Έχετε ασχοληθεί με το SEO για περισσότερο από δύο χρόνια; Ίσως θυμάστε το Toolbar PageRank της Google. 

Δείτε πώς έμοιαζε:

pagerank της γραμμής εργαλείων google

πηγή: SEL

Δείχνει το Google PageRank κάθε σελίδας που επισκεφτήκατε σε λογαριθμική κλίμακα από 0-10.

Αλλά ακόμη και πριν η Google καταργήσει επίσημα την υποστήριξη  για το Toolbar Pagerank το 2016, είχαν ήδη σταματήσει να την ενημερώνουν για πολλά χρόνια. Για αυτόν τον λόγο, ορισμένα SEO βλέπουν το PageRank ως μια παλιά και άσχετη μέτρηση που δεν έχει θέση στο σύγχρονο SEO .

Εδώ είναι ένα σχόλιο που βρήκα σε ένα άλλο άρθρο σχετικά με το PageRank που συνοψίζει αυτόν τον τρόπο σκέψης:

εικόνα pagerank

Αρκετά βάναυση. Αλλά εδώ είναι το πράγμα: Το PageRank εξακολουθεί να παίζει ζωτικό ρόλο στον αλγόριθμο κατάταξης της Google.

Πώς το ξέρω αυτό; Η Google το είπε .

(Ο Gary Illyes λειτουργεί για το Google. Αυτό το tweet είναι απ 'ευθείας από το στόμα του αλόγου.)

Όμως αυτό το παλιό tweet δεν είναι η μόνη απόδειξη. Μόλις πριν από ένα μήνα, ο Gary Illyes μίλησε σε ένα συνέδριο που παρακολούθησα στη Σιγκαπούρη ( εδώ είμαι μαζί του !). Στην ομιλία του, υπενθύμισε στο κοινό ότι το PageRank εξακολουθεί να αποτελεί μέρος του αλγορίθμου τους. είναι απλώς ότι η δημόσια βαθμολογία (δηλαδή, Toolbar PageRank) δεν υπάρχει πλέον.

Έχοντας αυτό κατά νου, ο στόχος αυτής της ανάρτησης είναι τριπλός:

  1. Για να δημιουργήσετε το ρεκόρ σχετικά με τη σημασία και τη συνάφεια του PageRank το 2018 ·
  2. Για να εξηγήσετε τα βασικά του τύπου PageRank.
  3. Για να συζητήσουμε άλλες παρόμοιες μετρήσεις που υπάρχουν σήμερα, οι οποίες μπορεί να κάνουν τις κατάλληλες αντικαταστάσεις στη δημόσια βαθμολογία PageRank που έχει καταργηθεί.

Τι είναι το Google PageRank;

Το PageRank ( PR ) είναι ένας μαθηματικός τύπος που κρίνει την «αξία μιας σελίδας» εξετάζοντας την ποσότητα και την ποιότητα άλλων σελίδων που συνδέονται με αυτήν. Σκοπός του είναι να προσδιορίσει τη σχετική σημασία μιας δεδομένης ιστοσελίδας σε ένα δίκτυο (δηλαδή, το World Wide Web).

Οι συνιδρυτές της Google, Sergey Brin  και Larry Page,  σχεδίασαν το PageRank το 1997 ως μέρος ενός ερευνητικού προγράμματος στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ. Περιέγραψαν τα κίνητρά τους ως εξής:

« Ο κύριος στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την ποιότητα των μηχανών αναζήτησης Ιστού» 

Αυτό μας φέρνει σε ένα σημαντικό σημείο: Οι μηχανές αναζήτησης δεν ήταν πάντα τόσο αποτελεσματικές όσο η Google σήμερα. Οι πρώτες μηχανές αναζήτησης όπως το Yahoo και το Altavista δεν λειτούργησαν καθόλου καλά. Η συνάφεια των αποτελεσμάτων αναζήτησης τους άφησε πολλά να είναι επιθυμητά.

Εδώ είπαν οι Sergey και Larry για την κατάσταση των μηχανών αναζήτησης στην αρχική τους εργασία :

« Όποιος έχει χρησιμοποιήσει μια μηχανή αναζήτησης πρόσφατα μπορεί εύκολα να καταθέσει ότι η πληρότητα του ευρετηρίου δεν είναι ο μόνος παράγοντας στην ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Τα «ανεπιθύμητα αποτελέσματα» συχνά ξεπλένουν τα αποτελέσματα που ενδιαφέρει ένας χρήστης.

Το PageRank στοχεύει στην επίλυση αυτού του προβλήματος χρησιμοποιώντας το γράφημα παραπομπής (link) του διαδικτύου, το οποίο το δίδυμο περιέγραψε ως «έναν σημαντικό πόρο που έχει χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό στις υπάρχουσες μηχανές αναζήτησης Ιστού».

Η ιδέα εμπνεύστηκε από τον τρόπο με τον οποίο οι επιστήμονες υπολογίζουν τη «σημασία» των επιστημονικών εργασιών. Δηλαδή, εξετάζοντας τον αριθμό άλλων επιστημονικών εργασιών που τις αναφέρουν. Ο Σεργκέι και ο Λάρι πήραν αυτήν την ιδέα και την εφάρμοσαν στον Ιστό παρακολουθώντας αναφορές (συνδέσεις) μεταξύ ιστοσελίδων.

Ήταν τόσο αποτελεσματικό που έγινε το θεμέλιο της μηχανής αναζήτησης που τώρα γνωρίζουμε ως Google, και εξακολουθεί να είναι.

Πώς λειτουργεί το Google PageRank;

Ακολουθεί ο πλήρης τύπος PageRank (και εξήγηση) από το αρχικό έγγραφο που  δημοσιεύθηκε το 1997:

Υποθέτουμε ότι η σελίδα Α έχει σελίδες T1 … Tn που δείχνουν προς αυτήν (δηλαδή είναι παραπομπές). Η παράμετρος d είναι ένας συντελεστής απόσβεσης που μπορεί να ρυθμιστεί μεταξύ 0 και 1. Συνήθως ορίζουμε d σε 0,85. Υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το d στην επόμενη ενότητα. Επίσης, το C (A) ορίζεται ως ο αριθμός των συνδέσμων που εξέρχονται από τη σελίδα A. Η Κατάταξη σελίδας μιας σελίδας Α δίνεται ως εξής:

PR (A) = (1 ‑ d) + d ( PR ( T1 ) / C ( T1 ) +… + PR (Tn) / C (Tn))

Σημειώστε ότι το PageRanks σχηματίζει μια κατανομή πιθανότητας σε ιστοσελίδες, οπότε το άθροισμα των PageRanks όλων των ιστοσελίδων θα είναι ένα.

Ταραγμένος? Ας απλοποιήσουμε.

Η Google λαμβάνει υπόψη τρεις παράγοντες κατά τον υπολογισμό του PageRank μιας ιστοσελίδας, που είναι:

  • Η ποσότητα και η ποιότητα των εισερχόμενων σελίδων σύνδεσης.
  • Ο αριθμός των εξερχόμενων συνδέσμων σε κάθε σελίδα σύνδεσης.
  • Η Κατάταξη σελίδας κάθε σελίδας σύνδεσης.

Ας υποθέσουμε ότι η σελίδα Γ  έχει δύο συνδέσμους: ένας από τη σελίδα Α  και ένας από τη σελίδα Β . Η σελίδα Α  είναι ισχυρότερη από τη σελίδα Β και έχει επίσης λιγότερους εξερχόμενους συνδέσμους. Τροφοδοτήστε αυτές τις πληροφορίες στον αλγόριθμο PageRank και λαμβάνετε το PageRank της σελίδας Γ .

Ο τύπος PageRank έχει επίσης τον λεγόμενο «συντελεστή απόσβεσης» που προσομοιώνει την πιθανότητα ενός τυχαίου χρήστη να συνεχίσει να κάνει κλικ σε συνδέσμους καθώς περιηγείται στον Ιστό. Αυτό θεωρείται ότι μειώνεται με κάθε κλικ συνδέσμου.

Σκεφτείτε το έτσι: Η πιθανότητα να κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο στην πρώτη σελίδα που επισκέπτεστε είναι αρκετά υψηλή. Αλλά η πιθανότητα να κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο στην επόμενη σελίδα είναι ελαφρώς χαμηλότερη, και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής.

Έχοντας αυτό κατά νου, το συνολικό “vote” μιας σελίδας πολλαπλασιάζεται με τον “συντελεστή απόσβεσης” (γενικά υποτίθεται ότι είναι 0,85) με κάθε επανάληψη του αλγορίθμου PageRank.

Εάν το BBC συνδέεται σε μια σελίδα μέσω τεσσάρων «link-hop», η αξία αυτού του συνδέσμου θα «μειώνεται» σε τέτοιο βαθμό που η τελική σελίδα δεν θα αισθανόταν σχεδόν το όφελος. Αλλά εάν συνδέονται με την ίδια σελίδα μέσω μόνο δύο συνδέσμων-συνδέσμων, αυτός ο σύνδεσμος θα επηρεάσει σημαντικά τη σελίδα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Ίσως αναρωτιέστε:

« Τι γίνεται αν δεν γνωρίζαμε την Κατάταξη σελίδας της σελίδας Α ή τη σελίδα Β;»

Θα ήταν σαν να θέτετε την ακόλουθη ερώτηση:

Εάν ο Σεργκέι δίνει τα μισά του χρήματα στον Λάρι, πόσα χρήματα έχει ο Λάρι;

Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση επειδή λείπει μια σημαντική πληροφορία: Το ποσό των χρημάτων που είχε ο Σεργκέι στην πρώτη θέση.

Είναι μια ακατέργαστη αναλογία, ναι, αλλά σχετίζεται με τον αλγόριθμο PageRank επειδή για να υπολογίσετε το PageRank κάθε άλλης σελίδας στο δίκτυο, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε το PageRank τουλάχιστον μιας σελίδας, σωστά;

Λοιπόν, πώς η Google ξεπερνά αυτό το πρόβλημα;

Ακολουθεί ένα άλλο απόσπασμα από το αρχικό έγγραφο PageRank:

Το PageRank ή το PR (A) μπορούν να υπολογιστούν χρησιμοποιώντας έναν απλό επαναληπτικό αλγόριθμο και αντιστοιχεί στον κύριο ιδιοκτήτη του κανονικοποιημένου πλέγματος συνδέσμων του ιστού.

Ακούγεται σαν gobbledygook;

Βασικά σημαίνει ότι ο αλγόριθμος PageRank της Google μπορεί να υπολογίσει το PR μιας σελίδας χωρίς να γνωρίζει το οριστικό PageRank των σελίδων σύνδεσης. Αυτό συμβαίνει επειδή το PageRank δεν είναι πραγματικά ένα απόλυτο «σκορ», αλλά μάλλον ένα σχετικό μέτρο της ποιότητας μιας ιστοσελίδας σε σύγκριση με κάθε άλλη σελίδα στο γράφημα συνδέσμων (δηλαδή, ιστός)

Διαβάστε αυτό το άρθρο  εάν θέλετε να κάνετε αναζήτηση και να μάθετε περισσότερα.

Τζόσουα Χάρντγουικ
Τζόσουα Χάρντγουικ
Επικεφαλής του Περιεχομένου

Γιατί η Google κατάργησε τη δημόσια βαθμολογία PageRank;

Δείτε τι είπε ένας εκπρόσωπος της Google  το 2016:

Καθώς το Διαδίκτυο και η κατανόησή μας για το Διαδίκτυο έχουν αυξηθεί στην πολυπλοκότητα, η βαθμολογία του Toolbar PageRank έχει γίνει λιγότερο χρήσιμη για τους χρήστες ως μία μεμονωμένη μέτρηση. Η απόσυρση της οθόνης PageRank από το Toolbar βοηθά στην αποφυγή σύγχυσης των χρηστών και των webmaster σχετικά με τη σημασία της μέτρησης.

Αλλά υπήρχε σχεδόν σίγουρα ένας άλλος παράγοντας που συνέβαλε στην απόφαση: σύνδεσμος spam .

Είναι δίκαιο να πούμε ότι τα SEO έχουν από καιρό εμμονή με το PageRank ως παράγοντα κατάταξης, ίσως επειδή η λεγόμενη «γραμμή εργαλείων PageRank» προσέφερε ένα ορατό μετρητή, αρκετά κυριολεκτικά, ως προς την ικανότητα κατάταξης μιας ιστοσελίδας.

Δεν υπήρχε τέτοιο οπτικό περιτύπωμα για άλλους παράγοντες κατάταξης, κάτι που το έκανε να φαίνεται ότι το PageRank ήταν ο μόνος παράγοντας που είχε σημασία. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι άρχισαν σύντομα να αγοράζουν και να πωλούν συνδέσμους «υψηλού PR ». Έγινε μια τεράστια βιομηχανία, και εξακολουθεί να είναι .

συνδέσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας

Μερικοί σύνδεσμοι «υψηλής PR » προς πώληση στο Fiverr αυτήν τη στιγμή

Εάν αναρωτιέστε πώς οι πωλητές συνδέσμων δημιουργούν αυτούς τους συνδέσμους «υψηλού PR », υπάρχουν πολλοί τρόποι. Στα μέσα της δεκαετίας του 2000, μια από τις βασικές τακτικές απόκτησης ήταν να αφήσετε σχόλια στο blog.

Για το Google, αυτό ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα. Οι σύνδεσμοι ήταν αρχικά ένας καλός κριτής ποιότητας επειδή δόθηκαν φυσικά σε άξιες σελίδες. Οι μη φυσικοί σύνδεσμοι κατέστησαν τον αλγόριθμό τους λιγότερο αποτελεσματικό στο να διακρίνουν τις σελίδες υψηλής ποιότητας από αυτές που είναι χαμηλής ποιότητας.

Η εισαγωγή του "nofollow"

Το 2005, η Google συνεργάστηκε  με άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης για να εισαγάγει το χαρακτηριστικό "nofollow". Αυτό έλυσε το ανεπιθύμητο περιεχόμενο σχολίων blog επιτρέποντας στους webmaster να σταματήσουν τη μεταφορά του PageRank μέσω συγκεκριμένων συνδέσμων (π.χ. σχόλια blog)

Ακολουθεί ένα απόσπασμα από την επίσημη δήλωση της Google σχετικά  με την εισαγωγή του "nofollow":

Εάν είστε blogger (ή αναγνώστης ιστολογίων), εξοικειώνεστε οδυνηρά με άτομα που προσπαθούν να αυξήσουν την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης των ιστότοπών τους, υποβάλλοντας συνδεδεμένα σχόλια ιστολογίου, όπως "Επισκεφτείτε τον ιστότοπο φαρμακευτικών προϊόντων με έκπτωση" Αυτό λέγεται ανεπιθύμητο σχόλιο, ούτε μας αρέσει και δοκιμάζουμε μια νέα ετικέτα που την αποκλείει. Από εδώ και στο εξής, όταν η Google βλέπει το χαρακτηριστικό (rel = “nofollow”) σε υπερσυνδέσμους, αυτοί οι σύνδεσμοι δεν θα λάβουν πίστωση όταν κατατάσσουμε ιστότοπους στα αποτελέσματα αναζήτησης. 

Σήμερα, σχεδόν όλα τα συστήματα CMS "nofollow" συνδέονται με τα σχόλια ιστολογίου από προεπιλογή.

Αλλά καθώς η Google έλυσε ένα πρόβλημα, ένα άλλο πρόβλημα έγινε κατά λάθος χειρότερο.

PageRank γλυπτική

Ο αρχικός τύπος PageRank δηλώνει ότι το PageRank κατανέμεται ισότιμα ​​μεταξύ των εξερχόμενων συνδέσμων σε μια ιστοσελίδα. Αν λοιπόν το PageRank μιας σελίδας είναι y  και η σελίδα έχει δέκα εξερχόμενους συνδέσμους, το ποσό του PageRank που μεταφέρεται μέσω κάθε συνδέσμου είναι y / 10 .

Αλλά τι θα συμβεί αν προσθέσετε ένα χαρακτηριστικό "nofollow" σε 9 από αυτούς τους 10 συνδέσμους; Σίγουρα σταματά τη ροή του PageRank σε εννέα από αυτές τις σελίδες, αφήνοντας την πλήρη τιμή PageRank να μεταφερθεί μέσω μόνο ενός συνδέσμου στη σελίδα, σωστά;

Αρχικά, ναι, αυτό συνέβαινε και οι webmasters σύντομα άρχισαν να προσθέτουν επιλεκτικά το χαρακτηριστικό «nofollow» σε σελίδες που θεωρούσαν λιγότερο σημαντικές (π.χ. εξερχόμενοι σύνδεσμοι, κ.λπ.). Αυτό τους επέτρεψε να «χαράξουν» αποτελεσματικά τη ροή του PageRank γύρω από τον ιστότοπό τους.

Για παράδειγμα, εάν είχαν μια σελίδα με βαθμολογία PageRank 7 (σύμφωνα με τη δημόσια βαθμολογία PR στη γραμμή εργαλείων), και ήθελαν να ενισχύσουν την «ισχύ» μιας συγκεκριμένης σελίδας, απλώς θα συνδέονταν με αυτήν από το υψηλό PR σελίδα και "nofollow" όλους τους άλλους συνδέσμους στη σελίδα. Με αυτόν τον τρόπο, το μέγιστο ποσό PageRank θα σταλεί στη σελίδα επιλογής τους.

Η Google έκανε αλλαγές  σε αυτό το 2009. Ακολουθεί ένα απόσπασμα από τη δημοσίευση του Matt Cutts στο θέμα:

Τι συμβαίνει λοιπόν όταν έχετε μια σελίδα με «δέκα σημεία PageRank» και δέκα εξερχόμενους συνδέσμους, και πέντε από αυτούς τους συνδέσμους είναι αδιάλειπτοι; […] Αρχικά, οι πέντε σύνδεσμοι χωρίς nofollow θα είχαν ρέει δύο σημεία του PageRank το καθένα […] Πάνω από ένα χρόνο πριν, η Google άλλαξε τον τρόπο ροής του PageRank έτσι ώστε οι πέντε σύνδεσμοι χωρίς nofollow να ρέουν ένα σημείο του PageRank το καθένα.

Ακολουθεί μια απεικόνιση της διαφοράς:

Δεν ξέρουμε αν αυτός είναι ακόμα ο τρόπος λειτουργίας των μαθηματικών «nofollow». Η Google έκανε αυτήν την αλλαγή πριν από εννέα χρόνια. Τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά τώρα. Είναι πιθανό ότι άλλοι παράγοντες (π.χ. η θέση ενός συνδέσμου σε μια σελίδα) επηρεάζουν επίσης την αξία μιας δεδομένης σύνδεσης που μεταφέρει.

Αλλά αυτό που γνωρίζουμε σίγουρα είναι ότι η προσθήκη ετικετών "nofollow" σε ορισμένους συνδέσμους δεν θα  βοηθήσει στη διοχέτευση περισσότερων "χυμών συνδέσμων" προς τους υπόλοιπους συνδέσμους της σελίδας.

Το Google (αργά) αξίζει τη δημόσια βαθμολογία PageRank

Λίγο μετά την εισαγωγή αλλαγών στον τρόπο μετάδοσης PR μεταξύ των λεγόμενων «dofollow» και «nofollow» σε μια σελίδα, η Google κατάργησε τα δεδομένα PageRank από τα Εργαλεία για Webmasters .

Στη συνέχεια, το 2014, η υποστήριξη για τη δημόσια μέτρηση PageRank έπληξε ένα άλλο όταν ο John Mueller της Google δήλωσε ότι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να χρησιμοποιούν το PageRank,  καθώς δεν θα ενημερώνονται πλέον.

« Δεν θα χρησιμοποιούσα το PageRank ή τους συνδέσμους ως μέτρηση. Τελευταία ενημέρωση του PageRank περισσότερο από ένα χρόνο πριν (όσο θυμάμαι) και δεν σκοπεύουμε να κάνουμε περαιτέρω ενημερώσεις. Σκεφτείτε τι θέλετε να κάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας και σκεφτείτε μια κατάλληλη μέτρηση για αυτό. "

Το 2016, το Toolbar PageRank ήταν επίσημα τσεκούρι .

Αυτή η κίνηση έκανε την αγορά και πώληση «υψηλών συνδέσμων PR » πιο δύσκολη, καθώς δεν υπήρχε τρόπος να ανακαλυφθεί η «αληθινή» PageRank μιας ιστοσελίδας.

Υπάρχει κατάλληλη αντικατάσταση για τη δημόσια βαθμολογία PageRank;

Δεν υπάρχει αντίγραφο του PageRank. Περίοδος.

Υπάρχουν όμως μερικές παρόμοιες μετρήσεις, μία από τις οποίες είναι η Αξιολόγηση URL ( UR ) του Ahrefs .

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Οι Moz και Majestic έχουν επίσης ορισμένες ιδιόκτητες μετρήσεις που λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο με το PageRank. Μη διστάσετε να δείτε την τεκμηρίωση στους ιστότοπους των δημιουργών τους για να μάθετε περισσότερα. Σε αυτό το άρθρο, ωστόσο, θα μιλάμε μόνο για την Αξιολόγηση URL του Ahrefs UR ), επειδή είναι μια μέτρηση που κατανοούμε και εμπιστευόμαστε πλήρως. 

Τι είναι η βαθμολογία URL ;

 βαθμολογία διευθύνσεων URL του Ahrefs UR ) είναι μια μέτρηση που δείχνει πόσο ισχυρό είναι ένα προφίλ επιστροφής συνδέσμου ενός * URL προορισμού * σε κλίμακα από το 1 έως το 100."

Πώς βλέπετε την αξιολόγηση URL μιας σελίδας; Απλώς επικολλήστε τον στην Εξερεύνηση ιστότοπου .

βαθμολογία url

Ή χρησιμοποιήστε τη γραμμή εργαλείων SEO της Ahrefs .

γραμμή εργαλείων βαθμολογίας url ahrefs

Πώς είναι η Βαθμολογία URL ( UR ) παρόμοια με την Κατάταξη σελίδας;

Θέλουμε να είμαστε διαφανείς εδώ, οπότε είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ενώ υπολογίζουμε την αξιολόγηση URL ( UR )  με παρόμοιο τρόπο με την αρχική έκδοση του Google PageRank, δεν είναι το ίδιο. Κανείς εκτός Google δεν γνωρίζει πώς έχει αναπτυχθεί ο τύπος PageRank με την πάροδο των ετών.

Γνωρίζουμε όμως ότι η βαθμολογία URL ( UR ) είναι συγκρίσιμη με τον αρχικό τύπο Google PageRank με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μετράμε συνδέσμους μεταξύ σελίδων.
  • Σεβόμαστε το χαρακτηριστικό "nofollow".
  • Έχουμε έναν «παράγοντα απόσβεσης».
  • Εμείς ανίχνευση του ιστού και πολύ μεγάλη  (το οποίο είναι ένα κρίσιμο συστατικό κατά τον υπολογισμό μια ακριβής σύνδεσμο που βασίζεται σε μετρικό)

Θυμηθείτε: Έτσι συγκρίνεται η Βαθμολογία URL ( UR ) με τον αρχικό  τύπο PageRank. Η Google έχει σχεδόν σίγουρα επαναλάβει και βελτιώσει τον τύπο τους στα 21 χρόνια από την έναρξή της.

Πώς το γνωρίζουμε αυτό; Λοιπόν, για αρχή, είναι μια λογική υπόθεση να γίνει. Γνωρίζουμε ότι η Google δεν έχει σταματήσει όλη την ώρα, επειδή τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι μακράν τα καλύτερα από οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης.

Αλλά εδώ είναι ένα απόσπασμα από τον Matt Cutts, το οποίο βρήκα, για άλλη μια φορά, στην ανάρτηση ιστολογίου του 2009 στο PageRank γλυπτική :

« Ακόμη και όταν μπήκα στην εταιρεία το 2000, η ​​Google έκανε πιο εξελιγμένους υπολογισμούς συνδέσμων από ό, τι θα παρατηρούσατε από τα κλασικά άρθρα του PageRank. Εάν πιστεύετε ότι η Google σταμάτησε να καινοτομεί στην ανάλυση συνδέσμων, αυτή είναι μια ελαττωματική υπόθεση. Αν και εξακολουθούμε να το αναφέρουμε ως PageRank, η ικανότητα της Google να υπολογίζει τη φήμη με βάση συνδέσμους έχει εξελιχθεί σημαντικά με την πάροδο των ετών. "

Πώς διαφέρει η Αξιολόγηση URL ( UR ) από την Κατάταξη σελίδας Google;

Η Google έχει υποβάλει πολλά διπλώματα ευρεσιτεχνίας όλα αυτά τα χρόνια, τα οποία είναι προσβάσιμα από το κοινό. Αλλά κανείς, ούτε ο Bill Slawski , δεν ξέρει ποιοι παράγοντες αποτελούν μέρος του ζωντανού αλγορίθμου ή πόσο βάρος λαμβάνουν ο καθένας.

Αυτό το γεγονός και μόνο καθιστά πολύ δύσκολο να γνωρίζουμε πώς διαφέρει η Βαθμολογία URL ( UR ) από την τρέχουσα επανάληψη του Google PageRank, επειδή δεν καταλαβαίνουμε πλήρως πώς κρίνει η Google την αξία ενός συνδέσμου το 2018.

Ακόμα και όταν πρόκειται για φαινομενικά βασικά πράγματα, όπως ο τρόπος υπολογισμού των συνδέσμων, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο θα μπορούσατε να υποθέσετε. Για παράδειγμα, ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την εικόνα:

Αυτή είναι μια εξαιρετική δοκιμή κατά τη συνέντευξη SEO.

Το πρόγραμμα ανίχνευσης του Ahrefs μετρά οκτώ  συνδέσμους στη σελίδα Β , αλλά δεν λειτουργεί κάθε πρόγραμμα ανίχνευσης με τον ίδιο τρόπο.

Δεν έχουμε ιδέα πώς τους μετρά η Google.

Επιπλέον, η πραγματική μέτρηση των συνδέσμων είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Όταν αρχίζετε να υπολογίζετε πόση αξία περνά κάθε ένας από αυτούς τους συνδέσμους, η πολυπλοκότητα φτάνει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Ακολουθούν μερικές άλλες ερωτήσεις στις οποίες δεν γνωρίζουμε τις απαντήσεις σε:

1. Η μεταφορά του PageRank διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία του συνδέσμου στη σελίδα;

Το εύλογο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας surfer της Google  δείχνει ότι αυτό μπορεί να ισχύει.

Συγκεκριμένα, πιστεύεται ότι οι σύνδεσμοι που βρίσκονται ψηλότερα στο έγγραφο ενδέχεται να μεταφέρουν περισσότερη PageRank από εκείνες που βρίσκονται κάτω. Το ίδιο ισχύει και για συνδέσμους στην πλευρική γραμμή έναντι συνδέσμων στο κύριο περιεχόμενο.

Ο Bill Slawski παραθέτει μερικές άλλες δυνατότητες που μπορεί να χρησιμοποιήσει η Google για να αξιολογήσει τη σημασία ενός συνδέσμου στην ανάλυσή του εδώ .

2. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι μεταφέρουν το PageRank με τον ίδιο τρόπο όπως οι εξωτερικοί σύνδεσμοι;

Το εύλογο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας surfer της Google δίνει κάποιες ενδείξεις ότι αυτό μπορεί να συμβαίνει.

Ο Bill Slawski μιλά επίσης για αυτό στην ανάλυση  του διπλώματος ευρεσιτεχνίας.

Ωστόσο, δεν υπάρχει οριστική απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Ακριβώς επειδή υπάρχει σε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Google δεν σημαίνει ότι είναι μέρος του ζωντανού αλγορίθμου. Η Google έχει υποβάλει πολλά διπλώματα ευρεσιτεχνίας όλα αυτά τα χρόνια.

3. Ο πρώτος σύνδεσμος από έναν ιστότοπο μεταφέρει μεγαλύτερη αξία από οποιονδήποτε επόμενο σύνδεσμο από τον ίδιο ιστότοπο;

Ο Bill Slawski δηλώνει  ότι οι επόμενοι σύνδεσμοι από τον ίδιο ιστότοπο "ενδέχεται να αγνοηθούν όταν υπολογίζονται οι βαθμολογίες για σελίδες"

Βρήκαμε επίσης μια σαφή θετική συσχέτιση μεταξύ του αριθμού των μοναδικών τομέων αναφοράς και της οργανικής επισκεψιμότητας όταν αναλύσαμε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ιστοσελίδες .

τομείς αναφοράς έναντι οργανικής αναζήτησης επισκεψιμότητας περιεχομένου ahrefs explorer

4.…

Ειλικρινά, θα μπορούσαμε να παραθέτουμε άγνωστα όπως αυτό όλη την ημέρα. (Εάν σας ενδιαφέρει, αυτό το άρθρο  του Moz μιλά για περισσότερους λόγους για τους οποίους όλοι οι σύνδεσμοι ενδέχεται να μην δημιουργηθούν ίσοι.) 

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το URL Rating ( UR ) ως εναλλακτική του PageRank;

Η βαθμολογία URL ( UR ) είναι μια αξιοπρεπής μέτρηση αντικατάστασης για το PageRank επειδή έχει πολλά κοινά με τον αρχικό τύπο PageRank.

Ωστόσο, δεν είναι πανάκεια. Γνωρίζουμε για το γεγονός ότι η Αξιολόγηση URL ( UR ) δεν λαμβάνει υπόψη τόσο πολλούς παράγοντες όσο η σύγχρονη επανάληψη του Google PageRank

Έτσι, η συμβουλή μας είναι να τη χρησιμοποιήσετε, αλλά να μην βασίζεστε πλήρως. Ελέγχετε πάντοτε τους στόχους συνδέσμων με μη αυτόματο τρόπο (αυτό σημαίνει ότι επισκέπτεστε την πραγματική σελίδα) προτού ακολουθήσετε έναν σύνδεσμο.

Πώς να διατηρήσετε (και να ενισχύσετε) το PageRank σας

Πριν ξεκινήσω με αυτήν την ενότητα, θέλω να τονίσω ένα σημαντικό σημείο:

Αυτό δεν  αφορά τη βελτιστοποίηση για την Κατάταξη σελίδας ή την Αξιολόγηση URL ( UR ). Αυτός ο τρόπος σκέψης συχνά οδηγεί σε κακή λήψη αποφάσεων. Η πραγματική αποστολή είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν χάνετε ή σπαταλάτε το PageRank στον ιστότοπό σας.

Για αυτό, υπάρχουν τρεις τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσετε:

  1. Εσωτερικοί σύνδεσμοι: Ο  τρόπος με τον οποίο συνδέετε τις σελίδες μαζί στον ιστότοπό σας επηρεάζει τη ροή της «εξουσίας» ή του «συνδέσμου χυμού» γύρω από τον ιστότοπό σας.
  2. Εξωτερικοί σύνδεσμοι:  Τόσο η βαθμολογία διευθύνσεων URL ( UR ) όσο και το PageRank μοιράζονται αποτελεσματικά την αρχή μεταξύ όλων των εξερχόμενων συνδέσμων σε μια σελίδα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να διαγράψετε ή να "nofollow" εξωτερικούς συνδέσμους. (Συνέχισε να διαβάζεις.)
  3. Backlinks: Οι  backlinks φέρνουν τον λεγόμενο "χυμό συνδέσμου" στον ιστότοπό σας, τον οποίο πρέπει να διατηρήσετε προσεκτικά.

Ας δούμε κάθε ένα ξεχωριστά.

Εσωτερική σύνδεση

Οι πίσω σύνδεσμοι δεν είναι πάντα υπό τον έλεγχό σας Οι χρήστες μπορούν να συνδέονται με οποιαδήποτε σελίδα στον ιστότοπό σας επιλέγουν και μπορούν να χρησιμοποιούν ό, τι κείμενο αγκύρωσης  θέλουν.

Αλλά οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι διαφορετικοί. Έχετε τον πλήρη έλεγχο πάνω τους.

Σοβαρά: Η εσωτερική σύνδεση είναι ένα θέμα αρκετά μεγάλο ώστε να δικαιολογεί ένα δικό του άρθρο… γι ' αυτό γράψαμε ένα . Αλλά προς το παρόν, ακολουθούν μερικές βέλτιστες πρακτικές εσωτερικής σύνδεσης για να ξεκινήσετε:

1. Διατηρήστε το σημαντικό περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχική σας σελίδα

Η αρχική σας σελίδα είναι σχεδόν σίγουρα η ισχυρότερη σελίδα στον ιστότοπό σας.

Δεν με πιστεύεις; Κάνε αυτό:

Site Explorer  > εισαγάγετε τον τομέα σας> Best by Links

καλύτερα μέσω συνδέσμων

Θα στοιχηματίσω ότι η αρχική σας σελίδα βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.

Αυτό ισχύει σχεδόν πάντα για δύο λόγους:

  1. Οι περισσότεροι σύνδεσμοι επιστροφής θα οδηγούν στην αρχική σας σελίδα:  Απλώς κοιτάξτε τη στήλη παραπομπών τομέων σε αυτήν την αναφορά. Πιθανότατα θα δείτε ότι ο αριθμός των συνδέσμων προς την αρχική σας σελίδα είναι ο υψηλότερος από όλες τις σελίδες στον ιστότοπό σας.
  2. Οι περισσότεροι ιστότοποι συνδέονται στην αρχική τους σελίδα από όλες τις άλλες σελίδες:  Βλέπε το λογότυπο Ahrefs στην επάνω αριστερή γωνία αυτής της σελίδας; Συνδέεται με την αρχική μας σελίδα . Και υπάρχει σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού μας. Οι περισσότεροι ιστότοποι έχουν παρόμοια δομή.

Έτσι όσο πιο κοντά είναι μια σελίδα στην αρχική σας σελίδα (όσον αφορά τη δομή εσωτερικής σύνδεσης), τόσο περισσότερη «αρχή» θα λάβει. Γι 'αυτό πληρώνει για να τοποθετήσετε σημαντικό περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχική σελίδα.

Μπορείτε να μάθετε πόσο μακριά από την αρχική σελίδα βρίσκεται μια συγκεκριμένη σελίδα εκτελώντας μια ανίχνευση ιστότοπου στο εργαλείο ελέγχου ιστότοπου . Μάθετε πώς να το κάνετε σε αυτό το βίντεο .

Μόλις το κάνετε αυτό, μεταβείτε στη διεύθυνση:

Έλεγχος ιστότοπου  > επιλέξτε έργο> επιλέξτε ανίχνευση> Εξερεύνηση δεδομένων

βάθος ελέγχου ιστότοπου

Κοιτάξτε τη στήλη "Βάθος", η οποία σας λέει πόσα κλικ απέχουν κάθε σελίδα από την αρχική σελίδα (υποθέτοντας ότι από εκεί ξεκινήσατε την ανίχνευση).

Μπορείτε ακόμη και να ταξινομήσετε τη στήλη "Βάθος" με φθίνουσα σειρά για να δείτε σελίδες που απέχουν πολύ από την αρχική σελίδα.

Αλλά ας το παραδεχτούμε, δεν μπορείτε να συνδέσετε σε κάθε  σελίδα από την αρχική σας σελίδα, σωστά;

Τα καλά νέα είναι ότι η αρχική σας σελίδα δεν είναι η μόνη σελίδα υψηλής αξίας σε έναν ιστότοπο ικανό να μεταφέρει την εξουσία σε άλλες σελίδες. Εάν είστε απελπισμένοι να στείλετε περισσότερο "σύνδεσμο χυμό" σε μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας, κάντε το:

  1. Χρησιμοποιήστε την  αναφορά Best by Links για να βρείτε τις σελίδες με τις περισσότερες αρχές στον ιστότοπό σας.
  2. Συνδέστε τη σελίδα με την οποία προσπαθείτε να "ενισχύσετε" από οποιεσδήποτε σχετικές σελίδες υψηλού UR

Για παράδειγμα, κοιτάζοντας την αναφορά Best by Links για το ιστολόγιο Ahrefs, βλέπω ότι η λίστα με τις συμβουλές SEO  έχει υψηλό  UR .

seo συμβουλές ahrefs

Γνωρίζω επίσης ότι αναφέρουμε το PageRank σε αυτό το άρθρο…

συμβουλές για το pagerank seo

… Οπότε αυτή είναι μια απολύτως σχετική, υψηλή UR σελίδα από την οποία θα μπορούσαμε να συνδέσουμε με αυτήν την ίδια σελίδα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Ακολουθεί ένα γρήγορο τέχνασμα για την εύρεση των πιο σχετικών σελίδων υψηλού UR από τις οποίες μπορείτε να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους σε πρόσφατα δημοσιευμένες αναρτήσεις ιστολογίου.

Μεταβείτε στο Google και χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο τελεστή αναζήτησης :

site:yourdomain.com “topic of the page we want to link to internally”

Για παράδειγμα, εάν θέλαμε να βρούμε εσωτερικές ευκαιρίες συνδέσμων για αυτήν τη σελίδα, θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε αναζήτηση:

site:ahrefs.com/blog “pagerank”

Αυτό αποκαλύπτει όλες τις αναρτήσεις ιστολογίου μας που αναφέρουν τη λέξη "PageRank", από τις οποίες υπάρχουν 22.

αποτελέσματα pagerank

Αλλά ποιες από αυτές τις σελίδες θα δώσουν τους πιο ισχυρούς εσωτερικούς συνδέσμους;

Ας χρησιμοποιήσουμε την ξύστρα SERP του Chris Ainsworth για να αποκόψουμε τα αποτελέσματα και, στη συνέχεια, να τα επικολλήσουμε στο εργαλείο Ahrefs Batch Analysis  και να ταξινομήσουμε κατά βαθμολογία URL ( UR ).

βαθμολογία url ανάλυσης παρτίδας ahrefs

Δροσερός. Τώρα έχουμε μια λίστα με τις πιο έγκυρες σελίδες που αναφέρουν τη λέξη "PageRank". Μπορούμε να προσθέσουμε εσωτερικούς συνδέσμους σε αυτόν τον οδηγό από μερικές από αυτές τις σελίδες, όπως:

σύνδεσμος pagerank

Εσωτερικός σύνδεσμος σε αυτήν την ανάρτηση από τη λίστα συμβουλών SEO .

Τζόσουα Χάρντγουικ
Τζόσουα Χάρντγουικ
Επικεφαλής του Περιεχομένου

2. Διορθώστε τις «ορφανές» σελίδες

Το PageRank ρέει σε έναν ιστότοπο μέσω εσωτερικών και εξωτερικών συνδέσεων. Αυτό σημαίνει ότι ο "χυμός συνδέσμου" μπορεί να φτάσει σε μια σελίδα μόνο εάν είναι πραγματικά συνδεδεμένος με μία ή περισσότερες σελίδες στον ιστότοπο.

Εάν μια σελίδα δεν έχει συνδέσμους, αναφέρεται ως ορφανή σελίδα .

Για να βρείτε τέτοιες σελίδες, χρειάζεστε πρώτα μια λίστα με όλες τις ιστοσελίδες στον ιστότοπό σας. Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι λίγο δύσκολο, αλλά η εξαγωγή των σελίδων από τον χάρτη ιστότοπού σας θα κάνει συχνά το κόλπο. Ενδέχεται επίσης να μπορείτε να κατεβάσετε μια πλήρη λίστα ιστοσελίδων που δημιουργούνται από το CMS σας  .

Μόλις το έχετε, ανιχνεύστε τον ιστότοπό σας στο εργαλείο ελέγχου ιστότοπου της Ahrefs και , στη συνέχεια, μεταβείτε στη διεύθυνση:

Έλεγχος ιστότοπου> Εξερεύνηση δεδομένων> Ισχύει (200) εσωτερική σελίδα HTML = Ναι

έλεγχος ιστότοπου έγκυρο html

Εξαγάγετε αυτήν την αναφορά, η οποία θα περιέχει όλες τις διευθύνσεις URL που βρέθηκαν στον ιστότοπό σας κατά τη διάρκεια της ανίχνευσης.

Τώρα, συγκρίνετε τις διευθύνσεις URL σε αυτήν την αναφορά με την πλήρη λίστα των σελίδων στον ιστότοπό σας. Τυχόν σελίδες που δεν ανίχνευσε η ανίχνευση είναι πιθανότατα ορφανές.

Θα πρέπει να διορθώσετε αυτές τις σελίδες είτε αφαιρώντας τις (αν είναι ασήμαντες) είτε προσθέτοντας εσωτερικούς συνδέσμους σε αυτές (εάν είναι σημαντικές).

Εξωτερική σύνδεση

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η σύνδεση με εξωτερικούς πόρους (δηλαδή, ιστοσελίδες σε άλλους ιστότοπους) θα επηρεάσει κάπως την κατάταξή τους.

Αυτό δεν είναι αλήθεια . Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι δεν θα σας βλάψουν, επομένως δεν πρέπει να ανησυχείτε για τη σύνδεση με άλλους ιστότοπους. Συνδέουμε τακτικά με χρήσιμους πόρους από το Ahrefs Blog και η επισκεψιμότητά μας αυξάνεται συνεχώς.

οργανικό ιστολόγιο κυκλοφορίας ahrefs

Είναι αλήθεια ότι όσο περισσότεροι σύνδεσμοι έχετε σε μια σελίδα, τόσο λιγότερη «αξία» θα μεταφέρει κάθε σύνδεσμος. Αλλά είμαστε πολύ σίγουροι ότι το 2018, ο υπολογισμός της αξίας κάθε συνδέσμου σε μια σελίδα δεν είναι τόσο απλός όσο ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 1990 όταν η Google υπέβαλε το αρχικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας PageRank.

Έτσι, ενώ μπορείτε να συσσωρεύσετε συνδέσμους και να μην συνδέεστε σε κανέναν, αυτό δεν σημαίνει ότι η Google θα σας ανταμείψει για αυτό. Η μη σύνδεση με εξωτερικούς πόρους αποδεικνύεται σοβαρά απίθανη και χειραγώγηση για αρχή και γνωρίζουμε ότι η Google δεν σέβεται αυτό το είδος πρακτικής.

Συμπέρασμα? Εξωτερικοί σύνδεσμοι υπάρχουν επειδή εξυπηρετούν έναν σκοπό. οδηγούν τους αναγνώστες σε πόρους που προσθέτουν στις συνομιλίες. Θα πρέπει, επομένως, να συνδέεστε όποτε είναι χρήσιμο να το κάνετε.

Ακολουθούν μερικές βέλτιστες πρακτικές εξωτερικής σύνδεσης:

1. Μην "nofollow" εξωτερικούς συνδέσμους, εκτός εάν το χρειάζεστε

Δείτε τι λέει η Google σχετικά με τους συνδέσμους "nofollow":

Γενικά, δεν τους ακολουθούμε. Αυτό σημαίνει ότι η Google δεν μεταφέρει το PageRank ή αγκυρώνει κείμενο σε αυτούς τους συνδέσμους. 

Ορισμένοι ιστότοποι (Forbes, HuffPo, κ.λπ.) "nofollow" από όλους τους εξωτερικούς τους συνδέσμους από προεπιλογή.

Είναι αυτή η καλή πρακτική; Καθόλου. 

Οι περισσότεροι από αυτούς τους ιστότοπους επέλεξαν να εφαρμόσουν μια τέτοια συντακτική πολιτική επειδή ορισμένοι από τους συγγραφείς τους πουλούσαν κρυφά συνδέσμους  από τα άρθρα τους. Μη θέλοντας να ενθαρρύνουμε μια τέτοια πρακτική, ακολούθησε μια γενική απαγόρευση των εξωτερικών συνδέσμων "dofollow".

Αλλά οι πιθανότητες είναι ότι δεν έχετε αυτό το πρόβλημα. Ας ελπίσουμε ότι διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο ποιότητας και ελέγχετε προσεκτικά τυχόν υποβολές των επισκεπτών. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν χρειάζεται να "nofollow" όλοι οι εξωτερικοί σύνδεσμοί σας. Δεν έχει νόημα να το κάνουμε.

Επομένως, θα πρέπει να "nofollow" εξωτερικοί σύνδεσμοι μόνο όταν:

  • Σύνδεση σε αμφισβητήσιμες σελίδες:  Σε αυτήν την περίπτωση, ίσως θελήσετε να αναρωτηθείτε εάν πρέπει να συνδέεστε με αυτόν τον πόρο καθόλου.
  • Σύνδεση από μια "διαφημιζόμενη ανάρτηση:" Οι  διαφημιζόμενες αναρτήσεις πληρώνονται, πράγμα που σημαίνει ότι τυχόν σύνδεσμοι εντός της ανάρτησης είναι αποτελεσματικά πληρωμένοι σύνδεσμοι. Αυτό ακριβώς είναι το χαρακτηριστικό "nofollow".

2. Διορθώστε σπασμένους εξωτερικούς συνδέσμους

Οι σπασμένοι εξωτερικοί σύνδεσμοι συμβάλλουν σε μια κακή εμπειρία χρήστη. Αυτό συμβαίνει όταν ένας αναγνώστης κάνει κλικ σε έναν τέτοιο σύνδεσμο:

νεκρός σύνδεσμος quicksprout

Αυτοί οι σύνδεσμοι «απορρίπτουν» το PageRank.

Σκεφτείτε το: Ο σύνδεσμος δεν έχει καμία αξία σε κανέναν, αλλά αραιώνει την αξία των υπόλοιπων συνδέσμων σε αυτήν τη σελίδα.

Πώς τα διορθώνετε; Πρώτα πρέπει να τα βρείτε.

Διαβάστε αυτήν την ανάρτηση για να μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε: Πώς να βρείτε και να επιδιορθώσετε τους σπασμένους συνδέσμους (για την ανάκτηση πολύτιμων "Link Juice")

Επιστροφή συνδέσμους

Οι Backlinks ενισχύουν την Κατάταξη σελίδας της σελίδας που συνδέεται με. Για παράδειγμα, το backlinko.com  συνδέεται με  τον οδηγό SEO στη σελίδα μας  και έτσι αυξάνει το  PR .

Αλλά όπως συζητήθηκε προηγουμένως, δεν δημιουργούνται όλοι οι πίσω σύνδεσμοι. Η Google εξετάζει εκατοντάδες παράγοντες για να προσδιορίσει την πραγματική αξία ενός backlink.

Ωστόσο, εδώ είναι μερικά χρήσιμα hacks για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τους backlinks σας:

1. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία συνδέσμων από σελίδες υψηλού UR

Το PageRank ρέει μεταξύ σελίδων και όχι τομέων.

Ένας σύνδεσμος από μια σελίδα υψηλών αρχών σε έναν ιστότοπο χαμηλών αρχών θα αξίζει περισσότερο από έναν σύνδεσμο από μια σελίδα χαμηλών αρχών σε έναν ιστότοπο υψηλής αρχής.

Επομένως, κατά τον έλεγχο των προοπτικών συνδέσμου στον Ιστότοπο , προτείνουμε να ταξινομήσετε κατά βαθμολογία URL ( UR ):

εξερευνητής ιστότοπου url

Εάν βρήκατε τις προοπτικές σας αλλού (π.χ. μέσω Google scrape), αξίζει να τις επικολλήσετε στο εργαλείο Batch Analysis για  να ελέγξετε τη βαθμολογία URL κάθε σελίδας.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το URL Profiler  για να τραβήξετε την Αξιολόγηση διευθύνσεων URL - και άλλες μετρήσεις Ahrefs - για χιλιάδες σελίδες ταυτόχρονα.

2. Διορθώστε τις σπασμένες σελίδες που σπαταλούν το "link juice"

Οι οπίσθιοι σύνδεσμοι όχι μόνο ενισχύουν την «αρχή» της σελίδας στην οποία οδηγούν, αλλά και κάθε εσωτερικά συνδεδεμένη σελίδα στον ιστότοπο. Λόγω του ότι, το PageRank ρέει από σελίδα σε σελίδα μέσω εσωτερικών συνδέσμων.

Αλλά αν έχετε πίσω συνδέσμους που δείχνουν μια σπασμένη σελίδα, οποιοσδήποτε "χυμός συνδέσμου" χάνεται αποτελεσματικά επειδή δεν έχει πουθενά από εκεί.

Θα πρέπει, επομένως, να διορθώσετε τυχόν σπασμένες σελίδες με συνδέσμους προς τα πίσω. Μπορείτε να βρείτε τέτοιες σελίδες προσθέτοντας ένα φίλτρο "404 not found" στην  αναφορά Best by Links .

Site Explorer > εισαγάγετε τον τομέα σας> Best by links> προσθέστε ένα φίλτρο 404

σπασμένες σελίδες

Αυτό σας δείχνει όλες τις σπασμένες σελίδες στον ιστότοπό σας, καθώς και τον αριθμό των συνδέσμων που έχουν ο καθένας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την εύρεση και την επίλυση αυτών των ζητημάτων εδώ .

3. Μην τυφλωθείτε από την «εξουσία». το πλαίσιο έχει επίσης σημασία

Το PageRank είναι σημαντικό, αλλά και το πλαίσιο ενός συνδέσμου.

Τι εννοώ με αυτό; Φανταστείτε ότι εκτελείτε ένα blog γάτας και γράφετε μια ανάρτηση ιστολογίου για το πώς η γάτα σας έχει γρατσουνίσει τα καθίσματα της όμορφης νέας BMW σας . Στην ανάρτηση, συνδέεστε σε μια σχετική σελίδα προϊόντος στον επίσημο ιστότοπο της BMW . Είναι άσχετος αυτός ο σύνδεσμος επειδή προέρχεται από ένα blog γάτας;

Όχι. Είναι ακόμα απολύτως νόμιμο και σχετικό. Ωστόσο, μπορεί να έχει λιγότερη «αξία» στα μάτια της Google από έναν σύνδεσμο από έναν γνωστό αυτόματο blogger, ο οποίος έγραψε ένα ολόκληρο άρθρο για το συγκεκριμένο  μοντέλο BMW .

Με κάθε ειλικρίνεια, αν έπρεπε να επιλέξω ποια από αυτές τις δύο σελίδες θα παρείχε τον καλύτερο σύνδεσμο για τη  BMW …

σύνδεσμος bmw

σύνδεσμος γάτας bmw

… Θα είχα έναν πολύ δύσκολο χρόνο να αποφασίσω.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ.
Αυτές οι δύο σελίδες δεν είναι πραγματικές. Τα έκανα. 🙂 

Τελικές σκέψεις

Τα περισσότερα SEO δεν σκέφτονται ποτέ για το Google PageRank για προφανείς λόγους: είναι παλιό και δεν υπάρχει τρόπος να δείτε το PageRank για μια σελίδα πια, ακόμα κι αν το θέλετε.

Αλλά είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο τύπος PageRank βρίσκεται στην καρδιά πολλών από τις σημερινές βέλτιστες πρακτικές SEO . Είναι ο λόγος για τον οποίο οι backlinks έχουν σημασία και γι 'αυτό οι επαγγελματίες SEO εξακολουθούν να δίνουν μεγάλη προσοχή στην εσωτερική σύνδεση.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχετε εμμονή ή ακόμα και να προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε άμεσα το PageRank. Δεν πρέπει. Αλλά καταλάβετε ότι όποτε δημιουργείτε συνδέσμους, εργάζεστε στη δομή εσωτερικής σύνδεσης ή ελέγχετε τους εξωτερικούς σας συνδέσμους. Αυτό που πραγματικά κάνετε είναι έμμεσα βελτιστοποίηση για το PageRank.