. Μην δημοσιεύετε απλώς συνδέσμους προς το περιεχόμενό σας στο Facebook. Προσπαθήστε να παρουσιάσετε ορισμένα αποσπάσματα του περιεχομένου στους υποψήφιους πελάτες σας για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους.

Μπορείτε επίσης να προβάλλετε πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.

Κελάδημα

Το Twitter είναι ένα άλλο κοινωνικό δίκτυο για την προώθηση της ανάρτησής σας. Για να επεκτείνετε την απήχησή σας, απλώς χρησιμοποιήστε hashtags και στοχεύστε λέξεις-κλειδιά. Σε αντίθεση με το Facebook, όπου μπορείτε να δημοσιεύετε περιεχόμενο μεγάλης μορφής, το Twitter επιτρέπει μόνο 280 χαρακτήρες ανά tweet. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χώρο για να προσελκύσετε την προσοχή στην ανάρτησή σας, ενώ κατευθύνετε τους χρήστες να τη διαβάσουν στο ιστολόγιό σας.

Ίνσταγκραμ

Το Instagram είναι ένα εξαιρετικό κοινωνικό δίκτυο για την προσέγγιση περισσότερων χρηστών, αλλά όσον αφορά τη δημοσίευση και την προώθηση συνδέσμων, η πλατφόρμα είναι μάλλον περιοριστική. Μπορείτε να τοποθετήσετε έναν σύνδεσμο στο βιογραφικό του προφίλ σας και να τον αλλάζετε τακτικά.

Ωστόσο, το Instagram μπορεί ακόμα να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες. Μπορείτε να μοιραστείτε φωτογραφίες που σχετίζονται με αναρτήσεις και να γράψετε έως και 300 λέξεις σε λεζάντες κάτω από τη φωτογραφία για να παρουσιάσετε το περιεχόμενό σας. Στη συνέχεια, στείλτε τους χρήστες να ελέγξουν τον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει στην πιο πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίου σας.

Pinterest

Για ολοένα και περισσότερους bloggers, το Pinterest έχει γίνει ένας χρήσιμος πόρος για τη δημιουργία επισκεψιμότητας. Δημιουργώντας καρφίτσες που οδηγούν στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας και κοινοποιώντας τις σε σχετικούς πίνακες, ενδέχεται να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα από ό,τι είχατε φανταστεί. Τα εργαλεία διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το SocialBee και το Tailwind μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία σας.

LinkedIn

Ως κορυφαία πλατφόρμα δικτύωσης B2B και B2C, το LinkedIn σάς επιτρέπει να συνδέεστε με επαγγελματίες με ομοϊδεάτες. Με την κοινή χρήση σχετικού περιεχομένου, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε κάποια εξουσία στη θέση σας. 

Reddit

Το Reddit είναι μια καταπληκτική κοινότητα για ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών. Το καλύτερο χαρακτηριστικό του Reddit είναι ότι οι χρήστες μπορούν να υπερψηφίσουν ή να αρνηθούν το περιεχόμενο με βάση τη συνάφειά του. Όσο περισσότερες θετικές ψήφοι λαμβάνει η ανάρτησή σας, τόσο περισσότεροι άνθρωποι τη βλέπουν και το αντίστροφο.

Σημειώστε ότι το Reddit είναι αυστηρά ενάντια στην κατάφωρη προώθηση, επομένως φροντίστε να μοιράζεστε πολύτιμες πληροφορίες μόνο σε σχετικά subreddits. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα σας βλάψει εάν κοινοποιείτε έναν σύνδεσμο προς την ανάρτησή σας κάθε τόσο.

Quora

Το Quora είναι ένα εξαιρετικό φόρουμ για να λάβετε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας. Οι webmasters εδραιώνουν την τεχνογνωσία τους και χτίζουν εμπιστοσύνη με το κοινό απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την πλατφόρμα της θέσης τους. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ευκαιρία για να παραπέμψετε τους αναγνώστες στην ανάρτηση του ιστολογίου σας μέσω συνδέσμων. Απλώς βρείτε ερωτήσεις που σχετίζονται με το περιεχόμενό σας και δώστε απαντήσεις που ενδέχεται να συνδέονται με τον ιστότοπό σας.

Μεσαίο

Το Medium είναι μια πλατφόρμα με πάνω από 60 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες που είναι δημοφιλής στους νέους ψηφιακούς συγγραφείς καθώς και στους bloggers της τεχνολογίας, της υγείας και του τρόπου ζωής. Είναι επίσης ένα εξαιρετικό κέντρο επισκεψιμότητας για bloggers που μοιράζονται τακτικά το περιεχόμενό τους και συμμετέχουν στη δημιουργία κοινότητας.

Καταχωρίστε έναν λογαριασμό Medium, προωθήστε περιεχόμενο από τον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας στη λαβή του Medium και συνδέστε ξανά τον ιστότοπό σας. Το Medium είναι μια από τις λίγες πλατφόρμες που σας επιτρέπει να αναδημοσιεύετε αναρτήσεις από το ιστολόγιό σας, αρκεί να δηλώσετε ότι αυτές οι αναρτήσεις δεν έχουν αλλάξει. Διαφορετικά, μπορείτε να μοιραστείτε νέο περιεχόμενο απευθείας στο Medium και να συνδεθείτε ξανά στον ιστότοπό σας.

YouTube

Ως η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο και δημιουργίας ιστολογίων, το YouTube παρουσιάζει εκπληκτικές ευκαιρίες για να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα στο ιστολόγιό σας. Δημιουργώντας βίντεο, μπορείτε να κερδίσετε την προσοχή ενός ευρύτερου κοινού και να κατευθύνετε τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Για να είστε επιτυχείς, φροντίστε να προσθέσετε μια περιγραφή κάτω από το βίντεό σας και να βάλετε ένα backlink στο ιστολόγιό σας εκεί.

#5. Προσθέστε έναν εσωτερικό σύνδεσμο από παλαιότερες αναρτήσεις

Η προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων προς και από παλαιότερες αναρτήσεις είναι μια εξαιρετική πρακτική SEO που βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν καλύτερα και να ταξινομούν τον ιστότοπό σας. Εάν έχετε ήδη αναρτήσεις υψηλής απόδοσης, μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους στην πιο πρόσφατη ανάρτησή σας και να στείλετε επισκεψιμότητα σε αυτήν.

#6. Στείλτε ένα ενημερωτικό δελτίο

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 72% των πελατών θεωρεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως κύριο κανάλι επικοινωνίας, το μάρκετινγκ μέσω email μπορεί να είναι μία από τις καλύτερες στρατηγικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο ιστολόγιό σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο και να στέλνετε ένα email κάθε φορά που δημοσιεύετε μια ανάρτηση. Εργαλεία όπως το MailChimp και το HubSpot μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε και ακόμη και να εξατομικεύσετε την αλληλογραφία σας για καλύτερα αποτελέσματα.

#7. Γράψτε μια ανάρτηση επισκέπτη

Το Guest blogging σάς βοηθά να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας backlinks στον ιστότοπό σας από έγκυρους πόρους με αντάλλαγμα δωρεάν περιεχόμενο. Είναι μια αποδεδειγμένη στρατηγική SEO για να αναπτύξετε οργανικά τον ιστότοπό σας ή να προωθήσετε συγκεκριμένες αναρτήσεις ιστολογίου. Να θυμάστε ότι το ιστολόγιο επισκεπτών λειτουργεί καλά μόνο για ιστότοπους στην ίδια θέση.

#8. Επωφεληθείτε από τα εξειδικευμένα φόρουμ

Τα εξειδικευμένα φόρουμ συγκεντρώνουν άτομα με ενδιαφέροντα και εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Εάν καταφέρετε να λάβετε ένα backlink από ένα εξειδικευμένο φόρουμ, θα στείλετε πολύ σχετική επισκεψιμότητα στο ιστολόγιό σας.

Για να πετύχετε, εγγραφείτε στο φόρουμ, διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες του και ξεκινήστε την εξερεύνηση του χώρου. Βεβαιωθείτε ότι κάθε συνεισφορά σας φέρνει αξία στην κοινότητα. Μπορείτε να αποκτήσετε κάποια εξουσία συμμετέχοντας σε σχετικές συζητήσεις και, με τον καιρό, να αρχίσετε να προσθέτετε συνδέσμους με φειδώ.

#9. Λάβετε Influencers για να προωθήσουν την ανάρτησή σας

Το μάρκετινγκ επιρροής επιτρέπει στις επωνυμίες να εμπορεύονται τα προϊόντα τους σε ένα ευρύτερο κοινό αξιοποιώντας τη δύναμη των επιρροών ή των δημιουργών περιεχομένου στη θέση. Όσο πιο έγκυρος είναι ο influencer, τόσο πιο πιθανό είναι το κοινό του να εμπιστευτεί τη σύσταση και να δοκιμάσει το προϊόν.

Το μάρκετινγκ Influencer μπορεί να είναι άμεσο, όπως όταν οι influencers μιλούν απευθείας στους ακόλουθούς τους για το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή έμμεσο, όπως όταν οι influencers περιλαμβάνουν διακριτικά το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο περιεχόμενό τους.

Μπορείτε επίσης να σχεδιάσετε εξαγορές μέσων κοινωνικής δικτύωσης με επιρροές. Σε αυτήν την περίπτωση, διαπραγματεύεστε με έναν επηρεαστή για να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας από τη δική σας οπτική γωνία σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα.

#10. Αναζητήστε κατεστραμμένους συνδέσμους σε παρόμοιο περιεχόμενο

Εάν εξερευνήσετε προσεκτικά τα ιστολόγια στη θέση σας, μπορεί να διαπιστώσετε ότι κάποιο περιεχόμενο στο οποίο συνδέονται είναι ξεπερασμένο. Εάν έχετε παρόμοιο, αλλά πιο σχετικό περιεχόμενο, μπορείτε να απευθυνθείτε σε αυτούς τους blogger και να τους προσφέρετε να αφαιρέσουν έναν κατεστραμμένο σύνδεσμο και να συνδέσουν τον ιστότοπό σας.

#11. Σύνδεσμος στα σχόλια σε σχετικά ιστολόγια

Η τοποθέτηση backlinks στην ενότητα σχολίων σε άλλα ιστολόγια μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία σχέσεων στη θέση και να στείλει κάποια επισκεψιμότητα στις σελίδες σας. Το κλειδί είναι να αφήσετε ένα ουσιαστικό σχόλιο που θα φέρει αξία στην κοινότητα και θα παρουσιάσει διακριτικά το ιστολόγιό σας. Είναι σημαντικό το σχόλιό σας να μην φαίνεται ανεπιθύμητο. διαφορετικά, δεν θα είναι πολύ χρήσιμο.

#12. Επαναπροσδιορίστε τη δημοσίευσή σας

Μια άλλη ιδέα είναι να επανατοποθετήσετε την ανάρτησή σας σε ένα γράφημα πληροφοριών, βίντεο, προβολή διαφανειών, σειρές μικρότερων αναρτήσεων κ.λπ. Σκεφτείτε ποιος τύπος περιεχομένου μπορεί να αντιπροσωπεύει καλύτερα το θέμα της ανάρτησής σας και να απευθύνεται σε περισσότερους χρήστες. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο επαναχρησιμοποίησης του περιεχομένου σας στο ιστολόγιό μας .

#13. Εκτελέστε πληρωμένες διαφημίσεις

Η προβολή διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο Google μπορεί να σας βοηθήσει να προωθήσετε το ιστολόγιό σας σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό το οποίο διαφορετικά δεν θα μπορούσατε να προσεγγίσετε. Μια εξαιρετική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή πληρωμένων διαφημίσεων είναι το Facebook. Μάθετε πώς να ρυθμίζετε διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook στον οδηγό μας .

#14. Ελέγξτε το Analytics σας

Το Analytics παρέχει μελλοντικές και παρούσες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του ιστότοπού σας. Ο τακτικός έλεγχος των αναλυτικών στοιχείων σας μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τόσο καλό όσο και κακό περιεχόμενο, ώστε να μπορείτε να λάβετε τα κατάλληλα μέτρα. Το Google Analytics μπορεί να είναι μια εξαιρετική αρχή, καθώς παρέχει ολοκληρωμένες πληροφορίες για την επισκεψιμότητα και την απόδοση του ιστολογίου σας δωρεάν.

Πώς να προωθήσετε την ανάρτησή σας μετά τη δημοσίευση

Η δημοσίευση μιας νέας ανάρτησης είναι μόνο το πρώτο βήμα για την επιτυχία αυτής της ανάρτησης. Αφού κάνετε την ανάρτησή σας, είναι σημαντικό να οδηγείτε όσο το δυνατόν περισσότερη επισκεψιμότητα στο ιστολόγιό σας. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να αξιοποιήσετε διάφορες μεθόδους, από την εκτέλεση SEO έως την προώθηση της ανάρτησής σας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εξειδικευμένα φόρουμ έως τη δικτύωση με άλλους bloggers. Όποια στρατηγική προώθησης κι αν επιλέξετε, να θυμάστε ότι η ποιότητα της επισκεψιμότητας δεν είναι λιγότερο σημαντική από την ποσότητα.