Από το 2015, έχουμε αναπτύξει το Ιστολόγιο Ahrefs από μηδέν σε πάνω από 600.000 μηνιαίες επισκέψεις αναζήτησης.

Ποιο είναι το μυστικό μας; Συνοχή.

Χρησιμοποιούμε την ίδια στρατηγική SEO τα τελευταία έξι χρόνια και λειτουργεί καλά.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε:

Αλλά πρώτα, ας βεβαιωθούμε ότι είμαστε στην ίδια σελίδα.

Το Blog SEO είναι η διαδικασία σύνταξης και βελτιστοποίησης περιεχομένου ιστολογίου για κατάταξη σε μηχανές αναζήτησης  όπως το Google. Οι κοινές εργασίες που σχετίζονται με το blog SEO περιλαμβάνουν έρευνα λέξεων-κλειδιών , σύνταξη περιεχομένου , SEO στη σελίδα και δημιουργία συνδέσμων .

Παρόλο που υπάρχουν πολλοί τρόποι για να οδηγήσετε την επισκεψιμότητα σε ένα blog, η κίνηση της μηχανής αναζήτησης τείνει να είναι η πιο σταθερή και συνεπής. Εάν μπορείτε να κατατάξετε τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι άνθρωποι και να διατηρήσουν αυτές τις κατατάξεις, οι αναρτήσεις σας θα προσελκύσουν συνεπή στοχοθετημένη επισκεψιμότητα από την Google.

Πολλές άλλες πηγές επισκεψιμότητας τείνουν να έχουν ως αποτέλεσμα μια αρχική αύξηση της κυκλοφορίας, αλλά ακολουθείται από μια απότομη πτώση.

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι δεν μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε κάποια παλιά ανάρτηση ιστολογίου και να περιμένετε ότι η ανάρτησή σας θα προσελκύσει χιλιάδες επισκέψεις από την Google. Δεν λειτουργεί έτσι. Για να έχετε την καλύτερη πιθανότητα κατάταξης, πρέπει να κάνετε την έρευνά σας και να δημιουργήσετε τις αναρτήσεις ιστολογίου σας για  SEO .

Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε σε πέντε βήματα

  1. Βρείτε μια λέξη-κλειδί
  2. Ελέγξτε την πρόθεση αναζήτησης
  3. Επιλέξτε μια νικηφόρα μορφή και γωνία
  4. Δημιουργήστε ένα περίγραμμα βάσει δεδομένων
  5. Γράψτε την ανάρτηση

1. Βρείτε μια λέξη-κλειδί

Κάθε ανάρτηση ιστολογίου που γράφετε θα πρέπει να βελτιστοποιείται για μια κύρια λέξη-κλειδί και αυτή η λέξη-κλειδί πρέπει να είναι κάτι που οι άνθρωποι πραγματικά αναζητούν κάθε μήνα. Σε τελική ανάλυση, είναι αδύνατο να μεταφέρετε επισκεψιμότητα αναζήτησης σε μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με ένα θέμα που κανείς δεν αναζητά.

Πώς βρίσκετε λέξεις-κλειδιά; Χρησιμοποιήστε μια λέξη-κλειδί εργαλείο έρευνας  , όπως Ahrefs' Λέξεις-κλειδιά Explorer .

Εισαγάγετε μερικές ευρείες λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται με το θέμα του ιστολογίου σας και, στη συνέχεια, ελέγξτε την  αναφορά ιδεών για λέξεις-κλειδιά αντιστοίχισης φράσης .

Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα ιστολόγιο τροφίμων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά «σπόρων» όπως:

  • Κοτόπουλο
  • Ζυμαρικά
  • Συνταγή
  • Συνταγές
  • Παϊδάκια
  • μπριζόλα

Η Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών βρίσκει πάνω από 14 εκατομμύρια λέξεις-κλειδιά που περιέχουν μία ή περισσότερες από αυτές τις φράσεις, αλλά δεν θα έχει νόημα να γράφετε αναρτήσεις ιστολογίου για όλες αυτές. Πρέπει να παραλείψετε τη λίστα για θέματα που έχουν νόημα για εσάς.

Για παράδειγμα, θα ήταν απολύτως λογικό για έναν blogger τροφίμων να γράψει μια ανάρτηση σχετικά με το «chicken tikka masala» αλλά όχι το «ανεμευλογιά».

Εάν το ιστολόγιό σας είναι αρκετά νέο, ίσως θελήσετε να ορίσετε το φίλτρο δυσκολίας λέξεων-κλειδιών ( KD ) σε κάτι χαμηλό για να εστιάσετε σε ιδέες χαμηλής δυσκολίας.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού για  SEO

2. Ελέγξτε την πρόθεση αναζήτησης

Η υψηλή κατάταξη στο Google  είναι το μυστικό της σταθερής επισκεψιμότητας αναζήτησης στις αναρτήσεις ιστολογίου σας, αλλά εκτός εάν οι άνθρωποι αναζητούν πραγματικά αναρτήσεις ιστολογίου όταν αναζητούν τη λέξη-κλειδί σας, οι πιθανότητες κατάταξής σας είναι ελάχιστες.

Γι 'αυτό είναι σημαντικό να κατανοήσουμε αν οι περισσότεροι χρήστες αναζητούν μια ανάρτηση ιστολογίου ή κάτι άλλο. Αυτό είναι γνωστό ως αξιολόγηση της πρόθεσης αναζήτησης .

Για να το κάνετε αυτό, πληκτρολογήστε τη λέξη-κλειδί σας στο Google και δείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης. Επειδή ολόκληρο το σημείο του Google είναι να παραδίδει σχετικά αποτελέσματα στους ερευνητές, τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τον εντοπισμό της πρόθεσης αναζήτησης.

Για παράδειγμα, πάρτε μια λέξη-κλειδί όπως "ζυμαρικά".

Ίσως υποθέσετε ότι δεν θα είχε νόημα να γράψετε μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με αυτό, επειδή οι άνθρωποι αναμφίβολα αναζητούν να αγοράσουν ζυμαρικά. Ωστόσο, αν κοιτάξετε τα αποτελέσματα αναζήτησης, τα περισσότερα από αυτά είναι αναρτήσεις ιστολογίου που εξετάζουν τους καλύτερους κατασκευαστές ζυμαρικών.

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Οδηγός για αρχάριους για πρόθεση αναζήτησης

3. Επιλέξτε μια νικηφόρα μορφή και γωνία

Ακόμα κι αν οι χρήστες αναζητούν αναρτήσεις ιστολογίου, δεν μπορείτε απλά να γράψετε οποιαδήποτε παλιά ανάρτηση και να κατατάξετε σε πολική θέση, επειδή οι χρήστες αναζητούν συχνά κάτι συγκεκριμένο. Πρέπει να καταλάβετε τι είναι αυτό για να αναπτύξετε μια νικηφόρα μορφή και γωνία για την ανάρτησή σας.

Επιλέγοντας μια νικηφόρα μορφή

Οι περισσότερες αναρτήσεις ιστολογίου γράφονται σε μία από αυτές τις μορφές:

  • Πώς να καθοδηγήσετε
  • Εκπαιδευτικό βήμα προς βήμα
  • Λόγου
  • Γνώμη
  • Ανασκόπηση
  • Σύγκριση

Πώς ξέρετε ποια μορφή αναζητούν οι ερευνητές; Αναζητήστε την κυρίαρχη μορφή στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για παράδειγμα, τα περισσότερα από τα αποτελέσματα για τις «ιδέες για δείπνο» είναι καταλόγους:

Ωστόσο, τα περισσότερα αποτελέσματα για το “ribs on the grill” είναι οδηγοί οδηγιών:

Είναι πάντα τα πράγματα απλά και προφανή; Φυσικά και όχι. Μερικές φορές θα υπάρχει ομοιόμορφος συνδυασμός πολλαπλών μορφών περιεχομένου στα αποτελέσματα, όπως συμβαίνει και για τα «βοδινά πλευρά»

Σε αυτές τις περιπτώσεις, έχετε μερικές επιλογές:

  1. Πηγαίνετε με αυτό που κάνει η κορυφαία σελίδα
  2. Αναζητήστε μια ομοιότητα μεταξύ των κορυφαίων 2–3
  3. Κάντε την καλύτερη σας εικασία

Επιλέγοντας μια γωνία νίκης

Είναι πιο δύσκολο να ποσοτικοποιηθεί η γωνία  από τη μορφή , αλλά είναι ουσιαστικά το κύριο σημείο πώλησης του περιεχομένου σας.

Πώς καταλαβαίνετε μια γωνία νίκης;

Το μαντέψατε: κοιτάξτε τα SERPs.

Για παράδειγμα, οι άνθρωποι που αναζητούν "flank steak" θέλουν σαφώς μια συνταγή που περιλαμβάνει μαρινάδα. Αν θέλετε να βαθμολογήσετε, μάλλον αξίζει να δώσετε στους ανθρώπους ό, τι θέλουν, αντί να τους λέτε να κάνουν σεζόν με αλάτι και πιπέρι και ρίξτε το σε ένα τηγάνι.

Ακολουθούν μερικές κοινές γωνίες περιεχομένου που πρέπει να αναζητήσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης:

Προσωπική εμπειρία  → 21 Εργαλεία Best Online Marketing που χρησιμοποιούμε Σε Ahrefs
Best  → 6 καλύτερο Podcasts Marketing
εμπειρογνωμόνων σχολιασμό  → 33 Εμπειρογνώμονας-Backed Decluttering Συμβουλές
για αρχάριους → 17 Blogging Συμβουλές για αρχάριους
Ειδικές έκβαση  → 12 Γρήγορη SEO συμβουλές για την αύξηση της βιολογικής Traffic
Δοκιμασμένα  → 26 καλύτερες δωρεάν επεκτάσεις Chrome για SEO (Δοκιμασμένο & Δοκιμασμένο)
Φρεσκάδα →  Marketing περιεχομένου: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός για το 2021

Φυσικά, υπάρχουν πολλά SERPs όπου δεν θα δείτε κυρίαρχη γωνία περιεχομένου. Σε αυτήν την περίπτωση, κάντε την καλύτερη σας εικασία.

4. Δημιουργήστε ένα περίγραμμα βάσει δεδομένων

Έχοντας κάποια ιδέα για το τι πρέπει να συμπεριλάβετε στις αναρτήσεις ιστολογίου σας, θα τους κάνετε πολύ πιο εύκολο να γράψετε. Όμως, ενώ θα μπορούσατε να βρείτε ένα περίγραμμα που βασίζεται στο αίσθημα του εντέρου, είναι πάντα καλύτερο να ακολουθείτε μια προσέγγιση βάσει δεδομένων για να κατανοήσετε τι πραγματικά αναζητούν οι χρήστες μηχανών αναζήτησης.

Ας δούμε μερικούς τρόπους για να το κάνουμε αυτό.

Αναζητήστε κοινές διακρίσεις

Οι υπότιτλοι ευθυγραμμίζονται συχνά με υποθέματα Εάν βλέπετε κοινές διακρίσεις σε πολλές αναρτήσεις κορυφαίας κατάταξης για τη λέξη-κλειδί σας, είναι πιθανώς κάτι που οι ερευνητές θέλουν να γνωρίζουν.

Για παράδειγμα, τρεις από τις κορυφαίες σελίδες για το «flank steak» έχουν «τι είναι το flank steak;» υπότιτλος.

Ίσως αξίζει να συμπεριλάβετε μια παρόμοια ενότητα σε οποιαδήποτε ανάρτηση που στοχεύει αυτήν τη λέξη-κλειδί.

Εάν θέλετε να επιταχύνετε τη διαδικασία εξέτασης των υπότιτλων , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν αναφορά SEO στη σελίδα στη γραμμή εργαλείων Ahrefs SEO  για να δείτε όλες τις υπότιτλους σε μια ανάρτηση.

Αναζητήστε κοινές λέξεις-κλειδιά

Οι περισσότερες από τις σελίδες που κατατάσσονται στην πρώτη σελίδα του Google  για μία λέξη-κλειδί κατατάσσονται επίσης στις 10 πρώτες για εκατοντάδες άλλες λέξεις-κλειδιά . Και μερικές από αυτές τις λέξεις-κλειδιά θα αντιπροσωπεύουν δευτερεύοντα θέματα που μπορεί να θέλετε να συμπεριλάβετε στην ανάρτηση ιστολογίου σας.

Πώς βρίσκετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά;

Απλώς συνδέστε μερικές κορυφαίες σελίδες στο Εργαλείο κενών περιεχομένου του Ahrefs , ρυθμίστε τη λειτουργία σε διεύθυνση URL και αφήστε κενό το κάτω πεδίο.

Πατήστε "Εμφάνιση λέξεων-κλειδιών" για να δείτε όλες τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσεται μία ή περισσότερες από αυτές τις σελίδες.

Επειδή εδώ θα υπάρχουν πολλές λέξεις-κλειδιά και θόρυβος, αξίζει να χρησιμοποιήσετε το φίλτρο διασταυρώσεων για να βρείτε λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται δύο ή περισσότερες από τις σελίδες.

Σε αυτήν την περίπτωση, πολλές από τις λέξεις-κλειδιά είναι απλώς διαφορετικοί τρόποι αναζήτησης της κύριας λέξης-κλειδιού μας. Αλλά υπάρχουν μερικοί που αντιστοιχούν σε δευτερεύοντα θέματα όπως «τι είναι το flank steak», «flank steak marinade» και «πόσο καιρό να ψήνετε το flank steak».

Ελέγξτε την αναφορά "επίσης μιλήστε"

Συνδέστε κύρια λέξη-κλειδί σας σε Ahrefs' Λέξεις-κλειδιά Explorer , στη συνέχεια, ελέγξτε την επίσης συζήτηση για  την έκθεση για να δείτε συχνά αναφερόμενες λέξεις-κλειδιά στις σελίδες κορυφαία.

Αν το κάνουμε αυτό για το "flank steak", βλέπουμε λέξεις-κλειδιά όπως:

  • carne asada
  • καστανή ζάχαρη
  • ερυθρό κρασί
  • σάλτσα σόγιας
  • ελαιόλαδο

Αυτό μας λέει ακριβώς τι ακριβώς αναζητούν οι ερευνητές και μας δίνει μερικές ιδέες για το είδος της μαρινάδας που αναζητούν.

5. Γράψτε την ανάρτηση

Τελικά ήρθε η ώρα να αρχίσετε να πατάτε το πληκτρολόγιό σας για να γράψετε το πρώτο πρόχειρο. Τα καλά νέα είναι ότι επειδή έχετε ήδη δημιουργήσει ένα περίγραμμα βάσει δεδομένων, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το "ψεκασμό σε λέξεις-κλειδιά" ή κάτι παρόμοιο. Απλώς γράψτε και γεμίστε τα κενά.

Το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας σκληρής βελτιστοποίησης έχει ήδη γίνει ευθυγραμμίζοντας την ανάρτηση του ιστολογίου σας με την πρόθεση αναζήτησης και ακολουθώντας μια προσέγγιση βάσει δεδομένων στο ίδιο το περιεχόμενο. Αλλά αξίζει να κάνετε μερικές ακόμη βελτιστοποιήσεις για να δώσετε στην ανάρτησή σας την καλύτερη δυνατή κατάταξη στην κατάταξη στο Google.

Ακολουθεί μια γρήγορη λίστα ελέγχου SEO που  μπορείτε να ακολουθήσετε για κάθε δημοσίευση που δημοσιεύετε για να βάλετε το κερασάκι στην τούρτα:

Συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί σας στον τίτλο

Οι περισσότερες πλατφόρμες blogging, όπως το WordPress, θα τυλίξουν τον τίτλο της σελίδας σας σε μια κεφαλίδα H1 , γι 'αυτό και η συμπερίληψη της λέξης-κλειδιού στον τίτλο σας είναι SEO 101 .

Εάν έχετε διαβάσει κάποια από τις αναρτήσεις μας στο παρελθόν, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι συμπεριλαμβάνουμε τη λέξη-κλειδί στους περισσότερους τίτλους.

Αυτό θα κάνει ή θα σπάσει τις βαθμολογίες σας;

Σιγουρα οχι. Αλλά κάθε λίγο βοηθά.

Απλώς να γνωρίζετε ότι δεν έχει πάντα νόημα να συμπεριλαμβάνετε τη λέξη-κλειδί σας ακριβώς όπως είναι γραμμένη στον τίτλο σας. Μερικές φορές είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια παραλλαγή για βελτιωμένη αναγνωσιμότητα.

Για παράδειγμα, η λέξη-κλειδί μας για αυτήν την ανάρτηση  είναι "πώς να αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές στο youtube", αλλά δεν χρησιμοποιήσαμε αυτήν την ακριβή φράση στον τίτλο μας επειδή είναι μια λίστα.

Διατηρήστε την ετικέτα τίτλου σας σύντομη

Οι ετικέτες τίτλου  είναι σημαντικές επειδή εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης:

Οι περισσότερες πλατφόρμες blogging όπως το WordPress θα ορίσουν τον τίτλο της ανάρτησής σας ως ετικέτα τίτλου. Αυτό είναι συνήθως καλό, αλλά αν ο τίτλος σας είναι ιδιαίτερα μεγάλος, μπορεί να περικοπεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αυτό είναι πάντα κακό; Όχι πραγματικά, αλλά είναι συχνά σοφό να το χτυπάς.

Μπορείτε να το κάνετε δημιουργώντας μια μικρότερη έκδοση του τίτλου της ανάρτησής σας για χρήση για την ετικέτα τίτλου.

Αυτό κάναμε με αυτήν την ανάρτηση:

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Χρησιμοποιούμε το Yoast SEO  για να το κάνουμε αυτό στο WordPress. Θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε Rank Math , The SEO Framework ή οποιονδήποτε αριθμό άλλων προσθηκών SEO για WordPress . Εάν χρησιμοποιείτε άλλη πλατφόρμα όπως το Squarespace ή το Wix, θα πρέπει να έχετε τη δυνατότητα να αλλάζετε τις ετικέτες τίτλου από το κουτί. 

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Πώς να δημιουργήσετε την τέλεια ετικέτα τίτλου SEO

Χρησιμοποιήστε μια αειθαλή διεύθυνση URL

Έχετε δει ποτέ ένα αποτέλεσμα αναζήτησης όπως αυτό;

Ο τίτλος αναφέρει ότι η ανάρτηση δημοσιεύθηκε το 2021, αλλά η διεύθυνση URL αναφέρει το 2017. Λοιπόν, ποια είναι;

Εάν συνδέσουμε αυτήν τη διεύθυνση URL στον Περιηγητή περιεχομένου της Ahrefs , λαμβάνουμε την απάντησή μας: η ανάρτηση δημοσιεύθηκε αρχικά το 2017 αλλά ενημερώθηκε το 2021.

Επειδή ο συγγραφέας απέτυχε να χρησιμοποιήσει ένα αειθαλές URL όταν δημοσίευσε αρχικά την ανάρτηση, η ενημερωμένη έκδοση φαίνεται παλιά επειδή το "2017" παραμένει στη  διεύθυνση URL .

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε αειθαλή URL που δεν είναι ξεπερασμένα και ο ευκολότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να ρυθμίσετε το URL της ανάρτησής σας στη λέξη-κλειδί-στόχο σας. Αυτό έχει επίσης το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι διατηρείτε τις διευθύνσεις URL σας σύντομες και γλυκές για να μειώσετε τον περιορισμό των SERPs.

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Πώς να δημιουργήσετε διευθύνσεις URL φιλικές προς το SEO (Βήμα προς βήμα)

Δημιουργήστε μια συναρπαστική μετα-περιγραφή

Οι μετα-περιγραφές  εμφανίζονται συχνά ως περιγραφικό απόσπασμα στο  SERP .

Δημιουργώντας μια συναρπαστική μετα-περιγραφή, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους ερευνητές να κάνουν κλικ στην ανάρτηση του ιστολογίου σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό οδηγεί σε περισσότερη οργανική κίνηση.

Πώς δημιουργείτε μια συναρπαστική μετα-περιγραφή;

Αναζητήστε ομοιότητες μεταξύ των περιγραφικών αποσπασμάτων των κορυφαίων αναρτήσεων.

Για παράδειγμα, όλα τα αποτελέσματα για τα «μπριζόλα tacos» μιλούν για τις καλύτερες περικοπές μπριζόλας για τη δουλειά, με την Google ακόμη και έντονους όρους όπως «flank steak» και «beef». Αυτά είναι πράγματα που πιθανότατα θα θέλατε να αναφέρετε και στη μετα-περιγραφή σας.

Για το "flank steak", όλα τα αποσπάσματα είναι ορισμοί - γι 'αυτό θέλετε να γράψετε εδώ.

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Πώς να γράψετε την τέλεια περιγραφή Meta

Βελτιστοποίηση εικόνων

Θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες που δημοσιεύετε στο ιστολόγιό σας για προσβασιμότητα και να τις βοηθήσετε να κατατάσσονται στις Εικόνες Google, οι οποίες μπορούν να σας στέλνουν περισσότερη επισκεψιμότητα.

Για παράδειγμα, εδώ είναι η επισκεψιμότητα ιστολογίων μας από τις Εικόνες Google τους τελευταίους 3 μήνες:

Δείτε πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες σας:

  • Χρησιμοποιήστε περιγραφικά ονόματα αρχείων . Σκεφτείτε χαριτωμένος-κουτάβι.jpg, όχι IMG_95742 .jpg.
  • Προσθήκη περιγραφικού εναλλακτικού κειμένου.  Περιγράψτε τις εικόνες σας με λίγες λέξεις για να βοηθήσετε χρήστες με προβλήματα όρασης που χρησιμοποιούν προγράμματα ανάγνωσης οθόνης.
  • Συμπίεση τους . Χρησιμοποιήστε ένα πρόσθετο όπως το ShortPixel  ή το EWWW Image Optimizer  για αυτό.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  SEO Image : 12 Συμβουλές με δυνατότητα δράσης

Προσθέστε έναν πίνακα περιεχομένων

Ένας πίνακας περιεχομένων συνδέεται με σημαντικές ενότητες της ανάρτησής σας και βοηθά τους επισκέπτες να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα από αυτήν την ανάρτηση:

Το δικό μας είναι προσαρμοσμένο κωδικοποιημένο, αλλά δωρεάν πρόσθετα όπως το Easy Table of Contents  διευκολύνουν την προσθήκη πίνακα περιεχομένων σε σχεδόν οποιαδήποτε ανάρτηση.

Εκτός από τα πλεονεκτήματα UX , ένας πίνακας περιεχομένων μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενεργοποίηση συνδέσμων ιστότοπου  σε αναρτήσεις στα SERPs - κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε ακόμη περισσότερα οργανικά κλικ.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα από τον οδηγό μας για ανακατευθύνσεις 301 :

Αυτές είναι ενότητες που παρατίθενται στον πίνακα περιεχομένων μας:

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Τι είναι οι σύνδεσμοι ιστότοπου; Πώς να τους επηρεάσουν

Συμπερίληψη "συνδέσμων με δυνατότητα σύνδεσης"

Τα αποσπάσματα με δυνατότητα σύνδεσης είναι στοιχεία που προσελκύουν τους ανθρώπους να συνδέονται με τις αναρτήσεις ιστολογίου σας

Η λήψη περισσότερων συνδέσμων είναι σημαντική επειδή είναι γνωστός παράγοντας κατάταξης . Η Google το έχει πει αυτό σε πολλές περιπτώσεις και βρήκαμε επίσης μια σαφή συσχέτιση μεταξύ backlinks και οργανικής επισκεψιμότητας στη μελέτη μας για πάνω από ένα δισεκατομμύριο σελίδες .

Αλλά πώς ξέρετε τι αποτελεί ένα «απόσπασμα με δυνατότητα σύνδεσης» για το θέμα σας;

Εδώ είναι μια απλή μέθοδος:

  1. Συνδέστε τη σελίδα κορυφαίοι για λέξεων-κλειδιών σε Ahrefs' Εξερεύνηση του δικτυακού τόπου
  2. Μεταβείτε στην  αναφορά Anchors
  3. Ψάξτε για κοινούς λόγους στις άγκυρες

Αν το κάνουμε αυτό για μία από τις κορυφαίες θέσεις για « τεχνικές SEO », βλέπουμε πολλά άτομα να συνδέονται λόγω στατιστικών.

Μπορούμε πιθανώς να προσελκύσουμε περισσότερους ανθρώπους να συνδέσουν με την ανάρτησή μας στο θέμα συμπεριλαμβάνοντας παρόμοια στατιστικά στοιχεία.

Εάν το κάνουμε αυτό για μία από τις κορυφαίες δημοσιεύσεις σχετικά με το SEO copywriting, βλέπουμε πολλά άτομα να συνδέονται λόγω δύο μοναδικών εννοιών:

Εάν θέλαμε να λάβουμε περισσότερους πίσω συνδέσμους στην ανάρτησή μας σχετικά με το copywriting SEO , πιθανότατα θα πρέπει να συμπεριλάβουμε μερικές από τις δικές μας μοναδικές ιδέες στην ανάρτηση.

Προσθήκη σήμανσης σχήματος

Η σήμανση σχήματος  είναι κώδικας που βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα και να προβάλουν το περιεχόμενό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για αναρτήσεις ιστολογίου, η κύρια χρήση της σήμανσης σχήματος είναι να κερδίσετε πλούσια αποσπάσματα  όπως αυτό:

Τα πλούσια αποσπάσματα μπορούν να αυξήσουν τα κλικ και να οδηγήσουν σε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα στις αναρτήσεις ιστολογίου σας.

Λοιπόν, πώς ξέρετε εάν πρέπει να προσθέσετε σήμανση σχήματος στην ανάρτησή σας;

Εδώ είναι ένα γρήγορο φύλλο εξαπάτησης:

Συνιστώμενη ανάγνωση: Πλούσια αποσπάσματα: Τι είναι και πώς τα παίρνετε;

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι  είναι σύνδεσμοι από μία σελίδα ή ανάρτηση στον ίδιο τομέα προς άλλη. Είναι σημαντικές επειδή ενισχύουν την «εξουσία» των σελίδων και βοηθούν την Google να καταλάβει τι είναι μια σελίδα.

Γι 'αυτό είναι λογικό να προσθέσετε σχετικούς εσωτερικούς συνδέσμους σε κάθε ανάρτηση ιστολογίου που δημοσιεύετε.

Μπορείτε να βρείτε σχετικές ευκαιρίες με το Google. Απλώς αναζητήστε:

site:yourwebsite.com "main keyword for your post"

Για παράδειγμα, εάν η ανάρτηση ιστολογίου σας αφορά flank steak, τότε θα αναζητούσατε:

site:yourwebsite.com "flank steak"

Αυτό θα επιστρέψει τις σελίδες στον ιστότοπό σας αναφέροντας τη λέξη-κλειδί στόχου της ανάρτησής σας:

Είναι απλώς μια περίπτωση σύνδεσης αυτών των λέξεων και φράσεων με τη νέα σας ανάρτηση ιστολογίου όπου χρειάζεται.

Μπορείτε επίσης να βρείτε δωρεάν εσωτερικές ευκαιρίες σύνδεσης χρησιμοποιώντας τον Έλεγχο ιστότοπου  στα Εργαλεία για Webmasters Ahrefs . Απλώς μεταβείτε στην  αναφορά " Ευκαιρίες συνδέσμου" και προσθέστε τη σελίδα στόχευσης:

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Εσωτερικοί σύνδεσμοι για SEO : Ένας οδηγός με δυνατότητα δράσης

Το Blog SEO δεν είναι κάτι μοναδικό. Δεν μπορείτε απλώς να γράψετε και να βελτιστοποιήσετε μια ανάρτηση και να την καλέσετε μια μέρα. Η απόκτηση των αναρτήσεων ιστολογίου σας στην υψηλή θέση στο Google και η διατήρηση αυτών των κατατάξεων με την πάροδο του χρόνου είναι μια συνεχής διαδικασία.

Ας δούμε μερικές τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε και να διατηρήσετε την κατάταξη των αναρτήσεων ιστολογίου.

Ενημερώνετε τακτικά τις αναρτήσεις σας

Αν ακολουθήσατε το ιστολόγιο Ahrefs για λίγο, θα γνωρίζετε ότι ενημερώνουμε και δημοσιεύουμε ξανά τις αναρτήσεις ιστολογίου μας όσο συχνά γράφουμε νέες. 

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την Εξερεύνηση περιεχομένου , δημοσιεύσαμε περίπου ¼ από τις αναρτήσεις μας.

Ο λόγος που το κάνουμε αυτό είναι ότι οι βαθμολογίες σπάνια διαρκούν για πάντα. Οι αναρτήσεις μας συχνά γίνονται παλιές και ξεπερασμένες με την πάροδο του χρόνου, γεγονός που οδηγεί σε πτώση της κατάταξης και της οργανικής επισκεψιμότητας.

Αυτό ακριβώς συνέβη στην ανάρτησή μας σχετικά με τις κορυφαίες αναζητήσεις Google :

Πώς λύσαμε αυτό το πρόβλημα;

Με ενημέρωση και αναδημοσίευση της ανάρτησης.

Μπορείτε να καταλάβετε πότε το κάναμε αυτό καθώς υπάρχει μεγάλη αύξηση της κυκλοφορίας στο γράφημα:

Επίσης, ξαναγράφουμε και αναδημοσιεύουμε αναρτήσεις όπου λάθος εκτιμήσαμε την πρόθεση αναζήτησης.

Για παράδειγμα, δημοσιεύσαμε μια  μελέτη SEO στη σελίδα το 2016, αλλά ποτέ δεν κατατάχθηκε ιδιαίτερα υψηλή ή δεν έχει μεγάλη οργανική επισκεψιμότητα, επειδή οι ερευνητές δεν ήθελαν μελέτη. Έτσι, το 2018, ξαναγράψαμε την ανάρτηση ως οδηγό και την αναδημοσιεύσαμε με την ίδια  διεύθυνση URL .

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια τεράστια και συνεπή αύξηση της οργανικής κίνησης.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Αναδημοσίευση περιεχομένου: Πώς να ενημερώσετε παλιές αναρτήσεις ιστολογίου για  SEO

Τα επιλεγμένα αποσπάσματα  είναι σύντομα στοιχεία που εμφανίζονται στην κορυφή ορισμένων αποτελεσμάτων αναζήτησης. Συνήθως τραβιούνται από μία από τις σελίδες στις πρώτες 10 και στοχεύουν να παρέχουν μια σύντομη απάντηση στην ερώτηση του ερευνητή.

Βελτιστοποιώντας την ανάρτηση του ιστολογίου σας για το επιλεγμένο απόσπασμα, μερικές φορές μπορείτε να συντομεύσετε το δρόμο σας στην πρώτη θέση.

Εδώ είναι ο απλούστερος τρόπος για να βρείτε ευκαιρίες επιλεγμένων αποσπασμάτων για τις αναρτήσεις σας:

  1. Συνδέστε το ιστολόγιό σας στην Εξερεύνηση ιστότοπων της Ahrefs
  2. Μεταβείτε στην  αναφορά Οργανικές λέξεις-κλειδιά
  3. Φιλτράρετε για λέξεις-κλειδιά με επιλεγμένα αποσπάσματα για τα οποία δεν βαθμολογείτε

Στη συνέχεια, είναι απλώς μια περίπτωση προσθήκης ή μορφοποίησης των πληροφοριών που απαιτούνται για να είναι κατάλληλες για το απόσπασμα στην ανάρτηση ιστολογίου σας.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Πώς να βελτιστοποιήσετε τα επιλεγμένα αποσπάσματα της Google

Δημιουργήστε κόμβους περιεχομένου

Οι κόμβοι περιεχομένου  είναι αλληλένδετες συλλογές αναρτήσεων ιστολογίου σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα.

Αποτελούνται από αυτά τα τρία μέρη:

  1. Μια ανάρτηση «hub»  για ένα ευρύ θέμα.
  2. Υπο δημοσιεύσεις  σχετικά με τμήματα του γενικού θέματος.
  3. Εσωτερικά μελάνια  από και προς τη σελίδα του κόμβου σε δευτερεύουσες δημοσιεύσεις.

Πολλοί επαγγελματίες SEO πιστεύουν ότι η δημιουργία κόμβου περιεχομένου από αναρτήσεις ιστολογίου θα βελτιώσει την κατάταξη για όλες τις αναρτήσεις στο κέντρο. Υπάρχουν μερικοί λόγοι για αυτό, αλλά η βασική θεωρία είναι ότι βοηθά την Google να βλέπει τον ιστότοπό σας ως μια έγκυρη πηγή πληροφοριών για ένα θέμα.

Όσον αφορά τη δημιουργία ενός κόμβου περιεχομένου, μπορείτε είτε να δημιουργήσετε ένα από το μηδέν είτε να τα δημιουργήσετε από αναρτήσεις ιστολογίου που έχετε ήδη γράψει γύρω από ένα παρόμοιο θέμα.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Κόμβοι περιεχομένου για SEO : Πώς να αποκτήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα και συνδέσμους

Επειδή υπάρχει σαφής συσχέτιση μεταξύ backlinks και rankings, πιθανότατα θα δυσκολευτείτε να ξεπεράσετε αναρτήσεις με σημαντικά πιο υψηλής ποιότητας συνδέσμους από τους δικούς σας.

Πώς γνωρίζετε πόσους συνδέσμους έχουν οι ανταγωνιστικές σελίδες;

Ελέγξτε το SERP επισκόπηση για τη λέξη-κλειδί στόχο σας σε Ahrefs' Λέξεις-κλειδιά Explorer :

Στη συνέχεια, μπορείτε να ανακαλύψετε βαθύτερα τα προφίλ συνδέσμων τους για να ελέγξετε την ποιότητα των συνδέσμων τους και να αποκτήσετε μια καλύτερη αίσθηση της πραγματικής δυσκολίας κατάταξης.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Δυσκολία λέξης-κλειδιού: Πώς να προσδιορίσετε τις πιθανότητες κατάταξής σας στο Google

Τελικές σκέψεις

Το Blog SEO έχει να κάνει με τη συνοχή. Πρέπει να γράφετε, να βελτιστοποιείτε και να ενημερώνετε με συνέπεια τις αναρτήσεις ιστολογίου που εστιάζουν στην αναζήτηση. Χρειάζεται χρόνος και οι βαθμολογίες δεν θα εμφανιστούν εν μία νυκτί, αλλά είναι σχεδόν ο μόνος τρόπος για να οδηγήσετε συνεπή επισκεψιμότητα αναζήτησης στο ιστολόγιό σας

Εάν το ιστολόγιό σας είναι νέο και δεν έχετε «εξουσία», μπορεί επίσης να αξίζει να ξεκινήσετε με λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού  που είναι ευκολότερες για την κατάταξη.


https://ahrefs.com/blog/blog-seo/