Διαχειρίζεστε ένα κανάλι στο YouTube για να λάβετε επιπλέον μετρητά και όχι για ψυχαγωγία; Στη συνέχεια, μπορεί να σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις έγκυρες τιμές CPM του YouTube. Συνεχίστε να διαβάζετε για να εξοικειωθείτε με όλες τις κρίσιμες αποχρώσεις για να μην παραβλέψετε γεγονότα και μοτίβα και να δημιουργήσετε ένα αξιοπρεπές εισόδημα στο κανάλι σας στο YouTube

CPM στον κόσμο του YouTube;

Για να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας, το YouTube χρησιμοποιεί στατιστικά στοιχεία και τύπους. Το CPM είναι ένας ακρογωνιαίος λίθος μετρήσεων και ένα θεμέλιο για περαιτέρω δοκιμές και συμπεράσματα.

Το CPM σημαίνει ένα ποσό χρημάτων που μπορείτε να λάβετε για το διαφημιστικό υλικό που τοποθετήθηκε σε αυτόν τον ιστότοπο στο βίντεό σας. Ας δούμε τη βαθύτερη ουσία αυτής της έννοιας και ας προσπαθήσουμε να ρίξουμε φως σε ορισμένες αποκλίσεις στα ποσοστά της.

Τι είναι το CPM;

Ενώ το CPC YouTube σημαίνει το χρηματικό ποσό που λαμβάνετε για κάθε κλικ σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση, το CPM είναι συντομογραφία του κόστους ανά χιλιόμετρο, όπου το "mille" αντιπροσωπεύει χίλιες προβολές. Έτσι, πληρώνεστε κάθε φορά που η διαφήμισή σας φτάνει σε αυτό το σημείο. Όσο περισσότερες προβολές έχει η διαφήμιση, τόσο περισσότερα χρήματα κερδίζετε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία εσόδων από το κανάλι σας στο YouTube.

Ωστόσο, δεν είναι τόσο απλό: δεν θα λάβετε το 100% των υποσχόμενων εσόδων. Το YouTube παίρνει μια μερίδα λέοντος 45% (!), Έτσι ώστε να έχετε μόνο 55 $ από 100 $, για παράδειγμα.

Σημείωση: Δεν είναι λόγος να τα παρατήσετε, αλλά να προσπαθήσετε να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες προβολές.

Λάβετε υπόψη ότι η πλατφόρμα θα επισημάνει μια προβολή μόνο εάν ένα διαφημιστικό βίντεο έχει παρακολουθείται για περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα. Οι προβολές που δημιουργούνται από gadget για κινητά είναι επίσης χωρίς νόημα. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ειδική αριθμομηχανή του YouTube για να προβλέψετε το πιθανό εισόδημά σας και να δείτε την πραγματική εικόνα.

CPM και RPM

Το CPM είναι ένας αριθμητικός ορισμός που αντικατοπτρίζει το εισόδημα που μοιράζεστε με το YouTube. Αυτό συνεπάγεται μια άλλη παράμετρο - RPM (Έσοδα ανά Χιλιόμετρο) που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του προσωπικού σας εισοδήματος λαμβάνοντας υπόψη τη διατήρηση της πλατφόρμας. Έτσι, το ποσό του CPM είναι σε άμεση αναλογία με το RPM. Και οι δύο μετρήσεις είναι σημαντικές για την εκτίμηση του μελλοντικού σας κέρδους. Ωστόσο, το CPM έχει μεγάλη σημασία για τους διαφημιζόμενους και το RMP είναι ζωτικής σημασίας για τους δημιουργούς.

Το YouTube δεν πρόκειται να σας ενημερώσει σχετικά με την πιθανή τιμή RPM, αλλά κάποιος μπορεί να το χειριστεί αυτόνομα.

  1. Ανοίξτε τις "Ρυθμίσεις" στον λογαριασμό σας στο AdSense για να ελέγξετε το στοιχείο "Πληρωμές". Δείτε τους αριθμούς του τελευταίου μήνα.
  2. Εισαγάγετε το YouTube Analytics για να δείτε τον αριθμό των προβολών στις αναπαραγωγές με δημιουργία εσόδων (μην κοιτάξετε τον επίσημο αριθμό προβολών γιατί πρέπει να θυμάστε ότι δεν δημιουργούνται έσοδα από όλες).
  3. Χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο τύπο για να κάνετε υπολογισμούς:
    Μηνιαίο εισόδημα / Αριθμός προβολών για δημιουργία εσόδων Χ 1.000.

Για παράδειγμα, κερδίσατε 200 $ τον τελευταίο μήνα και καταφέρατε να λάβετε 50.000 προβολές. Έτσι, 200/50.000 x 1.000 = 4 $. Αυτό σημαίνει ότι έχετε 4 $ για κάθε 1.000 προβολές.

Πώς να μάθετε το CPM για το κανάλι σας

Είναι δύσκολο να υπολογίσετε τα ποσοστά διαφημίσεων CPM στο YouTube λόγω της αστάθειας. Οι τιμές ανεβοκατεβαίνουν όλη την διάρκεια του έτους. Κυρίως, οι ακόλουθοι παράγοντες καθορίζουν το κόστος:

  • Τύπος κοινού
  • Καταγραφή εμπορευμάτων
  • Κόγχη
  • Περιεχόμενο
  • Χώρα

Διαδοχικά, το ποσοστό CPM εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, αλλά είναι ακόμα δυνατό να υπολογιστεί η τιμή. Ο τύπος είναι παρόμοιος με το μοντέλο υπολογισμού RPM, αλλά χρησιμοποιούμε τον αριθμό των ατόμων (κοινού) αντί του αριθμού των προβολών που δημιουργούν έσοδα. Το αποτέλεσμα είναι η τιμή για κάθε χίλιες εμφανίσεις που λαμβάνει ένας διαφημιζόμενος.

Για παράδειγμα, μια επένδυση 10.000 δολαρίων σε μια διαφημιστική καμπάνια προκάλεσε 4.700.000 προβολές. Έτσι, το CPM είναι ίσο με ($ 10.000/4.700.000) x1000 = $ 2.13, το οποίο είναι το χρηματικό ποσό που πρέπει να πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για χίλιες προβολές. Για παράδειγμα, το μέσο CPM του YouTube είναι 2 $.

Πώς να αυξήσετε το CPM του καναλιού σας

Μερικές φορές τα ποσοστά CPM καταρρέουν και η κατάσταση γίνεται απογοητευτική. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω της απουσίας της δέουσας εργασίας με το κοινό σας. Για παράδειγμα, εάν οι οπαδοί σας βρίσκονται στη Μέση Ανατολή, δύσκολα μπορείτε να περιμένετε υψηλά κέρδη για διαφημιστικά μαγιό. Σε κάθε περίπτωση, δεν χρειάζεται να συζητήσουμε τους λόγους μείωσης των ποσοστών CPM, αλλά είναι καλύτερα να αποκαλύψουμε πώς να τα ενισχύσουμε.

Γιατί χρειάζεστε προβολές για δημιουργία εσόδων

Μπορεί να έχετε χίλιους συνδρομητές, αλλά ακόμα, μην έχετε υψηλό εισόδημα. Ο αριθμός τους αυξάνει την ευαισθητοποίηση, τη δημοτικότητα και την κατάταξη, αλλά όχι τα έσοδα. Απαιτείται δημιουργία εσόδων για να προσελκύσετε το κοινό στην προβολή βίντεο.

Λάβετε υπόψη ότι για να ξεκινήσετε τη δημιουργία εσόδων από το κανάλι σας, πρέπει να πληροίτε ορισμένες απαιτήσεις. Για παράδειγμα, θα πρέπει να γίνετε μέλος του Προγράμματος Συνεργατών για δημιουργία εσόδων μέσω του Google AdSense. Ωστόσο, για το σκοπό αυτό, πρέπει να έχετε τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές και να έχετε φτάσει τις 4.000 ώρες συνολικού χρόνου παρακολούθησης τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Πώς να αυξήσετε τον αριθμό των προβολών που δημιουργούν έσοδα

Οι ακόλουθες υποδείξεις είναι χρήσιμες για τον πολλαπλασιασμό των προβολών που δημιουργούν έσοδα.

  1. Δημιουργήστε μοναδικό πρωτότυπο περιεχόμενο. Τα μεταφορτωμένα κλιπ από άλλες πηγές δεν έχουν νόημα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα βίντεο άλλων ανθρώπων μόνο για σκοπούς σχολιασμού.
  2. Προσελκύστε οπαδούς με φυσικά μέσα (μην τους αγοράζετε για μπόνους/χρήματα ή ως αντάλλαγμα για τη δική σας συνδρομή) για να αυξήσετε το κανάλι σας. Αυτή η πρακτική δεν λειτουργεί. Δεν επιτρέπονται τεχνητά φουσκώματα.
  3. Αποκτήστε επισκεψιμότητα με νόμιμους τρόπους μέσω σχετικών λέξεων -κλειδιών και ετικετών, κοινής χρήσης των βίντεό σας σε κοινωνικές πλατφόρμες κ.λπ. Απαγορεύονται τα bots και άλλες τακτικές ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
  4. Δημοσιεύστε σεβαστό περιεχόμενο και αποφύγετε την τοποθέτηση βίντεο που προωθούν τη βία, τα ναρκωτικά κ.ο.κ.
  5. Διατηρήστε το κανάλι σας ενεργό ανά πάσα στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ανεβάζετε τακτικά περιεχόμενο. Διαλείμματα πάνω από μισό χρόνο μπορεί να προκαλέσουν δαιμονοποίηση και κλείσιμο.
  6. Ελέγξτε το κανάλι σας κάθε τόσο. Μεταβείτε στο YouTube Analytics και ελέγξτε μετρήσεις, όπως η αναλογία συνδρομητών προς προβολές, ανάλυση αφοσίωσης, διατήρηση κοινού, στατιστικά προτεινόμενων βίντεο και χρόνος παρακολούθησης του βίντεο. Εάν ένα από τα βίντεό σας κερδίσει πολλές προβολές, προσπαθήστε να αντιγράψετε την επιτυχία του με άλλα βίντεο.
  7. Εκτελέστε έρευνα ανταγωνιστών για να βρείτε τα δυνατά και αδύνατα σημεία τους και να βελτιώσετε ανάλογα τη στρατηγική σας.

Επίσης, εδώ είναι μερικές συστάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας του βίντεό σας:

  • Εισαγάγετε πολύτιμες πληροφορίες ή ψυχαγωγία.
  • Σκεφτείτε τις μετα -ετικέτες (τίτλος και περιγραφή) και κάντε τις σχετικές με το περιεχόμενο.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε τη δημιουργία πολύ μεγάλων κλιπ για να εξασφαλίσετε υψηλή διατήρηση κοινού.
  • Συμπεριλάβετε μια χρονική σήμανση στην περιγραφή και επισημάνετε τα κύρια θέματα του βίντεο.
  • Προσθέστε υπότιτλους για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη.
  • Κάντε τα βίντεό σας φωτεινά με εξωτικές τοποθεσίες, προηγμένα οπτικά εφέ κ.λπ.
  • Ανεβάστε τελικές οθόνες για να παρακινήσετε τους χρήστες να παρακολουθούν περισσότερα βίντεο από το κανάλι σας.
  • Χρησιμοποιήστε λίστες αναπαραγωγής για να διευκολύνετε την πλοήγηση στα βίντεό σας για τους χρήστες και να τους ενθαρρύνετε να παρακολουθούν περισσότερα.
  • "Διακοσμήστε" κλιπ με διάφορα πλαίσια. Χρησιμοποιήστε την ποικιλία των γωνιών.
  • Χρησιμοποιήστε ενδιαφέροντα και κατάλληλα soundtrack.

Βρείτε περισσότερες βέλτιστες πρακτικές YouTube SEO στον ειδικό οδηγό μας .

Τιμές CPM YouTube

Τιμές CPM YouTube

Για να μην έχετε ψεύτικες ελπίδες για το κόστος των διαφημίσεων YouTube, μελετήστε τα στατιστικά στοιχεία του YouTube πριν δημιουργήσετε και τοποθετήσετε περιεχόμενο στο κανάλι σας. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε σωστά την τρέχουσα κατάσταση. Επιπλέον, θα ήταν ωραίο να αναλύσετε τους άμεσους ανταγωνιστές σας για να δείτε την ανάπτυξη των καναλιών τους.

Τα ποσοστά CPM ανάλογα με τη χώρα

Το CPM εξαρτάται επίσης από τη γεωγραφική θέση. Για να κερδίσετε περισσότερα χρήματα, στοχεύστε βίντεο σε μία από τις 11 χώρες με premium τιμές .

Η λίστα με τις χώρες με το υψηλότερο CPM διαφήμισης στο YouTube είναι μάλλον σταθερή, αλλά ορισμένες χώρες μπορούν να ανταλλάσσουν θέσεις από χρόνο σε χρόνο. Ιδού λοιπόν οι ηγέτες:

  • Γερμανία
  • Αυστραλία
  • Καναδάς
  • Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
  • Αλγερία
  • Νέα Ζηλανδία

Χώρες όπως η Ουκρανία, η Σερβία και μερικές άλλες έχουν συνήθως τα χαμηλότερα ποσοστά CPM.

Τα ποσοστά CPM εξαρτώνται από τον τύπο του βίντεο

Έχουμε ήδη αποκαλύψει το γεγονός ότι το κόστος διαφήμισης στο YouTube συνδέεται με την ποιότητα του περιεχομένου. Ωστόσο, ορισμένοι εξωτερικοί παράγοντες δεν εξαρτώνται από τις προσπάθειες του δημιουργού. Για παράδειγμα, εάν συγκρίνετε εκπαιδευτικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο, το πρώτο μπορεί να υπερηφανεύεται για υψηλότερα ποσοστά CPM. Σε αυτήν την περίπτωση, το CPM βασίζεται στη θέση.

Γιατί ο τύπος βίντεο είναι εξαιρετικά σημαντικός; Ο κύριος λόγος είναι ότι η διαφήμιση βίντεο συνδέεται στενά με τη ζήτηση των καταναλωτών. Για να διευκρινίσουμε τις αποχρώσεις, ας εξετάσουμε το παράδειγμα του Ηνωμένου Βασιλείου - μια από τις χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά CPM ($ 3 - $ 6 κατά μέσο όρο).

Πολλοί Βρετανοί εκδότες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Ad Exchange για να πουλήσουν διαφημίσεις πολυμέσων. Τα ποσοστά CPM βασίζονται σε ένα σύνολο παραγόντων (τοποθεσία, αφοσίωση κ.λπ.) και φτάνουν το εύρος των $ 3 - $ 8. Ο εκδότης μπορεί να επιλέξει τον τύπο της διαφήμισης που θα εμφανίζεται. Και, το δίκτυο προσφέρει διαφημίσεις βίντεο σε ροή που μπορούν να παραληφθούν, αλλά εξοικονομούν τα ίδια έσοδα για μια εμφάνιση ταυτόχρονα.

Οι διαφημίσεις Pre Roll είναι ευρέως διαδεδομένες και μάλλον κοινές. Αυτό είναι ένα μήνυμα που πρέπει να παρακολουθήσετε πριν από το περιεχόμενο. Επιπλέον, μπορεί να είναι πολύ ερεθιστικά, επειδή δεν υπάρχει επιλογή να τα παραλείψετε αμέσως. Ωστόσο, παρουσιάζοντάς τα με πνευματώδη και διασκεδαστικό τρόπο, μπορείτε να φτάσετε το CPM από $ 3 - $ 8. Το ίδιο ισχύει και για τις διαφημίσεις Mid Roll που αναπαράγονται στη μέση του κλιπ.

Οι διαφημίσεις βίντεο εκτός ροής εμφανίζονται σε περιορισμένο χώρο διαφημίσεων μεταξύ εικόνων και άλλων κομματιών περιεχομένου. Διαθέτουν το ποσοστό CPM από $ 4 - $ 8. Τέτοιες διαφημίσεις είναι εξαιρετικά ορατές επειδή δεν έχουν αυστηρή τοποθέτηση.

Τα εγγενή βίντεο μπορούν να αποφέρουν 5 $ ή περισσότερα επειδή δεν είναι ενοχλητικά και δημιουργούνται μέσα από την έννοια του καναλιού.

Είναι το CPM ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσετε έσοδα από το κανάλι σας;

Υπάρχουν περισσότεροι τρόποι για να λάβετε χρήματα από το κανάλι σας εάν οι διαφημίσεις δεν είναι ελκυστικές για εσάς.

  1. Πουλήστε προϊόντα

Αυτή η μέθοδος είναι αποτελεσματική εάν έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε την επωνυμία σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να πουλήσετε μπλουζάκια, τσάντες, φλιτζάνια και άλλα προϊόντα. Εκτός αυτού, μπορείτε να δημιουργήσετε και να πουλήσετε πρωτότυπα εκπαιδευτικά μαθήματα, ηλεκτρονικά βιβλία και μαθήματα. Είναι δυνατό να προωθήσετε προϊόντα και να αυξήσετε τις πωλήσεις όταν τα προϊόντα σας παρουσιάζονται σε Etsy και άλλες παρόμοιες πλατφόρμες.

  1. Μάρκετινγκ θυγατρικών

Είναι επίσης κερδοφόρο να προτείνετε προϊόντα - όχι άμεσα - αλλά μέσω συνδέσμων συνεργατών για να λάβετε αξιοπρεπείς προμήθειες μετά την παραγγελία του πελάτη. Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να προσθέσετε τον σχετικό ιστότοπο στο κανάλι σας και στη συνέχεια να λάβετε έναν σύνδεσμο συνεργατών. Το επόμενο βήμα συνεπάγεται την κατάδειξη του κοινού σε μια διεύθυνση URL στον δικό σας πόρο που θα τους ανακατευθύνει στον ιστότοπο της θυγατρικής. Το τελευταίο πράγμα είναι να εισαγάγετε συνδέσμους συνεργατών στο περιεχόμενο. Μπορείτε να αναζητήσετε ένα κατάλληλο πρόγραμμα ειδικά για τους χρήστες του YouTube ή να εξερευνήσετε το εξειδικευμένο ταξίδι .

Για να κερδίσετε πτήσεις, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και άλλες ταξιδιωτικές υπηρεσίες, εγγραφείτε δωρεάν στο συνεργατικό δίκτυο Travelpayouts σήμερα .

  1. Επώνυμο περιεχόμενο

Το κύριο καθήκον είναι να παράγετε το περιεχόμενο που θα απολαμβάνουν οι πελάτες -στόχοι σας. Θα πρέπει να λάβουν μια τιμή που θα αυξάνεται από το ένα βίντεο στο άλλο. Για παράδειγμα, αποφασίσατε να δημιουργήσετε μια σειρά σχετικά με την ανακαίνιση σπιτιού. Το πρώτο κλιπ μπορεί να ασχοληθεί με το κτίριο, το δεύτερο μπορεί να δείξει τους καλύτερους τρόπους διακόσμησης, στη συνέχεια μπορείτε να πείτε για την κηπουρική, και έτσι ένα. Αυτό το παράδειγμα είναι λίγο σχηματικό, αλλά η ιδέα είναι να εμπλέξετε το κοινό σας στην παρακολούθηση βίντεο.

  1. Συνδρομές καναλιού

Επωφεληθείτε από τις συνδρομές επί πληρωμή για το κανάλι σας και προσφέρετε επιπλέον οφέλη στους συνδρομητές σας. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να είναι αποκλειστικό περιεχόμενο, υποστήριξη, προσαρμοσμένα emoji και αυτοκόλλητα, πρόσβαση σε ζωντανή συνομιλία κ.ο.κ. Αυτή η επιλογή είναι ανοικτή σε δημιουργούς του YouTube που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα συνεργατών YouTube, έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές, δημιουργούν περιεχόμενο που δεν χαρακτηρίζεται ως "δημιουργήθηκε για παιδιά" και πληρούν μερικά ακόμη κριτήρια.

Αξιοποιήστε στο έπακρο το κανάλι σας στο YouTube το 2021

Για να αναπτύξετε ένα κανάλι, θυμηθείτε να ακολουθήσετε τους κανόνες και τους περιορισμούς της πλατφόρμας και να ελέγξετε τις τιμές και τα στατιστικά στοιχεία διαφήμισης του YouTube. Μόλις ενσωματωθούν όλα τα απαραίτητα εργαλεία και χρησιμοποιηθούν μέσα προώθησης, θα κάνουν το κανάλι σας πιο αποτελεσματικό και επιτυχημένο, έτσι ώστε η δημιουργία εσόδων με τον πιο κερδοφόρο τρόπο να είναι ένα κομμάτι κέικ.