Όλοι θέλουν να κατατάξουν για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά, αλλά είναι σπάνια δυνατό βραχυπρόθεσμα - ειδικά εάν ο ιστότοπός σας είναι νέος ή σχετικά άγνωστος.

Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να στοχεύετε ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά; Όχι. Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσετε βραχυπρόθεσμες λέξεις-κλειδιά χαμηλότερου ανταγωνισμού.

Σε αυτήν την ανάρτηση θα μάθετε πώς μπορείτε να βρείτε ευκαιρίες λέξεων-κλειδιών με λίγα βήματα σε λίγα απλά βήματα και πώς να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι πραγματικά χαμηλού ανταγωνισμού και εύχρηστες.

Ακολουθήστε αυτά τα τρία βήματα για να βρείτε γρήγορα χιλιάδες λέξεις-κλειδιά "χαμηλού ανταγωνισμού".

1. Θέματα καταιγισμού ιδεών

Σκεφτείτε τι μπορεί να αναζητά το κοινό-στόχο σας στο Google και καταγράψτε τις ιδέες σας. Δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε να μαντέψετε ακριβείς φράσεις εδώ. απλώς σημειώστε ευρεία θέματα.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε υπολογιστές και ανταλλακτικά στο διαδίκτυο, αυτά μπορεί να είναι:

  • υπολογιστή
  • ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
  • macbook
  • Ιμακ
  • σκληρός δίσκος

Μην το σκεφτείτε υπερβολικά. Απλά γράψτε ό, τι έρχεται στο μυαλό.

Προχωρήστε στο δεύτερο βήμα μόλις έχετε 5-10 ιδέες.

2. Αναπτύξτε ιδέες με ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών

Συνδέστε το θέμα ιδέες σας σε μια λέξη-κλειδί εργαλείο έρευνας, όπως Ahrefs' Λέξεις-κλειδιά Explorer , τότε πηγαίνετε στο φράσης  έκθεση. Θα δείτε ιδέες για λέξεις-κλειδιά που περιλαμβάνουν μία ή περισσότερες από τις λέξεις και τις φράσεις που εισαγάγατε, συμπληρωμένες με μηνιαίους όγκους αναζήτησης και άλλες μετρήσεις SEO .

3. Φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά χαμηλής «δυσκολίας»

Πολλά εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών έχουν βαθμολογία δυσκολίας. Το δικό μας ονομάζεται Keyword Difficulty ( KD )  και είναι μια αριθμητική αναπαράσταση του πόσο δύσκολο θα είναι να κατατάσσεται στα 10 κορυφαία της Google για ένα ερώτημα αναζήτησης.

Στην  αναφορά αντιστοίχισης φράσης , φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά με βαθμολογία KD μεταξύ 0–10 για να βρείτε λέξεις-κλειδιά «χαμηλού ανταγωνισμού».

Μπορείτε να δείτε παραπάνω ότι καταφέραμε να βρούμε πάνω από 167.000 λέξεις-κλειδιά από πέντε μόνο θέματα «σπόρου». Εάν θέλετε να περιορίσετε τη λίστα, απλώς προσθέστε ένα ελάχιστο μηνιαίο φίλτρο όγκου αναζήτησης.

Ναι και ΟΧΙ.

Η Google χρησιμοποιεί εκατοντάδες σήματα κατάταξης, οπότε απλά δεν είναι δυνατό για οποιοδήποτε εργαλείο SEO τρίτου μέρους να αποκρυπτογραφήσει όλα αυτά και να υπολογίσει μια "ακριβή" μέτρηση δυσκολίας λέξεων-κλειδιών. Είναι μη ρεαλιστικό και οριακό αδύνατο, ειδικά όταν θεωρείτε ότι πολλοί από αυτούς τους « παράγοντες κατάταξης » είναι απλώς κερδοσκοπία και δεν έχουν επιβεβαιωθεί ποτέ από την Google.

Είναι επίσης σημαντικό να κατανοήσετε ότι κάθε εργαλείο SEO  χρησιμοποιεί έναν μοναδικό τύπο για τη βαθμολογία δυσκολίας λέξεων-κλειδιών τους, γι 'αυτό οι βαθμολογίες είναι συχνά πολύ διαφορετικές από εργαλείο σε εργαλείο:

Στο Ahrefs, ο υπολογισμός βαθμολογίας δυσκολίας λέξεων-κλειδιών είναι απλός: παίρνουμε έναν σταθμισμένο μέσο όρο του αριθμού των τομέων αναφοράς (σύνδεσμοι ιστότοπων) που δείχνουν στις 10 πρώτες σελίδες. Αυτό σημαίνει ότι οι κορυφαίες σελίδες για λέξεις-κλειδιά υψηλού KD έχουν πολλούς backlinks και οι σελίδες κορυφαίας κατάταξης για λέξεις-κλειδιά χαμηλής KD έχουν λίγους backlink.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Εάν χρησιμοποιείτε ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών εκτός του Ahrefs, χτυπήστε την υποστήριξή τους και ρωτήστε πώς υπολογίζουν τη βαθμολογία δυσκολίας λέξεων-κλειδιών τους. Δεν μπορείτε πραγματικά να το χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά, εκτός αν γνωρίζετε πώς λειτουργεί. 

Δεδομένου ότι οι backlinks  είναι αναμφισβήτητα ο πιο σημαντικός παράγοντας κατάταξης, η βαθμολογία δυσκολίας λέξεων-κλειδιών μας είναι συνήθως μια αξιοπρεπής πληρεξούσια για την κατάταξη της δυσκολίας. Εάν μια λέξη-κλειδί έχει χαμηλή βαθμολογία KD στο Ahrefs, είναι «χαμηλός ανταγωνισμός» με την έννοια ότι πιθανώς  δεν θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ή να κερδίσετε πολλούς backlink για να ανταγωνιστείτε.

Αλλά δεν πρέπει να κρίνετε τον ανταγωνισμό μόνο σε αυτήν τη μέτρηση. Υπάρχουν άλλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη προτού στοχεύσετε μια λέξη-κλειδί.

Ας δούμε τρία από τα πιο σημαντικά.

  1. Πρόθεση αναζήτησης
  2. Αρχή ιστότοπου
  3. Backlinks υψηλής ποιότητας

Πρόθεση αναζήτησης

Ακόμα κι αν μια λέξη-κλειδί είναι εξαιρετικά χαμηλή, δυσκολεύεστε να την κατατάξετε χωρίς να δημιουργήσετε το είδος του περιεχομένου που αναζητούν οι χρήστες. Έτσι, όταν κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών , αξίζει να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά που πραγματικά έχουν νόημα για τον τύπο περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε.

Οι τέσσερις ευρείς τύποι λέξεων-κλειδιών  είναι:

  1. Ενημερωτικό.  Ο ερευνητής αναζητά πληροφορίες σχετικά με ένα θέμα.
  2. Ναυτιλιακός.  Ο χρήστης αναζητά έναν συγκεκριμένο ιστότοπο.
  3. Εμπορική έρευνα.  Ο ερευνητής θέλει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά δεν έχει αποφασίσει ποια να αγοράσει.
  4. Συναλλακτική.  Ο ερευνητής ψάχνει να αγοράσει κάτι.

Συχνά μπορείτε να δείτε σε ποιον κάδο εμπίπτει η λέξη-κλειδί σας αναζητώντας τροποποιητές λέξεων-κλειδιών στο ερώτημα. Εάν περιέχει λέξεις όπως "αγορά" ή "φθηνή", είναι πιθανότατα ένα ερώτημα συναλλαγής Εάν περιέχει λέξεις όπως «πώς», «τι» ή «πού», τότε είναι πιθανώς ενημερωτικό.

Εδώ είναι ένα γρήγορο φύλλο εξαπάτησης τροποποιητή λέξεων-κλειδιών:

Στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs , μπορείτε να βρείτε ιδέες για λέξεις-κλειδιά που περιλαμβάνονται σε οποιονδήποτε από αυτούς τους κάδους χρησιμοποιώντας το φίλτρο "Συμπερίληψη"

Για παράδειγμα, εάν αναζητούσατε λέξεις-κλειδιά συναλλαγών χαμηλού ανταγωνισμού, δείτε πώς θα το κάνατε:

  1. Εισαγάγετε τις βασικές λέξεις-κλειδιά σας
  2. Επιλέξτε την αναφορά ιδεών λέξεων-κλειδιών "Αντιστοίχιση φράσης"
  3. Φίλτρο για λέξεις-κλειδιά χαμηλής ανταγωνισμού με την KD φίλτρο ( KD <10)
  4. Προσθέστε λέξεις όπως "αγορά" και "φτηνές" στο φίλτρο "Συμπερίληψη"
  5. Εναλλαγή του διακόπτη "Οποιαδήποτε λέξη"

Εάν αναζητούσατε λέξεις-κλειδιά με χαμηλό ανταγωνισμό για ένα ιστολόγιο, μπορείτε να κάνετε το ίδιο πράγμα με τροποποιητές πληροφοριών. Αλλά μια ακόμη πιο γρήγορη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσετε την  αναφορά Ερωτήσεις , η οποία εμφανίζει ιδέες για λέξεις-κλειδιά που εκφράζονται ως ερωτήσεις.

Απλώς ξέρετε ότι ενώ το φιλτράρισμα για τροποποιητές λέξεων-κλειδιών λειτουργεί, απέχει πολύ από το ανόητο γιατί οι λέξεις-κλειδιά με τροποποιητές δεν θα ευθυγραμμίζονται πάντα με τον αναμενόμενο τύπο αναζήτησης.

Σκεφτείτε μια λέξη-κλειδί όπως "οι καλύτερες καφετιέρες".

Παρά το ότι περιέχει τον τροποποιητή συναλλαγής "αγορά", δεν είναι λέξη-κλειδί συναλλαγής. Είναι πλοήγηση επειδή οι άνθρωποι αναζητούν αποτελέσματα από το Best Buy — ένα δημοφιλές κατάστημα ηλεκτρονικών στη Βόρεια Αμερική.

Αυτό υπογραμμίζει περαιτέρω πώς η πρόθεση αναζήτησης μπορεί να επηρεάσει τον ανταγωνισμό λέξεων-κλειδιών. Αν και αυτό το ερώτημα έχει βαθμολογία δυσκολίας λέξης-κλειδιού 1, δεν είναι χαμηλός ανταγωνισμός επειδή είναι μια λέξη-κλειδί πλοήγησης. Ποτέ δεν θα ξεπεράσετε τη Βέλτιστη Αγορά, ανεξάρτητα από το τι κάνετε - γιατί κατατάσσονται και στις 10 θέσεις στην πρώτη σελίδα του Google.

Αρχή ιστότοπου

Το Domain Rating ( DR )  μετρά την αρχή ενός ιστότοπου σε κλίμακα από μηδέν έως εκατό με βάση το προφίλ του backlink.

Πολλοί επαγγελματίες SEO πιστεύουν ότι η Google χρησιμοποιεί κάποιο είδος μέτρησης αρχής ιστότοπου στον αλγόριθμο κατάταξής τους, αλλά ο John Mueller της Google δήλωσε δημοσίως ότι αυτό δεν ισχύει σε πολλές περιπτώσεις .

Σε κάθε περίπτωση, θα παρατηρήσετε ότι για ορισμένες λέξεις-κλειδιά φαινομενικά χαμηλού ανταγωνισμού με χαμηλές βαθμολογίες KD , όλες οι κορυφαίες σελίδες προέρχονται από πολύ υψηλούς ιστότοπους DR .

Περίπτωση, «μαύρα σανδάλια»:

Παρά το ότι έχει βαθμολογία δυσκολίας λέξης-κλειδιού μόλις 1, η μέση βαθμολογία τομέα για την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων είναι 86 και το χαμηλότερο DR που βλέπουμε είναι 76

Αυτό αποδεικνύει ότι η αρχή του ιστότοπου αποτελεί παράγοντα κατάταξης;

Οχι απαραίτητα. Είναι αμφισβητήσιμο ότι αυτό αφορά περισσότερο το μετοχικό σήμα επωνυμίας από την αρχή του ιστότοπου . Οι μεγάλες επωνυμίες κυριαρχούν πιθανότατα στο SERP επειδή εκεί είναι που οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να κάνουν αγορές.

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να κάνετε πολλά για αυτό εάν έχετε έναν «ασθενέστερο» ιστότοπο και επωνυμία. Πιθανότατα θα δυσκολευτείτε να κατατάξετε για λέξεις-κλειδιά όπου το μετοχικό σήμα της μάρκας φαίνεται να παίζει ρόλο.

Αυτό μας φέρνει σε ένα σημαντικό σημείο:

Η δυσκολία κατάταξης είναι σχετική.

Εάν στοχεύετε, τα "μαύρα σανδάλια" είναι μια λέξη-κλειδί χαμηλού ανταγωνισμού, επειδή έχετε την εξουσία και το μερίδιο της επωνυμίας για να κατατάξετε. Αν είστε ένα μικρό κατάστημα παπουτσιών για μαμά και ποπ, τα "μαύρα σανδάλια" είναι μια λέξη-κλειδί υψηλού ανταγωνισμού επειδή δεν βρίσκεστε στον ίδιο χώρο με τις μεγάλες μάρκες που κυριαρχούν στο  SERP .

Αυτό σημαίνει ότι είναι αδύνατο για λιγότερο έγκυρες και γνωστές μάρκες να ξεπεράσουν τα μεγάλα όπλα; Όχι. Θα είναι πιο δύσκολο, οπότε είναι κάτι που πρέπει να θυμάστε όταν ψάχνετε για λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού.

Η δυσκολία λέξεων-κλειδιών λαμβάνει υπόψη την ποσότητα των συνδέσμων επιστροφής που οδηγούν στις κορυφαίες σελίδες, αλλά όχι την ποιότητά τους. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας πολλά πράγματα για να αξιολογήσετε την ποιότητα ενός συνδέσμου, όπως:

  • Συνάφεια  του συνδέσμου ιστότοπου και της σελίδας
  • Αρχή  του συνδέσμου ιστότοπου και σελίδας
  • Σύνδεση τοποθέτησης  στη σελίδα
  • Κείμενο αγκύρωσης  του συνδέσμου
  • Ακολουθήστε την  κατάσταση εναντίον nofollow

Είναι σχεδόν αδύνατο να ληφθούν υπόψη όλα αυτά τα πράγματα και περισσότερο κατά τη δημιουργία μιας βαθμολογίας δυσκολίας λέξης-κλειδιού, επομένως διατηρούμε τα πράγματα απλά και συνεπή εξετάζοντας αποκλειστικά τον μέσο όρο των τομέων παραπομπής (σύνδεση ιστότοπων) που δείχνουν στις κορυφαίες 10 σελίδες.

Για αυτόν τον λόγο, αξίζει πάντα να ελέγχετε με μη αυτόματο τρόπο τα προφίλ backlink των κορυφαίων σελίδων, επειδή η ποσότητα δεν είναι το παν.

Για παράδειγμα, ας ρίξουμε μια ματιά στον αριθμό των τομέων αναφοράς στις κορυφαίες σελίδες για δύο λέξεις-κλειδιά με εξίσου χαμηλές βαθμολογίες KD :

Με την πρώτη ματιά, φαίνεται πιο εύκολο να κατατάξετε τη δεύτερη λέξη-κλειδί επειδή η σελίδα με την οποία ανταγωνίζεστε έχει λιγότερους συνδέσμους. Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι η ποιότητα των συνδέσμων.

Για τη σελίδα με 14 RDs, ακολουθείται το 94% των backlinks , ενώ τα περισσότερα προέρχονται από σχετικές και έγκυρες σελίδες και ιστότοπους. Έχουν επίσης ως επί το πλείστον σχετικές άγκυρες.

Για τη σελίδα με 92 RD, το 96% των backlinks είναι nofollow , με τα περισσότερα να προέρχονται από σελίδες σε ιστότοπους με κωδικό κουπονιού χαμηλής εξουσίας. Έχουν επίσης κυρίως άγκυρες URL .

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Nofollow υπαινιγμούς προς την Google ότι οι σύνδεσμοι δεν πρέπει να επηρεάζουν την κατάταξη, αλλά μπορεί να επιλέξουν να αγνοήσουν αυτήν την υπόδειξη. Μάθετε περισσότερα εδώ .

Στην πραγματικότητα, υπάρχουν αναμφισβήτητα μόνο δύο «εντάξει» backlinks που δείχνουν στη σελίδα με 92 RD. Ενώ η πλειονότητα των συνδέσμων που οδηγούν στη σελίδα με μόλις 14 RD είναι σχετικές και υψηλής ποιότητας.

Συμπερασματικά , αν όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια, θα ήταν πιθανώς πιο εύκολο να ξεπεράσετε τη σελίδα με 92 RD από τη σελίδα με 14 RD. Έτσι, παρά το ότι έχει τις ίδιες βαθμολογίες KD , ο "καλύτερος καφές για κρύα ζυθοποιία" είναι αναμφισβήτητα μια λιγότερο ανταγωνιστική λέξη-κλειδί από το "καλύτερος συνδυασμός ψαρέματος για αρχάριους".

Πολλοί άνθρωποι διατηρούν τις λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού επειδή δεν πιστεύουν ότι μπορούν να κατατάξουν για οτιδήποτε άλλο. Ακόμα κι αν αυτό ισχύει βραχυπρόθεσμα, οι λέξεις-κλειδιά υψηλού ανταγωνισμού μπορούν να είναι ευκαιρίες για διαφορετικούς λόγους.

Θυμηθείτε, το σκορ της δυσκολίας λέξεων-κλειδιών του Ahrefs βασίζεται σε backlinks. Αυτό σημαίνει ότι, κατά μέσο όρο, οι κορυφαίες σελίδες για λέξεις-κλειδιά υψηλής KD έχουν πολλούς backlinks.

Με άλλα λόγια, οι λέξεις -κλειδιά υψηλού ανταγωνισμού είναι συχνά σπουδαία θέματα για δόλωμα συνδέσμου - περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προσελκύει συνδέσμους.

Για να βρείτε αυτά τα θέματα, κάντε το αντίθετο από αυτό που κάνατε πριν. Αντί να φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά με χαμηλές βαθμολογίες KD , φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά με υψηλές βαθμολογίες KD .

Για παράδειγμα, εάν έχετε έναν ιστότοπο σχετικά με τα βιογραφικά, θα:

  1. Μεταβείτε στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών
  2. Εισαγάγετε μια σχετική λέξη-κλειδί «seed» (π.χ. «resume»)
  3. Μεταβείτε στην  αναφορά Ερωτήσεις
  4. Φιλτράρισμα λέξεων-κλειδιών με υψηλές βαθμολογίες KD (π.χ. 50+)

Εάν ελέγξετε την επισκόπηση SERP για οποιαδήποτε από αυτές τις λέξεις-κλειδιά, θα πρέπει να διαπιστώσετε ότι πολλές από τις κορυφαίες σελίδες έχουν πολλές επιστροφές.

Σε αυτήν την περίπτωση, εάν δημιουργήσατε τον καλύτερο οδηγό για τη σύνταξη ενός βιογραφικού στο διαδίκτυο, τα άτομα που συνδέονται με αυτές τις υπάρχουσες σελίδες θα έχουν εξαιρετικές προοπτικές σύνδεσης. Απλώς πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν επιτακτικό λόγο για να συνδεθούν μαζί σας.

Λάβετε αρκετούς υψηλής ποιότητας συνδέσμους επιστροφής στη σελίδα σας και πιθανότατα να είστε σε θέση να ταξινομήσετε - ακόμα κι αν δεν διαθέτετε εξουσία και μετοχικό σήμα.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, υπάρχουν δύο άλλα οφέλη για τη στόχευση λέξεων-κλειδιών υψηλού ανταγωνισμού (ακόμα και αν δεν κατατάξετε):

  1. Μπορείτε να αυξήσετε την αρχή του ιστότοπου . Η επωνυμία και η εξουσία της επωνυμίας δεν εμφανίζονται απλώς Είναι κυρίως ένα υποπροϊόν συνδέσμων.
  2. Μπορείτε να μεταβιβάσετε αυτήν την «αρχή» σε σημαντικές σελίδες . Χρησιμοποιήστε εσωτερικούς συνδέσμους  από το "linkbait" υψηλών αρχών για να ενισχύσετε σχετικές σελίδες που στοχεύουν λέξεις-κλειδιά χαμηλότερου ανταγωνισμού. 

Αυτό το δεύτερο όφελος είναι αυτό που θέλουμε να ονομάσουμε The Middleman Technique.

Είναι ένας έξυπνος τρόπος ενίσχυσης της «εξουσίας» των βαρετών σελίδων στις οποίες είναι δύσκολο να λάβετε συνδέσμους.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Μια απλή στρατηγική SEO (Η μέθοδος «Middleman»)

Τελικές σκέψεις

Ο ανταγωνισμός με λέξεις-κλειδιά είναι σχετικός. Επειδή καμία βαθμολογία δυσκολίας στη λέξη-κλειδί δεν λαμβάνει υπόψη όλα όσα επηρεάζουν τον ανταγωνισμό, πρέπει πάντα να ελέγχετε μη αυτόματα τις κορυφαίες σελίδες πριν δημιουργήσετε περιεχόμενο.

Αποτυχία να το κάνετε αυτό και μπορεί να καταλήξετε να αναζητάτε λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν πραγματικά χαμηλό ανταγωνισμό. Αν και δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, τέτοιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να είναι μεσοπρόθεσμοι ή μακροπρόθεσμοι στόχοι και όχι βραχυπρόθεσμοι στόχοι.

https://ahrefs.com/blog/low-competition-keywords/