Η απόλυτη λίστα ελέγχου SEO για το 2021

 Ακολουθώντας αυτήν τη λίστα ελέγχου SEO μας βοήθησε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα του ιστολογίου μας σε πάνω από 640.000 μηνιαίες επισκέψεις αναζήτησης.

Λειτουργεί για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, τοπικές επιχειρήσεις, συνεργαζόμενους ιστότοπους - οτιδήποτε άλλο.

Αυτή είναι η λίστα ελέγχου:

  1. Βασική λίστα ελέγχου SEO
  2. Λίστα ελέγχου τεχνικού SEO
  3. Λίστα ελέγχου έρευνας λέξεων-κλειδιών
  4. Λίστα ελέγχου περιεχομένου
  5. Λίστα ελέγχου SEO στη σελίδα
  6. Λίστα ελέγχου οικοδόμησης συνδέσμων

Πώς να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λίστα ελέγχου SEO

Οι περισσότερες λίστες ελέγχου SEO αποτυγχάνουν να επικοινωνήσουν πώς το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία. Αντ 'αυτού, παραθέτουν τυχαίες εργασίες και το κάνουν να ακούγεται σαν το SEO να γίνεται και να ξεσκονίζεται μόλις τα ελέγξετε.Samsung

Αυτό δεν ισχύει, οπότε δώσαμε σε κάθε στοιχείο στη λίστα ελέγχου μας μία από αυτές τις ετικέτες: 

  • Κάντε το μία φορά
  • Κάνετε περιοδικά
  • Κάντε το κάθε φορά που δημοσιεύετε μια νέα σελίδα

Αυτή η δομή σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να διαβάσετε τα πάντα σε αυτήν τη λίστα ελέγχου σήμερα. Εκτελέστε πρώτα τις εφάπαξ εργασίες, μετά τις περιοδικές εργασίες και μετά ολοκληρώστε τις τρέχουσες εργασίες κάθε φορά που δημοσιεύετε μια νέα σελίδα.

Ας φτάσουμε σε αυτό.

Ας ξεκινήσουμε με μερικές βέλτιστες πρακτικές SEO που  πρέπει να έχουν όλοι στην τσάντα. Αυτά δεν θα βελτιώσουν άμεσα τις κατατάξεις, αλλά είναι σημαντικό να ρυθμίσετε τον εαυτό σας για να φτάσετε στην υψηλότερη κατάταξη στο Google .

1. Ρυθμίστε το Google Search Console

Το Google Search Console  είναι ένα δωρεάν εργαλείο για την παρακολούθηση της απόδοσης οργανικής αναζήτησης του ιστότοπού σας.

Εδώ είναι μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε με αυτό:

Μάθετε πώς να το ρυθμίσετε στον αναλυτικό οδηγό μας .

2. Ρυθμίστε τα Εργαλεία για Webmasters Bing

Τα Εργαλεία για Webmasters Bing  είναι ουσιαστικά ισοδύναμα του Bing με το Google Search Console.

Μάθετε πώς να το ρυθμίσετε εδώ .

3. Ρυθμίστε τα Εργαλεία για Webmasters Ahrefs

Το Ahrefs Webmaster Tools  ( AWT ) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας βοηθά να βελτιώσετε την απόδοση SEO του ιστότοπού σας και να αποκτήσετε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης.

Εδώ είναι μερικά βασικά χαρακτηριστικά:

  • Σαρώστε τον ιστότοπό σας για 100+ ζητήματα SEO
  • Δείτε όλους τους πίσω συνδέσμους σας
  • Δείτε όλες τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες βαθμολογείτε

Μάθετε περισσότερα για το AWT  εδώ:

4. Ρυθμίστε το Google Analytics

Το Google Analytics  είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να δείτε πόσα άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, από πού προέρχονται και πώς αλληλεπιδρούν με αυτόν.

Μάθετε πώς να το ρυθμίσετε σε αυτόν τον οδηγό .

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Αξίζει επίσης να συνδέσετε το Google Search Console με το Google Analytics για να δείτε δεδομένα του Search Console στο Analytics. Μάθετε πώς να το κάνετε εδώ .

Συνιστώμενη ανάγνωση: Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για να βελτιώσετε την απόδοση SEO

5. Εγκαταστήστε μια προσθήκη SEO

Εάν χρησιμοποιείτε το WordPress, θα χρειαστείτε ένα πρόσθετο SEO για να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε πράγματα όπως χάρτες ιστότοπου  και μετα-ετικέτες .

Ακολουθούν μερικές καλές επιλογές (χρειάζεστε μόνο μία):

Προσθήκη τίτλου και περιγραφής μετα με το Yoast.

Εάν χρησιμοποιείτε μια διαφορετική πλατφόρμα ιστότοπου όπως το Shopify, πιθανώς δεν χρειάζεστε μια προσθήκη SEO .

6. Δημιουργήστε και υποβάλετε έναν χάρτη ιστότοπου

Οι χάρτες ιστοτόπου λένε στις μηχανές αναζήτησης πού να βρουν σημαντικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορούν εύκολα να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν  τις σελίδες σας.

Δείτε πώς φαίνεται ο χάρτης ιστότοπου για το ιστολόγιό μας:

Συνήθως μπορείτε να βρείτε τον χάρτη ιστότοπού σας σε μία από αυτές τις διευθύνσεις URL:

/sitemap.xml
/sitemap_index.xml
/sitemap

Διαβάστε το  αν δεν μπορείτε να το βρείτε και, στη συνέχεια, μάθετε πώς μπορείτε να υποβάλετε τον χάρτη ιστοτόπου σας στο Google και το Bing εδώ .

7. Δημιουργήστε ένα αρχείο robots.txt

Το Robots.txt  είναι ένα αρχείο απλού κειμένου που λέει στις μηχανές αναζήτησης  πού μπορούν και δεν μπορούν να πάνε στον ιστότοπό σας.

Είναι πάντα καλή πρακτική να έχετε ένα αρχείο robots.txt, αλλά είναι απαραίτητο εάν πρέπει να αποτρέψετε την ανίχνευση σελίδων ή ενοτήτων από τις μηχανές αναζήτησης στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, εάν εκτελείτε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, ίσως να μην θέλετε να ανιχνεύσουν και να ευρετηριάσουν τη σελίδα του καλαθιού αγορών σας.

Μπορείτε να ελέγξετε αν έχετε ήδη ένα αρχείο robots.txt μεταβαίνοντας στο yourdomain.com/robots.txt. Εάν δείτε ένα αρχείο απλού κειμένου, μπορείτε να πάτε. Εάν δείτε οτιδήποτε άλλο, πραγματοποιήστε αναζήτηση στο Google για το "robots.txt generator" και δημιουργήστε ένα.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Robots.txt και SEO : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Τα τεχνικά  ζητήματα SEO συχνά κρατούν έναν ιστότοπο πίσω από την κατάταξη τόσο υψηλή όσο της αξίζει. Εδώ είναι οι βασικές τεχνικές βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσει ο καθένας.

8. Σχεδιάστε τη δομή του ιστότοπού σας (μόνο σε νέους ιστότοπους)

Είναι σημαντικό οι επισκέπτες και οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν εύκολα να περιηγηθούν στον ιστότοπό σας. Γι 'αυτό πρέπει να δημιουργήσετε μια λογική δομή ιστότοπου.

Για να το κάνετε αυτό, σχεδιάστε έναν απλό χάρτη μυαλού:

Κάθε υποκατάστημα στον χάρτη πρέπει να είναι ένας εσωτερικός σύνδεσμος που επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης και τους επισκέπτες να πλοηγούνται μεταξύ των σελίδων.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Δομή ιστότοπου: Πώς να χτίσετε το SEO Foundation

9. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι ανιχνεύσιμος

Η Google δεν μπορεί να ευρετηριάσει σωστά περιεχόμενο που δεν είναι ανιχνεύσιμο, επομένως αξίζει να ελέγξετε την  αναφορά κάλυψης στο Google Search Console για τυχόν προειδοποιήσεις ή εξαιρέσεις που σχετίζονται με το robots.txt.

Εάν θέλετε το Google να διασφαλίσει ότι το Google ευρετηριάζει σωστά οποιαδήποτε από τις αποκλεισμένες σελίδες, θα πρέπει να καταργήσετε τον κανόνα που προκαλεί το μπλοκ από το αρχείο robots.txt.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Robots.txt και SEO : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

10. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι ευρετήριο

Η ευρετηρίαση και η ανίχνευση είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Ακριβώς επειδή οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν μια σελίδα δεν σημαίνει ότι μπορούν να την ευρετηριάσουν. Εάν υπάρχει μια μετα-ετικέτα ρομπότ «noindex» ή x-robots-tag  στη σελίδα, η δημιουργία ευρετηρίου δεν είναι δυνατή.

Η Google σάς ενημερώνει σχετικά με τις διευθύνσεις URL χωρίς αναφορά στην  αναφορά κάλυψης .

Μπορείτε επίσης να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στην Indexability  έκθεση Ahrefs' Τόπος Ελέγχου .

Εάν έχετε σελίδες "noindexed" που πρέπει να ευρετηριαστούν, καταργήστε την ετικέτα "noindex".

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Robots Meta Tag & X ‑ Robots-Tag: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

11. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε HTTP

Το HTTPS είναι ένας επιβεβαιωμένος  ελαφρύς συντελεστής κατάταξης.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε το HTTPS σήμερα, ήρθε η ώρα να κάνετε την εναλλαγή.

Η πιθανή κατάταξη ενισχύεται, το HTTPS θα προστατεύσει τα δεδομένα των επισκεπτών σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν έχετε οποιεσδήποτε φόρμες επικοινωνίας στον ιστότοπό σας. Εάν ζητάτε κωδικούς πρόσβασης ή στοιχεία πληρωμής, τότε δεν είναι μόνο σημαντικό. είναι απόλυτο must.

Πώς ξέρετε εάν ο ιστότοπός σας χρησιμοποιεί  HTTPS ;

Αναζητήστε ένα λουκέτο στη γραμμή αναζήτησης του προγράμματος περιήγησής σας:

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Μπορείτε να λάβετε δωρεάν πιστοποίηση SSL από το Lets Encrypt .

12. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος σε έναν τομέα

Οι επισκέπτες δεν θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας σε πολλές τοποθεσίες. Μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα ανίχνευσης, ευρετηρίασης και ασφάλειας.

Για να ελέγξετε ότι όλα είναι εντάξει, συνδέστε αυτά τα τέσσερα URL στο httpstatus.io :

  • http://yourdomain.com
  • http://www.yourdomain.com
  • https://yourdomain.com
  • https://www.yourdomain.com

Εάν όλα είναι καλά, τρία από αυτά πρέπει να ανακατευθύνουν στο τέταρτο.

Εάν αυτό δεν συμβεί, πρέπει να ρυθμίσετε μια μόνιμη ανακατεύθυνση 301 .

Εάν χρησιμοποιείτε HTTPS (πρέπει να είστε), είναι επίσης σημαντικό η προσβάσιμη έκδοση του ιστότοπού σας να είναι η ασφαλής έκδοση. Αυτό είναι είτε https://yourdomain.com είτε https://www.yourdomain.com.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  301 Ανακατευθύνσεις για SEO : Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

13. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας φορτώνει γρήγορα

Η ταχύτητα της σελίδας  αποτελεί παράγοντα κατάταξης για επιτραπέζιους υπολογιστές από το 2010  και για κινητά από το 2018 .

Είναι εύκολο να καταλάβεις γιατί. Είναι απογοητευτικό να κάνετε κλικ σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης και πρέπει να περιμένετε να φορτωθεί. Γι 'αυτό η πιθανότητα αναπήδησης αυξάνεται  καθώς μειώνεται η ταχύτητα της σελίδας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το PageSpeed ​​Insights  και το GTMetrix  για να δείτε πόσο γρήγορα φορτώνεται η ιστοσελίδα σας.

Ωστόσο, αυτά τα εργαλεία μπορούν να ελέγχουν μόνο μία σελίδα κάθε φορά. Για να ελέγξετε όλες τις σελίδες σας, ανιχνεύσουμε το site σας με το Ahrefs' Τόπος Ελέγχου . Θα δείτε αργές σελίδες επισημασμένες στην  αναφορά απόδοσης .

14. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά

Οι περισσότερες αναζητήσεις  πραγματοποιούνται σε κινητές συσκευές, επομένως η ύπαρξη ιστότοπου φιλικού προς κινητά είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Ελέγξτε εάν ο ιστότοπός σας χρειάζεται να λειτουργεί με το εργαλείο δοκιμής φιλικό προς κινητά της Google .

15. Εγκαταστήστε ένα πρόσθετο συμπίεσης εικόνας

Η συμπίεση εικόνων κάνει τα αρχεία εικόνας μικρότερα και βελτιώνει την ταχύτητα της σελίδας. Αυτό είναι σημαντικό επειδή η ταχύτητα της σελίδας είναι ένας παράγοντας κατάταξης της Google .

Εάν χρησιμοποιείτε WordPress , υπάρχουν πολλά πρόσθετα για αυτό. Μας αρέσει το ShortPixel . Σας επιτρέπει να συμπιέζετε έως και 100 εικόνες ανά μήνα δωρεάν.

Εάν χρησιμοποιείτε άλλη πλατφόρμα ιστότοπου , αναζητήστε στο Google μια κατάλληλη προσθήκη ή χρησιμοποιήστε την εφαρμογή ιστού του ShortPixel .

16. Διορθώστε τις σπασμένες σελίδες

Οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την εμπειρία των χρηστών και να σπάσουν τη ροή της «εξουσίας» μέσα και γύρω από τον ιστότοπό σας.

Για να βρείτε κατεστραμμένους συνδέσμους στον ιστότοπό σας, χρησιμοποιήστε τα Εργαλεία για Webmasters Ahrefs .

  1. Ανιχνεύστε τον ιστότοπό σας με τον έλεγχο ιστότοπου
  2. Μεταβείτε στην  αναφορά " Εσωτερικές σελίδες"
  3. Αναζητήστε σφάλματα "404 σελίδα"

Δείτε πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε τυχόν σπασμένους συνδέσμους που βρίσκετε:

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Τρόπος εύρεσης και διόρθωσης σπασμένων συνδέσμων (για την ανάκτηση πολύτιμων "Link Juice")

17. Διορθώστε τα διπλά ζητήματα περιεχομένου

Το διπλότυπο περιεχόμενο  είναι ακριβές ή σχεδόν διπλότυπο περιεχόμενο που εμφανίζεται στον Ιστό σε περισσότερα από ένα μέρη. Είναι ένα κοινό  ζήτημα SEO ηλεκτρονικού εμπορίου χάρη στην πολύπλευρη πλοήγηση. Αυτό από μόνο του μπορεί να προκαλέσει εκατοντάδες διπλά προβλήματα περιεχομένου.

Μπορείτε να βρείτε διπλά ζητήματα περιεχομένου δωρεάν με τα Εργαλεία για Webmasters Ahrefs.

  1. Ανιχνεύστε τον ιστότοπό σας με τον έλεγχο ιστότοπου
  2. Μεταβείτε στην αναφορά " Διπλότυπο περιεχόμενο"
  3. Πατήστε την καρτέλα "Ζητήματα"

Διορθώστε τα με κανονικοποίηση  των επηρεαζόμενων διευθύνσεων URL όπου είναι απαραίτητο.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Διπλότυπο περιεχόμενο: Ο πλήρης οδηγός για αρχάριους

Η έρευνα με λέξεις-κλειδιά  είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του παζλ SEO . Εάν δεν γνωρίζετε ποιες λέξεις-κλειδιά  αναζητούν οι άνθρωποι, πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για μηχανές αναζήτησης;

Ακολουθήστε αυτά τα στοιχεία της λίστας ελέγχου για να κατεβείτε στα δεξιά.

18. Βρείτε μια κύρια λέξη-κλειδί για στόχευση

Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας πρέπει να στοχεύει μια κύρια κύρια λέξη-κλειδί. Θα πρέπει να κάνετε  περιοδική έρευνα λέξεων-κλειδιών για να βρείτε λέξεις-κλειδιά για στόχευση, αλλά θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε την καλύτερη λέξη-κλειδί κάθε φορά που δημοσιεύετε μια νέα σελίδα.

Πώς ξέρετε ποια είναι η καλύτερη λέξη-κλειδί;

Είναι αυτός που αντιπροσωπεύει τον πιο δημοφιλή τρόπο αναζήτησης του θέματος.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έγραφες μια ανάρτηση για τις καλύτερες σκόνες πρωτεΐνης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι χρήστες θα μπορούσαν να το αναζητήσουν, όπως:

  • ποια είναι η καλύτερη πρωτεΐνη σε σκόνη
  • καλύτερα συμπληρώματα πρωτεΐνης
  • τα καλύτερα πρωτεϊνικά κουνήματα

Ποια από αυτές τις λέξεις-κλειδιά στοχεύετε, εάν υπάρχουν;

Ευτυχώς, υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να το καταλάβω. Απλώς αναζητήστε το θέμα σας στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Ahrefs  και δείτε το Γονικό θέμα. Αυτός είναι συνήθως ένας πιο δημοφιλής τρόπος αναζήτησης για το ίδιο πράγμα.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Το Γονικό Θέμα δεν είναι 100% αλάνθαστο. Εμφανίζει απλώς τη λέξη-κλειδί που στέλνει τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στη σελίδα κορυφαίας κατάταξης για τη λέξη-κλειδί σας. Αυτή είναι συνήθως η καλύτερη λέξη-κλειδί για στόχευση, αλλά όχι πάντα, οπότε μην αφήσετε αυτό το ατού να έχει την κοινή λογική. 

Συνιστώμενη ανάγνωση: Πώς να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για  SEO

19. Αξιολογήστε την πρόθεση αναζήτησης

Η πρόθεση αναζήτησης  είναι ο λόγος πίσω από το ερώτημα ενός ερευνητή. Εάν η σελίδα σας δεν ευθυγραμμίζεται με αυτό, οι πιθανότητες κατάταξής σας είναι ελάχιστες.

Πώς αξιολογείτε την πρόθεση αναζήτησης;

Δείτε τους τύπους και τη μορφή των σελίδων που κατατάσσονται στο Google για την κύρια λέξη-κλειδί σας.

Για παράδειγμα, μπορούμε να δούμε από τις διευθύνσεις URL και τους τίτλους των κορυφαίων αποτελεσμάτων για "δεξιότητες μάρκετινγκ" ότι είναι όλες οι αναρτήσεις ιστολογίου. Όσον αφορά τη μορφή, είναι κυρίως λίστες .

Εάν στοχεύσατε αυτήν τη λέξη-κλειδί με μια σελίδα που πωλεί ένα μάθημα, πιθανότατα δεν θα κατατάξατε επειδή δεν ταιριάζει με την πρόθεση αναζήτησης.

Προτεινόμενη ανάγνωση: Τι είναι η Πρόθεση αναζήτησης; Ένας πλήρης οδηγός για αρχάριους

20. Αξιολογήστε τις πιθανότητές σας κατάταξης στο Google

Η κατανόηση της ευκολίας ή της δυσκολίας κατάταξης μιας λέξης-κλειδιού σας βοηθά να δώσετε προτεραιότητα στην ευκαιρία και να ορίσετε ρεαλιστικές προσδοκίες.

Για μια αρχική πρόχειρη εκτίμηση, χρησιμοποιήστε τη  βαθμολογία δυσκολίας λέξεων-κλειδιών στην Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών.

Απλά  μην βασίζεσαι σε αυτό εντελώς . Ελέγξτε μόνοι σας τα αποτελέσματα για πράγματα που μπορεί να υποδηλώνουν μια σκληρή λέξη-κλειδί για ρωγμή, όπως:

  • Επιστροφή υψηλής ποιότητας στις κορυφαίες σελίδες
  • Κυρίως μεγάλες μάρκες στα κορυφαία 10
  • Υψηλή τοπική συνάφεια των κορυφαίων ιστότοπων

Μάθετε περισσότερα σε αυτό το σεμινάριο .

21. Ερευνήστε τι θέλουν να γνωρίζουν οι άνθρωποι

Ας πούμε ότι κάποιος αναζητά " λέξεις-κλειδιά SEO ". Μπορείτε να δείτε από την ανάλυση της πρόθεσης αναζήτησης ότι οι άνθρωποι αναζητούν έναν ορισμό του όρου, αλλά τι άλλες ερωτήσεις έχουν; Και ποιες άλλες πληροφορίες πρέπει να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας;

Το πλαίσιο "People also Ask" της Google δίνει μερικές πληροφορίες για αυτό:ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Για περισσότερες ιδέες, πάρτε τρεις κορυφαίες σελίδες και επικολλήστε τις στο εργαλείο Content Gap του Ahrefs Αυτό θα σας δείξει τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται μία ή περισσότερες από τις σελίδες.

Στη συνέχεια, είναι απλώς μια ματιά στα αποτελέσματα για λέξεις-κλειδιά που ενδέχεται να αντιπροσωπεύουν δευτερεύοντα θέματα. Στην περίπτωσή μας, αυτά μπορεί να είναι "παραδείγματα λέξεων-κλειδιών" και "πώς να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά για  SEO ".

Η επιλογή της σωστής λέξης-κλειδιού είναι σημαντική, αλλά όλες οι προσπάθειές σας θα είναι μάταιες εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι μέχρι το μηδέν. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να ανεβάσετε το περιεχόμενό σας.

22. Λύστε το πρόβλημα του αναγνώστη

Η κατανόηση της πρόθεσης αναζήτησης είναι το πρώτο βήμα για την επίλυση του προβλήματος του αναγνώστη επειδή σας λέει τι είδους περιεχόμενο αναζητούν.

Η έρευνα είναι ένα άλλο σημαντικό βήμα.

Αλλά για να δημιουργήσετε πραγματικά υπέροχο περιεχόμενο, πρέπει να προχωρήσετε περισσότερο και να εξετάσετε πραγματικά το πρόβλημα του επισκέπτη.

Για παράδειγμα, πάρτε ένα ερώτημα όπως "συμβουλές παραγωγικότητας" Από την αξιολόγηση της πρόθεσης αναζήτησης είναι σαφές ότι οι ερευνητές θέλουν μια ανάρτηση ιστολογίου σε στυλ καταλόγου. Και αν ερευνήσουμε τις κορυφαίες θέσεις, βλέπουμε κοινές συμβουλές όπως "διαλείμματα" και "βάζουμε τα πράγματα σε χαρτί"

Αν και δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτές τις συμβουλές, οι άνθρωποι που αναζητούν "συμβουλές παραγωγικότητας" πιθανώς θέλουν πιο πρακτικές ιδέες που μπορούν να εφαρμόσουν αμέσως.

Επομένως, ίσως θα θέλατε να ξεπεράσετε τις απλές συμβουλές, όπως "διαλείμματα".

23. Γράψτε μια νικητήρια εισαγωγή

Εάν δεν μπορείτε να πείσετε τους αναγνώστες ότι η σελίδα σας προσφέρει ό, τι θέλουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, θα πατήσουν αυτό το κουμπί πίσω πιο γρήγορα από ό, τι μπορείτε να πείτε " χρόνος παραμονής "

Η καλύτερη άμυνά σας εναντίον αυτού είναι μια συναρπαστική εισαγωγή.

Οι καλές εισαγωγές πρέπει να κάνουν τρία πράγματα:

  1. Συνδεθείτε με τον αναγνώστη
  2. Χτίζω εμπιστοσύνη
  3. Υποσχεθείτε μια λύση στο πρόβλημα του χρήστη

Θυμηθείτε, εάν οι επισκέπτες δεν ξεπεράσουν ποτέ την εισαγωγή σας, δεν διαβάζουν ποτέ το περιεχόμενό σας. Και αν δεν διαβάσουν ποτέ το περιεχόμενό σας, δεν θα κάνουν μετατροπή, κοινή χρήση ή σύνδεση σε αυτό.

Μάθετε έναν τρόπο για να γράψετε μια νικητήρια εισαγωγή εδώ .

24. Χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες για να δημιουργήσετε ιεραρχία

Οι επικεφαλίδες όπως τα H1  και H2 συμβάλλουν στη δημιουργία ιεραρχίας και στη διάσπαση του περιεχομένου σας σε λογικές ενότητες. Αυτό καθιστά το περιεχόμενό σας ευκολότερο στην απομάκρυνση και την πέψη.

Για παράδειγμα, η λίστα που διαβάζετε αυτή τη στιγμή χωρίζεται σε πέντε ξεχωριστές ενότητες.

  1. Λίστα ελέγχου βασικών SEO
  2. Λίστα ελέγχου τεχνικού SEO
  3. Λίστα ελέγχου περιεχομένου
  4. Λίστα ελέγχου SEO στη σελίδα
  5. Λίστα ελέγχου οικοδόμησης συνδέσμων

Σε καθένα από αυτά, έχουμε δευτερεύουσες επικεφαλίδες για κάθε στοιχείο λίστας ελέγχου.

Σκεφτείτε πόσο πιο δύσκολο θα ήταν να διαβάσετε αυτή τη σελίδα χωρίς υπότιτλους.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι μια ετικέτα H1 ; Βέλτιστες πρακτικές SEO για το 2021

25. Διαλύστε τα πράγματα με εικόνες

Κανείς δεν θέλει να διαβάσει έναν μεγάλο τοίχο. Είναι συντριπτικό και μπορεί να οδηγήσει τους ανθρώπους να αναπηδήσουν .

Οι εικόνες βοηθούν στην επίλυση αυτού με τη διάσπαση του αντιγράφου σας και την οπτική κατανόηση.

Αλλά μην πετάτε μόνο εικόνες για χάρη της. Προσπαθήστε να βρείτε ή να δημιουργήσετε εικόνες που βελτιώνουν την εμπειρία του αναγνώστη.

Για παράδειγμα, χρησιμοποιούμε συχνά γραφήματα, γραφήματα και στιγμιότυπα οθόνης για να διευκρινίσουμε τα σημεία μας.

26. Χρησιμοποιήστε σύντομες προτάσεις και παραγράφους

Το 50% του πληθυσμού των ΗΠΑ διαβάζεται κάτω από ένα επίπεδο ανάγνωσης 8ου βαθμού .

Έτσι, εκτός εάν θέλετε να αποξενώσετε το μισό του πληθυσμού, μην υπερπλέξετε τα πράγματα. Παραμείνετε σε σύντομες προτάσεις και παραγράφους.

Πρέπει επίσης:

  • Χρησιμοποιήστε απλές λέξεις και φράσεις
  • Αποφύγετε την ορολογία
  • Γράψτε με ενεργή φωνή

Το Hemingway  είναι ένα δωρεάν εργαλείο που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης που μπορεί να σας βοηθήσει. Σας λέει το τρέχον επίπεδο βαθμού του αντιγράφου σας και προτείνει βελτιώσεις.

27. Προσθέστε έναν πίνακα περιεχομένων

Ένας πίνακας περιεχομένων παρέχει συνδέσμους μετάβασης σε διαφορετικές ενότητες της σελίδας.

Τα χρησιμοποιούμε στις περισσότερες από τις δημοσιεύσεις μας:

Παρόλο που μπορείτε να προσθέσετε έναν πίνακα περιεχομένων σε οποιαδήποτε σελίδα, ταιριάζουν καλύτερα σε μεγάλο περιεχόμενο που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να πλοηγηθείτε. Καθώς οι περισσότερες από τις δημοσιεύσεις μας είναι 2.000+ λέξεις, έχουν πολύ νόημα για τους επισκέπτες μας.

Ένας πίνακας περιεχομένων μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κερδίσετε συνδέσμους ιστότοπου  στα SERP.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Τι είναι οι σύνδεσμοι ιστότοπου; Πώς να τους επηρεάσουν

Το SEO στη σελίδα  είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης του πραγματικού περιεχομένου στη σελίδα σας. Περιλαμβάνει βελτιστοποιήσεις για ορατό περιεχόμενο και περιεχόμενο στον πηγαίο κώδικα.

Ας δούμε πώς να το κάνουμε.

28. Χρησιμοποιήστε μια σύντομη, περιγραφική διεύθυνση URL

Οι σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL βοηθούν τους ερευνητές να κατανοήσουν τι είναι η σελίδα στα SERPs .

Για παράδειγμα, αυτές οι δύο σελίδες αφορούν την απώλεια βάρους…

https://www.medicalnewstoday.com/articles/322345
https://www.dietdoctor.com/how-to-lose-weight

… Αλλά δεν θα το γνωρίζατε από αυτό το πρώτο  URL .

Τις περισσότερες φορές, ο απλούστερος τρόπος για να δημιουργήσετε σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL είναι να ορίσετε την κύρια λέξη-κλειδί ως slug URL . Το κάνουμε αυτό με τις περισσότερες από τις αναρτήσεις ιστολογίου μας.

ahrefs.com/blog/ on-page-seo /
ahrefs.com/blog/ link-building /
ahrefs.com/blog/ free-seo-εργαλεία /

Η διατήρηση σύντομων διευθύνσεων URL είναι χρήσιμη, επειδή οι μεγάλες διευθύνσεις URL τείνουν να περικοπούν στα SERP.

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Πώς να δημιουργήσετε διευθύνσεις URL φιλικές προς το SEO (Βήμα προς βήμα)

29. Γράψτε μια συναρπαστική ετικέτα τίτλου

Όπως οι διευθύνσεις URL, οι ετικέτες τίτλου εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google και βοηθούν τους ερευνητές να κατανοήσουν τι είναι η σελίδα.

Συνήθης συμβουλή για τις ετικέτες τίτλου  είναι να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί-στόχο σας.

Παρόλο που είναι καλή πρακτική, μην το ιδρώνετε αν δεν έχει νόημα. Είναι πολύ πιο σημαντικό να γράψετε κάτι συναρπαστικό που θα κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να κάνουν κλικ.

Τις περισσότερες φορές, η ανάρτηση ή ο τίτλος της σελίδας σας θα λειτουργήσει καλά.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Πώς να δημιουργήσετε την τέλεια ετικέτα τίτλου SEO

30. Γράψτε μια συναρπαστική μετα-περιγραφή

Η Google εμφανίζει μετα-περιγραφές στα SERPs περίπου ⅓ του χρόνου.

Ακολουθούν οι καλύτερες συμβουλές για τη δημιουργία μιας συναρπαστικής μετα-περιγραφής:

  • Αναπτύξτε τον τίτλο
  • Διπλασιάστε την πρόθεση αναζήτησης
  • Χρησιμοποιήστε μια ενεργή φωνή
  • Κρατήστε το κάτω από 120 χαρακτήρες
  • Συμπεριλάβετε την κύρια λέξη-κλειδί σας (όπου έχει νόημα)

Προτεινόμενη ανάγνωση: Πώς να γράψετε την τέλεια περιγραφή Meta

31. Σύνδεση με σχετικούς πόρους

Η σύνδεση με άλλους εσωτερικούς πόρους βοηθά τους επισκέπτες να περιηγηθούν στον ιστότοπό σας.

Τι γίνεται όμως με τους εξωτερικούς πόρους;

Δείτε τι λέει ο John Mueller της Google :

Η σύνδεση με άλλους ιστότοπους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσφέρετε αξία στους χρήστες σας. Συχνά, οι σύνδεσμοι βοηθούν τους χρήστες να ανακαλύψουν περισσότερα, να ελέγξουν τις πηγές σας και να κατανοήσουν καλύτερα πώς το περιεχόμενό σας σχετίζεται με τις ερωτήσεις που έχουν.

Τζον Μούλερ
Τζον Μούλερ, Αναζήτηση δικηγόρου Google

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εξαναγκάσετε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους στο περιεχόμενό σας;

Οχι. Απλώς προσθέστε συνδέσμους εάν και όταν έχει νόημα.

Συνιστώμενη ανάγνωση : Εσωτερικοί σύνδεσμοι για SEO : Ένας οδηγός με δυνατότητα δράσης

32. Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας

Εάν ακολουθείτε τη λίστα ελέγχου με τη σειρά, θα πρέπει να έχετε ήδη εγκαταστήσει ένα πρόσθετο συμπίεσης εικόνας. Αλλά υπάρχουν μερικές άλλες βελτιστοποιήσεις εικόνας που πρέπει να κάνετε ανά σελίδα με βάση τη σελίδα:

  1. Ονομάστε τις εικόνες περιγραφικά . Μην χρησιμοποιείτε γενικά ονόματα αρχείων εικόνας όπως IMG_875939 .png ή Screenshot-2021–06-01. Χρησιμοποιήστε περιγραφικά ονόματα αρχείων όπως black-puppy.png ή eiffel-tower.jpg.
  2. Προσθήκη περιγραφικού εναλλακτικού κειμένου . Το κείμενο Alt αντικαθιστά μια εικόνα στη σελίδα όταν δεν φορτώνεται. Είναι επίσης χρήσιμο για όσους χρησιμοποιούν προγράμματα ανάγνωσης οθόνης. Μάθετε περισσότερα εδώ .

Συνιστώμενη ανάγνωση:  SEO Image : 12 Συμβουλές με δυνατότητα δράσης για περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα

33. Προσθέστε σήμανση σχήματος για πλούσια αποσπάσματα

Η σήμανση σχήματος βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας. Αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει δραματικά τον τρόπο εμφάνισης της σελίδας σας στα SERPs .

Ακολουθεί μια σελίδα με σήμανση σχήματος που κατατάσσεται αυτή τη στιγμή στην "συνταγή ζύμης πίτσας:"

Δείτε τι θα φαίνεται χωρίς σήμανση σχήματος:

Βλέπετε τη διαφορά;

Η σήμανση σχήματος μπορεί να αυξήσει τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων  και να φέρει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Δεν είναι τόσο τεχνικό να εφαρμοστεί ούτε. Χρησιμοποιήστε τον βοηθό σήμανσης της Google  ή αυτήν τη γεννήτρια σήμανσης σχήματος  για να το κάνετε με ευκολία.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Πλούσια αποσπάσματα: Τι είναι και πώς τα παίρνετε;

34. Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι  βοηθούν την Google να καταλάβει ποια είναι η σελίδα σας. Βοηθούν επίσης τις μηχανές αναζήτησης και τους χρήστες να περιηγηθούν στον ιστότοπό σας.

Καλύψαμε ήδη τη σημασία της σύνδεσης με σχετικούς εσωτερικούς και εξωτερικούς πόρους στο περιεχόμενό σας. Αλλά αξίζει επίσης να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους από άλλες σχετικές σελίδες όποτε δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο.

Δείτε πώς μπορείτε να βρείτε σχετικές ευκαιρίες εσωτερικών συνδέσμων:

  1. Δημιουργήστε έναν δωρεάν  λογαριασμό Ahrefs Webmaster Tools
  2. Ανιχνεύστε τον ιστότοπό σας με τον έλεγχο ιστότοπου
  3. Μεταβείτε στην  αναφορά " Ευκαιρίες σύνδεσης"
  4. Προσθέστε ένα φίλτρο "Σελίδα προορισμού" και ορίστε το στη νέα σας σελίδα

Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους σε αυτές τις σελίδες όπου είναι λογικό.

Η δημιουργία συνδέσμων  είναι ένα κρίσιμο έργο SEO , ειδικά αν θέλετε να κατατάξετε για οτιδήποτε από απόσταση είναι ανταγωνιστικό. Σε αυτήν την ενότητα, θα καλύψουμε μερικές δοκιμασμένες τακτικές δημιουργίας συνδέσμων .

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
 Μερικές από αυτές τις τακτικές εστιάζονται στη δημιουργία συνδέσμων προς τον ιστότοπό σας στο σύνολό της, ενώ άλλες επικεντρώνονται στη δημιουργία συνδέσμων προς μεμονωμένες σελίδες. 

35. Αντιγράψτε τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας

Εάν μια σελίδα αναφέρεται και συνδέεται με πολλούς ανταγωνιστές, αλλά όχι εσείς, μπορεί να είναι ένας σύνδεσμος που αξίζει να ακολουθήσετε.

Δείτε πώς μπορείτε να βρείτε αυτούς τους ιστότοπους:

  1. Μεταβείτε στην Εξερεύνηση περιεχομένου
  2. Αναζήτηση για ("ανταγωνιστής 1" ΚΑΙ "ανταγωνιστής 2") - "η επωνυμία σας"
  3. Πατήστε αναζήτηση
  4. Εναλλαγή "Μία σελίδα ανά τομέα"

Αυτό θα πραγματοποιήσει αναζήτηση στη βάση δεδομένων μας με περισσότερες από επτά δισεκατομμύρια σελίδες για εκείνες που αναφέρουν και τους δύο ανταγωνιστές σας, αλλά όχι εσείς.

Στη συνέχεια, είναι απλώς μια περίπτωση αναζήτησης ευκαιριών όπου μπορεί να μπορείτε να λάβετε έναν σύνδεσμο.

Για παράδειγμα, αν το κάνατε αυτό για το ConvertKit, αυτή η λίστα με 79 εργαλεία μάρκετινγκ θα ήταν πιθανώς μια καλή ευκαιρία:

36. Ανακτήστε τους χαμένους συνδέσμους

Οι backlinks δεν διαρκούν για πάντα

Για παράδειγμα, αν ελέγξουμε την αναφορά  χαμένων συνδέσμων στην Ιστοσελίδα  του Ahrefs για το Ιστολόγιο Ahrefs, βλέπουμε εκατοντάδες χαμένους συνδέσμους τις τελευταίες 7 ημέρες.

Αυτό συμβαίνει για κάθε είδους λόγους. Μερικές φορές πηγαίνουν για πάντα. Άλλες φορές είναι δυνατό να τα ανακτήσετε.

Προτεινόμενη ανάγνωση:  Reclamation Link: Πώς να βρείτε εύκολα (και Reclaim) χαμένους Backlinks

37. Συνεχίστε τις αποσυνδεδεμένες αναφορές

Ορισμένες φορές οι χρήστες θα αναφέρουν την επωνυμία σας χωρίς σύνδεση με εσάς. Αυτές είναι γνωστές ως μη συνδεδεμένες αναφορές .

Ακολουθεί ένα παράδειγμα:

Μπορείτε να δείτε ότι παρόλο που αναφέρονται στο Ahrefs, δεν συνδέονται ξανά μαζί μας.

Τώρα, δεν θα ήταν ωραίο αν μπορούσατε να μετατρέψετε μη συνδεδεμένες αναφορές για την επωνυμία σας σε συνδεδεμένες αναφορές;

Θα, και μπορείτε. Απλώς επικοινωνήστε με τους συγγραφείς και ζητήστε "να κάνουν το κείμενο με δυνατότητα κλικ". Επειδή είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνουν αυτήν την αλλαγή για εσάς.

Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει: Πώς μπορείτε να βρείτε τις αναφορές μη συνδεδεμένων επωνυμιών κατά πρώτο λόγο;

Όλα εξηγούνται στον παρακάτω οδηγό.

Συνιστώμενη ανάγνωση: Ένας απλός οδηγός για τη μετατροπή (αποσυνδεδεμένων) αναφορών επωνυμίας σε συνδέσμους

38. Δημοσίευση αναρτήσεων επισκεπτών

Το blogging επισκεπτών είναι το σημείο όπου γράφετε και δημοσιεύετε ένα άρθρο σε έναν άλλο ιστότοπο της βιομηχανίας σας.

Για παράδειγμα, εδώ είναι μια δημοσίευση από τον Ryan Stewart  στο ιστολόγιο Ahrefs:

Οι περισσότεροι άνθρωποι επιτρέπουν στους φιλοξενούμενους συγγραφείς να συνδέονται στον ιστότοπό τους από το βιογραφικό τους.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βρείτε ευκαιρίες blogging επισκεπτών, αλλά μια απλή μέθοδος είναι να αναζητήσετε ιστότοπους που έχουν ήδη γράψει σχετικά με σχετικά θέματα. Γιατί; Επειδή αυτοί οι ιστότοποι είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για μια ανάρτηση επισκέπτη σχετικά με ένα παρόμοιο θέμα.

Δείτε πώς μπορείτε να βρείτε αυτούς τους ιστότοπους:

  1. Μεταβείτε στην Εξερεύνηση περιεχομένου της Ahrefs
  2. Εισαγάγετε ένα σχετικό θέμα (π.χ. "έρευνα λέξεων-κλειδιών")
  3. Επιλέξτε "Σε τίτλο" από το αναπτυσσόμενο μενού
  4. Πατήστε "Αναζήτηση"
  5. Μεταβείτε στην καρτέλα "Ιστότοποι"

Εδώ θα δείτε τους 100 κορυφαίους ιστότοπους με την πιο οργανική επισκεψιμότητα από σελίδες σχετικά με το θέμα σας.

Κοιτάξτε τη λίστα και επικοινωνήστε με τυχόν σχετικούς ιστότοπους.

Συνιστώμενη ανάγνωση:  Επισκέπτης Blogging για SEO : Πώς να δημιουργήσετε συνδέσμους υψηλής ποιότητας σε κλίμακα

39. Προωθήστε σελίδες πόρων

Οι σελίδες πόρων είναι σελίδες που επιδιορθώνουν και συνδέονται με πόρους σχετικά με ένα θέμα.

Μπορείτε να βρείτε σχετικές σελίδες πόρων χρησιμοποιώντας τελεστές αναζήτησης Google  όπως:

  • [topic] intitle: resources inurl: resources.html
  • [topic] intitle: links inurl: resources.html
  • [topic] inurl: .com / πόροι
  • [topic] inurl: πόροι intitle: πόροι

Για παράδειγμα, εδώ είναι μια σελίδα πόρων που περιλαμβάνει πόρους ψηφιακού μάρκετινγκ:

Θα ήταν λογικό να προωθήσετε έναν πόρο SEO για τη λίστα

40. Βρείτε άτομα που συνδέονται με κατώτερο περιεχόμενο

Εάν έχετε καταβάλει προσπάθεια για τη δημιουργία του καλύτερου περιεχομένου για ένα θέμα, θα πρέπει να υπάρχουν αμέτρητες δημοσιεύσεις που δεν είναι τόσο καλές όσο η δική σας.

Τα άτομα που συνδέονται με αυτές τις δημοσιεύσεις είναι τέλειες προοπτικές σύνδεσης.

Για παράδειγμα, εδώ είναι μια ανάρτηση σχετικά με λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς με ανακριβή ορισμό (δεν έχει καμία σχέση με το μήκος):

Εάν συνδέσουμε τη διεύθυνση URL της ανάρτησης στην Εξερεύνηση ιστότοπων , θα δούμε ότι έχει συνδέσμους από περισσότερους από 1.000 ιστότοπους.

Έτσι, θα μπορούσαμε εύκολα να επικοινωνήσουμε με αυτά τα άτομα, να εξηγήσουμε το ζήτημα και να προτείνουμε να συνδεθούν με την ανάρτησή μας σχετικά με λέξεις-κλειδιά μεγάλης ουράς  με ακριβή ορισμό.

Πώς βρίσκετε παρόμοιες αναρτήσεις με πολλά backlinks;

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

  1. Μεταβείτε στην Εξερεύνηση περιεχομένου
  2. Αναζητήστε το θέμα σας (π.χ. λέξεις-κλειδιά με μακριά ουρά)
  3. Επιλέξτε "Σε τίτλο" από το αναπτυσσόμενο μενού
  4. Φιλτράρετε για σελίδες με πολλούς τομείς αναφοράς (σύνδεση ιστότοπων)

Στη συνέχεια, είναι απλώς μια περίπτωση να βρεις έναν επιτακτικό λόγο για τον οποίο κάποιος πρέπει να συνδέεται με τη σελίδα σου πάνω από τη δική του.

41. Ενημερώστε περισσότερα άτομα για το περιεχόμενό σας

Οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν με περιεχόμενο εάν δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει. Γι 'αυτό πρέπει να κάνετε μια συνειδητή προσπάθεια να πείτε στους σωστούς  ανθρώπους για το περιεχόμενό σας.

Αλλά ποιοι είναι οι «σωστοί» άνθρωποι;

Έχουν δύο χαρακτηριστικά:

  1. Ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σας
  2. Έχουν τη δύναμη να συνδεθούν μαζί σας

Μάθετε πώς μπορείτε να βρείτε τα κατάλληλα άτομα για να επικοινωνήσετε εδώ και πώς να επικοινωνήσετε μαζί τους χρησιμοποιώντας αυτήν τη συμβουλή προσέγγισης .

Τελικές σκέψεις

Το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία και θα ήταν αδύνατο να συμπεριληφθούν όλα όσα είναι σημαντικά σε μια λίστα ελέγχου. Τούτου λεχθέντος, αν αντιμετωπίσετε τα παραπάνω στοιχεία της λίστας ελέγχου, θα είστε καλά στο δρόμο σας για υψηλότερες βαθμολογίες. Πιθανότατα να είστε πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό σας. Αυτό είναι το μόνο που μετράει.


https://ahrefs.com/blog/seo-checklist/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Free Backlinks List vol6
Free Backlinks List vo2
Free Backlinks List vol4
Οι 101 πιο χρήσιμοι ιστότοποι στο Διαδίκτυο