Περίληψη

Μάθετε τα 21 πιο δημοφιλή social media σήμερα. Κάποιοι θα είναι οικείοι, άλλοι ίσως όχι. Ανακαλύψτε μερικά που μπορεί να είναι υπέροχα για την επωνυμία σας, αλλά δεν έχετε ακόμη εξερευνήσει.


Είτε είστε έμπειρος έμπορος μέσων κοινωνικής δικτύωσης , είτε είστε έμπορος που θέλει να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή ιδιοκτήτης επιχείρησης που θέλει να αξιοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους κοινωνικών μέσων. Αυτό θα σας επιτρέψει να μεγιστοποιήσετε την απήχηση της επωνυμίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να αλληλεπιδράσετε με τους κατάλληλους ανθρώπους και να επιτύχετε τους στόχους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .

Φυσικά, δεν αφορά μόνο το μέγεθος των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης. Είναι επίσης αν ο ιστότοπος κοινωνικών μέσων είναι κατάλληλος για την επιχείρησή σας και εσάς. Ταιριάζει στην εικόνα της επωνυμίας σας; Το κοινό-στόχος σας χρησιμοποιεί αυτόν τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης; Πόσους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε να διαχειριστείτε ταυτόχρονα ;

Για να σας διευκολύνω, έκανα κάποια έρευνα και συγκέντρωσα πληροφορίες για τους 21 κορυφαίους ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2018. Κάποιοι θα σας είναι οικείοι, άλλοι μπορεί να σας ακούγονται ξένοι. Ίσως αξίζει να διαβάσετε περισσότερα για τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να είναι εξαιρετικοί για την επωνυμία σας, αλλά δεν έχετε εξερευνήσει.

Και να θυμάστε ότι δεν χρειάζεται να είστε κάθε ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης !

Ας βουτήξουμε.


Οι 21 πιο δημοφιλείς ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης για το 2019

(Το MAU σημαίνει Monthly Active Users και το MUVs σημαίνει Monthly Unique Visitors.)

1. Facebook – 2,23 δισεκατομμύρια MAU

Σελίδα Facebook της Foster Coffee Company

Το Facebook είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με περισσότερους από δύο δισεκατομμύρια ανθρώπους να το χρησιμοποιούν κάθε μήνα. Αυτό είναι σχεδόν το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού! Υπάρχουν περισσότερες από 65 εκατομμύρια επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις Σελίδες Facebook και περισσότεροι από έξι εκατομμύρια διαφημιστές προωθούν ενεργά την επιχείρησή τους στο Facebook, γεγονός που το καθιστά ένα αρκετά ασφαλές στοίχημα εάν θέλετε να έχετε παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι εύκολο να ξεκινήσετε στο Facebook επειδή σχεδόν όλες οι μορφές περιεχομένου λειτουργούν τέλεια στο Facebook — κείμενο, εικόνες, βίντεο , ζωντανά βίντεο και Ιστορίες . Σημειώστε όμως ότι ο αλγόριθμος του Facebook δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο που πυροδοτεί συνομιλίες και ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων, ειδικά εκείνων από την οικογένεια και τους φίλους. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την επιτυχία με τον ενημερωμένο αλγόριθμο του Facebook, ο Brian Peters, ο Στρατηγικός συνεργάτης μας, μοιράστηκε τα μυστικά του νέου αλγορίθμου και τι μπορείτε να κάνετε για να ευδοκιμήσετε στο Facebook .

Επίσης, θυμηθείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για κινητά καθώς το 94 τοις εκατό των χρηστών του Facebook έχουν πρόσβαση στο Facebook μέσω της εφαρμογής για κινητά .

2. YouTube – 1,9 δισεκατομμύρια MAU

αρχική σελίδα YouTube

Το YouTube είναι μια πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο όπου οι χρήστες παρακολουθούν ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο κάθε μέρα . Για να ξεκινήσετε, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κανάλι YouTube για την επωνυμία σας όπου μπορείτε να ανεβάσετε βίντεο για να τα δουν οι συνδρομητές σας, να τους αρέσει, να σχολιάσουν και να μοιραστούν.

Εκτός από το ότι είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ιστότοπος κοινωνικών μέσων, το YouTube (που ανήκει στην Google) είναι επίσης συχνά γνωστό ως η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google. (Εάν θέλετε λοιπόν η επωνυμία σας να είναι στο YouTube, θα συνιστούσα να διαβάσετε το YouTube SEO .)

Τέλος, μπορείτε επίσης να διαφημιστείτε στο YouTube για να αυξήσετε την απήχησή σας στην πλατφόρμα.

3. WhatsApp – 1,5 δισεκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης συνομιλίας WhatsApp

Το WhatsApp είναι μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων που χρησιμοποιείται από ανθρώπους σε περισσότερες από 180 χώρες. Αρχικά, το WhatsApp χρησιμοποιήθηκε μόνο από άτομα για να επικοινωνούν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Σταδιακά, οι άνθρωποι άρχισαν να επικοινωνούν με επιχειρήσεις μέσω WhatsApp. (Όταν ήμουν στην Μπανγκόκ για να αγοράσω ένα νέο κοστούμι, επικοινώνησα με τον ράφτη μέσω WhatsApp.)

Η WhatsApp έχει δημιουργήσει την επιχειρηματική της πλατφόρμα για να επιτρέπει στις επιχειρήσεις να έχουν ένα σωστό επιχειρηματικό προφίλ, να παρέχουν υποστήριξη πελατών και να μοιράζονται ενημερώσεις με τους πελάτες σχετικά με τις αγορές τους. Για μικρές επιχειρήσεις , έχει δημιουργήσει την εφαρμογή WhatsApp Business, ενώ για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, υπάρχει το WhatsApp Business API . Ακολουθούν μερικές ιστορίες για το πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το WhatsApp .

4. Messenger – 1,3 δισεκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης συνομιλίας Messenger

Το Messenger ήταν μια λειτουργία ανταλλαγής μηνυμάτων στο Facebook και από το 2011, το Facebook έχει μετατρέψει το Messenger σε μια αυτόνομη εφαρμογή από μόνο του και επεκτείνει σημαντικά τις δυνατότητες του. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να διαφημίζονται, να δημιουργούν chatbots, να στέλνουν ενημερωτικά δελτία και πολλά άλλα στο Messenger. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν δώσει στις επιχειρήσεις μυριάδες νέους τρόπους για να αλληλεπιδράσουν και να συνδεθούν με τους πελάτες τους.

Εάν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το Messenger για την επιχείρησή σας, ακολουθούν επτά τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Messenger για το μάρκετινγκ .

5. WeChat – 1,06 δισεκατομμύρια MAU

Πορτοφόλι WeChat

Το WeChat εξελίχθηκε από μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως το WhatsApp και το Messenger, σε μια πλατφόρμα all-in-one. Εκτός από την ανταλλαγή μηνυμάτων και τις κλήσεις, οι χρήστες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το WeChat για να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο και να πραγματοποιούν πληρωμές εκτός σύνδεσης, να μεταφέρουν χρήματα, να κάνουν κρατήσεις, να κάνουν κράτηση για ταξί και πολλά άλλα.

Το WeChat είναι πιο δημοφιλές στην Κίνα και σε ορισμένα μέρη της Ασίας. Εάν εργάζεστε σε αυτές τις περιοχές (όπου οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook είναι απαγορευμένες), το WeChat θα μπορούσε να είναι μια καλή εναλλακτική λύση.

6. Instagram – 1 δισεκατομμύριο MAU

Στιγμιότυπο οθόνης ροής Instagram

Το Instagram είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης κοινής χρήσης φωτογραφιών και βίντεο. Σας επιτρέπει να μοιράζεστε ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, βίντεο, ιστορίες και ζωντανά βίντεο. Πρόσφατα κυκλοφόρησε επίσης το IGTV για βίντεο μεγαλύτερης μορφής.

Ως επωνυμία, μπορείτε να έχετε ένα επιχειρηματικό προφίλ στο Instagram , το οποίο θα σας παρέχει πλούσια αναλυτικά στοιχεία για το προφίλ και τις αναρτήσεις σας και τη δυνατότητα να προγραμματίζετε αναρτήσεις στο Instagram χρησιμοποιώντας εργαλεία τρίτων .

Για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε και να πετύχετε, ακολουθεί ο πλήρης οδηγός μας για το μάρκετινγκ Instagram .

7. QQ – 861 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης QQ

Το QQ είναι μια πλατφόρμα άμεσων μηνυμάτων που είναι εξαιρετικά δημοφιλής στους νέους Κινέζους. (Χρησιμοποιείται σε 80 χώρες και διατίθεται επίσης σε πολλές άλλες γλώσσες.) Εκτός από τις δυνατότητες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, επιτρέπει επίσης στους χρήστες να διακοσμούν τα avatar τους, να παρακολουθούν ταινίες, να παίζουν παιχνίδια στο διαδίκτυο, να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο, να κάνουν blog και να πραγματοποιούν πληρωμές.

Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν γνωρίζω πολλά για το QQ, αλλά η Carrie Law από την ClickZ έχει γράψει μια χρήσιμη σύντομη εισαγωγή στο QQ για επαγγελματίες του μάρκετινγκ . Φαίνεται ότι ενώ το QQ, μια εγγενής πλατφόρμα για επιτραπέζιους υπολογιστές, ήταν η κορυφαία πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στην Κίνα, το WeChat, μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων από την ίδια μητρική εταιρεία, έχει καταλάβει τη θέση της.

8. Tumblr – 642 εκατομμύρια MUV

Στιγμιότυπο οθόνης ροής Tumblr

Το Tumblr είναι ένας ιστότοπος microblogging και κοινωνικής δικτύωσης για κοινή χρήση κειμένου, φωτογραφιών, συνδέσμων, βίντεο, ήχου και άλλων. Οι άνθρωποι μοιράζονται ένα ευρύ φάσμα πραγμάτων στο Tumblr, από φωτογραφίες γατών μέχρι τέχνη και μόδα.

Επιφανειακά, ένα ιστολόγιο Tumblr μπορεί να μοιάζει ακριβώς με οποιονδήποτε άλλο ιστότοπο. Τόσα πολλά ιστολόγια που συναντάτε στο διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιούν το Tumblr!

Εάν θέλετε να εξετάσετε το Tumblr για το μάρκετινγκ σας, η Viral Tag έχει γράψει έναν αρχικό οδηγό για το μάρκετινγκ του Tumblr .

9. Qzone – 632 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης αρχικής σελίδας Qzone

Το Qzone είναι μια άλλη δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα, όπου οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν πολυμέσα, να γράφουν ιστολόγια, να παίζουν παιχνίδια και να διακοσμούν τους δικούς τους εικονικούς χώρους.

Σύμφωνα με πολλούς ανθρώπους στο Quora, το Qzone φαίνεται να είναι πιο δημοφιλές στους εφήβους (ενώ το WeChat είναι πιο δημοφιλές στους ενήλικες). Αλλά η άνοδος πλατφορμών που βασίζονται σε κινητά όπως το WeChat φαινόταν να έχει προκαλέσει μείωση της δημοτικότητας πλατφορμών που βασίζονται σε επιτραπέζιους υπολογιστές όπως το Qzone.

10. Tik Tok – 500 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης εφαρμογής Tik Tok

Το Tik Tok (γνωστό και ως Douyin στην Κίνα) είναι ένα ανερχόμενο κοινωνικό δίκτυο μουσικών βίντεο. Ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2018, ξεπερνώντας το Facebook, το Instagram και άλλες εφαρμογές κοινωνικών μέσων.

Η αρχική μου εντύπωση είναι ότι μοιάζει με το Instagram για σύντομα μουσικά βίντεο (αν και είμαι σίγουρος ότι είναι κάτι παραπάνω από αυτό). Οι χρήστες μπορούν να εγγράψουν βίντεο έως 60 δευτερόλεπτα, να τα επεξεργαστούν και να προσθέσουν μουσική και ειδικά εφέ.

Ενώ είναι πιο δημοφιλές στην Ασία, πιστεύω ότι η δημοτικότητά του μπορεί να εξαπλωθεί στα δυτικά. Πρόσφατα απέκτησε το Musical.ly, ένα παρόμοιο κοινωνικό δίκτυο μουσικών βίντεο όπου 11. Sina Weibo – 392 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης αρχικής σελίδας Sina Weibo

Το Sina Weibo είναι συχνά γνωστό ως Twitter για Κινέζους χρήστες (καθώς το Twitter είναι απαγορευμένο στην Κίνα). Διαθέτει χαρακτηριστικά παρόμοια με το Twitter — microblogging 140 χαρακτήρων, ανέβασμα φωτογραφιών και βίντεο, σχολιασμός και επαλήθευση λογαριασμών.

ΣΑΣ ΕΦΕΡΕ

Δημοσιεύστε άψογα. Αναλύστε χωρίς κόπο. Συμμετοχή αυθεντικά.

Το Buffer είναι η εργαλειοθήκη κοινωνικών μέσων που χρειάζεστε μόνο που σας επιτρέπει να εστιάσετε στο να κάνετε αυτό που αγαπάτε για την επιχείρησή σας.

Ξεκινήστε δωρεάν τώρα

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Sina Weibo, το What's on Weibo, ένας ιστότοπος αναφοράς κοινωνικών τάσεων, έγραψε μια χρήσιμη σύντομη εισαγωγή στο Sina Weibo .

12. Twitter – 335 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης χρονολογίου Twitter

Το Twitter είναι ένας ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης για ειδήσεις, ψυχαγωγία, αθλήματα, πολιτική και πολλά άλλα. Αυτό που κάνει το Twitter διαφορετικό από τους περισσότερους άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι δίνει μεγάλη έμφαση στις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο – πράγματα που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή. Για παράδειγμα, μια από τις καθοριστικές στιγμές στην ιστορία του Twitter είναι όταν ο Janis Krums έγραψε στο Twitter την εικόνα ενός αεροπλάνου που προσγειώθηκε στον ποταμό Hudson όταν ήταν στο πλοίο για να παραλάβει τους επιβάτες.

Ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό του Twitter είναι ότι επιτρέπει μόνο 280 χαρακτήρες σε ένα tweet (140 για Ιαπωνικά, Κορεάτικα και Κινέζικα), σε αντίθεση με τους περισσότερους ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης που έχουν πολύ υψηλότερο όριο.

Το Twitter χρησιμοποιείται επίσης συχνά ως κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Σύμφωνα με τους διαφημιστές στο Twitter , περισσότερο από το 80 τοις εκατό των αιτημάτων κοινωνικής εξυπηρέτησης πελατών συμβαίνουν στο Twitter. Και η Salesforce αποκαλεί το Twitter « ο νέος αριθμός 1-800 για την εξυπηρέτηση πελατών ». Υπάρχουν πολλά εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Buffer Reply , διαθέσιμα τώρα για να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τις κοινωνικές συνομιλίες εξυπηρέτησης πελατών.

13. Reddit – 330 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης αρχικής σελίδας Reddit

Το Reddit , γνωστό και ως η πρώτη σελίδα του Διαδικτύου, είναι μια πλατφόρμα όπου οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις, συνδέσμους και εικόνες, να τις συζητούν και να τις ψηφίζουν υπέρ ή αρνητικά.

Υπάρχουν subreddits (δηλαδή ειδικά φόρουμ) για σχεδόν οτιδήποτε κάτω από τον ήλιο (και παραπάνω). Τα Subreddits, ωστόσο, έχουν διαφορετικά επίπεδα αφοσίωσης, επομένως είναι υπέροχο να κάνετε έρευνα για να δείτε εάν υπάρχουν δημοφιλή subreddit στα οποία μπορεί να συμμετέχει η επωνυμία σας. Για παράδειγμα, το r/socialmedia τείνει να είναι αρκετά ήσυχο, επομένως σπάνια βρισκόμαστε στο Reddit.

Εκτός από την υποβολή του περιεχομένου σας στο Reddit και τη συμμετοχή σε συζητήσεις, μπορείτε επίσης να βρείτε ιδέες περιεχομένου και να διαφημιστείτε στο Reddit .

14. Baidu Tieba – 300 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης αρχικής σελίδας Baidu Tieba

Το Baidu Tieba είναι ένα κινέζικο διαδικτυακό φόρουμ που δημιουργήθηκε από την Baidu, τη μεγαλύτερη κινεζική μηχανή αναζήτησης στον κόσμο. Η ερμηνεία μου για την περιγραφή της Wikipedia είναι ότι το Baidu Tieba μοιάζει να μοιάζει με το Reddit, όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ένα νήμα φόρουμ για οποιοδήποτε θέμα και να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους.

15. LinkedIn – 294 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης ροής LinkedIn

Το LinkedIn είναι πλέον κάτι περισσότερο από ένα βιογραφικό και μια τοποθεσία αναζήτησης εργασίας. Έχει εξελιχθεί σε έναν επαγγελματικό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης όπου ειδικοί του κλάδου μοιράζονται περιεχόμενο, δικτυώνονται μεταξύ τους και χτίζουν την προσωπική τους επωνυμία. Έχει επίσης γίνει ένα μέρος όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να εδραιώσουν την ηγεσία και την εξουσία της σκέψης τους στον κλάδο τους και να προσελκύσουν ταλέντα στην εταιρεία τους.

Για να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τον οπαδό της Εταιρείας σας στο LinkedIn, έχουμε γράψει μια ανάρτηση ιστολογίου που καλύπτει μια απλή στρατηγική πέντε βημάτων .

Το LinkedIn προσφέρει επίσης ευκαιρίες διαφήμισης , όπως η ενίσχυση του περιεχομένου σας, η αποστολή εξατομικευμένων διαφημίσεων στα εισερχόμενα του LinkedIn και η προβολή διαφημίσεων δίπλα στον ιστότοπο.

16. Viber – 260 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης εφαρμογής Viber

Επιφανειακά, το Viber μοιάζει αρκετά με μεγάλες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης όπως το WhatsApp και το Messenger. Επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα και πολυμέσα, να καλούν, να μοιράζονται αυτοκόλλητα και GIF και πολλά άλλα.

Ωστόσο, το Viber παρουσιάζει πολλές περισσότερες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις . Ως επιχείρηση, μπορείτε να αγοράσετε διαφημίσεις, να προωθήσετε την επωνυμία σας μέσω αυτοκόλλητων, να προσελκύσετε την κοινότητά σας, να προβάλετε τα προϊόντα σας στην ενότητα αγορών και να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών.

17. Snapchat – 255 εκατομμύρια MAU

Snapchat ανακάλυψη στιγμιότυπο οθόνης

Το Snapchat είναι μια εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εστιάζει στην κοινή χρήση φωτογραφιών και σύντομων βίντεο (γνωστά ως snaps) μεταξύ φίλων. Έκανε δημοφιλή τη μορφή Stories , η οποία τελικά πολλαπλασιάστηκε σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram. Αλλά η άνοδος των Ιστοριών Instagram φαινόταν να έχει εμποδίσει την ανάπτυξη του Snapchat και το ενδιαφέρον των εμπόρων να χρησιμοποιούν το Snapchat για τις επωνυμίες τους γενικά.

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το Snapchat, εδώ είναι ο οδηγός μας για αρχάριους για το Snapchat . Ή αν είστε αναποφάσιστοι μεταξύ του Snapchat και του Instagram, γράψαμε μια μικρή σύγκριση του Snapchat και του Instagram για επωνυμίες .

18. Pinterest – 250 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης ροής Pinterest

Το Pinterest είναι ένα μέρος όπου οι άνθρωποι πηγαίνουν για να ανακαλύψουν νέα πράγματα και να εμπνευστούν, σε αντίθεση με τους περισσότερους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπου η αφοσίωση είναι η κύρια εστίαση. Σύμφωνα με το Pinterest, το 78 τοις εκατό των χρηστών λένε ότι το περιεχόμενο στο Pinterest από επωνυμίες είναι χρήσιμο (πολύ υψηλότερο από αυτό σε άλλους ιστότοπους). Αυτό δίνει στην επωνυμία σας μια μοναδική ευκαιρία να διαμορφώσει τις αγοραστικές του αποφάσεις.

Καθώς οι χρήστες του Pinterest θέλουν να εμπνευστούν για να δοκιμάσουν ή να αγοράσουν νέα πράγματα, η παρουσία τους στο Pinterest θα μπορούσε να τους βοηθήσει να βάλουν στο μυαλό τους την επωνυμία σας. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές σχετικά με τη χρήση του Pinterest για επιχειρήσεις που μοιράστηκε μαζί μας η ομάδα του Pinterest.

19. Γραμμή – 203 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης εφαρμογής γραμμής

Το Line είναι μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης πολλαπλών χρήσεων που επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα, να μοιράζονται αυτοκόλλητα, να παίζουν παιχνίδια, να πραγματοποιούν πληρωμές, να ζητούν ταξί και να ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων στην Ιαπωνία και είναι επίσης δημοφιλής σε άλλες περιοχές στην Ασία.

Οι επωνυμίες μπορούν να δημιουργήσουν επίσημους λογαριασμούς στη Line για να μοιράζονται νέα και προσφορές, οι οποίες θα εμφανίζονται στο χρονοδιάγραμμα των ακολούθων τους.

20. Telegram – 200 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης εφαρμογής Telegram

Το Telegram είναι παρόμοιο με τις περισσότερες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης και είναι συχνά γνωστό για το πόσο ασφαλές είναι ως εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι επωνυμίες μπορούν να κάνουν χρήση του Telegram, εκτός από την παροχή ατομικής υποστήριξης πελατών. Για παράδειγμα, οι επωνυμίες μπορούν να δημιουργήσουν chatbot για την πλατφόρμα Telegram ή να κάνουν χρήση της δυνατότητας καναλιού του Telegram για να μεταδίδουν μηνύματα σε απεριόριστο αριθμό συνδρομητών.

21. Μεσαία – 60 εκατομμύρια MAU

Στιγμιότυπο οθόνης αρχικής σελίδας μεσαίου

Το Medium είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα εκδόσεων με στοιχείο κοινωνικού δικτύου. Είναι δωρεάν για δημοσίευση στο Medium και δωρεάν για ανάγνωση των περισσότερων άρθρων. Ορισμένα άρθρα προορίζονται μόνο για μέλη που πληρώνουν.

Εκτός από τη δημοσίευση πρωτότυπου περιεχομένου στο Medium, είναι πολύ συνηθισμένο για τις επωνυμίες να αναδημοσιεύουν τις αναρτήσεις ιστολογίου τους από το εταιρικό τους blog στο Medium για να επεκτείνουν την απήχησή τους. (Αυτό κάνουμε εδώ στο Buffer.)

Αν θέλετε να πειραματιστείτε με το Medium, γράψαμε έναν οδηγό για το Medium για επαγγελματίες του μάρκετινγκ και μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με τις εννέα στρατηγικές που δοκιμάσαμε στο Medium .

Σε εσάς: Σε ποιους ιστότοπους βρίσκεται η επωνυμία σας;

Ανεξάρτητα από το μέγεθος των τοποθεσιών κοινωνικής δικτύωσης, είναι πολύ σημαντικό να εξετάσετε εάν το κοινό-στόχος της επωνυμίας σας είναι ενεργό σε αυτούς τους ιστότοπους κοινωνικών μέσων. Τούτου λεχθέντος, οι μεγαλύτεροι ιστότοποι μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, τείνουν να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων και θεμάτων, γεγονός που το καθιστά κατάλληλο για τις περισσότερες μάρκες.

Σε ποιους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης ανήκει η επωνυμία σας; Γιατί η επωνυμία σας επέλεξε να είναι εκεί;

Το Ps Buffer Publish σάς επιτρέπει να προγραμματίζετε αναρτήσεις κοινωνικών μέσων σε έξι από αυτούς τους 21 ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης — Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn και Pinterest. Εάν θέλετε να διαχειριστείτε περισσότερους από έναν λογαριασμούς κοινωνικών μέσων σε οποιονδήποτε από αυτούς τους έξι, θα θέλαμε να το δοκιμάσετε δωρεάν για 14 ημέρες και να ζήσετε τι μπορεί να κάνει για την επιχείρησή σας .

Buffer συνθέτης

Πίστωση: Η λίστα με τους 22 κορυφαίους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης καταρτίζεται από το Statista . Ο αντίστοιχος μηνιαίος αριθμός ενεργών χρηστών ελήφθη από τους ακόλουθους ιστότοπους: Facebook (από τις 30 Ιουνίου 2018), YouTube (από τις 20 Ιουλίου 2018), WhatsApp (από τις 31 Ιανουαρίου 2018), Messenger (από 1 Φεβρουαρίου, 2018), WeChat (από τις 15 Αυγούστου 2018), Instagram (από τις 20 Ιουνίου 2018), QQ (από τον Μάρτιο 2017), Tumblr (εκτιμάται από τον Ιούλιο 2018), Qzone (από τον Μάρτιο 2017), Tik Tok (από τον Ιούνιο του 2018), Sina Weibo (από τον Δεκέμβριο του 2017), Twitter(από τις 27 Ιουλίου 2018), Reddit (από τις 12 Νοεμβρίου 2017), Baidu Tieba (εκτιμάται από τον Ιούλιο 2018), LinkedIn (από τον Ιούλιο 2018), Viber (εκτιμάται από τον Ιούλιο 2018), Snapchat (εκτιμάται ως της 18ης Ιουλίου 2018), Pinterest (από τις 10 Σεπτεμβρίου 2018), Line (από τις 26 Οκτωβρίου 2017), Telegram (από τον Μάρτιο 2018) και Medium (εκτιμάται στις 14 Δεκεμβρίου 2016).