Η προσθήκη backlinks σε ένα blog είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση επισκεψιμότητας. Ωστόσο, η βελτίωση της θέσης σας μεταξύ των αποτελεσμάτων αναζήτησης δεν αφορά μόνο την τοποθέτηση backlinks, είναι πολύ πιο περίπλοκο πράγμα όπου κάθε λεπτομέρεια έχει σημασία. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε τη σημασία των backlinks για την προώθηση του ιστολογίου και θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στην ερώτηση πόσα από αυτά χρειάζεστε για να κατατάξετε υψηλά. Φυσικά, δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση, επειδή ένας τέτοιος αριθμός υπολογίζεται από πολλούς παράγοντες και θα τους συζητήσουμε επίσης σε αυτό το άρθρο.

Γιατί τα backlinks είναι σημαντικά για την κατάταξη

Πριν ξεκινήσουμε, ας καθορίσουμε τι είναι το backlink. Βασικά, είναι ένας σύνδεσμος σε ένα blog τοποθετημένο σε εξωτερική πηγή. Τα backlinks είναι ζωτικής σημασίας για την πραγματοποίηση μιας καλής καμπάνιας SEO επειδή δείχνουν πόσο δημοφιλής είναι ο ιστότοπος στον οποίο κατευθύνεται η επισκεψιμότητα. Επίσης, τα backlinks αναζήτησης Google είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να εισαγάγει ένα νέο blog στον κόσμο. Πώς αλλιώς μπορούν να το βρουν οι άνθρωποι ανάμεσα σε χιλιάδες ιστότοπους στο διαδίκτυο;

Επομένως, οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν να εμφανίζουν ιστότοπους που έχουν μεγαλύτερο αριθμό backlinks, επειδή δείχνει την αξιοπιστία τους. Ωστόσο, οι bloggers κάνουν ένα συνηθισμένο λάθος νομίζοντας ότι όσο περισσότερα backlinks έχει ένας ιστότοπος, τόσο υψηλότερη είναι η κατάταξή του. Οι μηχανές αναζήτησης δεν ελέγχουν απλώς τις συνδέσεις ιστοτόπου και τις προσθέτουν. Υπάρχει ένας πολύπλοκος αλγόριθμος που επιλέγει μόνο τα πιο πολύτιμα backlinks. Στην επόμενη παράγραφο, θα δούμε ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αξιοπιστία των backlinks και ποιον αριθμό πρέπει να προσπαθήσετε.

Πόσα backlinks χρειάζομαι

Βασικά, όσο περισσότερα backlinks έχετε, τόσο καλύτερο είναι το SEO του ιστότοπού σας. Ωστόσο, αφορά μόνο υψηλής ποιότητας backlinks. Ο ακριβής αριθμός των backlinks εξαρτάται από το μέγεθος της εταιρείας και το επίπεδο του ανταγωνισμού. Για λέξεις -κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού, λίγα backlinks θα είναι αρκετά, ενώ ένα πολύ δημοφιλές θέμα θα χρειαστεί να δημιουργήσει ένα πολύ μεγαλύτερο δίκτυο.

Μιλώντας αριθμοί, σαράντα έως εξήντα backlinks θα ήταν καλό για να ξεκινήσετε μια καμπάνια SEO για μια μικρή επιχείρηση. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι η τοποθέτηση αυτού του αριθμού backlinks είναι το μόνο. Είναι σημαντικό να συνεχίζετε να μιλάτε για να μην αφήσετε τους ανταγωνιστές να αναλάβουν τη θέση.

Για να απαντήσετε στην ερώτηση, "Πόσα backlinks έχει ο ιστότοπός μου;", χρησιμοποιήστε λογισμικό όπως Ahrefs , Backlink Checker ή άλλα:

Ahrefs

Τώρα, ας δούμε ποια κριτήρια καθορίζουν πόσα backlinks πρέπει να έχει ένας ιστότοπος.

Ανταγωνισμός

Ένας από τους παράγοντες κατάταξης των backlinks είναι το επίπεδο ανταγωνισμού για συγκεκριμένες λέξεις -κλειδιά στην αγορά. Εάν έχουν χαμηλό ανταγωνισμό, δεν χρειάζεται πολλά backlinks, αλλά στην περίπτωση υψηλού ανταγωνισμού, όσο περισσότερα backlinks έχει κάποιος, τόσο υψηλότερο είναι το ιστολόγιό του ανάμεσα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Για να ελέγξετε το επίπεδο ανταγωνισμού, πληκτρολογήστε τις λέξεις -κλειδιά στο Google και λάβετε τα πρώτα δέκα αποτελέσματα. Ελέγξτε τον αριθμό των συνδέσμων που δείχνουν προς κάθε σελίδα με λογισμικό μετρητή backlink (εκτός από τις σελίδες με τον μεγαλύτερο και τον χαμηλότερο αριθμό), αθροίστε τα αποτελέσματα και διαιρέστε τα με οκτώ. Αυτό το αποτέλεσμα είναι ο μέσος αριθμός backlinks που χρειάζεστε για να εισαγάγετε τα κορυφαία 10 αποτελέσματα αναζήτησης για τις λέξεις -κλειδιά σας. Τουλάχιστον, είναι ένας από τους τρόπους.

Ποιότητα

Ένα άλλο σημαντικό πράγμα είναι η ποιότητα των backlinks. Συχνά, οι bloggers λαμβάνουν υπόψη μόνο τον αριθμό τους και ξεχνούν την αξία, η οποία έχει ως αποτέλεσμα άχρηστες δραστηριότητες. Να θυμάστε πάντα ότι ο στόχος είναι να δημιουργηθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ του αριθμού των backlinks και της ποιότητάς τους. Οι μηχανές αναζήτησης αναλύουν την ποιότητα του περιεχομένου στον ιστότοπο και στη συνέχεια αξιολογούν τον σύνδεσμο. Ένας ποιοτικός backlink για κατάταξη είναι καλύτερος από δεκάδες συνδέσμους με χαμηλότερη ποιότητα. Για να τα κάνετε πολύτιμα, λάβετε υπόψη τις ακόλουθες πτυχές:

  • Οι σύνδεσμοι πρέπει να προέρχονται από αξιόπιστη και σχετική πηγή, η οποία περιέχει πολλούς χρήσιμους πόρους και πληροφορίες, έτσι ώστε αυτοί οι σύνδεσμοι να φαίνονται σταθεροί και να μην πληρώνονται.
  • Το περιεχόμενο των τομέων παραπομπής backlinks θα πρέπει να σχετίζεται με τα θεματικά του ιστολογίου.
  • Μια ιστοσελίδα έχει επίσης σημασία, πρέπει να έχει PageRank και μερικά άλλα backlinks.
  • Ο σύνδεσμος πρέπει να σας στέλνει επισκεψιμότητα.
  • Η σύνδεση δεν μπορεί να είναι αμοιβαία: δεν πρέπει να υπάρχει backlink προς την πρώτη πηγή στον ιστότοπο. Εάν τοποθετείτε συνδέσμους σύνδεσης από έναν ιστότοπό σας σε έναν άλλο, λάβετε υπόψη ότι η Google ελέγχει τις διευθύνσεις IP και δεν μπορεί να είναι η ίδια διεύθυνση και για τους δύο ιστότοπους σε αυτήν την περίπτωση.
  • Μπορεί να είναι σύνδεσμος προς τα άλλα backlinks σας.

Έτσι, εάν το backlink σας πληροί αυτά τα κριτήρια, είναι πιθανό να θεωρηθεί πολύτιμο και μπορεί να βελτιώσει τη θέση σας ανάμεσα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Βελτιστοποίηση

Ακόμα κι αν καταφέρετε να λάβετε backlinks από αξιόπιστες πηγές, υπάρχει ακόμα δουλειά για να κάνετε ώστε αυτή η συνάφεια να μην υπονομευθεί από το κακό περιεχόμενο στο ιστολόγιο. Βασικά, ένας καλά βελτιστοποιημένος ιστότοπος είναι μια εξειδικευμένη πλατφόρμα με ελάχιστο άχρηστο περιεχόμενο. Η βελτιστοποίηση το καθιστά πιο ελκυστικό τόσο για τους χρήστες όσο και για τις μηχανές αναζήτησης, αλλά η διαφορά μεταξύ τους είναι ότι στους χρήστες αρέσει ο έξυπνος σχεδιασμός και οι όμορφες εικόνες, ενώ οι μηχανές αναζήτησης κρίνουν από τεχνική άποψη.

Για να ξεκινήσετε, ελέγξτε αν ο ιστότοπός σας πληροί αυτές τις απαιτήσεις:

  • Η διεπαφή πρέπει να είναι εύκολη στη χρήση και όλες οι σελίδες πρέπει να έχουν εύκολη πρόσβαση. Τα πιο σημαντικά άρθρα μπορούν να απέχουν ένα ή δύο κλικ μακριά από την αρχική σελίδα, ενώ άλλα υλικά θα πρέπει να απέχουν το πολύ πέντε κλικ. Όσο πιο κοντά είναι μια σελίδα στην αρχική σελίδα, τόσο μεγαλύτερη είναι η αξία της.
  • Στη συνέχεια, πρέπει να ελέγξετε εάν υπάρχουν σπασμένοι σύνδεσμοι και διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας και να διορθώσετε καθένα από αυτά.
  • Η ποιότητα του περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας, καθώς και η διάταξη της σελίδας. Κάθε ένα πρέπει να περιέχει έναν τίτλο και μια περιγραφή. Επίσης, δώστε προσοχή στη μορφοποίηση των κειμένων και στην αναγνωσιμότητά τους.
  • Σκεφτείτε να προσθέσετε έναν χάρτη ιστότοπου για να διευκολύνετε την πλοήγηση στον ιστότοπο.
  • Προσθέστε συνδέσμους περιεχομένου.

Αυτά είναι μόνο μερικά βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας. Μερικά από τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε μία φορά, και αυτό θα είναι αρκετό, ενώ είναι καλύτερο να επαναλαμβάνετε άλλα βήματα κάθε τόσο.

Γνώμη ειδικού

Ο ειδικός SEO μας Oleg Mishyn μας έδωσε μια λεπτομερή εξήγηση του θέματος. Βασικά, ο αριθμός των backlinks εξαρτάται από τον τύπο του αιτήματος και η κατάταξη υπολογίζεται διαφορετικά. Για παράδειγμα, η συνάφεια του κειμένου και η ηλικία του είναι πολύ σημαντικά για την κατάταξη ενημερωτικού υλικού, ενώ τα backlinks δεν έχουν μεγάλη επίδραση στην προώθηση του ιστολογίου. Από την άλλη πλευρά, είναι ζωτικής σημασίας να παρέχουμε εμπορικές λέξεις -κλειδιά με backlinks.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι το επίπεδο ανταγωνισμού για λέξεις -κλειδιά. Αν πάτε toe-to-toe με τους αντιπάλους σας σε άλλες πτυχές, ένας μεγαλύτερος αριθμός backlinks μπορεί να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε άλλους.

Υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες που επιτρέπουν την εκτίμηση του κατά προσέγγιση αριθμού backlinks. Δείχνει πόσους συνδέσμους έχουν οι ανταγωνιστές για έναν τομέα ή την ακριβή σελίδα. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναλύσετε 10 άλλα ιστολόγια και να υπολογίσετε τον μέσο αριθμό συνδέσμων, απαραίτητους για να μεταφέρετε το κείμενό σας στα τρία πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.

Εάν δεν στοχεύετε τόσο ψηλά αυτή τη στιγμή και απλά θέλετε να ανεβάσετε τη θέση του ιστολογίου σας σιγά σιγά, ο έλεγχος του αριθμού των backlinks που έχουν οι αντίπαλοί σας θα κάνει καλό ούτως ή άλλως. Ειδικά, εκείνοι που έχουν δημοσιεύσει πρόσφατα υλικό. Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, τα αποτελέσματα θα είναι ορατά σε δύο έως τρεις μήνες μετά την τοποθέτηση backlinks.

Άλλοι τρόποι προώθησης του ιστολογίου σας

Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για να βγάλεις τη λέξη και να προωθήσεις ένα blog. Σε αυτό το μέρος του άρθρου, θα συζητήσουμε τι μπορεί να προσελκύσει περισσότερη επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο, είτε πρόκειται για νέο πόρο είτε για νέο υλικό στο ιστολόγιο.

Αυτή η επιλογή είναι καλή για να ενημερώσετε τους αναγνώστες για ένα νέο άρθρο. Απλώς χρησιμοποιήστε τη λίστα email σας και στείλτε ένα γράμμα με backlink στην ανάρτηση. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος δημιουργίας επισκεψιμότητας για νέα υλικά από την αρχή. Για να κάνετε τους οπαδούς να διαβάσουν, γράψτε μια γοητευτική περιγραφή. Πείτε τους γιατί πρέπει να διαβάσουν αυτό το άρθρο, αλλά κρατήστε το κείμενο σύντομο. Τα οπτικά είναι ένα δύσκολο πράγμα. Τραβούν την προσοχή αλλά συχνά θεωρούνται ανεπιθύμητα. Μια άλλη επιλογή είναι να στείλετε ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συνδυάζουν τα τελευταία νέα στην εξειδικευμένη θέση και τις ενημερώσεις σας. Με αυτόν τον τρόπο, οι πληροφορίες θα είναι σίγουρα χρήσιμες για τους αναγνώστες.

  • Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο δημοφιλές μέρος για τους ανθρώπους να μοιράζονται τις απόψεις τους και να λαμβάνουν τα τελευταία νέα. Γιατί να μην το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας και να μοιραστείτε την ανάρτηση στο Facebook, το Instagram, το Pinterest, το Google+ και άλλες πλατφόρμες; Είναι δυνατό να κάνετε μια ανάρτηση μία φορά, αμέσως μετά τη δημοσίευση νέου υλικού ή μερικές φορές για να ενημερώσετε όλους.

  • Ξεπερνώ

Πολλοί bloggers συνεργάζονται μεταξύ τους για την προώθηση του περιεχομένου τους. Έτσι, μπορείτε να απευθυνθείτε σε εκείνους που έχουν ήδη μοιραστεί παρόμοιο υλικό, υπό την προϋπόθεση ότι τα κείμενά σας είναι υψηλότερης ποιότητας. Σε αντάλλαγμα, μπορείτε να αναφέρετε τα ονόματα των επηρεαστών σε μελλοντικά άρθρα σας, τα οποία θα είναι μια διαφήμιση για αυτούς.

  • Δημοσιεύσεις επισκεπτών

Δοκιμάστε το blogging για τους επισκέπτες. Γράψτε ένα άρθρο για έναν άλλο ιστότοπο με αντάλλαγμα ένα backlink στο ιστολόγιό σας. Αυτή η μέθοδος προώθησης γίνεται όλο και πιο δημοφιλής επειδή επιτρέπει την αλληλεπίδραση μεταξύ διαφορετικών εταιρειών, την αμοιβαία ανάπτυξή τους, την ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών και ναι, την ίδια την προώθηση. Η σύνταξη αναρτήσεων επισκεπτών για αξιόπιστες πηγές μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία του ονόματός σας και να γνωρίσει το ιστολόγιό σας.

Πόσα backlinks χρειάζεστε

Η λήψη backlinks για ένα blog είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχή προβολή του. Αν αναρωτηθείτε πόσα backlinks πρέπει να τοποθετήσω, δεν υπάρχει σαφής απάντηση: όλα εξαρτώνται από το μέγεθος μιας επιχείρησης και την ποιότητα του περιεχομένου. Για να κατατάσσεστε ψηλά μεταξύ των αποτελεσμάτων αναζήτησης, ένα ιστολόγιο θα πρέπει να έχει μερικά backlinks, αλλά για να μετράει κάθε σύνδεσμος, πρέπει να παρέχετε ποιοτικό περιεχόμενο, να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας και να τοποθετήσετε συνδέσμους μόνο σε αξιόπιστες πηγές με σχετικό υλικό. Έτσι, το να ξεπεράσεις τους ανταγωνιστές σου θα είναι πιο εύκολο από ποτέ!