13 δωρεάν τρόποι προώθησης της επιχείρησής σας

 Προσπαθείτε να βρείτε τις σωστές τακτικές για την προώθηση της επιχείρησής σας;

Ακολουθεί μια λίστα με τακτικές που χρησιμοποιήσαμε στο Ahrefs για να αυξηθεί + 65% από έτος σε έτος . Είναι κυρίως δωρεάν. Μπορείτε επίσης να τα χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

  1. Εγγραφείτε σε δημοφιλείς καταλόγους
  2. Τακτικά blog
  3. Δημιουργήστε βίντεο YouTube
  4. Επανατοποθετήστε το περιεχόμενό σας σε πολλά κανάλια
  5. Δημιουργήστε μια λίστα email
  6. Εκτελέστε ένα δώρο
  7. Λάβετε μέρος σε podcast
  8. Γράψτε θέσεις επισκεπτών
  9. Συνεργαστείτε με άλλες σχετικές επιχειρήσεις
  10. Ελέγξτε το προϊόν σας
  11. Δημιουργήστε μια σελίδα σύγκρισης
  12. Μιλήστε σε εκδηλώσεις
  13. " Jab" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η Google δεν είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι χρήστες βρίσκουν επιχειρήσεις στο διαδίκτυο. Πολλοί άνθρωποι προτιμούν την αναζήτηση αξιόπιστων καταλόγων κλάδου.

Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το TripAdvisor για να βρείτε ένα τοπικό εστιατόριο, το Avvo για να βρείτε έναν δικηγόρο ή το HomeAdvisor για να βρείτε έναν υδραυλικό. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστότοπους απευθείας, αλλά κατατάσσονται επίσης στο Google  για τοπικές αναζητήσεις.

Το να βρίσκεστε σε αυτούς τους ιστότοπους είναι σημαντικό για τους χρήστες να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας και τα περισσότερα προσφέρουν προφίλ δωρεάν.

Αλλά πώς τα βρίσκετε;

Μια μέθοδος είναι η αναζήτηση στο Google για "[τύπος επιχείρησης] κοντά μου". Αναζητήστε καταλόγους στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μια άλλη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσετε το Ahrefs Link Intersect . Το Link Intersect σας δείχνει ποιος συνδέεται με πολλούς ανταγωνιστές, αλλά όχι εσείς. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην εμφάνιση καταλόγων όπου οι ανταγωνιστές σας είναι ήδη καταχωρημένοι και δεν είστε.

Για να το κάνετε αυτό, εισαγάγετε μερικές από τις αρχικές σελίδες των ανταγωνιστών σας στο Link Intersect.

Στη συνέχεια, πατήστε "Εμφάνιση ευκαιριών συνδέσμου".

Κοιτάξτε τη λίστα και δείτε αν υπάρχουν κατάλογοι. Για παράδειγμα, αυτός ο ιστότοπος μοιάζει να είναι ένας κατάλογος και συνδέεται επίσης με τους ιστότοπους των τριών ανταγωνιστών.

Εάν είστε καφετέρια στο Ηνωμένο Βασίλειο και δεν είστε εδώ, θα πρέπει να το διορθώσετε.

Το ιστολόγιο Ahrefs  λαμβάνει ~ 397.000 επισκέψεις αναζήτησης το μήνα.

Λάβετε υπόψη ότι πρόκειται για κίνηση μόνο  από την Google. Συμπεριλάβετε άλλα κανάλια και έχουμε πολύ περισσότερα.

Ανά πάσα στιγμή, υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να αγοράσουν. Στοχεύστε μόνο αυτούς και χάνετε ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς σας. Όμως, με το blogging, μπορείτε να φτάσετε στους υπόλοιπους που δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν σήμερα.

Για παράδειγμα, κατατάσσουμε το # 1 για την "προσέγγιση χρηστών του blogger".

Οι άνθρωποι που το αναζητούν γνωρίζουν ότι έχουν πρόβλημα: θέλουν να επικοινωνήσουν με σημαντικούς bloggers, αλλά δεν ξέρουν πώς. Ωστόσο, δεν γνωρίζουν την επιχείρησή μας ή πώς μπορεί να βοηθήσει το σύνολο εργαλείων μας. Σε τελική ανάλυση, αν το έκαναν, θα έψαχναν άμεσα την επωνυμία μας.

Κατατάσσοντας όρους όπως αυτό στις αναρτήσεις ιστολογίου, μπορούμε να προωθήσουμε την επιχείρησή μας εξηγώντας πώς οι ερευνητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Ahrefs  για να λύσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Και αυτό ακριβώς κάνουμε σε αυτήν την ανάρτηση .

Για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό blog, υπάρχουν δύο συστατικά. Πρέπει να στοχεύσετε θέματα που έχουν:

  1. Δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης.  Οι χρήστες αναζητούν αυτά τα θέματα στο Google.
  2. Επιχειρηματικό δυναμικό.  Το θέμα σάς επιτρέπει να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Για να βρείτε θέματα με δυνατότητα επισκεψιμότητας αναζήτησης, ο ευκολότερος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να χρησιμοποιήσετε ένα δωρεάν εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών  όπως το Keyword Generator . Εισαγάγετε μια σχετική λέξη-κλειδί και θα σας δείξει έως και 150 θέματα.

Κοιτάξτε τη λίστα και βαθμολογήστε τις βάσει των επιχειρηματικών δυνατοτήτων. Εδώ είναι το γράφημα που χρησιμοποιούμε στο Ahrefs:

Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι το περιεχόμενο SEO ; Πώς να γράψετε περιεχόμενο που κατατάσσεται

Το γραπτό περιεχόμενο δεν είναι ο μόνος τύπος περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε. Υπάρχει επίσης περιεχόμενο βίντεο. Το YouTube είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης  στον κόσμο (εξαιρουμένων των εικόνων Google.)

Από το 2018, έχουμε διαθέσει πολλούς πόρους δημιουργώντας περιεχόμενο YouTube. Και έχει αποδώσει εξαιρετικά. Σήμερα, έχουμε ~ 217.000 συνδρομητές και λαμβάνουμε ~ 500.000 προβολές ανά μήνα.

Μας έφερε επίσης τόνους πελατών.

Για το μάρκετινγκ βίντεο, ακολουθήστε την ίδια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου  που χρησιμοποιήσατε για το blogging - στοχεύστε θέματα βίντεο που έχουν τόσο επισκεψιμότητα αναζήτησης όσο και επιχειρηματικές δυνατότητες .

Μπορείτε να βρείτε θέματα YouTube χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών  όπως το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών YouTube . Παρομοίως, εισαγάγετε μια σχετική λέξη-κλειδί και θα δείτε 150 διαφορετικά θέματα που θα μπορούσατε ενδεχομένως να στοχεύσετε.

Κοιτάξτε τη λίστα, σημειώστε τυχόν σχετικά θέματα και ταξινομήστε τα κατά επιχειρηματικό δυναμικό.

Δεν χρειάζεται πάντα να δημιουργείτε περιεχόμενο από το μηδέν. Γυρίστε το περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει σε μία μορφή (π.χ. βίντεο YouTube) και αλλάξτε το σε άλλη (ανάρτηση ιστολογίου.)

Για παράδειγμα, το βίντεό μας σχετικά με το μάρκετινγκ συνεργατών  έλαβε περισσότερες από 74.000 προβολές:

Το επανατοποθετήσαμε σε ένα άρθρο , το οποίο λαμβάνει ~ 34.000 επισκέψεις αναζήτησης ανά μήνα:

Καταφέραμε ακόμη και να καταλάβουμε δύο θέσεις στα SERP , δημιουργώντας περισσότερη παθητική οργανική κίνηση με την πάροδο του χρόνου:

Ένα κομμάτι περιεχομένου δεν είναι πλέον μόνο ένα κομμάτι περιεχομένου. Είναι περισσότερο από αυτό. Και δεν είναι μόνο βίντεο σε κείμενο. Μπορείς:

Σκεφτείτε το σαν μια πυραμίδα. Ξεκινήστε με μία έκδοση και, στη συνέχεια, χωρίστε την σταδιακά σε μικρότερες εκδόσεις για άλλα κανάλια.

Κάθε εβδομάδα, στέλνουμε ένα ενημερωτικό δελτίο σε ~ 120.000 άτομα με όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύσαμε εκείνη την εβδομάδα.

Δεν είναι 120.000 τυχαίοι άνθρωποι. Είναι άτομα που μας έχουν πει ρητά ότι θέλουν το περιεχόμενό μας.

Το μυστικό μας? Δημιουργήσαμε μια λίστα email.

Η δημιουργία μιας λίστας email σημαίνει ότι έχετε το κανάλι επικοινωνίας. Οποτεδήποτε θέλετε, μπορείτε να επικοινωνείτε με τους θαυμαστές σας. Μπορείτε να στείλετε προσφορές, περιεχόμενο κ.λπ. - ό, τι θέλετε.

Λοιπόν, πώς δημιουργείτε μια λίστα email;

Ο ευκολότερος τρόπος είναι να προσφέρετε κάτι σε αντάλλαγμα για εγγραφή. Στο Ahrefs, το διατηρούμε απλό προσφέροντας παράδοση περισσότερου από το περιεχόμενο που τους άρεσε απευθείας στα εισερχόμενά τους.

Μπορείτε να είστε λίγο πιο «επιθετικοί» προσφέροντας ένα «καρότο» - ίσως ένα PDF της ανάρτησης ή ένα δωρεάν μάθημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Όταν γίνει καλά, τα δώρα λειτουργούν. Προωθεί την επιχείρησή σας, βελτιώνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και δημιουργεί ακόμη και τη λίστα των email σας

Η βασική φράση εδώ: «όταν γίνει καλά».

Το λέω αυτό επειδή πολλές επιχειρήσεις εκτελούν δώρα χωρίς στρατηγική. Το μόνο που κάνουν είναι απλώς να δώσουν το μεγαλύτερο βραβείο που μπορούν να φανταστούν - ένα MacBook Pro, ένα iPhone, ακόμη και ένα αυτοκίνητο Tesla. Ναι, αυτό παίρνει πολλή προσοχή. Αλλά καταλήγετε επίσης να προσελκύετε όλους τους λάτρεις των ελαστικών, τους freebie και όλους κάτω από τον ήλιο.

Αυτό δεν είναι το σημείο του δώρου. Ο στόχος δεν είναι να λειτουργήσει το μεγαλύτερο δώρο στον κόσμο. είναι τελικά να προσελκύσετε άτομα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσετε κάτι που θέλει το κοινό-στόχος σας. Ο πιο άμεσος τρόπος είναι να δώσετε το προϊόν που πουλάτε. Για παράδειγμα, στο Ahrefs, χρησιμοποιούσαμε δώρα όποτε χρηματοδοτούσαμε ένα podcast .

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Δεν κάνουμε πλέον καμία προσφορά προϊόντων. 

Ωστόσο, εάν είστε μια νέα εταιρεία ή έχετε ένα νέο προϊόν που κανείς δεν γνωρίζει, τότε μπορεί να μην είναι ένα ελκυστικό βραβείο. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να συνεργαστείτε με μια επιχείρηση που στοχεύει ένα παρόμοιο κοινό αλλά δεν ανταγωνίζεται μαζί σας.

Για παράδειγμα, πριν από λίγα χρόνια, δούλευα σε μια εκκίνηση όπου πουλούσαμε ένα εντελώς νέο προϊόν: ένα σακάκι μασάζ. Είχαμε μόνο ένα λειτουργικό πρωτότυπο, οπότε η παράδοση του προϊόντος μας δεν ήταν επιλογή. Δεδομένου ότι το κοινό-στόχος μας ήταν άτομα με πόνο στην πλάτη, συνεργαστήκαμε με μια παρόμοια εταιρεία και δώσαμε το προϊόν τους ως βραβείο.

Σε αντάλλαγμα, κάναμε οτιδήποτε άλλο — ρυθμίσαμε το giveaway, προωθώντας το και μοιραζόμαστε τη λίστα email με τη χορηγία της εταιρείας.

Μόλις αποφασίσετε για ένα κατάλληλο βραβείο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια δωρεάν εφαρμογή όπως το KingSumo  για να ρυθμίσετε το δώρο.

Υπάρχουν χιλιάδες podcast αυτήν τη στιγμή. Υπάρχει μάλλον ένα στη βιομηχανία σας Και αναζητούν επισκέπτες.

Λοιπόν, γίνετε αυτός ο επισκέπτης.

Μπορείτε να βρείτε podcast αναζητώντας "podcasts [στη θέση σας]" στο Google. Αλλά μπορεί να διαπιστώσετε ότι οι περισσότερες από τις προτάσεις είναι δημιουργημένα podcasts - πιθανώς δύσκολο να ξεκινήσετε εάν είστε νέοι στο κύκλωμα.

Ένας εναλλακτικός τρόπος θα ήταν να αναζητήσετε κάποιον στη βιομηχανία σας που ήταν επισκέπτης σε πολλά podcast. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε μια εφαρμογή γλώσσας, τότε ο Steve Kaufmann είναι ένα τέτοιο άτομο.

Εισαγάγετε τον ιστότοπό του στην Εξερεύνηση ιστότοπων του Ahrefs , μεταβείτε στην  αναφορά Backlinks και αναζητήστε το όνομά του στο πλαίσιο "Συμπερίληψη". Ορίστε το για αναζήτηση "μόνο τίτλων σελίδων αναφοράς".

Θα δείτε μια λίστα με μέρη όπου έχει εμφανιστεί σε podcast.

Κοιτάξτε τη λίστα και δείτε αν υπάρχουν ευκαιρίες podcast. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με τον οικοδεσπότη και προσφέρετε τον εαυτό σας ως επισκέπτης.

Συνιστώμενη ανάγνωση: 12 μαθήματα που έμαθα από να κάνω 20+ συνεντεύξεις podcast σε 4 μήνες

Το blogging επισκεπτών είναι όταν δημιουργείτε ένα κομμάτι περιεχομένου για άλλο ιστολόγιο.

Γιατί θα θέλατε να το κάνετε αυτό; Απλός. Όταν γράφετε για έναν άλλο ιστότοπο, λαμβάνετε έκθεση στο κοινό τους. Μπορείτε επίσης να συνδέσετε ξανά  το περιεχόμενό σας. Τα άτομα που ενδιαφέρονται μπορούν να κάνουν κλικ, στέλνοντας σας επισκεψιμότητα παραπομπών. Και δεδομένου ότι οι σύνδεσμοι αποτελούν σημαντικό παράγοντα κατάταξης , μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση των δικών σας σελίδων στο Google.

Για να ξεκινήσετε, βρείτε ιστότοπους που δέχονται αυτήν τη στιγμή δημοσιεύσεις επισκεπτών. Μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας μερικούς προηγμένους τελεστές αναζήτησης  στο Google:

  • [your_topic] "γράψτε για εμάς"
  • [your_topic] "ανάρτηση επισκέπτη"
  • [your_topic] "άρθρο επισκέπτη"
  • [your_topic] "γίνετε συγγραφέας"
  • [your_topic] inurl: συνεισφέρετε

Αν και αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε, δεν πρέπει να περιορίσετε τον εαυτό σας σε αυτήν την τακτική. Υπάρχουν πολλά ιστολόγια που δέχονται συνεισφέροντες επισκεπτών αλλά δεν τα αναζητούν ενεργά. Ωστόσο, εάν έχουν δημοσιεύσει αναρτήσεις για συγκεκριμένα θέματα στο παρελθόν, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ενδιαφέρονται για μια ανάρτηση επισκέπτη για ένα παρόμοιο θέμα.

Μπορείτε να βρείτε αυτούς τους ιστότοπους χρησιμοποιώντας την Εξερεύνηση περιεχομένου . Το Content Explorer είναι μια μηχανή αναζήτησης mini στο Ahrefs. Τροφοδοτείται από τη βάση δεδομένων μας με πέντε δισεκατομμύρια σελίδες  και μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να βρείτε αναφορές για οτιδήποτε στον Ιστό.

Ξεκινήστε εισάγοντας μια σχετική λέξη ή φράση στον Content Explorer. Ορίστε το μόνο σε μια αναζήτηση «στον τίτλο».

Στη συνέχεια, επιλέξτε το πλαίσιο "ένα άρθρο ανά τομέα" για να αποφύγετε την επαφή των ίδιων ιστότοπων δύο φορές.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Αν επιλέξετε το πλαίσιο "Εξαίρεση αρχικών σελίδων", καταργούνται οι αναρτήσεις εκτός ιστολογίου από τα αποτελέσματα. 

Μπορείτε επίσης να περιορίσετε τη λίστα εστιάζοντας σε ιστολόγια που είναι "στο επίπεδό σας". Ρυθμίστε το φίλτρο αξιολόγησης τομέα σε ~ 21–70 για να βρείτε αυτούς τους ιστότοπους.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Επισκέπτης Blogging για SEO : Πώς να δημιουργήσετε συνδέσμους υψηλής ποιότητας σε κλίμακα

Γρήγορη ερώτηση: τι κοινό έχουν οι επισκέπτες blogging και εμφανίζονται σε podcast;

Η απάντηση: αξιοποίηση του κοινού άλλων επιχειρήσεων.

Εάν είστε μια νέα ή μικρή επιχείρηση, δεν έχετε το δικό σας κοινό. Αλλά άλλοι το κάνουν. Έτσι, εάν μπορείτε να τους δώσετε κάποιο όφελος - όπως δωρεάν, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο για blogging επισκεπτών - μπορείτε να αξιοποιήσετε το κοινό τους και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας .

Για παράδειγμα, συνεργαστήκαμε με τον Buffer, ένα εργαλείο προγραμματισμού κοινωνικών μέσων, σε ένα διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο, " Πώς να αποκτήσετε επισκεψιμότητα ιστότοπων με αειθαλές περιεχόμενο και μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ".

Κανένα σύνολο εργαλείων δεν ανταγωνίστηκε μεταξύ τους. Όμως και οι δύο στοχεύσαμε στο ίδιο κοινό - ένα τέλειο ταίριασμα για συνεργασία.

Εδώ είναι το takeaway: αναζητήστε ευκαιρίες για συνεργασία με επιχειρήσεις που εξυπηρετούν το ίδιο κοινό, αλλά επιλύστε ένα διαφορετικό πρόβλημα.

Όταν κυκλοφόρησε το σακάκι μασάζ στο Kickstarter πριν από μερικά χρόνια, φτάσαμε το 200% πέρα ​​από τον στόχο χρηματοδότησης. Ο μεγαλύτερος συντελεστής ήταν ένας τόνος κερδισμένων  αναφορών μέσων .

Πώς το κάναμε; Απλό: στείλαμε τα μπουφάν μας σε δημοσιογράφους και επηρεαστές Στη συνέχεια το εξέτασαν και έγραψαν ένα άρθρο για το προϊόν μας. Καταλήξαμε σε δημοφιλείς ιστότοπους τεχνολογίας όπως το Engadget.

Πιο πρόσφατα, στο Ahrefs, ξεκινήσαμε τα Εργαλεία για Webmasters Ahrefs . Ομοίως, δώσαμε μια προεπισκόπηση σε δημοσιογράφους, οι οποίοι μας έδωσαν αναφορές στο Search Engine Journal  και στο Tech Radar .

Πώς καταλαβαίνετε σε ποιον πρέπει να στείλετε προϊόντα για έλεγχο;

Ο ευκολότερος τρόπος είναι να μάθετε ποιος έχει ελέγξει ή έχει παρουσιάσει προϊόντα παρόμοια με τα δικά σας και, στη συνέχεια, επικοινωνήστε με τα προϊόντα σας για δοκιμή.

Κατ 'αρχάς, καταιγισμός ιδεών 2–3 ανταγωνιστικών επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, εισαγάγετε τις επωνυμίες τους στον Περιηγητή περιεχομένου της Ahrefs Για παράδειγμα, εάν ήσασταν εταιρεία στρωμάτων, τότε πιθανοί ανταγωνιστές θα ήταν οι Eight Sleep, Casper και Purple.

Θα δείτε τόνους σελίδων που αναφέρουν αυτές τις επιχειρήσεις.

Στη συνέχεια, πατήστε το φίλτρο "Επισήμανση μη συνδεδεμένων τομέων" και προσθέστε τον τομέα σας. Αυτό θα σας δείξει ιστότοπους που δεν σας συνδέουν προς το παρόν.

Εξαγάγετε τη λίστα, επικοινωνήστε και προσπαθήστε να αναφέρετε την επιχείρησή σας μαζί με τους ανταγωνιστές σας.

Είτε σας αρέσει είτε όχι, οι πελάτες σας θα συγκρίνουν. Σε τελική ανάλυση, θα θέλουν πάντα το μεγαλύτερο χτύπημα για τα χρήματα τους. Λοιπόν, γιατί πρέπει να σας επιλέξουν από τους ανταγωνιστές σας;

Για να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σελίδα σύγκρισης όπου συγκρίνετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μεταξύ της επιχείρησής σας και ενός ανταγωνιστή.

Για να μάθετε με ποιον σας συγκρίνουν οι πελάτες σας, εισαγάγετε την επωνυμία σας στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs και , στη συνέχεια, μεταβείτε στην αναφορά "Αντιστοίχιση φράσης".

Στη στήλη "Όροι", αναζητήστε λέξεις που δηλώνουν ότι συγκρίνονται οι πελάτες. Για παράδειγμα, το "vs" είναι ένας όρος που μας λέει ότι οι πελάτες συγκρίνουν το Mailchimp με κάτι άλλο. Κάντε κλικ σε αυτό και θα δείτε μια λίστα με διαφορετικά ερωτήματα αναζήτησης "vs". Αυτές είναι οι επιχειρήσεις που σας συγκρίνουν οι πελάτες σας.

Σε αυτό το σημείο, οι περισσότερες επιχειρήσεις θα δημιουργήσουν μια σελίδα σύγκρισης όπου θα κερδίσουν σε κάθε κατηγορία. Αλλά όπως είπε κάποτε ο φημισμένος διευθυντής διαφημίσεων David Ogilvy, «Ο πελάτης δεν είναι χαζός. Είναι η γυναίκα σου. "  Οι πελάτες σας θα δουν μέσω του μπλόφα και της προκατάληψης. Γνωρίζουν ότι η νίκη σε κάθε σύνολο χαρακτηριστικών δεν είναι δυνατή. Θα διαβρώσει μόνο την εμπιστοσύνη τους σε εσάς.

Αντίθετα, πάρτε την ευκαιρία να είστε ανοιχτοί σχετικά με ορισμένες αδυναμίες. Για άλλη μια φορά, όπως ο David Ogilvy έγραψε στο βιβλίο του, Ogilvy on Advertising :

«Πείτε στον υποψήφιο πελάτη σας ποια είναι τα αδύνατα σημεία σας, προτού τα παρατηρήσει. Αυτό θα σας κάνει πιο αξιόπιστο όταν καυχηθείτε για τα δυνατά σας σημεία. "

Για τη σελίδα σύγκρισής μας , αντί να κάνουμε μια παράλληλη σύγκριση, αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε τις βαθμολογίες από ουδέτερους ιστότοπους κριτικών.

Όπως μπορείτε να δείτε, δεν είχαμε την υψηλότερη βαθμολογία σε κάθε πλατφόρμα. Αλλά είμαστε απόλυτα εντάξει με αυτό. 

Δεν έχω δεκάδες χιλιάδες ακόλουθους στο Twitter. Δεν έχω εμφανιστεί στο Forbes. Ούτε είμαι μέλος των 30 κάτω των 30 ετών. Βασικά, δεν είμαι κανένας στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Ωστόσο, έχω μιλήσει σε εκδηλώσεις όπως το Digital Marketing Skill Share στο Μπαλί.

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, θα υπάρχουν εκδηλώσεις όπου μπορείτε να προσκαλέσετε να μοιραστείτε την εμπειρία σας. Αυτό δεν πρέπει να είναι κάποια εκδήλωση σε επίπεδο Tony Robbins, όπου παίζετε μπροστά σε 10.000 άτομα. Οι τοπικές εκδηλώσεις μπροστά σε 50 άτομα είναι ιδανικές για πολλές επιχειρήσεις.

Το πιο σημαντικό, παίρνει πελάτες.

Είναι κατανοητό, δεδομένης της σημερινής κατάστασης, τα προσωπικά γεγονότα είναι εκτός ερώτησης. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές διαδικτυακές συνόδους κορυφής, ομιλίες κ.λπ., όπου μπορείτε να προσκαλέσετε να μιλήσετε.

Στην πραγματικότητα, μόλις πρόσφατα έκανα μια διαδικτυακή συνεδρία ανταλλαγής εμπειρογνωμόνων με την RevoU , μια διαδικτυακή ακαδημία με έδρα την Ινδονησία.

Σύμφωνα με τον γκουρού των κοινωνικών μέσων, Gary Vaynerchuk , οι περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν λάθος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πηγαίνουν σε μια πλατφόρμα όπως το Instagram και δημοσιεύουν μόνο περιεχόμενο προώθησης (ο Gary αποκαλεί αυτά τα «σωστά αγκίστρια».)

Αντίθετα, αυτό που πρέπει να κάνουν είναι να αλληλεπιδράσουν και να συνδεθούν πρώτα με το κοινό τους («τρύπημα») και να κάνουν μόνο «σωστό γάντζο» τη σωστή στιγμή. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κάνουν περισσότερα "τρυπήματα" - παρέχοντας πολύτιμο και χρήσιμο περιεχόμενο εκ των προτέρων πριν από την πώληση.

Για παράδειγμα, εάν είστε τοπικό εστιατόριο, θα μπορούσατε να μοιραστείτε μια δημοσίευση IGTV σχετικά με τον τρόπο αναδημιουργίας της διάσημης καρβονάρα σας. Σε σύγκριση με ένα τυπικό "Κατεβάστε σήμερα για ένα υπέροχο ιταλικό γεύμα!", Το βίντεο θα ήταν πιο πιθανό να μοιραστεί και να προσεγγίσει άτομα που δεν γνωρίζουν καν ότι υπάρχει το εστιατόριο σας.

Ανησυχείτε για τους πελάτες που θα μάθουν τη συνταγή σας και ενδεχομένως να μην επισκεφθούν ξανά; Όχι. Διάσημοι σεφ μοιράζονται τις συνταγές τους όλη την ώρα. Θα μπορούσατε θεωρητικά να μαγειρέψετε οτιδήποτε δημιούργησε ο Gordon Ramsay, αλλά θα συνεχίσετε να επισκέπτεστε ένα από τα εστιατόρια του ούτως ή άλλως.

Στο Ahrefs, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο "jab" περιεχόμενο. Είμαστε ενεργοί στο Twitter και δημοσιεύουμε συχνά συμβουλές SEO και ψηφιακού μάρκετινγκ, χωρίς συνδέσμους:

Το κάνουμε επίσης στο LinkedIn:

Το καλύτερο κομμάτι? Αυτά τα «τρυπήματα» δεν δημιουργούνται από το μηδέν. Επανατοποθετούνται από το υπάρχον περιεχόμενό μας. Δεν υπάρχει σπατάλη. κάθε κομμάτι του περιεχομένου που παράγουμε μας δίνει το επιπλέον βήμα για μας.

Τελικές σκέψεις

Οι παραπάνω τακτικές είναι κυρίως δωρεάν. Αλλά μην ξεχνάτε: αν έχετε τον προϋπολογισμό, μπορείτε πάντα να αγοράζετε πληρωμένη επισκεψιμότητα από το Google, το Facebook κ.λπ.

Αυτός είναι συνήθως ο πιο γρήγορος τρόπος για να ξεκινήσετε και να δείτε αποτελέσματα.

https://ahrefs.com/blog/how-to-promote-your-business/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

best site