Αυτό το νήμα ελπίζουμε ότι θα ενημερώσει όσους από εσάς δεν είστε εξοικειωμένοι με ορισμένους από αυτούς τους όρους και θα σας καθοδηγήσει στη σωστή κατεύθυνση στα μονοπάτια σας ως μελλοντικοί εκατομμυριούχοι SEO.


Τι είναι το Black Hat SEO;
Το Black Hat SEO είναι ο χειρισμός των αποτελεσμάτων αναζήτησης σε σχέση με τον φυσικό αλγόριθμο μιας μηχανής αναζήτησης . Βασικά, το Black Hat SEO δίνει σε έναν ιστότοπο «κάπως» αφύσικες μετρήσεις προκειμένου να βελτιώσει τη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης.

Αυτό γίνεται με πολλούς τρόπους. Ένας από τους σύγχρονους και δημοφιλείς τρόπους για να γίνει αυτό είναι η αγορά συνδέσμων PBN .

Το PBN είναι ένα ιδιωτικό δίκτυο ιστολογίων . Ένα ιδιωτικό δίκτυο ιστολογίων είναι μια συλλογή από ιστοτόπους που όλοι δείχνουν ο ένας στον άλλο προκειμένου να μεταβιβάσουν την εξουσία σε έναν μοναδικό (ή μερικές φορές πολλαπλούς) ιστότοπους. Η τοποθέτηση περιεχομένου με τον σύνδεσμό σας μέσα σε αυτό θα περνούσε μέρος του χυμού συνδέσμου PBN στον ιστότοπό σας.

Πώς λειτουργεί αυτό, ρωτάτε; Κάθε ιστότοπος που βρίσκεται μέσα στο PBN βρίσκεται σε ξεχωριστή φιλοξενία, με διαφορετικές διευθύνσεις IP και διαφορετικούς λογαριασμούς. Υπάρχει πραγματικά ένα καλό νήμα για το πώς να ρυθμίσετε ένα PBN , εδώ .

Αλλά ο Ιωάννης, πού μέλη παίρνουν όλο το περιεχόμενο για αυτά PBN s ; Μπορείτε είτε:

Α . Πληρώστε έναν συγγραφέα για να γράψει το περιεχόμενο. (συνιστάται)

Β . Ξύστε το περιεχόμενο, περιστρέψτε το σε ένα μοναδικό επίπεδο και επεξεργαστείτε τυχόν προβλήματα γραμματικής. (Συνιστώ να χρησιμοποιήσετε το Grammarly για επεξεργασία γραμματικής, είναι απλά εύκολο να το δουλέψετε).

Γ . Γράψε το μόνος σου. Ακολουθεί ένας οδηγός για τη δημιουργία καλού περιεχομένου SEO:https://www.blackhatworld.com/seo/g...ge-better-make-more-money-1518-words.1110081/



Εάν επιλέξατε την επιλογή Β, τότε θα θέλετε να βρείτε μια ξύστρα αντικειμένων που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας .

Λίστα
αποξεστών άρθρων : Πρόσθετο/Πρόσθετο Scrapebox (Πρέπει να αγοράσετε ΠΡΩΤΑ το ScrapeBox για χρήση, το οποίο συνιστάται)
Γεννήτρια περιεχομένου GSA (Έρχεται με δωρεάν δοκιμή από το @s4nt0s ) - Σημείωση: Είναι επίσης ένα άρθρο spinner/ενσωμάτωση συνδέσμων.
Μηχάνημα περιεχομένου SEO (Έρχεται με δωρεάν δοκιμή)
WP Αυτόματη

λίστα περιστρεφόμενων άρθρων :
Μικρά εργαλεία SEO Article Rewriter (Δωρεάν)
Spin Rewrite (Δωρεάν δοκιμή)
Word AI (Δωρεάν δοκιμή)
Chimp Rewriter (Δωρεάν δοκιμή)
Spinner Chief (Έχει δωρεάν έκδοση & επί πληρωμή)

Τάμα λογοκλοπής :
Μικρά Εργαλεία SEO Έλεγχος λογοκλοπής (δωρεάν)
Γραμματικός Έλεγχος λογοκλοπής (Απαιτείται εγγραφή)
Copyscape (Συνιστάται, επί πληρωμή αλλά φθηνό)
Duplichecker (Δωρεάν αλλά λιγότερο δοκιμασμένο από τις άλλες επιλογές από τον εαυτό μου)


Διακομιστές μεσολάβησης

Για ορισμένα/τα περισσότερα από τα παραπάνω εργαλεία, θα χρειαστείτε διακομιστή μεσολάβησης/διακομιστές μεσολάβησης. Ποια είναι τα πληρεξούσια, ρωτάτε;
Ένας διακομιστής μεσολάβησης χρησιμοποιείται ουσιαστικά για να κρύψει τη διεύθυνση IP σας και σας επιτρέπει να στέλνετε και να μεταδίδετε πληροφορίες χωρίς να αποκαλύπτετε την τοποθεσία σας. Οι πληρεξούσιοι μπορούν είτε να αποξεσθούν είτε να αγοραστούν εντελώς.

Ένας οδηγός για βασική χρήση διακομιστή μεσολάβησης: https://www.blackhatworld.com/seo/quick-guide-proxy-basics-101-for-noobs.1124640/

Ένας οδηγός για τη ρύθμιση του δικού σας διακομιστή μεσολάβησης: https://www .blackhatworld.com/seo/never-buy-proxies-again-setup-your-own-proxy-server.872539/

Λίστα μεσολάβησης scraper :
ScrapeBox Proxy Scraper (Συνοδεύεται από Scrapebox και έχει ένα σεμινάριο)
GSA ( Tripier Proxy Scraper ) )
Proxy Broker (σύνδεσμος Github, ξύστρα που βασίζεται σε Python)


Υπάρχουν επίσης πολλές αξιόπιστες και πεπειραμένο παρόχους μεσολάβησης στην αγορά BHW, καθώς και .

Λέξη-κλειδί έρευνα
Τι είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών; Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι η πρακτική του ελέγχου του όγκου αναζήτησης συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών και της ανάλυσης των ιστότοπων που ήδη κατατάσσονται για αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Αυτό γίνεται για να δούμε πόση προσπάθεια θα χρειαζόταν για να βρίσκεται ο ιστότοπός σας στην πρώτη σελίδα για αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Φαίνεται αρκετά απλό, σωστά;

Ας μπούμε σε αυτό.

Σημείωση: Αυτός θα είναι ένας σύντομος οδηγός για την έρευνα λέξεων-κλειδιών με συνδέσμους σε ακόμα μεγαλύτερους οδηγούς παντού. Αυτό απευθύνεται σε αρχάριους που θέλουν να μάθουν για την έρευνα λέξεων-κλειδιών και την ανάλυση ανταγωνισμού.


Υπάρχουν μερικά εργαλεία που έχουν προταθεί από άλλα μέλη εδώ και πρόκειται να προταθούν και από εμένα:


SEOQuake- Ένα χρήσιμο πρόσθετο προγράμματος περιήγησης που επισυνάπτει μια γραμμή με πολλές μετρήσεις για ιστότοπους που είτε προβάλλετε είτε περιλαμβάνονται σε μια αναζήτηση Google/Bing. Υπάρχει ένας οδηγός για αυτό εδώ .

SEOMinion - Ένα άλλο πρόσθετο προγράμματος περιήγησης που βοηθά στην ανάλυση του On-Page SEO και πολλών άλλων παραγόντων. Υπάρχει ένα βίντεο για αυτό εδώ .

MozBar - Με αυτό το πρόσθετο προγράμματος περιήγησης, μπορείτε να κάνετε προσαρμοσμένες αναζητήσεις ανά μηχανή αναζήτησης, να προβάλετε μετρήσεις στη σελίδα, να εξάγετε τα δεδομένα SERP σε ένα CSV και πολλά άλλα. Υπάρχει μια επισκόπηση αυτού εδώ .

AHrefsBar - Ιδανικό για έρευνα λέξεων-κλειδιών. Ειδικά για τη χώρα, λεπτομερή αποτελέσματα αναζήτησης και ανάλυση ανταγωνισμού με προβολή μεμονωμένων μετρήσεων ιστότοπου παρόμοια με το SEOQuake.Ακολουθεί ένα εκπαιδευτικό βίντεο σχετικά με αυτό .

Λέξεις-κλειδιά Παντού - Όγκος αναζήτησης, σχετικές λέξεις-κλειδιά και αναλυτής μετρήσεων. Δωρεάν εργαλείο λέξεων-κλειδιών, πολύ εύκολο στη χρήση. Εδώ είναι ένα εκπαιδευτικό βίντεο για αυτό .


Ειδική αναφορά : Εάν δυσκολεύεστε να βρείτε μια θέση, διαβάστε αυτόν τον οδηγό από τον @hekke , καθώς είναι κορυφαίος για νεοφερμένους που αναζητούν εξειδικευμένες θέσεις.


Αναζήτηση Όγκος & Γιατί είναι σημαντικό
Για αυτό, θα χρησιμοποιήσω έναν συνδυασμό των UberSuggest, LongTailPro και Ahrefs.

Οι αριθμοί όγκου αναζήτησης που θα δείτε να χρησιμοποιούνται σε αυτά τα εργαλεία αποτελούνται από δεδομένα αναζήτησης 1 έτους και στη συνέχεια αναλύονται σε 12 μέρη. Έτσι, βασικά, αυτά τα εργαλεία δείχνουν πόσες αναζητήσεις λαμβάνει κάθε λέξη-κλειδί σε μηνιαία βάση.


Έτσι, με αυτό που είπε, αυτό που θέλουμε εδώ, Τζον;
Θέλουμε έναν καλό όγκο αναζητήσεων με μεσαίο έως χαμηλό ανταγωνισμό. Τώρα, είναι προφανές τι είναι ο καλός όγκος αναζήτησης, αλλά τι κάνει μια λέξη-κλειδί μεσαίο - χαμηλό ανταγωνισμό;

Αναλύουμε αρκετούς παράγοντες των κορυφαίων ιστότοπων κατάταξης για τη λέξη-κλειδί. Οι παράγοντες που αναλύω είναι:


Ο αριθμός των συνδέσμων επιστροφής/Ποιότητας επανασύνδεσης/τομέων αναφοράς.
Μήκος περιεχομένου/Σελίδα SEO για την κατάταξη των σελίδων.
Ηλικία του τομέα (όχι πάντα 100% σημαντική, αλλά μπορεί να είναι).
Domain Authority (DA), Page Authority (PA) και Trust Flow (TF).
Ιστορία του SERP


Αρχικά, μεταβαίνουμε στο εργαλείο Ιδέες λέξεων-κλειδιών του UberSuggest . Γενικά, χρησιμοποιώ αυτό το εργαλείο για να συγκεντρώσω τον γρήγορο όγκο αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, να ομαδοποιήσω τις λέξεις-κλειδιά και να δω τη δραστηριότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τους ιστότοπους που κατατάσσονται για αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Σημείωση: Για αυτόν τον σύντομο οδηγό, θα εξετάσω τις δύσκολες λέξεις-κλειδιά προς κατάταξη, προκειμένου να σας δείξω τι πρέπει να αναζητήσετε και επίσης να μην "βγάλετε" τις λέξεις-κλειδιά/ιστότοπο κάποιου άλλου.


Σε αυτήν την πρώτη εικόνα είναι το Ubersuggest Ideas για λέξεις-κλειδιά . Στην αριστερή πλευρά της οθόνης θα υπάρχουν λέξεις-κλειδιά, όγκος αναζήτησης, CPC, Δυσκολία διαφήμισης επί πληρωμή και Δυσκολία αναζήτησης (πόσο δύσκολο θα ήταν η κατάταξη):



Έτσι, εδώ μπορείτε να δείτε ότι επέλεξα να κοιτάξω τη λέξη-κλειδί " Art Painting Famous ". 1.300 αναζητήσεις, 0,90 $ CPC, 83 PD και 38 SD. Δεν είναι κακό, αλλά θα έχει έντονο ανταγωνισμό όμως. Συνήθως, οτιδήποτε πάνω από 25 σε αυτήν την κλίμακα είναι μια λέξη-κλειδί μέτριας δυσκολίας κατά την εμπειρία/άποψή μου.

Στη δεξιά πλευρά της οθόνης, θα δείτε τα αποτελέσματα SERP για τη λέξη-κλειδί στην οποία κάνετε κλικ. Έκανα κλικ στο "καλλιτεχνικοί πίνακες διάσημοι", και αυτό δείχνει:



Το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξετάσετε με αυτήν τη λέξη-κλειδί είναι ο αριθμός των κοινοποιήσεων κοινωνικής δικτύωσης στο δεξί άκρο της εικόνας. Αυτό είναι ένα σημαντικό ποσοστό κοινωνικής δραστηριότητας. Αυτή η εικόνα δείχνει τις εκτιμώμενες ληφθείσες επισκέψεις της κατάταξης σελίδων για τη λέξη-κλειδί, τον αριθμό των συνδέσμων που αναγνωρίζονται για αυτήν τη σελίδα, τη βαθμολογία τομέα και τον αριθμό των κοινοποιήσεων κοινωνικής δικτύωσης.

Ιστότοποι όπως το timeout και το biographynet θα απαιτήσουν περισσότερη προσπάθεια και χρήματα για να κερδίσουν στην κατάταξη.


Το Ahref δείχνει ότι η λέξη-κλειδί ταξινομείται εύκολα και παρέχει επίσης και άλλες προτάσεις λέξεων-κλειδιών:



Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, υπάρχουν πολλές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται. Δημοσιεύω την παραπάνω εικόνα για να δείξω ότι το Ahre's είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για να έχετε αλλά και για να δείξω την υποτιθέμενη δυσκολία αυτής της λέξης-κλειδιού.


Οι πληροφορίες για το παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης δεν είναι αρκετές και θα χρειαστούμε περισσότερες. Λοιπόν, κατευθυνόμαστε στο LongTailPro. Μου αρέσει το LTP λόγω των αναλυτικών στοιχείων που παρέχει.





,
Το πρώτο αποτέλεσμα είναι το BrushWiz με 84 τομείς παραπομπής, 4k+ ευρετηριασμένες διευθύνσεις URL και 200+ εσωτερικούς συνδέσμους. Το 2ο και το 3ο αποτέλεσμα έχουν και τα δύο πάνω από 4k τομείς παραπομπής με 5k+ ευρετηριασμένες διευθύνσεις URL.

Με αυτές τις πληροφορίες, παίρνουμε την πρώτη διεύθυνση URL και κατευθυνόμαστε στο δωρεάν εργαλείο backlink του AHREF:



Τα backlinks για αυτό δεν είναι τόσο καλά όσο θα πίστευα, ωστόσο εξακολουθούν να είναι αρκετά καλά. Έτσι, αυτή η λέξη-κλειδί θα πάρει πολύ χρόνο για να καταταγεί στο #1. Αλλά περιμένετε, τι γίνεται με τα άλλα σημεία;

Το πρώτο μας στιγμιότυπο οθόνης από το UberSuggest δείχνει ότι το 4ο και το 5ο αποτέλεσμα για αυτήν τη λέξη-κλειδί λαμβάνουν περίπου 250-355 επισκέψεις το μήνα για αυτήν τη λέξη-κλειδί.

Λοιπόν, παίρνουμε τη διεύθυνση URL για το 4ο αποτέλεσμα και την τρέχουμε μέσω του ελέγχου backlink από το AHREFS:



Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης εμφανίζει σημαντικά λιγότερα backlinks από τα άλλα. Εξακολουθεί να είναι ένας ισχυρός τομέας, ωστόσο, έχει λιγότερο εξωτερικό SEO που του έχει γίνει από τους άλλους στη λίστα και έχει 0 κοινοποιήσεις κοινωνικής δικτύωσης. Το 5ο αποτέλεσμα έχει 600 κοινοποιήσεις κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αυτοί οι αριθμοί - πάρτε τους με λίγο αλάτι. Είναι μάλλον λίγο περισσότερο από τους αριθμούς που δείχνουν. Είναι η γνώμη μου ότι αυτό είναι κατάταξη λόγω του περιεχομένου.

Τώρα σε αυτό το σημείο, θα εξετάσουμε το εσωτερικό του Ahref και θα συγκρίνουμε τα αποτελέσματα. Συνιστώ αν αγοράσετε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ εργαλείο SEO, να είναι το πακέτο Ahref's Lite .


Ακολουθούν τα αποτελέσματα SERP σύμφωνα με το Ahref:



Αυτά τα τρία τελευταία που έχω κυκλώσει με κόκκινο είναι το 4ο, 5ο και 6ο αποτέλεσμα για τη λέξη-κλειδί " Διάσημοι Πίνακες Τέχνης " σύμφωνα με το Ahref's. Έτσι, όπως μπορείτε να δείτε, κανένα αποτέλεσμα δεν έχει περισσότερα από 150 backlinks. Οι ίδιοι οι τομείς είναι σχετικά ισχυροί.

Τώρα που έχουμε δείξει πολλά εργαλεία που δείχνουν παρόμοια αποτελέσματα και μετρήσεις, ας ελέγξουμε το ιστορικό SERP για μια σχετική λέξη-κλειδί. Ο έλεγχος του ιστορικού SERP δείχνει πόσο άνετα νιώθει η Google με τα αποτελέσματα που εμφανίζει για αυτήν τη λέξη-κλειδί. Ας δούμε:

Δεν υπάρχει διαθέσιμο ιστορικό SERP για την τρέχουσα λέξη-κλειδί καθώς το Ahref δεν μου το δείχνει. Θα το κάνουμε λοιπόν για μια σχετική λέξη-κλειδί: "Διάσημη τέχνη":






Λέξη-κλειδί έρευνα Συμπέρασμα
Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, αυτή η λέξη-κλειδί θα απαιτούσε χρόνο, προσπάθεια και χρήματα για την κατάταξη. Ωστόσο, κάπως έτσι κάνετε κάποια από την έρευνα. Έτσι φαίνεται ο μεσαίος προς υψηλός ανταγωνισμός. Οι παραπάνω πληροφορίες είναι πώς μπορείτε να καταλάβετε εάν μια λέξη-κλειδί αξίζει ή όχι για την κατάταξη. Δεν θέλετε να αντιμετωπίσετε αμέσως μεγαλύτερους ιστότοπους ως αρχάριοι.

ΕΙΝΑΙ δυνατό να ξεπεράσετε τους ιστότοπους μεγάλων αρχών, όπως φαίνεται εδώ: https://www.authorityhacker.com/site-architecture/

Ωστόσο, εάν μόλις ξεκινάτε, συνιστάται να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά longtail ή LSI με λιγότερο ανταγωνισμό.

Λέξη-κλειδί Longtail: Μια λέξη-κλειδί μακράς ουράς είναι μια λέξη-κλειδί που στοχεύει να συλλάβει την επισκεψιμότητα αναζήτησης από ένα συγκεκριμένο, συχνά ερώτημα αναζήτησης 3+ λέξεων. Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς χρησιμοποιούνται για τη στόχευση εξειδικευμένων δημογραφικών στοιχείων και όχι μαζικού κοινού

LSI : LSI (Latent Semantic Indexing) Οι λέξεις-κλειδιά είναι εννοιολογικά σχετικοί όροι που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να κατανοήσουν σε βάθος το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Περισσότερα για τις λέξεις-κλειδιά LSI εδώ.


Εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών:

UberSuggest - Δωρεάν
λέξεις-κλειδιά παντού - Δωρεάν
Shitter λέξεων-κλειδιών - Δωρεάν
απάντηση στο κοινό - Δωρεάν πρόγραμμα
σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών - Δωρεάν

ScrapeBox -
Ahrefs επί
πληρωμή - SEMRush επί πληρωμή - Εγγραφή και πληρωμή


Επίσης, για να είμαστε λεπτομερείς, υπάρχουν πολλά άλλα θέματα έρευνας λέξεων-κλειδιών με αναλυτικές πληροφορίες από μέλη εδώ:

https://www.blackhatworld.com/seo/u...analyse-serp-and-keyword-competition.1118710 /
https://www.blackhatworld.com/seo/hackos-2018-keyword-research-manifesto.1000213/
https://www.blackhatworld.com/seo/g...ompetition-without-spending-a-dollar .1074066/
https://www.blackhatworld.com/seo/guide-k3yw0rd-r3s34rch-keyword-research-2018.1005589/
https://www.blackhatworld.com/seo/the-beginners-guide-to-free-key -research.1067718/
https://www.blackhatworld.com/seo/w...build-their-anchor-text-in-backlinks.1118984/- Πρόκειται για τη δημιουργία υγιούς κειμένου αγκύρωσης, το οποίο είναι επίσης σημαντικό.


ΕπιστροφήςΈνας σύνδεσμος επιστροφής είναι ένας σύνδεσμος που τοποθετείται σε μια περιοχή άλλου ιστότοπου ως υπερσύνδεσμος στον ιστότοπό σας. Ο σκοπός αυτού είναι να προσομοιώσει ένα "buzz" στο εσωτερικό των μηχανών αναζήτησης σχετικά με τον ιστότοπό σας. Για τον ιστότοπό σας, θέλετε ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο συνδέσμων. Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας θα πρέπει να έχει συνδέσμους από πολλές πηγές.

Τα backlinks θα πρέπει επίσης να είναι κλιμακωτά . Τι σημαίνει αυτό είναι:

Ένα backlink 1ης βαθμίδας (επίπεδο 1) οδηγεί απευθείας στον ιστότοπό σας με έναν υπερσύνδεσμο και θα πρέπει να προέρχεται από έναν τομέα υψηλών μετρήσεων. (Facebook/Twitter/Other Web 2.0s/Strong Guest Blog με υψηλή μέτρηση).

Ένας σύνδεσμος 2ης βαθμίδας (επίπεδο 2) δείχνει τον σύνδεσμο επιστροφής επιπέδου 1.

Ένα παράδειγμα backlink είναι:



Αυτός είναι ένας ευθύς σύνδεσμος προς ένα βίντεο YouTube που τοποθετείται σε ένα ιστολόγιο Tumblr. Φροντίστε να χρησιμοποιείτε κείμενο αγκύρωσης όταν τοποθετείτε συνδέσμους επιστροφής στον ιστότοπο χρημάτων σας. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε επίσης πολλούς τύπους κειμένου αγκύρωσης.


Τι είναι το anchor text; Το κείμενο αγκύρωσης είναι το επισημασμένο κείμενο μέσα σε μια υπερ-σύνδεση. Δείτε παρακάτω.



Αυτό είναι ένα backlink για σχόλια ιστολογίου και η "Χονδρική συσκευασία τροφίμων" είναι το κείμενο αγκύρωσης.​

Παρακάτω θα παραθέσω τους τύπους backlinks και λογισμικού που θα σας βοηθήσουν να τα δημιουργήσετε.


Τύποι backlinks :
Web 2.0.
Σχόλια ιστολογίου.
Κοινωνικοί σελιδοδείκτες.
Συμφραζόμενα backlinks.
Συντακτικά backlinks.
Αναρτήσεις επισκεπτών.
Σύνδεσμοι βιογραφικών ανάρτησης επισκεπτών.
Επιστροφή συνδέσμους διαδικτυακού σεμιναρίου.
Σύνδεσμοι προφίλ φόρουμ

Web 2.0 Πηγές συνδέσμων :
Tumblr.com
Wordpress.com
Blogspot.com
Sites.Google.com
LiveJournal.com
Xing.com
Web.com
Wix.com
Medium.com

Εδώ είναι ένα νήμα που εξηγεί τα Web 2.0 και μια λίστα : https ://www.blackhatworld.com/seo/updated-web-2-0-sites-list-no-2.1121599/

Ακολουθεί ένα νήμα με πολλά, πολλά, ΠΟΛΛΑ web 2.0 : https://www.blackhatworld.com/seo/new-web2-0-blog-list-over-100-updated.393145/

Άλλη/Αρχική πηγή : https://trafficcrow.com/web-2-0-sites-list/

Πηγές συνδέσμων κοινωνικών σελιδοδεικτών :
Reddit.com
Tumblr.com
Pinterest.com
Plurk.com
StumbleUpon.com
Scoop.it
Flipboard.com
Myspace.com
Slashdot.org
Fark.com
Delicious.com

Εδώ είναι μια πλήρης λίστα με 180+ ιστότοπους σελιδοδεικτών κοινωνικής δικτύωσης : https://tricksforgeeks.com/top-180-free-social-bookmarking-site-list-2019/


Λίστα νημάτων με οδηγούς για backlinks απόΣυγκεκριμένοι ιστότοποι με υψηλή
απόδοση DA/PA : Λάβετε backlink από το IBM Bluemix
Juicy Backlinks με βάση τα συμφραζόμενα
DA70 Backlink
High DR από το readthedocs
DA90 στο MSAzure
DA97 Backlink
Λήψη DA93 Ακολουθήστε συνδέσμους με βάση τα συμφραζόμενα
[ΜΕΘΟΔΟΣ] Λήψη DA58 και PA29
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση στοDFMhodetx] backlink από τη Wikipedia;
ΔΩΡΕΑΝ Do-Follow Contextual Backlinks στο ArtStation DA87

Ευχαριστούμε τον@Rachmaninoffκαι τον@blackwalker!


Backlink εργαλεία δημιουργίας
Μερικοί από αυτούς τους τύπους backlinks μπορούν να δημιουργηθούν αυτόματα με λογισμικό. Χρειάζεστε πληρεξούσιους ΚΑΙ περιεχόμενο για αυτό, οπότε δείτε παραπάνω για πόρους σχετικά με αυτό.

Εργαλεία δημιουργίας backlink :
Scrapebox (σχολιαστής ιστολογίου, scraper διακομιστή μεσολάβησης, scraper web 2.0).
GSA SER (Λογισμικό δημιουργίας μεγάλου backlink με πρόσθετα για απόξεση/περιστροφή άρθρου).
Ranker X
AutoFill Magic
Content Machine
Senuke TNG (Όχι τόσο καλό όσο το παραπάνω, αλλά μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί).

Backlink πούλια (ελέγξτε αν backlink ευρετήριο):
Ahrefs (δωρεάν για χρήση)
εργαλεία Μικρή SEO (δωρεάν για χρήση)
Moz (10 σύνδεση ερωτήματα δωρεάν μήνα μετά την εγγραφή σας)
NeilPatel
SEMRush
CognitiveSEO
Majestic SEO
SEO SpyGlass

Σημείωση: Υπάρχουν επίσης πολλοί αξιόπιστοι πωλητές πακέτων συνδέσμων στο BHW Marketplace μας .

Υπάρχει επίσης ένας λεπτομερής οδηγός για το πώς να δημιουργήσετε δομές συνδέσμων εδώ : https://www.blackhatworld.com/seo/how-to-rank-a-quick-guide-for-newbies.781273/

Ευρετηρίαση Επιστροφής Συνδέσμων

Εάν είστε δημιουργώντας backlinks, η ευρετηρίαση των backlinks είναι προτεραιότητα, γιατί αν δεν είναι, χάνετε το χρόνο σας. Τα backlinks που είναι ευρετηριασμένα θα περάσουν θεωρητικά το " link juice " στον ιστότοπό σας ή σε άλλα επίπεδα backlink.

Θα αναφέρω πρώτα τη στρατηγική δημιουργίας ευρετηρίου backlink που λειτούργησε για μένα. Θα αναφέρω επίσης τις πολλαπλές μεθόδους που υποστηρίζουν άλλα μέλη αυτού του φόρουμ.

Μέθοδος 1 : Υπηρεσίες ευρετηρίασης/Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βήμα 1: Υποβολή συνδέσμων στο Speed-links.net

Αυτή η υπηρεσία ευρετηρίου ήταν η καλύτερη για μένα. Είναι επίσης αρκετά φθηνό. Μεταφέρετε τα backlinks σας στο Speed-Links και υποβάλετέ τα αφού καταχωρήσετε έναν λογαριασμό.

Οι νέοι λογαριασμοί χρησιμοποιούν 50 συνδέσμους δωρεάν. Έτσι, εάν δεν μπορείτε να πληρώσετε για τις υπηρεσίες τους, μπορείτε απλώς να εγγράφετε συνεχώς νέους λογαριασμούς με διαφορετικά email.

Το Speedlinks έχει επίσης μια επιλογή τροφοδοσίας σταγόνας.

Άλλες υπηρεσίες ευρετηρίασης που λειτουργούν:
gindex.me
Index
Inject bulkaddurl
eliteindexing

Μαζί με αυτά, ο @ghengis_khan έχει ένα νήμα στο οποίο δοκιμάζει υπηρεσίες ευρετηρίασης: https://www.blackhatworld.com/seo/99-of-indexing-services-are-a-scam.1121676

Στη συνέχεια, δημοσιεύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα μέσα ενημέρωσης έχουν αποδειχθεί ευεργετικά. Facebook, Twitter και μερικές φορές Pinterest.

Αφού δημοσιεύσετε το backlink/backlinks, μεταβείτε στο AddMefast , FollowLike , Like4Like , TraffUp , ή οποιονδήποτε άλλο παρόμοιο ιστότοπο κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ξεκινήστε μια καμπάνια για την ανάρτησή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που περιέχει το backlink σας.

Αυτό μπορεί να γίνει και στο Reddit. Ωστόσο, τα spammy backlinks δεν θα λειτουργήσουν και πιθανότατα θα διαγραφούν από τους συντονιστές του subreddit και οι upvotes/cross-subreddit δημοσίευση κοστίζουν περισσότερο από τους παραπάνω αναφερόμενους ιστότοπους κοινωνικών μέσων.


Βήμα 2 : Υποβάλετε συνδέσμους στο Google Search Console.

Αυτό το βήμα είναι περισσότερο για web 2.0 (Tumblr, Blogger/Blogspot, κ.λπ.), αλλά λειτουργεί και έχει δουλέψει για μένα.

Μέθοδος 2 : Υποβολή στο Medium.com Η

αρχική πίστωση για αυτήν τη μέθοδο πηγαίνει στο @Rahuldev09

Πρώτο βήμα
Βήμα 1 . Εγγραφείτε στο Medium.com
Βήμα 2 . Αντιγράψτε και περιστρέψτε τη δημοσίευση που σχετίζεται με τους συνδέσμους σας ή μπορείτε να τη γράψετε μόνοι σας επίσης
Βήμα 3: Κάντε κλικ στην ιστορία και Προσθήκη νέας ιστορίας στο medium.com και, στη συνέχεια, επικολλήστε το άρθρο σας
Σημείωση: Το μήκος του άρθρου πρέπει να είναι σύμφωνα με τους συνδέσμους σας, λέει ότι εάν έχετε 8 συνδέσμους τότε το άρθρο 800-1000 λέξεων θα ήταν εντάξει. Σας προτείνω να μην βάλετε περισσότερους από 8 συνδέσμους σε μία ανάρτηση.
Βήμα 4 : Επικολλήστε τον σύνδεσμό σας αφήνοντας μία παραγράφους, λέγοντας Διαβάστε επίσης, ή ρίξτε μια ματιά
Βήμα 5 : Τώρα, κάντε το φυσικό κάνοντας ορισμένες λέξεις έντονες και συνδέοντας άλλους ιστότοπους αρχής ή προσθέτοντας μία εικόνα
Βήμα 6 : Δημοσιεύστε τον και προσθέστε μερικές ετικέτες που είναι δημοφιλείς για να κάνουν το ευρετήριο συνδέσεών σας πιο γρήγορο.

Αλλά η διαδικασία δεν τελειώνει εδώ

Τώρα, Δεύτερο Βήμα (απλό και εύκολο)
Βήμα 1 : Μεταβείτε στο google και πληκτρολογήστε ιστότοπο: https://medium.com[η λέξη-κλειδί σας] και, στη συνέχεια, επιλέξτε μία ανάρτηση
Βήμα 2 : Πηγαίνετε στην ενότητα Σχόλια της ανάρτησης και επικολλήστε τους συνδέσμους σας εκεί (μιλώ για τον ίδιο σύνδεσμο που έχετε επικολλήσει στο Βήμα πρώτο). Δεν θα αφαιρέσουν τον σύνδεσμό σας, απλώς επικολλήστε τον ως έχει.
Σημείωση: Μην επικολλάτε περισσότερους από 4 συνδέσμους σε ένα σχόλιο μιας ανάρτησης. χρησιμοποιήστε ένα άλλο άρθρο και επικολλήστε εκεί.
Βήμα 3 : Προσθέστε μερικές ετικέτες, Δημοφιλείς ετικέτες. Και δημοσιεύστε το εκεί.


Μέθοδος 3 : Το τέχνασμα βίντεο του χάρτη ιστότοπου Η

αρχική πίστωση για αυτήν τη μέθοδο πηγαίνει στο @tiiberius

Θα χρειαστείτε έναν αυτο-φιλοξενούμενο ιστότοπο WordPress για αυτό.


1. Εγκαταστήστε την προσθήκη Google XML Sitemap for Videos.

2. Δημοσιεύστε μία ανάρτηση με τυχαία ενσωμάτωση βίντεο στο YouTube. (δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό εάν έχετε ήδη αναρτήσεις με ενσωματώσεις στο YouTube)

3. Μεταβείτε στα Εργαλεία -> Χάρτης ιστότοπου βίντεο

4. Κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία χάρτη ιστότοπου

5. ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ping στο Google (ακόμα) και μην κλείσετε τη σελίδα.

6. Μεταβείτε στο cPanel σας ή σε οποιοδήποτε άλλο λογισμικό back-end διακομιστή χρησιμοποιείτε και εντοπίστε το αρχείο (στη νέα καρτέλα): sitemap-video.xml

7. Επεξεργαστείτε το περιεχόμενο του αρχείου

- θα δείτε ένα ή περισσότερα <url> μπλοκ όπως αυτό.


Κώδικας:
<url> <loc>http://yourweb20site.com/awesome-web20-page/</loc> <video:video> <video:player_loc allow_embed="yes" autoplay="autoplay=1">http://www.youtube.com/v/u8qFAGLBJfE</video:player_loc> <video:thumbnail_loc>http://i.ytimg.com/vi/u8qFAGLBJfE/hqdefault.jpg</video:thumbnail_loc> <video:title>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:title> <video:description>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:description> <video:duration>619</video:duration> <video:publication_date>2014-05-07T17:10:36+00:00</video:publication_date> <video:category>General</video:category> </video:video> </url>
- αυτό που σας ενδιαφέρει είναι η <loc>URL</loc>

- θα δείτε τις διευθύνσεις URL του ιστολογίου σας εκεί. Αλλάξτε το στη σελίδα σας web 2.0

Κώδικας:
<loc>http://yourweb20site.com/awesome-web20-page/</loc>
- εάν θέλετε να υποβάλετε περισσότερες από μία διευθύνσεις URL, πρέπει να αντιγράψετε ολόκληρο το μπλοκ <url> και να αλλάξετε τη διεύθυνση URL στην ετικέτα <loc>. Όπως έτσι:


Κώδικας:
<url> <loc>http://yourweb20site.com/awesome-web20-page/</loc> <video:video> <video:player_loc allow_embed="yes" autoplay="autoplay=1">http://www.youtube.com/v/u8qFAGLBJfE</video:player_loc> <video:thumbnail_loc>http://i.ytimg.com/vi/u8qFAGLBJfE/hqdefault.jpg</video:thumbnail_loc> <video:title>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:title> <video:description>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:description> <video:duration>619</video:duration> <video:publication_date>2014-05-07T17:10:36+00:00</video:publication_date> <video:category>General</video:category> </video:video> </url> <url> <loc>http://yourweb20site.com/awesome-web20-page-22222/</loc> <video:video> <video:player_loc allow_embed="yes" autoplay="autoplay=1">http://www.youtube.com/v/u8qFAGLBJfE</video:player_loc> <video:thumbnail_loc>http://i.ytimg.com/vi/u8qFAGLBJfE/hqdefault.jpg</video:thumbnail_loc> <video:title>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:title> <video:description>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:description> <video:duration>619</video:duration> <video:publication_date>2014-05-07T17:10:36+00:00</video:publication_date> <video:category>General</video:category> </video:video> </url> <url> <loc>http://yourweb20site.com/awesome-web20-page-33333/</loc> <video:video> <video:player_loc allow_embed="yes" autoplay="autoplay=1">http://www.youtube.com/v/u8qFAGLBJfE</video:player_loc> <video:thumbnail_loc>http://i.ytimg.com/vi/u8qFAGLBJfE/hqdefault.jpg</video:thumbnail_loc> <video:title>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:title> <video:description>A Variety Of Tips And Tricks To Make Working With Lawyers Easy</video:description> <video:duration>619</video:duration> <video:publication_date>2014-05-07T17:10:36+00:00</video:publication_date> <video:category>General</video:category> </video:video> </url>

- είναι όλα τυλιγμένα στην ετικέτα </urlset> φροντίστε να ΔΕΝ την αφαιρέσετε στο τέλος
- Το βίντεο YouTube και άλλο περιεχόμενο μπορεί να είναι το ίδιο (λειτουργεί για μένα ) αλλά αν θέλετε να είστε σκληροπυρηνικοί, μπορείτε να τα αλλάξετε σε σχετικά
- Δεν θα πρέπει να υπάρχει κανένα πρόβλημα σχετικά με την υποβολή όλων των διευθύνσεων URL στο ίδιο αρχείο, από την ίδια ρίζα (το κάνω συνέχεια) - ωστόσο, για μέγιστη ασφάλεια, ίσως θέλετε να τις διαδώσετε σε λίγους περισσότερους ιστότοπους.

8. Επιστρέψτε στη σελίδα Χάρτη ιστοτόπου βίντεο του WordPress

9. Κάντε κλικ στον επισημασμένο σύνδεσμο Χάρτη ιστοτόπου XML για προεπισκόπηση του χάρτη ιστοτόπου σας
- θα πρέπει να βλέπετε μικρογραφίες των βίντεό σας και όταν τοποθετείτε το δείκτη του ποντικιού πάνω τους, συνδέσμους προς τις εκδόσεις web 2.0 σας, αν δεν έχετε κάτι χρειάζεται επιδιόρθωση

10. Υποβάλετε τον χάρτη του ιστότοπού σας - κάντε κλικ στον επισημασμένο σύνδεσμο ping της Google

Σου προτείνω να το δοκιμάσεις με 5 site και να δεις πώς θα πάει. Μετά κάντε τα υπόλοιπα.

Ληγμένοι τομείς και ανακατευθύνσεις 301

Τι είναι ένας τομέας που έχει λήξει ; Ένας τομέας που έχει λήξει είναι ένας τομέας που έχει λήξει πέραν της αρχικής εγγραφής τομέα ενός έτους (ή για όσο διάστημα είναι εγγεγραμμένος), αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται εντός της περιόδου χάριτος για να σας επιτρέψει να ανανεώσετε τον τομέα. Σε αυτούς τους τομείς μπορούν να υποβληθούν προσφορές.

Ένα διαγραμμένο όνομα τομέα είναι ένα όνομα τομέα που έχει λήξει και έχει υπερβεί την περίοδο χάριτος για ανανέωση και τώρα μπορεί να καταχωρηθεί ξανά.

Ένα όνομα τομέα που έχει πέσειείναι ένας τομέας που έχει λήξει, έχει ξεπεράσει την περίοδο χάριτος και έχει αποσυρθεί από τον καταχωρητή. Μπορείτε να τα αποκτήσετε μέσω μιας backorder τομέα. Η Godaddy και άλλοι πάροχοι ονομάτων τομέα παρέχουν αυτήν την υπηρεσία.

Ένα όνομα τομέα που δημοπρατείται είναι ένα όνομα τομέα που ο πωλητής πιστεύει ότι έχει αξία και έχει υποβάλει σε δημοπρασία.

Αλλά Γιάννη, πώς ξέρεις ποιοι τομείς αξίζουν κάτι και ποιοι τομείς δεν αξίζουν τίποτα; Απλός.

Κάνε την έρευνά σου. Ψάχνετε να αγοράσετε μια ηλικιωμένη , υψηλή αρχή/βαθμολόγηση τομέα (DA/DR), υψηλή αρχή σελίδας (PA) και αυτό ΔΕΝ τιμωρείται από την Google. Αυτό είναι επίσης γνωστό ως "υψηλές μετρήσεις".

Βήμα 1 : Βρείτε ένα όνομα τομέα που έχει λήξει.

Πού μπορείτε να αγοράσετε ληγμένα domains :
auctions.godaddy.com (κοστίζει 15 $ ετησίως για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία τους, αξίζει τον κόπο κατά τη γνώμη μου).
Το ExpiredDomains.net
DomCop.com
SnapNames.com Το
Dropcatch.com
Scrapebox διαθέτει επίσης ένα πρόσθετο scraper ονόματος τομέα που έχει λήξει εδώ . Σημείωση: Πρέπει να έχετε αγοράσει το Scrapebox για να μπορέσετε να αγοράσετε αυτό το πρόσθετο.

Βήμα 2 : Ελέγξτε για να δείτε εάν ο τομέας σας είναι διαθέσιμος για αγορά.


Βήμα 3 : Ελέγξτε για να δείτε εάν έχει κάποιους συνδέσμους επιστροφής ή μια βαθμολογία τομέα χρησιμοποιώντας το δωρεάν έλεγχο επιστροφής συνδέσμων Ahrefs ή το Majestic. Αναλύστε τα backlinks που εμφανίζονται. Μπορείτε να εντοπίσετε ένα spammy backlink ένα μίλι μακριά, οπότε φροντίστε να τους ελέγξετε.

Στη συνέχεια, ελέγξτε το κείμενο αγκύρωσης αυτών των backlinks. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει spammy anchor text. Οποιοδήποτε κινέζικο, ιαπωνικό ή ρωσικό κείμενο αγκύρωσης είναι κακό σημάδι και δεν πρέπει να αγοράσετε αυτόν τον τομέα.


Βήμα 4 : Ελέγξτε το όνομα τομέα στη μηχανή αναζήτησης της google για να δείτε εάν κάποιες σελίδες εξακολουθούν να είναι ευρετηριασμένες πληκτρολογώντας "site:yourdomain.com" στη γραμμή αναζήτησης.

Επίσης, ελέγξτε αν εμφανίζεται κάτι ανεπιθύμητο στο Google πληκτρολογώντας "Yourdomain.com" στη γραμμή αναζήτησης.

Βήμα 5 : Ελέγξτε τα δεδομένα του Archive.org για να δείτε ποιος τύπος περιεχομένου φιλοξενήθηκε προηγουμένως στον συγκεκριμένο τομέα.

Επίσης, χρησιμοποιήστε το research.domaintools.com για να ελέγξετε το ιστορικό περιεχομένου ενός τομέα. Χρησιμοποιήστε και τα δύο, το να είστε προσεκτικοί δεν βλάπτει ποτέ.

Βήμα 6: Ελέγξτε τις πληροφορίες WhoIS για να δείτε πόσες φορές ο τομέας έχει αλλάξει καταχωρητές και προσπαθήστε να προσδιορίσετε γιατί είναι προς πώληση/λήγει. Τα ονόματα τομέων που έχουν σταθμευθεί ή "Στάθμευση τομέα" είναι εντάξει.

Αυτή είναι μια βασική έκδοση αυτού που πρέπει να κάνετε.

Υπάρχει ένας πιο λεπτομερής οδηγός για αυτό με μια καλύτερη ανάλυση βήμα προς βήμα εδώ: https://www.blackhatworld.com/seo/g...red-domain-for-pbn-or-how-shit- hides.1087337/

και έναν οδηγό αναστροφής τομέα εδώ: https://www.blackhatworld.com/seo/e...ired-domains-tools-for-domaining-etc.1063152/



301 ανακατευθύνσεις
Μια ανακατεύθυνση 301 κατευθύνει έναν χρήστη που πληκτρολογεί μια διεύθυνση URL σε μια άλλη διεύθυνση URL της επιλογής σας. Η ιδέα πίσω από αυτό είναι να κατευθύνουμε τομείς με υψηλές μετρήσεις σε έναν άλλο τομέα προκειμένου να λάβετε κάποιο "ζουμί". Πώς προσδιορίζετε έναν καλό τομέα για μια ανακατεύθυνση 301;

Βασικά, με τον ίδιο τρόπο όπως περιγράφεται παραπάνω για την εύρεση ληγμένων τομέων που αξίζει να αγοράσετε. Αναζητήστε μια καλή ποσότητα υψηλής ποιότητας backlinks. Ελέγξτε κάθε like για να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ανεπιθύμητο και ότι δεν έχει spammy anchor text.

Ελέγξτε το ιστορικό WhoIS και το ιστορικό του Archive.org για τον τομέα.

Εάν περάσει κάθε βήμα παραπάνω και φαίνεται ότι ο τομέας είναι αρκετά υψηλής ποιότητας, μπορείτε να δημιουργήσετε την ανακατεύθυνση εάν έχετε πρόσβαση στον τομέα.

Υπάρχει ένας απλός οδηγός για αυτό εδώ:https://www.creare.co.uk/blog/seo-advice/how-to-301-to-a-new-domain




Τι είναι το Gray Hat SEO;

Το Grey Hat SEO είναι ένας συνδυασμός White Hat SEO & Black Hat SEO. Ουσιαστικά, η πληρωμή ενός παρόχου υπηρεσιών για να γράψει τα άρθρα σας είναι ουσιαστικά γκρι καπέλο. Η Google θέλει να είστε ενήμεροι για θέματα που αντιπροσωπεύονται στον ιστότοπό σας. Οι γραμμές μεταξύ του γκρι καπέλου και του λευκού/μαύρου είναι κάπως θολές και διαφέρουν από άτομο σε άτομο.

Το διπλό περιεχόμενο και το περιστρεφόμενο περιεχόμενο μπορούν να θεωρηθούν γκρι καπέλο καθώς και μαύρο καπέλο.

Έχοντας γράψει μια μεγάλη παράγραφο(ες) με γκρι καπέλο εδώ, βρήκα αυτόν τον βασικό οδηγό SEO από την Ahrefs. Πολύ στέρεες πληροφορίες εδώ και θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε πού βρίσκεται η σειρά Blackhat & Greyhat SEO: https://ahrefs.com/blog/seo-tutorial/


Όροι και ορισμοί:
SERPs : Σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.
Παράδειγμα : "Είμαι νούμερο ένα στους SERP για αυτήν τη λέξη-κλειδί".

Κατάταξη : Η θέση του ιστότοπού σας σε μία ή περισσότερες σελίδες για μια λέξη-κλειδί.
Παράδειγμα : "Ο ιστότοπός μου κατατάσσεται στη σελίδα 2 για αυτήν τη λέξη-κλειδί".

Γέμισμα λέξεων-κλειδιών : Προσθήκη της λέξης-κλειδιού σας σε ένα άρθρο αφύσικές φορές, προκειμένου να εμφανίζεται στις αναζητήσεις για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Παράδειγμα Λέξη-κλειδί: Φτιάξτε έναν πίνακα
"Έτσι φτιάχνετε έναν πίνακα . Τώρα θασας μάθω πώς ναφτιάχνετε ένα τραπέζι . Όταν μάθετε πώς ναφτιάχνετε ένα τραπέζι, τότε θα έχετε ένα χτισμένο τραπέζι".

Αυτό είναι γέμιση λέξεων-κλειδιών.

Link Juice: Η αξία της εξουσίας μεταβιβάζεται από τον έναν ιστότοπο στον άλλο μέσω μιας υπερσύνδεσης.


Cloaking : Εμφάνιση μιας σελίδας στις μηχανές αναζήτησης και μιας διαφορετικής σελίδας στον χρήστη.
Παράδειγμα : Τοποθέτηση λέξεων-κλειδιών και άλλου κειμένου σε όλη τη σχεδίαση του ιστότοπου χρησιμοποιώντας το ίδιο χρώμα με το φόντο.

Bait & Switch Content : Αυτό περιλαμβάνει την κατάταξη μιας σελίδας με σχετικό περιεχόμενο και, στη συνέχεια, μόλις καταταχθεί, αλλάξτε το περιεχόμενο με κάτι άλλο (διαφημίσεις, Clickbank, κ.λπ.).

Διακομιστές μεσολάβησης : Ένας διακομιστής μεσολάβησης χρησιμοποιείται ουσιαστικά για να κρύψει τη διεύθυνση IP σας και σας επιτρέπει να στέλνετε και να μεταδίδετε πληροφορίες χωρίς να αποκαλύπτετε την πραγματική σας τοποθεσία.

Anchor Text : Το Anchor text είναι το επισημασμένο κείμενο μέσα σε έναν υπερσύνδεσμο

PBN: Ένα ιδιωτικό δίκτυο ιστολογίων, το οποίο είναι μια συλλογή από ιστότοπους που όλοι δείχνουν ο ένας στον άλλον προκειμένου να μεταβιβάσουν την εξουσία σε έναν ιστότοπο για χρήματα.

Backlink : Ένας σύνδεσμος που τοποθετείται σε μια περιοχή άλλου ιστότοπου ως υπερσύνδεσμος στον ιστότοπό σας



Σεμινάρια για τα εργαλεία που αναφέρονται παραπάνω:Εκμάθηση Scrapebox
GSA SER - Μεγάλη λίστα εκμάθησης
Rankerx Tutorial 1 & Ranker X Tutorial 2 (Δεν βρέθηκε τίποτα πιο πρόσφατο από αυτά)
Autofill Magic Tutorial
Word AI & Content Machine Tutorial
301 Οδηγός ανακατεύθυνσης


Τελικές σκέψεις

Κάντε τη δέουσα επιμέλειά σας σε σχέση με το Blackhat SEO και μην φοβάστε να κάνετε ερωτήσεις. Όλοι έχουμε ξεκινήσει από το ίδιο ακριβώς μέρος και έπρεπε όλοι να μάθουμε αυτά που ξέρουμε τώρα. Μην φοβάστε να λερώσετε τα χέρια σας και να πάρετε μερικά από αυτά τα χρήματα από το Black Hat. Είναι εκεί έξω, πιστέψτε με.


https://www.blackhatworld.com/seo/guide-tutorials-a-short-beginners-guide-to-blackhat-seo.1134018/